Video: Ģenerālis un Bukmeikers iezīmē lielākās "Eurobasket 2017" intrigas un prognozē

92:82

Serbija - Latvija

Latvijas basketbola izlase jau devusies uz Turciju, kur piektdien aizvadīs pirmo spēli Eiropas čempionāta finālturnīrā. Ģenerālis Valdis Valters un Bukmeikers Arvīds Rasa pāris dienas pirms turnīra satikās, lai iezīmētu galvenās turnīra intrigas, kā arī izdarītu dažādas prognozes.

Ģenerālis un Bukmeikers par un ap Eiropas čempionātu 00:00 - 43:48
Prognozes 43:48 - 55:50

Vērtējums: +11
1 2 39 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2017-08-30 15:36, pirms 3 mēnešiem
Ir interesanti, redzēsim ko rādīs čempis. Par Leišiem Valdim jāpiekrīt, viņi tiešām kapā savu basi, kas dod rezultātu.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 15:47, pirms 3 mēnešiem
Fināls Latvija- Slovēnija

 +10 [+] [-]

, 2017-08-30 15:47, pirms 3 mēnešiem
var jau V.V nepatikt, bet šim vienīgajam pietiek dūšas pateikt, ka Janičenoks nevelk
parējie analītiķi vai nu raustās to atzīt vai arī nav nekādi dižie eksperti

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 16:02, pirms 3 mēnešiem
Jajau Slovēņi ir tādi paši kā mēs, kas var iespēlēties, tad kāpēc gan LV nevarētu finālā ielikt?

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 16:07, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Bet tas ir spēlētājs kurš var iemest tad kad citi to galīgi nevar un tādi gadījumi ir bijuši ļoti bieži!

Atcerēsimies pēdējā EČ atklāšana spēli Rīgā pret Beļģiju, tas bija tieši Janičenoks kurš sāka mest bumbas grozā tad kad citi nevarēja trāpīt no jebkuras pozīcijas!

VV nekad neko labu nepateiks ne par vienu sportistu, izņēmums ir tikai tas ja šis sportists ir slavens un bagāts, par tiem visiem Valdiņš vienmēr ir dziedājis slavas dziesmas un dzied tās vēl šodien!
Jā, bet tas bija pirms 2 gadiem! To neviens neapšauba - Janičenoks ir augstas klases spēlētājs, taču viņa labākie gadi ir aiz muguras. Šobrīd tiešām viņš krīt ārā no sastāva.
Taču no otras puses - Krisītis ir pelnījis savu pēdējo čempi, jāsaka viņam paldies par gadiem, ko ziedojis izlasei. Un kā 11-12 spēlētājs viņš arī tiek ņemts - tāpat lielu lomu laukumā nespēlēs, bet kādā atslēgas momentā var būt noderīgs. Arī ģērbtuvēs pieredzējuša spēlētāja klātbūtne šim modelim ir nepieciešama.
Tādēļ uzskatu - viss pareizi, ka Kristaps brauc uz šo čempi, tikai, atšķirībā no citiem gadiem, šogad nebūs vilcējs un neviens no viņa to negaida!

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 16:12, pirms 3 mēnešiem
Valdis kārtējo šļuru uzlēja Bagijam, redzēs, vai nepamatoti.

  -4 [+] [-]

, 2017-08-30 16:18, pirms 3 mēnešiem
drenaza rakstīja: var jau V.V nepatikt, bet šim vienīgajam pietiek dūšas pateikt, ka Janičenoks nevelk
parējie analītiķi vai nu raustās to atzīt vai arī nav nekādi dižie eksperti
es redzu kads vins ir prognozetajs Overtime abi ar Puci sadomajusies no sevis nez ko,no sporta maz ko saprot,ja godigi! Kautko tizli smejas par saviem jokiem,sakuma man raidijums patika,beigas jau galigi auzas aizgaja,doma ka pasi gudrakie par visiem,labi ka nosledza nost!

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 16:19, pirms 3 mēnešiem
Man vienīgajam liekas, ka Valteram viss liekas slikti?!

Mums ir viena no perspektīvākajām izlasēm un ļoti labi izskatās, draudzīgi, puiši izbauda ko dara...a tas tik kritizē...laikam sāp. ka ir izgrūsts no LV basketbola.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 16:20, pirms 3 mēnešiem
blondais18 rakstīja: Man vienīgajam liekas, ka Valteram viss liekas slikti?!

Mums ir viena no perspektīvākajām izlasēm un ļoti labi izskatās, draudzīgi, puiši izbauda ko dara...a tas tik kritizē...laikam sāp. ka ir izgrūsts no LV basketbola.
Valters doma,ka tikai vins mak spelet basketbolu,personikas antipatijas izrada pret Vef nav profesionalisms!

     [+] [-]

, 2017-08-30 16:21, pirms 3 mēnešiem
protams, ka Janičenoks nevelk, jo viņam nav jāvelk - LV basis būtu dziļā bedrē ja viņan būtu jāvelk.

bet ja izlase tiks kādās spēlēs līdz izšķirošajam metienam galotnē, tad mana izvēle skaidra - Janičenoks! visu karjeru ir metis svarīgākos metienus veiksmīgi, svarīgos brīžos..

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 16:33, pirms 3 mēnešiem
Valdis no basketbola tomēr kaut ko saprot vairāk nekā viņa mūžigie zāģētāji.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 16:34, pirms 3 mēnešiem
Par pārbaudes spēlēm runājot: tad kad tika sarunāta pārbaudes spēle ar Čehiju neviens nevarēja zināt ka uz Rīgu čehi atbrauks bez Balvina, Veselija un Satoranska, ja šie džeki būtu sastāvā tur būtu pavisam cita spēle un kas zin kā mums klātos!

Tā pati Lietuva bija bez Saboņa, ja viņš būtu arī nezin kā mums tur klātos!

Tie paši poļi uz Rīgu atbrauca bez Karnowska kurš ļoti labi spēlēja Magic sastāvā vasaras līgā, būtu viņš sastāvā, arī tā būtu pavisam savādāka un daaudz spēcīgāka komanda, viņš izlasei pievienojās tieši pēc Rīgas spēlēm un pārbaudes spēlēs parādīja kas ir kas!

Protams, to visu jau sen zināja Valdiņš ka tā būs, kurš gan cits!

Vienīgais pretinieks kas bija jau sākumā izvēlēts ļoti švaks bija Rumānija, bet visas TOP komandas Eiropā vismaz vienu spēli nospēlē par sevi vismaz 3 klases vājāku pretinieku - VISAS!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 16:43, pirms 3 mēnešiem
11 minūtes izturēju no šī video, nafig tas Valters!

Par Strēlnieku - tieši pašā EČ finālturnīrā Strēlnieks allaž sevi parādījis no labākās puses!

Un Olympiacos kuri var nopirkt jebkuru spēlētāju pasaulē (ja tikai viņš grib uz turieni braukt) ņemot Strēlnieku pie sevis tomēr zina ko dara un tas jau vien ka viņam uzreiz iedeva 2g līgumu liecina par Strēlnieka augsto līmeni!

Atļauties nolikt viņu var tikai VV, jo droši vien ka viņš Strēlnieku nedaudz apskauž, jo paša dēlam kurš arī bija PG tak 18 gados jau bija solīta spoža nākotne, bija pat 5 gadu līgums ar toreizējo grandu Efes Pilsen.. bet kā tur viss ar viņu toreiz beidzās labi zinām, nu un tad kad saprata kko dzīvē tad sāka ķerties pie jau lūzušiem salmiņiem un ejot spēlēt uz līgu kurā viņš savā laikā teica ka kāju tur nespers (Bundeslīga Vācijā)!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-30 16:44, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Par pārbaudes spēlēm runājot: tad kad tika sarunāta pārbaudes spēle ar Čehiju neviens nevarēja zināt ka uz Rīgu čehi atbrauks bez Balvina, Veselija un Satoranska, ja šie džeki būtu sastāvā tur būtu pavisam cita spēle un kas zin kā mums klātos!

Tā pati Lietuva bija bez Saboņa, ja viņš būtu arī nezin kā mums tur klātos!

Tie paši poļi uz Rīgu atbrauca bez Karnowska kurš ļoti labi spēlēja Magic sastāvā vasaras līgā, būtu viņš sastāvā, arī tā būtu pavisam savādāka un daaudz spēcīgāka komanda, viņš izlasei pievienojās tieši pēc Rīgas spēlēm un pārbaudes spēlēs parādīja kas ir kas!

Protams, to visu jau sen zināja Valdiņš ka tā būs, kurš gan cits!


Vienīgais pretinieks kas bija jau sākumā izvēlēts ļoti švaks bija Rumānija, bet visas TOP komandas Eiropā vismaz vienu spēli nospēlē par sevi vismaz 3 klases vājāku pretinieku - VISAS!
Mums nebija Siliņa, pret čehiem KP nespēlēja, AP nav sastāvā, kas zina, kā būtu, ja AB nebūtu beidzis karjeru, iespējams mēs būtu Nr.2 izlase aiz Spāņiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 16:50, pirms 3 mēnešiem
chubaki rakstīja: Mums nebija Siliņa, pret čehiem KP nespēlēja, AP nav sastāvā, kas zina, kā būtu, ja AB nebūtu beidzis karjeru, iespējams mēs būtu Nr.2 izlase aiz Spāņiem.
Biedriņš noderētu, tad būtu stabili top 4 izlase.

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 16:58, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Par Strēlnieku - tieši pašā EČ finālturnīrā Strēlnieks allaž sevi parādījis no labākās puses!
Euro 2015, Strēlnieka 3p%: 6/28 (21.4). 9+5 vidēji spēlē. Pēdējās 2 spēlēs cīņā par OS, 2+7, 7+2. Ja tā ir viņa labākā puse, tad jāsaka, ka viņš ir stipri limitēts spēlētājs, kurš izšķirošajās spēlēs pazūd. Baigo latiņu esi uzcēlis! Gan jau tāpēc VV arī pieminēja, kas notiks, kad būs baigais spiediens uz viņu.

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 17:02, pirms 3 mēnešiem
Var jau te sapņot par medaļām, bet ja sākot treniņus nav pat otrā trenera, pārbaudes spēles ar vājiem pretiniekiem, iespējamais līderis pēdējās desmit dienas netrenējas un ar šo sastāvu iepriekš arī faktiski nav spēlējis, es esmu optimistiski piesardzīgs.
Šī komanda var spēlēt skaisti, taču tās galvenā opcija joprojām būs precizitāte un tālmetiens. Pēdējie lielie turnīri - Beļģija, Čehija, Puertoriko... Neticu, ka būs turnīrs bez šāda grābekļa. Un nedod dievs, vēl kādas traumas gadīsies

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 17:04, pirms 3 mēnešiem
chubaki rakstīja: Mums nebija Siliņa, pret čehiem KP nespēlēja, AP nav sastāvā, kas zina, kā būtu, ja AB nebūtu beidzis karjeru, iespējams mēs būtu Nr.2 izlase aiz Spāņiem.
Tikpat labi var teikt - ja grieķiem būtu Jannis, frančiem būtu Gobērs, serbiem būtu vesels bars svarīgo spēlētaju...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-30 17:46, pirms 3 mēnešiem
Mixes rakstīja: Euro 2015, Strēlnieka 3p%: 6/28 (21.4). 9+5 vidēji spēlē. Pēdējās 2 spēlēs cīņā par OS, 2+7, 7+2. Ja tā ir viņa labākā puse, tad jāsaka, ka viņš ir stipri limitēts spēlētājs, kurš izšķirošajās spēlēs pazūd. Baigo latiņu esi uzcēlis! Gan jau tāpēc VV arī pieminēja, kas notiks, kad būs baigais spiediens uz viņu.
Paskaties kā viņš ir nospēlējis izšķirošās spēles EuroBasket2015 kad mums ūdens ir mutē smēlies?

Jā OS kvalis, tas nebija veiksmīgs, bet palasi ar kādam veselības problēmam šajākvalifikācijā spēlēja Strēlnieks, arī pirms tam klubu sezona kāda viņam bija!

Ciparus un vidējo statistiku mēs visi varam izvilkt un iekopēt, nekādu problēmu, bet paskaties izšķirošās spēles 2015 gadā - pret Igauniju, Slovēniju, Čehiju - viennozīmīgs līderis viņš bija, viņš vilka komandu un viņš izvilka mums to 8nieku 2015 gadā, jo izšķirošajos mačos tieši Strēlnieks bija izlases līderis!

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 18:02, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Paskaties kā viņš ir nospēlējis izšķirošās spēles EuroBasket2015 kad mums ūdens ir mutē smēlies?

Jā OS kvalis, tas nebija veiksmīgs, bet palasi ar kādam veselības problēmam šajākvalifikācijā spēlēja Strēlnieks, arī pirms tam klubu sezona kāda viņam bija!

Ciparus un vidējo statistiku mēs visi varam izvilkt un iekopēt, nekādu problēmu, bet paskaties izšķirošās spēles 2015 gadā - pret Igauniju, Slovēniju, Čehiju - viennozīmīgs līderis viņš bija, viņš vilka komandu un viņš izvilka mums to 8nieku 2015 gadā, jo izšķirošajos mačos tieši Strēlnieks bija izlases līderis!
Un citās spēlēs jeb lielākajā daļā spēļu viņš bija absolūti briesmīgs, puļīja drausmīgus metienus un nespēja nekādi iekustināt uzbrukumu. Slēdziens ir tāds, ka viņš bija ļoti nestabils un galējā statistika bija tālu līdz ''labākajai pusei''. Abi kopā ar Blūmu gan vilka, gan raka spēles. Tāpēc nevajag dzīvot ilūzijā, ka viņš ir baigais krutais uzreiz kā ierodas izlasē. Absolūti tā nav un pilnībā piekrītu VV, ka ir jāuzmanās.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-30 18:18, pirms 3 mēnešiem
Neesmu pesimists, bet ar šādu saraustītu sagatavošanās ciklu, kurā visi spēlētāji bija kopā pusotrā spēlē, gaidīt medaļas var tikai neglābjams optimists. Novēlu izlasei tikai uzvaras, bet zināmas bažas par viņu sniegumu nepamet.

     [+] [-]

, 2017-08-30 18:24, pirms 3 mēnešiem
japiekrit valterenam-janicenoks nulle.zel ka pats to nesaprot

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 18:57, pirms 3 mēnešiem
Noskatījos no sākuma līdz beigām, piedodiet, tik garlaicīgi šie kungi sen nebija runājuši

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 19:07, pirms 3 mēnešiem
knaible rakstīja: Neesmu pesimists, bet ar šādu saraustītu sagatavošanās ciklu, kurā visi spēlētāji bija kopā pusotrā spēlē, gaidīt medaļas var tikai neglābjams optimists. Novēlu izlasei tikai uzvaras, bet zināmas bažas par viņu sniegumu nepamet.
Čempioni ieksrienās turnīra laikā!

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 19:15, pirms 3 mēnešiem
Mixes rakstīja: Un citās spēlēs jeb lielākajā daļā spēļu viņš bija absolūti briesmīgs, puļīja drausmīgus metienus un nespēja nekādi iekustināt uzbrukumu. Slēdziens ir tāds, ka viņš bija ļoti nestabils un galējā statistika bija tālu līdz ''labākajai pusei''. Abi kopā ar Blūmu gan vilka, gan raka spēles. Tāpēc nevajag dzīvot ilūzijā, ka viņš ir baigais krutais uzreiz kā ierodas izlasē. Absolūti tā nav un pilnībā piekrītu VV, ka ir jāuzmanās.
Valdim tak visi ir m***i izņemot KP, un tikai tāpēc ka viņš ir slavens un bagāts, ja viņš spēlēt Eirolīgā kaut vai Madrides Real, viņš būtu Valda acīs tāds pats m***s kā visi pārējie!

Noņem šai izlasei Strēlnieku nost, ļoooti gribētos redzēt kāda tā izskatītos!

Kā Valdis var zināt kā spēlē Strēlnieks, ja Valters basketbolu neskatās un spēles neapmeklē? Ā nu jā, viņš tak ar ekstrasensiem sazinās noteikti!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 19:22, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Valdim tak visi ir m***i izņemot KP, un tikai tāpēc ka viņš ir slavens un bagāts, ja viņš spēlēt Eirolīgā kaut vai Madrides Real, viņš būtu Valda acīs tāds pats m***s kā visi pārējie!

Noņem šai izlasei Strēlnieku nost, ļoooti gribētos redzēt kāda tā izskatītos!

Kā Valdis var zināt kā spēlē Strēlnieks, ja Valters basketbolu neskatās un spēles neapmeklē? Ā nu jā, viņš tak ar ekstrasensiem sazinās noteikti!
VV joprojām uzskata, brāļi Bertāni nav nekas īpašs Latvijas basketbolā

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 19:28, pirms 3 mēnešiem
sandis444444 rakstīja: Noņem šai izlasei Strēlnieku nost, ļoooti gribētos redzēt kāda tā izskatītos!
Kurš tad saka, ka jāņem nost?! Bet tavs izteikums, ka "EČ finālturnīrā Strēlnieks allaž sevi parādījis no labākās puses" ir absolūtas muļķības. Nu ne vella viņš to nav parādījis, tik nestabili spēlējot un drausmīgi metot 3p. Tāpēc VV bažas ir pilnīgi pamatotas šajā sakarā.

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 19:41, pirms 3 mēnešiem
Jo vecāks Valters, jo vairāk žults... Gadiem ilgi noliek Bagiju, bet Bagijam ar katru čempi rezultāti tikai labāki.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-30 19:48, pirms 3 mēnešiem
Viens tas, kas neliekas kopā, un es personīgi nesaprotu kā to panākt - Valdis saka, ka jābrauc uz čempionātu ar pārliecību - mēs spēlēsim finālā, kam es arī piekrītu.
Bet atliek to pateikt skaļi, un mēdiji + "fani" sacels tādu vētru ūdens glāzē, ka paliekot, piemēram, 1/8 finālā, mūsējie tiks nolieti ar sūdiem un sekos replikas kā "zvaigžņu slimība, spēlēt nemāk", "pirksti gaisā, ar pusspēku gribēja pāriet pāri" utt...100 versijas var saražot tādā garā.
Bet tāda ir tā mentalitāte, kas mūs atšķir no lietuviešiem. Pilns ar nīdētājiem un heiteriem.
+ medijiem to tik vien kā vajag, lai uzceptu sensacionālu rakstu.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-30 20:02, pirms 3 mēnešiem
Abi divi absolūti reāli novērtēja situāciju,gan par pašu čempionātu,gan arī par Latvijas izlasi.Šaubīties šo divu vīru teiktajā var tikai tāds,kuru pašu ievēlēs FIBA slavas zālēProtams,ka bez viņu nosauktajām četrām-piecām komandām vēl kāda var izšaut un mēs visi ļoti gribētu,lai tā būtu Latvija.Tomēr zinot visu sporta veidu Latvijas izlašu kompleksus svarīgākajos mačos,kā arī individuālajos sporta veidos,arī šajā čempī labāk lielas cerības nelolot.Un pēc tam priecāties,ja būšu kļūdījies.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 20:36, pirms 3 mēnešiem
Peec paargudraa VV runas jau izklausas ka mums labaak nemaz nebraukt

     [+] [-]

, 2017-08-30 21:25, pirms 3 mēnešiem
https://www.lattelecom.tv/tiesraide... labs raidījums pat labāks par Overtime

     [+] [-]

, 2017-08-30 21:51, pirms 3 mēnešiem
drenaza rakstīja: var jau V.V nepatikt, bet šim vienīgajam pietiek dūšas pateikt, ka Janičenoks nevelk
parējie analītiķi vai nu raustās to atzīt vai arī nav nekādi dižie eksperti
Ha haa, šito par KJ saka jau pedejos čempjus, jo pārb speelees allaž bijis nekāds. Bet kad pienāk čempis, tad krisītis visiem liek kluseet un saukt citos vārdos pieminot viņa olu izmeerus. Viņš savu izdarīs, tas ir skaidrs. Par šo raidījumu, kā vienmer liela pesimistiska muldeešana. Mums ir problemas, čempis suuds, kp spelee nepareizi, trenerim nav taktikasm. Viss slikti.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-30 21:52, pirms 3 mēnešiem
Kā man patīk šie raidījumi un V.V. ar bukmeikeru kopumā! Paldies milzīgs visiem kas šo organizē! Dzīvosim draudzīgi! Mūsau zeme - LATVIJA!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 22:53, pirms 3 mēnešiem
Valteru dažos brīžos ir grūti klausīties . Tāds pesimists uz Latvijas izlasi .
1 2 39 komentāri

Tev jābūt autorizētam,

restorāni Rīgā - saņem atlaides