Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2936, Did:0, useCase: 3

Kreipāns bargi kritizē Handbola federācijas vadību par nolaidību pirms EČ

Kreipāns bargi kritizē Handbola federācijas vadību par nolaidību pirms EČ
Anatolijs Kreipāns. Foto: Gints Ivuškāns/F64

Vakardien Latvijas handbola valstsvienība piedzīvoja sāpīgu zaudējumu pret Nīderlandi - 24:32. Pēc spēles Sportacentrs.com aicināja izteikt viedokli handbola ekspertam un sporta komentētājam Anatolijam Kreipānam, kurš šoreiz neturēja mēli aiz zobiem.

"Spēle ar Nīderlandi parādīja, ka komanda turnīram nav gatava, bet tā nav spēlētāju vaina. Eiropas čempionātam nevar sagatavoties, neaizvadot nevienu turnīru un pārbaudes spēli. Vakardienas mačs to pierādīja par 100%." Latvijas izlase pirms vēsturiskās debijas aizvadīja vien divus treniņmačus pret Norvēģijas otro izlasi, kamēr Nīderlande pārbaudīja spēkus piecās pārbaudes spēlēs.

"Nīderlande finālturnīram ir ļoti labi sagatavojusies. Viņi pamainīja gan sastāvu, gan taktiku, kamēr mēs praktiski neko neizmainījām pat taktiski. Vai nu piespēle līnijā, vai arī cerība, ka Dainis Krištopāns un Aivis Jurdžs iemetīs. Bet arī to nevar sagatavot, neaizvadot pārbaudes spēles. Treniņos, savā starpā spēlējot, var slīpēt visu, bet tas nedod rezultātu. Jā, pirmajā spēlē pret spāņiem nospēlējām uz svaigumu un emocijām, kā arī pieļāvām daudz kļūdu, bet vakar to bija trīsreiz mazāk. Tomēr kļūdu skaits spēles likteni neizšķīra, bet gan gatavošanās pirms turnīra," viedokli par galveno klupšanas akmeni pauda Kreipāns.

"Ja mēs gaidījām, ka Kajs Smitss izpostīs aizsardzību, tad nīderlandieši bija sagatavojuši pilnīgi citu variantu, kā pret Vāciju. Smitss vairāk spēlēja uz komandu, bet ārējā līnija mūs nomētāja. Edgars Kukša palīdzēja epizodiski, bet ko var pārmest Raitim Puriņam, kurš ikdienā spēlē Latvijas Virslīgā. Apskatieties, kādi ir rezultāti, kad Virslīgā "Tenax" un "Celtnieks" spēlē ar citām komandām. Citi baigi kaifo, ka iemeta pāri 40, bet par to ir jāraud, ka mūsu līderi visus pārējos dauza ar 20 vārtu pārsvaru. Kā ar šādām spēlēm var sagatavot spēlētājus Eiropas čempionātam?"

"Varēja redzēt, kā viena komanda cītīgi gatavojusies un cik nepilnvērtīgi to darījusi otra. Ne spēlētāji, ne treneri pie tā nav vainīgi. Šis jautājums jāuzdod citiem cilvēkiem. Pret Vāciju neviens neies nolaistām rokām, neviens neies padoties. Šāda attieksme mūsu komandā nekad nav bijusi. Pat nedaudz žēl par spēlētājiem, ka komanda nav sagatavojusies, kā to varēja izdarīt," pieredzējušais sporta žurnālists pārbaudes spēļu problēmu vairāku minūšu monologā aktualizēja jau pirmsturnīra preses konferencē.

"Tā bija atrunāšanās, nevis argumenti. Mēs jau jūnijā iekļuvām finālturnīrā, un vairāk nekā pirms gada bija zināms, kad finālturnīrs notiek. Neticu, ka tām komandām, kuras iepriekšējos gados brauca uz Rīgas domes kausu, pēkšņi tas kļuva neizdevīgi. Tā nemēdz būt. Tad pārceliet turnīru uz citu laiku. Ja rīkošanu uzsākāt vien novembrī, protams, ka to nevarēja sarīkot. Bet nav svarīgi, kā turnīru sauc un kad tas notiek. Nevienam nav jāpierāda, ka nevar sagatavoties bez pārbaudes spēlēm. Bija jābūt otrādi, ka, pirmo reizi iekļūstot finālturnīrā, vajadzēja sagatavoties kā vēl nekad. Atrunāšanās un objektīvi iemesli būs vienmēr."

"Mūs aicināja uz turnīru Polijā. Preses konferencē speciāli nepajautāju. Mums arī bija iespēja uzspēlēt nevis ar Luksemburgu, bet ar Baltkrieviju, kas mūs aicināja un kas ir galvastiesu pārāka par Luksemburgu. Iespējams, ka atteicām Baltkrievijai, jo viņi pagājušogad atteicās spēlēt Rīgas domes kausā un daži mūsu federācijas vadītāji izlēma, ka tagad mēs viņiem atriebsimies. Piemēram, Nīderlande pirmajās trīs pārbaudes spēlēs spēlēja bez pieciem pamatsastāva spēlētājiem, lai rezervisti iegūtu spēļu praksi tik augstā līmenī."

"Federācijas prezidents (Mārtiņš Bičevskis) runā gari un skaisti, bet tās ir tikai runas. Gan jau, ka viņi atkal teiks, ka Kreipāns atkal nezina, atkal grib ieriebt. Kopš esmu žurnālistikā, nezinu nevienu sporta spēļu komandu, kura pirms oficiālajiem turnīriem nebūtu aizvadījusi nevienu īstu pārbaudes spēli."

  +5 [+] [-]

, 2020-01-12 12:50, pirms 5 gadiem
Kā jau rasktīju pēc spēles ar NED, gaidu atlūgumu/us no atbildīgajām personām.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:20, pirms 5 gadiem
"bomzi" jau diezgan elementāri "bargi" kritizēt...
nez kur visi žurnaļugas pazūd, kad "biezie" jākritizē, kas aptiršas tāpat!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 13:20, pirms 5 gadiem
Tas par to atriebšanos Baltkrieviem ir tizli, ja tā tiešām ir.

 +11 [+] [-]

, 2020-01-12 13:27, pirms 5 gadiem
Piekrītu par 100% Anatolijam! Turnīrs vai arī pārbaudes spēle ar Baltkrieviem vai kādu citu izlasi būtu laba pieredze lai pieslīpētu kombinācijas, saspēli un izjust spēles garšu ar nopietnu pretinieku

Diez ko Bičevskis un Līcis tagad teiks? Atkal gudri runās..

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:31, pirms 5 gadiem
It kā Kreipānam taisnība,bet gaidīt,ka izlase kurā daļa spēlētāju sportošanu apvieno ar darbu sitīs izlases kuru spēlētāji spēlē ļoti laba līmeņa klubos ir naivi.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:33, pirms 5 gadiem
Tas bičevskis tak bija blēžu sešinieks parex afērā. Ar tādiem vadoņiem kāds cer tālu tikt?

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 13:36, pirms 5 gadiem
Ļoti, ļoti precīzi pateikts !

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 13:37, pirms 5 gadiem
To par domes kausa neesamību tiešām ir grūti saprast. Katru gadu, kad mūsu izlase vienkārši uzspēlē, kauss notiek, un citas izlases, kas gatavojas tam pašam EČ vai PČ labprāt atbrauc. Tāpat arī mūsējie parasti spēlē labākajā sastāvā vai tuvu tam. Bet šogad, kad paši beidzot spēlē EČ un paši varētu tam gatavoties ar šo turnīru, nekā. Nopietni, WTF?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 13:39, pirms 5 gadiem
Turklāt arī no ažiotāžas viedokļa tam turnīram būtu uzreiz cita sajūta, sak', šogad arī mēs gatavojamies lielajam turnīram.

Protams, nav jau tā, ka būtu uzspēlējuši tajā turnīrā un tagad tur būtu super vairāk panākumu EČ, bet nu vismaz būtu padarīta darba sajūta. Tagad varēs tikai domāt un gaidīt nākamo lielo turnīru pēc tur 10 vai 20 gadiem.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-12 13:45, pirms 5 gadiem
Bičevskis taču ir profesionāls muldoņa, visu nozaru eksperts utt. Skatoties spēles ir tik ļoti žēl spēlētāju par federācijas neizdarību.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:47, pirms 5 gadiem
Ir gadījumi, kad komanda formāli gatavojas un nav rezultāta (piemēram, basketbola izlases rezultāti Muižnieka laikā, bet tur tusētāju paaudze), taču šeit prakses trūkums ir acīmredzams. Žēl, ka neizmantoja situāciju uz maksimumu. Varbūt rezultāts (zaudējums NED) būtu tāpat, bet to mēs nekad neuzzināsim.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 14:54, pirms 5 gadiem
Kreipāns pateica visu perfekti!!

  +8 [+] [-]

, 2020-01-12 14:58, pirms 5 gadiem
ak Mārtiņš Bičevskis, kas kopā ar Slakteri nolaida lažu Parexa lietā? skaidrs viss

  +8 [+] [-]

, 2020-01-12 15:08, pirms 5 gadiem
Kreipāns zina, ko runā. Atšķirībā no federācijas galvenā mutes bajāra.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 15:32, pirms 5 gadiem
A spēlētājiem kādas prēmijas pienākas par to, ka iekļuva EČ?
Vēsturisks sasniegums tomēr.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 17:17, pirms 5 gadiem
Federācijas prezidents bezadbildīgs nejēga. Ko te vairāk teikt.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 17:56, pirms 5 gadiem
piekrītu

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 17:58, pirms 5 gadiem
pilnīgi piekrītu anatolijam par paŗbaudes spēļu neieciešmību.kur lai vēl var pāŗbaudīt spēlētajus kuriem treneri neuzticās oficiālās spēlēs(tuminskis,pavlovičs, leja,piļpuks,ērmanis)kur lai viņi vēl var parādīt sevi un pierādīt ka nav sliktāki par treneru mīluļiem kuri var taisīt kļūdas vienu pēc otras un spēlēt bez maiņām.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-12 20:45, pirms 5 gadiem
Skaidrs ,ka komanda čempionātam izrādījās negatava.Kāds tam iemesls? Cerams,ka dzirdēsim atbildīgo cilvēku viedokli.Varbūt ekonomēja līdzekļus,zinot,ka pat būdami 100% gatavībā uzvarēt Spāniju un Vāciju ir tikpat kā bezcerīgi.Izskanēja viedoklis,ka daudzi spēlētāji spēlē uz spricēm.
Daudz ,kas tur varbūt.Man atmiņā nāk 2004.gada Eiropas futbola čempionāts,kad uzzinājām ar ko spēlēsim vienā grupā.Vācija,Holande,Čehija.Apmēram tāda paša situācija,kā šobrīd rokasbumbā.Tikai ar vienu starpību.Futbolisti cīnījās godam.Čehi izglābās spēles beigās,ar vāciešiem neizšķirts,piedevām angļu tiesnesis nepiešķīra redzamu 11 metrinieku un tikai ar holandiešiem zaudējām pārliecinoši.Rokasbumbā šobrīd diemžēl nekā tāda neredzam.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-12 20:51, pirms 5 gadiem
Muļķu zemē nekas nemainās. Vienmēr viens un tas pats. Apnicis jau to lasīt. Visās dzīves jomās, viens un tas pats. Bezmugurkaulnieku tauta mēs esam, politikā, sportā, un citās jomās. Protams ka ir patīkami izņēmumi, bet vidēji statistiki bezmugurkaulnieki

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 20:56, pirms 5 gadiem
Neraksturīgi Kreipānam kādu kritizēt, bet var just, ka viņam ''trāpīts'' sāpīgā vietā - rokasbumbā. Plaša profila dir.ējs Bičevskis šito aizvainojumu tik viegli nenorīs.

     [+] [-]

, 2020-01-12 20:59, pirms 5 gadiem
Ravix rakstīja: Muļķu zemē nekas nemainās. Vienmēr viens un tas pats. Apnicis jau to lasīt. Visās dzīves jomās, viens un tas pats. Bezmugurkaulnieku tauta mēs esam, politikā, sportā, un citās jomās. Protams ka ir patīkami izņēmumi, bet vidēji statistiki bezmugurkaulnieki
Nav ko dēļ visādiem iznireļiem - karjeristiem (zaglēniem) visu tautu apd.rst.Ja tev tā kaula nav, tad nav ko te uzstāties par viszini un tautas viedo.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 21:19, pirms 5 gadiem
Pārbaudes spēļu neesamība ir pilnīga LHF vaina , ja apgalvojums par atteikumu Baltkrievijai spīta dēļ ir pateisa,tad ļoti nožēlojami, bet ļoti ticami no Gunta Ciematnieka puses(LHF ğenerālsekretārs) . Domes kausa atcelšana vispar ir bezsakars... Krištopāns nespēlētu, bet vai viņš vienīgais , kam šīs spēles ir vajadzīgas???
Protams ,vēlu, lai izdodas spēlētājem ,BET FEDERĀCIJAI LIELS FUJ!!!
Śajā vasarā lhf būs rīkotāji jaunatnes izlases kvalifikācijai, šobrīd gaidu izgāšanos. Jo lat00 spēlētājiem , nav vispar nekādas info par vietu , laiku, sastāvu u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 21:56, pirms 5 gadiem
KANDESA rakstīja: Tas bičevskis tak bija blēžu sešinieks parex afērā. Ar tādiem vadoņiem kāds cer tālu tikt?
Precīzi. Izteikti no līdēju slakas, kas privāto labumu saodīs cauri betona sienai, bet konkrētā gadījumā ir bijis vien krēsla aizpildītājs un daiļrunātājs televīzijā. Dzirdēju viņa runu, tur tika psniegts apmēram tā, ka federācija izlasei teju vai putna pienu pirms EČ sagādājusi...

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 23:35, pirms 5 gadiem
būtu priecājušies, ka tādam sētas sportam vispār ir kaut kādas federācijas un atbalsts. Reāli, tas nav nopietns sports. Ja izlases pastāv, tad lai apvieno vairākas federācijas vienā.. visus tos florbolus , rokasbumbas un līdzīgos

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 01:13, pirms 5 gadiem
Bičevskis ir roķenes prezis? pipec !!! Tk metat viņu ārā (vēlams Daugavā) !

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 09:11, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: It kā Kreipānam taisnība,bet gaidīt,ka izlase kurā daļa spēlētāju sportošanu apvieno ar darbu sitīs izlases kuru spēlētāji spēlē ļoti laba līmeņa klubos ir naivi.
Runa nav par uzvarām, bet gan snieguma saturību. Braucot uz starptautisku turnīru, nav "obligāti jādemonstrē", ka mēs tam negatavojamies! Tad jau labāk tiešām nebraukt!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 10:00, pirms 5 gadiem
Gan jau federācijas prezidents ieraudzīja grupas sastāvu un nodomāja, kāda jēga gatavoties, labāk pataupīt naudu. Bet vai tad viņiem nedod kā futbolā kaut kādu prēmiju par kvalificēšanos? Tad gan rastos jautājums, kur tad tā nauda aizgājusi?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-13 10:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: "bomzi" jau diezgan elementāri "bargi" kritizēt...
nez kur visi žurnaļugas pazūd, kad "biezie" jākritizē, kas aptiršas tāpat!
Šoreiz Kreipim visu cieņu, vismaz runā un aktualizē problēmu, kas arī būtu jābūt normāla žurnālista pamatuzdevumam. Tik jācer, ka tas tā arī nepaliks pie viena dusmu izvirduma, bet arī aizvedīs pie kādām atbildēm. To, kas bijis, to vairs neizmainīt, bet jāizdara viss, lai šāda situācija vairs nekad un nekur neatkartotos, kad spēlētāji tiek pamesti kā zem tanka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-13 13:31, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Šoreiz Kreipim visu cieņu, vismaz runā un aktualizē problēmu, kas arī būtu jābūt normāla žurnālista pamatuzdevumam. Tik jācer, ka tas tā arī nepaliks pie viena dusmu izvirduma, bet arī aizvedīs pie kādām atbildēm. To, kas bijis, to vairs neizmainīt, bet jāizdara viss, lai šāda situācija vairs nekad un nekur neatkartotos, kad spēlētāji tiek pamesti kā zem tanka.
Tas viss ir pareizi, bet kur Kreipis un pārējie žurnālisti bija pirms finālturnīra un par šādu "bezprecedenta gadījumu" necēla trauksmi jau uzreiz, kad kļuva zināms pārbaudes spēļu (neesošais) grafiks?