Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

"Liepājas metalurgs" aptur pamatražošanu jeb sportam nebūt Liepājā

Pilsētām jābūt uzņēmumiem, kuri atbalsta sportistus, tikai tad mums būs konkurētspējīgi futbolisti, hokejisti un tā tālāk....

Mēs nevaram cerēt, ka Latvija spēs cinīties par augstām godalgām da jebkādos pasākumos kamēr sportu neatbalstīs lielie uzņēmumi. Diemžēl vēl viens uzņēmums ķepurojas ar savām problēmām- rezultātā jaunie hokejisti vairs nevarēs gūt pieredzi Baltkrievijā un Krievijā, ne tikai hokejisti, bet sports Liepājā...
Personīgi uzskatu, ka drīz varēsim vērot, kā Liepājas klubos vairs nepaliks konkurētspējīgie spēlētāji un sports Liepājā vairs nekad nebūs iepriekšējā līmenī.
Ceram uz valsts atbalstu, viņi vēl var glābt situāciju.

     [+] [-]

, 2013-04-11 19:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kapēc uzreiz jāpārdod LM ieķīlātie ipašumi?
LM lielākā problēma ir tā, ka nepieciešams restrukturizēt šo bankas aizdevumu. Banka negaidīs, bet ar valsti var panākt dažādus kompromisus uz daudz izdevīgākiem noteikumiem.
Es nesaku, ka ir jāizpārdod un esmu tikai par lai LM būtu un strādātu un arī LM sporta klubs būtu.
Vienkāršu iedomājos par galējo un pēdējo variantu...

     [+] [-]

, 2013-04-11 19:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es nesaku, ka ir jāizpārdod un esmu tikai par lai LM būtu un strādātu un arī LM sporta klubs būtu.
Vienkāršu iedomājos par galējo un pēdējo variantu...
LM darbība jau tikai neaprobežojas ar metāla liešanu.
Vel jau ir ostas pakalpojumi,kas šobrīd ir gana pelnoši, un būvmateriālu ražošanu.

     [+] [-]

, 2013-04-11 23:09, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu kur Tu to visu rauj - bet tas točno neatbilst Latvijas likumdošanai. Ja netici, pazvani uz VID un uzprasi
Te nu redzams, ka par šo tēmu Tev tumša bilde. Smidzs pilnīgi precīzi visu uzrakstīja.

     [+] [-]

, 2013-04-11 23:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kapēc uzreiz jāpārdod LM ieķīlātie ipašumi?
LM lielākā problēma ir tā, ka nepieciešams restrukturizēt šo bankas aizdevumu. Banka negaidīs, bet ar valsti var panākt dažādus kompromisus uz daudz izdevīgākiem noteikumiem.
Kompromisus var panākt tikai tad, ja sarunājas, nevis ar saviem savārītajiem mēsliem skrien uz valdību ar prasību, lai ministri par nodokļu maksātāju naudu glābj to, kas ir palicis pāri pēc dažu multimiljonāru orģijām, kamēr šie paši multimiljonāri, labākajā gadījumā, piedāvā savas akcijas, kurām pašreiz ir WC papīra vērtība. Ja atmiņa tev darbojas, tad ieteiktu atcerēties banku Parex, kuru vadīja tādi paši "labie onkuļi" kā Zaharjins un kompaška - viņi sponsorēja pasākumus, sporta klubus utt, utt. līdz pienāca diena, kad ņēma un uzmeta to visu uz valsts pleciem - ņemiet un glābjiet, ja varat! Pirmkārt, Zaharjinam ar visu savu baru, seskulāci ieskaitot, bija jāiegulda savi kā privātīpašnieku līdzekļi sava pivātīpašuma glābšanā. Tikai tad, ja tas nelīdzētu, viņiem bija jēlkādas tiesības skriet uz valdību vai Saeimu un prasīt palīdzību. Tā ir civilizēta prakse, kas Latvijā, acīmredzami, ir sveša! Ja LM strādnieki draudzētos ar galvu, viņi Zaharjinu ar visu baru jau sen būtu pielikuši pie domnas krāsnīm ar prasību, lai paši strebj savārītās ziepes, nevis kā gļēvuļi un lupatas skraida pa Latviju lamādami valdību un visus citus. Bars no LM ir pietiekami uzvārijies - pietiktu gan aizdevumam, gan strādnieku algām, bez pastarpinātas palīdzības!

     [+] [-]

, 2013-04-12 07:12, pirms 12 gadiem
Viesulis rakstīja: Kompromisus var panākt tikai tad, ja sarunājas, nevis ar saviem savārītajiem mēsliem skrien uz valdību ar prasību, lai ministri par nodokļu maksātāju naudu glābj to, kas ir palicis pāri pēc dažu multimiljonāru orģijām, kamēr šie paši multimiljonāri, labākajā gadījumā, piedāvā savas akcijas, kurām pašreiz ir WC papīra vērtība. Ja atmiņa tev darbojas, tad ieteiktu atcerēties banku Parex, kuru vadīja tādi paši "labie onkuļi" kā Zaharjins un kompaška - viņi sponsorēja pasākumus, sporta klubus utt, utt. līdz pienāca diena, kad ņēma un uzmeta to visu uz valsts pleciem - ņemiet un glābjiet, ja varat! Pirmkārt, Zaharjinam ar visu savu baru, seskulāci ieskaitot, bija jāiegulda savi kā privātīpašnieku līdzekļi sava pivātīpašuma glābšanā. Tikai tad, ja tas nelīdzētu, viņiem bija jēlkādas tiesības skriet uz valdību vai Saeimu un prasīt palīdzību. Tā ir civilizēta prakse, kas Latvijā, acīmredzami, ir sveša! Ja LM strādnieki draudzētos ar galvu, viņi Zaharjinu ar visu baru jau sen būtu pielikuši pie domnas krāsnīm ar prasību, lai paši strebj savārītās ziepes, nevis kā gļēvuļi un lupatas skraida pa Latviju lamādami valdību un visus citus. Bars no LM ir pietiekami uzvārijies - pietiktu gan aizdevumam, gan strādnieku algām, bez pastarpinātas palīdzības!
Piekrītu, ka tā tas ir, bet.................
Papūlies atcerēties, tad tie paši PAREX darboņi reāli ne par ko neatbildēja (bankas noguldītāju un likuma priekšā), un pat nekautrējas ilgstoši saņemt no šis bankas labus procentus, kad to jau bija pārņēmusi valsts. Valstij nav ne politiskas gribas, ne arī juridisku ieroču,lai pret šādiem savu īpašumu izlaupītājiem cīnītos. Un kur gan šī griba lai rastos, ja paši pie tās pašas siles ilgstoši barojas.

     [+] [-]

, 2013-04-12 07:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, ka tā tas ir, bet.................
Papūlies atcerēties, tad tie paši PAREX darboņi reāli ne par ko neatbildēja (bankas noguldītāju un likuma priekšā), un pat nekautrējas ilgstoši saņemt no šis bankas labus procentus, kad to jau bija pārņēmusi valsts. Valstij nav ne politiskas gribas, ne arī juridisku ieroču,lai pret šādiem savu īpašumu izlaupītājiem cīnītos. Un kur gan šī griba lai rastos, ja paši pie tās pašas siles ilgstoši barojas.
Ja nav juridisku iespēju, tad nekāda pat vis kvēlākā griba nepalīdzēs, nedzīvojam jau cccp kur visu varēja nacionalizēt.

     [+] [-]

, 2013-04-12 07:58, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja nav juridisku iespēju, tad nekāda pat vis kvēlākā griba nepalīdzēs, nedzīvojam jau cccp kur visu varēja nacionalizēt.
Neiet jau runa par īpašumu nacionalizēšanu, bet gan par sodīšanu sakarā ar savu uzņēmumu novešanu līdz maksātnespējai.

     [+] [-]

, 2013-04-12 08:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad bērnu hokeju (arī futbolu) pa lielam uztur paši vecāki, un rūpnīcas ieguldijums tur bija diezgan minimāls. LM-2 komandas uzturēšana MHL-B gruā pēc neoficiālas informācijas šajā sezonā LM ''rūpnīcai'' esot izmaksājis 300-350 Ls. Vai tas ir daudz vai maz, lai katrs spriež pats.
Ivar, las un brīnos, ko jūs te esiet sarakstījuši. Abrags ''peld'' ziedojumu tēmā, bet Tu neko nezini, kas un cik atbalsta Liepājas bērnu un jauniešu hokeju.
Ta taču ir publiski pieejama informācija, lai vismaz kko saprastu. Loģiski, ka nekad nbilde nebus pilnīga, jo nežaubos, ka LM ir savas ziedošanas shēmas kā vairumam tāda mēroga organizāciju. Un tas, ka ziedojums(nejaukt ar sponsorejumu) var nonākt un nonāk profesionalajā sportā ir fakts, lai ar kādiem argumentiem cienīts kungs Abrags to neapstrīdetu!

     [+] [-]

, 2013-04-12 10:17, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Ivar, las un brīnos, ko jūs te esiet sarakstījuši. Abrags ''peld'' ziedojumu tēmā, bet Tu neko nezini, kas un cik atbalsta Liepājas bērnu un jauniešu hokeju.
Ta taču ir publiski pieejama informācija, lai vismaz kko saprastu. Loģiski, ka nekad nbilde nebus pilnīga, jo nežaubos, ka LM ir savas ziedošanas shēmas kā vairumam tāda mēroga organizāciju. Un tas, ka ziedojums(nejaukt ar sponsorejumu) var nonākt un nonāk profesionalajā sportā ir fakts, lai ar kādiem argumentiem cienīts kungs Abrags to neapstrīdetu!
Abrags "nepeld"!
specially for you pazvanīju uz VID - un taisnība par tām UIN atlaidēm ir man! Kā redzi draugs, šoreiz peļķē esi iepeldējis Tu.

     [+] [-]

, 2013-04-12 10:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Abrags "nepeld"!
specially for you pazvanīju uz VID - un taisnība par tām UIN atlaidēm ir man! Kā redzi draugs, šoreiz peļķē esi iepeldējis Tu.
Kāda taisnība? Paskaidro ar piemēru. Gribi teikt, ka ziedojumu nauda nenonāk profesionālajā sportā un uzņēmumi par to nesaņem UIN atlaides? Gaidu atbildi.

     [+] [-]

, 2013-04-12 10:46, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Kāda taisnība? Paskaidro ar piemēru. Gribi teikt, ka ziedojumu nauda nenonāk profesionālajā sportā un uzņēmumi par to nesaņem UIN atlaides? Gaidu atbildi.
par UIN atlaidi ziedotājiem. Par to, ka tā 85% atlaide pienākas tikai tad, ja ziedojums ir organizācijām ar sabiedriskā labuma statusu (+vēl dažiem izņēmumiem) nevis kura katram!

par to, kur tā saziedotā nauda tālāk nonāk, loģiski, ka nezinu - mūsu valstī jau visādas shēmas tiek izshēmotas. Tur jau ir visādi varianti. Bet tik pat loģiski, ka arī Tu to nezini - diez vai visas organizācijās nāk pie Tevis atskaitīties.

     [+] [-]

, 2013-04-12 10:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: par UIN atlaidi ziedotājiem. Par to, ka tā 85% atlaide pienākas tikai tad, ja ziedojums ir organizācijām ar sabiedriskā labuma statusu (+vēl dažiem izņēmumiem) nevis kura katram!

par to, kur tā saziedotā nauda tālāk nonāk, loģiski, ka nezinu - mūsu valstī jau visādas shēmas tiek izshēmotas. Tur jau ir visādi varianti. Bet tik pat loģiski, ka arī Tu to nezini - diez vai visas organizācijās nāk pie Tevis atskaitīties.
Par to, ka ziedot var SLO, par to jau nav diskusiju. Tikai skaidrs, ka gandrīz katram klubam ir shēma kā tas ziedojums nonāk līdz pro klubiem vai sportistiem.

Daži piemēri:
Pro pilots rallists x, kuram pašam nav savas SLO, sameklē sponsoru, parāda ziedojumu shēmu kādu Tev iekopeji Shmidzis. Potenciālais sponsors pārskaita piemeram 10000 Ls LASF (LV autosporta federācijai, kurai ir SLO statuss), ziedojumā norādod: mērķa ziedojums pilota X treniņprocesa nodrošināšanai. Federācija ietur 3-5% no ziedojuma(kā kura fed.) un atlikušo ieskaita pilotam x.

Tieši tā pat notiek ar klubiem - daži izmanto federāviju, kuras parsvarā ir SLO pakalpojumus, daži uzķīmiķo savas biedrības. Nekaunīgākais no piemeriem saistīts ar VEFu un mērķziedojumu caur LOK.

Teorētiski, varu Tev pateikt priekšā - mierīgi vari izņemt licenci, piemāram, riteņbraukšanas federācijā un saņemt ziedojumus no savu čomu firmām, kuriem ir izdevīgi saņemt UIN atlaides. Protams, ka Latvijas situācijā izplatita shēma ir vēl ziedojuma daļas atgriešana naļikā.

Šīs ir pašas primitīvākas shēmas, taču nesaubos, ka LM gadījumā tās ir vairakas un krietni samudžinātākas.

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:22, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Par to, ka ziedot var SLO, par to jau nav diskusiju. Tikai skaidrs, ka gandrīz katram klubam ir shēma kā tas ziedojums nonāk līdz pro klubiem vai sportistiem.

Daži piemēri:
Pro pilots rallists x, kuram pašam nav savas SLO, sameklē sponsoru, parāda ziedojumu shēmu kādu Tev iekopeji Shmidzis. Potenciālais sponsors pārskaita piemeram 10000 Ls LASF (LV autosporta federācijai, kurai ir SLO statuss), ziedojumā norādod: mērķa ziedojums pilota X treniņprocesa nodrošināšanai. Federācija ietur 3-5% no ziedojuma(kā kura fed.) un atlikušo ieskaita pilotam x.

Tieši tā pat notiek ar klubiem - daži izmanto federāviju, kuras parsvarā ir SLO pakalpojumus, daži uzķīmiķo savas biedrības. Nekaunīgākais no piemeriem saistīts ar VEFu un mērķziedojumu caur LOK.

Teorētiski, varu Tev pateikt priekšā - mierīgi vari izņemt licenci, piemāram, riteņbraukšanas federācijā un saņemt ziedojumus no savu čomu firmām, kuriem ir izdevīgi saņemt UIN atlaides. Protams, ka Latvijas situācijā izplatita shēma ir vēl ziedojuma daļas atgriešana naļikā.

Šīs ir pašas primitīvākas shēmas, taču nesaubos, ka LM gadījumā tās ir vairakas un krietni samudžinātākas.
un ko ta Tu man brauc augumā? pats jau arī apstiprināji par SLO.
es jau par shēmām nerunāju! Laikam arī Tevi drusku troļļu vīruss ķēris...

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:35, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: un ko ta Tu man brauc augumā? pats jau arī apstiprināji par SLO.
es jau par shēmām nerunāju! Laikam arī Tevi drusku troļļu vīruss ķēris...
Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.''

Attiecās un kā vēl. Latvijā tā ir vesela ''industrija'' ar visām no tā izrietošām sekām un LM nav nekāds izņēmums. Vel vieglak Pro klubiem to ir darīt, ja apakšā ir jaunatnes sistēma - piemeram saņem ziedojumu ledus apmaksai un nekad neviens neizkontroles kas un kurā laikā uz tā ledus trenējas - LM bērni vai pro komanda. Un LM sistēmai ziedo desmitiem uzņēmumu. Varu pat iedot tas biedrības(SLO) gada parskatu, caur kuru tas tiek darīts. Summas nav kosmiskas, bet nav arī pāris tūkstoši.
Taču, redzot kā Zaharjins shēmo kopējā LM kontekstā, esmu parliecinats, ka vinam ir ļoti dziļas sporta shēmas un arī šadiem nolūkiem arī SK LM tiek uzturēts. Protams, ka ne tikai shēmošanai, bet tajā skaitā.

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:37, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.''

Attiecās un kā vēl. Latvijā tā ir vesela ''industrija'' ar visām no tā izrietošām sekām un LM nav nekāds izņēmums. Vel vieglak Pro klubiem to ir darīt, ja apakšā ir jaunatnes sistēma - piemeram saņem ziedojumu ledus apmaksai un nekad neviens neizkontroles kas un kurā laikā uz tā ledus trenējas - LM bērni vai pro komanda. Un LM sistēmai ziedo desmitiem uzņēmumu. Varu pat iedot tas biedrības(SLO) gada parskatu, caur kuru tas tiek darīts. Summas nav kosmiskas, bet nav arī pāris tūkstoši.
Taču, redzot kā Zaharjins shēmo kopējā LM kontekstā, esmu parliecinats, ka vinam ir ļoti dziļas sporta shēmas un arī šadiem nolūkiem arī SK LM tiek uzturēts. Protams, ka ne tikai shēmošanai, bet tajā skaitā.
Pareizi Tu runā, Zaharjins piesedzoties ar sportu no LM vilka ārā apgrozāmos līdzekļus un pirka īpašumus uz sava vārda! Līdz ar to sportam šis tas atleca!

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:40, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.''

Attiecās un kā vēl. Latvijā tā ir vesela ''industrija'' ar visām no tā izrietošām sekām un LM nav nekāds izņēmums. Vel vieglak Pro klubiem to ir darīt, ja apakšā ir jaunatnes sistēma - piemeram saņem ziedojumu ledus apmaksai un nekad neviens neizkontroles kas un kurā laikā uz tā ledus trenējas - LM bērni vai pro komanda. Un LM sistēmai ziedo desmitiem uzņēmumu. Varu pat iedot tas biedrības(SLO) gada parskatu, caur kuru tas tiek darīts. Summas nav kosmiskas, bet nav arī pāris tūkstoši.
Taču, redzot kā Zaharjins shēmo kopējā LM kontekstā, esmu parliecinats, ka vinam ir ļoti dziļas sporta shēmas un arī šadiem nolūkiem arī SK LM tiek uzturēts. Protams, ka ne tikai shēmošanai, bet tajā skaitā.
Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.'' - pilnīgi pareizs teikums. Neattiecas jau arī. Likumā tas diezgan skaidri ir pateikts.

Tas, ka ir visādas figļi-migļi shēmas tālāk aiz SLO - tas jau ir pilnīgi cits stāsts.

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.'' - pilnīgi pareizs teikums. Neattiecas jau arī. Likumā tas diezgan skaidri ir pateikts.

Tas, ka ir visādas figļi-migļi shēmas tālāk aiz SLO - tas jau ir pilnīgi cits stāsts.
Redz, dažas nedēļas atpakaļ mēs ar tevi kā reizi runājām par nodokļu atvieglojumiem sporta finansēšanas sakarā! Nu nav Latvijā radīta normāla nodokļu sistēma, lai atbalstītu profesionālo sportu! Tāpēc arī sporta klubi ir spiesti iesaistīties vai arī tiek iesaistīti shēmošanā tā vai cita labuma gūšanā!

     [+] [-]

, 2013-04-12 11:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai par šo Tavu teikumu: ''p.s. tie nodokļu atvieglojumi neattiecas uz PRO sportu.'' - pilnīgi pareizs teikums. Neattiecas jau arī. Likumā tas diezgan skaidri ir pateikts.

Tas, ka ir visādas figļi-migļi shēmas tālāk aiz SLO - tas jau ir pilnīgi cits stāsts.
Nu nav tā, ka Pro sports ir kkā izdalīts. Zinu profesionālus sporta klubus, kuriem ir SLO statuss. Kāpēc vieni formē SLO statusu pa tiešo, bet citi izmanto starpniekus - to nemācēšu atbildēt.

     [+] [-]

, 2013-04-12 12:16, pirms 12 gadiem
aigars076 rakstīja: Nu nav tā, ka Pro sports ir kkā izdalīts. Zinu profesionālus sporta klubus, kuriem ir SLO statuss. Kāpēc vieni formē SLO statusu pa tiešo, bet citi izmanto starpniekus - to nemācēšu atbildēt.
jautājums, kas Tavā izpratnē ir profesionāls sporta klubs. Ja pēc definīcijas (tb., likuma) par SLO var kļūt tikai biedrība...

     [+] [-]

, 2013-04-12 12:40, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums, kas Tavā izpratnē ir profesionāls sporta klubs. Ja pēc definīcijas (tb., likuma) par SLO var kļūt tikai biedrība...
Abrag, tikai viens piemērs, kadus varētu Tev desmitiem sameklet, bet nesaubos, ka to vari arī pats.
Nokomentē, lūdzu, šī sporta kluba uzņēmējdarbības formu
Basketbola klubs "VEF Rīga",, 40008115274

     [+] [-]

, 2013-04-12 12:45, pirms 12 gadiem