Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Kloze: ''Pārkāpuma nebija!''

Krišs Upenieks

Kloze: ''Pārkāpuma nebija!''
Tiesnesis parāda Klozem sarkano kartīti
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņas finālturnīra D grupas ietvaros Serbija nedaudz negaidīti ar 1:0 pārspēja Vācijas futbolistus. 37. minūtē Vācijas izlases uzbrucējs Miroslavs Kloze saņēma noraidījumu, pēc spēles pats futbolists sacīja, ka noraidījuma tur nebija.

Joahims Lēvs, Vācijas izlases galvenais treneris: ''Diemžēl laukumā mēs neizskatījāmies tik pārliecinoši, kā bijām cerējuši. Klozem bija jānospēlē mazliet uzmanīgāk. Mums vēljoprojām ir labas izredzes izkļūt no grupas un komandas spēlētāji nedrīkst nolaist galvas. Tagad viss ir mūsu rokās, lai tiktu labāko 16 komandu starpā.

Radomirs Antičs, Serbijas izlases galvenais treneris: ''Šī uzvara ir mūsu cilvēkiem un viņi zinās, kā to nosvinēt. Klozes noraidījums Vācijas futbolistiem bija liels trieciens. Mēs bijām ļoti pozitīvi un sagatavojušies šai spēlei, jo pēc zaudētās spēles pret Ganu uz mums tika izdarīts liels spiediens.

Miroslavs Kloze, Vācijas izlases uzbrucējs: ''Es gribēju palīdzēt savai komandai. Centos spēlēt bumbā, un pārkāpuma tur nebija! Komanda otrajā puslaikā darīja visu, kas bija tās spēkos - puiši spēlēja labi un cīnījās godam.

Izmantotie resursi:
skysports.com

 +14 [+] [-]

, 2010-06-18 18:41, pirms 14 gadiem
Bija tur pārkāpums,bet nebija jādod dzeltanā.
Slēpts komentārs: komentātors nr. 1

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 18:46, pirms 14 gadiem
ka saka runat tagad var bet mainit neko! + vel pasi vainigi ka pendeli neiestita wot ta

 +62 [+] [-]

, 2010-06-18 18:47, pirms 14 gadiem
Nu pārkāpums tur bija noteikti. Var jau diskutēt par dzelteno, tomēr, ja paskatās kāds bija tiesneša tiesāšanas stils... Ar ko atšķīrās Klozes pārkāpums no tās vienas epizodes, kur Kreipāns prasīja: "Kāpēc tad šeit nav dzeltenā", atbilde: Kloze trāpja pa pretinieka kājām izklupienā no aizmugures nevis vienkārši trāpija no aizmugures pa kājām kā to izdarīja serbs, un šis tiesnesis to novērtēja ar dzelteno kartiņu. Bet kopumā tiesnesis tiesāja taisnīgi uz abām pusēm un vācieši paši neizmantoja savas epizodes.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 18:49, pirms 14 gadiem
tā tam polim vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:49, pirms 14 gadiem
Parkapums bija bet ne dzeltanas karittes vērtibā.... Tiesnesis kļudijās... jo ja butu rikojies adekvati tad dzeltenās butu iedotas vismaz vel 15 speletajiem.....

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 18:53, pirms 14 gadiem
Tiesneis riktīgs FETERIS nozaga man 3punktus Nordea prognožu spēlē.

P.S Tagad USA mačā tiesnesis ar nolohojās un neieskaitīja USA 3 vārtos

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 18:53, pirms 14 gadiem
Norky rakstīja: Nu pārkāpums tur bija noteikti. Var jau diskutēt par dzelteno, tomēr, ja paskatās kāds bija tiesneša tiesāšanas stils... Ar ko atšķīrās Klozes pārkāpums no tās vienas epizodes, kur Kreipāns prasīja: "Kāpēc tad šeit nav dzeltenā", atbilde: Kloze trāpja pa pretinieka kājām izklupienā no aizmugures nevis vienkārši trāpija no aizmugures pa kājām kā to izdarīja serbs, un šis tiesnesis to novērtēja ar dzelteno kartiņu. Bet kopumā tiesnesis tiesāja taisnīgi uz abām pusēm un vācieši paši neizmantoja savas epizodes.
Nosacīti tā serbu vāļāšanas pa zemi tā it kā viņiem tās kājas būtu norautas ir kaitinoša. Kādreiz tā spēlēja tikai slāvi un dienvidnieki... tagad katra otrā komanda tā spēlē un tas jau paliek smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 18:58, pirms 14 gadiem
Nav jau nepareizi svilpt un dot tās kartiņas, bet jāievēro objektivitāte

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 19:03, pirms 14 gadiem
Ja cīņas epizodēs par tādiem pārkāpumiem vienmēr dotu dzeltenās, tad laukumā nepaliktu neviena spēlētāja
Pārkāpums tur bija, tomēr NEVIENS nevar noliegt faktu, ka tas nebija dzeltenās kartītes vērtībā.
Jābūt stulbam, lai nosauktu šo kartīti par pamatotu. Bet nav jau pirmā reize, RSA mača sarkanā vispār bija par neko.

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:04, pirms 14 gadiem
wildo rakstīja: Nav jau nepareizi svilpt un dot tās kartiņas, bet jāievēro objektivitāte
...kuras šim Spānijas tiesnesim nebija ne mazākajā mērā

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 19:05, pirms 14 gadiem
Antikomunists rakstīja: BIJA
Atkal Tu - slimais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:18, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: jo tālāk no ronaldo sasnieguma.tas labi
jo mazāk vārtu, jo labāk. Sapratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 19:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ...kuras šim Spānijas tiesnesim nebija ne mazākajā mērā
Piekrītu. To jau es arī centos pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 19:54, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Nosacīti tā serbu vāļāšanas pa zemi tā it kā viņiem tās kājas būtu norautas ir kaitinoša. Kādreiz tā spēlēja tikai slāvi un dienvidnieki... tagad katra otrā komanda tā spēlē un tas jau paliek smieklīgi.
Serbi jau ir tie paši slāvi...

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 20:11, pirms 14 gadiem
Autor!Kapec negaiditi?Vai tad Serbija ir Luksemburga,Kipra vai Sanmarino?

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:50, pirms 14 gadiem
Antikomunists rakstīja: tādu kā es ir daudzi jo daudzi, beidz raudāt
Daudzi jo daudzi slimi cilvēki! Skumji, poatiesībā...

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:50, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Ar RSA tu domā DĀR? Ja tā tad tur sarkanā tak bija par pēdējās cerības sodu, vai ne tā? Parastā epizodē jau tas gan jau būtu vienkārši sods, jo knapi jau tikai aizskāra spēlētāju...
Paskaties atkārtojumu!

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:52, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: haha nebija pārkāpuma.
lunis
Hā hā, Rafaels ...Bērnudārzs gatavais!

     [+] [-]

, 2010-06-18 21:00, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Bija tur pārkāpums,bet nebija jādod dzeltanā.
Pilnīgi piekrītu pārkāpums tur bija .bet par to kartiņu nevajadzēja dot,vēl jo vairāk ņemot vērā ka tā bija otrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 21:41, pirms 14 gadiem
kanvit rakstīja: Autor!Kapec negaiditi?Vai tad Serbija ir Luksemburga,Kipra vai Sanmarino?
Vai tad Vācija nav favorits pret serbiju ja pirmaja kartā vieniga spēja gūt daudz vārtu

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 22:31, pirms 14 gadiem
Uzskatu ka šāds tiesāšanas stils, kad dzeltenās tiek dotas gandrīz par katru pārkāpumu, tikai bojā spēli. Nekad nav patikuši šādi arbitri, kā šis spānis. Labi vismaz, ka starp tiesnešiem šie par katru sīkumu kartiņas rādošie, ir daudz mazāk nekā normāli svilpjošie.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 23:37, pirms 14 gadiem
Nu viss notiek tā kā tam jānotiek. Austrālietim iedeva sarkano, kad tajā epizodē uz sarkano nevilka. Tagad fortūna atspēlējās vāciešiem - situācija ar pelnīts-nepelnīts, pilnīgi identiska, tā teikt tiesneša ieskatam .

  +1 [+] [-]

, 2010-06-19 00:13, pirms 14 gadiem
ja godīgi kad uzzināju ka tiesās spānis biju jau uz kaut ko līdzīgu gatavs,tāds ir viņu spēles tiesāšanas stils un la liga tāda kartīšu mētāšana apkārt ir ikdiena

     [+] [-]

, 2010-06-19 17:20, pirms 14 gadiem
njā, klozem nespīd pietuvoties ronaldo 15 vārtiem.