Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

IIHF spēka rangā Latvija noslīdējusi uz pēdējo vietu

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

IIHF spēka rangā Latvija noslīdējusi uz pēdējo vietu
Aleksandrs Beļavskis
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pēc pasaules čempionāta pirmajām četrām dienām Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) publicējusi izlašu jaunāko spēka rangu. Pirmajās trijās spēlēs mūsu hokejisti bez īpašiem panākumiem cīnījās ar A grupas nomināli spēcīgākajām izlasēm. Spēka rangā Latvija tagad nobīdīta uz pēdējo (16.) vietu - pēdējos gados tik slikta pozīcija mums ir pirmoreiz.

Ranga sastādītāji pievienojuši izlasēm amizantus komentārus, kurus nevajadzētu vērtēt sevišķi nopietni. Savukārt nopietnāk jāskatās uz spēka ranga izmaiņām, jo tās notikušas daudzmaz atbilstoši izlašu parādītajiem sportiskajiem rezultātiem.

Pasaules čempionāts sācies bez lieliem pārsteigumiem. Spēcīgi iesākusi ASV izlase, kas pārliecinoši apspēlēja somus un pieveica arī pērnā gada čempionvienību Krieviju. Spēka rangā Latvija patlaban atkritusi uz pēdējo vietu, tomēr grupu mačos vēl būs jāspēlē ar četrām sava līmeņa izlasēm, līdz ar to lietu kārtība vēl var mainīties.


IIHF spēka rangs

izlase1. maijā2. maijā4. maijā
Kanāda2.2.1.
ASV6.3.2.
Zviedrija4.4.3.
Krievija1.1.4.
Čehija5.5.5.
Somija3.11.6.
Slovākija7.6.7.
Šveice8.12.8.
Baltkrievija11.10.9.
Dānija12.9.10.
Austrija16.8.11.
Vācija14.7.12.
Slovēnija15.16.13.
Francija9.13.14.
Norvēģija10.14.15.
Latvija13.15.16.


Izmantotie resursi:
www.iihfworlds2015.com

1 2 3 4 112 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2015-05-05 11:11, pirms 10 gadiem
Spēle visu parāda.....

 +10 [+] [-]

, 2015-05-05 11:13, pirms 10 gadiem
Division II called, they want their referees back.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-05 11:14, pirms 10 gadiem
Pelniti esam tur kur jabut,ja nemak spelet un vis laik taisa mulkigus noraidijumus,bet treneri nemitigi atkarto netaisiet stul.. noraidijumus pret sadam komandam ka SWE,CAN,CZE :

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:14, pirms 10 gadiem
fish rakstīja: Division II called, they want their referees back.
Pa lielam tiesāšana ir līmenī, pietiks reiz raudāt par to....tik tiešām pat pie šāda raksta tas jādara?

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:17, pirms 10 gadiem
Tad jau Spruktiņam bijusi taisnība! Lipmana sistēma nerullē !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:18, pirms 10 gadiem
Mes varetu ari beigt raudat par visiem siem niekiem, mes spelejam elite un varam cinities ar specigakajam hokeja izlasem pasaule. Vel japiebilst,ka daudzam valstim ir vairak naudas un resursu ,lai speletu elite,bet vini ir tur kur ir, Latvijas hokejs ir parak pat labs !

 +19 [+] [-]

, 2015-05-05 11:19, pirms 10 gadiem
Jācer, ka Kira sapratīs, ka bez laba līmeņa trenera nebūs aršanas. Komandai ar tik individuāli vājiem spēlētājiem ir jāspēlē spēka spēle, komandai jābūt dzelžaini disciplinētai, jāspēlē maksimāli labi nevienādos sastāvos. Patreiz nekā no tā visa nav un tā ir trenera atbildība.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:19, pirms 10 gadiem
Mums japriecajas par to kas ir ...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pa lielam tiesāšana ir līmenī, pietiks reiz raudāt par to....tik tiešām pat pie šāda raksta tas jādara?
Neraudu, bet realitāte. Sākot ar Šveices spēli pret Franciju, vakardienas neieskaitītajiem zviedru vārtiem, kļūdām offside situācijās u.c. Ja IIHF var izveidot tādu komentāru par Latviju, kāpēc gan ne par viņiem pašiem.

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:20, pirms 10 gadiem
nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:22, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?
Samoilovs- OS čempions, Irbe - PČ.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:23, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nesaprotu to joku par 80. Kāds var iztulkot?
80. gados bija ļoti rezultatīvās spēles, 5-7 iemesti goli abām komandām bija standarts, un ar 6-4-8 ielaistām ripām, mūsu izlase atgādina to laiku rezultātus ielaisto ripu ziņā.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-05 11:23, pirms 10 gadiem
fish rakstīja: Neraudu, bet realitāte. Sākot ar Šveices spēli pret Franciju, vakardienas neieskaitītajiem zviedru vārtiem, kļūdām offside situācijās u.c.
Tā ir raudāšana...tiesneši ir tikai cilvēki un viņi kļūdās vai traktē tā teikt pēc likuma burta....Zviedram slida bija vārtsarga laukumā, ja noteikumi nav mainīti, tad var tā dēļ vārtus neieskaitīt, bet tur cik paši tiesneši atļauj lielu cīņu vārtsarga laukumā

  -1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:24, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ej lūri savu basi un nekomentē kur nevajag
Kā Tu var nesaprast, ka var fanot par dažādiem sporta veidiem vienlaicīgi? Tev prātiņš ir par īsu vai kā?

Kas saistās ar komentāru, tad pilnībā piekrītu, ka līdz šim spēle ir visu parādījusi

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kā Tu var nesaprast, ka var fanot par dažādiem sporta veidiem vienlaicīgi? Tev prātiņš ir par īsu vai kā?

Kas saistās ar komentāru, tad pilnībā piekrītu, ka līdz šim spēle ir visu parādījusi
Arhīvu viņa zviedru saimnieks šodien spēcīgi iepļaukāja, tādēļ viņš ir pazemots un sliktā omā. Iepļaukāja par to, ka Arhīvs viņu pietiekami pazemīgi nepasveicināja! Piedosim viņam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:31, pirms 10 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2015-05-05 11:31, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Skaidrs, ka tu piekrīti visiem muļķīgajiem pokemonu komentāriem, kuri te tiek bārstīti biezā slānī. Tas tāpēc, ka tu pats esi sīks pokemons
būtu pie sava TRTD palicis, jo skaidri redzams, ka tu loģiski neskaties nemaz uz sniegumu....Mēs visas trīs spēlēs bez ierunām zaudējām pie tam rādot sliktāko hokeju pēdējos gados, neatkarīgi no sastāva, tāpēc pilnībā piekrītu, ka spēlē līdz šim ir parādījusi mūsu varējumu, vai ar to pietiks, lai ne tos spēcīgākos pretiniekus uzvarētu? Nezinu

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:32, pirms 10 gadiem
Justifiable rakstīja: 80. gados bija ļoti rezultatīvās spēles, 5-7 iemesti goli abām komandām bija standarts, un ar 6-4-8 ielaistām ripām, mūsu izlase atgādina to laiku rezultātus ielaisto ripu ziņā.
paldies abiem!

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:35, pirms 10 gadiem
Izskatās ka spēka spēle bija tas faktors ,kapēc ar nolanu pie stuures mums nebija lielas sagrāves kā šogad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-05 11:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: būtu pie sava TRTD palicis, jo skaidri redzams, ka tu loģiski neskaties nemaz uz sniegumu....Mēs visas trīs spēlēs bez ierunām zaudējām pie tam rādot sliktāko hokeju pēdējos gados, neatkarīgi no sastāva, tāpēc pilnībā piekrītu, ka spēlē līdz šim ir parādījusi mūsu varējumu, vai ar to pietiks, lai ne tos spēcīgākos pretiniekus uzvarētu? Nezinu
pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
mēz uzvarēsi kādas divas spēles, par vairāk ļoti šaubos

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:45, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Beidz blamēties! Ņem pie rokas savu draugu upesdegli un ejiet labāk lasīt tukšo taru. Spriežot pēc tā, ko tu te raksti, tu nekam citam nederi
esmu reālists un saprotu, kāds šogad ir līmenis mums

  +4 [+] [-]

, 2015-05-05 11:46, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pie Nolana starp citu arī bija trīs zāģi pēc kārtas čempionāta sākumā, pie tam tika zaudēts Austrijai...pagaidām esam zaudējuši tikai favorītiem, neredzu iemesla panikai un čīkstēšanai par kaut kādu sliktāko hokeju...
Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-05 11:49, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.
Kas tās par muļķīgām runām, ka čempionāts šaksies tikai rīt....Tas ir sācies jau un ikviena komanda iet ar apņēmību uz spēlēm...Šitā sevis mierināšana ir vienkārši bezjēdzīga

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:49, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Čīkstēt var par 3. periodu pret SWE, tas tiešām bija s*digs un komanda pajuka, visādi citādi viss ir puslīdz likumsakarīgi. Principā mūsējiem īstais turnīrs rīt tikai sāksies, varbūt pat nebija slikti, ka bija šīs trīs spēles, pēc kurām var veikt kaut kādas korekcijas.
Te jau daudzi saka ka vajag pietaupīties, nu pietaupījās, kad spēle tāpat bija zaudēta, tagad vareš visus plēst

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:50, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Te jau daudzi saka ka vajag pietaupīties, nu pietaupījās, kad spēle tāpat bija zaudēta, tagad vareš visus plēst
Tāpat kā Krievija pret Slovēniju pietaupījās, lai saplēstu ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-05 11:52, pirms 10 gadiem
Nekas mums būs priekšā nākamās 3 spēles, tad reitings stabilizēsies un kad būs Girgis un Ķēniņš ierindā, ne viena vien komanda dabūs trūkties

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tāpat kā Krievija pret Slovēniju pietaupījās, lai saplēstu ASV
Ko tu man te vatņiku rezultātus stāsti? Man pajat par viņiem, nesekoju.

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:57, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Nekas mums būs priekšā nākamās 3 spēles, tad reitings stabilizēsies un kad būs Girgis un Ķēniņš ierindā, ne viena vien komanda dabūs trūkties
Tu nezini vai nākamsezon viņi varēs tikt uz PČ

     [+] [-]

, 2015-05-05 11:58, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ko tu man te vatņiku rezultātus stāsti? Man pajat par viņiem, nesekoju.
neteicu rezultātu, vienkārši tas ir tiem runātājiem par taupīšanos
1 2 3 4 112 komentāri