Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 0

Usiks skeptisks par vēl vienu cīņu pret Briedi

Usiks skeptisks par vēl vienu cīņu pret Briedi

Oleksandrs Usiks un Mairis Briedis
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Janvāra beigās "Arēnā Rīga" notika Pasaules boksa Supersērijas pirmais pusfināls, kur latvietis Mairis Briedis (23-1, 18KO) zaudēja ukrainim Oleksandram Usikam (14-0, 11KO). Ukrainis domā, ka nepietiekams finansējums varētu būt šķērslis, lai notiktu revanša mačs. Naudas ziņā Usiks tagad nonācis pavisam citā līmenī.

Briedis uzreiz pēc cīņas paziņoja, ka vēlas revanša maču. Izskatāt tādu iespēju vai šis stāsts jums ir noslēdzies?
- Jāiet uz priekšu. Bet varam aprunāties par to, man šķiet. Paskatīsimies uz to reāli! Cik tas būs interesanti cilvēkiem? Kurš par šo cīņu samaksās? Bez maksas taču neboksēsim. Ja viņam ir kāds, kurš samaksās par šo maču, un būs summa, kas mani apmierinātu, tad labi - labprāt noboksēšu ar viņu vēlreiz. Viņš vēlas, lai es atkal brauktu uz Rīgu? Atbraukšu, man nav starpības.

Jautājums ir tikai par naudu, pareizi?
- Tas taču ir bizness, tāpēc vajag pagrozīties un mazliet nopelnīt!

WBC prezidents Maurisio Suleimans aizvadīto cīņu nosauca par visu laiku labāko šajā svara kategorijā. Kā reaģējat pēc šādas uzslavas?
- Paldies Dievam, ka atzina. Paldies prezidentam. Viņam ir kruta organizācija, kruta josta. Esmu priecīgs, ka man tagad ir šāda josta.

Par uzvaru cīņā pret Briedi saņēmāt 1.6 miljonus eiro. Tas tā ir? Jau izdomājāt, kā izlietot nopelnīto naudu?
- Izdomāšu, bet tā nav patiesība, ko rakstīja, ka par šo cīņu... Protams, ļoti gribētos saņemt tik daudz, bet tā nav patiesa informācija. Starp citu, kebabu nopirku par naudu, ko biju paņēmis līdzi uz Rīgu.

Tagad jums ir divas jostas - WBO un WBC. Supersērijas finālā uz galda būs vēl trīs jostas. Tādējādi ir iespēja kļūt par absolūto čempionu šajā svara kategorijā. Tas kaut kā spiež uz jums? Nav bail zaudēt visu?
- Nespiež. Pagaidām absolūti nedomāju par to. Man šķiet, ka par to vajag domāt tad, kad tev tas viss jau ir. Ja nē, tad nav jēgas domāt. Jātiecas, lai tas tev būtu. Bet pie jostām absolūti neturos.

Kā raksturojat supersērijas fināla pretinieku Muratu Gasijevu?
- Jauns, spēcīgs un ambiciozs puisis, kurš vēlas iegūt visas jostas un kausu. Taču ir otrs puisis, kurš vēlas to pašu - tas esmu es. Tā kā mums sanāks labs un spēcīgs mačs, būs skaista cīņa.

Izmantotie resursi:
112.ua

1 2 39 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2018-02-06 17:38, pirms 4 mēnešiem
Vaitad iegūtā josta nav obligāti jāaizstāv?Izskatās,ka Usiks bišķi raustās no revanša.
Slēpts komentārs: methodman

 +19 [+] [-]

, 2018-02-06 17:43, pirms 4 mēnešiem
Var saprast Usiku, jo iegūt viņš neko no šīs cīņas nevar...tikai pazaudēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-02-06 17:49, pirms 4 mēnešiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Arī 2.reizi pieveiktu Breidi.
apsveicu , beidzot norāvi banu

  +6 [+] [-]

, 2018-02-06 17:50, pirms 4 mēnešiem
Vitok rakstīja: Vaitad iegūtā josta nav obligāti jāaizstāv?Izskatās,ka Usiks bišķi raustās no revanša.
Jāaizstāv ir, bet nekur nav teikts, ka pirmais rindā ir Briedis. Iespējams pēc uzvaras SuperSerijā laidīsies uz Heavyweightiem.

     [+] [-]

, 2018-02-06 17:53, pirms 4 mēnešiem
Vēl jau jaskatās vai Briedim būs vērts. Varbūt labāk sanāk uz Gasijevu tēmēt un jostām. Par ko gan stipri šaubos.
Slēpts komentārs: teemu_saxon_121788018329042

 +10 [+] [-]

, 2018-02-06 17:56, pirms 4 mēnešiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Kāda tur otrā cīņa.. Visu cieņu Briedim, bet Usiks bijas citas klases bokseris. Gan jau Briedis trūkumu necietīs, un ar to gana.. Ko varēja , to izdarīja !
pilnīgi piekrītu, lai Briedis trenējās aktīvi, tinās prom no savas komandas, lai meklē spēcīgāku treneri, un esmu pārliecināts, ka vēl paspēs tikties, jo viņam ir potenciāls būt labākam kā Usikam, šoreiz treneri uztaisīja lielu luni, atkārtošos, būtu izturība, būtu cits rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 17:57, pirms 4 mēnešiem
Vitok rakstīja: Vaitad iegūtā josta nav obligāti jāaizstāv?Izskatās,ka Usiks bišķi raustās no revanša.
Ne šajā gadījumā, jo Brieža bijušā josta pēc Supersērias fināla var pāriet Gasijeva īpašumā, kuram nav nekādu saitību ar cīņu Briedis Vs Usiks.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 18:00, pirms 4 mēnešiem
un kurš ņemsies to uzrīkot ? , šis čempis liekas kā pēdejais boksa pasākums .. pēc tam viss čuss cauri ..boksam smagi laiki..
Slēpts komentārs: Reaktors2

     [+] [-]

, 2018-02-06 18:23, pirms 4 mēnešiem
Tie bija mani vārdi uzreiz pēc cīņas.ka nebūs revanša

     [+] [-]

, 2018-02-06 18:34, pirms 4 mēnešiem
Vitok rakstīja: Vaitad iegūtā josta nav obligāti jāaizstāv?Izskatās,ka Usiks bišķi raustās no revanša.
Rakstu izlasīji? Usiks labprāt cīnīsies ar Briedi, ja būs, kas par cīņu maksā, jo par velti vai grašiem viņam nav interese cīnīties, jo tādā gadījumā iegūt neko nevar, bet zaudēt var jostas.

     [+] [-]

, 2018-02-06 18:38, pirms 4 mēnešiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: un kurš ņemsies to uzrīkot ? , šis čempis liekas kā pēdejais boksa pasākums .. pēc tam viss čuss cauri ..boksam smagi laiki..
domā LV tādi mači vairs nebūs?

     [+] [-]

, 2018-02-06 18:40, pirms 4 mēnešiem
cobham rakstīja: pilnīgi piekrītu, lai Briedis trenējās aktīvi, tinās prom no savas komandas, lai meklē spēcīgāku treneri, un esmu pārliecināts, ka vēl paspēs tikties, jo viņam ir potenciāls būt labākam kā Usikam, šoreiz treneri uztaisīja lielu luni, atkārtošos, būtu izturība, būtu cits rezultāts.
nu nez,nez...... sitaja sagatavosanas posma diezgan daudz tika stradats uz kardio.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 18:41, pirms 4 mēnešiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Rakstu izlasīji? Usiks labprāt cīnīsies ar Briedi, ja būs, kas par cīņu maksā, jo par velti vai grašiem viņam nav interese cīnīties, jo tādā gadījumā iegūt neko nevar, bet zaudēt var jostas.
bet ja Usiks finālā zaudēs esošās jostas...tad pret Briedi nevarēs neko zaudēt... iegūt gan arī nē..
bet tad jau vairs arī nevarēs prasīt tādu ciparu par maču, kā esot ar jostām..

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 18:44, pirms 4 mēnešiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Rakstu izlasīji? Usiks labprāt cīnīsies ar Briedi, ja būs, kas par cīņu maksā, jo par velti vai grašiem viņam nav interese cīnīties, jo tādā gadījumā iegūt neko nevar, bet zaudēt var jostas.
Ja būs pieprasījums, un abi bokseri gribēs tad cīņa notiks! Naudu jau kaut kur kā parasti kāds sadabūs!

     [+] [-]

, 2018-02-06 18:49, pirms 4 mēnešiem
Kapeec Usykam nav intresants Briedis!
Tadeell ka Maijaa ir finaaals, ja piennemam ka vinsh pieveic Gassievu, tad aptuveni 2018 gada Decembrii vinsh ciinaas ar Joshua jau Heavyweight kategorijaa un tad pat ja athriezhas atpakall 2019 gada pavasarii vinsh ciinaas ar Gassievu... Tur viss staasts.
Secinaajums ka reaalistiski ciiniities buutu ap 2019 gada otro pusi... kur veel tas laiks...

  +6 [+] [-]

, 2018-02-06 18:56, pirms 4 mēnešiem
Usiks grib vinnēt osetīnu un pāriet pie smagākiem vīriem, Mairis viņa plānos nav interesants, ja nu vienīgi par lielu naudu- nekā politiska un personīga

  +3 [+] [-]

, 2018-02-06 19:07, pirms 4 mēnešiem
Nu sportiski šī fināla uzvarētājs būs sasniedzis visu, ko šajā svara kategorija var - visas jostas, absolūtais čempions. Pieļauju, ka pēc šī turnīra sāksies normāls bardaks, jo nu viens čempions uz 4 organizācijām, tas ir max 2 cīņas gadā...tur nepietiks naudas, lai visas organizācijas būtu apmierinatas...tā kā ļoti iespējams katra spiedīs aizstāvošo cīņu ar savu, un Ali trofejas čempim beigās nekas cits neatliks kā atteikties no kadas jostas. ..nu iecels viņu tur kkāda goda čempiona kārtā, bet jostu dos izspēlēt citiem, jo vajadzēs vnk titula cīņas... Ja Usiks uzvar, tad kāpēc viņam visā tajā bardakā iesaistīties ja var aiziet pie lielajiem noboksēt kādu cīņu par lielāku piķi? Ja Usiks pakāš, tad 1. jāskatās kadi plāni Gas 21ijevam...ja šis paliek šajā svarā, tad Usiks var bīdīties uz revanšu....vai arī tāpat aiziet pie lielajiem...jebkurā gadījumā Briedis Usikam tur nevienā no variantiem īsti nefigurē. Jā, ja Briedis kkad atkal dabū kādu lielo jostu un Usiks pa to laiku ir savas lietas izdarijis (nu teiksim aplauzies pie lielajiem) tad varbūt...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 19:40, pirms 4 mēnešiem
SportaDievstheBEST rakstīja: nu nez,nez...... sitaja sagatavosanas posma diezgan daudz tika stradats uz kardio.
varēja redzēt to, jau 4.raundā visa izturība bija vējā. Nerunāsim par tālākiem raundiem, kad rokas bija lejā un visam piedevām bija Maira frāze pārtraukumā - kurš tagad raunds?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-06 20:10, pirms 4 mēnešiem
Es par Gasijevu!
Usikam pārāk sakāpis galvā!
Dabūs iekšā no Gasijeva, pazaudēs jostas, un tad dziedās savādāk!
Pēc tam Mairis cīnīsies ar Gasijevu par jostam!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-06 20:22, pirms 4 mēnešiem
SportaDievstheBEST rakstīja: nu nez,nez...... sitaja sagatavosanas posma diezgan daudz tika stradats uz kardio.
Nepareiza taktika, ne sagatavosanas process. Ar to pielauju, ka viss bijis daudz maz ok. Lai gan..visadi var but. Jo saubos, vai bokserim pietiek ar pliku kardio, lai panaktu tadu muskulu noturibu - tur jastrada vienlaicigi visam kermenim. Ja pirmajos roundos cereja uz KO, tad bija jabut izstradatai sitienu kombinacijai, kas aizved uz KO, un nosledzosajam sitienam. Nebija ne kombinaciju, ne nosleguma. Mairim praktiski visos roundos bija ceriba iet uz KO - Usiks vairakas reizes pec kartigiem sitieniem aizgaja lidz trosem, bet ar to viss ari beidzas, un Mairis atkapas, laujot Usikam atguties. Domaju, ka tas ari bija tas, ko dortikoss teica, kad apgalvoja, ka Usiks neuzvareja. Ja Mairis ietu lidz galam - visadi vareja beigties. Katra zina ar 1-2, 1-2, paris jab un uppercutiem KO neredzet pret Usiku.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 20:46, pirms 4 mēnešiem
Es kaut kur dzirdēju, ka bokss vairs varētu nebūt olimpiskais sporta veids. Tādā gadījumā laikam jau arī kritīsies visi sporta veida reitingi un cīņu izmaksas vairs nebūs tik augstas...

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:08, pirms 4 mēnešiem
kas sk dortikosa un gasijeva cinu...komentetaji skaidri pateica,protams tas nekur citur nav minets,tas atkal ir fakts.bet vini sacija ka musejam varonim mairim piedavaju cinu maija finala pret vlasova nu duradolas cinas uzvaretaju un uzvareja vlasovs.cina par wbc un wba sudraba jostam.jagaida ko mairis izlems...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-06 21:30, pirms 4 mēnešiem
Visi šitie raksti tikai lai kacinātu publiku. Usiks jau uzreiz pēc cīņas kādam žurnālistam teica precīzi to pašu par naudu. Un viņam taisnība. Loģiski spriežot vispār šitādi jautājumi tagad ir lieki. Kamēr nebeigsies fināls un arī tad vēl pēc laiciņa. Bet nu ja kāds atstieps kādus 4-5 miljonus un piedāvās par cīņu, tad skaidrs ka tāds variants tiks nopietni izskatīts arī bez visām jostām un to prioritātēm. Tas taču pamatā ir bizness.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:47, pirms 4 mēnešiem
Tas kā Usyks mēdijiem atbild šķiet, ka viņš ir iedomājies ka 100% uzvarēs finālu, loģiski ka arī organizātoriem būtu izdevīgi tas. Tamdēļ es fanošu par Gasijevu, pēc punktiem viņš toč nevinēs Usyku, viņš nav tik ātrs kā Briedis, bet sitiens ir daudz spēcīgāks, kā arī izturība ir daudz labāka un Usyks bieži aizsardzībā izlaiž sitienus. Te ir 2 varianti vai nu Gasijevs ar ''lucky punch'' vai nu Usyks pēc punktiem. 50/50

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:49, pirms 4 mēnešiem
Bet reiz Mairis pats atteicās cīnīties ar Usyku dēļ finansēm, tā kā Usyka izvairīšanos no revanša var saprast.

  -3 [+] [-]

, 2018-02-06 22:00, pirms 4 mēnešiem
Ja Usyks zaudē finalā - tad Brieža karjera cauri. Visi prasīs baigo naudu par cīņu un Briedis vairs nebūs tuvu rindā uz čempiona jostas cīņu. Visi lauzīsies uz Ameriku un Angliju kur par cīņu var droši prasīt 2-5 miljonus.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-06 22:08, pirms 4 mēnešiem
Wingza rakstīja: Ja Usyks zaudē finalā - tad Brieža karjera cauri. Visi prasīs baigo naudu par cīņu un Briedis vairs nebūs tuvu rindā uz čempiona jostas cīņu. Visi lauzīsies uz Ameriku un Angliju kur par cīņu var droši prasīt 2-5 miljonus.
Nu var jau fantazēt, bet ar mēru

Mairis pašlaik ir otrais pasaulē. Pat pēc zaudējuma. Tātad nekāds "cauri" tur nav, un nebūs, Usiks zaudēs vai vinnēs. Kāds te sakars vispār ar Usiku

Maira pašreizējā pozīcija nozīmē to, ka viņš tiek augstu vērtēts un viņam dod lielu kredītu.
Tas nozīmē, ka viņam vēl būs iespējas šovu uztaisīt. 100% viņam vēl dos lielās cīņas, un Usiks tur točna ņe pri čom. Ja Mairis gribēs, tad revanšs būs, jo tai cīņai ir potenciāls labu žūksni uztaisīt, to saprot gan Usiks, gan promoteri.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:10, pirms 4 mēnešiem
Reaktors2 rakstīja: Gasijevs galīgi nav pretinieks šitam.

ķoti daudz saņem pa galvu un Usyks noteikti sit stiprāk kā Doroticos
Come on, Usiks sit visvājāk no visiem finālistiem, ja ne no visiem WBSS dalībniekiem

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:14, pirms 4 mēnešiem
yahooo rakstīja: Nu var jau fantazēt, bet ar mēru

Mairis pašlaik ir otrais pasaulē. Pat pēc zaudējuma. Tātad nekāds "cauri" tur nav, un nebūs, Usiks zaudēs vai vinnēs. Kāds te sakars vispār ar Usiku

Maira pašreizējā pozīcija nozīmē to, ka viņš tiek augstu vērtēts un viņam dod lielu kredītu.
Tas nozīmē, ka viņam vēl būs iespējas šovu uztaisīt. 100% viņam vēl dos lielās cīņas, un Usiks tur točna ņe pri čom. Ja Mairis gribēs, tad revanšs būs, jo tai cīņai ir potenciāls labu žūksni uztaisīt, to saprot gan Usiks, gan promoteri.
Gasijevs (ja tur Ali trofeju) - Usyks - Bellew (Anglija - viņam ir priekšroka pār Briedi) un tad tik Briedis. Uzmini kuru izvēlēsies par galveno pretendentu uz jostas cīņu? :O

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:15, pirms 4 mēnešiem
"Tagad jums ir divas jostas - WBO un WBC. Supersērijas finālā uz galda būs vēl trīs jostas."

Kas tas bija..? Kopš kura laika mums ir 5 prestižās jostas..?

p.s. Cienījamais žurnālist, Usiks uzreiz pēc cīņas atbildēja, ka par konkrētu honorāru revanšs var notikt. Kur jūs varat šitā fantazēt.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:17, pirms 4 mēnešiem
Wingza rakstīja: Gasijevs (ja tu Ali trofeju) - Usyks - Bellew (Anglija - viņam ir priekšroka pār Briedi) un tad tik Briedis. Uzmini kuru izvēlēsies par galveno pretendentu uz jostas cīņu? :O
To vēl redzēs, iespējams arī, ka Belju tiks pie cīņas, ja nebūs pie prāta nācis. Kāda tur gan starpība.
Bet Tu jau saki, ka Mairim ar karjeru cauri, kas nu nekādos vārtos neiet
1 2 39 komentāri

Tev jābūt autorizētam,