Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''

Ivars Grīnbergs
Ivars Grīnbergs

Stērns atceļ darījumu, Pols tomēr nespēlēs ''Lakers''
Kriss Pols
Foto: Reuters/Scanpix

Holivudas cienīgu sižetu šonakt sagādāja līdz šim skaļākais Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) darījums, kurā Kriss Pols apmaiņā pret Gazolu un Odomu nonāca Losandželosā. Diemžēl stundu vēlāk sociālos tīklus pāršalca īsta komentāru vētra un medijos parādījās ziņa, ka darījums ir atcelts.

3.00 pēc Latvijas laika tika paziņots par ilgi gaidīto Krisa Pola maiņas darījumu, kura rezultātā Pols nonāktu Losandželosas ''Lakers'' komandā, apmaiņā pret Lamaru Odomu un Pau Gazolu. Darījumā tiktu iesaistīta arī Hjūstonas ''Rockets'' vienība.

Ņūorleānas "Hornets" klubs šobrīd pieder NBA un stundu pēc darījuma izziņošanas līgas komisārs un tādējādi arī "Hornets" vadītājs Deivids Stērns paziņoja, ka darījums tiek atcelts. ''ESPN'' ziņo, ka vairāki klubu īpašnieki izrādījuši neapmierinātību un izdarījuši spiedienu uz Stērnu, apgalvojot, ka tieši šāda veida darījumi, esot līgu noveduši līdz lokautam. Tiek uzskatīts, ka Stērns, atceļot šo darījumu, vēlējās apliecināt pārmaiņas līgā. Pirmkārt, Kriss Pols ilgstoši vēlējās tikt prom no "Hornets" un, veicot darījumu, klubs šķietami apmierināja spēlētāja untumus. Otrkārt, sarežģītā darījumā lielā tirgus komanda "Lakers" no mazās komandas "Hornets" iemainīja spēlētāju, kurš sezonas beigās kļūs par brīvo aģentu - šādas spēlētāju maiņas lokauta laikā klubu īpašnieki sauca kā negatīvus piemērus mazo komandu attīstībai.

Ilgi minētā mīkla, kur dosies Kriss Pols, gandrīz tika atminēta un līdz darījuma atcelšanai situācija izskatījās šādi: Trīs komandu darījumā Pols nonāca Losandželosas ''Lakers'' komandā apmaiņā pret Pau Gazolu un Lamaru Odomu. Trešā komanda, kura iesaistījās darījumā, bija Hjūstonas ''Rockets''. Tā iegūtu Gazolu, nosūtot uz ''Hornets'' komandu Luisu Skolu, Kevinu Martinu, Goranu Dragiču un divas drafta izvēles.

Līdz ar šī darījuma neizdošanos ''Lakers'' ir gatavi nākamajam mērķim - Dvaitam Hovardam.

izmantotie resursi:
Los Angeles Lakers deal to acquire Chris Paul...

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 15:35, pirms 12 gadiem
Lakers32 rakstīja: NU bet rockets jau iegūtu tikai Gasolu.Apmaiņā pret Scolu un Martinu un Dragiču plus vel kkadas Draft picus tev nešķiet,ka tas ir biš stulbi.?Apmaiņā tikai pret vienu Gasolu!
Protams tas ir sulbi, bet tagad viņi neko vairāk kā vienu Gasol un draft pickus nevarēs prasīt, jo tad būs jautājums pretī,kapēc tad uz NOH gribējāt sūtīt pret Gasol un draft pick a tagad ko vairāk! Plusā nedomāju, ka tagad tie spēlēāji vēlēsies palikt komandā takā Rockets nu ir pilnīgas auzas, var teikt Sterns noraka Rockets! Un tā saucās lojalitāte pret mazajiem klubiem... Bet cerams es kļūdos...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:37, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Protams tas ir sulbi, bet tagad viņi neko vairāk kā vienu Gasol un draft pickus nevarēs prasīt, jo tad būs jautājums pretī,kapēc tad uz NOH gribējāt sūtīt pret Gasol un draft pick a tagad ko vairāk! Plusā nedomāju, ka tagad tie spēlēāji vēlēsies palikt komandā takā Rockets nu ir pilnīgas auzas, var teikt Sterns noraka Rockets! Un tā saucās lojalitāte pret mazajiem klubiem... Bet cerams es kļūdos...
Piekrītu.Katrā ziņā rockets izraka bedri un paši tajā tagat ir iekrituši! :S un atpakaļ ceļa vairs nav!

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:40, pirms 12 gadiem
Gaidam CP3 kreklu dedzināšanu, kad nākamgad pametīs NOH kā FA.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 15:43, pirms 12 gadiem
Lakers32 rakstīja: Piekrītu.Katrā ziņā rockets izraka bedri un paši tajā tagat ir iekrituši! :S un atpakaļ ceļa vairs nav!
Un te var sākt domāt ka Sterns kā līgas komisārs lobē NOH, jo skaidrs kā diena, ka Pols tiks aizmainīts, bet tagad par viņu vajadzēs dot vairāk nekā tagad deva jo tikai tad tas būšot adekvāti, turklāt pamatīgi iezāģēja Lakers un Rockets kuras var tekt ir regulāras PO komandas un takā NOH arī ri tāda un viņas ir vienā konkurencē, tad NOH interesēs ir iegriezt konkurentu komandām savā veidā palīdzot sev. Jo NOH no šitā neko nezaudē vismaz pagaidām, bet Lakers un Rockets iebraucas dziļi auzās, jo tagad tie spēlētāji būs kaut kur jāliek.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-09 15:44, pirms 12 gadiem
Sterns esot nobloķējis darījumu, lai a) saglabātu NOH vērtību un to varētu pārdot un b) neļautu spēlētājiem diktēt līgai savu izvēli. Sanāk, ka Sternam, kad CP3 pametīs NOH pēc 66 spēlēm, būs Epic Fail pa abiem punktiem.

Ja CP3 šosezon tiks aizmainīts uz citu komandu, tas būs signāls visiem, ka principā mazais onkulis spēj izlemt spēlētāju likteni pēc savas patikas, un darījumos vairs nav vispār nekāda godīguma principa. Vēl viens Fail līgai.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:44, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Dos tas, kurš ļoti gribēs iegūt CP3, gribēs apsteigt konkurentus un būs spējīgs tās lietas nokārtot. Kā jau minēju, lai LAL GM štuko, bīda tās lietas kopā kaut vai caur 10 komandām. LAL GM tak ļoti labi saprot, ka Gazola un Odoma laiks iet uz beigām, komandai jāiegūst jaunas zvaigznes kas spējīgas joprojām progresēt un nodrošināt komandas kodolu uz vairākiem gadiem! BET kapēc tad tādai NOH vajadzīgs ir Gazols vai Odoms ko? Neticu ka viņi ar baigo entuziasmu lidos pa laukumu nokļuvuši komandā, kas tikai cīnīsies par iekļūšanu PO un neko vairāk...
Tu laikam nēesi līdz galam informēts ko no ši darijuma būtu saņēmuši NOH. Starpcitu, viņi drosvien bija vislielākie ieguvēji. Tagat paliks kā lielākie zaudētāji. CP3 nav ieradies uz treniņnometni (Vismaz šodien).
LAL GM štukoja, kā tikt vaļā no veterāniem, izštukoja. NOH GM akceptēja (kluba interesēs) viņam par to maksā lielu naudu. Darijums tika parakstīts un Sterns to atceļ līgas interesēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:47, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Neredzi interešu konfilktu? Darijums netika gatavots vienas dienas laikā, kur viņš bija atrāk? Kapēc no tā tagat jācieš LA?
Interešu konflikta pazīmes redzu! Kādā veidā tagad šausmīgi ir cietis LAL gan nesaprotu. Varbūt kaut ko nezinu, bet ja visi spēlētāji ir palikuši tur pat kur bija pirms tam, tad nekādus cietušos gan neredzu. Neviens tur nav strādājis pa brīvu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 15:50, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Interešu konflikta pazīmes redzu! Kādā veidā tagad šausmīgi ir cietis LAL gan nesaprotu. Varbūt kaut ko nezinu, bet ja visi spēlētāji ir palikuši tur pat kur bija pirms tam, tad nekādus cietušos gan neredzu. Neviens tur nav strādājis pa brīvu.
Tad tu daudz ko nezini, jo Odoms īpaši vairs nav laimīgs par spēlēšanu Lakers un nezina ko tagad darīt un 100 punkti Gasols arī nav stāvā sajūsmā...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:51, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Tad tu daudz ko nezini, jo Odoms īpaši vairs nav laimīgs par spēlēšanu Lakers un nezina ko tagad darīt un 100 punkti Gasols arī nav stāvā sajūsmā...
Kā tad, tas ir bizness, viņiem jau pagāšsezon bija skaidrs, ka Howards nāks un būs pārmaiņas

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 15:53, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Interešu konflikta pazīmes redzu! Kādā veidā tagad šausmīgi ir cietis LAL gan nesaprotu. Varbūt kaut ko nezinu, bet ja visi spēlētāji ir palikuši tur pat kur bija pirms tam, tad nekādus cietušos gan neredzu. Neviens tur nav strādājis pa brīvu.
Drošvien saproti ka komandu sportā ir svarīga komandas ķīmija. LA burtiski atteicās no 2 pamata spēlētājiem, un tagat viņiem viņi jāņem atpakaļ. Plus zinot to cik Odoms ir emocionāls cilvēks.

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:55, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kā tad, tas ir bizness, viņiem jau pagāšsezon bija skaidrs, ka Howards nāks un būs pārmaiņas
Odoms jau bija sniedzis emocionālu interviju vietējam radio, pateicās faniem, novēlēja visiem veiksmi. Darijums jau bija noticis. Vai tomēr ...

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:56, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Tu laikam nēesi līdz galam informēts ko no ši darijuma būtu saņēmuši NOH. Starpcitu, viņi drosvien bija vislielākie ieguvēji. Tagat paliks kā lielākie zaudētāji. CP3 nav ieradies uz treniņnometni (Vismaz šodien).
LAL GM štukoja, kā tikt vaļā no veterāniem, izštukoja. NOH GM akceptēja (kluba interesēs) viņam par to maksā lielu naudu. Darijums tika parakstīts un Sterns to atceļ līgas interesēs
Nu es tiešām neesmu baigi informētais šai lietā, tapēc necenšos baigi kategoriski uzspiest savu viedokli Ja Sterna motivācija tiešām ir kaut kādas līgas interešu aizstāvēšana, tad tas neizklausās pārāk nopietni. Bet tiešām kā kluba, kuru līgai jāpārdod, interešu aizstāvēšana man liekas loģiska. Es saprotu, izlasīju, kādus spēlētājus NOH iegūtu maiņas rezultātā. Sastāvs protams būtu ļoti labs cīņai tuvākos 2-3 gadus par iekļūšanu PO, bet nekas vairāk.
CP3 tiks aizmainīts, par to jau nešaubamies. Un uz treniņnometni viņš ieradīsies, kur tad irsā liksies

     [+] [-]

, 2011-12-09 15:57, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kā tad, tas ir bizness, viņiem jau pagāšsezon bija skaidrs, ka Howards nāks un būs pārmaiņas
Ja tikai Howards tagad uz Nets prasās, un šitos divus špīlerus jaunu tagadvjadzēs kaut kur likt turklāt viņu vērtība tikko strauji nokritās. Nēsi iedomājies, ka tas būtu mīnuss? jo ja viņu vērtība nokristos citās komandās Lakers tas būtu pie kājas, bet tagad viņu vērtība no zila gaisa nokritās Lakers komandā, kas varu derēt sajūsmu Lakers GM neizraisīs.

P.s. es tik gribētu redzēt kādu maiņas darījumu Sterns apstiprinātu, jo kura komanda nu gribēs dot vēl vairāk nekā jau tagad deva un ja nedos tikpat daudz, lad Lakers brīvi un Rockets varēs braukt virsū, ka tā jau būs lobēšana. Bet ja nepārdos, tad gan NOH iebrauks auzās.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:01, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu es tiešām neesmu baigi informētais šai lietā, tapēc necenšos baigi kategoriski uzspiest savu viedokli Ja Sterna motivācija tiešām ir kaut kādas līgas interešu aizstāvēšana, tad tas neizklausās pārāk nopietni. Bet tiešām kā kluba, kuru līgai jāpārdod, interešu aizstāvēšana man liekas loģiska. Es saprotu, izlasīju, kādus spēlētājus NOH iegūtu maiņas rezultātā. Sastāvs protams būtu ļoti labs cīņai tuvākos 2-3 gadus par iekļūšanu PO, bet nekas vairāk.
CP3 tiks aizmainīts, par to jau nešaubamies. Un uz treniņnometni viņš ieradīsies, kur tad irsā liksies
Tur jau sākas šis apburtais aplis. Iemainīs kādam no lejasgala. lejasgals par CP3 pussezonu savas jaunās zvaigznes vai drafta tiesības maz ticams ka mainīt gribēs. Mainīt CP kaadam no top ar trade/sign būtu PR murgs priekš NBA. Jo Sterns atcēla darījumu kā diktators. baigos mēslus Stern savārijis.

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:02, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu es tiešām neesmu baigi informētais šai lietā, tapēc necenšos baigi kategoriski uzspiest savu viedokli Ja Sterna motivācija tiešām ir kaut kādas līgas interešu aizstāvēšana, tad tas neizklausās pārāk nopietni. Bet tiešām kā kluba, kuru līgai jāpārdod, interešu aizstāvēšana man liekas loģiska. Es saprotu, izlasīju, kādus spēlētājus NOH iegūtu maiņas rezultātā. Sastāvs protams būtu ļoti labs cīņai tuvākos 2-3 gadus par iekļūšanu PO, bet nekas vairāk.
CP3 tiks aizmainīts, par to jau nešaubamies. Un uz treniņnometni viņš ieradīsies, kur tad irsā liksies
Tiks aizmainīts, tikai, kurš gribēs dot tik dadz kā šitie deva? Jo reālākais variants tagad paliek Celtics, bet ja atdos tikai Rondo un Greenu vai ko tur, tad Lakers varēs brīvi braukt virsū kapēc keltiem pa švakākiem spēlētājiem atdeva, bet mums nē, turklāt ķelti arī ir lielā komanda. A pārējie jau čist nav tik ļoti ieinteresēti dot daudz pret CP3 zinot, ka tāpat nepagarinās līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:03, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Drošvien saproti ka komandu sportā ir svarīga komandas ķīmija. LA burtiski atteicās no 2 pamata spēlētājiem, un tagat viņiem viņi jāņem atpakaļ. Plus zinot to cik Odoms ir emocionāls cilvēks.
Es saprotu ka svarīga ir komandas ķīmija. Bet par to lai parūpējas komandas treneris un viņa palīgi. Kā jau teicu, LAL GM sadarbojoties ar NOH GM nav liegts sagatavot jaunu iespējamo darījumu. Galu galā tas ir viņu darbs par kuru maksā pasakainus ciparus
Runājot par spēlētājiem, nu, man ir grūti kaut kā baigi just viņiem līdz šādos jautājumos. Es saprotu, ka viņi ir smagi strādājuši daudzus gadus lai tiktu tur kur ir. Bet par to šobrīd viņi saņem grūti izprotamas tādam cilvēkam kā es algas čekus. Un viņu darba līgumā ir ierakstīts ka klubs viņus var aizmainīt, neaizmainīt, mainīt un tad pārdomāt utt utjpr Bizness... Turklāt ja jau ir koplīgumā ierakstīts ka Sterns drīkst nobloķēt šādu vai tādu darījumu, tad jau laikam arī spēlētāju puse šo līgumu parakstija, ja pareizi saprotu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 16:08, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Es saprotu ka svarīga ir komandas ķīmija. Bet par to lai parūpējas komandas treneris un viņa palīgi. Kā jau teicu, LAL GM sadarbojoties ar NOH GM nav liegts sagatavot jaunu iespējamo darījumu. Galu galā tas ir viņu darbs par kuru maksā pasakainus ciparus
Runājot par spēlētājiem, nu, man ir grūti kaut kā baigi just viņiem līdz šādos jautājumos. Es saprotu, ka viņi ir smagi strādājuši daudzus gadus lai tiktu tur kur ir. Bet par to šobrīd viņi saņem grūti izprotamas tādam cilvēkam kā es algas čekus. Un viņu darba līgumā ir ierakstīts ka klubs viņus var aizmainīt, neaizmainīt, mainīt un tad pārdomāt utt utjpr Bizness... Turklāt ja jau ir koplīgumā ierakstīts ka Sterns drīkst nobloķēt šādu vai tādu darījumu, tad jau laikam arī spēlētāju puse šo līgumu parakstija, ja pareizi saprotu.
Jā, pieņemsim, esmu tavs priekšnieks, tu labi cītīg strādā viss ir ļoti jauki, te pēkšņi es Tevi atlaižu neko nepaskaidrojot un paņemu darbā tavu kaimiņu, bet tad valsts aizliedzman Tevi tā atlaist un esmu spiests Tevi paņemt atpakaļ. Gribi teikt Tu turpinātu tapat strādāt kā līdz šim un izliktos itkā nekas nav noticis?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:14, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Es saprotu ka svarīga ir komandas ķīmija. Bet par to lai parūpējas komandas treneris un viņa palīgi. Kā jau teicu, LAL GM sadarbojoties ar NOH GM nav liegts sagatavot jaunu iespējamo darījumu. Galu galā tas ir viņu darbs par kuru maksā pasakainus ciparus
Runājot par spēlētājiem, nu, man ir grūti kaut kā baigi just viņiem līdz šādos jautājumos. Es saprotu, ka viņi ir smagi strādājuši daudzus gadus lai tiktu tur kur ir. Bet par to šobrīd viņi saņem grūti izprotamas tādam cilvēkam kā es algas čekus. Un viņu darba līgumā ir ierakstīts ka klubs viņus var aizmainīt, neaizmainīt, mainīt un tad pārdomāt utt utjpr Bizness... Turklāt ja jau ir koplīgumā ierakstīts ka Sterns drīkst nobloķēt šādu vai tādu darījumu, tad jau laikam arī spēlētāju puse šo līgumu parakstija, ja pareizi saprotu.
Algas čeki jau pasakaini, bet tie viņus nepadara par robotiem. Brauns pirmajā gadā trāpijis neapskaužamā situācija. Nezinu cik viņš labs psihologs. Ja godīgi neredzu nevienu!!! ieguvēju šajā situācijā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:16, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Algas čeki jau pasakaini, bet tie viņus nepadara par robotiem. Brauns pirmajā gadā trāpijis neapskaužamā situācija. Nezinu cik viņš labs psihologs. Ja godīgi neredzu nevienu!!! ieguvēju šajā situācijā.
Pagiadām ieguvēji ir NOH, kas kā par pārsteigumu ir Sterna komanda, jo ķimija ar CP3 jau bija sačakarēta un pārējosneaiztika, turklāt uzzsita CP3 cenu, bet tas pie noteikuma, ja tagad kāds iedos vairāk, ja nē tad būs iebraukuši visdziļākajās auzās no visiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:22, pirms 12 gadiem
Lakers32 rakstīja: NU padomā pats,ko viņi dotu pretī Howardam.??? ja nav odoma un Gasola? tur vairs nekas neiet kopā.Vienu Bainamu nevienam nevajag vinš ir traumatisks un nestabils pēdējā laikā,takā ja maiņa būtu notikusi viņi 100% nedabūtu Howardu.Apdomājies.Tā vismaz man šķiet! JO tad citām komandām pret Howardu būtu vairāk ko dot.! Tākā labi vien ir,ka maiņa pajuka.UN ko domā Hjustonaa??? Ar vienu Gasolu un rezervistiem mētāties pa beigām kā kadreiz Memfisa? viņi vispār izglābās no ugunsgrēka!
Jau atkal - situācija ar Hovardu ir tāda pati kā ar CP3, viņš grib prom no Orlando un līgumu pagarinās tikai ar pāris izredzētām komandām no kurām reāli tikai dažas ir spējīgas kko piedāvāt un viena no tām ir Lakers. Negribu spekulēt ko vēl sūtītu prom, bet lakers jau vēl varianti ir, kaut piemēram Metta World Peace. Turklāt, tāpēc arī maiņā ar CP3 netika iekļauts nekādā veidā Bainams, jo ap viņu tika plānota Hovarda piesaiste. Ja CP3 un DH12 negribētu pa visām varītēm prom no klubiem un būtu ar mieru parakstīt līgumus ar mazāka tirgus komandām, tad protams NEVIENS no viņiem netiktu pārdots LAL, bet tgd ir tā kā ir un orlando un hornets ir jāņem tas ko dod gribi negribi (vai arī neņemt un atvadīties nākamvasar ar puķu puši, neko vairāk). Bet tā taču nav LAL vaina, ka tā viņi ir nolēmuši.

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:24, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Pagiadām ieguvēji ir NOH, kas kā par pārsteigumu ir Sterna komanda, jo ķimija ar CP3 jau bija sačakarēta un pārējosneaiztika, turklāt uzzsita CP3 cenu, bet tas pie noteikuma, ja tagad kāds iedos vairāk, ja nē tad būs iebraukuši visdziļākajās auzās no visiem.
Stipri šaubos, vai kāds iedos kko vairāk. To var izdarīt kāda no top komandām. Tad uzreiz zūd jēga darijuma atcelsanai. Oficialaa Sterna nostāja ir "Baskletball reasons" respektīvi tiekot apdalītas mazo komandu iespējas sacensties ar lielajām.

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:25, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Jā, pieņemsim, esmu tavs priekšnieks, tu labi cītīg strādā viss ir ļoti jauki, te pēkšņi es Tevi atlaižu neko nepaskaidrojot un paņemu darbā tavu kaimiņu, bet tad valsts aizliedzman Tevi tā atlaist un esmu spiests Tevi paņemt atpakaļ. Gribi teikt Tu turpinātu tapat strādāt kā līdz šim un izliktos itkā nekas nav noticis?
Situācija nav gluži identiska! Pirmkārt ar maiņu neviens nav atlaists. Otrkārt spēlētāji paši paraksta savus līgumus un tajos šādu maiņu iespējamība ir ierakstīta. Treškārt, jau kādu brīdi iepriekš LAL oficiāli cik zinu paziņoja, ka vienīgais cilvēks kuru LAL nav gatavi aizmainīt ir Kobe. Vai tad tā nav tāda kā pašu LAL pateikšana visiem pārējiem, ka nu baigi jau mēs ar jums nerēķinamies, ja būs izdevīgs piedāvājums - mierīgi aizmainīsim... Nu es domāju nav nekas tik ļoti briesmīgs kā te mēģinat stāstīt. Protams spēlētājiem nav pārāk patīkamas sajūtas, bet nu nav arī nekāda tik briesmīga psiholoģiska trauma šiem nodarīta, kuru nevarētu pārdzīvot. Tomēr pieauguši vīri tak jau

p.s. un jā, starp citu ir mums valstī ļoti daudz gadījumi, kad lielāki un mazāki kungi tiesā apstrīd savu atlaišanu, pēc tam šos atjauno amatos un turpina smaidīdami strādāt Tas tā, atvirzoties drusku nost no tēmas

  -1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:25, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Jau atkal - situācija ar Hovardu ir tāda pati kā ar CP3, viņš grib prom no Orlando un līgumu pagarinās tikai ar pāris izredzētām komandām no kurām reāli tikai dažas ir spējīgas kko piedāvāt un viena no tām ir Lakers. Negribu spekulēt ko vēl sūtītu prom, bet lakers jau vēl varianti ir, kaut piemēram Metta World Peace. Turklāt, tāpēc arī maiņā ar CP3 netika iekļauts nekādā veidā Bainams, jo ap viņu tika plānota Hovarda piesaiste. Ja CP3 un DH12 negribētu pa visām varītēm prom no klubiem un būtu ar mieru parakstīt līgumus ar mazāka tirgus komandām, tad protams NEVIENS no viņiem netiktu pārdots LAL, bet tgd ir tā kā ir un orlando un hornets ir jāņem tas ko dod gribi negribi (vai arī neņemt un atvadīties nākamvasar ar puķu puši, neko vairāk). Bet tā taču nav LAL vaina, ka tā viņi ir nolēmuši.
jaunākais info: Hovards esot ļoti tuvu pāriešanai uz Nets, tā arī esot viņa pāša izvēle nr1

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:27, pirms 12 gadiem
Sterna oficiālā nostāja ';

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 16:30, pirms 12 gadiem
No visām bildēm šī vislabākā- pat uz formas rakstīts NO LA - No Los Angeles/ No Lakers. ';

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:32, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: jaunākais info: Hovards esot ļoti tuvu pāriešanai uz Nets, tā arī esot viņa pāša izvēle nr1
Es vēl klusībā ceru, ka LAL tomēr iegūs CP3 un Hovards līdz ar to sekos. (galu galā, viņi grib spēlēt kopā) un P.S. tviterī daudz labu viedokļu par rakstnieku Gilbertu un viņa paša vēsturi.
It was totally fair when Dan traded Ben Wallace and Pavlovic for Shaq. Or when he traded Z for Jamison and then re-signed him 30 days later.

     [+] [-]

, 2011-12-09 16:36, pirms 12 gadiem
Pietrus aizmainīts uz Raptors pret 2 raunda drafta izvēli.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 16:52, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Es vēl klusībā ceru, ka LAL tomēr iegūs CP3 un Hovards līdz ar to sekos. (galu galā, viņi grib spēlēt kopā) un P.S. tviterī daudz labu viedokļu par rakstnieku Gilbertu un viņa paša vēsturi.
It was totally fair when Dan traded Ben Wallace and Pavlovic for Shaq. Or when he traded Z for Jamison and then re-signed him 30 days later.
Es arī vēl ceru bet šķiet laika vairs atlicis ļoti maz. Gilberts vsp ir parodija kā īpašnieks. To viņš pierādija jau Lebrona sāgā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 17:01, pirms 12 gadiem
Hmm...kas notiks ar AB?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-09 17:12, pirms 12 gadiem
neoxeo rakstīja: Hmm...kas notiks ar AB?
Goldensteita cīnās par Deandre Džordanu un Čandleru. Bet nu zinot GSW vēsturi.. AB turpat arī paliks. Spēlēs kā otrs C.
Slēpts komentārs: Royal

  +2 [+] [-]

, 2011-12-09 17:14, pirms 12 gadiem
Brendons Rojs, visticamāk šodien, pamet NBA. Skumjas ziņas, bet nekas negaidīts. Portlendai galīgi neveicas ar talantīgiem čaļiem. Odens un tagad Rojs.

     [+] [-]

, 2011-12-09 17:42, pirms 12 gadiem
Pola karjera Lakeros-> ';

     [+] [-]

, 2011-12-09 18:04, pirms 12 gadiem
Royal rakstīja: tie kas saka, ka Hornetiem šis bija labs darījums smagi kļūdās. Viņi atdod savu lielāko zvaigzni komandā un neiegūst pat otru labāko spēlētāju, kas iesaistīts darījumā, bet gan divas viduvējības plus viduvēju drafta izvēli tāpat viņi paņem vairākus miljonus līgumos uz sevis un palielina vidējo komandas vecumu. Tieši kas te ir izdevīgi? Loģiski, ka komandas īpašnieki, kas šobrīd ir nba bloķē šādu darījumu.
Tiešām loģiski, NBA īpašnieki tagat noteiks kur spēlēs CP3.
NH paliek uz 0. Perfekti. Cavs nr.2 viss kārtībā.