Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīga - viena no KHL pilsētām, kur hokejam ir labākie apstākļi

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Rīga - viena no KHL pilsētām, kur hokejam ir labākie apstākļi
Aleksandrs Medvedevs
Foto: khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) prezidents Aleksandrs Medvedevs nosauc sešas pilsētas kurās notiek vislabākais darbs un tiek radīti labākie apstākļi hokejam - Omska, Minska, Rīga, Sanktpēterburga, Ufa, Kazaņa. Savukārt tikmēr Krievijas galvaspilsētā situācija nav laba.

Viens no uzdevumiem - iemācīt klubiem pelnīt. KHL prezidents nosauc līgas pilsētas, kuras izceļas citu vidū. "Ļoti labs darbs notiek Omskā, Minskā, Rīgā, Sanktpēterburgā, Ufā, Kazaņā", akcentē Medvedevs, norādot, ka minētājās pilsētās hokejam radīti vislabākie apstākļi. "Doņeckā tiek celta jauna halle. Bratislavas arēnā "Slovan" pulcē pilnas tribīnes. Maskava gan apbēdina. Esmu pārliecināts, ja tur parādīsies laba hokeja pils un ja pareizi tiks organizēts darbs, tad līdzjutēji noteikti nāks uz mačiem. KHL taisa kvalitatīvu sporta produktu, to tikai vajag iepakot un pārsiet ar lentīti, lai izdevīgi pārdotu."

Maskavas problēma ir netikai jaunas halles trūkums, tur hokejam jākonkurē ar daudz un dažādiem citiem notikumiem. KHL prezidents atklāj, ka, piemēram, Sočos uz zemākas raudzes spēlēm arēnā sanāk 3,5 tūkstoši skatītāju, būtu vērts to izmantot. "Varbūt patiešām uz turieni pārcelsies kāds maskaviešu klubs," prāto Medvedevs.

Jaunajā sezonā KHL spēlēs 28 klubi. Tiek domāts par līgas paplašināšanās tālākajiem plāniem. "Limits ir 32 klubi. Līdz ar to jāaizpilda četras vakances. KHL gaidām Toljati "Ladu", Tjumeņu, iespējams, parādīsies pāris eiropiešu klubu no hokeja valstīm," saka prezidents.

Izmantotie resursi:
kommersant.ru

1 2 43 komentāri

 +20 [+] [-]

, 2013-06-21 13:10, pirms 11 gadiem
Ja klubi grib pelnīt, tad lielākai daļai jāveic "rebrendings", pārveidojot, uzlabojot komandu logu, kas arī ir tās atpazīstamības simbols, kā arī KHL varētu noslēgt līgumu ar Reebok vai Nike Bauer par kvalitatīvu formu izveidi, jo Luč galīgi nav tīkams acīm, vismaz man, uzvārdam, numuram, komandas logo vajag būt uzšūtam, lai varētu pārdot replikas kreklus pa zemākām cenām, orģinālos, protams, ka par dārgāku. Bet diez vai, ka krieviem tas interesē, galvenais tikai piķi grūst iekšā un taupīt tur, kur to nevajadzētu.
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: miersmajas

  +5 [+] [-]

, 2013-06-21 13:31, pirms 11 gadiem
Rīgā labākie apstākļi, jo attīstīta rekreatīvā vide

     [+] [-]

, 2013-06-21 13:33, pirms 11 gadiem
Nu nu. Stāsti manim Daugaviņa.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-21 13:33, pirms 11 gadiem
Neesmu īsti letas kursā, bet varbūt kāds var pastāstīt, kāpēc Maskavā tik reti tiek izmantota Megasport Arena priekš KHL spēlēm?

  +4 [+] [-]

, 2013-06-21 13:37, pirms 11 gadiem
edzinss rakstīja: Neesmu īsti letas kursā, bet varbūt kāds var pastāstīt, kāpēc Maskavā tik reti tiek izmantota Megasport Arena priekš KHL spēlēm?
brūk kopā, iespējams, tiks nojaukta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-21 13:46, pirms 11 gadiem
Sharps rakstīja: Ja klubi grib pelnīt, tad lielākai daļai jāveic "rebrendings", pārveidojot, uzlabojot komandu logu, kas arī ir tās atpazīstamības simbols, kā arī KHL varētu noslēgt līgumu ar Reebok vai Nike Bauer par kvalitatīvu formu izveidi, jo Luč galīgi nav tīkams acīm, vismaz man, uzvārdam, numuram, komandas logo vajag būt uzšūtam, lai varētu pārdot replikas kreklus pa zemākām cenām, orģinālos, protams, ka par dārgāku. Bet diez vai, ka krieviem tas interesē, galvenais tikai piķi grūst iekšā un taupīt tur, kur to nevajadzētu.
Pilnībā piekrītu par visu tevis minēto. Tāda sajūta ka puse no visiem klubiem atmazgā kaut kur citur nopelnītu naudu tā lai VID nepiesienas, bet kā peļņas avotu hokeju viņi neredz vai negrib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-06-21 13:52, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Rīgu kā man škiet uzskata par vienīgo pilsētu Latvijā, pārējo vienkārši nau!!!

Lābāk būtu valsts domājusi par hokeja attīstību valstiskā mēroga,piemēram, Normāla līmeņa pāsmāju līga, jaunu hallu būvniecība nevis to klapēšana ciet. Tas liek aizdomāties vai vispār DINAMO ir vajadzīgs KHL, labāk par to naudu 2-3 pasmaju spēcigus klubus izveidotu un dotu iespēju daudz vairāk jauniem pašmāju spēlētājiem..

Mūsu hokeja politika ir garām kā arī uzskats ka rīgā ir hokejam ir labākie apstākli- apstākli protams ir labi

Bet vai viena Rga spēj izveidot veselu Latvijas Hokeja izlasi????
Lai kaut ko izveidotu vajadzīga nauda, Latvijā tās itkā nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-21 14:02, pirms 11 gadiem
Tulīt Ivars pastāstīs, kad Liepāja ir hokejam labi apstākļi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2013-06-21 14:06, pirms 11 gadiem
miersmajas rakstīja: Starkov atkāpies
Starkov tiešām, esi cilvēks atkāpies, zb jau šitie bļauri, pie visiem rakstiem prasa Tavu demisiju.

     [+] [-]

, 2013-06-21 14:16, pirms 11 gadiem
Apstākļi labi priekš kam starkovam atkāpties

  -3 [+] [-]

, 2013-06-21 14:22, pirms 11 gadiem
ilvins rakstīja: brūk kopā, iespējams, tiks nojaukta
Megasport? Kas pa glupibam,ta halle ir jaunaka par Arena Riga...
Un vinu neizmanto hokim, jo vnk nav izdevigi - visi zina, ka nekadas 14 stukas nenaks Maskavaa uz hokji

  +2 [+] [-]

, 2013-06-21 14:46, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Megasport? Kas pa glupibam,ta halle ir jaunaka par Arena Riga...
Un vinu neizmanto hokim, jo vnk nav izdevigi - visi zina, ka nekadas 14 stukas nenaks Maskavaa uz hokji
Открыть, закрыть... Снести? - Газета -...

  +1 [+] [-]

, 2013-06-21 14:47, pirms 11 gadiem
Īsti nevar saprast - stāsts ir par pilsētām vai par klubiem? Kas jāslavē - Ušakovs vai Savickis?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-21 14:50, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Starkov tiešām, esi cilvēks atkāpies, zb jau šitie bļauri, pie visiem rakstiem prasa Tavu demisiju.
Viņš taču te neparādīsies,vnk neprot latviešu valodu!

  -2 [+] [-]

, 2013-06-21 14:59, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Megasport? Kas pa glupibam,ta halle ir jaunaka par Arena Riga...
Un vinu neizmanto hokim, jo vnk nav izdevigi - visi zina, ka nekadas 14 stukas nenaks Maskavaa uz hokji
Tev kārtējo reizi izdevās paspīdēt ar savu nezināšanu... starp citu, Maskavas Dinamo viso šo peripetiju rezultātā 6-8 spēles aizvadīšot Balašihā... (Megasportā plānotie pasākumi tiek pārnesti uz Lužņikiem)

  +1 [+] [-]

, 2013-06-21 15:09, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Rīgu kā man škiet uzskata par vienīgo pilsētu Latvijā, pārējo vienkārši nau!!!

Lābāk būtu valsts domājusi par hokeja attīstību valstiskā mēroga,piemēram, Normāla līmeņa pāsmāju līga, jaunu hallu būvniecība nevis to klapēšana ciet. Tas liek aizdomāties vai vispār DINAMO ir vajadzīgs KHL, labāk par to naudu 2-3 pasmaju spēcigus klubus izveidotu un dotu iespēju daudz vairāk jauniem pašmāju spēlētājiem..

Mūsu hokeja politika ir garām kā arī uzskats ka rīgā ir hokejam ir labākie apstākli- apstākli protams ir labi

Bet vai viena Rga spēj izveidot veselu Latvijas Hokeja izlasi????
nu pag pag, lielākā daļa naudas nāk no krievijas, uz kā pamata arī tāds rīgas dinamo pastāv. domāju, ka viņiem nav ne mazākās intereses atbalstīt, piemēram, tos 2-3 latvijas klubeļus, kas sistos tepat pa latvijas ciemiem (vnk salīdzinot ar krievijas pilsētām), labākajā gadījumā vēl bač vai vhl. nu nav tā, ka dinamo apēd visu citu iespējamo latvijas klubu naudu.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-21 15:10, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Kārtējā Druvieša haltūra - vārgs atreferējums (tik ~15%) no oriģinālā raksta: Ъ-Online - «За критикой КХЛ я слышу мечту о... .
Druvieša haltūra sastāv no 203 vārdiem, oriģinālajā intervijā ir 4380 vārdi. Šajā gadījumā sanāk tikai 4.63% no oriģināla.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-21 15:10, pirms 11 gadiem
ilvins rakstīja: http://www.sovsport.ru/gazeta/article-item/618132
Nja, diez kas nav... 2007. gadā tur uz vietas PČ likās, ka krieviem ir izdevies uzbūvēt patiešām labi...

  +2 [+] [-]

, 2013-06-21 15:21, pirms 11 gadiem
Es lasiju ka Ziemeļkoreja varētu tapt par KHL komandu sviests šita impēriju ko KHL veido vien ātri sabruks 5-10 gadi varētu vēl pastavēt KHL un tad KHL kapēniski sabruks

     [+] [-]

, 2013-06-21 15:48, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Rīgu kā man škiet uzskata par vienīgo pilsētu Latvijā, pārējo vienkārši nau!!!

Lābāk būtu valsts domājusi par hokeja attīstību valstiskā mēroga,piemēram, Normāla līmeņa pāsmāju līga, jaunu hallu būvniecība nevis to klapēšana ciet. Tas liek aizdomāties vai vispār DINAMO ir vajadzīgs KHL, labāk par to naudu 2-3 pasmaju spēcigus klubus izveidotu un dotu iespēju daudz vairāk jauniem pašmāju spēlētājiem..

Mūsu hokeja politika ir garām kā arī uzskats ka rīgā ir hokejam ir labākie apstākli- apstākli protams ir labi

Bet vai viena Rga spēj izveidot veselu Latvijas Hokeja izlasi????
Doma tada iedod pertikim amuru lai dauza...
Dinamo nav isti LHF projekts tapec isti budzetu nerij
Bus mums 3 baltkrievu limena komandas...
kas speles Ba4 vai latvijas liga...
Super!
Jegas valsts hokejam- 0!
Tas ir idiotam skaidrs ka Dinamo ir finansials projekts
un palidzesana izlasei ir blakusefekts bet ja jums liekas
ka Nhl Del Elistern vai jebkura cita liga NAV domata naudas gusanai...
Nuu teiksu ta- amatieru liga spele bez maksas, cai ari to uztur pasi speletaji un entuziasti
Pusprofi- sanem kkadu naudu, tomer viniem ir papildus istais darbs
Profesionali- pelna ar to naudu!
Un tas attiecas uz speletajiem u n klubiem!
Ne1 profesionals klubs nepastav uz idiotiskam ceribam, valsts finansejumu un ticibu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-06-21 16:13, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: 1)Ja jau financiāls projekts kāpēc visa kolhoza vadība cīkst ka nau naudas un pat laiku atpakal bija gatavi naudu lūgt valdībai!!!!

1.1Dinamo ir viens no mazākajiem budžetiem KHL

1.2 Cenas ir pārmērigi augstas biletēm - krievijā dārgākas biļetes maksā kā pie mums gandrīz lētākās

2)Ja jau DINAMO ir izlases bāzes modelis

2.1 kam tad mums legionāri, lai spēli pašmaju spēlētāji

2.2 vadošas izlases personas spēlē nevis dinamo, bet citos klubos

3)PLUSI UN MINUSI

3.1. MĪNUSS Lābākie spēlētāji uztraucas par karjeru komandā nevis izlasē un domā par sava maka palielināšanu

3.2. PLUSS ir viens vadošs klubs

U.C
...3.2. PLUSS ir viens vadošs klubs... !!!!! Kāpēc Tu domā, ka tas ir pluss???

  -1 [+] [-]

, 2013-06-21 16:19, pirms 11 gadiem
Šis apgalvojums par Rīgu ir smieklīga makaronu kāršana ausīs
Lētticīgajiem & investoriem.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-21 17:27, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Rīgu kā man škiet uzskata par vienīgo pilsētu Latvijā, pārējo vienkārši nau!!!

Lābāk būtu valsts domājusi par hokeja attīstību valstiskā mēroga,piemēram, Normāla līmeņa pāsmāju līga, jaunu hallu būvniecība nevis to klapēšana ciet. Tas liek aizdomāties vai vispār DINAMO ir vajadzīgs KHL, labāk par to naudu 2-3 pasmaju spēcigus klubus izveidotu un dotu iespēju daudz vairāk jauniem pašmāju spēlētājiem..

Mūsu hokeja politika ir garām kā arī uzskats ka rīgā ir hokejam ir labākie apstākli- apstākli protams ir labi, bet

Bet vai viena Rga spēj izveidot veselu Latvijas Hokeja izlasi????
Viss jau ir jauki, bet 3/4 Dinamo budzheta veido krievu nauda, nedomaaju, ka vinji buutu gayavi uztureet Lv chempi :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-21 19:03, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Viss jau ir jauki, bet 3/4 Dinamo budzheta veido krievu nauda, nedomaaju, ka vinji buutu gayavi uztureet Lv chempi :d
3/4? Tik maz? man domāt, vairāk...

     [+] [-]

, 2013-06-21 20:35, pirms 11 gadiem
Sharps rakstīja: Ja klubi grib pelnīt, tad lielākai daļai jāveic "rebrendings", pārveidojot, uzlabojot komandu logu, kas arī ir tās atpazīstamības simbols, kā arī KHL varētu noslēgt līgumu ar Reebok vai Nike Bauer par kvalitatīvu formu izveidi, jo Luč galīgi nav tīkams acīm, vismaz man, uzvārdam, numuram, komandas logo vajag būt uzšūtam, lai varētu pārdot replikas kreklus pa zemākām cenām, orģinālos, protams, ka par dārgāku. Bet diez vai, ka krieviem tas interesē, galvenais tikai piķi grūst iekšā un taupīt tur, kur to nevajadzētu.
pilnība piekrītu, vienīgi vairs nepastāv tāds Nike- Bauer, tās tagad ir atsevišķas kompānijas. nedomāju ka ne tikai viņus tas neinteresē, bet arī vienkārši krievi to nesaprot.
1 2 43 komentāri