Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis savā NBA debijā būs "Knicks" sākumsastāvā

Rolands Eliņš

Porziņģis savā NBA debijā būs "Knicks" sākumsastāvā
Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis visās trīs pārbaudes spēlēs, kurās piedalījies, devies laukumā "Knicks" piecu pamatsastāva spēlētāju vidū, kas notiks arī šīs nakts pārbaudes spēlē pret "Celtics" un NBA sezonas atklāšanas spēlē, pavēstījis Ņujorkas komandas galvenais treneris Dereks Fišers.

Naktī uz piektdienu "Knicks" aizvadīs savu pēdējo pārbaudes spēli, sacenšoties ar Bostonas "Celtics", un galvenais treneris Dereks Fišers jau pēc šīs nakts treniņa medijiem pavēstījis, kādu sākumsastāvu plāno izmantot. Proti, centra iemetiena brīdī laukumā būs Hosē Kalderons, Karmelo Entonijs, Ārons Aflalo, Robins Lopess un Kristaps Porziņģis.

Ja vien nenotiks kas neparedzēts, šādu pašu sastāvu Fišers vēlēsies redzēt arī sezonas atklāšanas mačā pret "Bucks", kas paredzēts pēc nedēļas.

"Komandas kopējais veselības stāvoklis ļaus mums spēlēt pret Bostonu tā, kā esam paredzējuši spēlēt sezonas sākumā. Proti, pamatsastāva izvēles un spēlētāju rotācijas ziņā," sacīja Fišers. "Domāju, ka katrai aizsardzībai būs jāciena katrs mūsu pamatsastāva puisis, zinot, ko viņi spēj izdarīt laukumā. Potenciāli tā ir piecu spēlētāju grupa, kas varēs ne tikai sākt, bet arī noslēgt spēles. Manuprāt, ļoti svarīgi atrast piecus basketbolistus, kuriem nav problēmu parādīt savu labāko sniegumu mača izskaņā."

Porziņģis nesen atlaba pēc nelielas traumas un apgalvo ASV medijiem, ka ir pilnībā gatavs doties laukumā, kā arī veic priekšdarbus treniņzālē, lai nākotnē izvairītos no šādiem sīkiem savainojumiem. Pirmajās trīs pārbaudes spēlēs Porziņģis vidēji guvis 7.3 punktus, trāpot 34% metienu no spēles, kā arī savācis 5.3 atlēkušās bumbas, turklāt vienmēr bija devies sākumsastāvā. Nevienā pārbaudes spēlē gan viņš nav nospēlējis vairāk par 21 minūti, kas gan saistīts arī ar citu spēlētāju iemēģināšanu sastāvā un negarantē līdzīgu situācijas sezonas gaitā.

"Knicks" pārbaudes spēles

DatumsSpēleVietaSākumsRez.
8.10Knicks-Bauru (Brazīlija)Madison Square Garden (Ņujorka)2:30100:81
10.10Wizards-KnicksVerizon Center (Vašingtona)2:00104:115
13. 10Knicks-76ersMadison Square Garden (Ņujorka)2:3094:88
17.10Knicks-CelticsMadison Square Garden (Ņujorka)2:30101:95
18.10Hornets-KnicksTime Warner Cable Arena (Šarlote)2:0097:93
23.10Celtics-KnicksTD Garden (Bostona)2:30

Spēles sākums norādīts pēc Latvijas laika

Izmantotie resursi:
New York Knicks coach Derek Fisher indicates...

1 2 44 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2015-10-22 06:59, pirms 9 gadiem
kruta

 +33 [+] [-]

, 2015-10-22 07:14, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kā šāda ziņa var nebūt dienas sporta TOP notikumu sadaļā ? Bļin, vienīgais latvietis debitēs NBA - labākajā basketbola līgā pasaulē pie visām superzvaigznēm un pietam sākumastāvā, bet svarīgāk ir kaut kāda VEF un dinamo spēles krievu čempionātā.... tas ir vnk psc...Tā ir lieliska ziņa visam Latvijas sportam un vispār mūsu zemes vārdam pasaulē. Es domāju reti kurš cerēja, ka Porziņģis spēlēs diez cik daudz pirmajā sezonā un kur nu vēl sākumsastāvā. Manuprāt, tā ir LIELA ziņa! Bet nav jau jābrīnās, šis taču ir KHLcentrs.com, kur visādas Baburina atbrīvošanas utml ir top ziņa latviešiem. nožēlojami..
Slēpts komentārs: Banu kings

  +9 [+] [-]

, 2015-10-22 07:31, pirms 9 gadiem
Priecigas zinas!Veiksmi Porzingim!

 +21 [+] [-]

, 2015-10-22 08:48, pirms 9 gadiem
Tiešām, veiksmīgu debiju un visu sezonu. Lai izdodas labāk par Biedriņu

  -3 [+] [-]

, 2015-10-22 08:51, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Tiešām, veiksmīgu debiju un visu sezonu. Lai izdodas labāk par Biedriņu
Ar Biedra pirmajām sezonām būs grūti konkurēt, jo tur viņš riktīgi plosījās!!! ...līdz dabūja lielo līgumu...

  +7 [+] [-]

, 2015-10-22 08:55, pirms 9 gadiem
Biedrs pirmās divas sezonas bija nabadzīgs...

 +10 [+] [-]

, 2015-10-22 10:08, pirms 9 gadiem
Poh Biedra NBA karjeras sākumu, galvenais, lai Porziņğim nebūtu tādas karjeras beigas kā Andriņam.

  -4 [+] [-]

, 2015-10-22 10:11, pirms 9 gadiem
retais rakstīja: Biedrs pirmās divas sezonas bija nabadzīgs...
Pirmajās divās sezonās viņš bija 2 gadus jaunāks nekā KP šobrīd. Un tad 20,21 gadu vecumā sākās AB DD sezonas. KP, ja 20 gados, ko tādu parādīs, tas būs brīnums. Porziņģim AB briedumā nepārspēt.

  +9 [+] [-]

, 2015-10-22 10:18, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Tiešām, veiksmīgu debiju un visu sezonu. Lai izdodas labāk par Biedriņu
Andris 20 gados lika P.Gasolam izskatīties pēc lupatas!
https://www.youtube.com/watch?v=W6_...

     [+] [-]

, 2015-10-22 10:37, pirms 9 gadiem
Andris tiešām bija labs, bet ar limitētām iespējām kļūt vēl labākam dēļ vājā uzbrukuma un praktiski neesoša metiena. Pazaudēja pārliecību un pazuda pavisam. Veiksmi Porziņgim, pirmās 20 spēles būs ieskrējiens, tad jau varēs izdarīt nopietnākus secinājumus, bet debija sezonā 8+5 nemaz nebūtu tik slikti!

     [+] [-]

, 2015-10-22 10:39, pirms 9 gadiem
metienu procents cerams arī būs labāks, ap 45% vajadzētu būt, bet tas ir normāli, ka rūkiji sezonas sākumā vēl meklē metienu, Viginss pērn to atrada tikai pēc Jaunā gada.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 10:57, pirms 9 gadiem
Biedriņam karjeras sākumā nevisai treneris uzticījās, labprātak laida veco krabi Foyle. Biedriņš var teikt izcīnija vietu pamatsastāvā ar motīvāciju un cīņas sparu. Var teikt bija viens no labākajiem stay at home centriem vienubrīd NBA. Tad pēc lielās naudas nopelnīšanas, kritums ka Krievijas rublim 90.gados

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 11:08, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nesaprotu, kā šāda ziņa var nebūt dienas sporta TOP notikumu sadaļā ? Bļin, vienīgais latvietis debitēs NBA - labākajā basketbola līgā pasaulē pie visām superzvaigznēm un pietam sākumastāvā, bet svarīgāk ir kaut kāda VEF un dinamo spēles krievu čempionātā.... tas ir vnk psc...Tā ir lieliska ziņa visam Latvijas sportam un vispār mūsu zemes vārdam pasaulē. Es domāju reti kurš cerēja, ka Porziņģis spēlēs diez cik daudz pirmajā sezonā un kur nu vēl sākumsastāvā. Manuprāt, tā ir LIELA ziņa! Bet nav jau jābrīnās, šis taču ir KHLcentrs.com, kur visādas Baburina atbrīvošanas utml ir top ziņa latviešiem. nožēlojami..
PIlnīgi piekrītu !!!

  -3 [+] [-]

, 2015-10-22 11:09, pirms 9 gadiem
Taures vicināt un karogus pūst pašreiz tomēr nebūtu īstais brīdis. Pirmkārt, Lielā ābola Knikerbokeri ir ļoti vāja komanda NBA apritē. Lai nu Kristaps pats nostājas uz savām pekām tajā vidē. Domāju, ka tā steikošanās un pārēšanās ar īpaši jaunajam rumpim nenāk par labu, tāpēc arī tās traumiņas. Visādi citādi - hūti nost un turēsim īkšķus.
Porziņģis tiešām ir tāda pozitīvā un uzmundrinošā ziņa Latvijas pelēkajā ikdienā un diezgan šausminošajā nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 11:40, pirms 9 gadiem
Porziņģi par premjeru!

     [+] [-]

, 2015-10-22 11:43, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nesaprotu, kā šāda ziņa var nebūt dienas sporta TOP notikumu sadaļā ? Bļin, vienīgais latvietis debitēs NBA - labākajā basketbola līgā pasaulē pie visām superzvaigznēm un pietam sākumastāvā, bet svarīgāk ir kaut kāda VEF un dinamo spēles krievu čempionātā.... tas ir vnk psc...Tā ir lieliska ziņa visam Latvijas sportam un vispār mūsu zemes vārdam pasaulē. Es domāju reti kurš cerēja, ka Porziņģis spēlēs diez cik daudz pirmajā sezonā un kur nu vēl sākumsastāvā. Manuprāt, tā ir LIELA ziņa! Bet nav jau jābrīnās, šis taču ir KHLcentrs.com, kur visādas Baburina atbrīvošanas utml ir top ziņa latviešiem. nožēlojami..
Vari raudāt cik gribi,bet skatijumu statisktika tāpat noteiks kuri raksti ir populāraki cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2015-10-22 12:38, pirms 9 gadiem
raivons rakstīja: Vari raudāt cik gribi,bet skatijumu statisktika tāpat noteiks kuri raksti ir populāraki cilvēkiem.
Kāds sakars ar statistiku? Kad autors rakstu ieliek TOP notikumos, vai vienkārši starp ziņām, tad tak starta pozīcijās abiem ir = 0 skatījumu, ne tā? Tad jau arī, ja kāds nezināms Latvijas sportists pēkšņi izcīnīs kaut kādu pasaules mēroga trofeju, tad arī par viņu neliks galvenajā ziņā, tikai tāpēc, ka līdz šim par viņu rakstus neviens īpaši nelasīja? Tu dau*is esi, vai?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 13:20, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Andris 20 gados lika P.Gasolam izskatīties pēc lupatas!
https://www.youtube.com/watch?v=W6_8qKqOETA
Bāc, normāli Gasolu postā piesmēja

     [+] [-]

, 2015-10-22 13:28, pirms 9 gadiem
Iepazīsties - Kristapa Porziņģa pirmais treneris: https://www.youtube.com/watch?v=Tpb...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 13:56, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nesaprotu, kā šāda ziņa var nebūt dienas sporta TOP notikumu sadaļā ? Bļin, vienīgais latvietis debitēs NBA - labākajā basketbola līgā pasaulē pie visām superzvaigznēm un pietam sākumastāvā, bet svarīgāk ir kaut kāda VEF un dinamo spēles krievu čempionātā.... tas ir vnk psc...Tā ir lieliska ziņa visam Latvijas sportam un vispār mūsu zemes vārdam pasaulē. Es domāju reti kurš cerēja, ka Porziņģis spēlēs diez cik daudz pirmajā sezonā un kur nu vēl sākumsastāvā. Manuprāt, tā ir LIELA ziņa! Bet nav jau jābrīnās, šis taču ir KHLcentrs.com, kur visādas Baburina atbrīvošanas utml ir top ziņa latviešiem. nožēlojami..
Pilnīgi piekrītu, par kaut kādu "Dinamo" un VEF Rīgu raksta visur, bet par Porziņģa gaitām vispār maz. lsm.lv ir izveidojusi speciālu sadaļu par Porziņģi.
"Dinamo" ir postaža jaunatnes hokejam, paskatieties visur leģionāri savākkti un pāris jaunajiem tik dota iespēja. Labāk būtu atjaunojuši pašmāja līgu un veidojuši jaunatnes sistēmu, bet visi tik klaigā par savu "Dinamo", kurā tāpat iebazta krievu nauda, drīz varēsim saukt par "ģinamo"

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 14:36, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Andris 20 gados lika P.Gasolam izskatīties pēc lupatas!
https://www.youtube.com/watch?v=W6_8qKqOETA
Eh, bija tik labs.
lai gan Gazols jau ar uz nulles nepalika 22+14+5ast

  +2 [+] [-]

, 2015-10-22 14:51, pirms 9 gadiem
KP ir metiens, AB nav metiens. Atšķirība ir acīmredzama. AB ar traumām neko vairāk nevarēja parādīt, bet KP vismaz ir izredzes spēlēt ar mazāku slodzi (metiens no 3pt) - tas ir ļoti svarīgs faktors ilgtermiņā.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-22 15:15, pirms 9 gadiem
stapo rakstīja: Ar Biedra pirmajām sezonām būs grūti konkurēt, jo tur viņš riktīgi plosījās!!! ...līdz dabūja lielo līgumu...
Biedrs pirmās 2 sezonas no beņķa nāca. Labākās sezonas bija gadu pirms līguma un gadu pēc.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 15:54, pirms 9 gadiem
Mandaliina rakstīja: KP ir metiens, AB nav metiens. Atšķirība ir acīmredzama. AB ar traumām neko vairāk nevarēja parādīt, bet KP vismaz ir izredzes spēlēt ar mazāku slodzi (metiens no 3pt) - tas ir ļoti svarīgs faktors ilgtermiņā.
KP skatīties būs daudz interesantāk, daudz plašāks uzbrukuma arsenāls, var gaidīt gan trīņus, gan dankus...

     [+] [-]

, 2015-10-22 16:10, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: KP skatīties būs daudz interesantāk, daudz plašāks uzbrukuma arsenāls, var gaidīt gan trīņus, gan dankus...
Pieļauju, ka nemaz neskatījies NBA spēles, kad Biedriņš spēlēja...

Nebūtu GSW spēles nakts vidū un GSW būtu nopietnāka organizācija- tajā laikā, tad droši vien, ka skatītos daudz vairāk...

Knicks spēles- varētu būt ērtākā laikā un ir viena no lielākajām organizācijām- NBA...

Arī gadi ir pagājuši un tagad viss ir daudz ērtāk...

     [+] [-]

, 2015-10-22 16:21, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Andris 20 gados lika P.Gasolam izskatīties pēc lupatas!
https://www.youtube.com/watch?v=W6_8qKqOETA
Slotas kāts jau arī mēdz izšaut.

Un kāda nozīme gadiem. AB tā jau bija 3. sezona līgā un bija apburzījies.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 16:56, pirms 9 gadiem
atšķirība tāda, ka AB pārstāja attīstīties.

Paskatamies tagad uz Jordanu no LAC.. vnk sick, izskatās nometis svaru un palicis manāmi ātrāks. KP ar sava svara audzēšanu tīri vizuāli ir 2x lēnāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:01, pirms 9 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Bāc, normāli Gasolu postā piesmēja
KP varētu pamācīties no AB, kā uzbrukumā iet uz danku. Tā, ka bez variantiem un pret Gasolu, kurš tobrīd nebij nekāds vecs krabis.

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:09, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: KP varētu pamācīties no AB, kā uzbrukumā iet uz danku. Tā, ka bez variantiem un pret Gasolu, kurš tobrīd nebij nekāds vecs krabis.
Varētu, bet cik tad reizes AB to danku izpildīja? 2-3 pa visu NBA karjeru? Pamaz, man tā šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-22 20:20, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Pieļauju, ka nemaz neskatījies NBA spēles, kad Biedriņš spēlēja...

Nebūtu GSW spēles nakts vidū un GSW būtu nopietnāka organizācija- tajā laikā, tad droši vien, ka skatītos daudz vairāk...

Knicks spēles- varētu būt ērtākā laikā un ir viena no lielākajām organizācijām- NBA...

Arī gadi ir pagājuši un tagad viss ir daudz ērtāk...
Nevajag pieļaut. Skatījos, un jau tagad zinu, ka KP spēle ir daudzveidīgāka, interesantāka. Kādam tas ir noslēpums?

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:51, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Varētu, bet cik tad reizes AB to danku izpildīja? 2-3 pa visu NBA karjeru? Pamaz, man tā šķiet.
Ne tik skaisti, bet šādi viņam bija daudz...

https://www.youtube.com/watch?v=yeH...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-22 20:53, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nevajag pieļaut. Skatījos, un jau tagad zinu, ka KP spēle ir daudzveidīgāka, interesantāka. Kādam tas ir noslēpums?
Ja saki, ka Biedriņa spēles nebija pārāk daudzveidīgas un interesantas, tad tu neskatījies vai ļoti maz skatījies...

Bloki, atlēkušās bumbas un punkti, ka tik turies...
1 2 44 komentāri