Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 0

Koļesņičenko: "Esam vainīgi, bet LFF nav vienādi stingra pret visiem"

Koļesņičenko: "Esam vainīgi, bet LFF nav vienādi stingra pret visiem"
"Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Sportacentrs.com piedāvā interviju ar "Skonto" prezidentu Vladimiru Koļesņičenko, kurš pauž savu viedokli par kluba finanšu problēmām un to, ka "Skonto" pagaidām nav izdevies iegūt licenci spēlēšanai 2014. gada Virslīgā.

Vladimirs Koļesņičenko: „Jā, „Skonto” ir lielas problēmas, taču tās ir atrisināmas. Tai pašā laikā šīs problēmas ir un būtu muļķīgi to noliegt. Galvenā problēma šobrīd ir futbolisti [neizmaksātās algas – aut.]. Lai cilvēki labāk saprastu situāciju – „Skonto” šobrīd neviens nefinansē. Ne valdība, ne pilsēta, absolūti neviens nepalīdz. Jā, „Jelgavai”, „Ventspilij” utt. šāda palīdzība ir, mums nav. Respektīvi, esam privāts klubs. Mūsu gadījumā viss ir vienkārši – ja tu pārdod spēlētāju, tev ir nauda, bet, ja tu nepārdod nevienu, tad nav naudas. Jā, 2013. gadā man patiešām palaimējās piesaistīt cilvēku, kurš deva naudu – mēs lidojām ar čārterreisiem, mums nebija nekādu problēmu, un visi bija apmierināti. Diemžēl kaut kādu iemeslu dēļ viņš sezonas gaitā aizgāja un kļuva daudz smagāk – atliek paļauties uz transfēriem.

Latvijā nopietnus transfērus ar nopietniem klubiem par nopietnām naudas summām veic tikai „Skonto”. Taču problēma tāda, ka par Šabalu un Karašausku mēs naudu uzreiz nesaņēmām. No šiem futbolistiem esam šķīrušies, taču naudu vēl neesam ieguvuši. Ja nemaldos, pirmais maksājums būs maijā. Tādējādi mēs skaidri redzam, kādā veidā mēs nokārtosim parādus – neredzu problēmu! Nesaprotu šo valdošo histēriju... Smagi strādāju, lai futbolisti saņemtu savu naudu līdz čempionāta sākumam. Es ar viņiem runājos, un paldies viņiem par to, viņi visu šo situāciju pareizi saprot un nedodas prom, lai gan varētu, jo viņi ir labi un kvalificēti futbolisti.

Tad vēl ir parāds VID - mums ir jāmaksā spēlētājiem algas, no kurām tiek aprēķināti nodokļi. Jo mūsu klubā visi strādā oficiāli, tai skaitā leģionāri. Nerunāšu tagad par citiem klubiem, bet ir tāda situācija (uzvārdus un klubu nosaukumus nesaukšu; ja vēlaties, varat mēģināt noskaidrot), ka ir leģionāri, kas Virslīgā spēlē ar tūristu vīzām. Savukārt mums viss ir oficiāli, tāpēc sakrājušies nodokļu parādi. Tai pašā laikā problēmu VID sakarā neredzu – šī iestāde nāk mums pretī, viņi mums ir izveidojuši maksājumu grafiku un līdz 2016. gadam mums katru mēnesi jāsamaksā noteikta summa. Šodien no VID saņēmām vēstuli, kurā viņi uzrakstīja, ka neizvirza tūlītējas pretenzijas. Problēmu neredzu.

Ja runājam par futbolistiem, kas uzrakstīja iesniegumu par brīvā aģenta statusa iegūšanu un ir mūsu klubu pametuši, arī ar viņiem visiem esam sazinājušies un apsolījuši, ka algu parāds tiks samaksāts. Šos parādus nenoliedzam – rakstiski esam viņus informējuši, ka līdz konkrētam datumam viņi saņems savu naudu. Mēs visas šīs problēmas risinām.

Kāpēc mums neiedeva licenci? Jā, piekrītu, tā 100% ir mūsu vaina, nemēģinu apgalvot pretējo. Tomēr es cenšos šīs problēmas atrisināt. Vai tiešām LFF nav vajadzīgs tāds klubs kā „Skonto”, kas pagājušajā gadā sagatavoja Starkova un pēc tam Pahara vadītajai Latvijas izlasei deviņus spēlētājus? Klubs nebankrotē, tas atzīst savus parādus un cenšas šajos smagajos laikos eksistēt. Nesaprotu, kāpēc nepanākt pretī. Neapšaubāmi mēs iesniegsim apelāciju un ceru, ka viss būs kārtībā.

Visā šai situācijā nesaprotu arī dažu ekspertu, pēdiņās, vērtējumus. Sekas [licences nepiešķiršanai – aut.] taču būs katastrofālas. Parādiet man kaut vēl vienu Latvijas klubu, kam būtu slēgtā halle, kam ir futbola bāze! Kam vēl ir kvalitatīvi treniņapstākļi? Kam ir kaut kas savs? Tikai „Ventspilij”, „Liepājai”. Lai Dievs dod, lai Mārim [Verpakovskim – aut.] viss izdotos, un esmu drošs, ka viss izdosies. Tāds vadītājs kā Māris ar tādu harismu... viņam izdosies. Dod Dievs, lai katram klubam kaut kas būtu, taču šobrīd, atskaitot „Skonto”, nevienam klubam nav viss nepieciešamais.

Vladimir, iztēlojies, ka esmu LFF cilvēks un tev saku: „Tas, ko tu saki, ir skaisti, taču, lūk, mūsu priekšā ir rakstisks reglaments, kuru „Skonto” jau sen zināja, un šeit melns uz balta rakstīts, ka parādi nedrīkst būt. Lai gan jūs esat liels klubs ar vēsturi, mums jārīkojas saskaņā ar šo reglamentu.” Ko tu varētu atbildēt?
Reglaments ir ar kaudzi dažādiem punktiem, un tas ir tāds, ka vienmēr varēs atrast vismaz vienu punktu, lai „piekasītos” - jebkuram Latvijas Virslīgas klubam! Starp citu, man, tāpat kā pirms katras jaunas sezonas to dara viens cits klubs, arī būtu izdevīgi šobrīd pasludināt FC „Skonto” maksātnespēju, bet komandu pārsaukt par, piemēram, PFC „Skonto” un sākt visu no baltas lapas. Es taču to nedaru un nemaz nemēģinu darīt, bet gan tieši otrādi – atzīstu savus parādus. Dodu miljons procentus, ka katrā klubā atradīšu reglamenta pārkāpumu. Runājot par licencēšanu – parādiet kaut vai stadionus! Kam ir savs stadions?

Tātad tu atzīsti, ka „Skonto” licencēšanas procesā nav visu izdarījusi kā nākas, taču uzsver, ka citi klubi, tēlaini runājot, nav labāki.
Nevēlos nevienu apvainot un teikšu tā: atzīstu, ka mums nav taisnība, bet LFF ir absolūta taisnība. Taču, ja mūs nepielaiž, tad, lūdzu, pieprasām arī no citiem klubiem visu ar tikpat lielu stingrību! Tā pati Daugavpils „Daugava” – tas taču ir absurds! Man un visiem ir skaidrs, kāpēc šī kluba sakarā tāds lēmums pieņemts un kāpēc tā tiek darīts. Taču, puiši, tad tā arī pasakiet, ka „mēs jūs metam ārā ne jau jaunatnes akadēmijas dēļ, bet...” Savukārt, ja nevarat pierādīt vai vismaz to pateikt skaļi, tad nedariet tā... Citādi tas ir absurds, nekad nav bijušas problēmas ar jaunatnes akadēmijām. Nojaušu, ka „Daugavas” vadītājs, nezinu, kurš tas ir [ar ironiju – aut.], noalgos juristus, un viņi uzvarēs šo lietu. Vienmēr viss bijis labi un te pēkšņi. Sauciet lietas īstajos vārdos! Labi, nerunāšu par visām komandām, mums pašiem uz sevi jāskatās, taču pārkāpumi patiešām ir visiem.

Mēs cenšamies visādi izgrozīties, un mēs arī rādām, kādā veidā to izdarīsim. To pamatojot, lieku klāt dokumentu... varu tev parādīt [caur telefonu „ieiet” e-pastā un parāda Šabalas transfēra dokumentu, kurā minētas itin iespaidīgas summas, ko maksās „Club Brugge” par labu „Skonto” – aut.]. Ar šīm summām pietiks, lai dzēstu pilnīgi visus „Skonto” parādus. Šo dokumentu rādu arī puišiem [domāts LFF – aut.] pierādot, ka tādā un tādā datumā man tā nauda būs, un trīs dienas pēc šī datuma visi parādi tiks segti. Tas ir risinājums? Ir. Ja mēs šo naudu saņemtu šodien, tad parādu nebūtu jau tagad...

Kāpēc „Club Brugge” nevarēja uzreiz samaksāt šo transfēra naudu, īpaši ņemot vērā, ka „Skonto” tas bija tik svarīgi?
Nevaru spriest par „Club Brugge” motivāciju, bet domāju, ka iemesls ir vienkāršs – visi skaita naudu, it sevišķi Rietumeiropas klubi. Ar naudu svaidās tikai krievu klubi. „Club Brugge” Beļģijā ieņem 2. vietu, un Šabala viņiem pagaidām nav vajadzīgs, jo uzreiz tāpat nevarētu sākt spēlēt. Cik zinu, pēc sezonas beigām „Club Brugge” no viena uzbrucēja šķirsies un paši saņems naudu. Plus, vasarā būs skaidrs, kādu vietu viņi ir ieņēmuši, kādiem turnīriem kvalificējušies, cik daudz nopelnījuši un sāks visu plānot. Pieļauju, ka liekas naudas, ko samaksāt uzreiz, viņiem nemaz nav. Tāpēc viņu pieeja ir prātīga.

Starp citu, runājot par Šabalu, viņu sākotnēji ļoti gribēja arī Turcijas klubs „Trabzonspor”. Viņu pārstāvji atbrauca uz Virslīgas pēdējās kārtas spēli starp „Skonto” un „Jelgavu” [0:2 – aut.], un viss – pēc tā mača interese pazuda. Taču arī pašās beigās Šabalam bija divas izvēles – „Club Brugge” un Itālijas A Sērijas klubs „Verona”. Viņš pēc pārdomu laika izvēlējās beļģu variantu.

Mazliet aizejot no tēmas, gribēju iebilst, ka Daugavpils „Daugavai” agrāk vismaz uz papīra patiešām bija jaunatnes akadēmija, bet tagad to pārņēmusi jaunpienācēja BFC „Daugavpils”...
Paklau, šis ir minimāls punkts! „Daugava” ir nesena Latvijas čempione, komanda ar vēsturi.

Kāds teiks, ka jaunatnes akadēmija ir piramīdas pamats.
Šobrīd nav neviena Latvijas kluba, kas atbilstu visiem kritērijiem, kas norādīti reglamentā. LFF „pieķērusies” šim vienam punktam, kura dēļ cieš futbolisti. Kāda jēga likt kilometru ierobežojumu – noteikt attālumu, kādā jābūt šai jaunatnes akadēmijai? Visiem taču ir skaidrs, ka ir tādi klubiem, kuriem šīs pseidovienošanās ar jaunatnes akadēmijām ir tikai ķeksīša pēc uz papīra gabaliņa. Daugavpils „Daugavai” tādas iespējas nav, tāpēc viņi šādi izgrozīties nevar. Saku vēlreiz – ja problēma ir „citur”, tad tā arī pasakiet! Nevajag šādā veidā piemeklēt punktus. Turklāt, ja problēma ir „citur”, tad... ir taču arī vēl pāris citi klubi, kurus šī „cita” iemesla dēļ būtu jāmet ārā...

1 2 39 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2014-03-13 22:52, pirms 5 gadiem
Šoreiz pilnībā piekrītu Vlaģikam!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-13 22:52, pirms 5 gadiem
Tas viss ir forši, ka klubs cenšas risināt problēmu un man prieks par to, bet tai pašā laikā es īsti nesaprotu, kāpēc klubs ņem jaunus spēlētājus (un jaunus leģionārus). Labāk būtu atrisinājuši esošās problēmas, nevis lienat jaunos parādos.

Bet kā Skotno fans es atbalstu jebkuru izeju no klubam smagās situācijas.

  +6 [+] [-]

, 2014-03-13 22:57, pirms 5 gadiem
kāda halle un kāda treniņu bāze? nekā no tā nav, šāda maldināšana man nepatīk, klubam aktīvos izņemot , prezidentu, treneri, parādus un darba līgumu nekā cita nav.

 +13 [+] [-]

, 2014-03-13 22:57, pirms 5 gadiem
Secinājums no visa izlasītā ir tāds, ka pēc būtības visa Virslīga ir jāklapē ciet (reglamentu pārkāpjot visi). Jamaaikas bobslejs!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 22:58, pirms 5 gadiem
Lai cik daudz man būtu iebildumu pret Koļesņičenko, bet to gan es jau arī regulāri rakstu, ka, ja licenzēšanas noteikumus ievērotu perfekti, tad nebūtu nekādu cerību savākt minimāli nepieciešamās astoņas komandas.

  +9 [+] [-]

, 2014-03-13 23:00, pirms 5 gadiem
Un par jaunatnes akadēmiju piekrītu LFF, ja gribam sakārtot sportu,nevis dažiem oligarhiem nopelnīt toto, tad klubiem ir jārūpējas par jaunatni, kā to dara FS Metta un BFC Daugavpils.

     [+] [-]

, 2014-03-13 23:00, pirms 5 gadiem
Nesmuki viss ir, pamatigi ielaists, tacu tada Skonto gadijuma kur tiesam ir dokuments par Sabalu, mierigi tacu varetu laut spelet, un ja lidz konkretam datumam nav nomaksats, tad nemt nost punktus,nav tacu kaut kads otras ligas klubs Sabalu iegadajies, un pat ja sliktakaja gadijuma kaut kas nobruktu, tad tadu speletaju butu kam pardot.
Slēpts komentārs: Lukstins88

  +1 [+] [-]

, 2014-03-13 23:17, pirms 5 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tāpēc saku, lai spēlē visi, bet DD un Skonto sāk ar sodapunktiem
DD ar -6
Skonto ar -10

Visi būs +/- laimīgi
Būs jau būs. Un visi būs laimīgi!

     [+] [-]

, 2014-03-13 23:20, pirms 5 gadiem
biš ierēcu par attaisnojumu finproblēmām- neviens viņus neatbalsta. nu tad skrien pie ušakova, lai šis sāk atbalstīt!
Slēpts komentārs: zobufeja 2
Slēpts komentārs: PuLVeris

  -1 [+] [-]

, 2014-03-14 00:34, pirms 5 gadiem
pikolo rakstīja: biš ierēcu par attaisnojumu finproblēmām- neviens viņus neatbalsta. nu tad skrien pie ušakova, lai šis sāk atbalstīt!
Un, kas tur būtu tik smieklīgs? Normālā gadījumā komandu atbalsta dome. Tas, ja Skonto neatbalsta, ir skumji. Paskaties, cik Ventspilī Lembis FKV iedod un visas normālas domes savām komandām palīdz. Pat Ilūkstē (!) pērn stadionu atjaunoja. Protams, tāds "cirka klubs" varēja arī bez domes atbalsta iztikt, jo nauda papildus ienāca caur citiem ceļiem...

  +1 [+] [-]

, 2014-03-14 00:37, pirms 5 gadiem
Nepatīk tas, ka tiek izmantoti citi klubi salīdzināšanai vai aprieta LFF, jo principā LFF dara to, kas uz papīra tai būtu jādara un citi klubi nodarbojas ar savām lietām un Koļesņičenko viņus nebūtu jāaiztiek vai jāņem par piemēru. Jā, Liepāja pārsaucās un sāk no baltas lapas, bet nu vismaz pilsēta būs pārstāvēta, vadībā ir Verpis un sastāvs ir solīds.

     [+] [-]

, 2014-03-14 00:46, pirms 5 gadiem
Bet man nepatīk, ka saraksta noteikumus, kurus, stingri ņemot, gandrīz neviens nevar izpildīt, un tad rodas iespēja lemt pēc deguniem (Skonto deguns man arī nemaz neiet pie sirds, bet...).

  +1 [+] [-]

, 2014-03-14 00:50, pirms 5 gadiem
Ja konkrēti par Skonto, tad šī intervija ir zelta vērta un paldies par to! Pirmkārt, jau Šabalas situāciju un iespējamo risinājumu problēmām izzināt jau gribējās labi sen, beidzot konkrēts info - melns uz balta. Paldies Koļesņičenko par to, ka sauc lietas īstajos vārdos, jo Uldriķis intervijā bija diezgan izvairīgs, par problēmām runājot.

Tik tiešām super, ja ar naudu, kas ienāks par Šabalas transfēru, būs iespējams nosegt visus parādus. Turu īkšķus! Žēl, protams, ka tikai maijā un tad jau LFF lēmumu būs teikusi un sezona ritēs pilnā sparā. Arī konkrēti klubu nosaukumi parādās un iepriekš bija ziņas par Trabzonspor interesi, bet par Veronas komandu nebija ne jausmas. Droši vien A sērijā nonākot, draudētu Gaurača liktenis Ascoli - pa dublieriem vai īrēm. Beļģijā, ja vasarā uzbrucējs aizbrauks, būs reālākas iespējas spēlēt.

LFF nākšana pretī šajā gadījumā būtu dokumenta apstiprināšana par pierādījumu un ļaušana apmaksāt visus parādus, teiksim, līdz maija beigām. No malas saktoties, protams, liekas, ka LFF dez vai nāks klubam pretī, bet cerēsim uz to labāko, ka tomēr kopsaucējs tiks rasts, lai Skonto var piedalīties čempionātā.

Un arī interesants viedoklis DD sakarā par lietu nesaukšanu īstajā vārdā un atļaujas nedošanu nevis akadēmijas neesamības dēļ, bet gan toto darbību dēļ. Velns viņu zina, kā tur ir ar to lēmumu, bet tas, ka Lajuks ar Tabanovu bija slideni tipi un apakšā darbojās/darbojas visvarenais Gavrjuša visiem ir skaidrs.

Skonto godīgā ceļā jāizskauž savas finanšu problēmas un tīrā svētība, protams, būtu sponsors. Loģiski domājot, protams, neviena uzņēmēja interesēs nav pārņemt klubu ar parādiem, bet, kā redzams, tie ir atrisināmi, saņemot Šabalas transfēra naudu. Ja tā, tad, protams, var tikai aicināt kādu uzņēmumu/personu atvērt savu maciņu laba mērķa vārdā, jo jau tā viss tīri uz entuziasmu turas.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 00:50, pirms 5 gadiem
P.S. Savukārt Skonto, zinot situāciju, būtu vajadzējis daudz aktīvāk izpārdot spēlētājus, te nu tiešām paši vainīgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-14 00:52, pirms 5 gadiem
olga rakstīja: Bet man nepatīk, ka saraksta noteikumus, kurus, stingri ņemot, gandrīz neviens nevar izpildīt, un tad rodas iespēja lemt pēc deguniem (Skonto deguns man arī nemaz neiet pie sirds, bet...).
Bet, redzi, nebūs noteikumu, nebūs attīstības. Labi atceramies, kā vēl nesen Jūrmala-VV Virslīgā bez piramīdas spēlēja un, kad šiem uzdeva jautājumu, atbilde bija - "tu tikai šito nepublicē..." Vai mums tas ir vajadzīgs? Tagad vismaz melns uz balta redzam, ka šādu vaļību nebūs un jāatbilst noteiktiem standartiem, lai startētu augstākajā līgā.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-14 00:56, pirms 5 gadiem
Vispār Skonto ir interesanta spēlētāju politika. Ūdens smeļas mutē, bet no saviem dārgajiem spēlētājiem (vienas daļas no tiem) tas nevēlas atteikties.
LM normāli gāja pa ceļu,kad dārgie spēlētāji nebija pa kabatai, tad gandrīz pilnībā atvēra durvis saviem jaunajiem spēlētājiem, un nevis pa visu varu centās realizēt savas ambīcijas uz augstiem mērķiem.

  +5 [+] [-]

, 2014-03-14 01:43, pirms 5 gadiem
reikons rakstīja: Bet, redzi, nebūs noteikumu, nebūs attīstības. Labi atceramies, kā vēl nesen Jūrmala-VV Virslīgā bez piramīdas spēlēja un, kad šiem uzdeva jautājumu, atbilde bija - "tu tikai šito nepublicē..." Vai mums tas ir vajadzīgs? Tagad vismaz melns uz balta redzam, ka šādu vaļību nebūs un jāatbilst noteiktiem standartiem, lai startētu augstākajā līgā.
Jūrmalai, Spartakam, Rīgas Daugavai arī nav savas akadēmijas. Tikai starpība ir tāda, ka Daugavpils Daugavu ar mākslīgu punktu negrib pielaist Virslīgai visiem zināma iemesla dēļ, kuru skaļi neviens nesauks.
Slēpts komentārs: BABKInLovis

  +5 [+] [-]

, 2014-03-14 02:57, pirms 5 gadiem
Skonto sagatavoja 9 spēlētājus izlasei, varoņdarbs.. Izskatās pēc biznesa un ar otru šāvienu džekus var turēt uz āķa.. Kas notiks, ja Latvenergo neizmaksās darbiniekiem 2 mēnešus algu.. streiks..
Un kas notiks, ja par Šabalu vasarā kādu iemeslu dēļ nesamaksās, kāpēc federāciju būtu jāvelk privātajās attiecībās..
Cits jautājums, ka klsasiskie amatieru un studentu stipendiju līgumi citos klubos ir zem katras kritikas..

  +6 [+] [-]

, 2014-03-14 06:02, pirms 5 gadiem
Ja jau kabatā ir tik stingrs papīrs,lai iet uz banku pēc naudas un visu nomaksā. Vai arī dzen kārtējo afērista sūdu?

  +6 [+] [-]

, 2014-03-14 08:25, pirms 5 gadiem
Ļoti nesmuka intervija, var bez brillem redzēt ka Skonto vadībai joprojām ir lielummānija (kopš laikiem kad viņi visu diktēja LFF un citiem). Runāts nevis par to cik Skonto ir labs, bet vairāk par to cik slikti ir citi. Sportā tā nav pieņemts. Nevaru iedomāties ka Bavārija "apkramētu" Borussiju.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 09:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM normāli gāja pa ceļu,kad dārgie spēlētāji nebija pa kabatai, tad gandrīz pilnībā atvēra durvis saviem jaunajiem spēlētājiem, un nevis pa visu varu centās realizēt savas ambīcijas uz augstiem mērķiem.
Kas ir dārgs spēlētājs?Kurš LV klubs šādus špīlerus iepērk?

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 09:18, pirms 5 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Labi ka LM vairs nav. Ceru ka arī jaundibinātais Liepājas klubs, kas piezīdies pie nodokļu maksātāja ( lasi Liepājas Dome) maka arī ilgi neizdzīvos.
Dzīvos un kā vēl!
smagākais posms(pēc LM) Liepājas fūzim aiz muguras,atšuva visus parazītus kuri gribēja šīs pilsētas fūzi iznīcināt!
Laimīgas tev vecumdienas!

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 09:35, pirms 5 gadiem
Ak nabadziņi. Tur spēlētājiem parādi jau no 2011.gada krājas, visu laiku tik sola pa pusgadu uz priekšu,ka norēķināsies,a vadība tik miglu pūš acīs -tik mūžīgi piemin eirokausu naudu, tagad šabalas transfēru.. Cik ilgi tad spēlētājiem tas būs jācieš, tik naivi jātic,jācer un jārukā par parādiem? Pagaišgad rudenī kas tik tur nezvērēja ka par visu ar visiem līdz gada beigām norēķināsies-kolesnicenko, vaiders,pertija... Tad pienāca J-gads, teica ka nu vot uz sezonas sākumu visu izdarīs, tagad jau uz vasaru visas cerības pārceļ. Cik ilgi var turpināt ļaut šitā visu laiku izšļūkt uz kaut kādiem mūžīgiem solījumiem!?? Futbols ir bizness,kas nevar pavilkt un pildīt saistības, tas tiek likvidēts, viss. Futbolisti neapšaubāmi ir cietēji šajā situācijā, bet no otras puses paši sevi par muļķiem pataisa, naivi vairāku gadu garumā ticot visām šitām pasakām. Lff un v.virslīga šajā jautājumā beidzot malači, saņēmās un pieņēma vienkārši normālu (nevis kaut kādu baigo vaauu) lēmumu.
Par d-pilī īstenībā vienalga ar kādiem pamatojumiem un lēmumiem,galvenais pati būtība-nekad vairs nepielaist virslīgai ne tuvumā.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 10:16, pirms 5 gadiem
Vispārībā jau LFF ir sprukās tādā ziņā,ja pielaidīs vienus,tad otri bļaus un taisīs traci ne pajokam.Teiksim,ka rakstīju vakar,es balsotu par Skonto pielaišanu ar konkrētiem nosacījumiem,bet toto klubu tuvumā virslīgai nelaistu.Tomēr juridiski tas laikam neies krastā,tāpēc droši vien ir divi risinājumi.Abi spēlēs ar vai bez mīnusiem,jeb nespēlēs neviens no viņiem.Lai sniedz sūdzības tiesā vai vēl kur,tikmēr Latvijas virslīgas čempionāts ies jau pilnā sparā.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-14 10:53, pirms 5 gadiem
Kādas futbola akadēmijas???????? Ja salīdzina ar ārzemju akadēmijām, tad mēs gribam skaļus nosaukumus, un parastu bērnu piramīdu( kurai būtu jābūt katram klubam) saucam skaļos vārdos. Smieklīgi, akadēmijas......! FIFA tā īsti nezina par futbola stāvokli Latvijā, dod naudu un vēlas lai viss būtu kā Jevropā. Mūsu FF aizmālē UEFA acis ar vēlamo.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-14 11:01, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Vispārībā jau LFF ir sprukās tādā ziņā,ja pielaidīs vienus,tad otri bļaus un taisīs traci ne pajokam.Teiksim,ka rakstīju vakar,es balsotu par Skonto pielaišanu ar konkrētiem nosacījumiem,bet toto klubu tuvumā virslīgai nelaistu.Tomēr juridiski tas laikam neies krastā,tāpēc droši vien ir divi risinājumi.Abi spēlēs ar vai bez mīnusiem,jeb nespēlēs neviens no viņiem.Lai sniedz sūdzības tiesā vai vēl kur,tikmēr Latvijas virslīgas čempionāts ies jau pilnā sparā.
LFF sprukās? No kura laika?Es joprojām skatos labi iestudētu izrādi!
skonta ir tāds pats TOTO klubs kā DD(tiesa ne tik atklāti savas kārtis rāda)!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-14 11:40, pirms 5 gadiem
Andri, loģiski skatoties, kā gan Skonto varētu būt toto klubs, ja toto klubi liek uz saviem zāģiem? Skonto pērn vienu maču zaudēja un pāris neizšķirti nospēlēja, kur neko lielu neizcelt. Eirokausos līdz galam cīnījās. Paskatamies uz DD Eirokausos - tur bez problēmām var skandināviem kāst ar 1-7+ jau vairākus gadus pēc kārtas. Tromso, Elfsborg...

  -2 [+] [-]

, 2014-03-14 12:10, pirms 5 gadiem
reikons rakstīja: Andri, loģiski skatoties, kā gan Skonto varētu būt toto klubs, ja toto klubi liek uz saviem zāģiem? Skonto pērn vienu maču zaudēja un pāris neizšķirti nospēlēja, kur neko lielu neizcelt. Eirokausos līdz galam cīnījās. Paskatamies uz DD Eirokausos - tur bez problēmām var skandināviem kāst ar 1-7+ jau vairākus gadus pēc kārtas. Tromso, Elfsborg...
Andrim visi klubi,izņemot Ļīepāju,ir toto klubi!

  -3 [+] [-]

, 2014-03-14 12:36, pirms 5 gadiem
reikons rakstīja: Andri, loģiski skatoties, kā gan Skonto varētu būt toto klubs, ja toto klubi liek uz saviem zāģiem? Skonto pērn vienu maču zaudēja un pāris neizšķirti nospēlēja, kur neko lielu neizcelt. Eirokausos līdz galam cīnījās. Paskatamies uz DD Eirokausos - tur bez problēmām var skandināviem kāst ar 1-7+ jau vairākus gadus pēc kārtas. Tromso, Elfsborg...
reikon!Vēl tagad nespēju aizmirst gunta prieka pilno stāstu pēc 2009 gada sezonas šeit pat SC par pēdējo sezonas maču skonta-alimps 3-3!

  +2 [+] [-]

, 2014-03-14 13:32, pirms 5 gadiem
reikons rakstīja: Andri, loģiski skatoties, kā gan Skonto varētu būt toto klubs, ja toto klubi liek uz saviem zāģiem? Skonto pērn vienu maču zaudēja un pāris neizšķirti nospēlēja, kur neko lielu neizcelt. Eirokausos līdz galam cīnījās. Paskatamies uz DD Eirokausos - tur bez problēmām var skandināviem kāst ar 1-7+ jau vairākus gadus pēc kārtas. Tromso, Elfsborg...
Neesi naivs, es neapgalvoju, ka Skonto spēlē toto, it īpaši stulbi to būtu darīt nemaksājot aktieriem naudu(lasīt - spēlētāju algas). Taču vienu gan varu teikt, lai spēlētu toto nav jāzaudē. Dinaburgu izmeta, bet viņi taču spēles nezaudēja, viņi ļoti eleganti shēmoja. Zaudēt mačus ir tas, pēc kā izskatījās Jūrmalas pārbaudes spēlēs un tas ir drausmīgi, jo mačš ar Gulbeni izskatījās pēc lētas spēlītes.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-14 14:37, pirms 5 gadiem
Reikons: Tagad vismaz melns uz balta redzam, ka šādu vaļību nebūs un jāatbilst noteiktiem standartiem, lai startētu augstākajā līgā.

Bet ko lai darām, ja šādiem standartiem atbilst -- labākajā gadījumā! -- trīs četras komandas (pat visādi pozitīvajai Mettai -- visnotaļ problemātisks stadions)?! Vai standartu vārdā likvidēt Virslīgu? Vai arī Virslīgas saglabāšanas vārdā interpretēt standartus katrā gadījumā pēc vajadzības -- un esam tur, kur esam.
1 2 39 komentāri