Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF nākamsezon spēlēs Čempionu līgā, ļoti reāli, ka atteiksies no VTB līgas

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

VEF nākamsezon spēlēs Čempionu līgā, ļoti reāli, ka atteiksies no VTB līgas
VEF basketbolisti. Foto: Mikus Kļaviņš

Pēc četru gadu pārtraukuma Eiropas turnīros atgriezīsies Latvijas čempionvienība basketbolā - Rīgas VEF komanda, kas iekļauta nākamās sezonas Čempionu līgas turnīra pamatsacensību dalībnieku vidū. Tikmēr ''Ventspils'' komandai priekšā cīņas otrajā kvalifikācijas kārtā.

''VEF Rīga'' pēdējoreiz Eirokausos startēja 2014./15. gada sezonā, spēlējot ULEB Eirokausa turnīrā, bet kopš tā laika rīdzinieki startējuši VTB līgā. Nākamajā sezonā šā brīža Latvijas čempioni startēs Čempionu līgas pamatturnīrā, ziņo turnīra organizatori. VEF iekļauta starp 24 pamatturnīra komandām, bet vēlāk tām pievienosies astoņi klubi, kas pārvarēs kvalifikācijas kārtu.

Šāds lēmums nozīmē, ka "VEF Rīga" varētu nespēlēt VTB Vienotajā līgā, jo komandai varētu būt ļoti lielas problēmas apvienot tik lielu spēļu skaitu. "Par pārējiem jautājumiem vēl esam lēmumu pieņemšanas procesā. Šobrīd ir zināms vienīgi, ka spēlēsim Čempionu līgā un Latvijas Basketbola līgā," Sportacentrs.com pauda "VEF Rīga" valdes priekšsēdētājs Edgars Jaunups, sakot, ka pilnīga skaidrība būs maksimums divu nedēļu laikā.

Starp otrās kārtas kvalifikācijas turnīra dalībniecēm atrodams arī ''Ventspils'' klubs. Komanda, kas aizvadītajā sezonā triumfēja Latvijas - Igaunijas apvienotajā čempionātā, līdz šim bija vienīgā Latvijas pārstāve Čempionu līgas turnīrā. Aizvadītajā sezonā ventspilniekiem neizdevās pārspēt apakšgrupu turnīra barjeru.

''Ventspils'' par vietu Čempionu līgas pamatturnīrā cīnīsies ar kādu no kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas uzvarētājiem. Turnīra izloze norisināsies 4. jūlijā. No Baltijas komandām regulārajā sezonā vietu garantējusi arī Klapiēdas ''Neptunas'' vienība, kamēr Paņevežas ''Lietkabelis'' spēlētāji cīnīsies otrajā kvalifikācijas kārtā.

Kvalifikācijas turnīra sākums paredzēts 17. septembrī, bet regulārā sezona sāksies 8. oktobrī.

Rīgas VEF komanda aizvadītajā sezonā atguva Latvijas čempiontitulu, bet Latvijas - Igaunijas līgā ieguva otro vietu, kamēr ''Ventspils'' klubs pēc triumfa Latvijas - Igaunijas līgā piekāpās VEF LBL finālā.

Izmantotie resursi:
Strongest lineup ever ahead of season 4 -...

1 2 36 komentāri

     [+] [-]

, 2019-06-21 18:53, pirms 5 gadiem
Nu, paskatīsimies, vai tiešām ČL būs labāka apmeklētība, ja salīdzina ar VTB, bet man interesantāka liekas spēlēšana ČL. Nezinu, vai ir pamats, bet nelaba aizdoma, ka BKV nepārvarēs kvalifikāciju un spēlēs FIBA Eiropas kausā...

     [+] [-]

, 2019-06-21 18:54, pirms 5 gadiem
Opā, Zaragoza - ACB līgas pusfināliste, bet spēlēs tikai ČL. Biju gaidījis šos ULEB kausā.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 18:56, pirms 5 gadiem
ČL kvalī spēlēs arī Bagija jaunā komanda no Kijevas. Kopumā kvalī 26 klubi sacentīsies par 8 ceļazīmēm uz grupu turnīru.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-21 18:59, pirms 5 gadiem
Interesanti, ko par šo teiks Rebel. Viņš taču vienmēr ir nolicis ČL un teicis, ka ir tik lieliski spēlēt VTB, jo tas ir lielisks tirgus caur kuru izsisties basketbolistiem un pāris spēles sezonā ar grandiem ļoti ceļ meistarību un pieredzi

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 19:30, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Interesanti, ko par šo teiks Rebel. Viņš taču vienmēr ir nolicis ČL un teicis, ka ir tik lieliski spēlēt VTB, jo tas ir lielisks tirgus caur kuru izsisties basketbolistiem un pāris spēles sezonā ar grandiem ļoti ceļ meistarību un pieredzi
tEIKS KA VISS IR KĀRTĪBĀ, metīs kažoku uz otru pusi..

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 19:44, pirms 5 gadiem
Tur var kaut ko arī nopelnīt tajā čempionu līgā?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-21 19:52, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Interesanti, ko par šo teiks Rebel. Viņš taču vienmēr ir nolicis ČL un teicis, ka ir tik lieliski spēlēt VTB, jo tas ir lielisks tirgus caur kuru izsisties basketbolistiem un pāris spēles sezonā ar grandiem ļoti ceļ meistarību un pieredzi
Brīnos, ka viņš jau nav klāt. Laikam peidžerim baterijas nosēdušās.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-21 19:52, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tur var kaut ko arī nopelnīt tajā čempionu līgā?
Nopelnīt var apčamdot krievu bumbas un VTB...

  +5 [+] [-]

, 2019-06-21 20:05, pirms 5 gadiem
Yes!!!Sen bija laiks atgriezties eiropa

  +4 [+] [-]

, 2019-06-21 20:06, pirms 5 gadiem
Nu tad beidzot kaut kas interesantāks, veiksmi.

  +7 [+] [-]

, 2019-06-21 20:13, pirms 5 gadiem
Laba ziņa. Nekad līdz galam neesmu sapratis to iepriekšējo gadu turēšanos pie VTB. Tikt uzreiz FIBA ČL vispār ideāls variants priekš VEF. Turklāt arī sportiskā interese lielāka, jo tur tomēr būs reāli cīnīties par play-off. Tikmēr VTB priekšā vesela kaudze Krievijas superklubu ar milzīgiem uzpūstiem budžetiem, ar kuriem VEF līmeņa komandām konkurēt visai grūti. Pie tam daļa basketbola līdzjutēju VTB allaž ir uztvēruši ka paplašinātu Krievijas čempionātu, kas domāts kā KHL analogs. Basketbols tomēr nav hokejs, te ir cita situācija. Šajā gadījumā gribu izteikt prognozes, ka ar komandas iesaistīsanos FIBA ČL arī skatītāju interese būs lielāka. Es piemēram pagājušajā gadā uz VEF spēlēm VTB turnīrā nebiju ne reizes, bet lasot šos jaunumus jau sāku apsvērt domu, ka FIBA ČL spēles būtu vērts apmeklēt!

  +8 [+] [-]

, 2019-06-21 20:13, pirms 5 gadiem
Prieks dzirdēt, ka VEF vairs nav Krievijas komanda.Lai veicas!

     [+] [-]

, 2019-06-21 20:25, pirms 5 gadiem
Negaidīta un pozitīva ziņa.
Intervijā Jaunupa kungs teica, ka ļoti maza iespēja, ka VEFs atgriezīsies Eiropas līgās tuvakajā laikā. Noteikti vai nu VTB paziņoja, ka par dalību dos mazāk naudas, jeb ČL organizatori atnāca ar garšīgu piedāvājumu.
Ļoti interesanti arī uzzināt kur spēles ČL spēles.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-21 20:27, pirms 5 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Negaidīta un pozitīva ziņa.
Intervijā Jaunupa kungs teica, ka ļoti maza iespēja, ka VEFs atgriezīsies Eiropas līgās tuvakajā laikā. Noteikti vai nu VTB paziņoja, ka par dalību dos mazāk naudas, jeb ČL organizatori atnāca ar garšīgu piedāvājumu.
Ļoti interesanti arī uzzināt kur spēles ČL spēles.
Saldū.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-21 20:54, pirms 5 gadiem
Sen bij laiks no krievijas līgas aizvākties! Grūti cieņu būs atgūt..."basketbolists" Jaunups nafig jāsūta...

     [+] [-]

, 2019-06-21 21:06, pirms 5 gadiem
NBAviedoklis rakstīja: Negaidīta un pozitīva ziņa.
Intervijā Jaunupa kungs teica, ka ļoti maza iespēja, ka VEFs atgriezīsies Eiropas līgās tuvakajā laikā. Noteikti vai nu VTB paziņoja, ka par dalību dos mazāk naudas, jeb ČL organizatori atnāca ar garšīgu piedāvājumu.
Ļoti interesanti arī uzzināt kur spēles ČL spēles.
Neko tādu viņš neteica. VIņš teica, ka viss atkarīgs no budžeta lieluma.

  -3 [+] [-]

, 2019-06-21 21:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Opā, Zaragoza - ACB līgas pusfināliste, bet spēlēs tikai ČL. Biju gaidījis šos ULEB kausā.
Virtus tagad FIBU un ČL burtiski drātē ČĻ organizatori, pēc VIrtus piedāvājuma Teodosičam priecājās, ka nu tik skaļš spēlētājs varētu pievienoties un tad pēkšņi komanda paziņo, ka nekādu vienošanos par viņu dalību FIBA turnīros nav.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 21:15, pirms 5 gadiem
zili brīnumi.. beidzot

  -2 [+] [-]

, 2019-06-21 21:21, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tur var kaut ko arī nopelnīt tajā čempionu līgā?
PILNĪBĀ no prāta vtb nevajadzētu izmest, ja tas ir komerciāli izdevīgi, apvienojot kalendāru ar CL un LBL ?..

     [+] [-]

, 2019-06-21 21:27, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Virtus tagad FIBU un ČL burtiski drātē ČĻ organizatori, pēc VIrtus piedāvājuma Teodosičam priecājās, ka nu tik skaļš spēlētājs varētu pievienoties un tad pēkšņi komanda paziņo, ka nekādu vienošanos par viņu dalību FIBA turnīros nav.
Un kas te tik smieklīgs?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-21 21:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kas te tik smieklīgs?
tāpēc, ka gaiļi (fiba) kārtējo reizi aplauzās

  +3 [+] [-]

, 2019-06-21 21:29, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko man teikt? Man ir jānorij krupis un jāsamierinās diemžēl.

Daudziem gan neieteiktu sapņot, ka nu skatītāji būs vairāk, vai mistiskā sportiskā interese. Līmenis diemžēl būš nedaudz zemāks + šāds solis nozīmē, ka budžets visticamāk zem miljona un būs attiecīgs sastāvs....Diezgan drūmi laiki mūsu basketbolam.
Viens VEF nozīmē, ka mūsu basis ir pakaļā? Es nenoliedzu, ka klubu basis LV krītās, bet tas, ka VEF pāriet no krievu līgas, kurā šad tad uzspēlē klubu prezidenti, laiku pa laikam ir komandas, kuras lielāko sezonas spēļu daļu zaudē ar -20, kā arī ir pāris grandi, kuri lielāko sezonas daļu spēlē ar pusspēku, nav īstais rādītājs tam, ka ir problēmas ar lv klubu basi. Būsim reāli - lv klubu baša problēmas radās ap to pašu laiku, kad VEF sāka spēlēt VTB - kad mūsu klubi nolaidās tādā līmenī, ka pazuda interese no ULEB. Jau tad bija problēmas nevis tagad pēkšņi sākušies drūmie laiki.
Savukārt par līmeni - es teiktu vidējais līmenis ČL un VTB ir ļoti līdzīgs, vienkārši nav superkomandu (kā CSKA vai Unics) - klubi ir līdzvērtīgāki un tāpat ir pāris skaļas vai paskaļas komandas - tā pati Bamberga, Nymburk, Neptunas - bijušās Eirolīgas komandas. Turklāt, no sportiskā viedokļa šāds turnīrs ir izdevīģāks par VTB. VTB VEF var sapņot par PO, kur pirmajā kārtā bezcerīgi izkrist pret grandiem. Šajā turnīrā var pasapņot ari par ko vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-21 21:34, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viens VEF nozīmē, ka mūsu basis ir pakaļā? Es nenoliedzu, ka klubu basis LV krītās, bet tas, ka VEF pāriet no krievu līgas, kurā šad tad uzspēlē klubu prezidenti, laiku pa laikam ir komandas, kuras lielāko sezonas spēļu daļu zaudē ar -20, kā arī ir pāris grandi, kuri lielāko sezonas daļu spēlē ar pusspēku, nav īstais rādītājs tam, ka ir problēmas ar lv klubu basi. Būsim reāli - lv klubu baša problēmas radās ap to pašu laiku, kad VEF sāka spēlēt VTB - kad mūsu klubi nolaidās tādā līmenī, ka pazuda interese no ULEB. Jau tad bija problēmas nevis tagad pēkšņi sākušies drūmie laiki.
Savukārt par līmeni - es teiktu vidējais līmenis ČL un VTB ir ļoti līdzīgs, vienkārši nav superkomandu (kā CSKA vai Unics) - klubi ir līdzvērtīgāki un tāpat ir pāris skaļas vai paskaļas komandas - tā pati Bamberga, Nymburk, Neptunas - bijušās Eirolīgas komandas. Turklāt, no sportiskā viedokļa šāds turnīrs ir izdevīģāks par VTB. VTB VEF var sapņot par PO, kur pirmajā kārtā bezcerīgi izkrist pret grandiem. Šajā turnīrā var pasapņot ari par ko vairāk.
Kāds viens VEF? Arī BKV ir diezgan budžets lejā. Jautājums, cik mazās komandas vēl izdzīvos.

Un saistīt LV klubu problēmas ar VEF spēlēšanu VTB ir diezgan amizanti, jo tās problēmas sākās ar ASK, kad aizgāja pa burbuli + tieši tad jau gaja mūsu spēlētāju pārmaksa.

Šajā turnīrā, bez pusotra miljona budžeta, ja ne pat vairāk, jo nu BKV bija lielāks pat budžets, īsti nav daudz par ko sapņot. Lai gan ir viens variants, kurā tev ir taisnība, respektīvi, ja VEF iet ierasto ceļu un uz sezonas beigām, protams, ja sākuma nav daudz noliets, sastāvs sāk rādīt citu basketbola līmeni, tad jā, var pasapņot par ko vairāk.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-21 21:42, pirms 5 gadiem
Te kāds čīkst, ka Čempionu līga esot baigi švakais turnīrs!!! Ha ha ha! Nu tad lai VEF Rīgai aiziet un uzvar šo turnīru, ja jau švakākais turnīrs!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 21:43, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds viens VEF? Arī BKV ir diezgan budžets lejā. Jautājums, cik mazās komandas vēl izdzīvos.

Un saistīt LV klubu problēmas ar VEF spēlēšanu VTB ir diezgan amizanti, jo tās problēmas sākās ar ASK, kad aizgāja pa burbuli + tieši tad jau gaja mūsu spēlētāju pārmaksa.

Šajā turnīrā, bez pusotra miljona budžeta, ja ne pat vairāk, jo nu BKV bija lielāks pat budžets, īsti nav daudz par ko sapņot. Lai gan ir viens variants, kurā tev ir taisnība, respektīvi, ja VEF iet ierasto ceļu un uz sezonas beigām, protams, ja sākuma nav daudz noliets, sastāvs sāk rādīt citu basketbola līmeni, tad jā, var pasapņot par ko vairāk.
Pēc tava komentāra sanāca, ka VEF aiziešana no VTB iezīmē to, ka lv klubu basī ir drūmi laiki - tāpēc arī prasu par vienu VEF. Es nesaistu VEF spēlēšanu ar lv baša lejupslīdi. Es tikai norādu, ka laikā, kad VEF uzsāka gaitas VTB lejupslīde jau bija sākusies/sākās. Sakrīt laika posmi un tas, ka VEF šobrīd aiziet no "superpuper" varenā VTB neizīmē nekādus drūmos laikus, jo drūmie laiki sākās tajā brīdī, kad par mūsu klubiem zuda interese ULEB.
Iespējams, ka bez 1.5 milj. tur nav ko darīt tikai ir viens liels bet - a) ar labu skautingu un menedžmentu var savākt cienīgu sastāvu, lai kā minimums solīdi nospēlētu. Otrkārt, tieši tāpat kā VTB var atrādīt labus jaunos basketbolistus Eiropas klubiem. Treškārt, Čl atšķirībā no VTB ir alternatīva - ja VEF galīgi neizgāžās ČL un ieņem vismaz 5. vietu grupā (ja šosezon nemaina noteikumus), tad varēs uzspēlēt vismaz EK PO - tur jau nu gan būtu jābūt ambīcijām pārvarēt vismaz pāris PO kārtas (cita lieta par spējām tās realizēt, skatoties V-pils piemēru) VTB izgāžot sezonu, sezona arī beidzās. Turklāt ČL ir draudzīgāks budžetam - padomā cik naudiņa aiziet ceļojot pa visu mātušku Krieviju un cik padsmit spēlēm pa Eiropu?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-21 21:43, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Te kāds čīkst, ka Čempionu līga esot baigi švakais turnīrs!!! Ha ha ha! Nu tad lai VEF Rīgai aiziet un uzvar šo turnīru, ja jau švakākais turnīrs!
parādi kaut vienu, kurš saka, ka ČL ir baigi švakāks turnīrs? Tas, ka savā boldā raksti, nenozīmē, ka māki lasīt

     [+] [-]

, 2019-06-21 21:46, pirms 5 gadiem
Efes čempions.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-21 21:49, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pēc tava komentāra sanāca, ka VEF aiziešana no VTB iezīmē to, ka lv klubu basī ir drūmi laiki - tāpēc arī prasu par vienu VEF. Es nesaistu VEF spēlēšanu ar lv baša lejupslīdi. Es tikai norādu, ka laikā, kad VEF uzsāka gaitas VTB lejupslīde jau bija sākusies/sākās. Sakrīt laika posmi un tas, ka VEF šobrīd aiziet no "superpuper" varenā VTB neizīmē nekādus drūmos laikus, jo drūmie laiki sākās tajā brīdī, kad par mūsu klubiem zuda interese ULEB.
Iespējams, ka bez 1.5 milj. tur nav ko darīt tikai ir viens liels bet - a) ar labu skautingu un menedžmentu var savākt cienīgu sastāvu, lai kā minimums solīdi nospēlētu. Otrkārt, tieši tāpat kā VTB var atrādīt labus jaunos basketbolistus Eiropas klubiem. Treškārt, Čl atšķirībā no VTB ir alternatīva - ja VEF galīgi neizgāžās ČL un ieņem vismaz 5. vietu grupā (ja šosezon nemaina noteikumus), tad varēs uzspēlēt vismaz EK PO - tur jau nu gan būtu jābūt ambīcijām pārvarēt vismaz pāris PO kārtas (cita lieta par spējām tās realizēt, skatoties V-pils piemēru) VTB izgāžot sezonu, sezona arī beidzās. Turklāt ČL ir draudzīgāks budžetam - padomā cik naudiņa aiziet ceļojot pa visu mātušku Krieviju un cik padsmit spēlēm pa Eiropu?
Jūs mani pārpratāt, ne jau aiziešana no vtb ir rādītājs drūmiem laikiem, tā tas galīgi nebija domāts. Aiziešanas iemesls ir rādītājs, respektīvi budžeta samazinājums. TIkpat labi, viņi varēja tagad aiziet, ja ir tāds pats budžets.

Pēc tava teiktā, mēs varam daudz notikumus savilkt ar tā basketbola problēmu sākšanos. Labāks izvairīsimies no tā temata, jo nu mēs varam tik sekli spriest par to, ka pat skrāpējumu neatstāsim patiesībai.

Protams, ka ČL ir draudzīgāka uz izdevumu rēķina, bet atkal uz bonusiem skopāka...Kas saistās ar to izgāšanos, tad spēļu daudzums, kopumā īpaši neatsķiras, ja pārvar EK PO pirmo kārtu, ja ir BKV gadījums, tad mazāk spēļu paliek komandai.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-21 21:49, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Efes čempions.
maucība

  -1 [+] [-]

, 2019-06-21 21:53, pirms 5 gadiem
VEF ar savu naudu piedalās Krievijas čempionātā vai ar rāpo Kremlī, kā dinamka?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-21 22:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: VEF ar savu naudu piedalās Krievijas čempionātā vai ar rāpo Kremlī, kā dinamka?
Savu. Ja krievs naudu dotu, tad tādā apmērā, lai stabils uleb ek klubs būtu, ķipa, lai spēcīgāki klubi būtu

  +1 [+] [-]

, 2019-06-21 22:10, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Savu. Ja krievs naudu dotu, tad tādā apmērā, lai stabils uleb ek klubs būtu, ķipa, lai spēcīgāki klubi būtu
nu nedod un nolekšana no krievu čempja ir apsveicama

  +3 [+] [-]

, 2019-06-21 23:02, pirms 5 gadiem
Tas nemaina manus uzskatus par CL. Noteikti lielākas iespējas aizspēlēties līdz PO un tālāk pie labas komplektācijas. Lai izdodas, noteikti būs jāaiziet uz kādu geimu.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-21 23:24, pirms 5 gadiem
Rebels maina krāsu
1 2 36 komentāri