Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Blāzma" atteikusies no dalības Virslīgā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Blāzma" atteikusies no dalības Virslīgā
"Blāzmas" spēlētāji Pāvels Riževskis un Vladimirs Volkovs
Foto: Aigars Prūsis

Latvijas futbola Virslīgā šogad iepriekš plānoto desmit komandu vietā piedalīsies deviņas, jo naudas trūkuma dēļ no spēlēšanas augstākajā līmenī atteikusies Rēzeknes „Blāzma”.

Bažas par to, ka Rēzekne varētu palikt bez Virslīgas futbola, bija dzirdamas jau pērnā gada nogalē. Šī gada sākumā „Blāzma” tomēr pauda apņemšanos spēlēt Virslīgā, tomēr nupat kļuvis skaidrs, ka grūtās finansiālās situācijas dēļ tas nebūs iespējams.

Situāciju „Sportacentrs.com skaidro kluba ģenerāldirektors Aivars Brīvers: „Šobrīd neko daudz nevēlos komentēt. Kluba prezidents pateica, ka nestartēsim. Vai varētu spēlēt 1. līgā? Arī tur bez naudas nevar iztikt – kādai summai tomēr jābūt. Atšķirībā, piemēram, no Rīgas komandām, mums sanāk vairāk braukāt apkārt. Viens brauciens uz maču viesos izmaksā ap 450 latiem, bet vēl jau ir jāmaksā spēlētājiem, treneriem utt.”

Vaicāts par to, vai tomēr pastāv iespēja, ka „Blāzma” varētu mainīt lēmumu un naudas atrašanas gadījumā spēlētu Virslīgā, Brīvers atbildēja noraidoši: „Nav ko raustīties - ja reiz pateicām, ka nespēlēsim, tad nespēlēsim, nav ko 20 reizes mainīt lēmumu.”

Līdz ar „Blāzmas” izstāšanos čempionātā iepriekš paredzēto desmit komandu vietā būs deviņas vienības, kas aizvadīs četru apļu turnīru. Klubu dalības maksa būs 15 000 eiro apmērā. No Latvijas Futbola federācijas (LFF) puses mēģinājums saglābt „Blāzmu” bijusi federācijas ģenerālsekretāra Jāņa Mežecka viesošanās Rēzeknes domē, kas diemžēl atteikusi finansējumu futbola klubam, Sportacentrs.com informēja LFF preses sekretārs Mārtiņš Hartmanis.

Hartmanis norādīja, ka pastāv iespēja gadījumā, ja „Blāzma” izlemtu startēt 1. līgā, nākamajā sezonā klubu atjaunot Virslīgā, kā tas bija Daugavpils „Daugavas” gadījumā.

1 2 3 73 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2011-01-28 15:28, pirms 14 gadiem
Tāda nu šobrīd ir reālā situācija Latvijas futbolā un vispār sportā [ar dažiem izņēmumiem]...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:28, pirms 14 gadiem
ko tagad darīsim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2011-01-28 15:29, pirms 14 gadiem
un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
Slēpts komentārs: backdor

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 15:30, pirms 14 gadiem
Sūdigi ;(

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 15:31, pirms 14 gadiem
zheel gan

 +16 [+] [-]

, 2011-01-28 15:37, pirms 14 gadiem
Slikta ziņa. Rēzeknē tomēr būtu jāsaglabā futbola komandu, citādi tur arī jauniem interēse izzūdīs.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-28 15:39, pirms 14 gadiem
VIPIS rakstīja: ko tagad darīsim?
Varbūt pasludināt Blāzmu par Tautas komandu? Tas palīdzot vairot popularitāti

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:39, pirms 14 gadiem
Tagad gaidām Gulbenes atteikumu un viss būs savās vietās!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 15:40, pirms 14 gadiem
3 aplju turniru? tad sanaak 24 spleju kartas? sviests! varaja tak 4 apljus vismaz 32 sples buutu ok. tak normalos chempiaonatos ir ap 40 spelju chempionaataa!

 +26 [+] [-]

, 2011-01-28 15:43, pirms 14 gadiem
Rezeknes dome pa visiem nevar sagrabinaat 15 000 eiro lai pilseetaa buutu vismaz kaukads sports un prieks, bet pashi braukaa ar mashiinaam kuras katram izmaksaa vel vairaak. LASHARAS!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 15:43, pirms 14 gadiem
Tikai ne Blāzma, latgalei ir ļoti vajadzīgs šis klubs!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-28 15:44, pirms 14 gadiem
Interesanti,kāda situācija Gulbenē?Gan jau vēl būs nepatīkami tāda veida pārsteigumi,ja neatradīsies virslīgai sponsors.

     [+] [-]

, 2011-01-28 15:48, pirms 14 gadiem
Vai Latvijā varētu pastāvēt klubs, kuru uzturētu fani?

dr.lv grupā Latvijas futbols ir uzsākta diskusija par to vai Latvijā varētu pastāvēt komanda, kuru uzturētu fani:

Latvijas futbols. - Domubiedri - draugiem.lv

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 15:54, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Interesanti,kāda situācija Gulbenē?Gan jau vēl būs nepatīkami tāda veida pārsteigumi,ja neatradīsies virslīgai sponsors.
Gulbenē atrast 15K + algas? Nereāli. Ja vien labais 'Onkulis' atkal kādus grašus atmetīs.

Cik es zinu, tad Gulbene vēl pat nav sākusi trenēties, jo nav kas trenējās!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 15:55, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
tik tiesham par tadu komentaru vai tad banoja ?

     [+] [-]

, 2011-01-28 16:00, pirms 14 gadiem
Varēja turpināt virslīgā. Totalizatoros paši sapelnītu cik vajag.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 16:02, pirms 14 gadiem
>>>skumsts
Tad jau iznāk ,ka Gulbene blefo,paziņodami,ka gatavi šī gada čempionātam.Vai nu ,tur visi jautājumi atrisināti ,un cerams ,pozitīvi.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:09, pirms 14 gadiem
lacom rakstīja: Vai Latvijā varētu pastāvēt klubs, kuru uzturētu fani?

dr.lv grupā Latvijas futbols ir uzsākta diskusija par to vai Latvijā varētu pastāvēt komanda, kuru uzturētu fani:

http://www.draugiem.lv/group/110871/2738358/latvijas-futbols./vai-latvija-varetu-pastavet-klubs-kuru-uzturetu-fani
Nē, nevarētu. Ja vien kāds fans nav ar ļoti biezu maku.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:13, pirms 14 gadiem
Mjā. Bēdīgi. Vispār jau tāds savdabīgs čempionāts mums šosezon veidosies. Pieļauju, ka pirmās trīs komandas vairs nevarēs tik brīvi justies turnīra tabulā kā pagājušo sezonu ar retiem izņēmumiem. Rēzeknes protams žēl, jo reāli, ja tur tiktu saglabāts pagājušās sezonas sastāvs, varēja iznākt diezgan pieklājīga un respektējama komanda. Patreiz jāgaida ziņas no Gulbenes, kas tur būs.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:15, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nē, nevarētu. Ja vien kāds fans nav ar ļoti biezu maku.
Varētu gan, ja starp faniem būtu web speciālisti, PR speciālisti, utt.

Ne jau faniem vieniem pašiem jāsponsorē tāds pasākums, vajag uztaisīt vētru šajā pīļu dīķī, lai piesaistītu medijus, fanus, sponsorus.

"Jāpārdod produkts" ārzemju sponsoriem - ieguldot 50k eiro var noreklamēt savu uzņēmumu augstākajā līgā un iespējams Čempionu/Eiropas līgā.

Vajadzīgi cilvēki, kas to var izdarīt, tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 16:17, pirms 14 gadiem
Gulbene startes, bet Toto ari speles Neviens virsligas klubs nav apmierinats ar savas finanse, visu sezonu speletajiem tiek maksat par sarunatam spelem, lai varetu galu savilkt lidz sezonas beigam, 2 aizsargi - 2 pussargi un 2 uzbruceji + vartsargs un tu Toto sistemas vari pelnit lielu naudu. Tada situacija ir latvijas futbola - tikai naivie sito var apsaubit.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-28 16:19, pirms 14 gadiem
skumsts rakstīja: Tagad gaidām Gulbenes atteikumu un viss būs savās vietās!
A hu hu ne ho ho?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:21, pirms 14 gadiem
Varēja beidzot beigt dir...sties un uztaisīt apvienoto Baltijas līgu (kurai nebūtu nekā kopēja ar to sviestu kas ir tagad BFL). Iešķiebtu katrai valstij sākotnēji 4-5 vietas , pēc tam lai cīnās pēc rezultātiem (rezervējot gan Latvijai , gan Lietuvai , gan igauņiem pa divām komandām vismaz). Paceltos gan tautas līmenis spēlēs, gan spēlētāju līmenis, gan nevajadzētu katru gadu domāt kur lai piedzemdē vēl pāris klubus lai virslīgā būtu vismaz 8 klubi. Un tie kas netiek Baltijas līgā lai spēlē 1. līgā. Tikai problēma ir tāda, ka klubi ta saņem no UEFA naudu nacionālajam čempim un arī vietas gan Eiropas līgas , gan ČL kvalifikācijā. Un protams ka nāktos pakustināt pēcpusi lai tādai apvienotai līgai dabūtu tikpat naudas un vietu cik atsevišķiem čempjiem no UEFA. bet tā kā to neviens federācijā nedarīs, tad atkal būs "interesantais" čempis ar 3 komandām, sētas futbolu un 100-300 skatītājiem uz spēli....

  -9 [+] [-]

, 2011-01-28 16:22, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Rezeknes dome pa visiem nevar sagrabinaat 15 000 eiro lai pilseetaa buutu vismaz kaukads sports un prieks, bet pashi braukaa ar mashiinaam kuras katram izmaksaa vel vairaak. LASHARAS!
Futbols, protams, ir baigi forši (par to rakstīju arī iepriekš ne vienu vien reizi, laikam ar "alguns" pat garākā diskusijā ielaidos) un virslīgas komandas zaudējums nav patīkams (k-gan paliek jautājums par spēlēšanu pirmajā līgā), taču pilsētai ir citas, daudz nopietnākas problēmas, kuru risināšanā var daudz lietderīgāk izmantot šos 15 tūkstošus.

Bet pārmest, ka kāds neiegulda privātos līdzekļus? Viņiem tas nemaz nav jādara, tb katrs savu naudu tērē kā grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:27, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: un tad kad es pirms nedēļas taj rakstā "Virslīgā spēlēs 10 komandas" uzrakstiju komentu,ka diez vai nu tā būs ka 10,ka pabeigs tik kādas 8..tad mani Sportacentrs.com admini jampampiņi nobanoja :-(((
Vispār jau tev taisnība nav Komanda vispār nav sākusi spēlēt un ganjau kāda cita atradīsies vietā kas aizstās komandu..

  -1 [+] [-]

, 2011-01-28 16:30, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: Vispār jau tev taisnība nav Komanda vispār nav sākusi spēlēt un ganjau kāda cita atradīsies vietā kas aizstās komandu..
No kurienes tad uzradīsies ?No Cēsīm vai no Dobeles?...Skaidrs tak,ka ne jau abas Jūrmalas ir spējīgas nolocīt LFF bandai 20 štukas un nespēlēs vēl kāda...līdz pavasarim paliks 7as ,maksimums

  -2 [+] [-]

, 2011-01-28 16:47, pirms 14 gadiem
lacom rakstīja: Varētu gan, ja starp faniem būtu web speciālisti, PR speciālisti, utt.

Ne jau faniem vieniem pašiem jāsponsorē tāds pasākums, vajag uztaisīt vētru šajā pīļu dīķī, lai piesaistītu medijus, fanus, sponsorus.

"Jāpārdod produkts" ārzemju sponsoriem - ieguldot 50k eiro var noreklamēt savu uzņēmumu augstākajā līgā un iespējams Čempionu/Eiropas līgā.

Vajadzīgi cilvēki, kas to var izdarīt, tas arī viss.
Pirms pieciem gadiem par šo jau diskutējām. Tu kaut ko ar Saldus vai Skrundas futbola klubu gribēji darīt. Kas izdevās, kas mainījies?

Vajadzīgi cilvēki, kas augšupminēto gribētu vismaz sākumposmā darīt pa velti, idejas vārdā, vai ne? Lai veicas atrast!

  +5 [+] [-]

, 2011-01-28 16:55, pirms 14 gadiem
Manuprāt akmens LFF pusē, jo citās valstīs maksā prēmijas par sasniegtajām vietām nevis prasa 15 000 EUR dalības maksu.. interesanti, kur tie 150k kopā no visām Virslīgas komandām aiziet.. Ja LFF darboņi kustinātu savas pakaļas, nevis tikai barotos no komandu "saziedotās naudas", tad situācija ar Virslīgu varētu būt daudz savādāka..

  +7 [+] [-]

, 2011-01-28 17:01, pirms 14 gadiem
Mani vairāk interesē kā divas "Jūrmalas" domā izvilkt dzīvību līdz sezonas beigām.

  +6 [+] [-]

, 2011-01-28 17:21, pirms 14 gadiem
Pareizi dara.Es nesaprotu,kāpēc citi klubi grib maksāt overdrafta procentus,ko lielais biznesmenis guņa ir iztērējis(izsaimniekojis).Tiem,kas nezina,kā ziņoja cits portāls,LFF overdrafta procenti tika iekļauti virslīgas dalībmaksas tāmē

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 17:31, pirms 14 gadiem
Kas tad tagad notiek, nebūs beigās tā draudzības spēle maijā pret Kijevas Dinamo?

     [+] [-]

, 2011-01-28 17:33, pirms 14 gadiem
Uz pirmo acu uzmetienu nepamanīju - ČETRI APĻI būs turnīram! Tātad spēcīgāko komandu savstarpējās spēles būs vairāk, nejaušibas iespēja mazāka!
1 2 3 73 komentāri