Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Zauerlands: "Briedis smagsvaros uzreiz nonāks pasaules ranga Top6"

Rolands Eliņš

Zauerlands: "Briedis smagsvaros uzreiz nonāks pasaules ranga Top6"
Kalle Zauerlands. Foto: World Boxing Superseries

Pasaules boksa Supersērijas (WBSS) organizētājs Kalle Zauerlands, kura ģimenes uzņēmums "Sauerland Promotions" pārstāv Briedi kā viņa promouteri, pirmdien veltīja laiku sarunai ar trim Latvijas medijiem (Sportacentrs.com, Delfi.lv un TV3), daloties savā viedoklī par Maira Brieža un Juniela Dortikosa finālu, Brieža iespējamo (gaidāmo) pacelšanos uz smagsvaru divīziju un Supersērijas honorāriem, kā arī apliecināja savu vēlmi arī nākotnē sarīkot Supersērijas cīņu vakarus Rīgā – ar vai bez Brieža, kuram viņš gūtu gatavs acumirklī piedāvāt vietu trešās sezonas smagsvaru divīzijā, par kuras izveidi gan vēl pilnīgas garantijas nav.

” Piedodiet man, bet Latvijas sporta vēsturē es neko līdzīgu neesmu redzējis”

„Finālā īpaši spilgti atceros vienu epizodi, kad bokseri bija ringa stūrī vistuvāk man,” viedoklī par finālu dalījās Kalle Zauerlands. „Briedis bija ringa stūrī un izvairījās no Dortikosa sitiena, no patiešām laba Dortikosa sitiena ar labo roku, kas parasti sasniedz mērķi pret gandrīz visiem citiem bokseriem. Briedis tā vietā uzreiz atbildēja ar asu kombināciju, un es Dortikosa sejā redzēju patiesu izbrīnu un apjukumu, sak, es taču biju tas, kurš uzbruka, un man vajadzēja šeit, ja ne pabeigt cīņu, tad vismaz tikt pie vēl pie otra sitiena. Brieža pretuzbrukumi šajā cīņā bija pasaules klases meistarība.”

„Personīgi es 12. raundā jutu, ka Briedis ir neapšaubāmi uzvarējis, taču boksā tā vienmēr ir, ka galvā sēž šaubas, vai tomēr nenotiks kaut kāda netaisnība,” turpināja Zauerlands. „Galu galā, Dortikoss gandrīz visas cīņas garumā uzbruka kā pirmais numurs, kamēr Mairis atkāpās, un daži tiesneši to mēdz novērtēt kā aktīvāku darbību. Taču kopumā tā bija boksa meistarklase Brieža izpildījumā, viens no labākajiem aizsardzības boksiem, ko vien esmu redzējis, turklāt tas viss notika 12 raundu garumā. Jā, pieņemu, ka tā bija riskanta taktika, taču viss attaisnojās, un visu cieņu Brieža treneriem, kuri nemitīgi uzturēja Brieža koncentrāciju. Jo pret tādu vīru kā Dortikoss pietiek ar mirkli atslābināšanās, lai viss iepriekšējais darbs būtu vējā. Jā, Mairis ar fenomenālu darbu beigās bija nogurdinājis Junielu, taču tam nav nozīmes – arī noguris Dortikoss, ja saņem iespēju, var izslēgt jebkuru pretinieku.”

Briedim par labu lēma divi tiesneši, novērtējot cīņu kā viņa uzvaru ar 117:111, kamēr trešais tiesnesis Joergs Milke no Vācijas cīņu novērtēja kā neizšķirtu 114:114, kas Briedim nozīmēja nevis vienbalsīgu uzvaru, bet gan uzvaru ar dalītu tiesnešu lēmumu. Milke ir pieredzējis tiesnesis, viņš bijis arī iepriekš vairākos Supersērijas mačos, ieskaitot Dortikosa cīņā Rīgā pret Tabiti. Zauerlands Milkes darbu gan novērtēja tikpat kritiski kā Briedis: „Nezinu, kuru cīņu viņš skatījās. Varbūt viņš noskatījās tikai pirmos raundus un aizgāja pārtraukumā. Nezinu, nevaru to izskaidrot. Jā, cīņas pirmajā pusē bija vairāki raundi, kuros tiešām varēja dot uzvaru vienam un varēja dot arī otram, to es varu saprast. Taču pēc septītā raunda Maira pārsvars bija izteikts. Labi, varbūt Dortikosam vēl var iedot 12. raundu, taču kopā tāpat man nesanāk neizšķirts. Ja kas, tad cīņas ceturtais tiesnesis (kurš būtu sniedzis lēmumu tad, ja pirmie trīs tiesneši fiksētu neizšķirtu), arī lēma par Briedim ar rezultātu 117:111.”

„Manuprāt, Mairis pilnīgi noteikti var iet uz smagsvariem un sekmīgi cīnīties tur,” Zauerlands sacīja, komentējot šo Brieža izteikto iespēju. „Viņa īstais svars ir 97-98 kilogrami, kas ir krietni virs krūzeru divīzijas limita, un viņam pirms cīņām ir īpaši jāstrādā ar diētu, lai būtu gatavs krūzeru svara limitam. Ja mēs tā skatāmies, tad uz papīra Briedim jau ir iespaidīga uzvara pār smagsvaru čempionu. Uz papīra Manuels Čarrs joprojām ir WBA regulārais čempions. Es varbūt nekomentēšu, ko es domāju par šādu čempionu, taču uz papīra viņš tāds ir un viņa bilancē ir smags zaudējums pret Briedi. Jautājums ir, ko vēlas pats Mairis. Viņš šajā divīzijā ir sasniedzis visu. Pirms cīņas abiem bokseriem teicu, ka šī ir viņu iespēja ierakstīties boksa vēsturē, un Mairis to arī izdarīja. Ja viņš nolemtu beigt karjeru šodien un tagad, tik un tā uzskatītu, ka viņš ir paveicis lielāko panākumu Latvijas sportā.”

Zauerlands apgalvoja, ka īpaši papētījis Latvijas sporta vēsturi un nav ieraudzījis neko, kas līdzinātos Brieža paveiktajam starptautiskajā mērogā, un viņš arī šeit ņēma vērā arī neseno Aļonas Ostapenko uzvaru „French Open” turnīrā: „Jā, viņa ir lieliska spēlētāja. Es pats klātienē vēroju, kā viņa triumfē Parīzē. Visu cieņu, bet tas nav tas pats, kā trīsreiz kļūt par pasaules čempionu boksā un izcīnīt uzvaru tiešā konfrontācijā starp diviem pasaules ranga līderiem. Mairis kļuva par pasaules čempionu Vācijā, par mata tiesu zaudēja titulu Usikam, taču spēja atkal pagriezt visu vajadzīgajā virzienā, vēlreiz kļūt par pasaules čempionu un tad pārliecinoši uzvarēt divīzijas otro numuru. Latvijas bokserim tas ir neatkārtojams sniegums, un, piedodiet man, bet Latvijas sportā es neko līdzīgu neesmu redzējis.”

Foto: World Boxing Superseries

Briedis smagsvaros? ”Būšu ļoti pārsteigts, ja viņš pieņems citu lēmumu”

„Es pats uzskatu, ka viņš krūzeros ir paveicus visu, ko varēja,” Zauerlands atbildēja uz jautājumu, ko viņš ieteiks Mairim darīt turpmāk. „Viena pieejamā tā saucamā naudas cīņa - šis tomēr ir profesionālais bokss, tāpēc tā arī teikšu, tā ir naudas cīņa - ir cīņa pret Glovacki. Ja Glovackis pieveiks Okoliju un atgūst WBO titulu, tā varētu būt cīņa ar savu vērtību. Taču domāju, ka Mairim krūzeros vairs nav palicis nekas pierādāms, tāpēc smagsvari būtu dabisks solis uz augšu. Mairim ir sportista filozofija, un viņš vēlas izaicinājumus. Krūzeros viņš bija pasaules pirmais numurs arī pirms sestdienas, tagad viņš šo statusu iecirtis akmenī, turklāt uzskatu, ka Dortikoss joprojām ir pārliecinošs otrais numurs. Ko Mairis krūzeros vēl var iegūt? Viņš var tikai zaudēt.”

„Jā, Mairis var pagaidīt, vai tuvākā pusgada laikā krūzeros neuzrodas kāds skaļāks vārds, varbūt kāds smagsvars nonāk uz leju. Varbūt Mairis vēlas vienreiz vēl aizstāvēt savu čempiona jostu,” turpināja Zauerlands. „Taču Mairis ir ieguvis lineālo titulu, kas principā nozīmē to, ka viņš šajā divīzijā ir pats labākais visā pasaulē. Tad parasti loģiskas ir divas domas – iet svara kategoriju zemāk vai augstāk. Zemāk Mairis iet nevar, ja vien nenocērt sev kāju (ko viņam neiesakām), atliek tikai celties uz augšu. Un viņam tur tiešām ir potenciāls – Mairis ir izturīgs, viņš spēj uzņemt sitienus, viņam pašam ir liels spēks rokās, ticu, ka viņam ir visas iespējas tur veiksmīgi startēt. Kad atceros viņa svēršanās ceremoniju viņam un Usikam un kā viņi abi izskatījās... Mairim ir daudz dabiskāks smagsvara augums nekā Usikam, tā ka tur problēmas neredzu. Kā krūzeru čempions Mairis arī uzreiz smagsvaros tiktu ievietots augstā ranga pozīcijā, viņam nevajadzētu sākt ar vairākām sevis pierādīšanas cīņām, viņš uzreiz varētu mesties pie kakla elites bokseriem. Taču vēl par agru to apspriest, Mairis ir ģimenes cilvēks un šobrīd vēlas nedaudz atpūsties. Fināla noorganizēšana prasīja mums daudz laika, taču bokseriem tas bija tikpat smagi, visu laiku gaidot un uzturot sevi formā, ļoti labi saprotu, ka tagad viņš vēlas nedaudz atslābināties. Tas būs viņa lēmums, taču būšu ļoti pārsteigts, ja Mairis nepārcelsies uz smagsvariem. Varbūt vēl viena cīņa krūzeros, aizstāvot titulus, taču pēc tam gan.”

Zauerlandam tika citēti daži Latvijas boksa treneri, kuri kritiski raugās uz Brieža iespējamo ceļu smagsvaros, norādot, ka tikšana līdz elitei prasītu pārāk ilgu laiku, taču Zauerlands uzreiz iebilda: „Lai viņi nodarbojas ar trenēšanu, kamēr es nodarbošos ar promoutera darbiem! Nevēlos izrādīt necieņu pret boksa treneriem, tas ir normāli, ka viņiem ir atšķirīgi viedokļi, tāpēc arī man pašam bijuši bieži strīdi ar vairākiem treneriem. Taču konkrēti šajā jautājumā – Briedis ir trīskārtējs pasaules čempions, pārliecinošs pirmais numurs krūzeros. Šobrīd viņš ir brends pasaules boksā. Supersērijas fināls bija „Sky Sport” tiešraidē Anglijā, kur bija iespaidīgi reitingi, piecreiz lielāki nekā tajā pašā laikā notiekošajai Džoša Teilora cīņai. Viņš sestdienas pēcpusdienā (pēc ASV laika) bija DAZN tiešraidē Amerikā, un gan ASV, gan Anglijā smagsvari ir ļoti populāri, un attiecīgi arī Brieža pacelšanās uz augšu būtu populāra lieta.”

„Turklāt, visu cieņu treneriem, bet boksa biznesu promouteri pārzina, un biznesa situācija ir tāda, ka, ja Briedis pacelsies uz smagsvariem, viņš automātiski būs pasaules ranga „Top6”, vēl pirms aizvadīs savu pirmo cīņu smagsvaros. Tāpat bija ar Usiku – kā viņš pacēlās uz augšu, viņš bija pasaules ranga 4. vietā,” turpināja Zauerlands. „Usiks aizvadījis vienu cīņu smagsvaros un jau ir obligātais kandidāts uz WBO titulu. Tāpēc – es nejaukšos treneru darbā, un viņiem nevajadzētu jaukties promouteru darbā.”

Boksa statistikas portāla BoxRec smagsvaru rangs

V.BokserisValstsBilancePunkti
1.Taisons FjūrijsLielbritānija30-0-11026
2.Deontejs VaildersASV42-1-1602.7
3.Entonijs DžošuaLielbritānija23-1544.2
4.Aleksandrs PovetkinsKrievija36-2-1339
5.Oleksandrs UsiksUkraina17-0292.5
6.Endijs RuissASV33-2194.5
7.Maikls HantersASV18-1-1142.4
8.Dilians VaitsAnglija27-2117.8
-Mairis BriedisLatvija27-1303.0

Portāls Sportacentrs.com pirmdien publicēja viedokli, ka Briedim parocīgākais variants smagsvaros būtu dalība Supersērijas trešajā sezonā. Zauerlands to komentēja, vispirms uzsverot, ka trešās sezonas svara kategorijas vēl nav apstiprinātas: „Taču, ja šāda divīzija būtu Supersērijā, pilnīgi noteikti, ka Maira vārds būtu mūsu sarakstā. Kā viņš pats justos par iespēju smagsvaros ienākt uzreiz ar dalību šādā turnīrā, tas jau ir jautājums viņam, taču piedāvājums būtu.”

Ja Zauerlandam būtu visas iespējas pēc pusgada noorganizēt savu sapņu maču Brieža pirmajai cīņai smagsvaros, kuru pretinieku viņš izvēlētos? „Revanšs pret Usiku, tikai tagad smagsvaros,” pēc neliela apdomas brīža teica Zauerlands. „Acīmredzama atbilde sapņu scenārijam būtu Fjūrijs vai Džošua, taču izskatās, ka viņi nākamajā gadā cīnīsies tikai savā starpā. Usikam tagad ir cīņa pret Čisoru, kur viņš būs favorīts, bet pēc tam atkal būs jāmeklē jauns pretinieks, jo pie titulcīņas pret Džošua viņš gan jau vēl netiks. Domāju, ka Usiks-Briedis būtu revanša cīņa, ko visi vēlētos redzēt, abiem būtu, ko pierādīt, un domāju, ka tas arī ir reālistisks scenārijs, ko mēs varam iztēloties notiekam 2021. gadā.”

Foto: World Boxing Superseries

Supersērijas honorāri: ”Paši bokseri pārsvarā nevēlas, lai citi zina viņu atalgojumu”

Zauerlands ar smaidu atteicās komentēt Vācijas medijos izskanējušo, ka Briedis par uzvaru finālā saņēma 1.7 miljonus eiro, sakot, ka ienākumi ir katra personīga lieta un viņš citu ienākumus nekomentēs. Jānorāda, ka Brieža menedžeris kopš pievienošanās Supersērijas konsekventi atteicies sīkāk izteikties par līgumā ierakstītajiem skaitļiem, norādot, ka līgums to aizliedz. Zauerlands gan to raksturoja kā nevis obligātu uzstādījumu, bet pašu bokseru vēlmi: „Jā, līguma apakšā ir rakstīts, ka viss tur teiktais ir konfidenciāla informācija. Mums gan ir nedaudz citādi līgumi nekā vienkārši par cīņām, domāju, ka mums ir daudz stingrāki un precīzāki līgumi, kas ne tikai pasaka bokseriem, kas un kad jādara, bet arī iekļauj viņu pusi, un lieta tāda, ka paši bokseri nevēlas, lai kāds zinātu atalgojumu. Taču boksera honorārs ir viņa ziņā. Daži arī bez problēmām pasaka. Ja kāds vēlas publiski pateikt, cik viņš ir nopelnījis, viņš to droši var darīt, kāpēc ne. Taču daži bokseri to nevēlas, un es šo nostāju cienu.”

„Jums gan tāpat jāuzmanās, cik šāda informācija ir precīza,” Kalle smējās. „ Vienreiz samaksāju bokserim 50 tūkstošus un nākamajā rītā lasīju avīzē, ka viņš saka, ka saņēmis pusmiljonu. Atceros, ka pirms dažiem gadiem, kad dibinājām Supersēriju, preses konferencē teicām, ka tiks ieguldīti 50 miljoni dolāru, un visi uzreiz sāka rēķināt, cik tas sanāk uzvarētajam. Bet tā jau ir summa, kas arī tiek izmantota pašu pasākumu rīkošanai un turnīra veidošanai. Un vispār, būsim godīgi – ja cīņas reklamēšanai jāizmanto tas, cik liela ir prēmija, tad pati cīņa par sevi gan jau ir mēsls. Tā man ir bieži bijis, kad ir obligāta titula aizstāvēšana, un man kā čempiona promouteram jārīko cīņa pret čali, kurš mani nemaz neinteresē, tad nu atliek vienīgi runāt par to, cik te daudz naudas ir likts galdā.”

„Es pats kā promouters esmu daudz izmantojis šādu taktiku, sak, nedēļas nogalē visi obligāti skatieties, būs piecu miljonu vērta cīņa,” savā pieredzē turpināja dalīties „Sauerland Promotions” vadītājs. „Starp citu, šeit jums vajadzētu man piekasīties (smejas). Kad es saku, ka, piemēram, nedēļas nogalē būs piecu miljonu vērta cīņa, jums, medijiem, vienmēr jāpārvaicā, ko es īsti ar domāju. Vai tā ir nauda, kas tiks uzvarētājam, vai summa, kas iekļauj visus izdevumus cīņas sarīkošanai? Jo es jau apzināti izsakos nekonkrēti, lai izklausās labāk (smejas). Taču cilvēkiem interesē pati cīņa, tad jau vairs nav svarīgi, vai bokseris saņem vienu miljonu vai trīs, un domāju, ka Supersērijā ir tieši tā. Vai Brieža un Dortikosa cīņa, ranga pirmo divu numuru tikšanās, būtu vairāk interesanta, ja cilvēki zinātu, cik tieši viņi saņem? Cilvēki zina, ka tā nav sīknauda, manuprāt, ar to arī pietiek par šo tēmu.”

Supersērija Rīgā arī bez Brieža? ”Redzu, ka tas ir iespējams”

Jau vakar tika publicēts, ka Zauerlands un WBSS Rīgā izskatīja iespēju sarīkot finālu Latvijas Nacionālās operas ēkā, un WBSS organizators pastāstīja, ka arī iepriekš sekmīgi rīkojis boksa cīņas neierastās vietās: „Dānijā mēs sarīkojām cīņu vakaru Karaliskajā koncerthallē, arī viss izskatījās iespaidīgi. Atceros, ka toreiz daudz smēķēju, un ar šo ieradumu plaši pazīstama arī Dānijas karaliene, tad nu tovakar man nācās iet smēķēt uz karalienes ložu (smejas). Taču boksa cīņas esam rīkojuši arī citu operu ēkās.”

WBSS organizators arī aktīvi atbalstīja iespēju, ka Supersērijas varētu atgriezties Rīgā pat tad, ja tajā vairs nepiedalītos Briedis: „Nav nekāds noslēpums, ka es mīlu Rīgu. Patiesību sakot, kad nosaucām Rīgu kā fināla vietu, saņēmām krietnu kritiku, sak, atkal Rīga? Taču viss ir vienkārši – jā, Rīga nav finansiāli parocīgākā vieta, citur tiek piedāvāti labāki nosacījumi, bet Arēna Rīga ir lieliska arēna, kas ir ļoti piemērota mūsu tehniskajām vajadzībām. Latvijā arī ir iespaidīgi fani, galu galā, ir iemesls, kādēļ Brieža pusfinālā pret Glovacki tiesnesis nedzirdēja gongu.”

„Es domāju, ka, ja mēs Rīgu izvēlētos kā neitrālu cīņas norises vietu, vajadzētu pievienot kādu vietējo elementu. Piemēram, tagad Ričards Bolotņiks guva lielu uzvaru. Ja ieliekam zināmu Latvijas bokseri „undercard” saraksta augšā un pēc tam vakara galveno cīņu no Supersērijas, redzu šāda pasākuma izdošanos. Latvijai liels pluss ir tas, ka līdzjutēji nāk uz boksu – citur arēnās, it īpaši Lasvegasā, vakara pirmās cīņas neviens neskatās, tribīnes ir tukšas. Rīgā es arī „undercard” cīņās redzu 70% pilnu tribīņu. Tas ir promoutera un boksa TV producenta sapnis. Es vispār jums varētu sarakstīt grāmatu pilnu ar iemesliem, kādēļ es vēlos Rīgā rīkot boksa šovus,” norādīja Supersērijas organizētājs, kurš līdz šim uz Rīgu atvedis četras cīņas trīs pasākumos (Briedis-Peress, Briedis-Usiks un Briedis-Glovackis un Dortikoss-Tabiti vienā vakarā).

Foto: World Boxing Superseries

1 2 3 4 5 6 7 8 271 komentārs

 +14 [+] [-]

, 2020-09-29 20:37, pirms 4 gadiem
Interesanta intervija. Boksa promoteri šķiet tādi savdabīgi frukti, tādi pa daļai afēristi. Šim par labu runā reāli darbi - lai ar kādām pūlēm, tomēr ir dabūjis savus projektus cauri. Nez vai bez viņa Briedis būtu ticis kur ir šobrīd. Acīmredzot, ir vērts viņa teikto, kaut caur filtru, tomēr ņemt vērā.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 20:47, pirms 4 gadiem
Paldies par interviju. SC žurnālisti jau varēja apgaismot nezinīti, ka Latvijai ir bijuši tādi sportisti kā Jānis Lūsis, Uļjana Semjonova, Māris Štrombergs, Martins Dukurs u.c., kuru sasniegumi vērtējami augstāk par šo Brieža uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:03, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par interviju. SC žurnālisti jau varēja apgaismot nezinīti, ka Latvijai ir bijuši tādi sportisti kā Jānis Lūsis, Uļjana Semjonova, Māris Štrombergs, Martins Dukurs u.c., kuru sasniegumi vērtējami augstāk par šo Brieža uzvaru.
Lūsis jā.
Pārējie Tevis piesauktie, protams, lieli malači, taču tie sporti pasaules popularitātes ziņā diez ko nekotējas.

  +3 [+] [-]

, 2020-09-29 21:05, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par interviju. SC žurnālisti jau varēja apgaismot nezinīti, ka Latvijai ir bijuši tādi sportisti kā Jānis Lūsis, Uļjana Semjonova, Māris Štrombergs, Martins Dukurs u.c., kuru sasniegumi vērtējami augstāk par šo Brieža uzvaru.
Latvijas pirmo un tāpēc visvērtīgāko olimpisko zeltu (un tas ir ieskaitot pirmo brīvvalsts laiku) izcīnīja Vihrovs, turklāt pēc tiesnešu kolēģijas lēmuma ļoti tiešā divcīņā ar Nemovu... Ja salīdzināt, tad ar šito. (No Maira analoģisks sasniegums nozīmētu sakaut Usiku.)

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:06, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par interviju. SC žurnālisti jau varēja apgaismot nezinīti, ka Latvijai ir bijuši tādi sportisti kā Jānis Lūsis, Uļjana Semjonova, Māris Štrombergs, Martins Dukurs u.c., kuru sasniegumi vērtējami augstāk par šo Brieža uzvaru.
Nu jau, nu jau. Par Lūsi piekrītu, tā tomēr vieglatlētika un 3 medaļas OS. Bet ne jau nu BMX vai skeletons. Ostapenko, manuprāt, ir #1. Briedis vai Lūsis? Teiktu, ka Briedis ir #3. Uļjana ir komandas sporta pārstāve, šķiet Zauers tieši par individuālajiem runāja. Ja vēl komandas skaitītu, tad tur bez šaubām - 2003.gada rudens vakars Turcijā un 2004.gada vasara Portugālē.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:11, pirms 4 gadiem
Sākumā tā šķita slikta ideja,bet jo vairāk domāju,jo labāk redzu,ka pilnīgs bezcers būtu pret Fjuriju un Džošua,pēdējo vnk velk cik mākslīgi vien var. Ok,Vaildera labais ir bumba,bet to jātrāpa vēl,pret viņu redzu kā minimums cienījamu cīņu ar iespēju uzvarēt pēc punktiem. Pelmeni vienos vārtos var. Usiku smagsvaros....labs jautājums,būtu ļoti spraigi,bet ne bez variantiem,kardio gan jau viņam vairs tāds nebūs. Ar pārējiem tāpat var strādāt. Tātad jāmēģina!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-09-29 21:21, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Paldies par interviju. SC žurnālisti jau varēja apgaismot nezinīti, ka Latvijai ir bijuši tādi sportisti kā Jānis Lūsis, Uļjana Semjonova, Māris Štrombergs, Martins Dukurs u.c., kuru sasniegumi vērtējami augstāk par šo Brieža uzvaru.
Serģis/Rasmanis, Stupelis utt.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Serģis/Rasmanis, Stupelis utt.
...Vainšteins

  +3 [+] [-]

, 2020-09-29 21:28, pirms 4 gadiem
Bija reiz tāds boxeris kā Tumiņš...
Nu bet sen zem zemes un sen kā aizmirsts...

  +5 [+] [-]

, 2020-09-29 21:29, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: ...Vainšteins
Vo! Paldies. Jutu, ka kaut ko svarīgu aizmirsu. Vainšteinu arī liktu augstāk par krūzeru.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:31, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Serģis/Rasmanis, Stupelis utt.
Toms Īvāns, Jānis Kuzmins utt.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:35, pirms 4 gadiem
Štrombergs, LV hokeja izlase, OS medaļas, NHL džeki..
Bet runājot par Briedi - man liekas, ka smagsvaros nebūs iespēja baigi tikt pie lieliem brekšiem. Labākais scenārijs, ja ir smagsvaru superlīga. Bet tā meklēt bokserus būs zobu sāpes, visiem naudu lielu vajag. Un tērēt spēkus pret maisiem, nav liela jēga. Cerams, ka būs supersērija smagajiem, tad līdz 37 gadiem vēl var izcelt to un tad gan viss

     [+] [-]

, 2020-09-29 21:36, pirms 4 gadiem
briedis nav maiss domāju ar savu tehniku radītu problēmas pretiniekiem....

  +3 [+] [-]

, 2020-09-29 21:36, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Vo! Paldies. Jutu, ka kaut ko svarīgu aizmirsu. Vainšteinu arī liktu augstāk par krūzeru.
Da labi, ko ņematies. Latvieša ego aizskāra? Viņam taču profesija ir promoteris! Vairākas lietas pateica pietiekami atklāti, kaut vai par naudu - pamācīja žurnālistus izlobīt sakni. Viņiem galu galā arī jāaug sportistiem līdzi.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:37, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: ...Vainšteins
Vainšteins Lūsis, Prokopčuka -sporta veidi,kur tu tiešām esi ĪSTS čempions=VISUS konkurentus esi reāli apsteidzis

bet ne jau bašos,tenisos, futbolos- pāris konkurentus tikai reāli vinnē turnīrā un jau skaities baigais čempions..FARSS

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:38, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nu jau, nu jau. Par Lūsi piekrītu, tā tomēr vieglatlētika un 3 medaļas OS. Bet ne jau nu BMX vai skeletons. Ostapenko, manuprāt, ir #1. Briedis vai Lūsis? Teiktu, ka Briedis ir #3. Uļjana ir komandas sporta pārstāve, šķiet Zauers tieši par individuālajiem runāja. Ja vēl komandas skaitītu, tad tur bez šaubām - 2003.gada rudens vakars Turcijā un 2004.gada vasara Portugālē.
Es Štromberga 2 OS zelta medaļas vērtēju augstāk. Martins ar 2 OS sudrabiem, uzvarām 9 PK un 6 PČ ir Latvijas sporta leģenda.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:38, pirms 4 gadiem
ja Briedis smagsvaros iegūtu kādu pasaules jostu? tas butu lielākais sasniegums? vai Brieža uzvara olimpiskajās spēlēs būtu lielāks sasniegums nekā šī brīža sasniegtais? kā piemēram Usiks...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:41, pirms 4 gadiem
RESTart rakstīja: Da labi, ko ņematies. Latvieša ego aizskāra? Viņam taču profesija ir promoteris! Vairākas lietas pateica pietiekami atklāti, kaut vai par naudu - pamācīja žurnālistus izlobīt sakni. Viņiem galu galā arī jāaug sportistiem līdzi.
Tev taisnība, viņš jau sev to asti ceļ, jo pats ir gan promotieris, gan turnīra rīkotājs Tomēr derētu viņam taktiski aizrādīt, ka Latvijai ir bagātas sporta tradīcijas un lieli sasniegumi arī bez Brieža, kurš arī ir liels malacis.

  +5 [+] [-]

, 2020-09-29 21:48, pirms 4 gadiem
Vislielākais respekts ir pret Vainšteinu tomēr...
Viņš pirms pasaules čempja jau vismaz pusgadu runāja, ka viss tiek gatavots PČ lai kļūtu par čempionu...
A kā tu vari sevi tādām mērķim motivēt un līdzjutējiem klāstīt... riteņbraukšana tak ir specifisks sporta veids, un VISS IZDEVĀS!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tev taisnība, viņš jau sev to asti ceļ, jo pats ir gan promotieris, gan turnīra rīkotājs Tomēr derētu viņam taktiski aizrādīt, ka Latvijai ir bagātas sporta tradīcijas un lieli sasniegumi arī bez Brieža, kurš arī ir liels malacis.
Gandrīz katrs par savu lietu runā kā par vissvarīgāko, tas ir normāli. Drīzāk pārsteigums, ka viņš Aļonas triumfu klātienē redzējis (ja tā ir taisnība). Man šķiet, ka tolaik viņam ar Briedi vēl nebija nekāda sakara.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:52, pirms 4 gadiem
Eh, kur gan atrast Vainšteina uzvaras kadrus...
Ja mana atmiņa neviļ, tad asaras bij mežonīgās...
😎

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:53, pirms 4 gadiem
RESTart rakstīja: Da labi, ko ņematies. Latvieša ego aizskāra? Viņam taču profesija ir promoteris! Vairākas lietas pateica pietiekami atklāti, kaut vai par naudu - pamācīja žurnālistus izlobīt sakni. Viņiem galu galā arī jāaug sportistiem līdzi.
Es neņemos, man nav nekā pret Zaueru. Es tikai pakomentēju.

     [+] [-]

, 2020-09-29 21:55, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Es Štromberga 2 OS zelta medaļas vērtēju augstāk. Martins ar 2 OS sudrabiem, uzvarām 9 PK un 6 PČ ir Latvijas sporta leģenda.
Nu, negribu diskutēt, jo nav nopietni tenisu, boksu, vieglatlētiku (nerunājot par futbolu) likt vienā maisā ar bmx, skeletonu un orientēšanās sportu. Visu cieņu tiem čaļiem un doktorēm, kas to dara un gūst panākumus. Prieks. Bet nav vienādi svara kausi.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 21:55, pirms 4 gadiem
erred rakstīja: Eh, kur gan atrast Vainšteina uzvaras kadrus...
Ja mana atmiņa neviļ, tad asaras bij mežonīgās...
😎
https://www.youtube.com/watch?v=tTf...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 21:56, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es neņemos, man nav nekā pret Zaueru. Es tikai pakomentēju.
no problem, nebija domāts personīgi, bet par diskusiju kopumā.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-29 22:07, pirms 4 gadiem
Drausmīg dumšs personāžs. Nopirktu uzvaru vērtē, ka Latvijai kko nebijuši, kaudze sportistu, kuru panākumi ir simtiem reižu un tūkstošiem reižu vērtīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 22:07, pirms 4 gadiem
Zauerlands savu darbu dara diezgan labi, patīkami kā skolo LV žurnālistiņus - saprot, ka tiem maza sajēga, ārzemēs tādās detaļās neielaistos.. bet tāpat viss teiktais jādala ar 4.

mēģinu domāt, bet objektīvi tomēr nevar salīdzināt Briedi un Ostapenko. tenisā katru gadu ir vismaz 4 GS, bet konkurence milzīga - visas dāmas kapā kopā. boksā katrai cīņai daudz lielāka nozīme, tomēr daudz svara kategorijas..

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 22:10, pirms 4 gadiem
Briedis smagsvaros - Fjūrijs, Vailders, Džošua, Usiks - sākumā labāk netikties (un gribot arī nevarētu sarunāt maču). ar visiem pārējiem jau var līdzīgi boksēt - bet kādi 2 zaudējumi un risks nokrist pagrabā.. pret top večiem Briedis tomēr nav izcēlies ar nokautiem, no aizsardzības mazāk izredžu

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 22:10, pirms 4 gadiem
2020 labākais Latvijas sporta sasniegums būtu korekti

Nāks citi notikumi, šis aizmirsīsies

  +4 [+] [-]

, 2020-09-29 22:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=tTfxd8BXNQE&feature=emb_title
Vispār baigi grūti ko salīdzināt!
Pahars 2000g bija top15 bombardieris EPL!
Tajā laikā EPL bija stiprākā līga pasaulē!
Slēpts komentārs: jurkoo

  +2 [+] [-]

, 2020-09-29 22:14, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār baigi grūti ko salīdzināt!
Pahars 2000g bija top15 bombardieris EPL!
Tajā laikā EPL bija stiprākā līga pasaulē!
2001./02. g. EPL sezonā Paharam 14 vārti un pat dalīta 8.vieta labāko snaiperu sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 22:17, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2001./02. g. EPL sezonā Paharam 14 vārti un pat dalīta 8.vieta labāko snaiperu sarakstā.
Kā pielīdzināsi kādam, kas izcīnījis OS, Pč zeltu?

     [+] [-]

, 2020-09-29 22:21, pirms 4 gadiem
Kalle viennozīmīgi lej ūdeni uz savām dzirnavām un lies vēl kamēr sajutīs piķa smaržu, tādēļ nav vērts klausīties šo tipāžu kurš stipri šaubos vai patiešām kaut ko zin vairāk par Latviju un tās sportu...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 22:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kā pielīdzināsi kādam, kas izcīnījis OS, Pč zeltu?
Pēc sporta veida rezonanses pasaulē. Vismaz tādi ir mani kritēriji.
1 2 3 4 5 6 7 8 271 komentārs