Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Latvijai ir nepieciešams futbols?

Latvijai ir nepieciešams futbols?

Nedaudz novēloti gan....un tomēr!
Apsveicu visus Latvijas futbola līdzjutējus ar sezonas sākumu un Fk Liepājas skaisto uzvaru pār Skonto!
Šis atklāšanas mačs parādīja cik liela nozīme ir treneru darbam spēles laikā,jo spēli faktiski uzvarēja Dobrecovs!
2014 gadā LIE-SKO 1-0 , SKO-LIE 1-2, arī pateicoties tieši Dobrecova darbam spēles laikā, tika izrautas uzvaras pār Pertijas komandu!
Par to vajadzētu aizdomāties tiem, kuri Pertiju uzskata joprojām par labāko Virslīgas treneri!

Daudzi ir iegājuši eiforijā sakarā ar to ka Rudņevs tiek ,,pasūtīts,, , man no tā, ne silts, ne auksts,ir viņam problēmas ar savu momentu realizāciju,bet kad parādījās Rudņevs ,tā no izlases ,,pazuda,, Karlsons,kopā šie nav spēlējuši,kaut tai laikā Karlsons azeru presē cēla Starkovu gandrīz vai debesīs...Starkovs Karlsonu vairs neņēma,kā parādījās J.Ikaunieks tā ,,pazūd,, Rudņevs,arī kopā Pahars nelika laukumā mačā pret NED!
Neveselīgi strādā treneri,jo būtu tak jāpamēģina, jāpaeksperimentē....Varbūt nostrādā....
Tikais nepārprotiet mani,es šeit rakstu no trenera skatu punkta un domāju ka J.Ikaunieks būs īstais iemesls,kāpēc Rudņeva nav!

Mani vairāk gan satrauc izlases nākotne!
Ko mēs gribam panākt ar šādu trenera kolektīvu?Pahars,Astafjevs,Riherts........
Kāpēc izlasei netiek piesaistīti jauni padsmitgadīgi spēlētāji(J.Ikaunieku tik ar gariem zobiem ielika sastāvā,tad kad Rudņevs maču izlaida)?
Kāpēc mums parādās debitanti izlasē 28 gados?
Ko izlasē meklē 39 gadīgs vārtsargs,mums nav jādomā par nākotni, arī šai līnijā?
Kāpēc U-21 izlasei netiek piesaistīts atbilstošs treneris?Kazakevičs var veterānus vadīt, bet ne šos jauniešus!Un caur šo izlasi ar labu spēli varam tak cerēt uz mūsu jauniešu eksportu,bet lai būtu spēle ir treneris vajadzīgs!
Kāpēc Latvijā vēl joprojām nav stadiona?Kārtējais projekts šoreiz jau ar 5700 vietām(iepriekšējam +/- 5000)?Kam stadions ir domāts?Ko darīsim, kad apmeklētība būs krietni lielāka ,kā šobrīd(un tādi laiki pienāks),būvēsim jaunu?Tiesa vēl jau šis projektelis jārealizē!
(15`000-20`000 kā minimums un ar dabīgo zālāju, jābūt Valsts stadionam)!
Visvieglākais ir attaisnot savas sagrāves,neizteiksmīgo spēli,zaudējumus,zemās vietas ... ar standart frāzēm!
Paskat kur spēlē mūsu spēlētāji un kur pretinieku,būs mums kādi 20 labos klubos, tad arī varēsim domāt par rezultātiem u.t.t. ...
Bet ko mēs darām, lai šos jaunos futbolistus redzētu labos ārzemju klubos?Tagad mums aug spēcīga maiņa,un jāstrādā.... jāstrādā... Pietiek raudāt,tikais mēs paši varam savu futbolu attistīt!
Kā redzams daudz jautājumu šai bardakā, un tiem trim žurnālistiem, kuri savu enerģiju nežēlo apmelojot Andris5 Twiterī, ieteiktu padomāt labāk par to ,vai mums ir, vai nav vajadzīgs futbols,un savu lieko enerģiju veltīt LV futbola problēmu risināšanā!
Jo ātrāk sāksim pārmaiņas,sākot ar treneru nomaiņām,jo mēs ātrāk tiksim pie futbola,katrs aizvadītais gads zem Pahara zīmes = zaudēts gads!
Fk Liepāja man jau dod futbolu,bet gribās arī Izlases futbolu BAUDĪT un BAUDĪT izlasei spēlējot ATBILSTOŠĀ stadionā!
Ar cieņu : Andris5

1 2 42 komentāri
Slēpts komentārs: Banss

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 22:26, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Latvijai vajag futbols, hokejs, volejbols, vieglatlētika un biatlons. Pārējo var mierīgi likvidēt.
tevi arī, nejau gultā tirsēji ir tie, kas nosaka, kas Latvijā ir vajadzīgs un nav. Bet gan uzņēmīgi cilvēki, kuri ir gatavi strādāt un trenēties.

     [+] [-]

, 2015-03-19 22:26, pirms 10 gadiem
Kad mums parādīsies neatkarīgs(i) futbola žurnālists(i), kurš(i) strādās no vistīrākās sirdsapziņas, visas Latvijas futbola vārdā, tad tikai mēs sāksim iet kalnā! Uz doto brīdi šie tā saucamie "žurnālisti" ir zem pamatīgas tupeles, pasūtījuma upuri un vergi, kuri ir radījuši šo neauglīgo augsni Latvijas futbolā!

     [+] [-]

, 2015-03-19 22:28, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: tevi arī, nejau gultā tirsēji ir tie, kas nosaka, kas Latvijā ir vajadzīgs un nav. Bet gan uzņēmīgi cilvēki, kuri ir gatavi strādāt un trenēties.
Tad darbojies. Sāc ar savas pietirstās gultas iztīrīšanu. Redzu ka esi eksperts!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 22:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kad mums parādīsies neatkarīgs(i) futbola žurnālists(i), kurš(i) strādās no vistīrākās sirdsapziņas, visas Latvijas futbola vārdā, tad tikai mēs sāksim iet kalnā! Uz doto brīdi šie tā saucamie "žurnālisti" ir zem pamatīgas tupeles, pasūtījuma upuri un vergi, kuri ir radījuši šo neauglīgo augsni Latvijas futbolā!
Esi sapratis daļēju zemtekstu!
Bet tas kas šobrīd notiek par un ap LV futbola izlasi ,mēs arī pēc gadiem 10 būsim tādā pat līmenī(ja ne zemākā) kā šobrīd!
Jāsāk ar pārmaiņām,ārā O.Laizānus,Fertovus,Sinelnikovus,Tarasovus u.t.t. neperspektīvos,un to vietā sākt pamazām iespēlēt jaunos,upurēt šo jau zaudēto ciklu,nākošo arī un pēc 3 gadiem arī varētu uz ko cerēt!Pilnībā veidot jaunu izlasi!
Bet arī prasmīgu treneri jāpiesaista!

     [+] [-]

, 2015-03-19 22:44, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Esi sapratis daļēju zemtekstu!
Bet tas kas šobrīd notiek par un ap LV futbola izlasi ,mēs arī pēc gadiem 10 būsim tādā pat līmenī(ja ne zemākā) kā šobrīd!
Jāsāk ar pārmaiņām,ārā O.Laizānus,Fertovus,Sinelnikovus,Tarasovus u.t.t. neperspektīvos,un to vietā sākt pamazām iespēlēt jaunos,upurēt šo jau zaudēto ciklu,nākošo arī un pēc 3 gadiem arī varētu uz ko cerēt!Pilnībā veidot jaunu izlasi!
Bet arī prasmīgu treneri jāpiesaista!
Es pa pārējo neko nesaku!
Bet tas kā šie štancē rakstus vienu pēc otra ar virzienu uz vienvirziena domāšanu, gandrīz kā Vienotībā Tāpēc es saku, vergi, pērkamie un atkarīgie! Būs viss pretēji nāks labāki laiki...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 22:52, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Es pa pārējo neko nesaku!
Bet tas kā šie štancē rakstus vienu pēc otra ar virzienu uz vienvirziena domāšanu, gandrīz kā Vienotībā Tāpēc es saku, vergi, pērkamie un atkarīgie! Būs viss pretēji nāks labāki laiki...
Žurnālisti ne tikais neko nedara un priecājas par esošo futbolu, bet paralēli nospiež aktīvos viedokļu paudējus!Jeb tos kuri nosoda to kas notiek LV futbolā!
Diemžēl , bet bedrē esam no kura izlīst būs grūti!Kaut nākotnē varetu skatīties ar cerībām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:12, pirms 10 gadiem
Importa treneri vajadzīgi, un ne jau bijušās CCCP. Jau sākot no apakšējiem līmeņiem.

     [+] [-]

, 2015-03-19 23:25, pirms 10 gadiem
LV izlasī ir jospielej uz dūtū breidi lobokajim. Rudņevs ir taids .Brōļi Ikaunīki, Zjuzins ir tī ,kas jam var īdūt lobu pīspieli.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:29, pirms 10 gadiem
Kaut ko tik stulbu sen nebiju lasījis
Komentāra autors mazliet ar galvu nedraudzējas

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 23:36, pirms 10 gadiem
malns kačs rakstīja: LV izlasī ir jospielej uz dūtū breidi lobokajim. Rudņevs ir taids .Brōļi Ikaunīki, Zjuzins ir tī ,kas jam var īdūt lobu pīspieli.
būtu mums 10 kruti top3 līgu uzbrucēji, ko tad 4-4-2 tikai no viņiem arī veidotu? Komandas veido no spēlētajiem, kas tajā vai citā virknējuma iederas kā mehānismā, ne jau pamatojoties uz pliku klasi. Un Rudņevam ir problēmas kaut kādas, spēlētgriboši cilvēki labāk derēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:47, pirms 10 gadiem
Pa lielam visam piekrītu. Paharu gan nenosodu - jauna vēsma, plus izrāda patriotismu un izskatās, ka ir ar visu iekšā futbolā. Citās Tevis pieminētajās lietās gan ir bēdīgi un ar šādu "jauno" stadionu kļūs vēl sliktāk, jo Skonķikā, lai arī kāds viņš ir, 9k uz lielajiem mačiem vismaz var salīst.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:47, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Importa treneri vajadzīgi, un ne jau bijušās CCCP. Jau sākot no apakšējiem līmeņiem.
Domāšanai jāmainās!Protams!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 00:25, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: 1. "'Apsveicu visus Latvijas futbola līdzjutējus ar sezonas sākumu un Fk Liepājas skaisto uzvaru pār Skonto!''

Pilnīgs mēsls ar Liepājas uzvaru tu vari apsveikt tikai FK Liepāja fanus - pārējiem pajāt uz tavu Liepāju.

2. ''Tikais nepārprotiet mani,es šeit rakstu no trenera skatu punkta un domāju ka J.Ikaunieks būs īstais iemesls,kāpēc Rudņeva nav!''

Tu vari rakstīt tikai no sava skatpunkta, nevis no treneru, tā nemurgo.
Un Ikaunieks nav nekāda panaceja Latvijas izlasē un lai vai kā, Rudņevs ir patreiz labākais Latvijas uzbrucējs, gribi to tu vai ne...

3. "Kāpēc Latvijā vēl joprojām nav stadiona?Kārtējais projekts šoreiz jau ar 5700 vietām(iepriekšējam +/- 5000)?Kam stadions ir domāts?Ko darīsim, kad apmeklētība būs krietni lielāka ,kā šobrīd(un tādi laiki pienāks),būvēsim jaunu?Tiesa vēl jau šis projektelis jārealizē!

Izlases sniegums neliecina, ka mums būtu pagaidām nepieciešam lielāks stadions un tas nav projektelis, bet konkrēts futbola stadiona projekts.

5."Visvieglākais ir attaisnot savas sagrāves,neizteiksmīgo spēli,zaudējumus,zemās vietas ... ar standart frāzēm!
Paskat kur spēlē mūsu spēlētāji un kur pretinieku,būs mums kādi 20 labos klubos, tad arī varēsim domāt par rezultātiem u.t.t. ...''

Nevajag jau 20 spēlētājus labos klubos, pietiktu ar 8-10, bet tur jau tā lieta, ka spēlēšana labos klubos liecina par šo spēlētāju kvalitāti un mūsu spēlētājiem acīmredzami šī kvalitāte pietrūkst.

6. "Kā redzams daudz jautājumu šai bardakā, un tiem trim žurnālistiem, kuri savu enerģiju nežēlo apmelojot Andris5 Twiterī, ieteiktu padomāt labāk par to ,vai mums ir, vai nav vajadzīgs futbols,un savu lieko enerģiju veltīt LV futbola problēmu risināšanā!''

Par tavām attiecībām ar futbola žurnālistiem 99.99999% Latvija futbola faniem ir pajāt...

Vienvārdsakot runājot klašiku vārdiem: topiks mēsls, autors m*daks.
Tev TRTD kepon kepka pārāk cieša tavai galviņai! Vai nu palaid vaļīgāk vai nu ej uz centrāltirgu pēc jaunas!!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-20 00:31, pirms 10 gadiem
Varētu hokejistu pa punktiem izķidāt, bet diez vai ir vērts. Gānīties jebkurš var, bet šitas vienkārši savas fekālijas uz šķīvja atnesa un priecājas par savu gudrību.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 00:47, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! pareizi saka, liepājas kepkām pašiem vajadzētu vaļīgāk palaist savas cepurītes.

Izlase nav nekāda vieta, kur iespēlēt padsmitgadniekus. Lai no sākuma pierāda sevi Virslīgā vismaz sezonas garumā (tipa Ikaunieks) un tad var runāt par iespēlēšanu izlasē. Neņemsim jau nu mēs tagad Mettas puišus izlasē, jo viņi ir jauni un māk runāt latviski.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 07:05, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Izlase nav nekāda vieta, kur iespēlēt padsmitgadniekus. Lai no sākuma pierāda sevi Virslīgā vismaz sezonas garumā (tipa Ikaunieks) un tad var runāt par iespēlēšanu izlasē. Neņemsim jau nu mēs tagad Mettas puišus izlasē, jo viņi ir jauni un māk runāt latviski.
Izlase nav tā vieta, kur iespēlēt zaļus trenerus!Ar to jāsāk!
Un mūsu padsmitgadnieki ir labāki par daudziem izlašniekiem!J.Ikaunieks bija labākais laukumā savās 140 nospēlētās minūtēs!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 07:52, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Varētu hokejistu pa punktiem izķidāt
Hokejā daudzi gāna Lipmanu!Bet man nav saprotams kāpēc?
Arēna uzbūvēta ir,treniņhalles arī ir...
Kāds stāvoklis bija pirms viņa ar šīm arēnām,hallēm(un liekam pretī Indriksonu+futbola situāciju ar stadioniem)?
PČ ir organizēts!
Elites divīziju neesam pametuši!
Pirmā treniņhalle, Liepājā ir Lipmana nopelns!Tātad pilsēta iesaistās hokeja apritē...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 08:14, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Par tavām attiecībām ar futbola žurnālistiem 99.99999% Latvija futbola faniem ir pajāt...
Nevis manas attiecības ar žurnālistiem,bet dažu žurnālistu attieksme pret manīm!Ar to norādu cik uz šo brīdi žurnālisti ir bezcerīgi,viņi nevis iesaistās futbola dzīvē,lai paceltu kādus jautājumus,bet gan cenšas apkarot nevēlamus(bīstamus)viedokļus!
Un ne jau nu Troļli šos interesēs!....
Mums līdzjutējiem jāklusē ,jāpiekrīt visam,jānoskaņo sevi ka esam lūzeri!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-20 09:42, pirms 10 gadiem
Par stadionu - tūlīt būvēs to jauno ar 5000+ vietām, savukārt Daugavas stadiona kompleksu tagad sola sakārtot līdz 2023. gadam.

Tiešām nebūtu saprātīgāk to darīt otrādā secībā?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-20 10:20, pirms 10 gadiem
Andris5 kūlu sapīpējies vakardien laikam .

Drīzāk jāsaka, vai valstij sports vispār interesē?
Paskatieties pēdējos sižetus, kādos apstākļos trenējas mūsu vieglatlēti...

Vai Latvijā ir kāda normāla VALSTS sporta iestāde? Visas manēžas un sporta nami ir pilnīgi sabrukuši.... Daugavas stadions kā stāv purvā un brūk kopā, tā arī 100% stāvēs vēl 10 gadus.

Tajā brīdī kad LFF izlemj vismaz kaut ko izvedot, tāpat tiek nozākāti. Kas jums labāk, 10 000 Skonto stadions vai 5000 jauns un moderns? Personīgi man labāk kaut vai 4000 vietas, ar solīdiem soliņiem, normālām tualetēm, kafejnīcu, mājīguma sajūtu un ērtu transportu (kas jaunajā gadījumā solās būtu fantastisks - no visām pusēm sabiedriskie)

Sen jau viss ir stāstīts un rakstīts, ka LFF stadions ir pilnīgi pietiekams uz mazajām spēlēm, bet valstij ir jāgādā par multifunkcionālu stadionu, kur būtu vietas vismaz 30 000 skatītājiem. Un tad kad uz Latviju atbrauktu Anglijas, Nīderlandes, Vācijas un tml izlases, tad varētu spēlēt Daugavas stadionā.

Pat uz TURCIJAS izlasi, savilkās tikai 6000 skatītāji (no kuriem liela daļa bija jaunie futbolisti un klubi)... par kādiem 15 000 skatītājiem te vispār var runāt? Stadions nav jābūvē tik liels, ja viņš 364 dienas gadā stāvēs tukš. Tādi jau mēs esam - kad izlasei viegli, tad visi baigi fani, kad slikti, tad neviens nenāk.

Žurnālistikas līmenis Latvijā ir tāds pats, kā manos laukos vietā avīze. Raksta tikai visu slikto un neko neceļ uz augšu. Arī žurnalistu pienākums ir palīdzēt bīdīt uz augšu Latvijas sportu ar pozitīvām niansēm, nevis malt tikai visu slikto. Jācenās atrast arī pozitīvie aspekti.

Par spēlētājiem gan piekrītu, ka vajag domāt vairāk ilgtermiņā, nevis vārtu līnijā turēt 40 gadīgus onkuļus, kam principā karjera jau galā. Vaņins arī nav nekāds jaunais puika vēl. (Jau 34...)

  +2 [+] [-]

, 2015-03-20 10:52, pirms 10 gadiem
Vari sīkāk pastāstīt par tiem žurnālistiem, jo slinkums/nav vēlmes meklēt un lasīt visu miskasti, ko raksta, kurš ir LFF nopirkts, kurš kāda cita?
Par stadionu runājot - tad jau labāk lai uzbūvē vismaz tādu, nekā paliekam vispār bez stadiona, ja Skonto jauc nost. Kad tad pēdējo reizi ir bijis pārpildīts, pret krieviem 2010. gada ciklā?
Var patikt Krišjānis Kļaviņš vai nē, bet vienā lietā viņam ir 100% taisnība - nepieciešama caurspīdība līdzekļu izlietošanā, tas vai viņam ar savu toto pagātni ir morālas tiesības prasīt godīgumu no citiem, ir cits stāsts.
Daudzi teiks, ka man nav taisnība, bet domāju, ka futbolam pietrūkst masveidības. Jā, varbūt ka futbolā trenējas tikpat daudz jauniešu, cik basketbolā, varbūt pat vairāk, bet man liekas, ka ar to ir par maz.

     [+] [-]

, 2015-03-20 10:53, pirms 10 gadiem
mrPO
Zinu ka šādas sarunas ,sākt runāt par guņas midzeni nav vēlams!
Un ja runā, tad protams ir nez ko sapīpējušies!Zaudējuši veselo saprātu!Šausmas!
Latvijā futbolu ciena,un arī uz izlases mačiem nāks padsmitiem tūkstošu,tik ir jātiek vaļā no čekista,Padomju laika domāšanas,treneri jāmaina,un jābūvē izlase uz nākotnes čaļiem,Pilnībā jāatjauno izlase!Un ir mums labs nākotnes materiāls!
Klubu līmenī futbols mums atgriežas ne tikais Liepājā,līdzjutēji arī uz vietējiem mačiem nāks vairāk!Vajag sagaidīt to mirkli kad kāds klubs tiks līdz eiropas līgas grupu turnīram,LIE mērķis tāds ir 4 gados!Tas jau būtu spēcīgs atspēriens arī reklāmu nolūkos sakarā ar vietējo futbolu!TOTO ir tas kas līdz šim gremdēja LV klubu futbolu!
3 galvenie TOTO klubi (JUR,DD,DR)jau nespēlē šosezon,tā kā jau šosezon procentuāli jābūt krietni tīrākām spēlēm!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 11:05, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Vari sīkāk pastāstīt par tiem žurnālistiem, jo slinkums/nav vēlmes meklēt un lasīt visu miskasti, ko raksta, kurš ir LFF nopirkts, kurš kāda cita?
https://twitter.com/zelta_sietins/s...

šeit ir viens tāds uzbrauciens,apmelojumi!
Biju ielicis komentu zem spēles tiešraides mača beigās,tiešraide tika izņemta uzreizi!Un tālāk Twiterī kaut kāds virsraksts(nevienam nevar būt pat nojausmas kas ar šo virsrakstu domāts) un daži puišeļi sāk mērīties ar savām gudrībām,aizmirstot par konkrēto virsrakstu!

Tas mans koments bija par pozitīvo LV klubu futbola nākotnes sakarā rakstīts!

Par visu šo info kas notika Twiterī ir paldies jāsaka lielākam uzbraucienu vaininiekam Zelta Sietiņam,jo šis vēl papildus ietekmi gribot uz mani uzspiest,mani informēja par to kādas runas notiek man aizmuguriski Twiterī!No viņa arī šo info ieguvu!
Nožēlojami!

     [+] [-]

, 2015-03-20 11:19, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: https://twitter.com/zelta_sietins/s...

šeit ir viens tāds uzbrauciens,apmelojumi!
Biju ielicis komentu zem spēles tiešraides mača beigās,tiešraide tika izņemta uzreizi!Un tālāk Twiterī kaut kāds virsraksts(nevienam nevar būt pat nojausmas kas ar šo virsrakstu domāts) un daži puišeļi sāk mērīties ar savām gudrībām,aizmirstot par konkrēto virsrakstu!

Tas mans koments bija par pozitīvo LV klubu futbola nākotnes sakarā rakstīts!

Par visu šo info kas notika Twiterī ir paldies jāsaka lielākam uzbraucienu vaininiekam Zelta Sietiņam,jo šis vēl papildus ietekmi gribot uz mani uzspiest,mani informēja par to kādas runas notiek man aizmuguriski Twiterī!No viņa arī šo info ieguvu!
Nožēlojami!
Pats atgādini puišeli, kas domā, ka rakstot komentārus internetā- varēsi ko ietekmēt...

     [+] [-]

, 2015-03-20 11:27, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Pats atgādini puišeli, kas domā, ka rakstot komentārus internetā- varēsi ko ietekmēt...
Kāpēc tāds satraukums no žurnālistiem,un citiem futbolā tuvu stāvošiem cilvēkiem sakarā ar maniem komentiem?Kāpēc ir šīs darbības pret manīm šai portālā un Twiterī?

Tur arī atradīsi atbildi!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 11:35, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: mrPO
Zinu ka šādas sarunas ,sākt runāt par guņas midzeni nav vēlams!
Un ja runā, tad protams ir nez ko sapīpējušies!Zaudējuši veselo saprātu!Šausmas!
Latvijā futbolu ciena,un arī uz izlases mačiem nāks padsmitiem tūkstošu,tik ir jātiek vaļā no čekista,Padomju laika domāšanas,treneri jāmaina,un jābūvē izlase uz nākotnes čaļiem,Pilnībā jāatjauno izlase!Un ir mums labs nākotnes materiāls!
Klubu līmenī futbols mums atgriežas ne tikais Liepājā,līdzjutēji arī uz vietējiem mačiem nāks vairāk!Vajag sagaidīt to mirkli kad kāds klubs tiks līdz eiropas līgas grupu turnīram,LIE mērķis tāds ir 4 gados!Tas jau būtu spēcīgs atspēriens arī reklāmu nolūkos sakarā ar vietējo futbolu!TOTO ir tas kas līdz šim gremdēja LV klubu futbolu!
3 galvenie TOTO klubi (JUR,DD,DR)jau nespēlē šosezon,tā kā jau šosezon procentuāli jābūt krietni tīrākām spēlēm!
bet nu vecīt šobrīd reāli pastāsti, kā Guņa ietekmē izlasi? Es Tev varu atbildēt - nekā! No Skonto tikai viens spēlētājs!!!! Pahars ir pietiekami inteliģents un neatkarīgs treneris, lai nepakļautos kaut kādam spiedienam. Spēlētāji nav vainīgi vispār nekur, viņi jāatbalsta no līdzjutēju puses kā vien var. Arī Dinamo pie šprices ir mahinatori un čekisti, bet nāk un skatās....

  -3 [+] [-]

, 2015-03-20 11:54, pirms 10 gadiem
Nabaga Andris5. Visi zurnalisti kluup vinjam virsuu, jo vinjs ir biistams

     [+] [-]

, 2015-03-20 12:03, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nabaga Andris5. Visi zurnalisti kluup vinjam virsuu, jo vinjs ir biistams
žurnaļugas un sietiņi jautrību gan izraisa brīžiem, bet šoreiz puslīdz normāls topiks, kam daudzos punktos pilnīgi piekrītu. FIFA un LFF šonedēļ man depresiju uzdzina. Es pat noraksturot nevaru, apgāna kaut ko svētu. Bet tā ir- liela alkatība gan goda, gan mēra sajūtas nosplāpē

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 12:11, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: bet nu vecīt šobrīd reāli pastāsti, kā Guņa ietekmē izlasi? Es Tev varu atbildēt - nekā! No Skonto tikai viens spēlētājs!!!! Pahars ir pietiekami inteliģents un neatkarīgs treneris, lai nepakļautos kaut kādam spiedienam. Spēlētāji nav vainīgi vispār nekur, viņi jāatbalsta no līdzjutēju puses kā vien var. Arī Dinamo pie šprices ir mahinatori un čekisti, bet nāk un skatās....
Šeit jau varētu mēs apspriest par to ,kurš ko pīpē....
Vismaz puse izlasē ir izbijušie skonteļi,esi kalpojis vadonim,vieta garantēta!
Pahars Baltijas kausā Liepājā visu skrejceļu piespļaudīja,pat no kamerām nebaidījās ka tās šim pievērš skatienu!
Visu cieņu kā futbolistam,bet treneris viņš nav!Pagaidām viņš tikais apgūst šo amatu!Un izlasē tādam nav vieta!Aizej pierādi ka esi spējīgs un lūdzu uz izlasi!2012 gadā Pahars kapitāli izmauca uz tiesnešiem ar skontu!Tā kā šo gadu vari neņemt par pilnu!
Kāpēc ir treneri tikais no skontas sistēmas?Tur arī atbilde slēpjas sakarā ar pakļaušanos spiedienam!Ne Pahars ir noteicējs pilnai sastāva izvēlei!Pat mans pieminētais piemērs sakarā ar Karļiku un Ikaunieku & Rudņevs ... ir līdzīgi gadījumi, kaut divi dažādi tiesa vienas sistēmas treneri!

     [+] [-]

, 2015-03-20 13:25, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: https://twitter.com/zelta_sietins/s...

šeit ir viens tāds uzbrauciens,apmelojumi!
Biju ielicis komentu zem spēles tiešraides mača beigās,tiešraide tika izņemta uzreizi!Un tālāk Twiterī kaut kāds virsraksts(nevienam nevar būt pat nojausmas kas ar šo virsrakstu domāts) un daži puišeļi sāk mērīties ar savām gudrībām,aizmirstot par konkrēto virsrakstu!

Tas mans koments bija par pozitīvo LV klubu futbola nākotnes sakarā rakstīts!

Par visu šo info kas notika Twiterī ir paldies jāsaka lielākam uzbraucienu vaininiekam Zelta Sietiņam,jo šis vēl papildus ietekmi gribot uz mani uzspiest,mani informēja par to kādas runas notiek man aizmuguriski Twiterī!No viņa arī šo info ieguvu!
Nožēlojami!
Suveizdu es vispār neuzskatu par žurnālistu, velti tu tur cepies. No SC "futbolistiem" tāds ir vienīgi Novickis, pārējie taisa copy-paste no ārzemju portāliem. Tas nav nekas slikts, man nav jāmeklē info pa dažādiem saitiem un jātērē laiks, bet tā jau nav žurnālistika

     [+] [-]

, 2015-03-20 14:05, pirms 10 gadiem
da_silva rakstīja: Suveizdu es vispār neuzskatu par žurnālistu, velti tu tur cepies. No SC "futbolistiem" tāds ir vienīgi Novickis, pārējie taisa copy-paste no ārzemju portāliem. Tas nav nekas slikts, man nav jāmeklē info pa dažādiem saitiem un jātērē laiks, bet tā jau nav žurnālistika
Es paharu neuzskatu par treneri,bet viņš redz ir un ar to jārēķinās!(Pahars tāds pats treneris ,kāds Suveizda žurnālists)
Vēl jau Poļakovs arī ir troļojis par manīm Twiterī!

Bet ko cilvēks no malas domā lasot šādus te melus par manīm?Kaut kas tak pretīm ir jāliek,un klusēt netaisos!Klusēšu - radīsies vēl!Celšu gaismā - citreiz šie puišeļi padomās!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 23:51, pirms 10 gadiem
Andr,
Traki labi, koncentrēti, trāpīgi, sulīgi un neapgāžami!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 23:53, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Tajā brīdī kad LFF izlemj vismaz kaut ko izvedot, tāpat tiek nozākāti. Kas jums labāk, 10 000 Skonto stadions vai 5000 jauns un moderns? Personīgi man labāk kaut vai 4000 vietas, ar solīdiem soliņiem, normālām tualetēm, kafejnīcu, mājīguma sajūtu un ērtu transportu (kas jaunajā gadījumā solās būtu fantastisks - no visām pusēm sabiedriskie)
Es labāk sēžu skonķikā, bet 8tk bariņā nekā sterilā ložu 4000nieka operā
Nožēlojams Tavs viedoklis
1 2 42 komentāri