Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" nepalaida Zjuzinu uz "Lazio" par 425 000 eiro

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Ventspils" nepalaida Zjuzinu uz "Lazio" par 425 000 eiro
Artūrs Zjuzins šogad tika pie "Ventspils" kapteiņa apsēja, bet netika uz Itāliju
Foto: Ivars Račko, Sportacentrs.com

Futbola klubam "Ventspils" vasarā tika izteikts piedāvājums par 425 tūkstošiem eiro pārdot pussargu Artūru Zjuzinu, taču Romas "Lazio" piedāvājums tika noraidīts. Interese par futbolistu bija arī no Maskavas "Lokomotiv", Kijevas "Dynamo" un "Chievo" vienībām, bet "Ventspils" atteicās futbolistu pārdot, vēsta portāls ves.lv. "Ventspils" arī sačakarējis Naura Bulvīša pārcelšanos uz Trnavas "Spartak".

Zjuzins ventspilniekiem nav vajadzīgs, bet pārdot viņu nevēlas

Portāls www.ves.lv publicējis ļoti interesantu un šokējošu rakstu par futbola kluba "Ventspils" (ne)darbībām transfēru tirgū. Visa pamatā ir 2010. gada Latvijas labākā jaunā futbolista Artūra Zjuzina stāsts. Ilvars Koscinkevičs vienā no saviem rakstiem ( sportaavize.lv ) "SA+" jau aizskāra Zjuzina tēmu, uzsvaru liekot uz to, ka Artūrs ir atstumts no pirmās komandas.

Iepriekšējā gada vasarā Zjuzins devās atrādīties uz Romas "Lazio", kur atstāja pietiekami spilgtu iespaidu. Itāļi bija gatavi piedāvāt par 19 gadus veco pussargu 425 tūkstošus eiro, taču ventspilnieki bez jebkāda iemesla atteicās no futbolista pārdošanas, neskatoties uz to, ka Artūra līgumā bija punkts, ka viņš var pārcelties uz citu klubu par 30 tūkstošiem eiro.

Interese par Zjuzinu bija arī no Jurija Sjomina vadītā Maskavas "Lokomotiv". Sjomins, kurš tagad strādā ar Kijevas "Dynamo", vēlējās redzēt pussargu arī šajā vienībā, bet "Ventspils" spēlētāju neatlaida uz treniņnometni. Tika atteikts arī Itālijas klubam "Chievo".

Futbolista aģents Mihails Ļebedevs griezās pēc palīdzības LFF, cerot Zjuzina jautājumu atrisināt līdz transfēru loga beigām, taču arī šeit pie palīdzības neizdevās tikt. Tika sasauktas divas Disciplinārās komitejas sanāksmes, taču ne uz vienu no tām neieradās neviens no ventspilnieku pārstāvjiem, tādējādi lēmuma pieņemšana pārcelta uz vēlāku laiku. Nākamā sēde notiks 11. februārī.

Zjuzins ar "Ventspili" līgumu parakstīja 2008. gadā, bet pagarināja to 2010. gada vasarā. Līgums beidzas 2011. gada beigās. Interesanti, ka Zjuzins, neskatoties uz parakstīto līgumu, neskaitās profesionāls futbolists, bet gan pašnodarbināta persona, kas saņem atlīdzību par palīdzēšanu citai juridiskajai personai (ar šādu līgumu jāmaksā mazāki nodokļi).

Saskaņā ar šo līgumu, ja Zjuzins pārietu uz citu komandu vasarā, par viņa pāreju būtu jāmaksā 30 000 eiro, bet ja tas notiktu vēlāk, tad šī summa palielinātos par tik lielu naudu, kādu futbolists saņēmis laikā, sākot no vasaras līdz pārejas brīdim. Uz doto brīdi pārejas summas apmērs sasniegtu ap 40 tūkstošiem. Šo naudu bija gatava iemaksāt Jūrmalas "Spartaka" vienība, kur strādā treneris Pjotrs Trebuhovs, pie kura Zjuzins savulaik trenējās. Arī šis variants neizgāja cauri, jo galu galā "Ventspils" vēlējās iegūt 300 000 eiro.

Problēmas ar dažādu kompensāciju un prēmiju izmaksām bijušas arī citiem futbolistiem, bet daudzi to saista ar to, ka no kluba aizgājis tā bijušais direktors Sergejs Barkovskis, kurš tagad atrodas apcietinājumā. Šo vīru spēlētāji atceras ar labu vārdu.

Visu rakstu lasiet šeit: Футбольные рабы: ситуация в одном из латвийских...

Bulvīti nelaiž uz Slovākiju

Ar "Zjuzina variantu" pavisam nesen saskāries arī Nauris Bulvītis. Spēlētājs šodien portālam Sportacentrs.com pastāstīja par to, ka viņu "Ventspils" nevēlas laist uz Trnavas "Spartak", kaut arī sākumā bija piekrituši viņa pārejai par desmit tūkstošiem eiro. Pēkšņi viņu domas mainījušās, un Latvijas čempionāta bronzas klubs sagribējis savu maciņu papildināt ar krietni lielāku naudas summu. Bulvītis, tāpat kā Zjuzins, griezās pie LFF pēc palīdzības, bet "Ventspils" bijis nelokāms - uz komitejas sēdi neviens no ventspilniekiem nav ieradies...

Sliktākais ir tas, ka Bulvītis Slovākijā guva savainojumu, un "Spartak" bija gatavs apmaksāt visus ārstēšanās izdevumus, bet nu, visticamāk, visu nāksies apmaksāt pašam. Vakar futbolistam tika veikta meniska operācija, tādēļ par futbola spēlēšanu nāksies aizmirst uz apmēram mēnesi.

Izmantotie resursi:
www.ves.lv

 +28 [+] [-]

, 2011-02-04 19:25, pirms 13 gadiem
bēdīgi!
Slēpts komentārs: Tu saki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2011-02-04 19:26, pirms 13 gadiem
Pilsēta ar pagātni

 +48 [+] [-]

, 2011-02-04 19:26, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Latvieši tiešām ir deģenerāti.
cik nu tur latviešu FKV vadībā, tas cits jautājums, domāju, ka maz
Slēpts komentārs: Shenker

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 19:28, pirms 13 gadiem
Futbola klubam "Ventspils" vasarā tika izteikts piedāvājums par 425 tūkstošiem eiro ipārdot pussargu Artūru Zjuzinu, taču Romas "Lazio" piedāvājums tika noraidīts.

IZLABO...

P.S. Sveiciens no Arņa K.

 +18 [+] [-]

, 2011-02-04 19:28, pirms 13 gadiem
Kr0pļi!

Ventspilij piķis nav problēma!
Slēpts komentārs: Tu saki?

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 19:29, pirms 13 gadiem
Nabadziņam Bezspalovam tak Kāliju noņēma...biodīzelis vēl tādu piķi neness...tā vot čakarējam futbolistu aldziņas!!
Slēpts komentārs: Gunijs

 +14 [+] [-]

, 2011-02-04 19:31, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Latvieši tiešām ir deģenerāti.
latvieši? paskaties kas FKV pie varas, un tad saki latvieši...

 +20 [+] [-]

, 2011-02-04 19:32, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: latvieši? paskaties kas FKV pie varas, un tad saki latvieši...
Tur no letiņiem ne smakas.....žolta siņije

 +21 [+] [-]

, 2011-02-04 19:32, pirms 13 gadiem
Gan futbola gan basketbola klubs(Zaķis,Strēlnieks) spēlētājus čakarē.

 +10 [+] [-]

, 2011-02-04 19:34, pirms 13 gadiem
PSC.Tādas dusmas!

 +29 [+] [-]

, 2011-02-04 19:34, pirms 13 gadiem
Ventpsils nepalaida Strēlnieku uz eirolīgas komandu, rezultāts = apstājusies izaugsme.
Ventspils nepalaiž Zjuzinu uz Itālijas A Sēriju, rezultāts = ???

Secinājums - jaunie latvju sportisti, ja vēlieties spēlēt labā līmenī, nebrauciet spēlēt uz Ventspils komandām!

pats smieklīgākais tas, ka viņš nav pat vajadzīgs FKV komandai! Klubs sūdzas par to, ka no transfēriem neko neiegūst, a paši šie neakceptē piedāvājumu par gandrīz pusmiljonu eiro !

 +23 [+] [-]

, 2011-02-04 19:36, pirms 13 gadiem
''"Ventspils" arī sačakarējis Naura Bulvīša pārcelšanos uz Trnavas "Spartak" ''

šitas iespārda. Nauris sauc visu īstajos vārdos

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 19:36, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ventpsils nepalaida Strēlnieku uz eirolīgas komandu, rezultāts = apstājusies izaugsme.
Ventspils nepalaiž Zjuzinu uz Itālijas A Sēriju, rezultāts = ???

Secinājums - jaunie latvju sportisti, ja vēlieties spēlēt labā līmenī, nebrauciet spēlēt uz Ventspils komandām!

pats smieklīgākais tas, ka viņš nav pat vajadzīgs FKV komandai! Klubs sūdzas par to, ka no transfēriem neko neiegūst, a paši šie neakceptē piedāvājumu par gandrīz pusmiljonu eiro !
Ir tikai viens secinājums - viņu aģenti ir nekompetenti.

  +6 [+] [-]

, 2011-02-04 19:38, pirms 13 gadiem
Sveiciens Kurzemes Patriotam!

 +13 [+] [-]

, 2011-02-04 19:39, pirms 13 gadiem
Domas par Ventspils futbolu mainās - IDIOTI

  +9 [+] [-]

, 2011-02-04 19:39, pirms 13 gadiem
un kas ir stūlbāki ?? -- tie, kas grib par viņu maksāt tādu ciparu, vai Ventspils, ka nelaiž

  +6 [+] [-]

, 2011-02-04 19:40, pirms 13 gadiem
es vel saprastu, ja pashiem buutu vajadziigs, bet nee taka sunji uz siena kaudzes

kauns nav speeleetajam liegt izauksmes iespeeju, ja pashi neizmanto

 +19 [+] [-]

, 2011-02-04 19:40, pirms 13 gadiem
Skonto, Vencpils... tikai slēpjas aiz skaistiem saukļiem! Jauno futbolistu kaprači

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 19:41, pirms 13 gadiem
bet ir ceribas, ka taja 11 februari LFF kautkada veida var palidzet Zjuzinam? teoretiski ir iepsejams, ka LFF lauz/anulle Ventspils un Zjuzina ligumu?

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 19:42, pirms 13 gadiem
cik dzirdēju, Kijevas Dinamo piedāvāja miljonu, tāpēc viņi nogaidīs. Satraukumam nav pamata

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 19:42, pirms 13 gadiem
Psc, Lazio tādu piķi gatavi maksāt par futbolistu, kuru tikai nedaudz pārbaudījuši. Tātad saskata lielu talantu. Ja viņi izbojās Zjuzju, tad ienīdīšu FK Ventspils

  +7 [+] [-]

, 2011-02-04 19:42, pirms 13 gadiem
Kā lai nokomentē šo rakstu un Venspils rīcību nezimantojot lamuvārdus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-02-04 19:43, pirms 13 gadiem
JA TĀ IR TAISNĪBA PAR Romas "LAZIO" Maskavas "LOKOMOTIV", Kijevas "DYNAMO" un Veronas "CHIEVO", TAD VIENKĀRŠI NAV SAPROTAMA VENTSPILS KLUBA VADĪBA. KĀ VAR IZČAKARĒT FUTBOLISTAM KARJERU? UN, JA BŪTU VIŅŠ TICIS AR LAIKU, PIEMĒRAM, LAZIO SASTĀVĀ... VIŅŠ TAČU IR JAUNS DŽEKS, KURŠ SEVI VARĒTU PIERĀDĪT! LAIKAM JAU KLUBA LIELĀ ALKATĪBA.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 19:43, pirms 13 gadiem
Tas ir tāds kārtējais gadījums. Varēja labi nopelnīt nav jau viņiem tas budžets tik liels lai šī summa būtu maznozīmīga. Sanāk tā kā suns uz siena kaudzes.

 +20 [+] [-]

, 2011-02-04 19:44, pirms 13 gadiem
Skonto cakare futbolistus, ventspils cakare futbolistus. atliek vienigi priecaties, ka LM ir palaidusi savus liderus (Rakels, Ivanovs, Klava, Grebis, Karlsons) uz citiem klubiem bez lieliem skandaliem. taka futbolisti, kas grib kautko sasniegt, brauciet pie mums uz Liepaju

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 19:45, pirms 13 gadiem
GoldBuck rakstīja: un kas ir stūlbāki ?? -- tie, kas grib par viņu maksāt tādu ciparu, vai Ventspils, ka nelaiž
manuprāt ļoti normāla summa. 19 gadu tikai + talantīgākais pussargs no U21 izlases.

  +9 [+] [-]

, 2011-02-04 19:46, pirms 13 gadiem
NANI27 rakstīja: Dirs* to Ventspili...
un turpat nevajag sūtīt LFF? Viņiem tak jāizdomā Disciplinārsēdes datums,ja neierodas viena puse,tas FKV piemēram,lemj bez tiem uz basta!!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 19:47, pirms 13 gadiem
chespis rakstīja: cik dzirdēju, Kijevas Dinamo piedāvāja miljonu, tāpēc viņi nogaidīs. Satraukumam nav pamata
Transfēru logs ciet, jāgaida vasara? pusgadu tikmēr varēs paspēlēt dublieros

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 19:49, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Transfēru logs ciet, jāgaida vasara? pusgadu tikmēr varēs paspēlēt dublieros
bet ja speletajs ir brivais agents vins tak var pievienoties kam grib ari laika, kad transferu logs ir ciet. vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 19:52, pirms 13 gadiem
kas diez būtu pareizāk- raudāt vai smieties?
skumji ka tāda stulbība notikusi

     [+] [-]

, 2011-02-04 19:54, pirms 13 gadiem
Vispār jau cilvēku tirdzniecība ir aizliegta. kā var brīvam cilvēkam neļaut..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 19:56, pirms 13 gadiem
Ko viņš tur darītu? Stadionā zālāju laistītu? Vai c2 sērijā vīnu pļumpētu ģērbtuvē? Nejau spēlētu Lazio.

     [+] [-]

, 2011-02-04 19:57, pirms 13 gadiem
vajadzēja vērsties uzreiz FIFA instancēs. Latvijā tak te gadiem p.sīsies un noraks talantu (tpfu tpfu tpfu) tāpat kā Pelci!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 19:57, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: bet ja speletajs ir brivais agents vins tak var pievienoties kam grib ari laika, kad transferu logs ir ciet. vai ne?
Tur jau tā problēma. viņš nav brīvais aģents. ja būtu tad jau būtu vienā no nosauktajiem klubiem. kā brīvais aģents viņš vēl varētu parakstīt līgumu, nezinu kurš datums ir pēdējā diena, kad klubi var parakstīt brīvos.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 19:58, pirms 13 gadiem
pakalaa tos meeslus... suda vpils
cilvekiem sachakaree tikai karjeru !!

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:00, pirms 13 gadiem
CiCinSH rakstīja: Kā lai nokomentē šo rakstu un Venspils rīcību nezimantojot lamuvārdus?
Redz ka tev izdevas Bet ja nopietni, tad diezgan amizanta situacija (slikta nozime) un nekompetences izradisana no FKV funkcionariem...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 20:01, pirms 13 gadiem
sliece112 rakstīja: Ko viņš tur darītu? Stadionā zālāju laistītu? Vai c2 sērijā vīnu pļumpētu ģērbtuvē? Nejau spēlētu Lazio.
Lazio nav muļķi. gan jau viņi parakstītu ilgtermiņa līgumu un izīrētu kādam Polijas, Šveices līmeņa klubam.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:03, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Skonto cakare futbolistus, ventspils cakare futbolistus. atliek vienigi priecaties, ka LM ir palaidusi savus liderus (Rakels, Ivanovs, Klava, Grebis, Karlsons) uz citiem klubiem bez lieliem skandaliem. taka futbolisti, kas grib kautko sasniegt, brauciet pie mums uz Liepaju
Pie tam Liepājai šogad būs jauneklīgāks sastāvs. Visi leģionāri un vecie buki ir prom.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:03, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Latvieši tiešām ir deģenerāti.
Vai tad FK Ventspils kaut ko nosaka kāds latvietis?

  +4 [+] [-]

, 2011-02-04 20:03, pirms 13 gadiem
Un kāds vēl kko aizrāda par Skonto! pffff Skonto domājams būtu ar mieru pārdot par pus milijonu!
Tagad Ventspils beigās nedabūs neko!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:05, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Tur jau tā problēma. viņš nav brīvais aģents. ja būtu tad jau būtu vienā no nosauktajiem klubiem. kā brīvais aģents viņš vēl varētu parakstīt līgumu, nezinu kurš datums ir pēdējā diena, kad klubi var parakstīt brīvos.
domaju, ka tas 11 februaris ari ir domats lai tiktu no ventspils vala.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-04 20:10, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: domaju, ka tas 11 februaris ari ir domats lai tiktu no ventspils vala.
Tas būtu jautri, ja V-pils beigās paliktu ar garu degunu un nedabūtu neko.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:12, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: domaju, ka tas 11 februaris ari ir domats lai tiktu no ventspils vala.
cerams, nebūs par vēlu.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:13, pirms 13 gadiem
margerio rakstīja: Vai tad FK Ventspils kaut ko nosaka kāds latvietis?
visi krievi FK Ventspils un viens leitis.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:14, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sveiciens Kurzemes Patriotam!
Sveiks, sveiks Hose

  +8 [+] [-]

, 2011-02-04 20:15, pirms 13 gadiem
Pārāk viss te aizdomīgi izklausās:

Pirmkārt, ja bija līgums un tajā paradzēta kompensācija pārejot uz citu klubu tad tā vajadzēja arī darīt;
Otrkārt, ja is šis līgums un tiek LFF iesniegts izksatīšanai disciplinārajā sēdē, tad tas arī jādara un ja ventspilnieki uz to neierodas (pat 2 reizes), tad tā ir viņu problēma.
Treškārt, ja tā visa ir taisnība, tad jājautā ar ko nodarbojas LFF? Ar Latvijas futbola graušanu? Jauniem puikām ir ideāla iespēja attīstīt savu karjeru, bet LFF (pat ne ventspilnieki) tam liek šķeršļus, jo ir par tizlu vai negrib risināt jautājumus operatīvi!
Ceturtkārt, ja tiešām līgums starp spēlētāju un klubu ir formēts kā pašnodarbinātais, tad tādu līgumu juridiski nav problēmu pārtraukt, vienīgais, ka pēc tam no LFF būtu jāiegūst transfēr karte, bet redzot, ka LFF strādā pret LV futbolistiem un attīstību, tur varētu būt problēmas.

īsāk sakot skumji un lai Indriksons ar saviem lozungiem par futbolu un viņa ieguldījumu uet atpūsties, jo pēdējā laikā ap LFF savelkas mākoņi, kas vēlreiz tikai pierāda, ka tas ir labi nostādīts bizness, kura sponsori ir FIFA dāsnie ziedojumi un valsts (skonto stadions, mežaparks un tagad vēl Indriksons prasa zemi, ko vēlāk noprivatizēs)!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:21, pirms 13 gadiem
šausmu lietas notiek FKV!

  -3 [+] [-]

, 2011-02-04 20:24, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: latvieši? paskaties kas FKV pie varas, un tad saki latvieši...
Ak, tas, ka vārds un uzvārds ir slāvisks, nenozīmē, ka nav Latvijas pilsonība.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:29, pirms 13 gadiem
Bezpalovs laikam domā, ka kāds vēl piemetīs klāt pus ļimonu! Bet nu ja šitais viss tā arī ir,tad Ventiņiem vadība ir atsaldēta! Lai tas Bezpalovs aizrijas, tas pie kājas ka viņš ir galvenais investētājs klubā,kādēļ čakarēt futbolistu, ja tāpat komandā viņam vietu nedod!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:30, pirms 13 gadiem
neizglītotie deģenerāti...dzīvoju ventspilī, bet lai iet uz poda šitie muļķi...pilns ar krieviem, kas staigā apkārt un bļaurē FK Ventspils!!!

     [+] [-]

, 2011-02-04 20:30, pirms 13 gadiem
jāvērtē kristiski, te tikai vienas puses viedoklis - esmu diezgan drošs ka aģents iesaista publiku savās razborkās.

šaubos vai reāli Lazio piedāvāja 425 000, droši vien reāli FKV piedāvāja 10x mazāku summu un kad neizdevās pa lēto, tad šitā ..

kautkas līdzīgs J.Strēlnieka variantam.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:35, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Tas būtu jautri, ja V-pils beigās paliktu ar garu degunu un nedabūtu neko.
es vismaz domaju, ka tads ir merkis, tikt vala no FKV vazam. neredzu nevienu kompromisu kadu Zjuzins varetu gribet pienemt.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 20:37, pirms 13 gadiem
Gaidam Ventspilnieku oficiālu atbildi! Ja ir kāds arguments viņiem par labu, tad jau tā kā vajadzētu to paust.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 20:41, pirms 13 gadiem
aaaaaaaaaaaaaaaaa neticami!!!!!!!! vaajprats pilniigaakais, nu taa turpinaat !!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-02-04 20:48, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Ak, tas, ka vārds un uzvārds ir slāvisks, nenozīmē, ka nav Latvijas pilsonība.
Ko nozīmē Latvijas pilsonība? Tu tādu Juriju Bespalovu, Dmitriju Hohlovu varētu nosaukt par latviešiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 21:04, pirms 13 gadiem
nejau nauda,bet gan sudigi latvijas futbolam,vareja varbut sanakt labs futbilists,ja nonaktu romaa vai cita no nosauktajiem klubiem!

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 21:09, pirms 13 gadiem
kaut kads kreisais krievu portals . Diezvai Lazio tadu piķi piedavaja, izklausās kad Venspils FK, kadam stipri nepatiik.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-04 21:10, pirms 13 gadiem
Vēlreiz jāsaka skarbā patiesība. Latvijas spēlētājiem vienīgais veids, kā pārcelties uz ārvalstu komandu, ir kā brīvajiem aģentiem. Nesaprotu, ko tie ventspilnieki dara. Liekas, ka būtu galvas saspieduši... Atteikt Lazio un Chievo. Pilnīgs marasms. Arī Zjuzinam jāgaida, kad beigsies līgums šī gada beigās un tad jāpārceļas prom. Ja ieliks viņu dublieros, tad gan sākšu vairs ventspilniekus necienīt. Nevajag tēlot varoni, kad tāds neesi. Tas klubam domāts. Paņemiet tak beidzot savas smadzenes. Tāds Lazio, iespējams, pie jums vairs nekad nenāks... Tālāk labāk neizteikšos, jo negribu, lai mani nobano piektdienas vakarā.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 21:18, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: bet ir ceribas, ka taja 11 februari LFF kautkada veida var palidzet Zjuzinam? teoretiski ir iepsejams, ka LFF lauz/anulle Ventspils un Zjuzina ligumu?
neesi naivs, divas reizes jau neieradās, droši ka neieradīsies arī šoreiz un takal atliks utt

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 21:28, pirms 13 gadiem
prikols!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 21:38, pirms 13 gadiem
Ja līgumā ir punkts, ka var pāriet par 30 K, tad kā var atteikties pārdot par 425 K? Interesanti, uz kāda pamata?

     [+] [-]

, 2011-02-04 21:57, pirms 13 gadiem
Negribu nevienu sarūgtināt un kliedēt eiforiju, bet es neatceros, kad Laazio pēdējireiz atskatīja tādu piķi par kādu jauno. Laikam jau par čehu Ļiboru Kožaku, kurš Čehijā jau paspēja izcelties, tad salīdzinām Ļibora un Artūra meistarības līmeņus... Ļibors šobrīd ir bez maz vai pamatsastāva spēlētājs, neticās, ka Lazio tādu summu atvēlētu par spēlētāju, kurš tuvākajā nākotnē diez vai būtu spējīgs sevi apliecināt kā pamatsastāva spēlētājs. Jāpameklē, cik tad īsti par Kožāku Lazio atskaitīja. Protams, Artūrs ir talantīgs, bet ne jau 425 00 vērts.

  +4 [+] [-]

, 2011-02-04 22:16, pirms 13 gadiem
Puisim neļauj pakāpties soli augstāk uz labāku līmeni.Ventspilij kauns.

  -2 [+] [-]

, 2011-02-04 22:23, pirms 13 gadiem
es dzirdēju, ka Zjuzinu gribēja iegādāties "Barcelona" par 2 000 000 EUR.... Bet- mūsējie uzvarēja, jo "Ventspils" nepadevās....

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 22:48, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Negribu nevienu sarūgtināt un kliedēt eiforiju, bet es neatceros, kad Laazio pēdējireiz atskatīja tādu piķi par kādu jauno. Laikam jau par čehu Ļiboru Kožaku, kurš Čehijā jau paspēja izcelties, tad salīdzinām Ļibora un Artūra meistarības līmeņus... Ļibors šobrīd ir bez maz vai pamatsastāva spēlētājs, neticās, ka Lazio tādu summu atvēlētu par spēlētāju, kurš tuvākajā nākotnē diez vai būtu spējīgs sevi apliecināt kā pamatsastāva spēlētājs. Jāpameklē, cik tad īsti par Kožāku Lazio atskaitīja. Protams, Artūrs ir talantīgs, bet ne jau 425 00 vērts.
Par Kozaku Lazio esot samaksājuši 1,2 M eiro.
Bet vai neesi drusku pārsteidzies ar "bez maz vai pamatsastāva spēlētājs"? Viņš teju teju ir ielauzies sastāvā, un arī tas visdrīzāk tikai tāpēc, ka Flokari un Roki ir trauma, un Libors ir faktiski vienīgais atlikušais tarāns. Kad atgriezīsies pieredzējušākie kolēģi, ļoti ticams ka atkal sastāvā tiks viņi.
Kaut gan potenciāls, protams, Kozakam ir liels un Zjuzinu ar viņu īsti salīdzināt nevar. Pēc Tevis uzrakstītā rodas arī zināma skepse par iespējamo Zjuzina transfēra summu. Kaut gan tas nav arī nekas nereāls., tikpat labi var būt arī kaut kas pieplusots.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-04 23:07, pirms 13 gadiem
smieklīgākais ir tas ka vēl neviens nezin patiesos iemeslus,bet jau noliek kluba vadību,pagaidīsim un gan jau viss būs skaidrs šai lietā....nevajag jau aizmirst mūsu žurnaļugas kas rakstīja ka Rakels aizbraucis uz Kazaņu,kaut gan paši labi zinat kā bij ar to braukšanu

  -1 [+] [-]

, 2011-02-04 23:15, pirms 13 gadiem
par šo visu operu man ir nelielas aizdomas no kurienes aug kājas,tik pagaidām negribas ar tiem dalīties ,paintresēšos ,varbūt kāds ko pačukstēs

  +1 [+] [-]

, 2011-02-04 23:34, pirms 13 gadiem
ko? tas taču nav reāli. kāds Lazio, kad viņš pat Ventspilij nav vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2011-02-04 23:55, pirms 13 gadiem
neeē, tas gan jau paliek slimi.

     [+] [-]

, 2011-02-04 23:57, pirms 13 gadiem
sliece112 rakstīja: Ko viņš tur darītu? Stadionā zālāju laistītu? Vai c2 sērijā vīnu pļumpētu ģērbtuvē? Nejau spēlētu Lazio.
Ko tu gudriniek saproti no futbola!Tai pasha seria c2 ir divreiz augstaks limenis neka tavai LMT Virsligai!

     [+] [-]

, 2011-02-04 23:58, pirms 13 gadiem
sorry cilvēki,bet nu šitais raksts tiešām izklausās no sērijas viena tante teica,nu tak padomājiet loģiski

     [+] [-]

, 2011-02-05 00:01, pirms 13 gadiem
Pilseeta ar riitdienu, un protams uz viljnja

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 00:17, pirms 13 gadiem
Ventspilnieku vadībā, kā zinām, patiešām mēdz notikt tumšas lietas, taču nav jau viņi paši sev (un savam makam) ienaidnieki, dfažas detaļas šajā publikācijā izklausās gauži dīvaini (tostarp arī Barkovska pretnostatīšana Bespalovam).

     [+] [-]

, 2011-02-05 02:04, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Par Kozaku Lazio esot samaksājuši 1,2 M eiro.
Bet vai neesi drusku pārsteidzies ar "bez maz vai pamatsastāva spēlētājs"? Viņš teju teju ir ielauzies sastāvā, un arī tas visdrīzāk tikai tāpēc, ka Flokari un Roki ir trauma, un Libors ir faktiski vienīgais atlikušais tarāns. Kad atgriezīsies pieredzējušākie kolēģi, ļoti ticams ka atkal sastāvā tiks viņi.
Kaut gan potenciāls, protams, Kozakam ir liels un Zjuzinu ar viņu īsti salīdzināt nevar. Pēc Tevis uzrakstītā rodas arī zināma skepse par iespējamo Zjuzina transfēra summu. Kaut gan tas nav arī nekas nereāls., tikpat labi var būt arī kaut kas pieplusots.
Ar Roki šosezon tur neviens īsti nerēķinās, tāds beņķa variants. Flokari? Viņš tak mazāk iesitis kā Ļibors... Katrā ziņā es liktu pamatā uzbrucējus, kuri ir formā, nevis ar nopelniem bagātākos kolēģus. Simpātiski izskatās Lazio ar Kožaku un Skulli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-05 05:57, pirms 13 gadiem
Pi*arasi bl@d !!!

     [+] [-]

, 2011-02-05 08:28, pirms 13 gadiem
bik nesapratu, ja liguma ir punkts- iemaksa 30k un dodies prom, kur problema ? nafig tad to pusmiljonu vispar piedavat ? kads te kautko tirsh.

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 10:05, pirms 13 gadiem
Vajag ar hūti sarunāt un viss būs kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 10:28, pirms 13 gadiem
Sporta centrs pārķēris"pasūtījuma rakstu" Latvijas krievu saitā un padod uz paplātes kā "taisnīgumu pēdējā instancē"Un vesels bars SC komentētāju kā aitu bars blej līdzi.Izlasot rakstu orģinālā, pārāk daudz tur neskaidrības un manipulācijas ar cipariem.Nav ne mazāko šaubu,ka
spēlētāja aģents vāra visu šo putru.Cerams,ka FK Ventspils vadība dos skaidrojumu šajā lietā.Nu neticu es ,ka klubs laida garām gadījumu normāli nopelnīt.Gan jau tur slēpjās vēl kas.1/4 spēlētāju bez problēmām ir atstājuši klubu pēc šīs sezonas (FK Ventspils un Tranzit), citus variantus meklēdami,bet Zjuzinam pēkšņi tādas problēmas.

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 10:45, pirms 13 gadiem
piekrītu algunam, ka pārāk jau nu viss izklausās pēc mahinācijām ar sabiedrisko domu un ne tikai..

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 11:05, pirms 13 gadiem
martinens rakstīja: piekrītu algunam, ka pārāk jau nu viss izklausās pēc mahinācijām ar sabiedrisko domu un ne tikai..
alguns melo!

citāts:
Nu neticu es ,ka klubs laida garām gadījumu normāli nopelnīt.

atceramies 2009g. kādas darbības veica FKV ,kad sāka pelnīt caur eiropas līgu!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 11:12, pirms 13 gadiem
XV nodaļa
STRĪDU ATRISINĀŠANA
15.1. Visus strīdus, saistītus ar šo Reglamentu darbību izskata LFF Disciplinārā Komisija (DK). LFF DK pieņem lēmumu 7 (septiņu) dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas.
Ko LFF pieņema? Neko...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-05 11:36, pirms 13 gadiem
Taja kluba jau cucibas notiek jau 2 gadus?!

  -2 [+] [-]

, 2011-02-05 11:55, pirms 13 gadiem
Ir tāds teiciens:"Jo mazāk mēslu aiztiks,jo mazāk tas smirdēs"Tāpēc
dažāda veida apvainojumi no dažu īpatņu puses tiks vienkārši ignorēti.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-05 12:22, pirms 13 gadiem
Itāļiem par 450 nepārdeva,bet nākamajam pircējam par 300 bija gatavi pārdot.Kurš te kaut ko ..irš?Varbūt pirms publicēt neloģiskas baumas ,tās vajadzētu pārbaudīt?Vai tiešām ir tik grūti pazvanīt FK Ventspis ,un uzzināt viņu versiju?

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 12:28, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Ir tāds teiciens:"Jo mazāk mēslu aiztiks,jo mazāk tas smirdēs"Tāpēc
dažāda veida apvainojumi no dažu īpatņu puses tiks vienkārši ignorēti.
Tu LFF d********** līdēj,kur no manas puses ir apvainojumi?
Es tikais norādu uz taviem kārtējiem meliem,jeb atgādinu šo to,ja ar atmiņu ir švaki!

     [+] [-]

, 2011-02-05 14:26, pirms 13 gadiem
Tu saki? rakstīja: Latvieši tiešām ir deģenerāti.
verga teksts. man ļoti žēl, ka tev ir tik zema pašapziņa.

     [+] [-]

, 2011-02-05 18:03, pirms 13 gadiem
ko !?!? : D LOL neticu

  -3 [+] [-]

, 2011-02-05 19:01, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: alguns melo!

citāts:
Nu neticu es ,ka klubs laida garām gadījumu normāli nopelnīt.

atceramies 2009g. kādas darbības veica FKV ,kad sāka pelnīt caur eiropas līgu!
Nu pastāsti, ko tad Ventspils tādu darīja izņemot sastāva atjaunināšanu?

     [+] [-]

, 2011-02-05 19:02, pirms 13 gadiem
kauls rakstīja: Nu pastāsti, ko tad Ventspils tādu darīja izņemot sastāva atjaunināšanu?
Pamper vajadzētu tā kā pašam to saprast!

  -1 [+] [-]

, 2011-02-05 19:27, pirms 13 gadiem
Pamper!
Tu biežāk maini savus nikus,nekā vecenes savas apenes!

     [+] [-]

, 2011-02-05 20:58, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Pamper vajadzētu tā kā pašam to saprast!
Tad higēniskai paketei nav atbildes, ja?

  -1 [+] [-]

, 2011-02-06 05:48, pirms 13 gadiem
kauls rakstīja: Tad higēniskai paketei nav atbildes, ja?
Pamper!
1) Par to jau esmu ne reizi vien agrāk minējis,
2)Neuzskatu par vajadzību tādam idiotam kā tev,gatavot atbildes!

     [+] [-]

, 2011-02-09 12:20, pirms 13 gadiem
Mūsu klubi bikiņ kožas, bet LFF izskatās ka i po....

tas tak var ietekmēt mūsu fotbola nākotni, bet viņiem tas neinteresē!!! nošaut tādus!!!