Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3039, Did:0, useCase: 3

Pēc raksta par LBS tēriņiem medijam anulē EČ akreditācijas, Cipruss skaidro nostāju

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

Pēc raksta par LBS tēriņiem medijam anulē EČ akreditācijas, Cipruss skaidro nostāju
"EuroBasket" vides reklāma Foto: LBS

Medija "Latvijas Avīze" žurnālistiem Ilmāram Stūriškam un Gintam Narogam atņemtas akreditācijas uz "EuroBasket 2025" finālturnīru.

Kā zināms, "Latvijas Avīze" pirms nedēļas publicēja rakstu par Latvijas Basketbola savienības (LBS) tēriņiem "EuroBasket 2025" finālturnīra sagatavošanās posmā.

Tagad, kā noskaidroja Sportacentrs.com, medija sporta žurnālisti Gints Narogs un Ilmārs Stūriška palikuši bez finālturnīra akreditācijām.

Stūriška sarunā ar Sportacentrs.com skaidroja, ka grupu fāzes akreditācijas apstiprinājumu saņēmis jau jūlijā, bet, mēģinot tikt pie akreditācijas nozīmes, saņēmis atteikumu.

"Pirmais e-pasts bija sestdien no FIBA. Bet tur bija minēts tikai tas, ka man nav Fināla fāzes akreditācijas. Par grupu nekāda e-pastu nesaņēmu. Domāju, ka ir, bet tomēr akreditāciju centrā teica, ka nav vispār," sacīja Stūriška.

"Mediju pārstāvju akreditāciju ir FIBA kompetence. LBS vienmēr bija, ir un būs atvērta komunikācijai ar visiem mediju pārstāvjiem, pretī cerot sagaidīt godīgu attieksmi, publicējamo faktu pārbaudi un LBS viedokļa precīzu atspoguļojumu. Attiecībā uz šo gadījumu, uzskatu, ka konkrētā medija pārstāvis izplatījis nepilnīgu informāciju, nepavaicājot otrās puses viedokli, iespējams, nepamatoti ietekmējot LBS publisko tēlu. Manuprāt, šāda rīcība neatbilst kvalitatīvas žurnālistikas standartiem un profesionālajai ētikai. Vienmēr esam gatavi atbildēt visiem jautājumiem par jebkuru tēmu, ko apliecina arī komunikācijas ar LTV, Sportacentrs.com un "basketnews.lt", kas vēlējās iegūt informācijau par šo pašu tēmu," portālam Sportacentrs.com situāciju komentēja LBS ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss.

Iepriekš viņš sarunā ar mediju "Basketnews" sniedza plašāku komentāru par publicētajām izmaksām.

"Latvijas Avīzes" raksts par "EuroBasket 2025" tēriņiem

"Latvijas Avīzes" raksts par "EuroBasket 2025" tēriņiem

     [+] [-]

, 2025-08-27 11:51, pirms 3 mēnešiem
Nabagu māja

  +1 [+] [-]

, 2025-08-27 11:51, pirms 3 mēnešiem
Izklausās nelāgi

     [+] [-]

, 2025-08-27 11:52, pirms 3 mēnešiem
Visi mācās no elites un bez sirdsapziņas pārmetumiem dara ko vien vēlas!
Skolotājs skolā teica ka tikai tad ir attīstība cilvēkam ja viņš prot uzklausīt sabiedrības viedokli un pieņemt visiem saprotamus lēmumus!

  +2 [+] [-]

, 2025-08-27 11:55, pirms 3 mēnešiem
Atrauga, visās labākajās padomju laiku tradīcijās. trampisti, ciprusisti un citi zvēriņi.

  +2 [+] [-]

, 2025-08-27 12:00, pirms 3 mēnešiem
Dažs labs savā vietā par ilgu aizsēdējies un jūtas neaizstājams...

  +2 [+] [-]

, 2025-08-27 12:08, pirms 3 mēnešiem
Baigi nosmirdēja pēc vējeļa...

  +3 [+] [-]

, 2025-08-27 12:11, pirms 3 mēnešiem
Ja nu Ciprusam kādreiz nāksies mainīt darbu, tad noteikti darbs atradīs Metta akadēmijā.

     [+] [-]

, 2025-08-27 12:20, pirms 3 mēnešiem
ir tur pārtērēts vai nav, neņemos analizēt.
Bet nu LA sen pierādījis, kā sensācijas meklējošs un informāciju nepārbaudošs, vai klaji melojošs medijs.
Un žurnālistikas labā prakse tomēr ir info ievākšana no abām pusēm. Tad kāpēc gan šāda medija pārstāvjus akreditēt? Ja gribi normāli rakstīt par čempi, tad nestrādā follijgalvu portālā.

  +1 [+] [-]

, 2025-08-27 12:33, pirms 3 mēnešiem
kukberns rakstīja: ir tur pārtērēts vai nav, neņemos analizēt.
Bet nu LA sen pierādījis, kā sensācijas meklējošs un informāciju nepārbaudošs, vai klaji melojošs medijs.
Un žurnālistikas labā prakse tomēr ir info ievākšana no abām pusēm. Tad kāpēc gan šāda medija pārstāvjus akreditēt? Ja gribi normāli rakstīt par čempi, tad nestrādā follijgalvu portālā.
nejauc LA.lv (kas laikam šobrīd TV24 pieder) ar lasi.lv/Latvijas Avīzi

     [+] [-]

, 2025-08-27 12:54, pirms 3 mēnešiem
Vilis15 rakstīja: nejauc LA.lv (kas laikam šobrīd TV24 pieder) ar lasi.lv/Latvijas Avīzi
bet par to, ka otras puses viedoklis netika jautāts (rakstā nebija), ir pilnīga patiesība.

     [+] [-]

, 2025-08-27 12:56, pirms 3 mēnešiem
No LBS puses būtu korekti tad bijis uzskaitīt, kas tieši rakstā bija nepatiess vai samelots. Savādāk nekā konkrēta un nesmuki sanāk. Bet zinot to LBS attieksmi pat pret jauniešu, amatieru sportu nav nekāds brīnums, ka šādi atspēlējas tiem, kas neglauda pa spalvai.

  +1 [+] [-]

, 2025-08-27 12:56, pirms 3 mēnešiem
cnnnnc rakstīja: bet par to, ka otras puses viedoklis netika jautāts (rakstā nebija), ir pilnīga patiesība.
Tur jau standarta atbildes būtu, apmērams šādā garā - strādājam labi, izvēlamies izdevīgāko, mazs atbalsts, tāpēc grozāmies kā varam utt. Visiem viņiem ir standarta teksti šādiem gadījumiem

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:00, pirms 3 mēnešiem
cnnnnc rakstīja: bet par to, ka otras puses viedoklis netika jautāts (rakstā nebija), ir pilnīga patiesība.
Labdien! No raksta: "LBS ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss visus pārmetumus noraidīja, uzsverot, ka spēlētāji par izlases pārstāvēšanu naudu nesaņem un ir pelnījuši labākos apstākļus, turklāt neesot korekti skaitīt, cik kotletes apēd sportisti."

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:01, pirms 3 mēnešiem
cnnnnc rakstīja: bet par to, ka otras puses viedoklis netika jautāts (rakstā nebija), ir pilnīga patiesība.
nuu, LBS viedoklis tika atspoguļots

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:01, pirms 3 mēnešiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Atrauga, visās labākajās padomju laiku tradīcijās. trampisti, ciprusisti un citi zvēriņi.
Tramps vismaz valstij labu dara beidzot woke ideoloģiju un nelegālo immigrāciju, ko šis?

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:02, pirms 3 mēnešiem
Rinn rakstīja: Tramps vismaz valstij labu dara beidzot woke ideoloģiju un nelegālo immigrāciju, ko šis?
Muļķības.

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:03, pirms 3 mēnešiem
Cipruss nesaprotot kā strādā demokrātija?

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:04, pirms 3 mēnešiem
Kāpēc manu komentāru izdzēsa?

  +1 [+] [-]

, 2025-08-27 13:04, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Muļķības.
kas ir muļķības? tas ka viņš paveica tos 2 darbiņus vai ka tie ir labi valstij?

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:21, pirms 3 mēnešiem
Rinn rakstīja: Cipruss nesaprotot kā strādā demokrātija?
Demokrātija nav visatļautība. Arī demokrātija pieprasa daudz un dažādus sabiedrības ierobežojumus. Visbiežāk pašas sabiedrības labā, lai netiktu aizskārta katra indivīda labklājība. Jautājums ir tikai un vienīgi-kā kurš indivīds izprot demokrātiju.

  +1 [+] [-]

, 2025-08-27 13:21, pirms 3 mēnešiem
Ja šis būtu privāts pasākums, kā kādreiz Rīgas "Dinamo", OK, kā gribu, tā daru, bet... Te jau mēs priecājamies par VALSTS naudu! Gaidu LŽS un LŽA komentārus un rīcību.

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:22, pirms 3 mēnešiem
Naudas ir tik daudz kā nekad agrāk . Kurš privātuzņēmējs mētātos ar naudu kā LBS ? Rūpīgi pārdomātu katru izdevuma pozīciju kur var ietaupīt ! Bet šeit viss tikai un vienīgi pašu , pašu dārgāko ko vien var atrast , tas normāli ? Piekrītu sportisti pelnījuši labas viesnīcas , ēdināšanu , medicīnu utt. Bet šeit izlasot rakstu naudas izšķērdīga izmantošana ! Tas ir tikai tādā gadījumā ka tā nav tevis nopelnīta . Kurai sporta federācijai vēl tik dāsni piešķir naudu ?

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:24, pirms 3 mēnešiem
Rinn rakstīja: kas ir muļķības? tas ka viņš paveica tos 2 darbiņus vai ka tie ir labi valstij?
Tas ka tu tici Trampa un MAGA demagoģijai un populismam, ne tuvu nenozīmē, ka tas tā ir ko viņi sola.

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:36, pirms 3 mēnešiem
Izlasot rakstu un komentārus pie tā, vel vairāk top skaidrs kāpēc Latvijas Satversmes tēvi jau XX. gadsimta 20-tos gados mūsu Satversmē iekļāva sekojošo pantu:

73. Tautas nobalsošanai nevar nodot budžetu un likumus par aizņēmumiem, nodokļiem, muitām, dzelzceļa tarifiem, kara klausību, kara pasludināšanu un uzsākšanu, miera noslēgšanu, izņēmuma stāvokļa izsludināšanu un tā izbeigšanu, mobilizāciju un demobilizāciju, kā arī līgumus ar ārvalstīm.

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:39, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Naudas ir tik daudz kā nekad agrāk . Kurš privātuzņēmējs mētātos ar naudu kā LBS ? Rūpīgi pārdomātu katru izdevuma pozīciju kur var ietaupīt ! Bet šeit viss tikai un vienīgi pašu , pašu dārgāko ko vien var atrast , tas normāli ? Piekrītu sportisti pelnījuši labas viesnīcas , ēdināšanu , medicīnu utt. Bet šeit izlasot rakstu naudas izšķērdīga izmantošana ! Tas ir tikai tādā gadījumā ka tā nav tevis nopelnīta . Kurai sporta federācijai vēl tik dāsni piešķir naudu ?
Esi dzirdējis teicienu-mērķis attaisno izdotos līdzekļus tā sasniegšanai.
Ja LV basketbola izlasei izdosies sasniegt plānoto mērķi, tad kurš būs gatavs LBS kritizēt par izlietotiem līdzekļiem?

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:49, pirms 3 mēnešiem
Pludiņš kā jau parasti - visu zin labāk par jebkuru citu gan par Trampu gan par LBS līdzekļiem utt.
Vienīgi LBS nav privāts kantoris un vienalga vai Latvijas izlase paņem zeltu vai paliek pēdējie turnīrā ir jābūt skaidrai atskaitei par naudas izlietojumu un žurnālistiem ir ne tikai tiesības to pētīt, bet tas ir viņu pienākums de facto...

     [+] [-]

, 2025-08-27 13:57, pirms 3 mēnešiem
Latvijā ar dažādiem normatīviem aktiem ir noteikts, kurš un ko var pētīt šai konteksta finanšu izlietojumu. Valsts kontrole, KNAB utt..
Protams, arī žurnālisti var pētīt kas un kā, jo viņus ne par velti sauc par ''ceturto varu'' tikai pastāv mūžīgais jautājums-jēga no tā visa? Mēs taču ļoti labi zinām, ka Latvijas sabiedrības lielākai daļai nav ne mazākās saprašanas kā tas viss funkcionē.

     [+] [-]

, 2025-08-27 14:07, pirms 3 mēnešiem
Jānis Matulis rakstīja: Ja šis būtu privāts pasākums, kā kādreiz Rīgas "Dinamo", OK, kā gribu, tā daru, bet... Te jau mēs priecājamies par VALSTS naudu! Gaidu LŽS un LŽA komentārus un rīcību.
Tieši tā! Turklāt, Cipruss par alojās ar komentāru, ka ja nebūtu apmaksajuši Slovēnijai visu, tad Dončičš neatbrauktu, bet arēna būtu par 60% aizpildīta! Arēna būtu pilna arī bez Dončiča! Ar šo rīcību LBS izraisa lielāku interesi šim "LA" rakstam nekā tas bija iepriekš!

     [+] [-]

, 2025-08-27 14:09, pirms 3 mēnešiem
kukberns rakstīja: ir tur pārtērēts vai nav, neņemos analizēt.
Bet nu LA sen pierādījis, kā sensācijas meklējošs un informāciju nepārbaudošs, vai klaji melojošs medijs.
Un žurnālistikas labā prakse tomēr ir info ievākšana no abām pusēm. Tad kāpēc gan šāda medija pārstāvjus akreditēt? Ja gribi normāli rakstīt par čempi, tad nestrādā follijgalvu portālā.
Protams, ka bija pārtērēts. Banki dzīvokļa īre vien bija izmaksājusi 7000 eiro mēnesī. LBS ir pieradusi trekni dzīvot - milzīgi tēriņi bija arī pirms olimpiskās kvalifikācijas turnīra Rīgā. Un Ilmārs Stūriška ir labs sporta žurnālists - 2022. gadā viņu atzina par gada labāko sporta žurnālistu. Tikko ziņoja, ka akreditācija atjaunota un Cipruss žurnālistiem atvainojies.

https://lasi.lv/par-svarigo/sports/...