Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Starkovs uzsācis darbu pie "Liepājas" stūres

Emils Ozerinskis

Starkovs uzsācis darbu pie "Liepājas" stūres
Aleksandrs Starkovs "Liepājas" treniņā. Foto: Liepājniekiem.lv

Ilggadējais Latvijas izlases treneris Aleksandrs Starkovs sācis darbu pie "Optibet" Virslīgas kluba FK "Liepāja" stūres, aizvadot pirmo treniņu komandas galvenā trenera statusā, ziņo portāls liepājniekiem.lv.

Jau iepriekš Sportacentrs.com rakstīja par potenciālo Aleksandra Starkova kļūšanu par "Liepājas" galveno treneri. Otrdien, 30. aprīlī Liepājā Starkovs aizvadīja pirmo treniņu komandas galvenā trenera statusā. 63 gadus vecā futbola speciālista asistents "Liepājā" būs Jurijs Ševļakovs.

Pirmajā treniņā Starkova vadībā piedalījās futbolisti, kuriem pēdējā spēlē Kurzemes derbijā bija mazāks spēles laiks vai arī netika spēlēts vispār. Pirmo pilnvērtīgo treniņu ar pamatsastāva spēlētājiem "Liepāja" Starkova vadībā aizvadīs 1. maijā. Nākamo spēli liepājnieki aizvadīs savā laukumā 4. maijā pret Virslīgas līdervienību RFS.

Sarunā ar Liepājniekiem.lv Starkovs apstiprināja, ka oficiāli kļuvis par "Liepājas" galveno treneri.

– Vai jums ar kluba īpašnieku ir bijušas sarunas par konkrētu uzdevumu izpildīšanu?
– Jā, ir bijušas vairākas saturīgas sarunas par visu, tai skaitā arī par uzdevumiem. Viens no iemesliem, kāpēc es esmu šeit, ir tas, ka komandai ir labas ambīcijas, ir labi apstākļi, lai šīs ambīcijas apmierinātu. Esmu ļoti priecīgs, ka esmu šeit. Var teikt, ka es esmu atpūties. Esmu pieradis izjust sevi trenera darbā. Esmu apmierināts, ka man ir šāda iespēja.

– Liepājas futbola ambīcijas ir pašsaprotamas, tāpat kā, raugoties tabulā, nav šaubu, ka kluba situācija ir sarežģīta. Vai varat, lūdzu, konkretizēt, kādus mērķus vēlaties sasniegt?
– Tikai pašas augstākās vietas. Skaidrs, ka ir jāsagatavo komanda, lai šeit esošie daudzie talantīgie futbolisti spēlētu savā līmenī un augtu. Arī, lai viņi spēlētu Latvijas nacionālajā izlasē, Latvijas U21, U19 un U17 izlasē. Es saprotu, ka runāju banālas lietas. Tās saka jebkurš treneris jebkurā līgā, bet tā ir taisnība.

– Kādu jūs redzat savu primāro darbu "Liepājā"?
– Ir jāgūst vārti. Uzvara ir meklējama svešos vārtos. Tas ir primārais. Protams, ir jāuzbūvē spēle tā, lai būtu līdzsvars starp uzbrukumu un aizsardzību. Centīšos tam izmanto visu savu pieredzi un trenera prasmi. Man nepatīk daudz puķainu frāžu, tāpēc piedāvāju ar šo arī pabeigt mūsu interviju.

Izmantotie resursi:
https://www.liepajniekiem.lv/

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 00:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tomēr ieteiktu uzreiz nenorakstīt Liepāju. Protams, nevaru sevi saukt par to, kurš noteikti tic Starkovam.
Es uzreiz nenorakstu, bet skatos reāli - pēdejie Starkova gadi neliek domāt, ka tagad Liepāja atdzims. Uzskatīt, ka nu tik Liepāja būs topā, pateicoties tam, ka Starkovs bija lielisks treneris pirms 10 un vairāk gadiem, ignorējot pieredzi krietni svaigākā laika posmā, man šķiet naivi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 00:09, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es uzreiz nenorakstu, bet skatos reāli - pēdejie Starkova gadi neliek domāt, ka tagad Liepāja atdzims. Uzskatīt, ka nu tik Liepāja būs topā, pateicoties tam, ka Starkovs bija lielisks treneris pirms 10 un vairāk gadiem, ignorējot pieredzi krietni svaigākā laika posmā, man šķiet naivi.
Piekrītu. Viņš laikam pat ārzemēs sen nevienam nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 00:10, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tomēr ieteiktu uzreiz nenorakstīt Liepāju. Protams, nevaru sevi saukt par to, kurš noteikti tic Starkovam.
Brīžam ir sajūta, ka te rakstošajiem Liepajas spēle pret Jelgavu ir kas līdzvērtīgs Latvijas un Portugāles duelim Tagad nu Liepaja stāvēs savā laukuma pusē un hujārīs bumbu prom no vārtiem
Es nezinu kā būs, bet nav tā ka liekas ka nu būs kaut kāds ne tāds futbols. man interesanti pavērot, kas no ši sanāks.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 00:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu. Viņš laikam pat ārzemēs sen nevienam nav vajadzīgs.
Nu kas viņu ņems ārzemēs, ja viņš vadīja nespējnieku izlasi, kas neko ievērības cienīgu nespēja parādīt. Klubā var savākt labus spēlētājus, ja maciņš atļauj. Uzskatu, ka Starkovs joprojām ir augstas klases treneris. Laiks parādīs, kam taisnība.

     [+] [-]

, 2019-05-01 00:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Brīžam ir sajūta, ka te rakstošajiem Liepajas spēle pret Jelgavu ir kas līdzvērtīgs Latvijas un Portugāles duelim Tagad nu Liepaja stāvēs savā laukuma pusē un hujārīs bumbu prom no vārtiem
Es nezinu kā būs, bet nav tā ka liekas ka nu būs kaut kāds ne tāds futbols. man interesanti pavērot, kas no ši sanāks.
Pilnībā piekrītu par to salīdzinājumu ar LAT-POR spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 01:22, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu jau jāsaprot, ka Starkova piedāvātais futbols ir novecojis. Ko var paredzēt Liepajas futbolā pēc Starkova pievienošanās? Sēdēšanu aizsardzībā pret līdzvērtīgajiem un spēcīgākajiem, reizi puslaikā pārdriblējot pāri centram. Ja nospīd un izdodās gūt vārtus - vēl dziļaka aizsardzība. Pret vājākām komandām varēs sagaidīt neprasmi spēlēt kā 1. nr. Šādi Starkova vadībā izlase spēlēja viņa pēdējā piegājienā. Spēlētaju selekcija atgādināja - ņemam un mēģinam visus pēc kārtas. Nevar noliegt Starkova sasniegumus līdz EČ, bet pēc tam to ir bijis ļoti, ļoti maz. Liepāja pacelsies tad, ja izdosies izvilkt ala Verpakovski - labu tehnisku un vārtus gūt protošu uzbrucēju, kas prot uzņemt tālas piespēles un apspēlēt 1vs1 aizsargus, vārtsargu. Ja tāds neatradīsies, Liepāja sezonu pabeigs ne sevišķi augstāk, kā atrodās tagad.
Nevajag jaukt sētas turnīru ar izlasi. Un paliksim pie fakta ka Starkovs ir labākais vietējais treneris. Nu ja ir kāds labāks tad nosauc piemēru, panākumus u.t.t

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 02:13, pirms 5 gadiem
Starkovs generalis, Starkovs cerība, Starkovs ir Saule!
Starkovs ir tas, kas vedīs mūs uz apsolīto zemi. Starkovs ir futbols, sākums un beigas.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-01 02:42, pirms 5 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Nevajag jaukt sētas turnīru ar izlasi. Un paliksim pie fakta ka Starkovs ir labākais vietējais treneris. Nu ja ir kāds labāks tad nosauc piemēru, panākumus u.t.t
Starkovam kā trenerim ir lielākie panākumi Latvijas futbolā, taču nevajadzētu aizmirst, ka trenerim tāpat kā laukuma spēlētājam agri vai vēlu karjerā sākās noriets. Ne spēlētāju, ne treneri nevajag uzskatīt, kā mūžīgi labāko, tāpēc, ka pirms 10, 15 un vairāk gadiem ir bijuši augsta līmeņa sasniegumi. Vai Starkovs ir labākais Latvijas futbola treneris tieši šobrīd - nebūtu tik pārliecināts. Kāpēc? Jo Starkovs ir kā mūsu vietējā mēroga Maurinjo. Pirms gadiem sasniegts maksimums un no futbolistiem izspiests vairāk nekā jebkurš sapņotu. Toties pēdējās sezonās Starkovs/Maurinjo lielākajai daļai ir kā lamuvārds dēļ stūrgalvības un izgāšanās (katram savā "sētā"). Tāpēc ir jāsaprot, ka sasniegumi pirms ilga laika negarantē sasniegumus šobrīd. Teici, lai neskatos uz izlasi. Labi, salīdzināsim Skonto un Liepāju. Skonto tobrīd bija kā izlase un Skonto rindās spēlēja viss tā laika ( un pēdējo 30 gadu) Latvijas futbola zieds. Liepāja šobrīd ir atsevišķi talantīgi jaunie futbolisti, pāris pieredzējušie latvieši un kaudze ar 5. šķiras leģionāriem. Pilnīgi cita komanda. Ja Starkovs ar Liepāju šajā sezonā spēs sasniegt ko vēŗā ņemamu (piemēram, izcīnīt Latvijas kausu vai pēc super vājā sākuma ievilkt Eirokausos) tad nav divu domu - Starkovs arī šobrīd ir Latvijas labākais treneris. Ja viņš to nespēs, tad laiks atzīt, ka viņa laiks ir jau sen pagājis.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-01 02:45, pirms 5 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: Tu esi akls vai stulbs ja tā uzskati.. vai arī nesaproti futbolu bet tikai muldi. Starkovs vienmēr ir bijis virtuozs un radošs treneris. Ja viņa prasības pret disciplīnu varbūt ir novecojušas, bet ne prasības pret futbolu kāds komandai jāspēlē
Tātad, tavuprāt, Latvijas futbola izlases parādītais futbols Starkova vadībā pēdējā viņa piegājienā bija virtuozs? Zaudējums Gibraltāram bija virtuozs? Sēdēšana savā aukuma pusē visas spēles garumā bija virtuozo? Ja neskaita atsevišķus uzplaiksnījumus jaunā trenera Stojanoviča vadībā, tad pēdējais treneris ar kuru tika spēlēts virtuozs futbols un rādīti zobi spēcīgām ne tikai punduru komandām bija Pahars - g.t. pirms Starkova. Paradoksāli bet gan Pahara, gan Starkova, gan soma un tagad Stojanoviča vadībā ir spēlējuši vairāk vai mazāk vieni un tie paši līdz ar to labi var salīdzināt, kurš ko prata izspiest.

     [+] [-]

, 2019-05-01 05:58, pirms 5 gadiem
Starkovam Liepājā iesauka STARIKS
Un Jurijam - ŠEVĪTS

     [+] [-]

, 2019-05-01 06:02, pirms 5 gadiem
Zuntneram- ZUTIS
zelta zutis

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 06:07, pirms 5 gadiem
Kā stāstija viens liepājnieks, tad trenina laikā Zutis izvilka un novicināja zelta zuti
Tjipa solis pretī zeltam
Vai Stariks to spēs- rādīs laiks
Un vai maz Starikam ir tāds zelta zutis???
🐠
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 09:03, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Pēc 3 gadiem Liepāja spēlēs ČL grupu turnīrā. Atcerieties manus vārdus. Ja vien Starkovam ļaus strādāt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 09:51, pirms 5 gadiem
Liepāja un Starkova atsišanās futbols galīgi nešķiet savienojami, bet nu...

  -2 [+] [-]

, 2019-05-01 10:03, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu jau jāsaprot, ka Starkova piedāvātais futbols ir novecojis. Ko var paredzēt Liepajas futbolā pēc Starkova pievienošanās? Sēdēšanu aizsardzībā pret līdzvērtīgajiem un spēcīgākajiem, reizi puslaikā pārdriblējot pāri centram. Ja nospīd un izdodās gūt vārtus - vēl dziļaka aizsardzība. Pret vājākām komandām varēs sagaidīt neprasmi spēlēt kā 1. nr. Šādi Starkova vadībā izlase spēlēja viņa pēdējā piegājienā. Spēlētaju selekcija atgādināja - ņemam un mēģinam visus pēc kārtas. Nevar noliegt Starkova sasniegumus līdz EČ, bet pēc tam to ir bijis ļoti, ļoti maz. Liepāja pacelsies tad, ja izdosies izvilkt ala Verpakovski - labu tehnisku un vārtus gūt protošu uzbrucēju, kas prot uzņemt tālas piespēles un apspēlēt 1vs1 aizsargus, vārtsargu. Ja tāds neatradīsies, Liepāja sezonu pabeigs ne sevišķi augstāk, kā atrodās tagad.
Tu esi speciālists? Cik profesionālus klubus un nacionālās izlases esi trenējis? Cik kopumā UEFA Pro licencētu treneru metodiskos kursus gadā apmeklē? Kādi ir Tavi augstākie sasniegumi esot profesionālā kluba trenera amatā? Atbildi uz šiem jautājumiem, ieskaties spogulī un sapratīsi, ka lietderīgāk būtu paklusēt!
Lielajiem kritizētājiem vajadzētu apzināties, ka neesat cienīgi Petrovičam pat roku nobučot!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-01 10:05, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu jau jāsaprot, ka Starkova piedāvātais futbols ir novecojis. Ko var paredzēt Liepajas futbolā pēc Starkova pievienošanās? Sēdēšanu aizsardzībā pret līdzvērtīgajiem un spēcīgākajiem, reizi puslaikā pārdriblējot pāri centram. Ja nospīd un izdodās gūt vārtus - vēl dziļaka aizsardzība. Pret vājākām komandām varēs sagaidīt neprasmi spēlēt kā 1. nr. Šādi Starkova vadībā izlase spēlēja viņa pēdējā piegājienā. Spēlētaju selekcija atgādināja - ņemam un mēģinam visus pēc kārtas. Nevar noliegt Starkova sasniegumus līdz EČ, bet pēc tam to ir bijis ļoti, ļoti maz. Liepāja pacelsies tad, ja izdosies izvilkt ala Verpakovski - labu tehnisku un vārtus gūt protošu uzbrucēju, kas prot uzņemt tālas piespēles un apspēlēt 1vs1 aizsargus, vārtsargu. Ja tāds neatradīsies, Liepāja sezonu pabeigs ne sevišķi augstāk, kā atrodās tagad.
Kāds sakars Starkova futbolam izlasē un klubā? Paskatieties, kur Sonto viņa vadībā bija abas reizes, kad tās vadīja Starkovs.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-01 10:06, pirms 5 gadiem
Nav informācijas, kādi ir Verpakovska un Hramova izdarītie postījumi "Metalurga" jauniešu sistemā un vai Hrams vispār ļaus kaut kādam treņerugam jaukties viņa vergu tirdzniecības biznesā, bet skaidrs ir, ka sastāvs jāmaina par visiem 90%, citādi nelīdzēs ne Starkovs, ne Klops, ne Zidāns.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 10:50, pirms 5 gadiem
Nav ko strīdēties par niekiem. Tagad galvenais jautājums vai Petrovičs būs labāks par Zuti ..Starkovs nav sers Fergusons.....

  +1 [+] [-]

, 2019-05-01 11:27, pirms 5 gadiem
bondža rakstīja: Kāds sakars Starkova futbolam izlasē un klubā? Paskatieties, kur Sonto viņa vadībā bija abas reizes, kad tās vadīja Starkovs.
Kāds sastāvs bija Skonto? Es jau pāris komentārus iepriekš salīdzināju - Skonto bija praktiski labākais iespējamais sastāvs, kādu tolaik bija iespējams iegūt. Kas šobrīd ir Liepāja? Starkovs tagad varēs parādīt cik labs vai slikts ir tieši šobrīd nevis pirms 10 un vairāk gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-03 00:18, pirms 5 gadiem
Andris5 kapā ir apgriezies uz otriem sāniem.
Intriga jau mežonīga.