Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Daugaviņš un Dārziņš met iekšā, bet pārējie atbraukuši, lai noturētu 1:0?

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Daugaviņš un Dārziņš met iekšā, bet pārējie atbraukuši, lai noturētu 1:0?
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2015. gada pasaules čempionātā hokejā vakar ceturto neveiksmi piecās spēlēs cieta Latvijas izlase, kas noslēdzošajā trešdaļā ielaida divus vārtus un ar 1:2 atzina vāciešu pārākumu. Olybet eksperts Guntars Paste uzskata, ka Jāņa Sprukta noraidījums līdz mača beigām mūsējiem maksājis ceļu uz ceturtdaļfinālu. Tāpat viņš uzsver, ka, vārtus gūstot tikai vienai maiņai, uzvarēt nav iespējams.

Jāņa Sprukta noraidījums līdz spēles beigām pret Vāciju mums aizvēra ceturtdaļfināla durvis; cerams, ka komanda nepaliks sagrauta un uzcelsies. Pieredzējis spēlētājs, kurš skaitās viens no līderiem, nedrīkst nopelnīt tik muļķīgu noraidījumu. Tā nedrīkst spēlēt! Kad pretinieks nāk ārā no zonas, kāpēc centra uzbrucējam pirmajam jāiet iekšā? Sprukts noguruma fonā ieslīdēja iekšā, tika noķerts pretkustībā, kļūdījās un iegāzās pozicionāli un nopelnīja noraidījumu, pieļauju, ka sekos arī diskvalifikācija. Pēc piecām minūtēm mazākumā nopelnījām vēl divas, un spēka rezerves bija izsīkušas.

Tāpat tiesneši pareizi neieskaitīja Miķeļa Rēdliha gūtos vārtus otrās trešdaļas pirmajā minūtē, kad Miks Indrašis atradās vārtsarga laukumā - jaunie noteikumi paredz, ka pietiek ar vienu kāju, lai vārtu guvums netiktu atzīts. Un nezinu, ko viņš tur darīja. Pārmetumus soģu virzienā var raidīt tikai par Kaspara Daugaviņa momentu, kad netika piešķirts soda metiens. Vārtsargs bija novākts no ceļa, kapteinis meta tukšos vārtos, kad no rokām izrāva nūju. Tīrākais bullītis!

Atgriežoties pie Sprukta noraidījuma, pēc mazākumiem nevarējām atgūties, pietrūka spēka, tāpēc metienu attiecība 2:14 ir tikai likumsakarīga. Septiņas minūtes mazākumā, kuru dēļ sākās kļūdas. Sprukta vietu otrajā maiņā ieņēma Rodrigo Ābols, un viņš un Miķelis Rēdlihs neitrālajā zonā katrs aizbrauca uz savu pusi, kad Matiass Plahta guva uzvaras vārtus. Varbūt tās joprojām ir emocijas, bet trešajā trešdaļā bija viegls bardaks, un tāds arī rezultāts. Tā vietā, lai nomierinātos un noturētu 1:1, lai pagarinājumā turpinātu cīnīties par punktiem, skrienam uz priekšu un mēģinām iemest. Kopumā bija daudz brāķa, lai gan vācieši sākumā spēlēja slikti - zaudēja ripas uz zilās līnijas, bija noguruši pēc dueļa ar zviedriem, tāpēc uzbrukuma zonā nopelnīja vairākus noraidījumus.

Ja par labo, pirmajā trešdaļā ļoti labi izskatījās Roberts Bukarts - tendēts uz vārtiem, nekautrējās apspēlēt un izdarīt metienus. Galvenais, ka iniciatīvas uzņemšanās nesa labumu arī komandai. Tomēr ir grūti uzvarēt, ja vārtus gūst tikai viena maiņa, vieni un tie paši cilvēki. Kāpēc pārējie ir aizbraukuši uz pasaules čempionātu? Lai noturētu 1:0 un uzvarētu? Mēs nevaram tā spēlēt, tas nekur neder! Trīs maiņas gatavas noturēt rezultātu, ja Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš gūs vārtus. Viņi kopā ar Edgaru Masaļski ir trīs galvastiesas pārāki nekā komanda.

Tāpat var redzēt, ka Miks Indrašis pirms turnīra nav trenējies, tāpēc nav glābējs, lai gan iepriekš aizvadījis labus pasaules čempionātus. Otrajā maiņā arī centra uzbrucējs nevelk, līdz ar to viss virknējums. Pēc tam, kad Jaroslavļas "Lokomotiv" atskaitīja Spruktu, viņš divus ar pusi mēnešus nespēlēja. Kur viņš bija - neviens nezina. Tagad pasaules čempionāta līmenī iet grūti, pēc piecām spēlēm redzams, ka ir nogurums un nevelk.

Nevar ar vieniem un tiem pašiem spēlētājiem uzvarēt mačā, viņi taču nav mašīnas! Pēdējā minūtē vācieši mierīgi nostājās pie vārtiem, izvēlējās pareizu taktiku, bet mūsējiem nav spēka, lai mestu pa vārtiem. Tāpēc baidos par spēli pret Austriju - kā sagatavosimies, kāda būs attieksme. Skaidrs, ka būs grūti, bet galvenais, lai izlase nesalūzt pēc vieniem zaudētiem vārtiem. Cerams, ka būsim atguvuši spēkus. Lai spēlētāji nenokar degunus, jo ticam, ka viss būs labi!

 +11 [+] [-]

, 2015-05-09 10:03, pirms 10 gadiem
Šeit gatavs parakstīties zem katra Guntara vārda.Piekrītu pilnībā,pie tam vācieši paši pienesa bļodiņu ar zilo maliņu,lai mēs uzvarētu.Diemžēl nespējām izmantot viņu daudzās kļūdas pie savas zilās līnijas,kā arī 10 minūtes skaitlisko pārsvaru spēj realizēt tikai viena maiņa.Kā redzējam tas ir par maz.
Slēpts komentārs: Ambrē

  +6 [+] [-]

, 2015-05-09 10:13, pirms 10 gadiem
Var redzēt, ka Daugaviņam ir NHL pieredze, tāpēc jau ir izteikts izlases līderis. Pret viņu maiņu tiešām nav pretenzijas,bet nu pārējie (Džeriņš vēl patīkami pārsteidz) atslido savas maiņas.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 10:17, pirms 10 gadiem
Nepiekrītu - līderiem jāmet iekšā vairāk - cik iespējas palaida garām tā paša Džeriņa maiņa?

Nu ja esat līderi tad metat iekšā ja neviens cits to nevar, ar vienu golu neko neizdarīsim!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 10:18, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Tāpēc arī vaina ir Beļavskī - kāpēc vajadzēja mājās sūtīt Jevpalovu!!!
Kur viņu liktu?

Man piemēram pārbaudes mačos ar franciju ļoti patika Edgars Kulda, meta pie katras izdevības - tagad čempionātā mēs to neizmantojam! Meklējam partneri kam atdot piespēli!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 10:20, pirms 10 gadiem
...Tāpat viņš uzsver, ka, vārtus gūstot tikai vienai maiņai, uzvarēt nav iespējams.

Kā ta nav iespējams? Šveici uzvarējam jo vārtus tai mačā guva tikai Daugaviņš un Džeriņš - tātad džeki no vienas maiņas un nevajag teikt ka tādā veidā nevar uzvarēt spēles - var!!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 10:20, pirms 10 gadiem
Njā. Taču, ja atceramies sagatavošanās posmu. Arī, ja paskatamies regulārās sezonas statistiku. Rezultāti ir pilniģi loģiski. Nav ko brīnumu gaidīt. Izšaut var viens spēlētājs, nevis visa izlase.
Bērnu hokejā treneri dažreiz uzbrucējus aizsūta aizsardzībā, ja tie nav spējīgi iemest.

Atceramies ko teica speciālisti - sasniegums būtu vietas saglabāšana grupā. Negribas ticēt, ka savu uzvaru jau esam izcīnījuši pret Šveici.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 10:43, pirms 10 gadiem
R.Blake rakstīja: Var redzēt, ka Daugaviņam ir NHL pieredze, tāpēc jau ir izteikts izlases līderis. Pret viņu maiņu tiešām nav pretenzijas,bet nu pārējie (Džeriņš vēl patīkami pārsteidz) atslido savas maiņas.
Man ir pretenzijas pret Daugaviņa ripas pārturēšanu uz zilās līnijas. Bet vismaz viņi savas kļūdas labo kādu ripu iemetot.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 10:47, pirms 10 gadiem
Jautājums Pastem! A parējie (ja neskaita vēl Miķeli un Miku, kas acīmredzami pēc traumas vēl nav pat 50% formā) ir kaut kur kaut ko baigi metuši iekšā? 70-80% no šīs izlases ir "kapļi" , tad ko no viņiem citu kā "kaplēšanu" arī var sagaidīt? Guņa grib, lai "kapļi" tagad sāk PČ līmenī(!) vārtus mest iekšā?!! Mums šobrīd vārtus ir iemetuši tikai 4 spēlētāji pie kam viens no viņiem tikai pateicoties tam, ka spēlē ar partneriem pie kuriem arī sētas miets būtu rezultatīvs....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 11:10, pirms 10 gadiem
Vienvārd sakot, ja uzvarēsim, ar to arī leposimies, jo no šīs izlases neko daudz nevaram sagaidīt

  +4 [+] [-]

, 2015-05-09 11:24, pirms 10 gadiem
>>>als
Šajā gadījumā PČ statistika nemelo.Ar vārtu gūšanu mūsu otrās ,trešā un ceturtās (Džeriņa maiņu skaitīsim kā pirmo)maiņas spēlētājiem tiešām ir lielas problēmas.Sprukts 66 spēlēs guvis 5 vārtus.Vidēji katrā trispadsmitā spēlē.M.Rēdlihs 57 spēles 8 vārti.Tātad katrā septītajā mačā.Tā kā vārtus pret Čehiju jau guva,tad diez vai vairāk iemetīs.Indrašim 24 spēlēs 5 vārti.It kā būtu cerība,bet pēc traumas nav formā.Visas cerības uz Latvijas šobrīd rezultatīvāko spēlētāju.Aū!Cipuli,laiks golus mest!Divus gadus jau klusēTādā veidā diemžēl šo sarakstu varētu turpināt.Nu nav mums goleadoru.Viss ir no operas,kā paveiksies.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 11:47, pirms 10 gadiem
Spruktam arii bija jaaspeelee teaatris,taapat kaa to dariija vaacietis,jaagul uz ledus un jaagaida paliidziiba,vaacietis peec saadas traumas jau peec 3 minuuteem atkal speeleeja,taa parasti nenotiek,ja trauma ir nopietna,fiziski nebuutu iespeejams...

  -3 [+] [-]

, 2015-05-09 12:02, pirms 10 gadiem
prieciigu_un_laimiigu_107049 rakstīja: Spruktam arii bija jaaspeelee teaatris,taapat kaa to dariija vaacietis,jaagul uz ledus un jaagaida paliidziiba,vaacietis peec saadas traumas jau peec 3 minuuteem atkal speeleeja,taa parasti nenotiek,ja trauma ir nopietna,fiziski nebuutu iespeejams...
Tur taču bija redzams, ka Sprukts izlika kāju, nekāda simulēšana nebūtu līdzejusi.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-09 12:21, pirms 10 gadiem
Daudz,kam var piekrist,bet...ja komandas līderis arī met spēlē tikai vienu ripu vārtos un neizmanto vismaz 5/6 lieliskas iespējas,tad,ko gaidīt no citām maiņām? Visās komandās pamatā ir līderi,kas pilda savas funkcijas un tādēļ līderu tabulā ir galvgalī ar n~ punktiem,kamēr mūsējie rotē pa apakšu. Aizsargi zem katras kritikas visās spēlēs!!! Jābrīnās,cik ilgi uzbrucēji vilks aiz sevis neko nespējīgus liekēžus? Ja katrā maiņā ir kāds,kas šai ''zobratā'' krīt ārā,tad visa maiņa neko nespēj izdarīt.Tāda ir mūsu izlase.

     [+] [-]

, 2015-05-09 12:28, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Tāpēc arī vaina ir Beļavskī - kāpēc vajadzēja mājās sūtīt Jevpalovu!!!
Bet protams, ja būtu Jevpalovs, tad jau nu gan mēs cīnītos par uzvaru grupā un čempionātā, bet Beļavskis to nesaprot...tikai Tu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-09 12:41, pirms 10 gadiem
Beidzot Pastem pareizas atziņas, vienīgi nebija komentārs par Beļavski, kas Valsts himnas laikā neskatās uz karogu, bet blenž sazin kur. Beļavska taktiskais zīmējums ir pagātne, tagad ar tādu 80-o gadu sovjetu hokeju ar ripas pārturēšanu uz uzvarām būs grūti cerēt!

     [+] [-]

, 2015-05-09 12:48, pirms 10 gadiem
Sovjetu hokeja faniem- pat ACSK un Dinamo Maskava spēlē pēc jaunlaiku Ziemeļamerikas hokeja labākiem paraugiem !

     [+] [-]

, 2015-05-09 13:25, pirms 10 gadiem
Nolans jāņem atpakaļ! Viņa laikā vismaz Latvija mēdza iemest vairāk par 1 vai 2 vārtiem.

     [+] [-]

, 2015-05-09 14:23, pirms 10 gadiem
van gaals rakstīja: Nolans jāņem atpakaļ! Viņa laikā vismaz Latvija mēdza iemest vairāk par 1 vai 2 vārtiem.
Arī n-tās speles ar Nolanu, kurās neguva nevienus vārtus...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-09 14:36, pirms 10 gadiem
Ir jaamaina virkneejumi. Varbuut pat Dzherinja mainja. Ja tikai viena maiņa velk, tad tas nekur neder. Ir jāriskē. Varbūt izdodas uztaisīt 2 maiņas, kas var iemest. Bet pa lielam... nav jau arī tolks nekāds. Gan jau savus punktus paņemsim un pēdējie grupā nepaliksim. 1/4 tāpat bezcerīgs.

     [+] [-]

, 2015-05-09 17:07, pirms 10 gadiem
[quote sandis444444]
Kur viņu liktu?

Jevpalovu mierīgi varētu likt Indraša vietā - nez kāpēc esmu pārliecināts, ka sliktāks viņš toč nebūtu - varbūt pat labāks, katrā ziņā fiziskā sagatavotība viņam vajadzētu būt labākā līmenī kā Indrašim, kurš pamazām velk uz Bērziņš 2, kurš savulaik arī skaitījās perspektīvs, tikai trenēties ne vella negribēja, tāds arī palika, viegls un nekāds...