Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

V.Valters: "LBL čempions janoskaidro pēc "Final 4" sistēmas"

Andrejs Siliņš

V.Valters: "LBL čempions janoskaidro pēc "Final 4" sistēmas"
Valdis Valters
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas VEF galvenais treneris Valdis Valters uzskata, ka Latvijas Basketbola līgas (LBL) vadībai būtu stipri japiedomā pie tā, lai nākotnē mainītu izslēgšanas spēļu sistēmu un čempionvienība būtu jānoskaidro pēc "Final Four" sistēmas.

"Uzskatu, ka nākotnē noteikti jāpāriet uz "Final Four" sistēmu čempiona noskaidrošanai," saka Valters, norādot iemeslus, "šī gada sērija, tāpat kā visu iepriekšējo sezonu finālsērijas pēdējos gados, pierādīja, ka pašreizējā sistēma nedod nekādu rezultātu – intrigas maz, skatītāju nav, ienākumu nav. Maijs ir hokeja mēnesis, nevis basketbola mēnesis, un tam ir japielāgojas."

Pēc "Final Four" sistēmas allaž noskaidrots SEB Baltijas līgas čempions gan Elites divīzijā, gan Izaicinājuma kausā, tāda pati sistēma novērota citos lokālajos čempionātos, piemēram, Izraēlā. Tāpat ir vairākas Eiropas līgas, kurās finālsērija ilgst līdz kādas komandas trim uzvarām, piemēram, Krievijā.

Valters uzsver, ka jāsaīsina būtu arī regulārais čempionāts: "Sezonai būtu jābeidzas aprīļa beigās. Līmenis krasi kritīsies, intrigas būs vēl mazāk. Paredzama liela krīze un viens mēnesis mazāk klubiem būtu daudz izdevīgāk arī no finansiālā viedokļa, piemēram, līgumus ar spēlētājiem varētu slēgt līdz aprīļa beigām nevis maijam."

"Valsts bez maz vai pāries uz talonu sistēmu, bet kāds vēl te grib, lai maijā spēlētu basketbolu," treneris tuvāko nākotni nekrāso gaišos toņos.

1 2 62 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +54 [+] [-]

, 2009-05-27 15:05, pirms 15 gadiem
labaak atstaat kaa ir..takaa NBA!!

 +58 [+] [-]

, 2009-05-27 15:06, pirms 15 gadiem
Valteram labāk patiktu, ja uzvarētājs tiktu noteikt metot kapeiku - tā lielākas izredzes iegūt 1.vietu, jo 1 spēli uzvarēt nav tas pats, kas uzvarēt sērijā līdz 3 vai 4 uzvarām

 +16 [+] [-]

, 2009-05-27 15:06, pirms 15 gadiem
Taisam March madness, i basi pafanosi i vēl Hokeju paskatīsies maijā!

 +30 [+] [-]

, 2009-05-27 15:07, pirms 15 gadiem
nu 32 kg toč nevar piekrist, savādāk kāds nahaļavu var tikt pie LBL titula

 +13 [+] [-]

, 2009-05-27 15:07, pirms 15 gadiem
Nepiekritīšu, jo viena spēle nav objektīvs rādītājs, ko pierādīja šīs finālsērijas pirmā spēle. Varbūt vajadzētu spēlēt līdz 3 uzvarām, bet arī par to vēl varētu padomāt'. Man patīk šī sērija, un jo vairāk spēļu jo aizraujošāk.

 +21 [+] [-]

, 2009-05-27 15:09, pirms 15 gadiem
nepiekrītu, ka intrigas nav. ir un kā vēl - 7 spēles, ko labāku var vēl gribēt.
VV grib tikai lielākas šanses, lai ar Vefiņu (iespējams pastiprinātu ar ASK čaļiem) tiktu pie titula

varbūt NBA arī taisām Final Four, lai lielāka intriga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-05-27 15:13, pirms 15 gadiem
Ar savu VEFu nevar uzvarēt garākas sērijas tāpēc jau tā grib.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:14, pirms 15 gadiem
NEPIEKRĪTU!!! Kā pēc tik ļoti nogriezt mums basketbola play off baudu!?!?!?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:15, pirms 15 gadiem
viņā arī kāds ieklausās?????? ??????????????? ??????????????? ???????es par viņa domām tikai pasmeju jau sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-05-27 15:17, pirms 15 gadiem
galvenais, ka tas tiek pateikts tieši dienā, kad būs septītā spēle - intrigas maz esot

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:18, pirms 15 gadiem
Izraēla ir labākais piemērs ar Final 4. Un uzreiz metamies uz 3 uzvaru sēriju kā Krievijā. Kaut kā VV vajadzētu "opreģeļitsa", ko viņš grib. šogad skatītāju nav ļoti daudz, bet pietiekami un intriga ir pat ļoti liela. 3:3 un pēdējā spēlē viss izšķirsies, ko vēl vajag?
Atkal VV ar kaut ko grib izcelties... Maija sākums hokeja mēnesis, bet maija beigas basketbola - vai tad tā ir slikti? Visu sezonu spēlē un trijās dienās noskaidro čempionu, nu super intriga un skatītāji apgāzīs arēnu Rīga vai Ventspils Olimpisko centru

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:20, pirms 15 gadiem
ka tik ne arī...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:23, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: nu 32 kg toč nevar piekrist, savādāk kāds nahaļavu var tikt pie LBL titula
...nevis kāds, bet VEFu jau grib galvgalī dabūt!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:23, pirms 15 gadiem
Nu tad brauc uz savu Izraēlu!
Slēpts komentārs: Radioswhtv

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 15:29, pirms 15 gadiem
Valdis galīgi galvu saspiedis, visu viņam vaig mainīt... Latvijas mazais Napaleons.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:29, pirms 15 gadiem
man jau liekas, ka vienus pleiofus vajag.
LBL varētu Final four taisīt tad, ja pleiofus rīkotu sezonas interesantākajā turnīrā - BBL'ā.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 15:31, pirms 15 gadiem
Absolūti garām. Drīzāk vajadzētu pilnu PO turnīru uzrīkot - 8 komandas un izspēlē kārtīgi sēriju - nevis tā ka, kādam kaut kas ir brīvs. Un domāju, ka vajag arī kausa izcīņu.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:34, pirms 15 gadiem
Paskatoties ventspils mājas spēles nevaru teikt ka skatītāji nenāk un barons spēlētu Arēnā un biļetes maksātu 2ls nevis 5ls tad apakšējās tribīnes noteikti varētu piepildit.
Final 4 ir izdevigi ja komandas ir katra no savas valst un bŗaukāt varētu būt pārāk dargi, bet latvijas merogā jau nu var izbraukāt tos 200km un palutināt latviešu lidzjutejus ar labām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-05-27 15:39, pirms 15 gadiem
Pilnīgs absurds. Nospēlēt visu sezonu un čempionu noskaidrot vienā cīņā. Valdim šīberis iet ciet.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:43, pirms 15 gadiem
man patik ka ir un veters jau tik grib 2 uzvaras uz halavu un cempions

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:50, pirms 15 gadiem
Maijs ir hokeja mēnesis, nevis basketbola mēnesis, un tam ir japielāgojas."

Vienīgais normālais arguments,bet tāpēc jau nav jāmaina sistēma pēc kuras noskaidro valsts čempionus.Jauns ritenis nav jāizdomā,jo šī ir pareizākā uzvarētāju noskaidrošanas sistēma, haļava cauri neiet.Lai kā cienītu Valteru,bet meklējot citāda veida iespēju noskaidrot uvarētāju,ir tīra deķa vilkšana uz savu pusi.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:52, pirms 15 gadiem
[quote skudrinieks]

Ja skatās klātienē 700-800 cilvēku, tad tāda ir tā auditorija, un tāda pati būs gan februārī, gan martā, gan aprīlī.

Jāska, ka ja skatās 700-800 cilvēki un tāda tā auditorija ir, tad tas vairs nav basketbols! Tas nav basketbola cienīgi - tāda situācija var būt Belģijas vai Islandes čempionātā!

Visi meklē VV intereses un pārmet viņam sliktus nodomus, bet kur ir citas idejas? Vai ir labāk tā, lai ir slikti, bet, galvenais, lai nav tā kā VV piedāvā?! Kas tad ir svarīgi - lai basketbola fināls ir Notikums, vai lai ir tā kā tagad?

P.S. par Radio SWH TV VEFa lobēšanu - vajag rūpīgāk iepazīties ar mūsu video saturu un tad, man šķiet, kļus skaidrs, ka mēs lobējam tos, kuri ir interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 16:00, pirms 15 gadiem
Fināla ižķirošo spēli noskatās klātienē ap 700-800 cilvēku! Tas nozīmē, ka intrigas nav!

Ko darit ja Baronam nav normalas spelu zales...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:00, pirms 15 gadiem
nu tad var veidot bbl ar normalu PO tomerPO ir pavisam cita garsha

un vispar jo vel vairak šobrid, kad vietejo čemionātu līmenis smagi krītas vajag veidot bbl ar šīm 8-12 komandām, kā pamaturnīru, lai glābtu spēles kvalitāti šajā grūtajā laikā, mosh rakstam federācijām vēstuli?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:01, pirms 15 gadiem
Par izslēkšanas spēlēm jau interese ir samērā liela, jeb atbilstoša pie šibrīža situācijas.
Manā skatījumā problēma ir ar regulāro sezonu kur pietrūkst motivācijas un cīnās spars. Tāpēc varbūt vajadzētu ieviest arī regulārās sezonas kausu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:07, pirms 15 gadiem
šito tu gan Valdi pateici galīgi šķērsām.. jēga no Final 4, njaa tev tas buutu labāk, jo ar VEFu vareetu uztaisiit haljavu..

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:07, pirms 15 gadiem
Vai tie, kuri raksta šeit komentārus ir savām acim redējuši Arēnā iepriekšējo gadu finālus? Vai ir bijuši uz ASK/Valmieras pusfināliem tajā pašā Daugavā pirms dažiem gadiem, kad es personīgi lieku biļetiti nopirku no Ģirta Ankipāna, bet daudzi citi palika aiz durvīm gribot, tā arī netikuši paskatīties kā Vairogs mēģina nosegt Valteru?
Kuram šķiet, ka ja fināls šogad būtu Arēnā, tad skatītāju būtu vairāk par tūkstoti?
Man izklausās (izlasās), ka te galvenie iebildumi ir par to, ka VV kaut ko uzdrošinās runāt - ir daudz cilvēku, kuriem šķiet, ka VV ir ļaunuma iemiesojums! Tās diskusijas gandrīz nekad nav par tēmu, bet gan par viedokļa paudēju.
1 2 62 komentāri