Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Eksperti: uztraukumam nav pamata!

Sveiki sporta draugi un draudzenes! Labs prāts jūsmājās! Aiz kalniem nav mūsu hokeja komandas spēle ar Itāliju. Lielais paklājs piedāvā pirmspēles analīzi.

Čempionāts mums šodien sagādājis pirmo pārsteigumu (Vācijas nepārlicinošo sniegumu un knapo uzvaru pār ASV par pārsteigumu var arī neuzskatīt, jo amīši nebija saspēlējušies). Norvēģija uzvarējusi galveno čempionāta favorīti Čehiju. Bet tās ir čehu problēmas, mums jāgatavojas spēlei pret picas un makaronu zemi Itāliju.

Visiem labi atmiņā Maskavas čempionāts pirms 3 gadiem: zaudējums līdzīgā spēlē ar Šveici, pēriens no zviedriem, pagrūdiens pret itāļiem papildlaikā. Arī šogad scenārijs līdz šim ritējis līdzīgi: Šveices grābeklis un rezultāta uz tablo ziņā pārliecinošs zaudējums pret ekonomiski attīstītu lielvalsti. Vai Daugava arī šoreiz tecēs šajā pašā virzienā? Lielā paklāja biedri jūs mierina - puišiem jāslido laukumā un jārāda klase. Tad itāļiem nav variantu.

Itālijas valsts nacionālājā vīriešu ledus hokeja meistarkomandā ir vairāki labi spēlētāji: pieredzējušais un NHL sistēmā pabijušais aizsargs Mišele Strazabasko (pagaidām vienīgo komandas vārtu autors PČ), NHL draftētais kanādiešu izcelsmes centra uzbrucējs Džons Parko. Uzmanība jāpievērš arī agresīva spēles stila piekritējam, Kanādas hokeja skolas audzēkniem un bijušajam Arvīda Reķa komandas biedram Džulio Skandellam. Viņš var iemest pats un atdot jauku piespēli. Trenera kanādiešu pase norāda uz kādu hokeju koncentrējas itāļi. Taču itāļi nav kanādieši un tas ir jāizmanto. Vārtos stāsies Daniels Bellissimo, kurš arī izgājis ziemeļamerikas skolu, tāpēc daudzi un bieži metieni viņam nav sveši. Šeit mēs varam izmantot padomju hokeja elementus un iemest skaisti. Kopumā izlases kodolu veidu pašmāju līgas melnā ripas dīdītāji. Vairākiem ir olimpisko spēļu pieredze.

Tomēr Latvijas komanda ir krietni pārāka. Jākoncentrējas un jāmobilizējas 100%, jāspēlē ar pilnīgu disciplīnu, īpaši neaizraujoties uzbrukumā, ja rezultāts ir līdzīgs. Jāizmanto ātrie uzbrucēji (Rēdlihs, Cipulis, Daugaviņš) un snaiperi (jau pieminētais Cipulis un Vasiļjevs). Vajadzētu iemest kādus 5 vārtus.

Ar cieņu, Lielais paklājs.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 21:35, pirms 15 gadiem
PČ patīkami pārsteidz Dānija ,Šveice,Norvēģija.
PČ lielākā izgāšanās Latvija ,ASV ,Somija.

 +41 [+] [-]

, 2010-05-11 21:41, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: PČ patīkami pārsteidz Dānija ,Šveice,Norvēģija.
PČ lielākā izgāšanās Latvija ,ASV ,Somija.
Nepiekrītu ka Latvija ir izgāzusies.. ir aizvadītas divas spēles, viena no tām pret Kanādu, kuru nekad neesam uzvarējuši un tuvāko gadu laikā arī neuzvarēsim.. otra pret šveici, kuru būtu jāsāk uzvarēt biežāk, bet šoreiz bijām švakāki. Ja zaudēsim itāļiem, vot tad gan būs izgāžšanās.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 21:51, pirms 15 gadiem
rihardosss rakstīja: Nepiekrītu ka Latvija ir izgāzusies.. ir aizvadītas divas spēles, viena no tām pret Kanādu, kuru nekad neesam uzvarējuši un tuvāko gadu laikā arī neuzvarēsim.. otra pret šveici, kuru būtu jāsāk uzvarēt biežāk, bet šoreiz bijām švakāki. Ja zaudēsim itāļiem, vot tad gan būs izgāžšanās.
Spēles vispār skatījies?
Es piemēram nemaz necerēju ,ka LV uzvarēs CAN. Bet ir jānospēlē cienīgi un jācīnās līdz galam. Nav tak uz sētas turnīru atbraukuši.
Par spēli pret Šveici vispār nav ko runāt,kad KHL play Off komandas līderi divu perjodu laikā vienu reizi apdraud pretinieka vārtus.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-11 21:54, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: PČ patīkami pārsteidz Dānija ,Šveice,Norvēģija.
PČ lielākā izgāšanās Latvija ,ASV ,Somija.
tu no hokeja kautko sajedz ???????

 +24 [+] [-]

, 2010-05-11 21:57, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: PČ patīkami pārsteidz Dānija ,Šveice,Norvēģija.
PČ lielākā izgāšanās Latvija ,ASV ,Somija.
Kur tad ir Latvijas lielā izgāšanās??? Zaudēts ta tika 2 izlasēm, kuras IIHF rangā ir un vienmēr ir bijušas augstāk kā Latvija.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 21:59, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: ...
Par spēli pret Šveici vispār nav ko runāt,kad KHL play Off komandas līderi divu perjodu laikā vienu reizi apdraud pretinieka vārtus.
da kādi tur līderi... pasaki vēl, ka potenciālie NHL pirmo 2 maiņu spēlētāji...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 22:01, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: Spēles vispār skatījies?
Es piemēram nemaz necerēju ,ka LV uzvarēs CAN. Bet ir jānospēlē cienīgi un jācīnās līdz galam. Nav tak uz sētas turnīru atbraukuši.
Par spēli pret Šveici vispār nav ko runāt,kad KHL play Off komandas līderi divu perjodu laikā vienu reizi apdraud pretinieka vārtus.
Stulbs jautājums.
Pret Kanādu nebija nemaz TIK necienīgi, jā, varbūt rezultāts bija liels, bet vienādos sastāvos bija ok un Kanāda ir un paliek Kanāda..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:10, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: da kādi tur līderi... pasaki vēl, ka potenciālie NHL pirmo 2 maiņu spēlētāji...
Smieklīgs gan tu esi. Pēc tevis teiktā var saprast ,ka LV komandā spēle vispār galīgie švakuļi.
Ja šinī modelī Dinamo spēlētaji nav līderi,tad kuri tad????

  -2 [+] [-]

, 2010-05-11 22:12, pirms 15 gadiem
Maredo rakstīja: tu no hokeja kautko sajedz ???????
Un ko tu sajēdz?
Uzskaiti man pozitīvo LV izlasē no šīm divām spēlēm??

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 22:14, pirms 15 gadiem
rihardosss rakstīja: Stulbs jautājums.
Pret Kanādu nebija nemaz TIK necienīgi, jā, varbūt rezultāts bija liels, bet vienādos sastāvos bija ok un Kanāda ir un paliek Kanāda..
Cik tad viņi spēlēja vienados sastāvos?
Regulāri noraidās,bet kad vairakumā tad nevar iemest.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-12 00:01, pirms 15 gadiem
čaļi pietaupiet savus viedos vārdus pie sevis. Hokeja eksperts ar ekspresi ir iegriezies šeit.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-12 00:33, pirms 15 gadiem
Ja tev nepatīk, ka krievi latviešus sauc par ganiem un murmuļiem, tad nesauc itāļus par un viņu zemi par picām un makaroniem !

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 08:40, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: Spēles vispār skatījies?
Es piemēram nemaz necerēju ,ka LV uzvarēs CAN. Bet ir jānospēlē cienīgi un jācīnās līdz galam. Nav tak uz sētas turnīru atbraukuši.
Par spēli pret Šveici vispār nav ko runāt,kad KHL play Off komandas līderi divu perjodu laikā vienu reizi apdraud pretinieka vārtus.
nu vismaz bez kļūdām uzrakstījis būtu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-12 09:17, pirms 15 gadiem
Ja eksperti cerēja uz 8 vietu kopvērtējumā, tad Latvija ir izgāzusies (varbūt - to parādīs nākošās spēles).
Priekš parastiem līdzjutējiem un reālistiem - Latvija nav izgāzusies. Esam tur kur esam.

Galvenais, lai mūsējiem nesakāpj galvās, ka itāļus uzvarēsim uz vienas slidas un pirmo 3 maiņu "bombardieri" sametīs ripas ar nūjas otro galu. Tāpat, laikam, naivi cerēt, ka 4 maiņa necentīsies iemest ripas (atceramies treneru teikto par 4 maiņas uzdevumiem).

Man liekas, ka pamatīgi izgāzusies LHF. Būsim objektīvi - izlases spēku līmenis ar katru gadu iet mazumā. Par pašatdevi es nerunāju, tā katrā čempionātā ir bijusi atšķirīga.

     [+] [-]

, 2010-05-12 09:25, pirms 15 gadiem
Vēlējos pajautā lielajam paklājam. Cik liela nozīme šīs dienas mačā ir Toni Skuēzīnī faktoram. Vai tas tomēr nebūs papildus stimuls itāļiem mobilizēties šai spēlei un neizspēlēs ļaunu joku ar LV izlasi?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-12 10:47, pirms 15 gadiem
Lapsēns rakstīja: Ja eksperti cerēja uz 8 vietu kopvērtējumā, tad Latvija ir izgāzusies (varbūt - to parādīs nākošās spēles).
Priekš parastiem līdzjutējiem un reālistiem - Latvija nav izgāzusies. Esam tur kur esam.

Galvenais, lai mūsējiem nesakāpj galvās, ka itāļus uzvarēsim uz vienas slidas un pirmo 3 maiņu "bombardieri" sametīs ripas ar nūjas otro galu. Tāpat, laikam, naivi cerēt, ka 4 maiņa necentīsies iemest ripas (atceramies treneru teikto par 4 maiņas uzdevumiem).

Man liekas, ka pamatīgi izgāzusies LHF. Būsim objektīvi - izlases spēku līmenis ar katru gadu iet mazumā. Par pašatdevi es nerunāju, tā katrā čempionātā ir bijusi atšķirīga.
ESAM TUR KUR ESAM????
Man gan neliekas ,ka ūsu veita ir vienā maisā ar tādām komandam kā Itālija,Francija u.t.t
Ja pašatdeve un spēles griba būtu tāda kā piemēram spēlē kad uzvarējām Zviedriju , tad mūsu vieta reāli būtu astotnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-12 11:25, pirms 15 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: "snaiperi Cipulis un Vasiļjevs" man ļauj spriest par autora "kompetenci" hokeja lietās

Ja LV izlasē kādu var pieskaitīt snaiperiem, tad ļoti attāli tikai Miķelīti.

Problēma ir aspektā, ka "mēs esam tik kruti KHLišņiki un vadošo līgu spēlētāji, ka mums atdevei uz laukuma ir poh%$ nozīme". Vienīgais (pat ne Meija un Pečura), kas grauž ledu ir Štāls (paradoksāli, bet es vienmēr esmu bijis antiŠtālists)
Vasiļjevs varbūt nav izteikts snaiperis, bet viens no labākajiem metējiem izlasē viņš. Toties Cipulis ir tipisks snaiperis - precīzākais metiens izlasē, no uzbrucējiem arī spēcīgākais metiens. Miķelītis arī nav slikts - viņš ir raķete un virāžu meistars, kurš var iemest, piekrītam, bet mūsu izlases snaiperis ir Cipa.

     [+] [-]

, 2010-05-12 16:30, pirms 15 gadiem
nu nu!