Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Brieža cīņa šovasar varēja notikt Latvijas Nacionālajā operā

Rolands Eliņš

Brieža cīņa šovasar varēja notikt Latvijas Nacionālajā operā
Foto: Latvijas Nacionālā opera un balets/Facebook

Pasaules boksa Supersērijas fināls nedēļas nogalē norisinājās Minhenē, Vācijā, uz kuru tika pārcelts no pavasarī plānotās cīņas norises vietas Arēnas Rīga. Šodien Supersērijas organizators Kalle Zauerlands Latvijas sporta žurnālistiem apstiprināja, ka vasarā tika izskatītas arī citas cīņas norises vietas Rīgā un ka par lielisku variantu tika uzskatīta Latvijas Nacionālā opera, taču tas tomēr neizdevās Latvijas stingro Covid-19 ierobežošanas pasākumu dēļ.

Maira Brieža un Juniela Dortikosa cīņa Supersērijas finālā norisinājās filmu studijā Minhenē. Cīņā netika ielaisti skatītāji, un arī medijiem akreditācijas netika izsniegtas, ierobežojot cīņu vakara klātesošo personu skaitu. Taču vēl vasaras gaitā pastāvēja iespēja, ka cīņu tomēr varētu sarīkot Rīgā, neskatoties uz to, ka arī Latvijas galvaspilsētā Arēnā Rīga tribīnes aizpildīt nedrīkstētu. Kā spilgtākā vieta, kur varētu aizvadīt finālu, tika izvērtēta Latvijas Nacionālā opera. Supersērijas vadībai un Brieža komandai šāda iespēja likās ļoti vilinoša un sākotnēji saņēma arī principiālu atbalstu no Rīgas pilsētas, taču vasarā sekojošie Covid-19 pandēmijas dēļ veiktie ierobežojumi tomēr lika Supersērijai skatīties citā virzienā.

„Maijā mums nācās atcelt plānoto cīņu Arēnā Rīga, jo tas vairs vienkārši nebija reāli,” šodien sarunā ar Latvijas žurnālistiem, kurā piedalījās Sportacentrs.com un Delfi.lv pārstāvji, pastāstīja Kalle Zauerlands. „Taču turpinājām vērtēt situāciju, un es vasarā vēlreiz ierados Latvijā uz 4-5 dienām un personīgi klātienē izvērtēju citas potenciālās cīņas norises vietas, ieskaitot Latvijas Nacionālo operu.”

„Taču tad mēs saskārāmies ar to politiskajiem lēmumiem, kas Latvijā tika pieņemti,” par cīņas pārcelšanas iemeslie sacīja Zauerlands. „Ziniet, no cilvēcīgās puses jāsaka, ka Latvijā šovasar paveikts lielisks darbs, ar vīrusu Latvijā saslimis neticami mazs cilvēku skaits. Taču no mūsu kā promouteru puses šos valsts lēmumus nevarēja savienot ar fināla rīkošana, tam bija pārāk liels risks. Tagad Latvijā no ES valstīm var ieceļot tikai, ja tiek ievērota pašizolācija, un mūsu gadījumā tā neattiektos uz bokseriem vien, bet uz tehnisko komandu un darbiniekiem.”

Zauerlands ar platu smaidu norādīja, ka bija sajūsmā par domu vienu – Supersērijas fināls Nacionālās operas telpās: „Ļoti ceru, ka nākotnē būs iespēja tur sarīkot Brieža cīņu. Tā ir patiešām brīnišķīga ēka, un es priecājos, ka mana vasaras vizīte Latvijā beidzot deva iespēju aplūkot Latvijas operu. Tā ir vēsturiska ēka, taču reizē arī tehnoloģiski augstā līmenī aprīkota, tā pilnīgi noteikti spētu uzņemt Supersērijas finālu. No mūsu puses nekādas kritikas nebija, tā man personīgi būtu bijusi pirmā izvēle, kur rīkot Brieža-Dortikosa cīņu. Beigu beigās gan tas nebija mans lēmums, taču kā proumoters saku, ka biju sajūsmā, iztēlojoties Brieža cīņu šajās telpās un vizuālajā noformējumā.”

„Parasti operas cilvēki nav pārāk lielā sajūsmā par boksu,” sacīja Zauerlands. „Viņi uz mums tā stīvi skatās, taču Rīgas operā cilvēki bija ļoti draudzīgi un izpalīdzīgi, ceru uz sadarbību nākotnē.”

Briedis Minhenē kļuva par Supersērijas čempionu, IBF pasaules čempionu un lineālā čempiona titula ieguvēju. Vācija vēlreiz pierādījās viņam veiksmīga zeme, jo tieši tur viņš pirmoreiz kļuva par pasaules čempionu kādā no lielo boksa organizāciju versijām. Kopumā Briedis Rīgā divās Supersērijas sezonās aizvadījis trīs cīņas un aizvadītajā pavasarī bija paredzēta ceturtā.

1 2 3 78 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2020-09-28 21:44, pirms 4 gadiem
Varēja vēl Romas Kolizejā saulrietā zem klajas debess.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-28 21:48, pirms 4 gadiem
galīgi saspiedušies?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-28 22:00, pirms 4 gadiem
galvena zina?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-28 22:15, pirms 4 gadiem
Aste rakstīja: galīgi saspiedušies?
Pilnīgi piekrītu.
Jābūt pilnīgam idiotam, lai vēlētos aizvadīt barbariskas cīņas kultūras templī. Par laimi, kā izskatās, tad operas direktoram Egilam Siliņam pieticis spēka ko tādu nepieļaut.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-28 22:39, pirms 4 gadiem
Man gan liekas tas ļoti interesanti un grandiozi/graciozi.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-28 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu.
Jābūt pilnīgam idiotam, lai vēlētos aizvadīt barbariskas cīņas kultūras templī. Par laimi, kā izskatās, tad operas direktoram Egilam Siliņam pieticis spēka ko tādu nepieļaut.
"Kultūras templis", protams, skan grandiozi un gan jau, ka kādam arī tā patiešām liekas, ka sports ir plebeju izklaide, kam tādās mājās vietas nav, taču tādā gadījumā der atcerēties antīkos laikus un to kāds bija konteksts tam sportam (kaut vai to kas bija Olimpiāde).

Ja skatās konkrēto kontekstu - profesionālais bokss no skatītāju puses, tomēr, ir vairāk izklaides pasākumam (negribu teikt teātrim), nevis sporta sacensības, tāpēc rīkot to operas namā... kāpēc ne. Šovs ir šovs.

     [+] [-]

, 2020-09-28 23:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Kultūras templis", protams, skan grandiozi un gan jau, ka kādam arī tā patiešām liekas, ka sports ir plebeju izklaide, kam tādās mājās vietas nav, taču tādā gadījumā der atcerēties antīkos laikus un to kāds bija konteksts tam sportam (kaut vai to kas bija Olimpiāde).

Ja skatās konkrēto kontekstu - profesionālais bokss no skatītāju puses, tomēr, ir vairāk izklaides pasākumam (negribu teikt teātrim), nevis sporta sacensības, tāpēc rīkot to operas namā... kāpēc ne. Šovs ir šovs.
Juri, no Tevis gan negaidīju, ka esi palicis senās Romas plebeji līmenī.
Patiesībā, pateicoties tādiem kā Tev, mūsu vērtību skala ir absolūti degradēta, un pāri visam valda nauda.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-28 23:09, pirms 4 gadiem
Ar ko gan divu augstas klases sportistu šovs būtu sliktāks par pa skatuvi lēkākjošu zeķubiksēs tērptu perterastiņu šovu? Un nemot vērā kādu $ūdu aizvien biežāk, zem nosaukuma improvizācija piedāvā modernie "režisori" tad bokss būtu mazākais ļaunums mākslai. Neesmu nekāds boksa fans, bet mileniāļu māksla un instalācijas manī izraisa vēlmi drīzāk kādam iekraut, lai smadzenes savestu kārtībā

  +2 [+] [-]

, 2020-09-28 23:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juri, no Tevis gan negaidīju, ka esi palicis senās Romas plebeji līmenī.
Patiesībā, pateicoties tādiem kā Tev, mūsu vērtību skala ir absolūti degradēta, un pāri visam valda nauda.
Tu jau mazāk par vērtībām būtu runājis, kā tāda sasmakusi, gadiem nemazgāta zeķe Tu te karājies sportacentrs.com, tāds lēts ar uzmanības trūkumu sirgstošs mētelīša virinatājs.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-28 23:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juri, no Tevis gan negaidīju, ka esi palicis senās Romas plebeji līmenī.
Patiesībā, pateicoties tādiem kā Tev, mūsu vērtību skala ir absolūti degradēta, un pāri visam valda nauda.
Zin kā uz lietām ir jāskatās reāli. Nu, vai vismaz jāmēģina kaut kādu kontekstu redzēt.

Kas sanāk man?
Kāds ir visu operu, teātru, koncertzāļu un tamlīdzīgu ēku galvenais uzdevums (tīri no funkcijas aspekta)? Izklaidēt sabiedrību. Ja kāds šai izklaidē redz kaut kādas augstākas domas un ideālus - tās ir viņa tiesības un tas, varbūt, arī ir labi, taču lietas būtību nemaina.

Līdz ar to, pašlaik diskusija ir tikai par to kādiem izklaides veidiem durvis ir vaļā un kādiem ciet. Es nesaku, ka Briedim būtu ar nokautu jānosūta Dortikosu orķestra bedrē, taču tāpat neesmu tik kategorisks, ka bokss kā tāds operas namā būtu kaut kas aizliedzams jau pēc noklusējuma. Opera, tomēr, nav baznīca vai vieta ar kaut kādu "bagāžu", kuras dēļ šāda veida šovi tur būtu jāaizliedz.

Atkārtošos - es nesaku, ka šādai cīņai LNO bija jābūt, taču šis gadījums ir labs starts diskusijai (globālai, ne sportacentra).

  -2 [+] [-]

, 2020-09-28 23:30, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin kā uz lietām ir jāskatās reāli. Nu, vai vismaz jāmēģina kaut kādu kontekstu redzēt.

Kas sanāk man?
Kāds ir visu operu, teātru, koncertzāļu un tamlīdzīgu ēku galvenais uzdevums (tīri no funkcijas aspekta)? Izklaidēt sabiedrību. Ja kāds šai izklaidē redz kaut kādas augstākas domas un ideālus - tās ir viņa tiesības un tas, varbūt, arī ir labi, taču lietas būtību nemaina.

Līdz ar to, pašlaik diskusija ir tikai par to kādiem izklaides veidiem durvis ir vaļā un kādiem ciet. Es nesaku, ka Briedim būtu ar nokautu jānosūta Dortikosu orķestra bedrē, taču tāpat neesmu tik kategorisks, ka bokss kā tāds operas namā būtu kaut kas aizliedzams jau pēc noklusējuma. Opera, tomēr, nav baznīca vai vieta ar kaut kādu "bagāžu", kuras dēļ šāda veida šovi tur būtu jāaizliedz.

Atkārtošos - es nesaku, ka šādai cīņai LNO bija jābūt, taču šis gadījums ir labs starts diskusijai (globālai, ne sportacentra).
Šeit nav jāfilozofē, bet gan vienkārši jāsaprot kas ir kas.
Mūsu operas teātra nosaukumā ''LATVIJAS NACIONĀLĀ OPERA UN BALETS'' ir ietverts viss, un šeit nav vajadzīga nekāda improvizācija. Šī nav ne sporta halle, ne arī sporta arēna.
Atzīsto, ka neesmu operas, un vel jo vairāk baleta, cienītājs, bet tik daudz ir jāsaprot, ka atļaujot rīkot šajā kultūras templī boksa cīņas, kādas būs velmes pēc tam?! Kaut kam taču ir jābūt svētam, un nevis viss jāpakļauj dažādu afēristu vēlmēm.

  -3 [+] [-]

, 2020-09-28 23:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit nav jāfilozofē, bet gan vienkārši jāsaprot kas ir kas.
Mūsu operas teātra nosaukumā ''LATVIJAS NACIONĀLĀ OPERA UN BALETS'' ir ietverts viss, un šeit nav vajadzīga nekāda improvizācija. Šī nav ne sporta halle, ne arī sporta arēna.
Gribēju atbildēt, ka nav jau tā, ka LNO notiek TIKAI opera un balets, bet tā kā izdzēsi savu repliku (gan jau, ka kko labāku izdomāji), es ar pagaidīšu.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-28 23:37, pirms 4 gadiem
Ja rokkoncerti notiek dažādu valstu vēsturiskajos amfiteātros un operas namos (pats esmu apmeklējis), tad kāpēc lai sporta pasākumi nenotiktu operā?! Tā ir izklaide skatītājiem. Pie tam LNO ir izcila akustika un lieliska redzamība - daudz labāka priekš boksa nekā Arēnā Rīga, taču, protams, ka mazāka skatītāju ietilpība. Vienīgais, protams, būtu sirreāli redzēt treniņbiksēs tērptos boksa līdzjutējus LNO, nu, teiksim atklāti - tā ir ļoti specifiska publika...😂 Es domāju, ka ir skaidrs, par kādiem personāžiem es te runāju...😆

     [+] [-]

, 2020-09-28 23:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit nav jāfilozofē, bet gan vienkārši jāsaprot kas ir kas.
Mūsu operas teātra nosaukumā ''LATVIJAS NACIONĀLĀ OPERA UN BALETS'' ir ietverts viss, un šeit nav vajadzīga nekāda improvizācija. Šī nav ne sporta halle, ne arī sporta arēna.
Atzīsto, ka neesmu operas, un vel jo vairāk baleta, cienītājs, bet tik daudz ir jāsaprot, ka atļaujot rīkot šajā kultūras templī boksa cīņas, kādas būs velmes pēc tam?! Kaut kam taču ir jābūt svētam, un nevis viss jāpakļauj dažādu afēristu vēlmēm.
"Kultūras templis", "svēta vieta" - ārprāts, cik viss nopietni!

Kā jau teicu - ir brīnišķīgi, ja ir cilvēki, kas tiešām visu kultūras padarīšanu tieši tā arī uztver. Tāpat kā tie, kuri jūk prātā no sporta. Taču, uz lietām jāskatās vienkāršāk.

Arī pašā LNO nav jau tā, ka notiek TIKAI tie pasākumi, kas ietverti nosaukumā. Patiesībā pa kādiem 10 tūkstošiem eiro šo "templi" uz vienu vakaru var pat noīrēt kādam savam "šabašam"... t.i., kā saproti, arī pašā operā uz lietām skatās daudz piezemētāk un no praktiskās puses. Un, ja viss ir kā stāsta, nebija arī tā, ka šis pasākums viņiem liktu šķobīt degunus.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-28 23:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Kultūras templis", "svēta vieta" - ārprāts, cik viss nopietni!

Kā jau teicu - ir brīnišķīgi, ja ir cilvēki, kas tiešām visu kultūras padarīšanu tieši tā arī uztver. Tāpat kā tie, kuri jūk prātā no sporta. Taču, uz lietām jāskatās vienkāršāk.

Arī pašā LNO nav jau tā, ka notiek TIKAI tie pasākumi, kas ietverti nosaukumā. Patiesībā pa kādiem 10 tūkstošiem eiro šo "templi" uz vienu vakaru var pat noīrēt kādam savam "šabašam"... t.i., kā saproti, arī pašā operā uz lietām skatās daudz piezemētāk un no praktiskās puses.
Es varu iedomāties kas notiktu ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru, vai La Scala, ja viņi dotu atļauju rīkot boksa cīņu šajās operās. Itāļi un austrieši viņus vienkārši nolinčotu. Ar bokseriem un citiem cīņu sporta veidu pārstāvjiem priekšgalā.
Tā ir, ja paši neciena savus nacionālos objektus un tradīcijas, tad kāpēc gan tādiem zauerlandiem tie būtu jāciena.

P.S. Pieļauju, ka Latvijas Nacionālās opera un balets uz ļoti ilgu laiku būtu sagrāvis savu šobrīd itin labo slavu pasaulē, ja tajā notiktu šāda boksa cīņa.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-28 23:54, pirms 4 gadiem
Ja nebūtu Pandēmijas tad cīņu arī aizvadīt arī, piemēram, Dobeles pilsdrupās...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-28 23:56, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Gribēju atbildēt, ka nav jau tā, ka LNO notiek TIKAI opera un balets, bet tā kā izdzēsi savu repliku (gan jau, ka kko labāku izdomāji), es ar pagaidīšu.
Juri, kur tik pieticīgi?
Lai taču Zauerlands rīko boksa maču Rundāles pilī, vai varbūt pat Nacionālajā bibliotēkā. Var arī prezidenta pilī, jo tur telpu pietiekoši.
Juri, nekas personiski, bet Tavā gadījumā skaidri redzams kā vide veido cilvēku. Ja Tu regulāri apmeklētu teātrī, un citas kultūras iestādes, tad pavisam noteikti domātu daudz savādāk, un nepieļautu sporta pasākumus, īpaši boksa cīņu, aizvadīšanu tajās. Sportam ir savas vietas, un kultūrai savas.

     [+] [-]

, 2020-09-28 23:56, pirms 4 gadiem
Nacionālais operas, baleta un boksa templis...

     [+] [-]

, 2020-09-28 23:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es varu iedomāties kas notiktu ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru, vai La Scala, ja viņi dotu atļauju rīkot boksa cīņu šajās operās. Itāļi un austrieši viņus vienkārši nolinčotu. Ar bokseriem un citiem cīņu sporta veidu pārstāvjiem priekšgalā.
Tā ir, ja paši neciena savus nacionālos objektus un tradīcijas, tad kāpēc gan tādiem zauerlandiem tie būtu jāciena.

P.S. Pieļauju, ka Latvijas Nacionālās opera un balets uz ļoti ilgu laiku būtu sagrāvis savu šobrīd itin labo slavu pasaulē, ja tajā notiktu šāda boksa cīņa.
Nu, jāsāk ar to, ka jau sākotnēji ir jāatklāj opozīcijas iemesls - tavā gadījumā tas ir konkrētā mača rīkotājs un tas, ka cīņa nav tik rezonējoša.

Ja tajā sistos, piemēram, kāds Fjūrijs-Džošua (ar daudzmiljonu auditoriju un lielām iespējām noreklamēties kā pašam LNO, tā Rīgai, Latvijai) un rīkotāji būtu citi, tad būtu ok?

Tāpat būtu labi samērogot - LNO un Vīnes operu vai La Scala. Tomēr, lai vai kā mums tas nepatiktu, tās ir dažādas kategorijas.

Tu šai situācijā redzi probēmu, kāds cits - iespēju. Tas ir normāli.

  +3 [+] [-]

, 2020-09-28 23:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Arī pašā LNO nav jau tā, ka notiek TIKAI tie pasākumi, kas ietverti nosaukumā. Patiesībā pa kādiem 10 tūkstošiem eiro šo "templi" uz vienu vakaru var pat noīrēt kādam savam "šabašam"... t.i., kā saproti, arī pašā operā uz lietām skatās daudz piezemētāk un no praktiskās puses. Un, ja viss ir kā stāsta, nebija arī tā, ka šis pasākums viņiem liktu šķobīt degunus.
jap jap,tur taču notika tā Krutoja ballīte ar Toma Džonsa "Sex Bomb" uz kultūras tempļa skatuves

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 00:01, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juri, kur tik pieticīgi?
Lai taču Zauerlands rīko boksa maču Rundāles pilī, vai varbūt pat Nacionālajā bibliotēkā. Var arī prezidenta pilī, jo tur telpu pietiekoši.
Juri, nekas personiski, bet Tavā gadījumā skaidri redzams kā vide veido cilvēku. Ja Tu regulāri apmeklētu teātrī, un citas kultūras iestādes, tad pavisam noteikti domātu daudz savādāk, un nepieļautu sporta pasākumus, īpaši boksa cīņu, aizvadīšanu tajās. Sportam ir savas vietas, un kultūrai savas.
Redz, kā sanāk - teātri, koncertus un visāda citāda satura kultūras pasākumus (pat kino festivālus un dzejas lasījumus) apmeklēju diezgan bieži. Patiesībā, nesanāk esmu bijis teātrī (aizvadītajā piektdienā), nekā kādā sporta pasākumā, bet tu - vide... .

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, jāsāk ar to, ka jau sākotnēji ir jāatklāj opozīcijas iemesls - tavā gadījumā tas ir konkrētā mača rīkotājs un tas, ka cīņa nav tik rezonējoša.

Ja tajā sistos, piemēram, kāds Fjūrijs-Džošua (ar daudzmiljonu auditoriju un lielām iespējām noreklamēties kā pašam LNO, tā Rīgai, Latvijai) un rīkotāji būtu citi, tad būtu ok?

Tāpat būtu labi samērogot - LNO un Vīnes operu vai La Scala. Tomēr, lai vai kā mums tas nepatiktu, tās ir dažādas kategorijas.

Tu šai situācijā redzi probēmu, kāds cits - iespēju. Tas ir normāli.
Nē, Tu kļūdies, jo manai opozīcijai nav nekāda sakara ar to, kas ir šo cīņu rīkotājs, un kas tajā piedalās.
Mainai opozīcijai ir tikai viens iemesls-mūsu vērtības, kuras ir veidojušās gadsimtiem ilgi.

Mūsu Nacionālās Operas un baleta teātris ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru un La Scala ir vienā kategorijā, jo visi šie teātri ir nacionālie lepnumi. Un nevajag apzināti graut mūsu nacionālo lepnumu labo slavu.

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:05, pirms 4 gadiem
Karlo rakstīja: Ja rokkoncerti notiek dažādu valstu vēsturiskajos amfiteātros un operas namos (pats esmu apmeklējis)
uz kuriem esi bijis?

  -4 [+] [-]

, 2020-09-29 00:05, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: jap jap,tur taču notika tā Krutoja ballīte ar Toma Džonsa "Sex Bomb" uz kultūras tempļa skatuves
Nevajag jaukt vienu intīmu vietu ar plaušām.

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Tu kļūdies, jo manai opozīcijai nav nekāda sakara ar to, kas ir šo cīņu rīkotājs, un kas tajā piedalās.
Mainai opozīcijai ir tikai viens iemesls-mūsu vērtības, kuras ir veidojušās gadsimtiem ilgi.

Mūsu Nacionālās Operas un baleta teātris ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru un La Scala ir vienā kategorijā, jo visi šie teātri ir nacionālie lepnumi. Un nevajag apzināti graut mūsu nacionālo lepnumu labo slavu.
Konservatīvo ideju atbalstītāji, protams, ir vajadzīgi, taču ne vienmēr viņu idejas beigās izrādās dzīvotspējīgākās.

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Tu kļūdies, jo manai opozīcijai nav nekāda sakara ar to, kas ir šo cīņu rīkotājs, un kas tajā piedalās.
Mainai opozīcijai ir tikai viens iemesls-mūsu vērtības, kuras ir veidojušās gadsimtiem ilgi.

Mūsu Nacionālās Operas un baleta teātris ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru un La Scala ir vienā kategorijā, jo visi šie teātri ir nacionālie lepnumi. Un nevajag apzināti graut mūsu nacionālo lepnumu labo slavu.
Beidz liet, tu esi opozīcijā jo savādāk nemāki, to zin visi, kas kaut cik bieži palasa komentārus, ja Miņins tagad sāktu rakstīt intensīvi ka nedrīkst nekādā gadījumā ko tādu pieļaut, pēc brīža gan jau tu sāktu dziedāt pretēji

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 00:11, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Konservatīvo ideju atbalstītāji, protams, ir vajadzīgi, taču ne vienmēr viņu idejas beigās izrādās dzīvotspējīgākās.
Es reāli apzinos, ka-ko nevar par naudu, to var par lielu naudu.
Tikai atļaušos vēlreiz atgādināt, ka tauta kura neciena pati sevi un savas vērtības, nav tiesīgi prasīt, lai tos ciena citas tautas.

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es varu iedomāties kas notiktu ar Vīnes Nacionālās Operas un baleta teātra direktoru, vai La Scala, ja viņi dotu atļauju rīkot boksa cīņu šajās operās. Itāļi un austrieši viņus vienkārši nolinčotu. Ar bokseriem un citiem cīņu sporta veidu pārstāvjiem priekšgalā.
Tā ir, ja paši neciena savus nacionālos objektus un tradīcijas, tad kāpēc gan tādiem zauerlandiem tie būtu jāciena.

P.S. Pieļauju, ka Latvijas Nacionālās opera un balets uz ļoti ilgu laiku būtu sagrāvis savu šobrīd itin labo slavu pasaulē, ja tajā notiktu šāda boksa cīņa.
LNO nav nekāda baznīca. Nevajag te dramatizēt. Par operu un baletu, tā pat kā par sportu, tā tik tiešām nopietni intresējas stipri šaurs cilvēku loks. Un tie pirmie divi ir vēl specifiskāki par trešo un tāpat tiek stutēti ar valsts naudu. Ta dārgā un un visticamāk nerentablā LNO ēka ir arī jāuztur.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-29 00:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es reāli apzinos, ka-ko nevar par naudu, to var par lielu naudu.
Tikai atļaušos vēlreiz atgādināt, ka tauta kura neciena pati sevi un savas vērtības, nav tiesīgi prasīt, lai tos ciena citas tautas.
Manuprāt, tu neadekvāti dramatizē "ļaunumu", ko varētu nodarīt viens augsta līmeņa sporta pasākums operas namā.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-29 00:16, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Beidz liet, tu esi opozīcijā jo savādāk nemāki, to zin visi, kas kaut cik bieži palasa komentārus, ja Miņins tagad sāktu rakstīt intensīvi ka nedrīkst nekādā gadījumā ko tādu pieļaut, pēc brīža gan jau tu sāktu dziedāt pretēji
Tā notiek, ja izlasi tikai vienu komentāru no visiem.
Vispār jau viss sākās ar to, ka Juris sāka man oponēt, un nevis es viņam.

  -3 [+] [-]

, 2020-09-29 00:18, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Manuprāt, tu neadekvāti dramatizē "ļaunumu", ko varētu nodarīt viens augsta līmeņa sporta pasākums operas namā.
Juri, Tu esi pietiekami ilgi šai pasaulē nodzīvojis, un tāpēc Tev vajadzētu saprast, ka kur iedod mazo pirkstiņu agrāk vai vēlāk tiek paņemta visa roka, jo slikti precedenti labi parāda kas ir kas.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-29 00:23, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: LNO nav nekāda baznīca. Nevajag te dramatizēt. Par operu un baletu, tā pat kā par sportu, tā tik tiešām nopietni intresējas stipri šaurs cilvēku loks. Un tie pirmie divi ir vēl specifiskāki par trešo un tāpat tiek stutēti ar valsts naudu. Ta dārgā un un visticamāk nerentablā LNO ēka ir arī jāuztur.
Nav nozīme kas par ko, un cik lielā mērā par kaut ko interesējas, bet stāsts ir par lietu kārtību.
Ja, no Tava skata punkta skatoties, LNO ir jāpiesaista līdzekļi visos iespējamos veidos, tad tur var mierīgi rīkot arī Erotu, dzīvnieku izstādes utt. Nauda taču nesmird.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-29 00:35, pirms 4 gadiem
Sports ir māksla.Piemēram,skatoties augstākā līmeņa basketu,redzu klasiskus baleta elementus, par dailslidošanu nerunājot. Visi savu sporta veidu labākie ir super mākslinieki,kurus darbības ir bauda vērot,lai arī kādas valstis tie pārstāvētu.
Mairis ir sava veida mākslas meistars,kuru ar prieku vērotu LNO.
Kāda tur zaimošana? Lūk,kad padomjlaikos dievnamos ierīkoja noliktavas,staļļus,autremontdarbnīcas,tad tā bija zaimošana,piemēram.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-29 00:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Juri, Tu esi pietiekami ilgi šai pasaulē nodzīvojis, un tāpēc Tev vajadzētu saprast, ka kur iedod mazo pirkstiņu agrāk vai vēlāk tiek paņemta visa roka, jo slikti precedenti labi parāda kas ir kas.
Atkārtošos - tu pārvērtē "ļaunumu".

Bokss nav ne krānu/silikona ciču vicināšana (Erots) ne arī suņu izstāde, tas ir viens no klasiskajiem cīņas sporta veidiem, kas bija zināms vēl antīkajā sportā.

Turklāt, nav jau tā, ka NEKAD bokss nav bijis operā. Sidnejā, redz, varēja sarīkot boksa maču (tas kā tas viss beidzās gan nav smuki, taču ne jau nu cīņas vieta pie vainas).

Es neredzu nekādus objektīvus iemeslus kāpēc augstā līmenī un norises vietas specifiku ievērojot noorganizēts profesionālā boksa mačs varētu kaitēt operas nama reputācijai.

Subjektīvi - jā, būs tādi kam nepatiks. Viņiem, gan jau, nepatīk arī koncerti stadionos utml. Bet tas ir normāli, atkārtošos, ne visām idejām ir vienbalsīgi jāpiekrīt.

     [+] [-]

, 2020-09-29 00:35, pirms 4 gadiem
Namej, tev miegs nenāk? Cepiens te par neko jeb kā būtu ja būtu.

P.s. Kāpēc gan neizmantot ēku, ja ir tāda iespēja? Manuprāt ļoti oriģināla ideja ar tādu estētisku piesitienu. Un nevajag te par kaut kādām "kultūras aurām" runāt, tas, ka te tiktu aizvadīts boksa mačs nepadarītu nākamo operas izrādi sliktāku.

P.p.s. Kāds te šausminājās par iespējamajām trenūzenēm operā, bet aizejot uz kādu izrādi (ne pirmizrādi) var ļoti labi redzēt, ka daļa (pārsvarā ārzemnieki) nāk parastās džinsās, t-kreklā un dubļainos zābakos.
1 2 3 78 komentāri