Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 0

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''
Kriss Pols
Foto: Reuters/Scanpix

Holivudas cienīgu sižetu šonakt sagādāja līdz šim skaļākais Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) darījums, kurā Kriss Pols apmaiņā pret Gazolu un Odomu nonāca Losandželosā. Diemžēl stundu vēlāk sociālos tīklus pāršalca īsta komentāru vētra un medijos parādījās ziņa, ka darījums ir atcelts.

3.00 pēc Latvijas laika tika paziņots par ilgi gaidīto Krisa Pola maiņas darījumu, kura rezultātā Pols nonāktu Losandželosas ''Lakers'' komandā, apmaiņā pret Lamaru Odomu un Pau Gazolu. Darījumā tiktu iesaistīta arī Hjūstonas ''Rockets'' vienība.

Ņūorleānas "Hornets" klubs šobrīd pieder NBA un stundu pēc darījuma izziņošanas līgas komisārs un tādējādi arī "Hornets" vadītājs Deivids Stērns paziņoja, ka darījums tiek atcelts. ''ESPN'' ziņo, ka vairāki klubu īpašnieki izrādījuši neapmierinātību un izdarījuši spiedienu uz Stērnu, apgalvojot, ka tieši šāda veida darījumi, esot līgu noveduši līdz lokautam. Tiek uzskatīts, ka Stērns, atceļot šo darījumu, vēlējās apliecināt pārmaiņas līgā. Pirmkārt, Kriss Pols ilgstoši vēlējās tikt prom no "Hornets" un, veicot darījumu, klubs šķietami apmierināja spēlētāja untumus. Otrkārt, sarežģītā darījumā lielā tirgus komanda "Lakers" no mazās komandas "Hornets" iemainīja spēlētāju, kurš sezonas beigās kļūs par brīvo aģentu - šādas spēlētāju maiņas lokauta laikā klubu īpašnieki sauca kā negatīvus piemērus mazo komandu attīstībai.

Ilgi minētā mīkla, kur dosies Kriss Pols, gandrīz tika atminēta un līdz darījuma atcelšanai situācija izskatījās šādi: Trīs komandu darījumā Pols nonāca Losandželosas ''Lakers'' komandā apmaiņā pret Pau Gazolu un Lamaru Odomu. Trešā komanda, kura iesaistījās darījumā, bija Hjūstonas ''Rockets''. Tā iegūtu Gazolu, nosūtot uz ''Hornets'' komandu Luisu Skolu, Kevinu Martinu, Goranu Dragiču un divas drafta izvēles.

Līdz ar šī darījuma neizdošanos ''Lakers'' ir gatavi nākamajam mērķim - Dvaitam Hovardam.

izmantotie resursi:
Los Angeles Lakers deal to acquire Chris Paul...

1 2 3 4 5 141 komentārs

 +23 [+] [-]

, 2011-12-09 04:56, pirms 7 gadiem
lokautu atpakaļ!

  +8 [+] [-]

, 2011-12-09 04:57, pirms 7 gadiem
A ko tagad? Amare dosies prom no Knicks uz pašivu Ņuorleānu, lai tikai Karmelo var spēlēt ar savu draugu Polu un Čandleru? Tas taču ir tieši tāds pats gadījums kā šis.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 04:58, pirms 7 gadiem
haha nu shie tur taisa briinumus ;D

  -4 [+] [-]

, 2011-12-09 05:01, pirms 7 gadiem
fiasko. lai nu kā.. interesants vakars. ';

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 05:03, pirms 7 gadiem
Bērnudārzs.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 05:21, pirms 7 gadiem
No Twitter:
Chris Paul fuming and exploring legal options to fight blocked deal

 +14 [+] [-]

, 2011-12-09 05:24, pirms 7 gadiem
Sub Radiis rakstīja: No Twitter:
Chris Paul fuming and exploring legal options to fight blocked deal
Malacis, ka cīnās pretī. Ja jau Leikeri nevar dabūt CP3, tad kādas tiesības pārējām 29 komandām?

Sterns arī jokains. Neļaušot Polam diktēt, kur viņš grasoties turpināt karjeru. aaa..

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 05:27, pirms 7 gadiem
So, the league blocked a trade that the league made? OK, that's plausible.



Twitter

  +8 [+] [-]

, 2011-12-09 05:46, pirms 7 gadiem
Jāsaka godīgi, ar šo izgājienu Stērns vēl vairāk iegriež Ņuorleānai. Jo, ja Polu neaizmainīs, kur viņš pats vēlas, tad viņam domāju nav nekādu problēmu nospēlēt sezonu un kā brīvajam aiziet, kur vēlas. Līdz ar to Pols tiek zaudēts neko neiegūstot.

Savā ziņā saprotu Stērna gājienu, jo "Hornets" tiks pārdoti, jauna halle, jauna vieta un komandā vajag superzvaigzni, bet šis gājiens jau ir muļķīgs.

Pols noteikti arī dotos uz kādu mazā tirgus komandu, tikai problēma tāda, ka tādai komandai nav ko dot pretī par viņu. Tāpēc Ņuorleānai vajadzēja priecāties par šādu gadījumu.

Lai arī kād domāju, ka Pols vai Hovards noteikti šosezon spēlēs "Lakers" un esmu 100% pārliecināts, ka ja ne pirms sezonas, tas sezonas laikā abi būs citos klubos, iespējams pat abi kopā vienā.

     [+] [-]

, 2011-12-09 06:34, pirms 7 gadiem
Es nezinu cik tas ir legāli, ko Sterns izdarjīa, bet man tas patīk. Kamoon atdodot GAZOLU UN ODOMU dabū Polu?? Absurds. Viņiem vēl paliek Bainams ar kura palīdzību censties dabūt Hovardu. Kāpeč tik daudzas komandas palīdz Lakers izcīnīt titulus.
Atgādiniet par ko viņi toreiz dabūja Gazolu? Kvame Brovns?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 06:54, pirms 7 gadiem
Dude88 rakstīja: Es nezinu cik tas ir legāli, ko Sterns izdarjīa, bet man tas patīk. Kamoon atdodot GAZOLU UN ODOMU dabū Polu?? Absurds. Viņiem vēl paliek Bainams ar kura palīdzību censties dabūt Hovardu. Kāpeč tik daudzas komandas palīdz Lakers izcīnīt titulus.
Atgādiniet par ko viņi toreiz dabūja Gazolu? Kvame Brovns?
Savā ziņā piekrītu, savā nē. Ja jau tagad sāks aizliegt šādas maiņas, tad jau varēja Karmelo uztaisīt veto pagājušajā sezonā, un to pašu arī par Pau pārcelšanos uz "Lakers". Tas ir bizness un mazā tirgus komandām ir un būs grūti noturēt savas zvaigznes vai uzbūvēt konkurēt spējīgu sastāvu. Šķiet, ka šobrīd tāda ir Oklohoma un nākamsezon varētu būt Bruklina, ja Vilijamsam pievienos klāt vēl kādu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 07:03, pirms 7 gadiem
Teniss rakstīja: Savā ziņā piekrītu, savā nē. Ja jau tagad sāks aizliegt šādas maiņas, tad jau varēja Karmelo uztaisīt veto pagājušajā sezonā, un to pašu arī par Pau pārcelšanos uz "Lakers". Tas ir bizness un mazā tirgus komandām ir un būs grūti noturēt savas zvaigznes vai uzbūvēt konkurēt spējīgu sastāvu. Šķiet, ka šobrīd tāda ir Oklohoma un nākamsezon varētu būt Bruklina, ja Vilijamsam pievienos klāt vēl kādu.
Jā, bet Tavas pārējās minētas komandas nepieder līgai, tā kā brīvi var veikt darījumus, tur gan ja uzliktu veto tas būtu pārāk traki. Es domāju, ka šeit tika apturēta maiņa, jo NO var dabūt kautko labāku par šiem spēlētājiem, tas, ka viņu aizmainīs tas jau ir vairāk kā skaidrs, visu sezonu viņu turēt nebūtu prātīgi, bet īsti steigties arī nav kur. Rockets vispār tiktu apsmieti. Jā itkā iegūts Gazols kurš ir labs. Bet iedomājaties cik viņš un Odoms būtu neapmierināti un nemotivēti spēlēt tur. Piedevām Odomam droši vien nāktos šķirties no sievas

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 07:06, pirms 7 gadiem
Dude88 rakstīja: Jā, bet Tavas pārējās minētas komandas nepieder līgai, tā kā brīvi var veikt darījumus, tur gan ja uzliktu veto tas būtu pārāk traki. Es domāju, ka šeit tika apturēta maiņa, jo NO var dabūt kautko labāku par šiem spēlētājiem, tas, ka viņu aizmainīs tas jau ir vairāk kā skaidrs, visu sezonu viņu turēt nebūtu prātīgi, bet īsti steigties arī nav kur. Rockets vispār tiktu apsmieti. Jā itkā iegūts Gazols kurš ir labs. Bet iedomājaties cik viņš un Odoms būtu neapmierināti un nemotivēti spēlēt tur. Piedevām Odomam droši vien nāktos šķirties no sievas
Skatīsimies vai iegūs ko labāku. Varbūt to pašu Gazolu, jo šoreiz viņš devās uz Hjūstonu 3way darījumā. Katrā gadījumā būs ļoti interesants free agency, spēlētāju apmaiņas un galu galā visa sezona. Jau rēķinos ar entām negulētām naktīm

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 07:12, pirms 7 gadiem
Teniss rakstīja: Savā ziņā piekrītu, savā nē. Ja jau tagad sāks aizliegt šādas maiņas, tad jau varēja Karmelo uztaisīt veto pagājušajā sezonā, un to pašu arī par Pau pārcelšanos uz "Lakers". Tas ir bizness un mazā tirgus komandām ir un būs grūti noturēt savas zvaigznes vai uzbūvēt konkurēt spējīgu sastāvu. Šķiet, ka šobrīd tāda ir Oklohoma un nākamsezon varētu būt Bruklina, ja Vilijamsam pievienos klāt vēl kādu.
memfisa par gasolu dabuja ne tikai kwami bet ari marcu gasolu, ok, bet kopumaa sis Sterna leemums paraada ka NBA nav demokratijas, jaa tas ir liigas klubs, vini teoretiski var lemt, bet taa pat liiga var lemt un blokeet jebkuru treidu, un tas ir murgs ja tas saakt notkt praksee! nepaardomaats leemums manupraat un, peec sii treida NOH buutu palikusi tikai speciigaaki! gaidam taalakos notikumus

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 07:14, pirms 7 gadiem
Teniss rakstīja: Skatīsimies vai iegūs ko labāku. Varbūt to pašu Gazolu, jo šoreiz viņš devās uz Hjūstonu 3way darījumā. Katrā gadījumā būs ļoti interesants free agency, spēlētāju apmaiņas un galu galā visa sezona. Jau rēķinos ar entām negulētām naktīm
Viens Gazols neliekas jēdzīgi priekš NO. Viņam tomēr ir pāri 30 jau, vajag kautko jaunāko, lai uzsāktu pārbūvi. Tāpēc man labāk patika GSW piedāvājums, bet nedabūjot Čandleru domāju, ka viņi ir ārā no cīņas par Polu.

     [+] [-]

, 2011-12-09 07:34, pirms 7 gadiem
Viens no vairākiem iemesliem, kādēļ nenotika maiņa :
Commissioner,

It would be a travesty to allow the Lakers to acquire Chris Paul in the apparent trade being discussed.

This trade should go to a vote of the 29 owners of the Hornets.

Over the next three seasons this deal would save the Lakers approximately $20 million in salaries and approximately $21 million in luxury taxes. That $21 million goes to non-taxpaying teams and to fund revenue sharing.

I cannot remember ever seeing a trade where a team got by far the best player in the trade and saved over $40 million in the process. And it doesn’t appear that they would give up any draft picks, which might allow to later make a trade for Dwight Howard. (They would also get a large trade exception that would help them improve their team and/or eventually trade for Howard.) When the Lakers got Pau Gasol (at the time considered an extremely lopsided trade) they took on tens of millions in additional salary and luxury tax and they gave up a number of prospects (one in Marc Gasol who may become a max-salary player).

I just don’t see how we can allow this trade to happen.

I know the vast majority of owners feel the same way that I do.

When will we just change the name of 25 of the 30 teams to the Washington Generals?

Please advise….

Dan G.

Klīvlendas "Cavaliers" GM vēstule Stērnam.

Piekrītu gandrīz visam, ko viņš rakstīja. Pietiek celt "Lakers" gaisā. Pieļauju domu, ka arī Bostonas darījumā, kad tika iegūts Allens un Gārnets nebija k-kas tīrs, jo šķiet, ka līga gribēja atgriezties 80s, kad šīs abas komandas dominēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 07:41, pirms 7 gadiem
Pilnīgi piekrītu Krisona postam, līga un tās komandas jau ilgi palīdz Lakers dabūt zvaigznes neko neatdodot, dabūja 2 titulus iegūstot Gazolu par velti, un tagad vēl šitas, es vēl piekristu, ja Lakers dotu Gazolu un Bainamu + draft pickus, tas vismaz viņiem vairs neļautu cīnīties par Hovardu.

     [+] [-]

, 2011-12-09 07:44, pirms 7 gadiem
Dude88 rakstīja: Pilnīgi piekrītu Krisona postam, līga un tās komandas jau ilgi palīdz Lakers dabūt zvaigznes neko neatdodot, dabūja 2 titulus iegūstot Gazolu par velti, un tagad vēl šitas, es vēl piekristu, ja Lakers dotu Gazolu un Bainamu + draft pickus, tas vismaz viņiem vairs neļautu cīnīties par Hovardu.
Jā, domāju, ka Bainums+Gazols+kāds trešais vai draft pick ir optimāls variants maiņai vai nu Polam vai Hovardam. Abus LAL iegūt būtu absurds.

     [+] [-]

, 2011-12-09 08:23, pirms 7 gadiem
Dude88 rakstīja: Pilnīgi piekrītu Krisona postam, līga un tās komandas jau ilgi palīdz Lakers dabūt zvaigznes neko neatdodot, dabūja 2 titulus iegūstot Gazolu par velti, un tagad vēl šitas, es vēl piekristu, ja Lakers dotu Gazolu un Bainamu + draft pickus, tas vismaz viņiem vairs neļautu cīnīties par Hovardu.
Kpc neļautu? Atkratītos šādā veidā no algām lielajām un vasarā paņemtu Hovardu vispār neko nedodot pretī.

     [+] [-]

, 2011-12-09 08:27, pirms 7 gadiem
http://hangtime.blogs.nba.com/2011/12/08/trade-rumors-flying-at-wicked-clip/?ls=iref:nbahpt1

video pie raksta... smuki Pols pret Gazolu Tā toč var potītes Gazolam sabeigt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 08:50, pirms 7 gadiem
Prime Time rakstīja: Gribas ielauzt Sternam galvaskausu. Citas komandas uzliek veto, tikai tāpēc, ka klubs pieder līgai? Sternam nav sajēgas, ka no šīs maiņas iegūtu abas komandas, jo arī NOH atdodot vienu, saņemtu pretim Scoulu, Martinu, kuri ir tiešām ļoti labi spēlētāji.
Šoreiz Stērns rīkojās pareizi. Iegūtu "Lakers", jo viņiem būtu Pols+ iespēja aizmainīt Bainumu un draft pickus pret Hovardu. Tas jau būtu ļoti negodīgi. Jā, iespējams, iegūtu arī "Hornets", bet tā jau būtu pamatīgākā "Lakers" lobēšana. Lai gaida FA un tad mēģina iegūt kādu par saprātīgām summām. Lai gan izskatās, ka gan Pols, gan Hovards varētu nonākt citos klubos.

Hovards izteicis Orlando vēlmi, lai tiktu aizmainīts uz "Nets".

  +4 [+] [-]

, 2011-12-09 09:09, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, kpe šī maiņa kādam liekas negodīga un LAL lobējoša? Tieši otrādi, šī maiņas bloķēšana ir absolūti netaisna. Ok, komanda pieder līgai viņi tā var darīt, bet nu, tas ir muļķīgi. Tā ir maiņa. Neko darīt. Fabregasu arī pārdeva par mazāku summu Barsai futbolā, jo viņš izteikti vēlējās prom un neba tas būtu vienīgais piemērs sportā, kad nevar dabūt maksimumu par spēlētāju tādu vai citu iemeslu dēļ. Un galu galā, Lakers atdeva divus labus savus spēlētājus un ieguvēji bija visi. Kur tad ir tā negodīgā maiņa? Nemaz nerunājot par to, cik cūciski tas ir pret LAL, jo kā tad ar Bostonu, kā ar Ņujorku, kā ar Miami galu galā.. Pēkšņi Lakers nedrīkst pirkt zvaigznes, jo redz pārējie noskauž, ka lakers tiek pie Pola. Protams labāk līgai jau ir, ja Pols aiziet uz Ņujorku pēc gada brīvajā tirgū, NOH par to neko nesaņemot uz padarot rietumus vēl divtik vājākus. (vai otrs variants, mazāk prestiža komanda iedod kādu savu labu spēlētāju pret Polu un nākamgad viņš ar šo komandu nepagarina līgumu un atkal zaudē mazais klubs) Manuprāt stulbums

  +3 [+] [-]

, 2011-12-09 09:11, pirms 7 gadiem
Stērns pats gadā ap 30 miljoniem pelna, bet te kaut kādu bullshit izdomā!!! Cerams, ka maiņa izdosies.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 09:15, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, kas ir negodiigs tajaa, ka LAL menedzments maak izsist sev labveeliigus leemumus no citaam komandaam?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 09:17, pirms 7 gadiem
Skyway rakstīja: Nesaprotu, kpe šī maiņa kādam liekas negodīga un LAL lobējoša? Tieši otrādi, šī maiņas bloķēšana ir absolūti netaisna. Ok, komanda pieder līgai viņi tā var darīt, bet nu, tas ir muļķīgi. Tā ir maiņa. Neko darīt. Fabregasu arī pārdeva par mazāku summu Barsai futbolā, jo viņš izteikti vēlējās prom un neba tas būtu vienīgais piemērs sportā, kad nevar dabūt maksimumu par spēlētāju tādu vai citu iemeslu dēļ. Un galu galā, Lakers atdeva divus labus savus spēlētājus un ieguvēji bija visi. Kur tad ir tā negodīgā maiņa? Nemaz nerunājot par to, cik cūciski tas ir pret LAL, jo kā tad ar Bostonu, kā ar Ņujorku, kā ar Miami galu galā.. Pēkšņi Lakers nedrīkst pirkt zvaigznes, jo redz pārējie noskauž, ka lakers tiek pie Pola. Protams labāk līgai jau ir, ja Pols aiziet uz Ņujorku pēc gada brīvajā tirgū, NOH par to neko nesaņemot uz padarot rietumus vēl divtik vājākus. (vai otrs variants, mazāk prestiža komanda iedod kādu savu labu spēlētāju pret Polu un nākamgad viņš ar šo komandu nepagarina līgumu un atkal zaudē mazais klubs) Manuprāt stulbums
ātri un vienkārši kāpēc šī maiņa ir negodīga - "Lakers" atbrīvojas no diviem samērā lieliem kontraktiem (Gazols, Odoms) + iegūst labāko saspēles vadītāju līgā, nezaudējot Bainumu vai draft pickus, kas savukārt aizietu darījumā ar Hovardu. Iesaku izlasīt manis iekopēto vēstuli - Kā var komanda iegūt maiņas darījumā labāko spēlētāju + ietaupīt vēl 40 miljonus. Tā ir ņirgāšanās par mazāka tirgus komandām.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 09:23, pirms 7 gadiem
Starpcitu, tā lai man te visi pēc tam nelec virsū, ko es rakstu un ko domāju. Es, protams, gribētu redzēt Polu vai Hovardu, vai abus kopā LAl sastāvā ar Braientu, bet jābūt k-kādām normām un LAL viņi ir jāiegūst godīgā ceļā, sķiroties no labākajiem spēlētājiem un naudas summām, lai neatkārtotos Gazola iegūšana no Memfisas, kas vispār ir viens no apšaubītākajiem darījumiem NBA vēsturē.

P.S. Vēl man nedaudz smieklus uzdzen, tas, ka lokauta laikā lielākā daļa bija klubu īpašnieku pusē, kur tad tagad ir jūsu nostāja??? Tieši šāds darījums (šī maiņa) bija viens no lokauta iemesliem pirms tam. Padomājiet pirms maļat visu pēc kārtas, ka tagad negodīgi pret LAL izturās.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 09:24, pirms 7 gadiem
ha ha se jums bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-09 09:31, pirms 7 gadiem
Prime Time rakstīja: Es teiktu, ka sarunāšana pa draugam spēlēt vienā vai otrā klubā ir negodīga, jo tieši maiņas darījumi ir godīgākais veids kā pacelt savu komandu.
Smejies vai? Domā Pols jau ar Entoniju sen nav sarunājis, ja viņš būs FA, tad dosies uz NY? Domā līdzīgas sarunas nav bijušas starp Hovardu un Polu, iespējams tagad arī Vilijamsu? Tas ir tikai loģiski un normāli. Protams ar maiņu darījumiem tas izskatās savādāk, jo redz komanda upurē visu, lai iegūtu divus spēlētājus. Sarunāšana mūsdienās ir normāla lieta, jo visiem ir vēlme izcīnīt titulu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 09:32, pirms 7 gadiem
Krisons_bez_olām rakstīja: ātri un vienkārši kāpēc šī maiņa ir negodīga - "Lakers" atbrīvojas no diviem samērā lieliem kontraktiem (Gazols, Odoms) + iegūst labāko saspēles vadītāju līgā, nezaudējot Bainumu vai draft pickus, kas savukārt aizietu darījumā ar Hovardu. Iesaku izlasīt manis iekopēto vēstuli - Kā var komanda iegūt maiņas darījumā labāko spēlētāju + ietaupīt vēl 40 miljonus. Tā ir ņirgāšanās par mazāka tirgus komandām.
Es aizvien neredzu negodīgo tajā visā. Tā ir Lakers vaina, ka Pols grib iet prom? Tā ir Lakers vaina, ka neviens cits klubs ne tuvu nepiedāvāja labākus darījumus? Tā ir Lakers vaina, ka Pols ir tik izvēlīgs, ka citur nekur negrib spēlēt kā pāris izredzētās komandās, kuras tad arī reāli ir vienīgās kuras varēja kko piedāvāt? Tad jau visas pērnā gada darbības NYK, HEAT, BULLS utt kad tika atdoti ļoti labi spēlētāji pret praktiski NEKO, tikai, lai atbrīvotu Cap Space ir vienlīdz slikti. Izskatās, ka Lakers tgd cieš no pērnā gada komandu gājieniem un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 09:41, pirms 7 gadiem
Prime Time rakstīja: Es teiktu, ka sarunāšana pa draugam spēlēt vienā vai otrā klubā ir negodīga, jo tieši maiņas darījumi ir godīgākais veids kā pacelt savu komandu.
+1
jo nu mainās takš visi iesaistītie piedalās ar vienādām līgumu summām. un kpc pēkšņi vienai blicei kaut ko aizliegt?

viens no apskatniekiem teica tā, ka līga nevar vienlaicīgi domāt par basketbola kopainu un operēt ar savu klubu, jo tās ir divas dažādas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 4 5 141 komentārs