Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Krivuņecs: "Gorkšs ir vecās sistēmas turpinājums, LFF līmenis - kliedzoši zems"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Krivuņecs: "Gorkšs ir vecās sistēmas turpinājums, LFF līmenis - kliedzoši zems"
UEFA prezidents Aleksanders Čeferins, Kaspars Gorkšs un Maksims Krivuņecs.

Sportacentrs.com piedāvā interviju ar Latvijas Futbola Virslīgas (LFV) valdes priekšsēdētāju Maksimu Krivuņecu, kurš velta iznīcinošu kritiku Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidenta Kaspara Gorkša virzienā.

Priekšvārds. Ņemot vērā LFV valdes priekšsēdētāja Maksima Krivuņeca skarbo kritiku LFF virzienā un vēlmi runāt publiski, šo rindu autors mēģināja noorganizēt diskusiju video formātā starp Krivuņecu un LFF prezidentu Kasparu Gorkšu. Tā kā Gorkša aizņemtības dēļ (viņš šajās dienās atrodas Vācijā) tas nebija iespējams, ar abiem kungiem vienojos, ka šobrīd tiks uzklausītas Krivuņeca pretenzijas, bet laikā starp Ziemassvētkiem un Jauno gadu Sportacentrs TV studijā noorganizēsim video diskusiju starp Gorkšu un Krivuņecu.

Maksim, mums izvērtās neliela diskusija tviterī un, pēc visa spriežot, tu esi stipri neapmierināts ar LFF. Dodu tev iespēju izteikties.
Es vēlos vērst sabiedrības uzmanību uz kliedzoši zemo profesionalitātes līmeni LFF vadībā. LFF ir sabiedriska organizācija. Vadīt sabiedrisko organizāciju tā, it kā tas būtu privāts bizness un neņemt vērā saistīto organizāciju viedokli, nav pieņemami. Līdz šim atturējos no kritikas federācijas virzienā, jo nevēlējos, lai tā tiktu uztverta kā politiska cīņa. Sevi nenostādu kā politisku oponentu šī brīža federācijas vadībai. Es pārstāvu Virslīgas klubu intereses un aktualizēju tiem svarīgos jautājumus. Taču šobrīd esam nonākuši galējā situācijā, un federācijas bezatbildība liek man formulēt savu viedokli par notiekošo.

Pirmkārt, gribu runāt par komunikāciju. Pirms LFF kongresa mums bija konstruktīvs dialogs ar iepriekšējo vadību, pozitīvs skats uz paveicamo. Jauno vadītāju solījumi par principu maiņu, atklātību un atvērtību sadarbībā mums šķita pozitīvs signāls - gan Virslīgai, gan futbola sabiedrībai kopumā. Pēc vēlēšanām praktiski jau nākamajā darba dienā organizējām tikšanos ar jauno prezidentu [Kasparu Gorkšu], lai nostiprinātu pirms vēlēšanām pārrunāto, realizētu solījumus Virslīgas attīstībā un Virslīgai svarīgajos jautājumos – leģionāri, tiesneši, līgas paplašināšana, kas mums šķita ļoti būtiski. Tobrīd nekas neliecināja, ka tālākajā komunikācijā būs vērojamas izmaiņas. Kas būtiski, līdz tam brīdim mums bija kopīga izpratne, ka Virslīga kopā ar nacionālo izlasi ir Latvijas futbola seja starptautiskajā arēnā, tāpēc būtu jāizskata iespēja ieguldīt Virslīgas popularizācijā no UEFA, FIFA līdzekļiem, kas tieši tam arī ir paredzēti. Kā arī prezidents apliecināja, ka viņam ir iespēja palīdzēt Virslīgai piesaistīt jaunus sponsorus, izmantojot savu reputāciju un tēlu.

Tomēr nekādas darbības no prezidenta puses nesekoja un diemžēl turpmākajā periodā mūsu pozitīvisms sāka aizvien noplakt. Jo jautājumos, par kuriem vienojāmies kā par prioritātēm, nebija praktiski nekādas virzības, kā arī nesaņēmām atbildes pēc būtības uz jautājumiem, kam bija nepieciešams risinājums. Tāpēc aizvien biežāk centāmies ievērot formālo pusi un, biežāk organizējot Biedru sapulces [tajās piedalās Virslīgas klubi – aut.], informējām klubus par veidojošos situāciju, kā arī kopīgi vienojāmies par nākamajiem soļiem, un to rakstiski uzreiz arī iesniedzām LFF. Tas attiecās gan uz Virslīgas paplašināšanu, kas principā LFF dienas kārtībā bija jau kopš 2017. gada novembra, gan uz leģionāru jautājumu, gan uz LFV un LFF sadarbības līgumu.

Vasaras izskaņā, kad jutām, ka mūsu iesniegumi gan par leģionāru jautājumu, gan Virslīgas paplašināšanu nesasniedz adresātu, vērsāmies personīgi pie LFF valdes. Tā kā mums pašiem netika dota iespēja klātienē Valdes sēdē izklāstīt savus jautājumus un mūsu redzējumu, septembrī uzaicinājām LFF valdes locekļus uz Virslīgas valdes sēdi, kur arī prezentējām mūsu attīstības stratēģiju.

Virslīga secīgi realizēja attīstības vīzijas un stratēģijas veidošanas soļus, komunicējām ar federāciju, balstījāmies uz LFF dokumentiem savas stratēģijas veidošanā, aicinājām federācijas vadību dot iespēju Virslīgai prezentēt savu attīstības stratēģiju federācijas valdē. Šādu uzaicinājumu saņēmām tikai pēc uzstājīgiem aicinājumiem un tikai tad, kad LFV pati personīgi bija uzaicinājusi LFF valdes locekļus uz savu valdes sēdi. Tajā federācijas valdes locekļi, iepazīstoties ar Virslīgas stratēģiju, pauda patīkamu pārsteigumu par LFV iniciatīvu. Virslīga aicināja arī federācijas vadību prezidenta un ģenerālsekretāra [Edgara Pukinska] personā paust savu redzējumu LFV biedriem par Virslīgas attīstību, taču atbilde nesekoja. LFF izvairījās no šo jautājumu paušanas, slēpjoties aiz deklaratīvām frāzēm.

Svarīgi piebilst, ka LFV valdes sēdes, kur varētu tikties LFV un LFF, datumu piedāvāja un saskaņoja Pukinska sekretāre. Pats Pukinsks neieradās uz LFV attīstības stratēģijas prezentāciju, kā arī nebrīdināja, ka neplāno to darīt. Toties dienu pirms prezentācijas Pukinsks informēja, ka LFF vēlas tikai paklausīties LFV viedokli par Virslīgas attīstību, bet savu redzējumu par Virslīgas attīstību LFF nepaudīs.

Tātad šobrīd esam sagatavojuši un prezentējuši LFF Virslīgas attīstības stratēģiju, tomēr neesam saņēmuši nekādus komentārus. Arī skaidrības par turpmāka LFV un LFF līguma noslēgšanu nav. Esam vērsuši no savas puses uzmanību uz mums svarīgajiem jautājumiem.

Skaidrs, ka Virslīgas paplašināšanas jautājums neaktualizējās šogad oktobrī, kā tas tika pasniegts - darbs no LFV puses šajā jautājumā aizsākās jau iepriekšējās Virslīgas valdes laikā, kad 2017.gada decembrī LFF valdes sēdē noraidīja šo iniciatīvu. Par šo jautājumu runājām gan ar bijušo ģenerālsekretāru, gan topošo un esošo prezidentu, gan arī, kad jutām, ka jautājums netika virzīts uz priekšu, rakstiski vērsāmies LFF, piedāvājot redakcionālās izmaiņas reglamentos, lai pēc iespējas savlaicīgāk veiktu izmaiņas.

Te uzreiz jāpiefiksē, ka “Mettas”/LU strīds ar LFF šobrīd nebūtu iespējams, ja vien federācija būtu ieklausījusies mūsu savlaicīgajos priekšlikumos. Arī tas ilustrē savdabīgu komunikāciju, kādu piekopj LFF. Pirmo nopietno atbildi tikšanās veidā saņēmām tikai augusta izskaņā, septembra sākumā, kad, protams, bija jau pavisam cita situācija salīdzinoši ar pavasari, kad aktīvi vērsāmies LFF.

Kā sliktākais piemērs ir jāizceļ “leģionāru jautājums”, kad augusta izskaņā Virslīgas klubi vienojās par kopēju viedokli, to iesniedza izskatīšanai LFF un LFF valdē, bet LFF valde par Virslīgas viedokli nemaz netika informēta, un, kā pēc tam atzina LFF atbildīgās personas, LFF Virslīgas viedokli nemaz neizskatīja. Tāpat arī līdz pat šim brīdim neesam saņēmuši atbildi par izvirzītajiem priekšlikumiem. Pēc tam LFF īsā laikā sagatavoja citu priekšlikumu, kas būtiski atšķīrās no Virslīgas klubu kompromisa varianta, tāpēc radīja būtisku viedokļu atšķirību. Šāda rīcība mūsu izpratnē neliecina par labu pārvaldības principu ievērošanu.

Kopumā šie piemēri raksturo LFF komunikāciju. Atzīšu, ka komunikācija un sadarbība ar LFF Sacensību daļu ir labā līmenī, bet problēmas rodas augstākās vadības līmenī. To ir grūti izskaidrot, jo mēs jau visos jautājumos esam gatavi skaidrot savu viedokli, pamatot un gribam tapt uzklausīti.

Tviterī izteici šaubas arī par LFF caurspīdību.
Caurspīdība LFF darbībā un uzticības vairošana pret LFF bija svarīgākie punkti visu federācijas prezidenta kandidātu programmās. Bet arī tagad daudzi lēmumi tiek pieņemti nekonsultējoties un nejautājot iesaistīto pušu viedokļus, tāpēc svarīgākais caurspīdīguma elements, domājot par pieņemtajiem lēmumiem, ir federācijas valdes sēžu protokoli. Bet arī te ir novērotas dažādas dīvainības, kā, piemēram, ar Gorkša balsojumu par Latvijas nacionālās izlases treneri, kad tika labots protokols, jo balsojumā sākotnēji viņš atturējās, bet pēc tam protokols tika labots un gala versijā parādās, ka viņš no paša sākuma ir atbalstījis Miksu kandidatūru. Turklāt protokoli ir ļoti saspiesti un neataino diskusijas un argumentus, lai varētu saprast, kādā veidā lēmumi tiek pieņemti. Tādējādi, mūs neaicinot un neļaujot pilnvērtīgi iepazīties ar lēmumu gaitu un to argumentiem, mēs to nevaram izvērtēt, nevaram saprast argumentāciju, nevaram nosaukt šo procesu par caurspīdīgu.

Vēl vairāk - kad tika pieņemti lēmumi, kas skar Virslīgu, LFF pirms lēmumu pieņemšanas nevērsās pie LFV, lai noskaidrotu mūsu viedokli. Piemēram, federācija patstāvīgi pieņēma lēmumu par Virslīgas sākuma datumu 2019. gadā, rēķinoties tikai ar savām interesēm. Par pieņemto datumu ne klubu, ne līgas, ne sponsoru, ne televīzijas, ne līdzjutēju domas netika uzklausītas. Tai pašā laikā LFF savā retorikā ļoti bieži uzsver līdzjutēju nozīmīgumu un svarīgumu, bet galu galā izrādās, ka izlases intereses ir svarīgākas. Uz Virslīgas rēķina federācija cenšas atrisināt savas problēmas. Tā vietā, lai organizētu nometnes un sagatavotu izlasi spēlēm, LFF vēlas, lai klubi spēlē uz sintētiskajiem laukumiem aukstumā, skolu laukumos un pie tukšām tribīnēm. Kā mēs gribam attīstīt futbolu šādos apstākļos? Tai pašā laikā izlašu vajadzībām LFF pērn iztērēja 1.5 miljonus eiro, bet Virslīgai piešķīra 20 tūkstošus… un paralēli paaugstināja tiesāšanas izmaksas, kas tiek segtas no LFV budžeta.

Jaunumus par 2019. gada čempionāta sākumu devītajā martā uzzināju no kāda kluba prezidneta, kurš par šādu pieņemto lēmumu bija ļoti dusmīgs un izteica man pārmetumus. Kaut gan patiesībā Virslīgas viedokli nejautāja, uz sapulci neaicināja un par pieņemto lēmumu nemaz neinformēja. Un tas nav vienīgais šāds gadījums.

Tāpat attiecībā uz komandu skaita palielināšanu Virslīgā, federācija neatrada iespēju painteresēties par šī lēmuma organizatorisko un finansiālo pusi. Virslīga apmaksā tiesnešus, Virslīga apmaksā televīzijas translācijas un ir jāņem vērā, ka sponsoru līgumi ir nofiksēti. Jā, Virslīgas klubi bija par Virslīgas paplašināšanu, taču tālāk jānotiek nopietnam darbam un jāveic arī atbilstoša analīze.

Pagājušajā gadā federācija patstāvīgi pieņēma lēmumu par tiesnešu algu palielinājumu, kaut arī šo algu apmaksu veicam mēs. Šobrīd jau 40% no Virslīgas budžeta veido tiesnešu darba apmaksa. Un šobrīd atkal notiek runas par šo izdevumu palielināšanu. Bet par ko? Mēs esam redzējuši būtisku kvalitātes pieaugumu viņu darbā? Vai arī federācija vienkārši atkal ir izlēmusi atrisināt savus jautājumus uz Virslīgas rēķina, pieņemot darbā ārzemju speciālistu? Vēlos vērst uzmanību, ka mēs neiebilstam pret ienākumu palielināšanu tiesnešiem vai ārzemju speciālistiem, bet mēs gribam saprast, kā tas veicinās kvalitāti.

Mēs tiesnešu jautājumu apspriedām jau 2. maijā, tiekoties ar Kasparu Gorkšu un Vadimu Čerņikovu LFV valdes sēdē. Starp citu, Virslīgā visas sēdes tiek ierakstītas, lai sēžu protokoli būtu 100% precīzi un katrs biedrs varētu pārliecināties, ka valde strādā klubu interesēs. Visi atceramies, cik bija ar tiesāšanu saistītu skandālu pēc tam Virslīgā. Un tikai tad, kad kritikas kļuva tika daudz un to vairs nevarēja nepamanīt, sekoja lēmumi, par kuru nepieciešamību mēs runājām jau maijā. Līga apmaksā tiesnešu darbu, bet pat nevar iepazīties ar tiesnešu darba novērtējumu LFF.

Nav noslēpums, ka daudzi jautājumi sākotnēji federāciju neinteresēja, jo organizatoriskas un finansiālas grūtības, kuras LFF pati rada līgai (piemēram, maksu par leģionāriem federācija paņem sev, tai pašā laikā tiesnešus apmaksā LFV), bija saistītas ar federācijas vēlmi iegūt līgu savā paspārnē. Tā kā ne Pukinsks, ne vēl jo vairāk Gorkšs paši nesaprot, kā strādā klubi, tai skaitā arī Virslīga, viņi uzsāka mēģinājumus ar mani veidot dialogu. Taču ar būtisku piezīmi - lai uzsāktu dialogu, man bija jāparaksta konfidencialitātes līgums, un iespējamais sods par līguma pārkāpšanu bija 10 tūkstoši eiro. Tas ir kliedzošs gadījums, kad Virslīgas prezidentam ir jāparaksta līgums par informācijas neizpaušanu, lai uzzinātu LFF plānus par pašu Virslīgu!

Pēc tam, kā iemeslu minot, ka UEFA ir gatava finansēt Virslīgu, tikos ar UEFA pārstāvjiem, LFF ģenerālsekretāru un prezidentu. Konkrēti jautājumi par programmu mūsu tikšanās laikā netika apspriesti, nebija arī runas par finansējuma summām. Visi jautājumi tika adresēti man, jo LFF ar saviem partneriem gribēja iegūt pilnīgu informāciju par to, kā strādā Virslīga. Es viņiem arī sniedzu šādu informāciju, tomēr pēc tam viņi ar mani vairs ne reizi nav sazinājušies. Turklāt LFF centās kavēt Virslīgas iestāšanos Eiropas līgu asociācijā, jo tas kavētu viņu plānus par Virslīgas pievienošanu federācijai un varas tālāko centralizāciju. Tieši tāda pati situācija veidojas arī ar Latvijas telpu futbolu asociāciju, kurai vēl joprojām nav līguma ar LFF par līgas darbības nodrošināšanu.

Kādas ir tālākās perspektīvas līgumiskajās attiecībās starp LFF un LFV?
Jau 2018. gadā sadarbības līgums starp LFF un LFV iezīmēja pretrunas, kur viss izmaksu slogs, ieskaitot tādas izmaksas, kuru apjomu vienpersoniski nosaka federācija, gulstas uz Virslīgu. Es aicināju pārskatīt un ieviest sadarbības principus, piedāvājām vairākus variantus, taču tie visi tika noraidīti. Piespiedu kārtā parakstījām 2018. gada līgumu, bet atkārtoti lūdzām sākt darbu pie nākamā līguma noslēgšanas. Pa to laiku tika izvirzītas vēl jaunas prasības, kuras visas no Virslīgas puses tika izpildītas, taču sarunas par jaunā ilgtermiņa līguma noslēgšanu atkal ir ieilgušas. Līdz pat šodienai, lai arī visu varēja atrisināt savlaicīgi. Tādējādi tagad LFV ir būtiski apgrūtināts darbs ar Virslīgas atbalstītājiem, jo regulāri paralēli parādās arī informācija par iespējamu Virslīgas vadības modeļa maiņu.

Mēs esam šo ilgtermiņa līguma parakstīšanu pārrunājuši arī LFV iekšienē, un klubi, kas līgā ir ilgāku laiku, kā arī iepriekšējās valdes pārstāvji atzīst, ka tas atkārtojas gadu no gada. Daudzu gadu garumā tiek plānots parakstīt ilgtermiņa līgumu un no LFV tiek prasīts redzējums un plāns Virslīgas attīstībai, tomēr šāds līgums tā arī nav ticis parakstīts līdz pat šim brīdim. Lai gan dažādi šādi plāni ir tikuši prezentēti un bijusi kopīga pārspriešana. Laiks tiek novilcināts līdz sezonas beigām, tad tiek aicināts jautājumu pārlikt uz nākamo sezonu. Katru reizi, kad Virslīgā mainās izpilddirektors vai kā šogad valde, LFF norāda, kā šogad Pukinsks, ka sarunas par ilgtermiņa līguma plāniem ar iepriekšējo vadītāju nav bijušas kompetentas un jāsāk viss no jauna.

Leģionāru jautājums noveda pie klubu strīdiem, pie publiskiem izteikumiem un naida izpausmēm starp klubiem. Kaut arī tas viss varēja nebūt, no tā varēja izvairīties. Leģionāru jautājums tika izskatīts, gan tiekoties ar prezidenta kandidātiem pirms vēlēšanām, gan arī pēc kongresa. Pusgadu šis jautājums tika ignorēts. Virslīgas valde ilgstoši vērsās LFF, bet redzot, ka nenotiek izmaiņas, Virslīga oficiāli noformulēja viedokli biedru sapulcē un septiņi klubi bija par leģionāra statusa atcelšanu ES spēlētājiem - tas tika iesniegts LFF.

Ļoti žēl, ka Virslīgas klubu augustā formulētais viedoklis, kā pēc tam atzina pati LFF vadība, nemaz nav izskatīts, bet tā vietā tika izveidoti citi varianti, kas steidzamības kārtā tika izskatīti LFF un virzīti Virslīgai. Tādējādi tīši vai netīši tika radīta viedokļu atšķirība starp Virslīgas klubiem, jo federācijas sagatavotā versija būtiski atšķīrās no Virslīgas viedokļa. Vēl vairāk, federācijas prezidents centās apvainot mani, ka es neesot aizstāvējis klubu intereses. Par to, ka LFF veido principiāli jaunu sistēmu, mūs neviens neinformēja. Mani divas dienas pirms lēmuma pieņemšanas ar sms starpniecību uzaicināja uz sapulci. Sapulcē visus nostādīja fakta priekšā, ka vienīgā pareizā sistēma ir “asociācijā sagatavotā spēlētāja” (home grown player) statusa ieviešana un jaunā šo spēlētāju proporcija 7/4, kas pēc būtības nekādi neatainoja Virslīgas iepriekš pieņemto lēmumu. Es nekādi nevarēju aizstāvēt vai atbalstīt jauno sistēmu, tā kā par jebkādu jaunu sistēmu mums bija jāvienojas ar klubiem, jo es pārstāvu klubu viedokli.

Pēc tādiem paziņojumiem no federācijas puses Virslīgā leģionāru jautājumā radās viedokļu atšķirība, kā rezultātā trīs klubi man izteica neuzticību. Leģionāru jautājums LFF valdes sēdē iezīmēja būtisku problēmu LFV un LFF komunikācijā, LFF valdes sēdes protokols parādīja, ka būtiska LFV iesniegumu daļa, kas adresēta LFF valdei, līdz LFF valdei nemaz nenonāca, liekot uzdot jautājumu, - kā tas iespējams un kāda ir šādas rīcības patiesā motivācija?

Federācijas vadība pastāvīgi izdomā jaunas prasības attiecībā pret Virslīgu, un tas saraksts īsāks nepaliek, tikai garāks. Tikmēr palīdzēt pašizveidotai un saistītai organizācijai nevēlas. Federācijas budžetu par 90% veido UEFA un FIFA dotācijas. Savukārt Virslīgas budžetā LFF dotācija sastāda vien 8% - pārējais no pašu saimnieciskās darbības. Kura no organizācijām tad darbojas efektīvāk vai neefektīvāk?

Federācijā ir juridiskais departaments, bet mārketinga departamentā ir vairāk darbinieku nekā Virslīgā kopā (mums ir viens pilna laika un viens nepilna laika). Neskatoties uz to, no mums pieprasa sūtīt attīstības plānus, juridiskos dokumentus un pierādīt savu finansiālo patstāvību, lai arī īpaši palīdzēt mums neviens nevēlas. Bet pēc tam parādās retorika – ja jūs nevarat, tad jūs esat neefektīvi un mums Virslīga jāpārņem.

Ir jāatceras, ka klubi, klubu īpašnieki katru gadu iegulda personīgos līdzekļus, un šo līdzekļu kopējais apjoms ir lielāks nekā federācijas budžets. Cilvēki, kas šobrīd ir federācijas vadībā, nezina, ko tas nozīmē piesaistīt, nopelnīt šādus līdzekļus. Ne Pukinsks, ne Gorkšs nekad nav tieši vadījuši uzņēmumus un nezina, ko nozīmē diversificēt ieņēmumus un mazināt dotāciju īpatsvaru. Neatkarīgi no viņu darba rezultātiem, federācijas ieņēmumi nemainās. Atšķirībā no Virslīgas, kas ir tieši atkarīga no saviem darba rezultātiem. Vēl vairāk – mainoties nodokļu likumdošanai, kas būtiski ietekmēja sporta nozari, esam spējuši garantēt pastāvīgus ienākumus nākamajiem diviem gadiem.

Tajā, ka mums šobrīd nav futbola infrastruktūras, protams, nevar vainot šī brīža federācijas vadību. Taču šī brīža federācijas vadības darbības principi vieš man bažas, ka nekas būtiski nemainīsies arī turpmāk. Uz jautājumu par iespējamu Virslīgas līdzfinansēšanu, kas ir normāla prakse Eiropas mazo valstu līgās, kur 50% ir federācijas finansējums, 50% līgas nodrošinājums, federācijas vadība spekulē ar Virslīgas klubu dalības maksu ieviešanu. Pēc Federācijas domām sanāk, ka klubiem jāmaksā algas spēlētājiem, jāveido un jāpilnveido infrastruktūra (federācija vienpusēji ir palielinājusi prasības par stadionu infrastruktūru, lai arī tā neatrodas klubu īpašumā, kas automātiski nozīmē klubu ieguldījumus), jāattīsta akadēmijas, un tad vēl arī jānofinansē līga? Bet tad, atvainojiet, kādu darbu attiecībā uz profesionālo futbolu vēlas darīt LFF? Domāju, ka sākotnēji ir jāiegulda līdzekļi pamatos: amatieru un jaunatnes futbolā, tad ir jāatbalsta profesionālais futbols un tikai tad varēsim baudīt darba augļus un cerēt, ka būs rezultāts izlasei. Un nevis otrādi, kā ir šobrīd – ieguldām un ceram uz ātru rezultātu, lai gan problēmas ir pamatos.

Pirms diviem mēnešiem mēs lūdzām LFF deleģēt LFF pārstāvi darbam Virslīgas valdē ar mērķi uzlabot savstarpējo komunikāciju un veicināt caurspīdīgumu. Līdz šim brīdim šis jautājums nav izskatīts no federācijas puses. Vēl vairāk - mēs piedāvājām Virslīgas pārstāvi federācijas valdē bez balsstiesībām, lai būtu iespēja paust Virslīgas viedokli LFF valdē un mēs varētu būt uzklausīti, kā arī varētu regulāri sniegt atskaiti par padarīto. Arī šis jautājums netika iekļauts federācijas valdes darba kārtībā, lai arī vairums valdes locekļu atbalstīja šādu priekšlikumu. Tas mums lieku reizi liek uzdot jautājumu par šī brīža federācijas vadības motivāciju, virzot vai nevirzot dokumentus uz federācijas valdi.

Līdz ar to, pavelkot strīpu, šobrīd mums nav sadarbības līguma ar LFF. Budžeta projektu, ko mēs esam nosūtījuši LFF, ar mums neviens nav apspriedis, neviens nav interesējies, kādus mēs izvirzām sev uzdevumus un kāpēc viena vai otra lieta vispār vajadzīga. Vai nu federācijas vadībai viss ir skaidrs un mūsu argumentācija ir pamatota, vai arī šie jautājumi vienkārši nav svarīgi. Virslīgas paplašināšanas jautājums netika līdz galam izstrādāts, čempionāta sākuma datums tika noteikts pavirši.

18. decembrī būs federācijas valdes sēde. Vai tiks izskatīti Virslīgas priekšlikumi? Šaubos. Līdz šim brīdim ar mani neviens nav sazinājies nevienā no šiem jautājumiem.

Vai, ņemot vērā samilzušo konfliktu starp LFF un LFV, un arī to, ka tagad tas viss kļūs publisks, vispār redzi iespējas, ka situācija varētu pēkšņi pavērsties uz labo pusi?
Nedomāju, ka kaut kas mainīsies. Kaspars ir spilgtākais vecās sistēmas turpinājuma piemērs. Jaunais zīmols – tas ir kosmētiskais remonts, bet pamati jau sen ir satrunējuši. Pašlaik prezidents izmisīgi cenšas visu apgūt. Kad uzņēmuma vadībā stājas vadītājs, viņam jau ir jābūt CV, viņam jau ir jāzina pamatlietas un galvā jābūt precīzai stratēģijai. Es esmu pārliecināts, ja kāds pajautās Kasparam, kas viņam bija programmā, viņš nevarēs atbildēt. Kāpēc? Tāpēc, ka viņš to nerakstīja. Virslīgas attīstības stratēģijā es uzrakstīju katru vārdu un varu pamatot katra tās punkta nozīmi un svarīgumu. Esmu gatavs uzņemties atbildību. Tāpēc arī aicinu Kasparu publiski apspriest mūsu problēmas – ne no lapas lasīt un rakstīt preses relīzes, bet diskutēt un argumentēt.

Man ir bijušas vairākas tikšanās ar Edgaru un Kasparu. Pēc katras no tām bija pozitīvs iespaids un man tiešām radās cerība uz pozitīvu sadarbību. Bet, ja paskatās, tad faktiski nekas tālāk nav noticis, drīzāk otrādi. Es saprotu, ka Kaspars baidās no konkurences, bet es skaidri pateicu, ka es nekandidēšu LFF vēlēšanās, ja mēs kopīgi sāksim attīstīt Virslīgu, izveidosim spēcīgu sporta zīmolu. Atklāti pateicu, ka ar prieku pozicionēšu līgas panākumus kā mūsu kopējos. Tādas tikšanās bija maijā, jūnijā, jūlijā un augustā. Nekādu rezultātu. Man šķiet, ka šodien šo cilvēku galvās ir tikai viena doma - kā saglabāt savus amatus. Es viņus saprotu – divi gadi ir īss termiņš un šajā termiņā maz ko varēs izdarīt. Bet, ja ar visiem strīdēsies, tad jau neizdarīs vispār neko. Domāju, ka Virslīgas gadījums attiecībās ar LFF nav unikāls un futbola sabiedrības locekļi noteikti var padalīties ar savu līdzīgu pieredzi. Pagaidām dzirdu tikai negatīvas atsauksmes, un man tiešām nav iemesla teikt pretējo.

Es lieku lielas cerības uz federācijas valdi. Tur ir cilvēki ar milzīgu pieredzi un viņi pirmām kārtām lems par to, kādā formātā LFF sadarbosies ar Virslīgu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-14 09:49, pirms 6 gadiem
Tiesneši ar Treimani priekšgalā rullē. Galvenais, ka piķis nāk. Tiesāšanas kvalitāte un profesionālisms Latvijas futbolā nav vajadzīgs.

 +13 [+] [-]

, 2018-12-14 10:33, pirms 6 gadiem
Visa šī ņemšanās ir pretīga. Skaidrs, ka tā "frakcija", kas stāvēja un stāv aiz Ļašenko, nav padevusies un turpina sisties. Diemžēl nav īsti pārliecības arī par Gorkša spējām šādās sitiācijās. Laukumā viņš bija kapātājs, bet šādās cīņās ir nepieciešamas pavisam citas iemaņas, vai, es pat teiktu, raksturs. Nav šaubu, ka pretējās nometnes vērtības un mentalitāte pieļaus izmantot visnetīrākās metodes. To jau redzējām prezidenta priekšvēlēšanu laikā. Secinājums viens - kamēr būs šī ideoloģiskā sašķeltība Latvijas futbolā, nekas nemainīsies. Turpināsim grimt. Diemžēl futbols Latvijā ir joprojām ļoti krieviski-sovjetisks.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-14 10:39, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Visa šī ņemšanās ir pretīga. Skaidrs, ka tā "frakcija", kas stāvēja un stāv aiz Ļašenko, nav padevusies un turpina sisties. Diemžēl nav īsti pārliecības arī par Gorkša spējām šādās sitiācijās. Laukumā viņš bija kapātājs, bet šādās cīņās ir nepieciešamas pavisam citas iemaņas, vai, es pat teiktu, raksturs. Nav šaubu, ka pretējās nometnes vērtības un mentalitāte pieļaus izmantot visnetīrākās metodes. To jau redzējām prezidenta priekšvēlēšanu laikā. Secinājums viens - kamēr būs šī ideoloģiskā sašķeltība Latvijas futbolā, nekas nemainīsies. Turpināsim grimt. Diemžēl futbols Latvijā ir joprojām ļoti krieviski-sovjetisks.
Pilnībā piekrītu.

     [+] [-]

, 2018-12-14 10:41, pirms 6 gadiem
Par to mugurkaulu jau bija daudz runāts, tāpēc tāds KK būtu bijis labāks scenārijs Latvijas futbolam, pat neskatoties uz visu pagātni.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-14 10:46, pirms 6 gadiem
Šī ir preses relīze, nevis intervija vai raksts. Žurnālista klātesamība tikai leģitimizē vienu pusi.

  +9 [+] [-]

, 2018-12-14 10:49, pirms 6 gadiem
Un tomēr, ņemot vērā šī cilvēka atrašanos pretējos ierakumos, šo viedokli uztvert savādāk, kā Gorkša autoritātes zāģēšanu un graušanu, nevar. Nebūs lieki atcerēties, ka ļašenko&co gribēja atstāt amatos gan starkovu, gan mežecki, kas būtu vēl lielāka vecās sistēmas turpināšana. Parasta un prasta pēc un priekšvēlēšanu zākāšanās. Jo arī ļašenko ar mihelsonu pusgada laikā neko mainījuši nebūtu pie tās bedres dziļuma, kurā šobrīd atrodas Latvijas futbols.

  +9 [+] [-]

, 2018-12-14 10:53, pirms 6 gadiem
Pirms kāda laika Krivuņecs intervijā apgalvoja, ka Metta spēli best4sport noskatās 43k cilvēki, kur uzreiz bija jādomā par džeka sapratni par lietām un laukuma redzējumu. Šajā intervijā arī - pārāk daudz skaļu politisku saukļu, tiešām sajūta, ka gatavojās jau vēlēšanām.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-14 11:35, pirms 6 gadiem
Šo vīreli nevar uztver nopietni. Palika opozīcijā un lej žulti. Ja tiktu pie varas krieva atbalstītāji, būtu vispār vāks.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-14 12:10, pirms 6 gadiem
Šis ir tikai vienas puses viedoklis un pareizi SC dara,aicinot abus uz publisku savu viedokļu pamatošanu.Kura no pusēm nepiekritīs,tā tad arī baidās un nav pārliecināta par savu taisnību.Līdzjūtēji jau nevar izteikt objektīvi savu viedokli,jo lai to izdarītu,ir jābūt tajā putrā iekšā,pie tam neitrālam.Te nu žurnālistiem paveras labs darba lauciņš.Mēs tikai varam pakomentēt faktus no malas un šī brīža LFF darbs mani nepārliecina,lai gan vēlēšanās turēju īkšķi par Kasparu.Gan virslīgas reformas ar komandu skaita palielināšanu,gan leģionāru jautājums,gan pašu pieņemto reglamenta neievērošana,tas viss man atgādina to,ka LFF neražo vērtīgu produktu,bet gan pusfabrikātu ar šiem šī brīža pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz virslīgu.No otras puses nav ko brīnīties,jo ja Krivuņecs pameta RFS ,lai aktīvi darboties LFV,tad LFF vadībai tas var nepatikt,pie tam,tur vēl ir opozīcijas smaka Kasparam.Tā kā droši varam gaidīt turpinājumu un labi tas diez vai beigsies,ja šajā kašķī tiks ievilkti klubi.Būtībā pirmās vēsmas no klubiem sezonas beigās jau redzējam.Izeja te ir viena.Virslīga jāvada vienam orgānam.Vai nu tā būs LFF vai arī LFV, kura varētu mēģināt varbūt nodibināt profesionālo futbola līgu.Un šeit jau galvenais vārds piederētu klubu īpašniekiem.
Šis pēdējais teikums ,protams,ir mans fantāzijas auglis,kuram droši vien daudz juridisku un finansiālu šķēršļu,bet kurš nemaz nav tik nereāls,jo dažās valstīs darbojās.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-14 12:14, pirms 6 gadiem
Protams, ka spēlītes par un ap krēsliem. Runa nav par futbolu, bet gan, kā pie mums pierasts, par vienas sfēras 50 dažādām mikro institūcijām, kur, katra mēģina vilkt segu uz savu pusi, sakot redz mēs esam tie labākie utt. Katram savs beņķis tuvāks, bet labāk ir, ja tuvāk ir vismaz 2 beņķi. Tas, ka tā sega jau sen ir pa vīlēm saplīsusi un, ka te dažādas organizācijas ar tās atliekām mēģina nosegt savus plikumus ir acīmredzams. Diemžēl futbolam no tā siltāk nepaliek

  +7 [+] [-]

, 2018-12-14 12:17, pirms 6 gadiem
rodas sajūta, ka ieksh lff tiek darīts viss lai KG parādītu negatīvā, nevarīgā un nesaprotošas personas tēlā, un te, uz balta zirga atjāj gudrais un baltais rfs pārstāvis, kas visu zin un tūlīt visu sakārtos. izskatās, ka priekšvēlēšanu kampaņa ir sākusies.

Protams no biedru statusa būtu jāizravē visas mākslīgi iedētās olas, tad tā bilde pavisam citādāka būtu.

 +10 [+] [-]

, 2018-12-14 12:26, pirms 6 gadiem
REALITĀTE IR TĀ, KA KRIVUŅECS VIENKĀRŠI GRIB IZSIST NAUDU NO LFF BEZ NEKĀDA PLĀNA. APBIŽOJIES KĀ MAZS BĒRNS UN NODARBOJAS AR KAITNIECĪBU.
AR ŠO, KRIVUŅECAM JĀATKĀPJAS NO VIRSLĪGAS, JO MĀK TIKAI TĒRĒT, NEVIS KONSTRUKTĪVI DISKUTĒT. TIKAI VĀJŠ CILVĒKS VAR TĀ SKRIET PIE NOVICKA UN RAUDĀT KLĒPĪ.

  +7 [+] [-]

, 2018-12-14 12:31, pirms 6 gadiem
Tas, ko es te redzu - žults pār malām, un līdz kokstruktīvai kritikai te ir kā līdz Marsam. Lai Kriviks saved kārtībā savu Virslīgu, un tad bradā pa kaimiņa dobēm.
Jāteic gan, ka Gorkšs pagaidām nav tas izcilākais līderis, kā arī atgadījums ar Miksu spilgti apliecināja, ka Kaspars netur roku uz pulsa. Ir daudz jāmācās un jāaug, lai visādu kriviku un ļašenko rokas būtu par īsām uz LFF prezidenta troni. Amen.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-14 12:57, pirms 6 gadiem
Sen nebiju lasījis pie kāda futbola raksta tik daudzu, dažādu autoru tik sakarīgus un labi formulētus komentārus!
Tas dod cerību, ka Latvijas futbolam ir nākotne!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-14 13:09, pirms 6 gadiem
The one and the only rakstīja: REALITĀTE IR TĀ, KA KRIVUŅECS VIENKĀRŠI GRIB IZSIST NAUDU NO LFF BEZ NEKĀDA PLĀNA. APBIŽOJIES KĀ MAZS BĒRNS UN NODARBOJAS AR KAITNIECĪBU.
AR ŠO, KRIVUŅECAM JĀATKĀPJAS NO VIRSLĪGAS, JO MĀK TIKAI TĒRĒT, NEVIS KONSTRUKTĪVI DISKUTĒT. TIKAI VĀJŠ CILVĒKS VAR TĀ SKRIET PIE NOVICKA UN RAUDĀT KLĒPĪ.
Kas tad LV futbolā prot pelnīt?
Vai "profesionālie" klubi un organizācijas kaut ko nopelna vai tikai iztērē iedoto?
Toto un shēmas nav uztveramas, kā peļņa.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 13:18, pirms 6 gadiem
Vai tad LFF nevajadzētu nosegt tiesnešu atalgojumu?! Paši skolo un izaudzina, bet jāuztur citiem..interesanti. Lai LFF tad maksā algas futbolistiem!

  +7 [+] [-]

, 2018-12-14 13:37, pirms 6 gadiem
Jautājums autoram - kādēļ šo reklāmrakstu vajadzēja publicēt jau tagad nevis pagaidīt abu pušu diskusiju? Kas šeit tāds degošs tika pateikts? Krivuņecs mētājas ar tikpat vispārīgām frāzēm kā Gorkšs ar saviem kompleksiem problēmu risinājumiem.
Vai SC ir pārvēstusies par pērkamu k..i, ka regulāri publicē LNK Group bandas sacerējumus? Edmund, varbūt labāk paliec pie statistikas un analīzes nevis smērē savu mundieri.

Ļoti ceru, ka parādīsies tomēr kāds sakarīgs kandidāts, kas atstās jaņos gan LNK bandu, gan Gorkša kompleksos risinājumus (ar uzsvaru uz vārdu kompleksi, jo risinājumu nav)

  +2 [+] [-]

, 2018-12-14 14:31, pirms 6 gadiem
Šitais ir tāds žņauga, vnm bīdījis savējos kadrus un tikai naudu domājis kā ķert vairāk.. pretīgs cilvēks, sencis teica, vienreiz darīšanas esot bijušas, nekad dzīvē vairs negribētu...

Tad kad Krivuņecs nomainīs, lai virslīgā galvenokārt būtu LV valoda,tad arī šo purnu uztveršu nopietni.. jau pirmajā rindkopā visu varēja saredzēt... ''ja iespēja ieguldīt Virslīgas popularizācijā no UEFA, FIFA līdzekļiem'' - re kur arii suns aprakts, pa maz piķi džeks dabon...

lai saved kārtībā savu virslīgu beidzot, tiesneši kā bomži tiesā, kur ir skatītāji? kur līmenis? kāpēc neviens neiet uz šīm toto spēlēm, kas notiek virslīgā? opozīcija turpina nopelt Gorkšu..

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 15:46, pirms 6 gadiem
Vienmēr dodu iespēju izteikties jebkuram futbola cilvēkam, vienmēr cenšos uzklausīt abas puses, nešķiroju kategorijās "šim dodu vārdu, šim mazāk, šim vispār nē". Protams, uzstāšanās biežums nereti atkarīgs no otras puses vēlmes izteikties, bet liegts nav nevienam. Neesam drukātā prese ar ierobežotu zīmju skaitu. Vienmēr esmu par maksimālu izrunāšanos atklāti, nevis aizmuguriskām intrigām.

LFV pārmetumi LFF ir nopietni (es ne par saturu, bet abu organizāciju konfliktu kā tādu), tas ir būtiski. Kamēr vien Krivuņecs ieņem LFV valdes priekšsēdētāja vietu (nevis "bijušais funkcionārs" vai tml.), tikmēr dodu viņam iespēju izteikt jebkādas pretenzijas. Gluži tāpat kā dodu neierobežotu iespēju izteikties Gorkšam. Starp citu, arī Gorkšs drīzumā mūsu portālam sniegs savu viedokli (kas nemaina to, ka "aci pret aci" video diskusiju arī plānojam noorganizēt).

     [+] [-]

, 2018-12-14 15:55, pirms 6 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vienmēr dodu iespēju izteikties jebkuram futbola cilvēkam, vienmēr cenšos uzklausīt abas puses, nešķiroju kategorijās "šim dodu vārdu, šim mazāk, šim vispār nē". Protams, uzstāšanās biežums nereti atkarīgs no otras puses vēlmes izteikties, bet liegts nav nevienam. Neesam drukātā prese ar ierobežotu zīmju skaitu. Vienmēr esmu par maksimālu izrunāšanos atklāti, nevis aizmuguriskām intrigām.

LFV pārmetumi LFF ir nopietni (es ne par saturu, bet abu organizāciju konfliktu kā tādu), tas ir būtiski. Kamēr vien Krivuņecs ieņem LFV valdes priekšsēdētāja vietu (nevis "bijušais funkcionārs" vai tml.), tikmēr dodu viņam iespēju izteikt jebkādas pretenzijas. Gluži tāpat kā dodu neierobežotu iespēju izteikties Gorkšam. Starp citu, arī Gorkšs drīzumā mūsu portālam sniegs savu viedokli (kas nemaina to, ka "aci pret aci" video diskusiju arī plānojam noorganizēt).
Pēc rakstītā tomēr nepamet sajūta, ka Maksims simpatizē vairāk kā Kaspars.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-14 16:03, pirms 6 gadiem
knaible rakstīja: Pēc rakstītā tomēr nepamet sajūta, ka Maksims simpatizē vairāk kā Kaspars.
Tas tā nav.

Pirms LFF prezidenta vēlēšanām Ļašenko puse bija pārliecināta, ka mediji, ieskaitot mani, ir Gorkša pusē. Komentējot Virslīgas futbola spēles, par vienu un to pašu maču esmu saņēmis pārmetumus no abu komandu līdzjutējiem, ka "fanoju par viņu pretiniekiem". Šādu piemēru ir daudz. Vienmēr kādam kaut kas liksies. Iesaku mazāk pievērst uzmanību medijiem - protams, var to darīt, bet svarīgāki ir futbola cilvēku darbi un nedarbi, pateiktais un nepateiktais.

     [+] [-]

, 2018-12-14 16:10, pirms 6 gadiem
Gorkšs arī ir sovjetisks, viņa reakcijas presē ir spilgtākā liecība. Varu tikai piekrist, vērojot no malas, ir acīmredzams, ka K. Gorkšs ir vecā, savickiski starkoviski indriksoniskā gara iemiesojums! Viņā nav nekā no vecās Eiropas. Viņa komunikācija ar Miksu ir redzamākā liecība. Miksu var būt mudaks, viņa atlaišana var būt pareizs lēmums, bet Gorkša reakcija pēc Miksu aiziešanas bija tieši kliedzoša. Nav svarīgi, kas to izsaka, latvietis vai krievs, Gorkšs savā garā, vērtību sistēmā, serdē ir sovjetisks, un tas ir fakts!

     [+] [-]

, 2018-12-14 16:38, pirms 6 gadiem
Ja jau LFF nerunāja ar LFV, tad laikam nebija vērts to darīt. Virslīga nav Latvjas futbola seja; Latvijas futbola seja un galvenais rādītājs ir izlase. Nevienu neinteresē starptautiski Virslīga, kā tikai klubus, kuriem ir iespēja uz dažādiem turnīriem nopelnīt. Bet izlasi, ja tā sāk labi spēlēt, gan visi redz. Piemērs, Zviedija. Kāda viņiem līga un kāda izlase?!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 16:45, pirms 6 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vienmēr dodu iespēju izteikties jebkuram futbola cilvēkam, vienmēr cenšos uzklausīt abas puses, nešķiroju kategorijās "šim dodu vārdu, šim mazāk, šim vispār nē". Protams, uzstāšanās biežums nereti atkarīgs no otras puses vēlmes izteikties, bet liegts nav nevienam. Neesam drukātā prese ar ierobežotu zīmju skaitu. Vienmēr esmu par maksimālu izrunāšanos atklāti, nevis aizmuguriskām intrigām.

LFV pārmetumi LFF ir nopietni (es ne par saturu, bet abu organizāciju konfliktu kā tādu), tas ir būtiski. Kamēr vien Krivuņecs ieņem LFV valdes priekšsēdētāja vietu (nevis "bijušais funkcionārs" vai tml.), tikmēr dodu viņam iespēju izteikt jebkādas pretenzijas. Gluži tāpat kā dodu neierobežotu iespēju izteikties Gorkšam. Starp citu, arī Gorkšs drīzumā mūsu portālam sniegs savu viedokli (kas nemaina to, ka "aci pret aci" video diskusiju arī plānojam noorganizēt).
Nopietnus pārmetumus var izzīst no pirksta, izdomāt... Par "iespēju izteikt savas pretenzijas", es zinu, kā tās lietas notiek un kāds ir kritērijs, kāpēc kāds portāls vispār kādu interviju no kāda cilvēka puses publicē. Zinam mēs medijus...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 16:47, pirms 6 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vienmēr dodu iespēju izteikties jebkuram futbola cilvēkam, vienmēr cenšos uzklausīt abas puses, nešķiroju kategorijās "šim dodu vārdu, šim mazāk, šim vispār nē". Protams, uzstāšanās biežums nereti atkarīgs no otras puses vēlmes izteikties, bet liegts nav nevienam. Neesam drukātā prese ar ierobežotu zīmju skaitu. Vienmēr esmu par maksimālu izrunāšanos atklāti, nevis aizmuguriskām intrigām.

LFV pārmetumi LFF ir nopietni (es ne par saturu, bet abu organizāciju konfliktu kā tādu), tas ir būtiski. Kamēr vien Krivuņecs ieņem LFV valdes priekšsēdētāja vietu (nevis "bijušais funkcionārs" vai tml.), tikmēr dodu viņam iespēju izteikt jebkādas pretenzijas. Gluži tāpat kā dodu neierobežotu iespēju izteikties Gorkšam. Starp citu, arī Gorkšs drīzumā mūsu portālam sniegs savu viedokli (kas nemaina to, ka "aci pret aci" video diskusiju arī plānojam noorganizēt).
Tautai šīs intervijas, viedokļi un diskusijas neko nedos, jo iesaistītās puses tik un tā neatklās visu; labi, ja 1/5 daļu no tā, kas un kāpēc notiek, cilvēki uzzinās un sapratīs.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-14 18:14, pirms 6 gadiem
No ielikteņa gaidu atbildi.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 18:37, pirms 6 gadiem
smailiite rakstīja: Jautājums autoram - kādēļ šo reklāmrakstu vajadzēja publicēt jau tagad nevis pagaidīt abu pušu diskusiju? Kas šeit tāds degošs tika pateikts? Krivuņecs mētājas ar tikpat vispārīgām frāzēm kā Gorkšs ar saviem kompleksiem problēmu risinājumiem.
Vai SC ir pārvēstusies par pērkamu k..i, ka regulāri publicē LNK Group bandas sacerējumus? Edmund, varbūt labāk paliec pie statistikas un analīzes nevis smērē savu mundieri.

Ļoti ceru, ka parādīsies tomēr kāds sakarīgs kandidāts, kas atstās jaņos gan LNK bandu, gan Gorkša kompleksos risinājumus (ar uzsvaru uz vārdu kompleksi, jo risinājumu nav)
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 19:08, pirms 6 gadiem
Tik vienveidīga kritika, ka līdz beigām netiku..
Neapšaubu LFF raksturojumu, tā reāli varētu būt.

Bet neredzu, ka LFV ar kaut ko būtu labāka. Milzīgs uzskaitījums ar to ko nevar izdarīt, pārsvarā traucē neļaij LFF. Pat spēļu datumus nosaka LFF. Ko tad vispār dara LFV? Vismaz attiecībā uz turnīra organizatorisko līmeni un līdzjutēju piesaistīšanu nav redzams progress gadu laikā.

Vairāk izskatās pēc kopējas cīņas Ļjašenko bandā pret Gorkšu - un tas tikai palielināsies. Jāsaprot, ka klubiem svarīgas tikai savas intereses - izlase un viss futbols sekundāri. Varbūt ja RFS beidzot uzvarēs, tad nomierināsies, droši vien saimnieku spiediens.. MK ļoti velk uz austrumpuses darboņu stilu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-14 19:19, pirms 6 gadiem
Komentārs par autoru - mediju loma jau ir ne tikai dot iespēju izteikties, bet arī uzdot jautājumus. Es neredzu pieteikto "interviju" - redzu 2 replikas un 2 jautājumus par atiecībām ar LFF un milzīgu MK monologu. Izskatās pēc preses relīzes. Kāpēc nav neviena jautājuma par LFV darbību?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-14 19:57, pirms 6 gadiem
Uzjautrina, ka kaut kāds krievu pabira Gorkšu sauc par veco sistēmu!!! Kaspar, nezinu kā, bet vajag izmest tos padomju krievu salašņas.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-14 22:45, pirms 6 gadiem
Neesmu Gorkša fans, bet acīmredzami raksta autors gribēja pacelt savu ''gailīti''nebijušos augstumos publicējot ''skandalozu'' rakstu, kurš pēc satura smird, jo nav reālās diskusijas, bet vienas puses mistiska īdēšana. Šis tikai parāda SC ''zurnālistu'' zemo līmeni. Tā vietā lai uztaisītu normālu video ar diskusiju, kur skatītāji paši pielieto pelēko vielu, lai saprastu un izanalizētu kurš ir balts un kurš melns, autors palaiž ''purkšķa'' rakstu, tikai, lai paceltu savu sūda reitingu (kuru viņs pacēla par 0.1 punktu, labi ja). Kad beidzot SC sāks mest ārā visus šos pseidožurnālistus. Vēmiens jau nāk un zūd interese par šo vietu kā tādu.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-15 00:53, pirms 6 gadiem
pilniigi piekriitu, lai gan Gorkshs pisa cauri ar patriotismu un veciem sasniegumie, bet vinjs ir Indriksona ieliknis, tjipa librese! buutu gatavs vinjam seju dziuivee izsist! Kljavinjs izdariitu paljubomu vairaak!

     [+] [-]

, 2018-12-15 01:14, pirms 6 gadiem
blondais18 , 2018-12-14 14:31, vakar

lai saved kārtībā savu virslīgu beidzot, tiesneši kā bomži tiesā, kur ir skatītāji? kur līmenis? kāpēc neviens neiet uz šīm toto spēlēm, kas notiek virslīgā? opozīcija turpina nopelt Gorkšu..

blondais18 pareizi jau tu uzskaiti visus LFF "darbus", kurus nav spējuši savest kārtībā un vienkārši noveļ uz LFV pleciem..