Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2546, Did:0, useCase: 3

Paste: "Patīk tas vai nē, bet Krievija iemeta tik, cik gribēja"

Rolands Eliņš

Paste: "Patīk tas vai nē, bet Krievija iemeta tik, cik gribēja"
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Vakar pasaules čempionātā hokejā Latvijas izlasei neizdevās pieveikt Krieviju, lai gan pēc pirmā perioda Latvija bija vadībā. „Olybet” hokeja eksperts Guntars Paste apgalvoja, ka spēles gala rezultātam (3:1 Krievijas labā) nevajadzētu kalpot kā salīdzinājumam ar citiem mačiem – viņš uzskata, ka krieviem gluži vienkārši nebija motivācijas pēc kaut kā vairāk.

„Latvijas izlasei izdevās parūpēties par to, ka krieviem spēles sākums nesanāca tāds, kā viņi gribēja,” sacīja hokeja pazinējs Guntars Paste. „Viņi nebija gaidījuši, ka būs jāiet pārtraukumā ar 0:1. Latvijas izlase kopumā šo maču aizvadīja labā līmenī, kārtējo reizi šajā pasaules čempionātā pēc mača palika pozitīvas sajūtas par mūsu rādīto hokeju. Laba spēle, bija arī vārtu momenti, būtu vēl Oskars Cibuļskis iemetis savu otro ripu, kad varēja panākt 2:0...”

„Tikmēr Krievijas izlase šo maču izskatījās, ka aizvadīja ar gariem zobiem,” turpināja Paste. „Zemapziņā tomēr krievu zvaigznēm Latvija vienmēr bijusi komanda, pret kuru ierēķināt uzvaru. Arī tagad – kā uznāca laukumā otrajā periodā ar negatīvu rezultātu, tā pavisam ātri iemeta divus vārtus un atkal apstājās.”

„Nedomāju, ka pie Krievijas hokejistu nosacīti pasīvās spēles vainīgs bija tas apstāklis, ka tā bija agrā spēle,” teica Paste. „Līdzīgi varētu būt arī vēlu vakarā. Jā, turnīra sākumā Krievija sameta daudzas ripas norvēģiem un itāļiem, bet tur pieļauju, ka tas tomēr bija nedaudz vieglāk izdarāms. Lai nu kā, jāskatās patiesībai acīs – Krievija pret Merzļikinu iemeta nevis tikai tik daudz, cik Latvijas izlase atļāva, bet tik, cik pati vēlējās. Tas, ka viņiem tādas īstas motivācijas nebija, gan ir viņu pašu problēma, un Latvija nospēlēja sekmīgi.”

Atkal plašas runas raisījusi tiesnešu darbība, par ko atļāvās pasmīnēt arī Paste: „Starp spēles tiesnešiem bija arī baltkrievs Sidorenko, vai tad viņš nezinās, uz kuru pusi jāsvilpj? Protams, palika iespaids, ka tiesneši nav līdz galam konsekventi. Ja salīdzina līdzīgas epizodes no Latvijas spēlēm, var redzēt, ka traktējums atšķiras. Par Orlova sitienu Batņam nemāku teikt, kādus argumentus tiesneši savā mazajā apspriedē izrunāja, ka vispār noraidījumu neiedeva. Vizuāli tas varbūt neizskatījās tik traki, jo Oskars pats ir augumā liels vīrs. Būtu tur Latvijai mazāks spēlētājs, gan jau arī noraidījums būtu iedots.”

„Taču nav pareizi teikt, ka tiesneši te kaut ko izšķīra par spēles uzvarētāju,” norādīja Paste. „Tas nebija izšķirošais pavērsiens, spēles rezultātu tomēr noteica hokejistu meistarība. Cita lieta, vai Krievijas spēlētājiem tagad tiks kāda diskvalifikācija. It kā jau būtu konsekventi, bet gan Batņa, gan Rihards Bukarts pēc pretinieku pārkāpumiem atgriezās laukumā, viss ar viņiem kārtībā, tā ka gan jau IIHF neko neiedos.”

Par pēdējām palikušajām izredzēm Latvijai tikt ceturtdaļfinālā Paste nevēlējās pat runāt: „Esam zaudējuši gan čehiem, gan šveiciešiem. Vēl ir iespēja pret zviedriem, bet tas arī atslēgas vārds – tikai iespēja. Galvenais uzdevums čempionāta izskaņā ir uzvarēt Norvēģiju, lai grupas tabulā nepaliktu aiz viņiem, tas gan vairs nebūtu patīkami.”

1 2 53 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2019-05-19 10:31, pirms 5 gadiem
Nu nah8j, kāds viņu vispār intervē? 🤦‍♂️🤦‍♂️

  +7 [+] [-]

, 2019-05-19 10:32, pirms 5 gadiem
Patīk tas vai nē, bet Paste jau nu nav nekāds hokeja eksperts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-19 10:39, pirms 5 gadiem
4emsis rakstīja: Nu nah8j, kāds viņu vispār intervē? 🤦‍♂️🤦‍♂️
OLYBET
Te tev atbide

     [+] [-]

, 2019-05-19 10:48, pirms 5 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Speciga Analiize
man vēl ir naiva cerība, ka Fāzela kantoris tomēr saņemsies un iedos DSQ krievam Orlovam, lai tādi "urāli" kā pastes un fuņi aizvērtos, ka tur nekā nebija!

     [+] [-]

, 2019-05-19 10:51, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: man vēl ir naiva cerība, ka Fāzela kantoris tomēr saņemsies un iedos DSQ krievam Orlovam, lai tādi "urāli" kā pastes un fuņi aizvērtos, ka tur nekā nebija!
Atmetot visas tiesāšanas būšanas, jāsaka, ka Pastem ir taisnība.

     [+] [-]

, 2019-05-19 10:54, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atmetot visas tiesāšanas būšanas, jāsaka, ka Pastem ir taisnība.
tieši par to momentu vai kopumā? izsakies precīzāk!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-19 10:56, pirms 5 gadiem
Atkal tā iršana ka "krievija jau necentās" un pārējais bla bla bla... Latvija parādīja lielisku spēli, vai tas nav svarīgāk? Nebija jau tāpat iespējas viņus vinnēt

  +3 [+] [-]

, 2019-05-19 10:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tieši par to momentu vai kopumā? izsakies precīzāk!
Kopumā!
Krievi nealka LV izlases asinis, un izdarīja minimumu no vateņu izlases potenciāla.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-19 11:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kopumā!
Krievi nealka LV izlases asinis, un izdarīja minimumu no vateņu izlases potenciāla.
tad ir ok!
pret čehiem kopumā visdrīzāk arī pakāstu , ja neiedotu Bičevskim "to sodu" 2.periodā...
bet tā grandu vilkšana un mazo gremdēšana, ka tik kaut kas nenotiek šogad ir vienkārši ļoti uzkrītoša. fāzelis sevi ir izsmēlis, ceru, ka viņu iznesīs no tā amata drīzumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kopumā!
bail pat iedomāties, kādi neinteresanti nākotnē PČ paliks, ja nākošnedēļ Fāzeļa blice nobalsos par pāreju uz NHL laukumiem un noteikumiem. tur tā plaisa starp grandiem, anderdogiem un statistiem vēl vairāk palielināsies pasaules čempionātos.

  -4 [+] [-]

, 2019-05-19 11:07, pirms 5 gadiem
Paste never vala savu muti, pretigi.....

  +1 [+] [-]

, 2019-05-19 11:08, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Patīk tas vai nē, bet Paste jau nu nav nekāds hokeja eksperts.
Patīk tas vai nē, bet azartspēļu kantoris Olybet ir SC reklāmdevējs.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-19 11:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kopumā!
Krievi nealka LV izlases asinis, un izdarīja minimumu no vateņu izlases potenciāla.
Nepiekritīšu , viņi gribēja gan iemest vairāk, taču kopumā mēs neļāvām, jo sparīgi pretojāmies, un pāris reizes viņiem nepaveicās, kad trāpīja pa stabu vai aizmeta garām tukšam vārtu stūrim.

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tad ir ok!
pret čehiem kopumā visdrīzāk arī pakāstu , ja neiedotu Bičevskim "to sodu" 2.periodā...
bet tā grandu vilkšana un mazo gremdēšana, ka tik kaut kas nenotiek šogad ir vienkārši ļoti uzkrītoša. fāzelis sevi ir izsmēlis, ceru, ka viņu iznesīs no tā amata drīzumā.
Vakar spēlē starp SWE Vs SUI arī tiesnešu darbība bija tāda kāda bija.
Kaut kā šis PČ kopumā izceļas ar vājo tiesāšanu.
Nezinu vai tajā vainojams pats Fazels, bet kaut kas tajā visā ir jāmaina. Kaut gan cilvēcisko kļūdu faktoru neviens nekad pilnībā nevar izslēgt.

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bail pat iedomāties, kādi neinteresanti nākotnē PČ paliks, ja nākošnedēļ Fāzeļa blice nobalsos par pāreju uz NHL laukumiem un noteikumiem. tur tā plaisa starp grandiem, anderdogiem un statistiem vēl vairāk palielināsies pasaules čempionātos.
Gribētos jau PČ lielākus ātrumus, bet man nav atbildes vai visas Eiropas izlases tam ir gatavas.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-19 11:15, pirms 5 gadiem
krievi dabuja savus 3 punktus un spēlē atdeva tik cik vajadzēja. Nevar teikt ka Pastem nav taisnība. Protams būtu interesanti kā šiem ietu ja būtu 0:2, bet Latvijai nebija meistarības iemest otrus

  +4 [+] [-]

, 2019-05-19 11:15, pirms 5 gadiem
krievi dabuja savus 3 punktus un spēlē atdeva tik cik vajadzēja. Nevar teikt ka Pastem nav taisnība. Protams būtu interesanti kā šiem ietu ja būtu 0:2, bet Latvijai nebija meistarības iemest otrus

  +1 [+] [-]

, 2019-05-19 11:20, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar spēlē starp SWE Vs SUI arī tiesnešu darbība bija tāda kāda bija.
Kaut kā šis PČ kopumā izceļas ar vājo tiesāšanu.
Nezinu vai tajā vainojams pats Fazels, bet kaut kas tajā visā ir jāmaina. Kaut gan cilvēcisko kļūdu faktoru neviens nekad pilnībā nevar izslēgt.
nu ja amatieri tiesā profesionāļu spēles, tad protams visu var norakstīt uz cilvēcisko faktoru
katrā ziņā ir smieklīgi, kad Fāzels grib redzēt profus spēlējam, bet tiesāšanu atstājis 90.gadu līmenī
p.s. viens no sāpīgākajiem punktiem par NHL dalību OS arī bijis, ka NHL uzstāj, lai tiesātu NHL tiesneši...

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribētos jau PČ lielākus ātrumus, bet man nav atbildes vai visas Eiropas izlases tam ir gatavas.
redz, ja būs arī NHL tiesneši PČ tad jau varbūt...komplektā tas redz neiet, tikai davaj NHL laukumus un noteikumus!
bet ja paliks amatieri, tad pie "tādas tiesāšanas" NHL laukumos, mazāk meistarīgas komandas vispār neizies no zonas. ceru saproti par ko runāju. NHL laukumos uzbrukuma zona ir garāka un šaurāka!

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:26, pirms 5 gadiem
Patīk tas vai nē, bet Latvija iemeta tik, cik gribēja un patīk tas vai nē ,bet Latvija pret zviedriju arī iemetīs cik gribēs

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja amatieri tiesā profesionāļu spēles, tad protams visu var norakstīt uz cilvēcisko faktoru
katrā ziņā ir smieklīgi, kad Fāzels grib redzēt profus spēlējam, bet tiesāšanu atstājis 90.gadu līmenī
p.s. viens no sāpīgākajiem punktiem par NHL dalību OS arī bijis, ka NHL uzstāj, lai tiesātu NHL tiesneši...
Tur jau tas joks slēpjas, ka NHL tiesneši ir pieraduši tiesāt uz mazajiem laukumiem, kur spēle ir daudz dinamiskāka.
Bail pat iedomāties ko Eiropas (īpaši Austrumeiropas) tiesneši darīs tad, ja PČ pāries uz mazajiem laukumiem.

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:27, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: redz, ja būs arī NHL tiesneši PČ tad jau varbūt...komplektā tas redz neiet, tikai davaj NHL laukumus un noteikumus!
bet ja paliks amatieri, tad pie "tādas tiesāšanas" NHL laukumos, mazāk meistarīgas komandas vispār neizies no zonas. ceru saproti par ko runāju. NHL laukumos uzbrukuma zona ir garāka un šaurāka!
Vot,vot!

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tas joks slēpjas, ka NHL tiesneši ir pieraduši tiesāt uz mazajiem laukumiem, kur spēle ir daudz dinamiskāka.
Bail pat iedomāties ko Eiropas (īpaši Austrumeiropas) tiesneši darīs tad, ja PČ pāries uz mazajiem laukumiem.
lielākā daļa tiesnešu tagad ir no ECHL, cik sapratu tiesā uz lielajiem laukumiem, mūsu spēli pret čehiem, vakar zviedrus pret sieriem.
Eiropas labāko līgu tiesneši pat netiesā šo Fāzeļa pasākumu, bet kaut kādi joberlīgu pārstāvji.

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:33, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: lielākā daļa tiesnešu tagad ir no ECHL, cik sapratu tiesā uz lielajiem laukumiem, mūsu spēli pret čehiem, vakar zviedrus pret sieriem.
Eiropas labāko līgu tiesneši pat netiesā šo Fāzeļa pasākumu, bet kaut kādi joberlīgu pārstāvji.
Un tad vēl bonusam iedod patiesāt belariem krievu spēles - tu noteikti tiesāsi ļoti taisnīgi savas algas devēja spēles

  +3 [+] [-]

, 2019-05-19 11:41, pirms 5 gadiem
Piekrītu , Krievi pēc 3 vārtiem atslidoja , tādā teenniņa režīmā , kamēr latvija ka nevarīgs kucēns skrāpējās pretī

     [+] [-]

, 2019-05-19 11:47, pirms 5 gadiem
Latvijas izlase spēlēja ar 6 aizsargiem, no kuriem 1 ir Zīle.

  -2 [+] [-]

, 2019-05-19 11:51, pirms 5 gadiem
Man jātic, ka Raša gribēja iemest tikai trīs golus pret mums. Riiiiiiiight.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-19 12:18, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un tad vēl bonusam iedod patiesāt belariem krievu spēles - tu noteikti tiesāsi ļoti taisnīgi savas algas devēja spēles
neoficāli nedaudz parunājot par tiesnešiem PČ ar vienu diezgan zinošu fāzeļa kantora pārstavi, es noskaidroju, ka tiesnešus uz PČ deleģē katra federācija un IIHF praktiski nenes nekādu atbildību, IIHF tik izvēlas noteiktu skaitu tiesnešu ko dod federācijas. cik sapratu uz PČ laiku federācijām jānodrošina tiesnešus. tad apmēram skaidrs, kāpēc joberlīgeri tiesā, jo noteikti labi tiesneši pieprasa atalgojumu , apdrošināšanu u.t.t., kā spēlētāji - ko neviens netaisās dod šiem, tipa strādā par brīvu jeb vēdera tiesu savā brīvajā laikā.
tas varētu būt viens no izskaidrojumiem kāpēc PČ tiesā amatieri un joberlīgeri...

  -2 [+] [-]

, 2019-05-19 12:23, pirms 5 gadiem
Piekrītu Pastem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-19 12:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neoficāli nedaudz parunājot par tiesnešiem PČ ar vienu diezgan zinošu fāzeļa kantora pārstavi, es noskaidroju, ka tiesnešus uz PČ deleģē katra federācija un IIHF praktiski nenes nekādu atbildību, IIHF tik izvēlas noteiktu skaitu tiesnešu ko dod federācijas. cik sapratu uz PČ laiku federācijām jānodrošina tiesnešus. tad apmēram skaidrs, kāpēc joberlīgeri tiesā, jo noteikti labi tiesneši pieprasa atalgojumu , apdrošināšanu u.t.t., kā spēlētāji - ko neviens netaisās dod šiem, tipa strādā par brīvu jeb vēdera tiesu savā brīvajā laikā.
tas varētu būt viens no izskaidrojumiem kāpēc PČ tiesā amatieri un joberlīgeri...
Un tas arī izskaidro, kāpc nav mūsu tiesnešu - K&K negrib viņiem maksāt, krievi nodeleģē savējos nevis Odiņu (kad viņš ir vesels)

  -1 [+] [-]

, 2019-05-19 12:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: neoficāli nedaudz parunājot par tiesnešiem PČ ar vienu diezgan zinošu fāzeļa kantora pārstavi, es noskaidroju, ka tiesnešus uz PČ deleģē katra federācija un IIHF praktiski nenes nekādu atbildību, IIHF tik izvēlas noteiktu skaitu tiesnešu ko dod federācijas. cik sapratu uz PČ laiku federācijām jānodrošina tiesnešus. tad apmēram skaidrs, kāpēc joberlīgeri tiesā, jo noteikti labi tiesneši pieprasa atalgojumu , apdrošināšanu u.t.t., kā spēlētāji - ko neviens netaisās dod šiem, tipa strādā par brīvu jeb vēdera tiesu savā brīvajā laikā.
tas varētu būt viens no izskaidrojumiem kāpēc PČ tiesā amatieri un joberlīgeri...
Principā Fāzelis ir tāds pats kapešņiks, kā Lipmans tikai ietekmīgāks.
1 2 53 komentāri