Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Artūrs Bērziņš atgriežas ''Ventspils'' rindās

Reinis Grundspeņķis
Reinis Grundspeņķis

Artūrs Bērziņš atgriežas ''Ventspils'' rindās
Artūrs Bērziņš uzbrukumā pret Mareku Mejeri
Foto: Edgars Vaivads

Latvijas basketbola līgas (LBL) vicečempione BK ''Ventspils'' noslēgusi līgumu ar spēka uzbrucēju Artūru Bērziņu, kurš šajā komandā jau spēlējis piecas sezonas, bet iepriekšējās divas pavadīja Valmieras rindās.

29 gadus vecais Bērziņš ''Ventspils'' sastāvā spēlēja no 2008. līdz 2013. gadam, 2009. gadā izcīnot Latvijas čempiona titulu. Pēc tam Artūrs noslēdza līgumu ar Rīgas VEF un pavadīja tur divas sezonas, 2015. gadā kļūstot par Latvijas čempionu.

Savukārt pēdējās divas sezonas ogrēnietis aizvadīja ''Valmieras/Ordo'' komandā. Arī ar Valmieras klubu spēka uzbrucējs izcīnīja Latvijas čempiona titulu, to izdarot 2016. gadā un kļūstot par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju. Bērziņš ir viens no astoņiem spēlētājiem LBL vēsturē, kurš par čempionu kļuvis trīs dažādās komandās.

Iepriekš piecās sezonās ''Ventspils'' sastāvā Bērziņš aizvadījis 287 spēles, kuru laikā ir guvis 2177 punktus. Viņš ir sestais visvairāk spēļu aizvadījušais spēlētājs kluba vēsturē.

Līgums noslēgts uz divām sezonām, ziņo spēlētāja aģents Artūrs Kalnītis.

Jau iepriekš vēstījām, ka komandai pievienojušies arī divi amerikāņu basketbolisti - Bleiks Hamiltons un Maiks Bresevics, kā arī lietuvietis Julius Juciks. Par pēdējā pievienošanos klubs šodien pavēstīja oficiāli.

Pašreizējais "Ventspils" sastāvs 2018

SpēlētājsPozīcijaAugumsDz.gadsValstsNo:
Ingus JakovičsPG186 cm1993Latvija
Aigars ŠķēlePG/SG192 cm1992Latvija
Rihards LomažsSG187 cm1996Latvija
Bleiks HamiltonsSG/SF198 cm1994ASVBuffalo (NCAA)
Maiks BrusevicsF201 cm1990ASVJamtland (Zviedrija)
Māris ZiediņšPF203 cm1990Latvija
Artūrs BērziņšPF204 cm1988LatvijaValmiera/Ordo
Juliuss JuciksPF/C206 cm1989LietuvaLietuvos Rytas (Lietuva)
Ronalds ZaķisC207 cm1987Latvija

Izmantotie resursi:
bkventspils.lv

1 2 51 komentārs

  -2 [+] [-]

, 2017-07-18 15:01, pirms 7 gadiem
Ja ziņa par Mejera pāreju uz Unics Vpili pietuvināja nākamā gada LBL titulam, tad šī ziņa atkal attālina

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 15:02, pirms 7 gadiem
Nu nezinu, Bērziņš nav tas spēcīgākais papildinājums, diezgan nervozs un daudz runā ar tiesnešiem, pie tam, pēdējās sezonās tas sniegums diezgan nestabils bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-07-18 15:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu, Bērziņš nav tas spēcīgākais papildinājums, diezgan nervozs un daudz runā ar tiesnešiem, pie tam, pēdējās sezonās tas sniegums diezgan nestabils bijis
Nu jā pēdējās sezonas paspējis MVP pacelt, bet, tas jau tev neko nenozīmē. Nu teorētiski tādus spēlētājus jau vajag komandā, kas pretinieku spēlētājam ir kā nagla p........ .

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 15:09, pirms 7 gadiem
@Rafaello Mejeris paliek VEFā.. Mārtiņš gan, ja šīs ziņas ir uzticamas dosies prom!
Slēpts komentārs: Real Rebel

     [+] [-]

, 2017-07-18 15:13, pirms 7 gadiem
olalaaa .. AB lielākais devums ne statistikā, bet komandas raksturā un iekšējā atmosfērā - kādu ģedu jau vajag KJ vietā

  +4 [+] [-]

, 2017-07-18 15:17, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka Valmierai atliek vākt veco blici... S.Amoliņš, I.Bergmanis, G.Melderis, Dainis, Skirīts & co?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 15:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepelnīti MVP, visi zina, ka čempiontitulu nodrošināja primāri Vairogs, kurš komandu mentāli savāca un to varēja redzēt tai spēlē, kad viņš savainots bija, kā arī pērnajā sezonā
Kāpēc nepelnīti? Viņš izskoloja Mejeri un VEF leģus, piekrītu, ka MVP varēja dot, gan abiem Šķēlēm, gan Vairogam. Vairogs bija nesavtīguma paraugs ar labāko +/- komandā, šogad viņa nebija un tāpēc arī bija liels kritums, bet AB padarīja milzīgu melno darbu, nežēlojot veselību. Nevarētu teikt, ka nepelnīti.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-18 15:22, pirms 7 gadiem
Fišers paliek Valmierā, vai pameta klubu?

     [+] [-]

, 2017-07-18 15:23, pirms 7 gadiem
Centri būs Zaķis un Juciks?

     [+] [-]

, 2017-07-18 15:24, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kāpēc nepelnīti? Viņš izskoloja Mejeri un VEF leģus, piekrītu, ka MVP varēja dot, gan abiem Šķēlēm, gan Vairogam. Vairogs bija nesavtīguma paraugs ar labāko +/- komandā, šogad viņa nebija un tāpēc arī bija liels kritums, bet AB padarīja milzīgu melno darbu, nežēlojot veselību. Nevarētu teikt, ka nepelnīti.
Es teicu nepelnīti, jo kaut viņš deva savu artavu, bet atslēgas spēlētāji bija Vairogs ar Šķēli un pērnajā sezonā tas pierādījās, ka nebija to spēlētāju, kuri savāktu komandu, kā rezultātā AB pienesums komandai, es teiktu, diezgan samazinājās un parādījās vairāk runāšana ar tiesnešiem, diezgan netīra spēle utt. Es nesaku, ka viņš slikts, bet neuzskatu, ka labākais, ko BKV varēja atrast, ja protams, te kaut kādi blakus jautājumi nav bijuši par budžetu utt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-18 15:24, pirms 7 gadiem
1 rakstīja: Centri būs Zaķis un Juciks?
Tā vien šķiet

  +3 [+] [-]

, 2017-07-18 15:25, pirms 7 gadiem
Slotas kats!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 15:37, pirms 7 gadiem
aloizs rakstīja: Izskatās, ka Valmierai atliek vākt veco blici... S.Amoliņš, I.Bergmanis, G.Melderis, Dainis, Skirīts & co?
Jasazvana vel Pirsko, Bambis, vecais Laksa, Umbrasko un medalas jau garantetas

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 15:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu, Bērziņš nav tas spēcīgākais papildinājums, diezgan nervozs un daudz runā ar tiesnešiem, pie tam, pēdējās sezonās tas sniegums diezgan nestabils bijis
Wtfffff? Mvp- spēlētājam, kurš vidēji finālsērijā meta dažus punktus un spēlēja ap desmit minūtēm?
Tad jau var pieaicināt komandai kādu motivētāju vai psihologu un tam uzvaras gadījumā iedot mvp..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 15:38, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Jasazvana vel Pirsko, Bambis, vecais Laksa, Umbrasko un medalas jau garantetas
Bez sirēnas nav aršana

  -1 [+] [-]

, 2017-07-18 15:44, pirms 7 gadiem
AB ir viens no retajiem, kas ir liels kapātājs, domāju viņš ar savu pieredzīti daudz palīdzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-18 15:48, pirms 7 gadiem
Labs komandas spēlētājs un kārtīgs kapātājs! Tas, ka daži vefisti čali nolika vēl vefā esot, nenozīmē, ka viņš tiešām ir nekam nederīgs. Domāju, Valmieras tituls to labi apliecināja. Un, kā jau te pareizi norādīja, runa nav tikai par punktiem un bumbām, bet arī komandas savākšanu. Labs papildinājums!

     [+] [-]

, 2017-07-18 15:48, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Nu teorētiski tādus spēlētājus jau vajag komandā, kas pretinieku spēlētājam ir kā nagla p........ .
Vo! Tieši tā!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 15:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teicu nepelnīti, jo kaut viņš deva savu artavu, bet atslēgas spēlētāji bija Vairogs ar Šķēli un pērnajā sezonā tas pierādījās, ka nebija to spēlētāju, kuri savāktu komandu, kā rezultātā AB pienesums komandai, es teiktu, diezgan samazinājās un parādījās vairāk runāšana ar tiesnešiem, diezgan netīra spēle utt. Es nesaku, ka viņš slikts, bet neuzskatu, ka labākais, ko BKV varēja atrast, ja protams, te kaut kādi blakus jautājumi nav bijuši par budžetu utt.
Tad jau GSW final MVP bija jādod Iguodalam vai Tomsonam, jo tie bija atslēgas spēlētāji GSW ar savu stingro defu. Vairogam minūtes nebija tik daudz nospēlētas, lai viņam iedotu to MVP, vidēji 15 min nedos MVP. Šķēlēm varēja dot, bet iedeva AB, jo viņš bija atslēga tieši ar savu cīņas sparu un netīro spēli, izsita no spēles leģus un Mejeri. Vidējie stati bija diezgan vienādi līderiem tāpēc arī dažiem domas vēl dalās.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-18 16:05, pirms 7 gadiem
Labs lēmums Ventspilij. Šogad centīsies ņemt vairāk ar kapāšanos
Tas arī saprotams. Naudas mazāk, tāpēc jāmeklē cita taktika, kā tikt pie uzvarām

     [+] [-]

, 2017-07-18 16:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu, Bērziņš nav tas spēcīgākais papildinājums, diezgan nervozs un daudz runā ar tiesnešiem, pie tam, pēdējās sezonās tas sniegums diezgan nestabils bijis
#MēsVisiPērsimkepku un rexi
pazūdi atpakaļ ignorētajos!

Bērziņš ir tieši tas, kurš PO stadijā var palīdzēt pieveikt VEF
VEF šobrīd vispār klusē, jo ko tad tur daudz VTB vajag tāpat 0no8

     [+] [-]

, 2017-07-18 16:09, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau GSW final MVP bija jādod Iguodalam vai Tomsonam, jo tie bija atslēgas spēlētāji GSW ar savu stingro defu. Vairogam minūtes nebija tik daudz nospēlētas, lai viņam iedotu to MVP, vidēji 15 min nedos MVP. Šķēlēm varēja dot, bet iedeva AB, jo viņš bija atslēga tieši ar savu cīņas sparu un netīro spēli, izsita no spēles leģus un Mejeri. Vidējie stati bija diezgan vienādi līderiem tāpēc arī dažiem domas vēl dalās.
GSW atslēgas spēle bija, kad spēles beigās Igijs izskoloja Lebi un paņēma 3-0

  -2 [+] [-]

, 2017-07-18 16:12, pirms 7 gadiem
Vot prostitūta

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 16:12, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Labs lēmums Ventspilij. Šogad centīsies ņemt vairāk ar kapāšanos
Tas arī saprotams. Naudas mazāk, tāpēc jāmeklē cita taktika, kā tikt pie uzvarām
Pie Robja jau nekapāt nedrīkst

     [+] [-]

, 2017-07-18 16:13, pirms 7 gadiem
Forši. Ventspils tik ņem un ņem spēlētājus, kamēr pārējās komandas šašlikus cepj dārzā.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 16:16, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Pie Robja jau nekapāt nedrīkst
Pēdējās sezonās, kur Robis trenē, visas komandas tiek paceltas jaunā augstākā līmenī, domāju uz to arī cer V-pils

  +2 [+] [-]

, 2017-07-18 16:19, pirms 7 gadiem
Robis zina ko ņem !!! Šāds spēlētājs labāk savā , nekā pretinieku komandā !!!
Njā , visi labākie spēlētāji no Valmieras prom kas spēlēs ????

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 16:20, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Pēdējās sezonās, kur Robis trenē, visas komandas tiek paceltas jaunā augstākā līmenī, domāju uz to arī cer V-pils
Pēc aiziešanas no Ventspils LV zelts, ielēkts poļu pleiofā un pirmajā kārtā pieveikti vieni no favorītiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-18 16:29, pirms 7 gadiem
Nesaprotu šī spēlētāja kvalitātes. Es viņu neņemtu nevienā komandā pat ja piemaksātu. Kkāds wannabe Rodmens vai Komarovs, tikai gļēvs atšķirībā no iepriekš minētajiem, kas tiešām provokatori un badboys. Ķieģeli jau kādu reizi var iemest spēlē, bet vai tas ir profesionāla līguma vērts?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-18 16:36, pirms 7 gadiem
Gadījumā pareizi nav Jucikas nevis Juciks?

     [+] [-]

, 2017-07-18 16:39, pirms 7 gadiem
Tad jau sanāk, ka Gulbis nebūs Ventspilī. Nebūtu slikti VEFā Antropa vietā.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-18 16:43, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nesaprotu šī spēlētāja kvalitātes. Es viņu neņemtu nevienā komandā pat ja piemaksātu. Kkāds wannabe Rodmens vai Komarovs, tikai gļēvs atšķirībā no iepriekš minētajiem, kas tiešām provokatori un badboys. Ķieģeli jau kādu reizi var iemest spēlē, bet vai tas ir profesionāla līguma vērts?
Jā , jā ...Robis savā komandā vāc vienus , vienīgus lūzerus un neveiksminiekus ! Viņš neko no basketbola nesaprot !!!!!
1 2 51 komentārs