Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kļaviņš šoreiz LFF vēlēšanās nekandidēs un asi kritizē Ļašenko

Rolands Eliņš

Kļaviņš šoreiz LFF vēlēšanās nekandidēs un asi kritizē Ļašenko
Krišjānis Kļaviņš. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Sporta kluba „Cēsis” prezidents Krišjānis Kļaviņš, iepriekšējo divu Latvijas Futbola federācijas prezidenta vēlēšanu kandidāts, portālam Sportacentrs.com apliecināja, ka aprīlī paredzētajām LFF prezidenta vēlēšanām nepieteiksies, kā arī neatbalstīs nevienu no publiski izskanējušajiem gaidāmajiem kandidātiem – Vadimu Ļašenko un Sandi Ģirģenu, turklāt īpaši skarbu kritiku veltīja tieši Ļašenko iepriekšējā pusgada laikā paveiktajam.

Krišjānis Kļaviņš piedalījās LFF prezidenta vēlēšanās 2016. gadā, bet toreiz Guntis Indriksons saņēma 84 no 97 biedru balsīm. Indriksons no sava amata gan pēc tam atkāpās, un Kļaviņš pieteicās ārkārtas vēlēšanām 2018. gada, kurās konkurēja pret Kasparu Gorkšu un Vadimu Ļašenko. Gorkšs saņēma 56 balsis, Ļašenko 48, bet Kļaviņš – četras.

Tagad LFF prezidenta amats ir vakants, jo Gorkšs tika no šī amata atcelts, taču prezidenta vēlēšanām tik un tā bija jānotiek šī gada aprīlī. Sporta pasākumus gan pamatīgi iespaidojusi koronavīrusa pandēmija, taču šodien federācijas Komunikācijas nodaļa apstiprināja, ka vismaz pagaidām kongress nav pārcelts un viss norit paredzētajos termiņos. Pieteikšanās LFF valdes pozīcijām paredzēta līdz 25. marta, taču Kļaviņa vārda šoreiz pieteikumu sarakstā nebūs, viņš apstiprināja portālam Sportacentrs.com, norādot, ka negatavojas pretendēt arī uz valdes locekļa pozīciju (ko darīja iepriekšējā vasarā ārkārtas kongresā), kā arī apliecināja, ka nebūs Vadima Ļašenko vai Sanda Ģirģena veidotajās komandās kādā oficiālā pozīcijā federācijā.

„Domāju, ka futbola federācijas biedri ir skaidri parādījuši, ka viņus apmierina Latvijas futbolā pašlaik valdošā korumpētā sistēma,” savas nekandidēšanas iemeslus skaidroja Kļaviņš. „Jebkāda izeja no tās ir nevēlama gan pašiem biedriem, gan ietekmīgiem onkuļiem, kas stāv aiz šiem biedriem. Domāju, ka šajā brīdī nekādas būtiskas pārmaiņas Latvijas futbolā nav iespējamas, un 2024. gadā mums būs tādas pašas problēmas kā tagad, būs tikai notērēti četri gadi un četri LFF budžeti. Šajā brīdī neredzu nekādas iespējas, kā pārliecināt LFF biedrus, ka nepieciešamas pārmaiņas. Cilvēki vai nu nesaprot, vai arī ļoti labi saprot un neko nevēlas darīt.”

Kļaviņš apsolīja, ka LFF vēlēšanās, kurās piedalīsies kā SK „Cēsis” pārstāvis, balsos gan pret Ļašenko, gan pret Sandi Ģirģenu: „Esmu pārliecināts, ka neviens no viņiem nevēlas veikt būtiskas izmaiņas Latvijas futbola sistēmā, šeit jautājums ir tikai par to, kurš kontrolēs Latvijas futbola naudas plūsmas. Šis būs pirmais īstais brīdis, kad redzēsim darbībā tos kadrus, kurus Jānis Mežeckis un Guntis Indriksons ir „audzinājuši” jau kopš 2011. gada, cilvēkus, kuri ir redzējuši zagšanu federācijā un klusējuši par to. Tagad šie cilvēki ieņems ja ne pašas galvenās pozīcijas, tad ļoti tuvus amatus jaunajam prezidentam. Kuri tie ir? Paskatieties šobrīd LFF vadošos amatus ieņemošās personas, tur arī atradīsiet. Tā vispār ir Latvijas futbola nelaime, ka naudas ir tik daudz, tad nu sanāk, ka par futbolu domāts netiek, tā vietā domā, ko nozagt. Ļoti žēl, piecus gadus centos futbola sabiedrību pārliecināt, ka varam citādi, ka varam izveidot ļoti labu futbola federāciju, labāko starp mazajām.”

Lai arī Kļaviņš Latvijas futbola nākotni paredz drūmu, viņš joprojām uzskata, ka Gorkša atcelšana no amata bijis pareizs solis, tiesa, kļūda notikusi tieši pēc Gorkša atcelšanas: „Visu to organizēja Vadims Ļašenko. Viņš mobilizēja LFF biedrus, kuros jau tā bija neapmierinātība ar Gorkšu, un tur viss beidzās ar loģisku iznākumu. Jau tobrīd Vadimam Ļašenko pateicu acīs, ka šis ir brīdis, kad vari kļūt par Latvijas futbola līderi. Vari uzņemties ģenerālsekretāra pienākumus, sākt pārmainīt LFF, padarīt to par atvērtu un caurspīdīgu organizāciju, vari izmantot šos sešus mēnešus, lai sāktu darbu. Bet ko izdarīja Ļašenko? Viņš „iecēla” šajā amatā Edgaru Pukinsku. Tas arī man parādīja to, kas ir Ļašenko – cilvēks, kurš nevēlas neko mainīt. Viņam bija iespēja sešos mēnešos parādīt, kā viņš gatavojas strādāt LFF, taču tā vietā mēs esam nobumbulējuši vēl pusgadu. Tikmēr Ļašenko ir sagatavojies prezidenta vēlēšanām un pie reizes uzspļāvis demokrātijas principiem.”

Savu teikto Kļaviņš skaidroja ar to, ka jaunie LFF statūti paredz, ka, lai iesniegtu kandidatūru valdes locekļa pozīcijai vai prezidenta amatam, nepieciešami 14 biedru paraksti, turklāt viens biedrs nevar parakstīties par vairākiem kandidātiem. Kļaviņš norādīja, ka Ļašenko ir nevis apmierinājies ar 14 parakstiem, bet gan centies savākt maksimāli daudz biedru parakstu, tādējādi apgrūtinot citu kandidātu pieteikšanos: „Tas arī parāda, ka viņam neinteresē nekāda demokrātija, bet tikai tas, lai viņš pats uzvarētu, lai tieši viņš būtu LFF prezidents.Tas ir vienkārši nožēlojami, esmu viņam to pateicis arī pašam personīgi. Ja Ļašenko varētu, viņš gan jau savāktu pats visus parakstus un liegtu vispār citiem iespēju.”

Kļaviņš norādīja, ka viņam ir bijuši piedāvājumi par sadarbību pēc LFF vēlēšanām (nesakot gan konkrēti, no kura potenciālā prezidenta kandidāta), taču viņš to negrasās pieņemt: „Netaisos pievērt acis un pārnēsāt papīrus no viena kabineta uz otru, izliekoties, ka viss ir kārtībā. Tā būtu futbola nodevība, un es to nedarīšu.”

LFF kongress plānots 24. aprīlī. Kā jau minēts, valdes kandidātu pieteikumi tiek gaidīti līdz 25. martam, sekos to izvērtēšana, un kandidātus plānots publiski paziņot devītajā aprīlī.

1 2 44 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2020-03-23 17:40, pirms 5 gadiem
Nu bāc, bez Krišjāņa būs garlaicīgi...

     [+] [-]

, 2020-03-23 17:52, pirms 5 gadiem
Interesanta viņam pieeja. Citus mudina ieņemt vadošus amatus, bet pats pat nekandidēs. Kaut kā nenopietni izskatās.

 +10 [+] [-]

, 2020-03-23 18:11, pirms 5 gadiem
Kļaviņ, ar ko slikts bija Gorkšs, ja jau tev galvenais kritērijs ir "pārmaiņas"? Kurš gan vēl, ja ne Gorkšs centās tās īstenot, par ko arī samaksāja ar amata zaudēšanu. Ļaška, protams, būtu pilnīgs "čau".

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 18:35, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Interesanta viņam pieeja. Citus mudina ieņemt vadošus amatus, bet pats pat nekandidēs. Kaut kā nenopietni izskatās.
Viņš pats taču gana atklāti paskaidro, ka nevar savākt tos parakstus, lai varētu kandidēt. Un nevis viņš negrib.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 18:59, pirms 5 gadiem
Ļaška atkāpies!!!!

  +7 [+] [-]

, 2020-03-23 19:01, pirms 5 gadiem
Noliek Indriksonu,bet tanī pašā laikā katru dienu ar viņu dzer kafiju vienā jo Rīgas kafeinīcām.Krišjānis labi māk batonus bāst ausīs un celt sevi debesīs,tanī pašā laikā toto iet uz nebēdu un kruķijās ar Šišhajovu visu laiku FKV spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 19:03, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu bāc, bez Krišjāņa būs garlaicīgi...
Tas gan, jo vienmēr vajag kādu, kurš padzenā to iesūnojušo baru.

  +6 [+] [-]

, 2020-03-23 19:03, pirms 5 gadiem
Retais izņēmums,no visu laiku LFF prezidenta kandidātu pulka, kas spējīgs
sakarīgi ,valsts valodā, izklāstīt savu domu . Ir labas organizātoriskās spējas (Cēsu sieviesu komanda basī),ir arī labas idejas (slēgto futbola laukumu izveide reģionos) .... bet visu labo čalis noracis ar toto aizdomu ēnu . Ticu,ja kāds atrastu kopēju valodu ,kopējus mērķus,darba stilu utt., Kļaviņš varētu būt izcilnieks federācijas attīstības darbā .
Protams tas ir pie nosacījuma ,ja grib kautko mainīt nevis pārdalīt!

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 19:05, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Retais izņēmums,no visu laiku LFF prezidenta kandidātu pulka, kas spējīgs
sakarīgi ,valsts valodā, izklāstīt savu domu . Ir labas organizātoriskās spējas (Cēsu sieviesu komanda basī),ir arī labas idejas (slēgto futbola laukumu izveide reģionos) .... bet visu labo čalis noracis ar toto aizdomu ēnu . Ticu,ja kāds atrastu kopēju valodu ,kopējus mērķus,darba stilu utt., Kļaviņš varētu būt izcilnieks federācijas attīstības darbā .
Protams tas ir pie nosacījuma ,ja grib kautko mainīt nevis pārdalīt!
Un kur tagad ir tas SK Cēsis sieviešu basketbola klubs, un kā viņam klājas?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 19:06, pirms 5 gadiem
Retais izņēmums,no visu laiku LFF prezidenta kandidātu pulka, kas spējīgs
sakarīgi ,valsts valodā, izklāstīt savu domu . Ir labas organizātoriskās spējas (Cēsu sieviesu komanda basī),ir arī labas idejas (slēgto futbola laukumu izveide reģionos) .... bet visu labo čalis noracis ar toto aizdomu ēnu . Ticu,ja kāds atrastu kopēju valodu ,kopējus mērķus,darba stilu utt., Kļaviņš varētu būt izcilnieks federācijas attīstības darbā .
Protams tas ir pie nosacījuma ,ja grib kautko mainīt ,nevis pārdalīt!

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 19:20, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur tagad ir tas SK Cēsis sieviešu basketbola klubs, un kā viņam klājas?
Tur pat kur ASK.Metalurgs,Brocēni utt ,stāsts ir par to ,ka čalis uz līdzenas vietas izveidoja latvijas specīgāko komandu basī. Šeit grūti nesaskatīt ,uzdrīkstēšanos,spēju piesaistīt pašvaldības atbalstu,sponsorus, organizātoriskās spējas ,mērķtiecību utt. Cik no šīm īpasībām piemīt esošajiem LFF vadošajiem darbiniekiem.?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 19:27, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Tur pat kur ASK.Metalurgs,Brocēni utt ,stāsts ir par to ,ka čalis uz līdzenas vietas izveidoja latvijas specīgāko komandu basī. Šeit grūti nesaskatīt ,uzdrīkstēšanos,spēju piesaistīt pašvaldības atbalstu,sponsorus, organizātoriskās spējas ,mērķtiecību utt. Cik no šīm īpasībām piemīt esošajiem LFF vadošajiem darbiniekiem.?
Tur jau tas joks, ka SK Cēsis basketbola kluba gadījumā viss beidzās ar nespēju piesaistīt sponsorus, lai tas viss turpinātos, kad kāds no naudas devējiem nolēca no tā projekta. Un pie tam Kļaviņš smuki noslēpa visu info kāpēc klubs bankrotēja.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 19:33, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka sajutis, ka netiks pie spēļu rezultātu ietekmēšanas, un tagad iznesas.

  +4 [+] [-]

, 2020-03-23 19:37, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tas joks, ka SK Cēsis basketbola kluba gadījumā viss beidzās ar nespēju piesaistīt sponsorus, lai tas viss turpinātos, kad kāds no naudas devējiem nolēca no tā projekta. Un pie tam Kļaviņš smuki noslēpa visu info kāpēc klubs bankrotēja.
Japiekrīt,ka situācija bija miglā tīta ,taču tas nav nekas jauns sieviešu basketbolā ,kas pārsvarā balstās uz pašvaldībām un 1-2 labvēiem .... viens nolec un finišs.
Bet joprojām,paskatos uz tiem kadriem kas sēž LFF (ne visi,bet vairums)... ,nu neredzu kas un kā būtu spējīgi kautko mainīt. Šobrīd turpinās deķa valkāšana ,kam dos ,kam nedos!

     [+] [-]

, 2020-03-23 19:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš pats taču gana atklāti paskaidro, ka nevar savākt tos parakstus, lai varētu kandidēt. Un nevis viņš negrib.
Nu ja viņš nevar savākt tos 14 parakstus, tas nozīmē, ka federācijas biedri viņu neņem par pilnu. Ja Ļašenko var savākt un mobilizēt visus vienam mērķim - Latvijas futbola attīstībai, tad vajag dot viņam iespēju. Ģirģens? Kāds viņam vispār sakars ar futbolu? Kariņš pateica, ka neredz iespēju, ka ministrs var apvienot 2 amatus.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 20:05, pirms 5 gadiem
nianses var apspriest un oponēt, bet pamatdoma skaidra un tai es piekrītu, ir acīmredzami ka Latvijas futbolā viss ir lieliski, neko mainīt nevajag, tik vien kā izsaimniekot naudu, bet to puķinskis noorganizēs, roka ir "piešauta"

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 20:10, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Japiekrīt,ka situācija bija miglā tīta ,taču tas nav nekas jauns sieviešu basketbolā ,kas pārsvarā balstās uz pašvaldībām un 1-2 labvēiem .... viens nolec un finišs.
Bet joprojām,paskatos uz tiem kadriem kas sēž LFF (ne visi,bet vairums)... ,nu neredzu kas un kā būtu spējīgi kautko mainīt. Šobrīd turpinās deķa valkāšana ,kam dos ,kam nedos!
Nezinu vai viņam kāds neļāva runāt, vai pats to nevēlējās, bet viņš radīja situāciju, kura radīja iespēju runāt par dažādām sazvērestības teorijām. Piemēram, ka SK Cēsis tika radītas 1-2 naudu devēju interesēs, un tā aizsegā tika risināti kaut kādi jautājumi, un kad šis projekts bija sevi izsmēlis, tad tas arī izbeidzās.
Kādi jautājumi tika risināti to lai katrs izspriež pats.
Par tiem, kas sēž LFF piekrītu. Lielākā daļa strādā klubu naudas maisu interesēs, un nevis LV futbola kopējās interesēs.

     [+] [-]

, 2020-03-23 20:10, pirms 5 gadiem
Kļaviņ Tu esi uzmetējs, Biedri cerēja uz Tavu kandidatūru, cerēja ka uzutrēsi tēmu, par kuru iestājies, un lūdzu tev hrenaki, un es nolecu no PASĀKUMA, a kā Biedri?, kuri par Tevi balsoja- appisi Mūs, negaidi vairs nekādu cieņu. Tevi sauksim par UZMETĒJU

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:13, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Nu ja viņš nevar savākt tos 14 parakstus, tas nozīmē, ka federācijas biedri viņu neņem par pilnu. Ja Ļašenko var savākt un mobilizēt visus vienam mērķim - Latvijas futbola attīstībai, tad vajag dot viņam iespēju. Ģirģens? Kāds viņam vispār sakars ar futbolu? Kariņš pateica, ka neredz iespēju, ka ministrs var apvienot 2 amatus.
Ja jau pēdējās vēlēšanās viņam bija tikai 4 balsis, tad šeit par nekādu masveida atbalstu nav pamata runāt.
Ģirgens ir vel lielāks populists nekā Kļaviņš. Es neesmu arī Ļašenko fans, bet ja man jāizvēlas no šobrīd zināmiem kandidātiem, tad es noteikti par viņu balsotu.

     [+] [-]

, 2020-03-23 20:15, pirms 5 gadiem
Līmenis rakstīja: Kļaviņ Tu esi uzmetējs, Biedri cerēja uz Tavu kandidatūru, cerēja ka uzutrēsi tēmu, par kuru iestājies, un lūdzu tev hrenaki, un es nolecu no PASĀKUMA, a kā Biedri?, kuri par Tevi balsoja- appisi Mūs, negaidi vairs nekādu cieņu. Tevi sauksim par UZMETĒJU
Hm, un esat tikai 4 biedri?
Varen plašs atbalsts.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 20:21, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu bāc, bez Krišjāņa būs garlaicīgi...
Cerams, ka vismaz Valters teiks kongresā runu!

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 20:27, pirms 5 gadiem
Gorkšu - atpakaļ!!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja jau pēdējās vēlēšanās viņam bija tikai 4 balsis, tad šeit par nekādu masveida atbalstu nav pamata runāt.
Ģirgens ir vel lielāks populists nekā Kļaviņš. Es neesmu arī Ļašenko fans, bet ja man jāizvēlas no šobrīd zināmiem kandidātiem, tad es noteikti par viņu balsotu.
Paldies dievam ka tādam zābakam kā tev nevens mandātu nedod.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:31, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja jau pēdējās vēlēšanās viņam bija tikai 4 balsis, tad šeit par nekādu masveida atbalstu nav pamata runāt.
Ģirgens ir vel lielāks populists nekā Kļaviņš. Es neesmu arī Ļašenko fans, bet ja man jāizvēlas no šobrīd zināmiem kandidātiem, tad es noteikti par viņu balsotu.
Nu nezinu,Ģirģens vismaz pec kautkā izskatās+runā latviski+ir politiskā aizmugure (nu vismaz viņu atpazīs)+ nav no tā purva (LFF). Par Ļašenko... ,nu man liekās ,ka LV futbolam ir gana kauna traipu pēdejā 5 gadē ...Pratoju, kāda varetu būt motivācija sponsoram iedot naudu organizācijai kuru vada tāds prezidents ,kurš un kā viņu uzrunās... Jautajumu daudz,atbilžu nav!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ģirgens ir vel lielāks populists nekā Kļaviņš. Es neesmu arī Ļašenko fans, bet ja man jāizvēlas no šobrīd zināmiem kandidātiem, tad es noteikti par viņu balsotu.
Es tāpat. Ja kādam ir informācija par viņa nelikumībām, lai liek galdā. Bet Ļašenko vismaz ir futbola cilvēks. Un viņam bija laba programma pirms iepriekšējām vēlēšanām. Šeit vairumam komentētāju nav pieņemama vina tautība, bet federācijas biedri vairāk vērtēs pēc spējām.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 20:35, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Nu nezinu,Ģirģens vismaz pec kautkā izskatās+runā latviski+ir politiskā aizmugure (nu vismaz viņu atpazīs)+ nav no tā purva (LFF). Par Ļašenko... ,nu man liekās ,ka LV futbolam ir gana kauna traipu pēdejā 5 gadē ...Pratoju, kāda varetu būt motivācija sponsoram iedot naudu organizācijai kuru vada tāds prezidents ,kurš un kā viņu uzrunās... Jautajumu daudz,atbilžu nav!
Par cik par Ļašenko neko īpaši daudz nezinu, tad vados pēc teiciena-ne vienmēr tas, kurš sākotnēji izlikās vissliktākais, beigās tiešām izrādās tāds. Un otrādi.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 20:43, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es tāpat. Ja kādam ir informācija par viņa nelikumībām, lai liek galdā. Bet Ļašenko vismaz ir futbola cilvēks. Un viņam bija laba programma pirms iepriekšējām vēlēšanām. Šeit vairumam komentētāju nav pieņemama vina tautība, bet federācijas biedri vairāk vērtēs pēc spējām.
Manuprat šī ir viena no LV futbola problēmām,ka vadošajos amatos (kur nepieciešamas nevis futbola prasmes ,bet laba izglītība menedžmentā,biznesa vadībā,valodu zinasanas utt) tiek ielikti futbola cilveki bez izglītības ,bez vajadzīgām prasmēm dažadas saimnieciskās darbības sfērās.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 20:54, pirms 5 gadiem
Iedomājieties Ļašenko ģenerālsekretāra amatā.
Būtu interesanti klausīties viņa jautājumus uz atbildēm TV ēteros

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 21:04, pirms 5 gadiem
beckham9 rakstīja: Iedomājieties Ļašenko ģenerālsekretāra amatā.
Būtu interesanti klausīties viņa jautājumus uz atbildēm TV ēteros
Gorkšs runāja labi, bet vadītājs bija čābīgs. Tad kas ir svarīgāk - labi runāt vai labi veikt savus darba pienākumus?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 21:09, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Gorkšs runāja labi, bet vadītājs bija čābīgs. Tad kas ir svarīgāk - labi runāt vai labi veikt savus darba pienākumus?
Lūdzu piemērus ,kas liecinātu par labi padarītu darbu .

  +3 [+] [-]

, 2020-03-23 21:14, pirms 5 gadiem
Padaudz Uefa mums naudu dod futbolam. Vietējie te viens otram rīkli pārkodīs. Tādēl ariir tads bardaks. Vajag Uefa ieceltu amatpersonu,lai ieviesh kartibu

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 21:22, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Lūdzu piemērus ,kas liecinātu par labi padarītu darbu .
Es neesmu telpu futbola fans un neko daudz nezinu, bet par to federāciju neko sliktu neesmu dzirdējis. Tāpēc pieņemu, ka tur viss ir daudzmaz kārtībā. Latvijā pagājušgad notika U19 Eiropas čempionāts.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 21:36, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es neesmu telpu futbola fans un neko daudz nezinu, bet par to federāciju neko sliktu neesmu dzirdējis. Tāpēc pieņemu, ka tur viss ir daudzmaz kārtībā. Latvijā pagājušgad notika U19 Eiropas čempionāts.
futzālam nav savas neatkarigas federācijas starptautiski. tas ir UEFA turnīrs, ko rīkoja sadarbībā ar LFF (Gorkšu) nevis Ļašenko sektu...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-23 23:19, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es neesmu telpu futbola fans un neko daudz nezinu, bet par to federāciju neko sliktu neesmu dzirdējis. Tāpēc pieņemu, ka tur viss ir daudzmaz kārtībā. Latvijā pagājušgad notika U19 Eiropas čempionāts.
ieteiktu kaut nedaudz izmantot interneta resursus, tas skats par futzāla dzīvi šeit varētu mainīties

  +2 [+] [-]

, 2020-03-23 23:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu vai viņam kāds neļāva runāt, vai pats to nevēlējās, bet viņš radīja situāciju, kura radīja iespēju runāt par dažādām sazvērestības teorijām. Piemēram, ka SK Cēsis tika radītas 1-2 naudu devēju interesēs, un tā aizsegā tika risināti kaut kādi jautājumi, un kad šis projekts bija sevi izsmēlis, tad tas arī izbeidzās.
Kādi jautājumi tika risināti to lai katrs izspriež pats.
Par tiem, kas sēž LFF piekrītu. Lielākā daļa strādā klubu naudas maisu interesēs, un nevis LV futbola kopējās interesēs.
Nekādu noslēpumu šeit nav - kopš 2006.gada 99.5 procentus no kluba naudas es nodrošināju personiski no sava nopelnītā. 2015.gadā vairs nebija šādas iespējas. Klubs nebankrotēja, bet basketbola komanda beidza pastāvēt.
1 2 44 komentāri