Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

European top 250

European top 250
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com
Salavat Yulaev Ufa vs. Dinamo Rīga

Atkārtoti labākais klubs Eiropā Salavat Yulaev!

Dinamo Rīga kopējā reitingā, salīdzinot ar pagājušo gadu ir pakāpušies par +1 pozīciju, ieņemot 26. pozīciju. Savukārt, Liepājas Metalurgs ir uzkāpis topā par veselām +53 pozīcijām, ieņemot 174 vietu!

avots : Top 250 européen / European ice hockey club...

  +4 [+] [-]

, 2011-07-15 09:31, pirms 13 gadiem
franču amatieru veidots TOPs - pārāk nopietni to nevajadzētu ņemt...

  +5 [+] [-]

, 2011-07-15 09:45, pirms 13 gadiem
gribetu redzet kurs uzvaretu ja RD speletu pret piemeri Trinecu vai Kosici. vai ari kadu no tiem pasiem Vacijas klubiem. tas pats attiecas uz MnD, Barys, Torpedo u.c. KHL vidusmera klubiem.
lai man piedod cehi un slovaki, bet tiesam nedomaju, ka sie klubi ir specigaki par KHL vidusmera klubiem.
tapat skaidrs, ka LM nav specigaks par vairakiem mestiis klubiem.
visi sadi topi ir nulles vertiba.

     [+] [-]

, 2011-07-15 09:51, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: gribetu redzet kurs uzvaretu ja RD speletu pret piemeri Trinecu vai Kosici. vai ari kadu no tiem pasiem Vacijas klubiem. tas pats attiecas uz MnD, Barys, Torpedo u.c. KHL vidusmera klubiem.
lai man piedod cehi un slovaki, bet tiesam nedomaju, ka sie klubi ir specigaki par KHL vidusmera klubiem.
...
nu, nu - tie KHL vidusmēra klubi šamos jau arī uz viens slidas neapspēlētu...

  +2 [+] [-]

, 2011-07-15 12:09, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - tie KHL vidusmēra klubi šamos jau arī uz viens slidas neapspēlētu...
neviens jau nesaka, ka uz vienas slidas, bet spēcīgāki ir!

  -1 [+] [-]

, 2011-07-15 12:13, pirms 13 gadiem
file rakstīja: neviens jau nesaka, ka uz vienas slidas, bet spēcīgāki ir!
it kā... - bet vai tā tiešām ir - nav jau vēl teikts.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-15 15:46, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: it kā... - bet vai tā tiešām ir - nav jau vēl teikts.
Tādos gadījumos parasti vājākajam ir principiāli jānospēlē par 120%, kamēr spēcīgākais īsti līdz galam nespēlē... Uz vienas slidas neapspēlētu, tomēr skaidrs, ka apspēlētu.
Vai citiem vārdiem - PČ komandu komplektējot, ja būtu pilns ar čehu līgā spēlējošiem, teiksim čehiem, vai KHL spēlējošiem čehiem- kuriem čehiem ir lielākas cerības tikt finālā...? Par DEL - skatījos dažas PO spēlēs šai sezonai - nu ir vairāk brāķa kopumā tur nekā KHL. Protams, stils atšķiras un ir tuvāk ZA stilam, bet tas bildi pataisa( manā skatījumā) vēl švakāku, jo vienkārši skrien un met un vēl ar brāķiem... īsāk izsakoties - piekrītu viedoklim, ka KHL ir spēcīgākā līga patreiz vecajā pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-15 16:18, pirms 13 gadiem
henrijz rakstīja: Tādos gadījumos parasti vājākajam ir principiāli jānospēlē par 120%, kamēr spēcīgākais īsti līdz galam nespēlē... Uz vienas slidas neapspēlētu, tomēr skaidrs, ka apspēlētu.
Vai citiem vārdiem - PČ komandu komplektējot, ja būtu pilns ar čehu līgā spēlējošiem, teiksim čehiem, vai KHL spēlējošiem čehiem- kuriem čehiem ir lielākas cerības tikt finālā...? Par DEL - skatījos dažas PO spēlēs šai sezonai - nu ir vairāk brāķa kopumā tur nekā KHL. Protams, stils atšķiras un ir tuvāk ZA stilam, bet tas bildi pataisa( manā skatījumā) vēl švakāku, jo vienkārši skrien un met un vēl ar brāķiem... īsāk izsakoties - piekrītu viedoklim, ka KHL ir spēcīgākā līga patreiz vecajā pasaulē.
neaizmirsti, ka Košice un Triņeca ir savu valstu čempioni. nu nebūs tā, ka PILNĪGI VISI KHL klubi ir spēcīgāki par jebkuru citu Eiropas klubu.

nezinu, kāpēc DEL piesauci, bet manā skatījumā Čehijas Ekstralīga ir spēcīgāka par DEL. Vismaz vizuāli tādu iespaids ir palicis. Arī no savstarpējām spēlēm.

Decembrī skatījos Špenglera kausā spēli starp SKA un Prāgas Sparta (tobrīd šamie bija 11.v. Čehijā) - krievi tikai ar lielām pūlēm izplēsa uzvaru. Un es neteiktu, ka SKA spēlēja ar pusspēku.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-15 16:26, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: neaizmirsti, ka Košice un Triņeca ir savu valstu čempioni. nu nebūs tā, ka PILNĪGI VISI KHL klubi ir spēcīgāki par jebkuru citu Eiropas klubu.

nezinu, kāpēc DEL piesauci, bet manā skatījumā Čehijas Ekstralīga ir spēcīgāka par DEL. Vismaz vizuāli tādu iespaids ir palicis. Arī no savstarpējām spēlēm.

Decembrī skatījos Špenglera kausā spēli starp SKA un Prāgas Sparta (tobrīd šamie bija 11.v. Čehijā) - krievi tikai ar lielām pūlēm izplēsa uzvaru. Un es neteiktu, ka SKA spēlēja ar pusspēku.
2009 gadaa Latvija 3/3 pamatigi iespieda NHL miljonaarus vinu zonaa, un es neteiktu, ka tie NHL miljonaari speleja ar puspeeku.
Viena spele, neko neizsaka.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-15 16:28, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: neaizmirsti, ka Košice un Triņeca ir savu valstu čempioni. nu nebūs tā, ka PILNĪGI VISI KHL klubi ir spēcīgāki par jebkuru citu Eiropas klubu.

nezinu, kāpēc DEL piesauci, bet manā skatījumā Čehijas Ekstralīga ir spēcīgāka par DEL. Vismaz vizuāli tādu iespaids ir palicis. Arī no savstarpējām spēlēm.

Decembrī skatījos Špenglera kausā spēli starp SKA un Prāgas Sparta (tobrīd šamie bija 11.v. Čehijā) - krievi tikai ar lielām pūlēm izplēsa uzvaru. Un es neteiktu, ka SKA spēlēja ar pusspēku.
Pie reizes Spartaks tur pakāsa visiem pēc kārtas. Žvaigžņu protams KHL ir vairāk,bet daudzas Eiropas komandas kā līdzīgas sistos ar vadošajiem KHL klubiem ,nerunājot par vidusmēra KHL klubiem un lejas gala.

     [+] [-]

, 2011-07-16 00:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: neaizmirsti, ka Košice un Triņeca ir savu valstu čempioni. nu nebūs tā, ka PILNĪGI VISI KHL klubi ir spēcīgāki par jebkuru citu Eiropas klubu.

nezinu, kāpēc DEL piesauci, bet manā skatījumā Čehijas Ekstralīga ir spēcīgāka par DEL. Vismaz vizuāli tādu iespaids ir palicis. Arī no savstarpējām spēlēm.

Decembrī skatījos Špenglera kausā spēli starp SKA un Prāgas Sparta (tobrīd šamie bija 11.v. Čehijā) - krievi tikai ar lielām pūlēm izplēsa uzvaru. Un es neteiktu, ka SKA spēlēja ar pusspēku.
Absolutizēt, protams, nav jēga - skaidrs, ka nebūs tā, ka 100% visi KHL klubi apspēlēs visus citus Eiropas klubus. Bet to varēs noskaidrot tā pa īstam, tikai tad, kad globalizācija būs tikusi tik tālu, ka hokejā būs vismaz eiropas čempionu līga, ar lieliem honorāriem( balvu fondiem) un vēl kautko nebūt, kas izraisīs maksimālu prestižu piedalīties un uzvarēt turnīrā. Tad jā - tad visi spēlēs ar pilnu atdevi, nevarēs teikt, ka tie vai citi spēlēja ar pusspēku, jo viņiem tas nav svarīgi, utt... Tikmēr lai ir kā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-16 09:31, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pie reizes vēl gadu iepriekš Minskas Dinamo, kas neiekļuva pat 16 KHL spēcīgāko vienību skaitā paņēma to kausu... vai jebkura cita Eiropas (un AHL) 17. spēcīgākā blice varētu vinnēt Špenglera kausu... Bet KHL var!
Tikai vajag atcerēties ,ka Minskieši uz šo turnīru tika pastiprināti,jo turnīra reglaments to pieļauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja