Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Viedoklis par LV izlases kandidātiem vārtsargiem

Ja par izlases pamatvārtsargu jautājumu nav.tad šobrīd izskatās, ka Sergejs Naumovs vairāk nespēlēs, līdz ar to arvien nopietnāks paliek jautājums kurš būs LV izlases 2. vārtsargs.

Lēnām tuvojas Olimpiskās spēles, pamazām kļūst skaidrs, ka Sergejs Naumovs visticamāk LV izlasei vairāk nepalīdzēs un rodas jautājums, kurš būs LV izlases otrais vārtsargs? Ja apskatām kandidātu loku tad īpaši daudz variantu nav. Ārpus LAČ no mūsējiem spēlē Muštukovs (BAČ), Lūsiņš (2.bundeslīga Vācija), Enkuzens (BAČ), Žabotinskis (BAČ) un Jučers (BAČ).

Muštukovs
Riskēju kļūt nepopulārs Ervīna fanu vidū taču atceroties, kaut vai to kā savulaik savas komandas BAČ un AEHL ir vilkuši Zinkovs, Masaļskis un Žabotinskis, īsti negribās viņu automātiski pasludināt par galveno kandidātu uz izlases. Jā ir labas spēles Juniora sastāvā taču visi, kas ir redzējuši spēles klātienē priekritīs, ka neveiksmīgo spēļu ir bijis mazliet par daudz, lai mēs jau šodien pateiktu, ka Ervīns ir pārliecinoši labākais cīņā par vietu LV izlasē. Jā ir spēlējis KHL, taču labas spēles BAČ ir mijušās ar viduvējām. Formāli reālākais kandidāts uz vietu izlasē, taču atšķirībā no priekšgājējiem Znaroks mēdz arī pārsteigt, daudz kas būs atkarīgs no Ervīna snieguma turpmākajos 2-3 mēnešos.

Jučers
Vismaz man viens no patīkamākajiem šīs sezonas pārsteigumiem. Jau likās, ka puisis aizies pa to pašu taku pa kuru jau aizgāja (pie amatieriem) Kuzmins, Birjukovs u.c., taču parādītais sniegums liecina par to, ka Jučers var kļūt par stabilu BAČ līmeņa vārtsargu. Jāizsaka tikai nožēla, ka LM vadība viņam nedeva iespēju sevi parādīt jau pagājušosezon, iespējams tad Jučera sniegums Kontinentālajā kausā būtu bijis vēl pārliecinošāks. Vismaz pagaidām man ir grūti iedomāties, ka Znaroks viņu paņem izlasē... taču vārtsargu trūkuma apstākļos es neizslēdzu, ka pēc gada vai diviem Jučers var būt nopietns pretendents uz vietu izlasē.

Žabotinskis
Ja Žaba būtu tādā formā, kā pirms 2-3 sezonām, kad bieži tieši viņš izvilka LM spēles, tad ļoti iespējams jautājumu par izlases otro vārtsargu nebūtu. Taču tie, kuri šosezon ir redzējuši LM spēles piekritīs, ka sniegums nav tik pārliecinošs un kļūdu arī ir pavairāk nekā citus gadus, par ko arī liecina fakts, ka treneri arvien vairāk sāk uzticēties jaunajam Jučeram.

Lūsiņš
Savulaik pieskaitīts t.s. blatņikiem Lūsiņš šosezon daudzus ir parsteidzis, nostiprinoties samērā spēcīgā līgā. Pēc neveiksmīgā sezonas sākuma (dāņu klubs ar kuru Lūsiņam bija līgums bankrotēja) Lusiņš pārcēlās uz Vācijas 2. bundeslīgu un vismaz pagaidām demosntrē ļoti pārliecinošu sniegumu. Tieši ar Lūsiņa atgriešanos vārtos Brēmerhafenes "Pingvīni" ir uzsākuši uzvaru sēriju, savukārt mūsu vārtsargam pēc 10 aizvadītām spēlēm statistikas ailē vidēji spēlē ielaistie vārti ir skaitlis 2,04, kas Vācijas 2. bundeslīgā ir uzskatāms par samērā labu rādītāju. Ja turpinās rādīt tikpat stablu sniegumu, var kļūt par reālāko kandidātu uz vietu LV izlasē. neaizmirsīsim ka Znaroks pats ilgus gadus ir spēlējis 2. bundeslīgā un labi zin kāds tur ir līmenis.

Enkuzens
Lai arī daudzi Sportacentra komentētāji, Nauri jau pasludināja par nākamo mūsu izcilo vārtusargu, tomēr līdzšinējā karjera un spēles šosezon diemžēl, bet neļauj krist eiforijā. Jā vārtsargs labs, taču pagājušosezon spēlējis tikai LAČ. Šosezon tā arī neatradis labu klubu noslēdza līgumu ar "Dinamo Juniors". Neesmu redzējis viņu šosezon darbībā, taču pēc aculiecinieku teiktā nu nav tā, ka vārtsargi vilktu Junioru uz priekšu. Tā kā ārpus LAČ faktiski nav spēlējis iespēja tikt izlasē ir tikai tad, ja traumēti būs visi trīs pieredzējušākie kolēģi (Lūsiņš, Žabotinskis un Muštukovs).

Secinājumi:
Znaroku sagaida ļoti grūta izvēle, jo šobrīd mums ir 3 aptuveni vienādi vārtsargi, kuriem, manuprāt, ir līdzīgas iespējas pacīnīties par vietu LV izlasē. Muštukova un Žabotinska "+" ir lielāka pieredze, savukārt Lusiņš šosezon ir demonstrējis nedaudz stabilāku sniegumu par abiem pārējiem. Gan Lūsiņš, gan Muštukovs ir spēlējuši pie Znaroka arī 84. gadu U-20 izlasē tā kā ir labi viņam zināmi.

1 2 37 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2009-12-07 11:13, pirms 15 gadiem
Manuprāt kandidēs Muštuks un Žaba. Katrā ziņā treneriem būs vairāk infas par šiem, jo viņi ir pastāvīgā LV speciālistu redzeslokā. Par Lūsiņu šaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-07 11:24, pirms 15 gadiem
Domāju, ka Muštukovs patreiz no Znaroka redzes punkta stabili pretendē uz #2, jo Žabotinskis ir traumēts (jautājums, ka Žaba atgriezīsies laukumā?). Ja Žaba vēl nav gatavs nākt laukumā pārbaudes spēlēs pret Dāniju - tad automātiski Muštukovs ir Nr.2. Vienīgi vēl paliek Naumova jautājums - varbūt Znaroks tomēr šamo izliek vismaz vienā spēlē pret Dāniju un Sergejs tur nostāv teicami - tad automātiski Naumovs Nr.2 un Muštukovs Nr.3.

Domāju, Lūsiņa tēma aktuāla var būt tikai PČ sakarā. Atgādināšu, ka Lūsiņš vēl joprojām spēlē ar try-out līgumu un Vācijas 2. Bundeslīgā decembrī pārtraukuma nav. Tā kā šī tēma OS sakarā nav pat izskatīšanas vērta.

Teorētiski jau vēl ir arī Enkuzens - pārāk liels brīnums nebūtu, ja šamo uz OS paķertu kā #3...

     [+] [-]

, 2009-12-07 11:40, pirms 15 gadiem
Domāju, ka galīgā skaidrība par Naumovu būs pēc spēlēm ar Dāniju. Ja viņš būs vārtos vismaz vienā no tām - tātad ar viņu vēl rēķinās, ja nebūs - tātad vairs nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-07 11:44, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka galīgā skaidrība par Naumovu būs pēc spēlēm ar Dāniju. Ja viņš būs vārtos vismaz vienā no tām - tātad ar viņu vēl rēķinās, ja nebūs - tātad vairs nē.
līdzīgi arī ir ar Žabotinski un spēlēm pret Dāniju.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-07 11:52, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Znaroka vārds šajā sakarā tiek velti locīts- viņš būs tikai formālais lēmuma pieņēmējs, izvēli atstājot, Vasiļonoka rokās. Pa lielam skaidrs, ka Masaļskim nāksies vienam izvilkt turnīru, bet otrs jautājums, kas jau ir tīri Znaroka kompetencē, kāda būs spēlētāju komplektācija un vai sastāvā vieta atradīsies tiem, kas Edgaram ''ķiveres nokrišanas problēmu'' ļautu samazināt līdz minimumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:20, pirms 15 gadiem
Likme būs uz Naumovu kā #2.

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:32, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka galīgā skaidrība par Naumovu būs pēc spēlēm ar Dāniju. Ja viņš būs vārtos vismaz vienā no tām - tātad ar viņu vēl rēķinās, ja nebūs - tātad vairs nē.
Man liekas ka šī versija jau šobrīd ir vienā plauktā liekam ar iespējamo Skudras atgriešanos. Naumovam spēļu prakse nav bijusi kopš maija un neizskatās, ka tāda viņam tuvākajā laikā būs. Līdz ar to neticu, ka tāds vārtsargs tiks vests uz olimpiskajām spēlēm.

Ja Žabotinskis vesels būs tikai nākamgad tad vsiticamāk viņš arī atkrīt no reālo pretendentu loka, tāpat kā Lūsiņš, jo ja Vācijā nav pārtraukuma tad arī viņš atkrīt un faktiski ir skaidrs, ka ja vien Muštukovs ir vesels tad viņš ir braucējs.

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:33, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Žabotinskis itkā tikai pēc jaunā gada atgriezīsies laukumā. Visticamāk, ka pret Dāniju nespēlēs.
U, vispār,par cik OS ir tikai februārī, tad pagaidām vel mazliet par agru sākt vētīt izlases sastāvu, jo hokejs kā zināms ir diezgan traumatisks sporta veids.
maldies - IIHF ir noteikts, ka Latvijas izlases galīgais sastāvs ir jānosauc, ja nemaldos 29. decembrī (par pāris dienām šurp vai turp varu kļūdīties). Tā kā šajā gadījumā Muštukova izredzes aizbraukt uz OS ir daudz daudz augstākas

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:35, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Man liekas ka šī versija jau šobrīd ir vienā plauktā liekam ar iespējamo Skudras atgriešanos. Naumovam spēļu prakse nav bijusi kopš maija un neizskatās, ka tāda viņam tuvākajā laikā būs. Līdz ar to neticu, ka tāds vārtsargs tiks vests uz olimpiskajām spēlēm.

Ja Žabotinskis vesels būs tikai nākamgad tad vsiticamāk viņš arī atkrīt no reālo pretendentu loka, tāpat kā Lūsiņš, jo ja Vācijā nav pārtraukuma tad arī viņš atkrīt un faktiski ir skaidrs, ka ja vien Muštukovs ir vesels tad viņš ir braucējs.
taču uz OS tiek ņemti 3 vārtsargi - ja Muštukovs ir #2, tad pa-ļubomu ir vajadzīgs vēl 3-ais. Un kāpēc, lai Znaroks tad nepaņemtu Naumovu?

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu kur Tu,Edgar, skaties LM spēles, bet ja Tu uzskati, ka Jučers sāk izkonkurēt Žabotinski, tad tas noteikti nav Liepājā. Jučeram vel augt un augt. Šosezon no visām spēlēm tikai vienā Jučers nostāvēja tiešām cienijami (arī pēdējā pret Šahtjor), bet pārējās spēlēs kurās viņš bija vārtos, viņa sniegums (maigi sakot) bija neatbilstošs BAČ līmenim.
Piekrītu, ka vel pagājušā sezonā Žabotinskis varbūt bija mazliet stabilāks, bet nevajag aizmirst, ka pagājušā sezonā LM bija pavisam cita komanda. Un tāpēc viņam arī darba bija mazlie mazāk.
Nu bet tu piekritīsi, ka Žabam šosezon ir bijušas kādas 5 dramatiski sliktas spēles un arī glābējs viņš ir bijis reti, savukārt Jučers ir patīkami pārsteidzis un pēc aculiecinieku teiktā ir tuvāk Žabam nekā Legzda pagājušogad. Bez tam KK pret Zalcburgu esot turējies ļoti cienījami...

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:40, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Domāju, Lūsiņa tēma aktuāla var būt tikai PČ sakarā. Atgādināšu, ka Lūsiņš vēl joprojām spēlē ar try-out līgumu un Vācijas 2. Bundeslīgā decembrī pārtraukuma nav. Tā kā šī tēma OS sakarā nav pat izskatīšanas vērta.
Domāju, ka tiks pagarināts, cik sapratu no dažiem komandas faniem, tad šiem tur piķis ir ierobežots līdz ar to kanādieti no ECHL (ar AHL pieredzi) šie nevar atļauties, savukārt otrais numurs dienvidslāvu izcelsmes vācietis ir pilnīgs caurums. Bez tam arī pats Lūsiņš darbojas veiksmīgi.

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:42, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu bet tu piekritīsi, ka Žabam šosezon ir bijušas kādas 5 dramatiski sliktas spēles un arī glābējs viņš ir bijis reti, savukārt Jučers ir patīkami pārsteidzis un pēc aculiecinieku teiktā ir tuvāk Žabam nekā Legzda pagājušogad. Bez tam KK pret Zalcburgu esot turējies ļoti cienījami...
Nuu, par KK nevajag - to, ko rādīja pa TV (ielaisto vārtu momentus), Jučers baigi gļukoja... nedomāju, ka vērts viņa uzvārdu izlases sakarā da jebkādā rakursā locīt.
Neesmu Žabu vēl šosezon redzējis, taču vēl pagājušosezon viņš izskatījās ļoti labi.

     [+] [-]

, 2009-12-07 12:43, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Domāju, ka tiks pagarināts, cik sapratu no dažiem komandas faniem, tad šiem tur piķis ir ierobežots līdz ar to kanādieti no ECHL (ar AHL pieredzi) šie nevar atļauties, savukārt otrais numurs dienvidslāvu izcelsmes vācietis ir pilnīgs caurums. Bez tam arī pats Lūsiņš darbojas veiksmīgi.
var jau būt - taču fakts ir tāds, ka Lūsiņam vēl joprojām ir try-out līgums un iepriekš solītā līguma parakstīšana ir stipri ievilkusies...

     [+] [-]

, 2009-12-07 13:01, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Man liekas ka šī versija jau šobrīd ir vienā plauktā liekam ar iespējamo Skudras atgriešanos.
Domāju, ka prātīgāk ir sagaidīt 16.-17. decembri un tikai tad izdarīt jebkādus tālākus secinājumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-07 13:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es nezināju.
Tad tiešām Muštokova izredzes stipri aug.
Paliek jau kaut kādas spraudziņas.
iihf.com: Critical dates for men’s teams

  +1 [+] [-]

, 2009-12-07 14:05, pirms 15 gadiem
Ar Vārtsargiem ir tā Kad NR1 ir Masaļskis NR2 Muštukovs,bet kas būs trešais par to lems Znaroks ar Kiravu spriežot pēc šis infas.

Video: Lipmans: "Spēlētāji ir ielūgti uz...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-07 14:09, pirms 15 gadiem
Autoram!
Lūsiņš nemaz nevar spēlēt OS jo nav iekļauts kandidātu sarakstā.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-07 14:32, pirms 15 gadiem
Nu jaaludz palidziiba irbei

     [+] [-]

, 2009-12-07 14:42, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: taču uz OS tiek ņemti 3 vārtsargi - ja Muštukovs ir #2, tad pa-ļubomu ir vajadzīgs vēl 3-ais. Un kāpēc, lai Znaroks tad nepaņemtu Naumovu?
Zinot Znaroku man versija Enkuzens 3. vārtsargs sāk likties ticamāka, bet viņš arī BAČ nespīd nu labi vēl nav iejuties vēl pāris spēles ir tad man gandrīz Žurkovs patika vislabāk no tiem, kas ir bijuši DJ vārtos bet nu labi droši vien trāpīju pārējiem uz neveiksmīgām spēlēm...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-07 14:45, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Zinot Znaroku man versija Enkuzens 3. vārtsargs sāk likties ticamāka, bet viņš arī BAČ nespīd nu labi vēl nav iejuties vēl pāris spēles ir tad man gandrīz Žurkovs patika vislabāk no tiem, kas ir bijuši DJ vārtos bet nu labi droši vien trāpīju pārējiem uz neveiksmīgām spēlēm...
Par Žurkovu var teik,kad viņš ir labāks par Enkuzēnu,kustības ir precīzākas ko nevar teikt par Enkuzēnu kuram manuprāt svars ir par daudz un tas laikam pieaug un ar tādu masu ir grūti kustēties.

     [+] [-]

, 2009-12-07 14:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nuu, par KK nevajag - to, ko rādīja pa TV (ielaisto vārtu momentus), Jučers baigi gļukoja... nedomāju, ka vērts viņa uzvārdu izlases sakarā da jebkādā rakursā locīt.
Neesmu Žabu vēl šosezon redzējis, taču vēl pagājušosezon viņš izskatījās ļoti labi.
Paskatīsimies, bet nu viens ir skaidrs, ka mums šobrīd ir tikai 5 vārtsargi, kuri spēlē vismaz kaut kādā līmenī un kuri teorētiski var vismaz uz kaut ko pretendēt.

     [+] [-]

, 2009-12-07 15:00, pirms 15 gadiem
ss rakstīja: Par Žurkovu var teik,kad viņš ir labāks par Enkuzēnu,kustības ir precīzākas ko nevar teikt par Enkuzēnu kuram manuprāt svars ir par daudz un tas laikam pieaug un ar tādu masu ir grūti kustēties.
Tur tev taisnība. Bet nu Muštukovs godīgi sakot arī neizskatās pēc sportista... atceroties kādi rādītāji dažādos fiziskajos vingrinājumos bija Artūram Irbem ... mums reti kurš laukuma spēlētājs tagad 130 uz krūtīm var uzspiest...

     [+] [-]

, 2009-12-07 15:27, pirms 15 gadiem
Tā kā olimpiskajām spēlēm sagatavošanās periods būs ļoti īss, visdrīzāk nekādas revolūcijas nenotiks - Masaļskis, Naumovs, Muštukovs. Secība var mainīties g-kārt 2un 3 pozīcijā, kas , apstākļu sakritības gadījumā ( Masala nospēlē bez traumām) nodrošina neaizmirstamu ceļojumu uz Kanādu un olimpisko spēļu intensīvu vērošanu - hokeju klātienē, biatlons, bobslejs u.c., pa tv, veiksmes gadījumā arī izraujoties uz norises vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-07 16:14, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tur tev taisnība. Bet nu Muštukovs godīgi sakot arī neizskatās pēc sportista... atceroties kādi rādītāji dažādos fiziskajos vingrinājumos bija Artūram Irbem ... mums reti kurš laukuma spēlētājs tagad 130 uz krūtīm var uzspiest...
Nu un tev ir kāda informācija, cik var uzspiest tas pats Muštukovs vai Enkuzens?

     [+] [-]

, 2009-12-07 16:49, pirms 15 gadiem
Tak Naumovs būs 2ais vārtsargs.

     [+] [-]

, 2009-12-07 21:35, pirms 15 gadiem
Interesanti palasīt, bet domāju, ka Znarokam ir pašam savi kritēriji un redzējums, visticamāk nekādu pārsteigumu nebūs.
1 2 37 komentāri