Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 kandidāti pasaules čempionātam: 14 no MHL, septiņi amerikāņi, divi dinamieši

Agris Suveizda

U20 kandidāti pasaules čempionātam: 14 no MHL, septiņi amerikāņi, divi dinamieši
Daniels Bērziņš. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas U20 izlases galvenais treneris Kārlis Zirnis paziņojis 23 spēlētāju sastāvu pasaules čempionātam pirmās divīzijas A grupā, kas no 9. līdz 15.decembrim norisināsies Vācijas pilsētā Fisenē.

Latvijas U20 vienības treneri kandidātu sarakstā iekļāvuši trīs vārtsargus, desmit aizsargus un deviņpadsmit uzbrucējus. Lielākā pārstāvniecība kandidātu pulkā ir no Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL), kuru pārstāv 14 HK "Rīga" spēlētāji. Tāpat Zirnis sastāvam piesaistījis septiņus Ziemeļamerikā spēlējošus hokejistus, trīs Šveicē spēlējošus un pa vienam no Vācijas un Zviedrijas.

Latvijas U20 izlase savu treniņnometni, gatavojoties pasaules čempionātam, uzsāks šo piektdien, 30.novembrī un savā pirmajā nodarbībā vēl nebūs pilnā sastāvā. Zirņa padotie savus ledus treniņus “Volvo ledus hallē” aizvadīs līdz nākamās nedēļas trešdienai. Trešdien, 5.decembra pēcpusdienā, izlase izlidos uz pasaules čempionātu.

Pirms pasaules čempionāta 6.decembrī komandai paredzēta pārbaudes spēle ar vienaudžiem no Austrijas. Šis mačs notiks Austrijas pilsētiņā Telfsā. Pēc šīs cīņas Kārlis Zirnis paziņos galīgo izlases spēlētāju sastāvu pasaules čempionātam.

Kārlim Zirnim arī šajā sezonā asistēs amerikāņu speciālists Frensiss Anzalone. Tāpat asistenta pienākumus pildīs Raimonds Vilkoits, kurš ikdienā strādā MHL vienībā HK “Rīga”. Tikmēr par U20 valstsvienības fizisko sagatavotību, kā ierasts, būs atbildīgs Ēriks Visockis. Gatavojoties pasaules čempionātam, Latvijas U-20 izlase starptautiskajā novembra pārtraukuma "logā" piedalījās turnīrā Dānijā, kur izcīnīja pirmo vietu.

Kandidātu saraksts

NpkSpēlētājsGadsPozKlubs
1.Niklāvs Rauza1999.VHK Rīga MHL
2.Jānis Voris2000.VNorthern Cyclones NCDC (ASV)
3.Artūrs Šilovs2001.VHK Rīga
4.Sandis Smons1999.AGeneve-Servette U20 (Šveice)
5.Renārs Kārkls1999.AHK Rīga MHL
6.Patriks Ozols2001.AHK Lido
7.Arvils Bergmanis1999.AHK Rīga MHL
8.Ņikita Mateiko2001.AHK Rīga MHL
9.Niks Krollis1999.ANew Hampshire Monarchs NCDC (ASV)
10.Regnārs Ūdris1999.AIslanders HC NCDC (ASV)
11.Ernests Ošenieks2001.AHS Rīga
12.Miks Tumānovs2001.AHS Rīga
13.Harijs Brants2002.AHK Rīga MHL
14.Deniss Smirnovs1999.UGeneve-Servette U20 (Šveice)
15Emīls Ģēģeris1999.URīgas Dinamo KHL
16.Daniels Bērziņš1999.URīgas Dinamo KHL
17.Rihards Melnalksnis1999.USCL Tigers U20 (Šveice)
18.Deniss Fjodorovs1999.UHK Rīga MHL
19.Rūdolfs Polcs2000.UHK Rīga MHL
20.Renārs Cipruss1999.UHK Rīga MHL
21.Artjoms Lapiks2000.USpringfield Jr. Blues NAHL (ASV)
22.Daņila Larionovs2000.UBoston Jr. Rangers EHL (ASV)
23.Raivis Ansons2002.UHS Rīga
24.Jānis Vīzbelis1999.UConnecticut Jr. Rangers NCDC (ASV)
25.Patriks Marckinkēvičs2001.UKolner EC U20 (Vācija)
26.Gustavs Millers2001.UHK Rīga MHL
27.Ralfs Vjaters1999.UHK Rīga MHL
28.Ričards Grīnbergs2000.UHK Rīga MHL
29.Roberts Priževoits2000.UHK Rīga MHL
30.Viktors Jašunovs2000.UAIK J20 (Zviedrija)
31.Artjoms Koppass2000.UBoston Bandits NCDC (ASV)
32.Jānis Švanenbergs2001.UHK Rīga MHL

Pasaules čempionāts (Fisene, Vācija)

DatumsLaiksSpēle
9.12.201814:00Francija - Latvija
11.12.201820:00Latvija - Austrija
12.12.201817:30Latvija - Vācija
14.12.201814:00Latvija - Norvēģija
15.12.201821:00Baltkrievija - Latvija

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6070/nosa...

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:07, pirms 5 gadiem
Smaga grupa. Trijnieks būtu labi.

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:07, pirms 5 gadiem
simpātisks sastāvs, veiksmi jaunajiem!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 12:14, pirms 5 gadiem
Ko var secināt, ka vismaz 1 U-18 aizsargs točna aizbrauks, kas ir pozitīvi, taču norāda uz diezgan nespējīgo 99. gadu, tāpat kā 00., vismaz aizsargu vidū.

ir 5 U-18 un jaunāki uzbrucēji iekļauti. Skaidrs, ka vismaz 1/2 aizbrauks.

Patīkami, ka ir spēcīga jaunākā paaudze, bēdīgi, ka pamatgads un gadu pēc, ir švaks pēc vella.

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:16, pirms 5 gadiem
Tāpat interesanti, ka ir Lapiks, nav Egle.

Ir Larionovs, nav Leja un D.Marcinkevičs.

Tāpat drusku izbrīna Jirgena nebūšana kandidātos

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:33, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Ko var secināt, ka vismaz 1 U-18 aizsargs točna aizbrauks, kas ir pozitīvi, taču norāda uz diezgan nespējīgo 99. gadu, tāpat kā 00., vismaz aizsargu vidū.

ir 5 U-18 un jaunāki uzbrucēji iekļauti. Skaidrs, ka vismaz 1/2 aizbrauks.

Patīkami, ka ir spēcīga jaunākā paaudze, bēdīgi, ka pamatgads un gadu pēc, ir švaks pēc vella.
Ir labi jaunieši, arī šajā sastāvā, teiksim, Smirnovs, Jasunovs, kurš ir ceturtais rezultatīvakais zviedru jauniešos... Izskatās, ka veidojas labs Eiropas materiāls, bet jau atkal... Šķiet, galīgi neredz, kuri varētu klauvēt pie NHL durvīm, nav drafta kandidātu. Gadi iet, bet šaja ziņā tukšums.

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:44, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ir labi jaunieši, arī šajā sastāvā, teiksim, Smirnovs, Jasunovs, kurš ir ceturtais rezultatīvakais zviedru jauniešos... Izskatās, ka veidojas labs Eiropas materiāls, bet jau atkal... Šķiet, galīgi neredz, kuri varētu klauvēt pie NHL durvīm, nav drafta kandidātu. Gadi iet, bet šaja ziņā tukšums.
Atceries, ka šī ir izlase! Tātad labākie pieejamie, lai cīnītos ar citu labākajiem pieejamajiem (gan maza subjektivitāte treneru pārziņā un traumas), bet kopsummā - tie ir labākie džeki.

No šī sastāva ir tikai daži izceļamie (runājot par U-18 vecumu pāraugušajiem). Tas ir Ģēģeris, kurš šādu attīstības ceļu turpinot, 2-3 gadu laikā varētu kļūt par stabili 20-30 p. speletāju iekš KHL. Tas ir Smirnovs, kurš varētu kļūt par laba līmeņa eiropieti, tas ir Jasunovs, kuram ir tādas pašas spējas un tas ir Smons, kuram ir dotības, lai kļūtu par laba līmeņa aizsargu.

Bet pārējie? Lai veidotu konkurenci OHL, spēlētu virs minimālās kādā joberlīgā, vai sastādītu konkurenci kaplējoties par 4 maiņu DR, atkal komentētājiem dodot iespēju vaicāt par Batņām, Skovrcoviem, Bičevskiem u.c. spēlmaņiem, kuriem līmenis DR neatbilst, bet darba slējas un prasme “sevi ziedot”, ļauj izcīnīt 4 min uz laukuma KHL.

Bet ir jāmāk arī spēlēt un dabūt ripu vārtos..

     [+] [-]

, 2018-11-28 12:55, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Atceries, ka šī ir izlase! Tātad labākie pieejamie, lai cīnītos ar citu labākajiem pieejamajiem (gan maza subjektivitāte treneru pārziņā un traumas), bet kopsummā - tie ir labākie džeki.
No šī sastāva ir tikai daži izceļamie (runājot par U-18 vecumu pāraugušajiem). Tas ir Ģēģeris, kurš šādu attīstības ceļu turpinot, 2-3 gadu laikā varētu kļūt par stabili 20-30 p. speletāju iekš KHL. Tas ir Smirnovs, kurš varētu kļūt par laba līmeņa eiropieti, tas ir Jasunovs, kuram ir tādas pašas spējas un tas ir Smons, kuram ir dotības, lai kļūtu par lba līmeņa aizsargu.
Bet pārējie? Lai veidotu konkurenci OHL, spēlētu virs minimālās kādā joberlīgā, vai sastādītu konkurenci kaplējoties par 4 maiņu DR, atkal komentētājiem dodot iespēju vaicāt par Batņām, Skovrcoviem, Bičevskiem u.c. spēlmaņiem, kuriem līmenis DR neatbilst, bet darba slējas un prasme “sev ziedot” ļauj izcīnīt 4 min uz laukuma KHL.

Bet ir jāmāk arī spēlēt un dabūt ripu vārtos..
Ja jau Rihards Melnalksnis ticis NLA, tad gan arī lietaskoks. Bet pamatgads kopumā nav slikts, tomēr 2 kadri, kuri savās Eiropas topa līmeņa jauniešu līgās ir top10 pēc punktiem, viens, šķiet, ir rezultatīvākais aizsargs, viens kadrs NLA sezonu aizvada, cits KHL aizvadījis pie 30 spēlēm... Slikts gads? Nedomāju.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 13:09, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Atceries, ka šī ir izlase! Tātad labākie pieejamie, lai cīnītos ar citu labākajiem pieejamajiem (gan maza subjektivitāte treneru pārziņā un traumas), bet kopsummā - tie ir labākie džeki.

No šī sastāva ir tikai daži izceļamie (runājot par U-18 vecumu pāraugušajiem). Tas ir Ģēģeris, kurš šādu attīstības ceļu turpinot, 2-3 gadu laikā varētu kļūt par stabili 20-30 p. speletāju iekš KHL. Tas ir Smirnovs, kurš varētu kļūt par laba līmeņa eiropieti, tas ir Jasunovs, kuram ir tādas pašas spējas un tas ir Smons, kuram ir dotības, lai kļūtu par laba līmeņa aizsargu.

Bet pārējie? Lai veidotu konkurenci OHL, spēlētu virs minimālās kādā joberlīgā, vai sastādītu konkurenci kaplējoties par 4 maiņu DR, atkal komentētājiem dodot iespēju vaicāt par Batņām, Skovrcoviem, Bičevskiem u.c. spēlmaņiem, kuriem līmenis DR neatbilst, bet darba slējas un prasme “sevi ziedot”, ļauj izcīnīt 4 min uz laukuma KHL.

Bet ir jāmāk arī spēlēt un dabūt ripu vārtos..
Tu tiešām domā, ka Ģēģeris ir 30 punktu čalis priekš KHL? Kas par to liecina?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 13:28, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja jau Rihards Melnalksnis ticis NLA, tad gan arī lietaskoks. Bet pamatgads kopumā nav slikts, tomēr 2 kadri, kuri savās Eiropas topa līmeņa jauniešu līgās ir top10 pēc punktiem, viens, šķiet, ir rezultatīvākais aizsargs, viens kadrs NLA sezonu aizvada, cits KHL aizvadījis pie 30 spēlēm... Slikts gads? Nedomāju.
Par Melnalksni strīdīgi, bet jā, par velti jau to NLA līgumu un dažas minūtes uz ledus nedod.
Bet, un tas šobrīd arī attiecās uz pārējiem Tevis minētajiem - uz papīra jau ir skaisti, rezultatīvākais, viens no labākajiem utt, savā vecuma grupā. Piebilde tikai tā, tie paši sveicieši, austrieši, itāļi (kuri nav mazums Šveicē), kuri ir spējigāki, jau u-18 vecumos tiek pie teikšanas NLA vai NLB (vai arī kā tās līgas tagad sauc). Un jau tajā vecumā dabon šīs minūtes, un ir spejigi pārkāpt to līmeni. Tur pretī mūsu līderi jau ir 19gadnieki, kuri uz parējo fona izskatas super, jo 1) tie pārējie ir vai nu U-18 vecuma spelētāji. 2)nespējīgākie U-20 vecuma, kas tur palikuši (ar izņēmumiem). Labākos jau lielo līgas savāc daudz agrāk. Un tā ir mēraukla. Ir taču atšķiriba, vai CHL līmeni 100 punktus gūst U-18 vecuma džeks, vai jau U-21. Vēl nesenā pagātnē, Jevpalovs būdams U-21 vecumā sakrāja 100 punktus CHL. Un? Nākamajā sezonā bija zem 10 punktiem AHL. Tāpec es skeptiski skatos pret rezultatīvajiem junioros? Kuri ir pārauguši to U-18 vecumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 13:32, pirms 5 gadiem
marko_polo rakstīja: Tu tiešām domā, ka Ģēģeris ir 30 punktu čalis priekš KHL? Kas par to liecina?
Nu šobrīd tā ir bakstīšana kafijas biezumos. Šajā pat vecumā visi kliedza, ka Miķelis Rēdlihs ir pārvērtēts, savukārt Podziņu vel uzskatīja par nākamo Larionovu.

     [+] [-]

, 2018-11-28 13:33, pirms 5 gadiem
Izcila iespēja jaunajiem puišiem, īpaši Ģēģerim un Bērziņam, atrādīties NHL skautiem un nākamvasar tikt nodraftētiem, kas nozīmētu laicīgu aiztīšanos prom no ģinamas

     [+] [-]

, 2018-11-28 13:40, pirms 5 gadiem
14+7+2=32???

     [+] [-]

, 2018-11-28 14:00, pirms 5 gadiem
marko_polo rakstīja: Tu tiešām domā, ka Ģēģeris ir 30 punktu čalis priekš KHL? Kas par to liecina?
Šī būs atbilde arī Edgaram, kuram, izskatās, ka izpratne par hokeju, attīstību un tendencēm, kā arī latviešu fizskajām un izsaugsmes īpatnībām ir stipri tuvu 0.

Marko, atbildot Tev. Es tā domāju, ka potenciāli tā varētu būt. Kāpēc? Jo Ģēģeri atceros no mazas mazotnes, tas ir pirmkārt, taču ne galvenokārt kāpēc tā domāju. Starp 99. viņš vienmēr ir bijis līderis, labākais un viens no labākajiem. Kas arī varbūt ir mazsvarīgi, jo jāskatās uz šodienu. Bet tieši šodiena un zinot pagātnes tendences, liek domāt, ka tas ir iespējams, ja turpinās esošo attīstības kursu. Ģēģerim augums ir virs hokeja sliekšņa (ar to domājot, ka tendenciozi cilvēki uzskata, ka 1.80 un virs ir normāls hokejista augums (Ģēģerim 1.84), savukārt 1.80 un zem ir pundurzaķis.
Latvietim, ko arī uzsvēris ir Bobs, neskaitāmi latvju AHL/NHL treneri, ir problēma ar fizisko attīstību, pārlēcienu no jauniešiem uz večiem. Kā saka - veči bērnu augumos. Šīs fiziskās nespējas dēļ, mūsējie nespēj pielāgoties uzreiz tik augstiem/ātriem tempiem (piemēri ir Dārziņš, Rēdlihs, Indrašis u.c), kuri kļuva par "labiem lietaskokiem", nevis tikai lietas kokiem ap 22-23 gadiem. Ģēģeris šobrīd izskatās, jau ka spēj būt teju tuvu fiziskajam, ar kādu var spēlēt pieaugušo līmenī un nesalūzt. Tam visam nāk klāt pieredze. Viņam ir 19 un jau iet otrā sezona KHL. Spēles ziņā, nevar salīdzināt ar pagājušo gadu, kurā izskatījās, ka ripa neturās. Bet kāpēc tā? Jo par jaunu un baidās. Nav masa un spēks ar ko apdzīt, nostumt un uzvarēt. Šogad jau tā vairs nav. Ģēģeris jau izskatās pēc hokejista un punktu raža jau tagad ir pārspēta. Līdzīgas tendences ir novērojamas vairākiem tagadējiem krievu špīleriem ar (30+ punktiem sezonā), ka 18/19 gados augums un fiziskais atbilst līmenim, sākotnēji kaplēšana un cīņa par minūtēm. 2 sezonas (18 un 19 gados) pa trešajām, ceturtajām maiņām ar vidēji 7 un 10 minūtēm sezonā, taču pēc tam, kad hokejists ir tam visam pielicis klāt PĀRLIECĪBU un vasarās smagu darbu, viņš kļūst par labo lietas koku ar (30+ un vēl vairāk) punktiem sezonā. Un jā, manuprāt, Ģēģerim ir visas iespējas.

     [+] [-]

, 2018-11-28 14:05, pirms 5 gadiem
Naturban rakstīja: 14+7+2=32???
23 vai 32 - kāda šķirba, cipari tie paši

  -1 [+] [-]

, 2018-11-28 15:07, pirms 5 gadiem
Kas tas tāds par sastāvu kur, neviens nav dzirdēts

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 15:17, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Šī būs atbilde arī Edgaram, kuram, izskatās, ka izpratne par hokeju, attīstību un tendencēm, kā arī latviešu fizskajām un izsaugsmes īpatnībām ir stipri tuvu 0.

Marko, atbildot Tev. Es tā domāju, ka potenciāli tā varētu būt. Kāpēc? Jo Ģēģeri atceros no mazas mazotnes, tas ir pirmkārt, taču ne galvenokārt kāpēc tā domāju. Starp 99. viņš vienmēr ir bijis līderis, labākais un viens no labākajiem. Kas arī varbūt ir mazsvarīgi, jo jāskatās uz šodienu. Bet tieši šodiena un zinot pagātnes tendences, liek domāt, ka tas ir iespējams, ja turpinās esošo attīstības kursu. Ģēģerim augums ir virs hokeja sliekšņa (ar to domājot, ka tendenciozi cilvēki uzskata, ka 1.80 un virs ir normāls hokejista augums (Ģēģerim 1.84), savukārt 1.80 un zem ir pundurzaķis.
Latvietim, ko arī uzsvēris ir Bobs, neskaitāmi latvju AHL/NHL treneri, ir problēma ar fizisko attīstību, pārlēcienu no jauniešiem uz večiem. Kā saka - veči bērnu augumos. Šīs fiziskās nespējas dēļ, mūsējie nespēj pielāgoties uzreiz tik augstiem/ātriem tempiem (piemēri ir Dārziņš, Rēdlihs, Indrašis u.c), kuri kļuva par "labiem lietaskokiem", nevis tikai lietas kokiem ap 22-23 gadiem. Ģēģeris šobrīd izskatās, jau ka spēj būt teju tuvu fiziskajam, ar kādu var spēlēt pieaugušo līmenī un nesalūzt. Tam visam nāk klāt pieredze. Viņam ir 19 un jau iet otrā sezona KHL. Spēles ziņā, nevar salīdzināt ar pagājušo gadu, kurā izskatījās, ka ripa neturās. Bet kāpēc tā? Jo par jaunu un baidās. Nav masa un spēks ar ko apdzīt, nostumt un uzvarēt. Šogad jau tā vairs nav. Ģēģeris jau izskatās pēc hokejista un punktu raža jau tagad ir pārspēta. Līdzīgas tendences ir novērojamas vairākiem tagadējiem krievu špīleriem ar (30+ punktiem sezonā), ka 18/19 gados augums un fiziskais atbilst līmenim, sākotnēji kaplēšana un cīņa par minūtēm. 2 sezonas (18 un 19 gados) pa trešajām, ceturtajām maiņām ar vidēji 7 un 10 minūtēm sezonā, taču pēc tam, kad hokejists ir tam visam pielicis klāt PĀRLIECĪBU un vasarās smagu darbu, viņš kļūst par labo lietas koku ar (30+ un vēl vairāk) punktiem sezonā. Un jā, manuprāt, Ģēģerim ir visas iespējas.
Problēmas ar fizisko attīstību jeb vienkārši mūsu ierobežotās spēlētāju rezerves? Lieku galvu ķīlā, ka ir kaudze kanādiešu, somu, zviedru, kuriem tāpat ir problēmas ar fizisko attīstību, un kuri nobriest krietni pēc 20 gadu sasniegšanas... Bet, atšķirībā no mums, viņiem ir daudz spēlētāju, ka vienmēr atradīsies desmitiem spēlētāju, kuru fizuha jau 19 gados ir ļoti laba, un ir augsta gatavība startēt pieaugušo līgās.

     [+] [-]

, 2018-11-28 15:26, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Par Melnalksni strīdīgi, bet jā, par velti jau to NLA līgumu un dažas minūtes uz ledus nedod.
Bet, un tas šobrīd arī attiecās uz pārējiem Tevis minētajiem - uz papīra jau ir skaisti, rezultatīvākais, viens no labākajiem utt, savā vecuma grupā. Piebilde tikai tā, tie paši sveicieši, austrieši, itāļi (kuri nav mazums Šveicē), kuri ir spējigāki, jau u-18 vecumos tiek pie teikšanas NLA vai NLB (vai arī kā tās līgas tagad sauc). Un jau tajā vecumā dabon šīs minūtes, un ir spejigi pārkāpt to līmeni. Tur pretī mūsu līderi jau ir 19gadnieki, kuri uz parējo fona izskatas super, jo 1) tie pārējie ir vai nu U-18 vecuma spelētāji. 2)nespējīgākie U-20 vecuma, kas tur palikuši (ar izņēmumiem). Labākos jau lielo līgas savāc daudz agrāk. Un tā ir mēraukla. Ir taču atšķiriba, vai CHL līmeni 100 punktus gūst U-18 vecuma džeks, vai jau U-21. Vēl nesenā pagātnē, Jevpalovs būdams U-21 vecumā sakrāja 100 punktus CHL. Un? Nākamajā sezonā bija zem 10 punktiem AHL. Tāpec es skeptiski skatos pret rezultatīvajiem junioros? Kuri ir pārauguši to U-18 vecumu.
Cik gadi bija Ķēniņam, kad viņš debitēja NLA? 20, 21? Tātad nav obligāti debitēt NLA 18 vai 19 gados. Bet tagad reti kurš iebildīs, ka Ķēniņš ir NLA vērtība.

     [+] [-]

, 2018-11-28 16:04, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Problēmas ar fizisko attīstību jeb vienkārši mūsu ierobežotās spēlētāju rezerves? Lieku galvu ķīlā, ka ir kaudze kanādiešu, somu, zviedru, kuriem tāpat ir problēmas ar fizisko attīstību, un kuri nobriest krietni pēc 20 gadu sasniegšanas... Bet, atšķirībā no mums, viņiem ir daudz spēlētāju, ka vienmēr atradīsies desmitiem spēlētāju, kuru fizuha jau 19 gados ir ļoti laba, un ir augsta gatavība startēt pieaugušo līgās.
Jā un nē. Ne velti, to uzsver daudzi jo daudzi ZA treneri, ka mums ir problēmas ar to, kāpēc? Viens ir tas ko Tu saki, bet kopumā mums trūkst tam sistēmas, specifiskas pieejas tam. Ja ZA ar bērniem strādā arī sporta psihologi, fiziskās sagatvotības treneri, slidošanas treneri, nūjas tehnikas treneri u.t.t, tad Latvijā tas viss notiek nevienmērīgi, varbūt pa vasarām, nometnes laikā.
Kāpēc tā? tāpēc, ka mums nav maksātspējīgums, līdz ar to, nav arī darba izpilde, jo nespēj nodrošinaāt un tik daudz maksāt kvalitatīviem ekspertiem, kas viscaur strādā ar kluba sistēmu. Paskaties uz ko klubi balstās? uz pāris entuziastiem un dažām pašvaldību klubiem. Trūkst ieguldījuma hokejā kā tādā. Tāpēc arī ir šāds rezultāts.

Pieņemu, ka Kanādā, ASV ir arī tādi varianti, ka spēlētāji fizisiki, emocionāli attīstas vēlāk, taču ar viņiem tiek paralēli strādāts, un tur jau šķērslis ir pats sportists. Mums šādi notiek ar visiem, jo nav SISTĒMAS, kas to apkarto. Varbūt tagad ir, kads pats vēl spēlēju - nebija.

Jā, piekrītu par Ķēniņu un te jau ir tas stāsts. Viņš debitēja tajos 20 gaods, kāpēc, jo ātrāk nebija spējīgs, kāpēc? Jo Ķēniņš ir enerģijas spēlētājs. Citiem vārdiem sakot - meistarīgāks Koba Jass. Taču Ķēņiņš nav uzskatāms kā top scorer. Un tāpēc 20 gados viņš sasniedza to fizisko noturību, ka ir gatavs dot enerģiju, lauzt kaulus un tāpēc viņš tur spēlē. Paskaties, cik Ķēniņam vidēji ir punkti NLA. Zem 0.5 un vai tas ir kāds ūber rādītājs? Viņam ir cita loma, Kaspar!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-28 16:11, pirms 5 gadiem
zata rakstīja: Jā un nē. Ne velti, to uzsver daudzi jo daudzi ZA treneri, ka mums ir problēmas ar to, kāpēc? Viens ir tas ko Tu saki, bet kopumā mums trūkst tam sistēmas, specifiskas pieejas tam. Ja ZA ar bērniem strādā arī sporta psihologi, fiziskās sagatvotības treneri, slidošanas treneri, nūjas tehnikas treneri u.t.t, tad Latvijā tas viss notiek nevienmērīgi, varbūt pa vasarām, nometnes laikā.
Kāpēc tā? tāpēc, ka mums nav maksātspējīgums, līdz ar to, nav arī darba izpilde, jo nespēj nodrošinaāt un tik daudz maksāt kvalitatīviem ekspertiem, kas viscaur strādā ar kluba sistēmu. Paskaties uz ko klubi balstās? uz pāris entuziastiem un dažām pašvaldību klubiem. Trūkst ieguldījuma hokejā kā tādā. Tāpēc arī ir šāds rezultāts.

Pieņemu, ka Kanādā, ASV ir arī tādi varianti, ka spēlētāji fizisiki, emocionāli attīstas vēlāk, taču ar viņiem tiek paralēli strādāts, un tur jau šķērslis ir pats sportists. Mums šādi notiek ar visiem, jo nav SISTĒMAS, kas to apkarto. Varbūt tagad ir, kads pats vēl spēlēju - nebija.

Jā, piekrītu par Ķēniņu un te jau ir tas stāsts. Viņš debitēja tajos 20 gaods, kāpēc, jo ātrāk nebija spējīgs, kāpēc? Jo Ķēniņš ir enerģijas spēlētājs. Citiem vārdiem sakot - meistarīgāks Koba Jass. Taču Ķēņiņš nav uzskatāms kā top scorer. Un tāpēc 20 gados viņš sasniedza to fizisko noturību, ka ir gatavs dot enerģiju, lauzt kaulus un tāpēc viņš tur spēlē. Paskaties, cik Ķēniņam vidēji ir punkti NLA. Zem 0.5 un vai tas ir kāds ūber rādītājs? Viņam ir cita loma, Kaspar!
Diezin vai mēs varam tā klišejiski sadalīt visus spēlētājus, jo daudzi no topskoreriem šajās līgās arī potenciāli ir tieši "enerģijas" spēlētāji... pagaidām nekas neliecina par to, bet es nebrīnīšos, ja pēc pāris gadiem Smirnovs raus to pašu "enerģijas" hokeju... Karsums, piemēram, bija reizē gan topskoreris, gan enerģijas spēlētājs. Ko es gribu teikt - pārāk daudz mēs te prasti dalām spēlētājus "ābolos" un "apelsīnos" (lasi - uzbrūkošos aizsargos, "stay at home" aizsargos, "policistos", un tādā garā), kamēr ir daudzi, kas vienlaiks ir gan viens, gan otrs. kaut kā neatceros, ka 20 gados Roni kāds sauca par potenciālu "enerģijas" spēlētāju... Fakts tāds, ka viņš ir viens no rezultatīvākajiem savā klubā.

     [+] [-]

, 2018-11-28 16:23, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Diezin vai mēs varam tā klišejiski sadalīt visus spēlētājus, jo daudzi no topskoreriem šajās līgās arī potenciāli ir tieši "enerģijas" spēlētāji... pagaidām nekas neliecina par to, bet es nebrīnīšos, ja pēc pāris gadiem Smirnovs raus to pašu "enerģijas" hokeju... Karsums, piemēram, bija reizē gan topskoreris, gan enerģijas spēlētājs. Ko es gribu teikt - pārāk daudz mēs te prasti dalām spēlētājus "ābolos" un "apelsīnos" (lasi - uzbrūkošos aizsargos, "stay at home" aizsargos, "policistos", un tādā garā), kamēr ir daudzi, kas vienlaiks ir gan viens, gan otrs. kaut kā neatceros, ka 20 gados Roni kāds sauca par potenciālu "enerģijas" spēlētāju... Fakts tāds, ka viņš ir viens no rezultatīvākajiem savā klubā.
Taisnība, piekrītu, taču atceries, ka viens ir dalīt, otrs ir reāli apzināties, ko spēlētājs var. Un Ronis ir izsities, un izsities augsti, par to arī priecājos, taču sagaidīt, ka viņš konstanti būs rezultatīvs, ir muļķīgi. Kā viņš pats ir atzinis, dod daudz enenrģiju, ar to radot vārtu gūšanas momentus. Šobrīd viņš ir teorētiski vājākā klubā, kā Cīrihe pagājušās sezonas, tāpēc arī lielāka loma un vairāk iespējas pašam būt rezultatīvam. Taču pats jau saproti, tā, lai par viņu runātu, kā pirmās vijoles spēlētāju, ir stipri pārspīlēti.

     [+] [-]

, 2018-11-28 17:43, pirms 5 gadiem
Tas, ka kodols no MHL un Dinamiešiem vieš zināmas cerības!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-28 20:30, pirms 5 gadiem
marko_polo rakstīja: Tu tiešām domā, ka Ģēģeris ir 30 punktu čalis priekš KHL? Kas par to liecina?
Neiedziļinājos tajās diskusijās, bet es varu iemest skaitļus.
Kopš KHL dibināšanas, tajā ir spēlējuši 15 Latvijas hokejisti U20 vecuma grupā, 8 no tiem ir spējuši gūt kaut 1 punktu un tikai 4 ir spējuši gūt kaut vienus vārtus. Bet vai Ģēģeris būs 30 punktu "čalis" KHL ir grūti spriest, bet viņš ir viens no labākajiem Latvijas U20 spēlētājiem KHL.

Ģēgeris - 62 sp, 5+2 (2 sez.);
Bukarts - 32 sp, 3+4 (1 sez.);
Ābols - 14 sp, 1+4 (1 sez.);
Zīle - 36 sp, 0+3 (2 sez);
Locāns - 19 sp, 0+2 (1 sez);
Cinks - 20 sp, 0+2 (2 sez);
Bērziņš - 27 sp, 1+0 (2 sez);
Sarkanis - 3 sp, 0+1 (1 sez).

Tā teikt, kamēr eksistēs RD, tikmēr būs lielas iespēja Latvijas hokejistiem spēlēt un pierādīt sevi KHL līmenī, kad tas projekts beigs eksistēt, tad...