Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Tabanovs: "Pēc tādas spēles grūti kaut ko komentēt..."

Jānis Pārums

Tabanovs: "Pēc tādas spēles grūti kaut ko komentēt..."
Ivans Tabanovs, "Daugavas" treneris
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Pēc UEFA Čempionu līgas kvalifikācijas turnīra 2. kārtas pirmajā spēles, kurā Latvijas čempione Daugavpils "Daugava" izbraukumā bezcerīgi ar 1:7 zaudēja Zviedrijas spēcīgākajai komandai "Elfsborg", komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri.

Ivans Tabanovs, Daugavpils "Daugava" galvenais treneris: "Grūti kaut ko komentēt pēc tādas spēles. Komandu līmenis atšķiras ļoti būtiski, spēle parādīja, ka mūs ir ļoti, ļoti tālu līdz tik nopietnām spēlēm. Man vairs nav ko teikt..."

Jirgens Lenartsons, "Elfsborg" galvenais treneris: "Esmu apmierināts ar spēlētāju sniegumu. Zinājām Latvijas klubu iepriekšējo veikumu Eirokausos, kur daži klubi izcīnīja uzvaras. Tāpēc ļoti respektējām latviešus. Tai pašā laikā pašmāju čempionātā demonstrētā snieguma dēļ mēs jutāmies ļoti izsalkuši, ko parādīja arī rezultāts. Spēlētāji bija ļoti koncentrējušies, kas arī ļāva panākt tik labu rezultātu. Pozitīvi, ka mums ir daudzi vārtu guvēji. Neesmu apmierināts, ka ielaidām vārtus, taču labi, ka pēc tam atbildējām ar vēl diviem. Uz atbildes spēli varēsim doties ar mierīgu prātu."

Atbildes spēle, kas vairs būs tikai formalitāte, 23.jūlijā notiks Daugavpilī. Spēles sākums plkst. 18:00.

Izmantotie resursi:
Elfsborg.se

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-07-18 11:12, pirms 11 gadiem
Totopilī šodien svētki - oficiālā brīvdiena.

  +9 [+] [-]

, 2013-07-18 11:16, pirms 11 gadiem
ja nav ko teikt, tad tad jāiesniedz atlūgums

  +5 [+] [-]

, 2013-07-18 11:17, pirms 11 gadiem
relouder rakstīja: ja nav ko teikt, tad tad jāiesniedz atlūgums
Varbūt Lajukam ir kas sakāms?

  +4 [+] [-]

, 2013-07-18 11:26, pirms 11 gadiem
Kāds vispār nezina - kur to Ivanu Tabanovu izraka? Kur viņš vispār ir pats spēlējis un kāds ir bijis viņa augstākais sasnieguma punkts karjerā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-07-18 11:43, pirms 11 gadiem
Ir okei, labi ka nebija 1:17

  -2 [+] [-]

, 2013-07-18 11:49, pirms 11 gadiem
Ir jau labi gribēt, ka mūsējiem būtu jāspēj līdzvērtīgi nospēlēt pret tādiem pretiniekiem, un vēl labāk, ja uzvarētu. Tas tikai visus priecētu. Bet nedaudz realitātes sajūtai jābūt - tie ir pilnīgi divi dažādi līmeņi.

Paskatamies šeit Daugavpils komandas sastāvu un puišu vērtības - transfermarkt.co.uk

Un paskatamies zviedru komandas Elfsborg vērtības + arī to, kur šie spēlētāji spēlējuši (uzspiediet uz kādu spēlētāju un tad kreisajā pusē - transfers) - transfermarkt.co.uk

Pēc spēlētāju vērtībām vien, līmenis atšķiras gandrīz 3,5 reizes (naudas izteiksmē). Un laukumā redzējām, kas ir kas. Protams, necerēju, ka tik graujoši nospēlēs, bet ir kā ir. Kaut vai apskatā varēja redzēt cik daudz uzbrukumos viegli un smuki zviedri iedod soda laukumā piespēli, lai tālāk veidotos situācija sitienam. Mūsējiem pat tik daudz nebija. Daugavpilieši bija biežāk iespiesti aizsardzībā, nekā līdzvērtīgā mačā, kur uzbrukumi būtu abos galos.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-18 12:03, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Ir jau labi gribēt, ka mūsējiem būtu jāspēj līdzvērtīgi nospēlēt pret tādiem pretiniekiem, un vēl labāk, ja uzvarētu. Tas tikai visus priecētu. Bet nedaudz realitātes sajūtai jābūt - tie ir pilnīgi divi dažādi līmeņi.

Paskatamies šeit Daugavpils komandas sastāvu un puišu vērtības - transfermarkt.co.uk

Un paskatamies zviedru komandas Elfsborg vērtības + arī to, kur šie spēlētāji spēlējuši (uzspiediet uz kādu spēlētāju un tad kreisajā pusē - transfers) - transfermarkt.co.uk

Pēc spēlētāju vērtībām vien, līmenis atšķiras gandrīz 3,5 reizes (naudas izteiksmē). Un laukumā redzējām, kas ir kas. Protams, necerēju, ka tik graujoši nospēlēs, bet ir kā ir. Kaut vai apskatā varēja redzēt cik daudz uzbrukumos viegli un smuki zviedri iedod soda laukumā piespēli, lai tālāk veidotos situācija sitienam. Mūsējiem pat tik daudz nebija. Daugavpilieši bija biežāk iespiesti aizsardzībā, nekā līdzvērtīgā mačā, kur uzbrukumi būtu abos galos.
njaaa, šādi spriežot, Slovan skontiešiem tomēr nav tik stipri(Skonto 3.9M un Slovan 7.8M), Jeunesse Esch 1M
jācer uz šīs dienas spēlēm

  +2 [+] [-]

, 2013-07-18 12:07, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Ir jau labi gribēt, ka mūsējiem būtu jāspēj līdzvērtīgi nospēlēt pret tādiem pretiniekiem, un vēl labāk, ja uzvarētu. Tas tikai visus priecētu. Bet nedaudz realitātes sajūtai jābūt - tie ir pilnīgi divi dažādi līmeņi.

Paskatamies šeit Daugavpils komandas sastāvu un puišu vērtības - transfermarkt.co.uk

Un paskatamies zviedru komandas Elfsborg vērtības + arī to, kur šie spēlētāji spēlējuši (uzspiediet uz kādu spēlētāju un tad kreisajā pusē - transfers) - transfermarkt.co.uk

Pēc spēlētāju vērtībām vien, līmenis atšķiras gandrīz 3,5 reizes (naudas izteiksmē). Un laukumā redzējām, kas ir kas. Protams, necerēju, ka tik graujoši nospēlēs, bet ir kā ir. Kaut vai apskatā varēja redzēt cik daudz uzbrukumos viegli un smuki zviedri iedod soda laukumā piespēli, lai tālāk veidotos situācija sitienam. Mūsējiem pat tik daudz nebija. Daugavpilieši bija biežāk iespiesti aizsardzībā, nekā līdzvērtīgā mačā, kur uzbrukumi būtu abos galos.
Apskaties 88` pie 5-1 kā nospēlēja DD aizsardzība,daudzi šausminājās pie 6 zaudētajiem vārtiem 89`,bet minūti iepriekš tas pats jau tika pieredzēts,tiesa vārti netika gūti!
91` min bardaka atkal tāds pats, Zviedri tiesa neguva septītos,92` tas izdevās!Acīmredzami šie divi vārti bija jau ieprogrammēti galaiznākumā,
bez šiem abiem viens autogols un 3 zaudēti vārti kur ne jau Zviedri nodemonstrēja savu meistarību,paši iedevām šīs piespēles Zviedriem pa sitienam!
Lūk vakardienas realitāte........
Tā ka par spēlētāju vērtībām un visu pārējo citreiz paspriedīsim!

     [+] [-]

, 2013-07-18 12:17, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Apskaties 88` pie 5-1 kā nospēlēja DD aizsardzība,daudzi šausminājās pie 6 zaudētajiem vārtiem 89`,bet minūti iepriekš tas pats jau tika pieredzēts,tiesa vārti netika gūti!
91` min bardaka atkal tāds pats, Zviedri tiesa neguva septītos,92` tas izdevās!Acīmredzami šie divi vārti bija jau ieprogrammēti galaiznākumā,
bez šiem abiem viens autogols un 3 zaudēti vārti kur ne jau Zviedri nodemonstrēja savu meistarību,paši iedevām šīs piespēles Zviedriem pa sitienam!
Lūk vakardienas realitāte........
Tā ka par spēlētāju vērtībām un visu pārējo citreiz paspriedīsim!
Viss tas tā ir. Bet kā labi zinām - ļoti daudz, kas ir no prasmēm, spējas atrasties īstajā vietā un laikā, disciplīnas gan aizsardzībā, gan citos spēles momentos. Viegli jau ir teikt, vajadzēja tā un šitā. Tas ir pats vieglākais, bet kad pats būsi uz futbola laukuma un būs situācija, kad Tevi apved kā mazo bērnu - tad sapratīsi, ka te ir daudz jātrenējas gan pie ātruma īpašībām, gan taktiskās domāšanas utt.
Pie tam arī daudz nospēlē tieši spēlētāju noskaņojums, kad jau esi dabūjis 5-0. Arī tas, ka netiec pie normāliem uzbrukumiem (vairāk vai mazāk) un nespēj trāpīt vārtu rāmī. Skatoties vien apskatu - tikai daži uzbrukumi Daugavpiliešiem bija vērā ņemami (ar reālu situāciju sitienam vārtu rāmī).
Par aizsardzību - jā, piekrītu, bija lietas, kas bija ar bērnišķīgām kļūdām, bet bija arī tā, ka puiši nespēja noķert pareizo trajektoriju vai pareizi sastāties aizsardzības pozīcijās.

Par to var daudz diskutēt, bet viens no svarīgākajiem spēles elementiem ir tieši saspēles kvalitāte, precizitāte aisardzībā un uzbrukumā, kā arī ātrums un pareizas vietas izvēle, kur būt, kā piespēlēt, lai radītu vārtu gūšanas momentus.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-18 12:24, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Viss tas tā ir. Bet kā labi zinām - ļoti daudz, kas ir no prasmēm, spējas atrasties īstajā vietā un laikā, disciplīnas gan aizsardzībā, gan citos spēles momentos. Viegli jau ir teikt, vajadzēja tā un šitā. Tas ir pats vieglākais, bet kad pats būsi uz futbola laukuma un būs situācija, kad Tevi apved kā mazo bērnu - tad sapratīsi, ka te ir daudz jātrenējas gan pie ātruma īpašībām, gan taktiskās domāšanas utt.
Pie tam arī daudz nospēlē tieši spēlētāju noskaņojums, kad jau esi dabūjis 5-0. Arī tas, ka netiec pie normāliem uzbrukumiem (vairāk vai mazāk) un nespēj trāpīt vārtu rāmī. Skatoties vien apskatu - tikai daži uzbrukumi Daugavpiliešiem bija vērā ņemami (ar reālu situāciju sitienam vārtu rāmī).
Par aizsardzību - jā, piekrītu, bija lietas, kas bija ar bērnišķīgām kļūdām, bet bija arī tā, ka puiši nespēja noķert pareizo trajektoriju vai pareizi sastāties aizsardzības pozīcijās.

Par to var daudz diskutēt, bet viens no svarīgākajiem spēles elementiem ir tieši saspēles kvalitāte, precizitāte aisardzībā un uzbrukumā, kā arī ātrums un pareizas vietas izvēle, kur būt, kā piespēlēt, lai radītu vārtu gūšanas momentus.
djbubu, 08:27, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Ja netiks sodīti - tad skaidrs, ka viss notika ar komandas vadības atbalstu, un tad varam secinājumus izdarīt paši.

---------------
Nav ko gari spriedelēt,bet augstāk ir viena lietotāja komenta izvikums(loģisks),pagaidīsim komandas vadības reakciju!
Tur arī būs atbilde!

     [+] [-]

, 2013-07-18 12:37, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: djbubu, 08:27, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Ja netiks sodīti - tad skaidrs, ka viss notika ar komandas vadības atbalstu, un tad varam secinājumus izdarīt paši.

---------------
Nav ko gari spriedelēt,bet augstāk ir viena lietotāja komenta izvikums(loģisks),pagaidīsim komandas vadības reakciju!
Tur arī būs atbilde!
Par ko sodīti? Jūs visi gribat teikt, ka te bija toto iesaistīts? Neesmu Daugavpils cilvēks, bet kaut kā negribētos ticēt, ka te pie vainas toto. Sazvērstību teorijas mēs visi protam savērpt un sadomāt.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-18 13:06, pirms 11 gadiem
Tīģerēnam ir sava taisnība: pie rezultāta 1:5 īsi pirms spēles beigām, protams, ka nav vairs nekādas motivācijas censties, un tas izskaidro nolaidību aizsardzībā. Pat, ja bija toto, neticu, ka tas būtu bijis tieši uz tik uzkrītošu rezultātu; ka vienkārši uz savu zaudējumu uzlika, tas gan pilnīgi iespējams.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-18 13:41, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Tīģerēnam ir sava taisnība: pie rezultāta 1:5 īsi pirms spēles beigām, protams, ka nav vairs nekādas motivācijas censties, un tas izskaidro nolaidību aizsardzībā. Pat, ja bija toto, neticu, ka tas būtu bijis tieši uz tik uzkrītošu rezultātu; ka vienkārši uz savu zaudējumu uzlika, tas gan pilnīgi iespējams.
Es jau šodien šeit biju ielicis komentu(zemāk),un pie 2-0 arī zuda motivācija 6-7 minūšu laika zaudēt 3 vārtus(abos mačos)?
---------------------

Andris5, 10:36, pirms 3 stundām
Kā mācību grāmatā(izceltais DD Vārti!!

2013 . ELF-DD 7-1(1-0)
21 48 61 62 68 78 89', 90'

2012 . JUR-DD 6-1(1-0)
9 59 66 71 72 82 89

     [+] [-]

, 2013-07-18 13:46, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Par ko sodīti? Jūs visi gribat teikt, ka te bija toto iesaistīts? Neesmu Daugavpils cilvēks, bet kaut kā negribētos ticēt, ka te pie vainas toto. Sazvērstību teorijas mēs visi protam savērpt un sadomāt.
Vai viegli ir sevi pārliecināt par pretējo?Jeb nesaskatīt reāli, kas notiek laukumā?

  -1 [+] [-]

, 2013-07-18 14:23, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Vai viegli ir sevi pārliecināt par pretējo?Jeb nesaskatīt reāli, kas notiek laukumā?
Par cik esmu strādājošs cilvēks - mazliet vēlāk atbildēšu uz šo jautājumu ar izsvērtiem argumentiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-18 15:29, pirms 11 gadiem
Cilvēks Parastais rakstīja: Ir okei, labi ka nebija 1:17

  +2 [+] [-]

, 2013-07-18 17:43, pirms 11 gadiem
Tamdēļ arī neviens nenāk uz virslīgas spēlēm, nevienam neinteresē amatieru čempionāts, Daugavpils kārtējo reizi izstājas ar blīkšķi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-18 19:30, pirms 11 gadiem
atbildes spēle nav tikai formalitāte,tas toč..