Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"Skonto" stadiona liktenis: sfēras profesionāļu prognozes

Jānis Celmiņš

"Skonto" stadiona liktenis: sfēras profesionāļu prognozes
"Skonto" stadions
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

15. oktobra vakarā Latvijas futbola izlase beidza dalību 2014. gada Pasaules kausa kvalifikācijas turnīrā. Mačs pret Slovākijas izlasi norisinājās „Skonto” stadionā, kur mūsu izlases aizvadījusi visas savas pēdējās desmitgades svarīgākās cīņas. Jau 25. oktobrī notiks izsole, kurā tiks izsolīti četri zemes gabali, uz viena no kuriem atrodas „Skonto” stadions. Kāds būs tā tālākais liktenis, lūkojām skaidrot pie nekustamo īpašumu nozares ekspertiem.

„Skonto” stadions - soli pa solim…

Nedaudz vairāk kā 8000 vietu ietilpīgais „Skonto” stadions tika atklāts 2000. gadā. Pārsvarā izmantots futbola spēļu rīkošanai, taču uzņēmis arī dažādus kultūras pasākumus – te uzstājušies “Metallica”, “Depeche Mode”, “Aerosmith”, Džo Kokers un citas pasaules zvaigznes, arī pašmāju zvaigznes “Prāta vētra” un Vispārējo latviešu Dziesmu un deju svētku koncertuzveduma dalībnieki. Blakus stadionam esošajā “Skonto” hallē 2006. gadā risinājās pasaules čempionāts hokejā.

Ilgstošu kredītsaistību nepildīšanas dēļ 2011. gadā objektu pārņēma lielākais nodrošinātais kreditors - "Reverta", kuras darbība ir vērsta uz kādreiz izsniegto kredītu atgūšanu un atmaksāšanu valstij. Atbalstot sportu, „Reverta” noslēdza vienošanos par stadiona izmantošanu futbola spēlēm turpmāko divu gadu laikā, proti, līdz 2013. gadam. Nu šis termiņš beidzies.

Guntis Indriksons un Andris Ārgalis „Skonto” stadiona atklāšanā.

Desmit dienas pēc Latvijas un Slovākijas valstsvienību spēles izsolē nonāks četri zemesgabali, starp kuriem arī tas, uz kura atrodas daudzfunkcionāla sporta halle, stadions un noliktava. Šī zemesgabala platība ir 34 906 kvadrātmetri, bet kopējais īpašuma sastāvs – četri zemesgabali ar kopējo platību gandrīz 46 tūkstoši kvadrātmetru.

Nekustamā īpašuma nosacītā cena izsolē ir 12,5 miljoni eiro, izsoles augšupejošais solis – 100 tūkstoši eiro. Saskaņā ar Rīgas pilsētas teritorijas plānojumu, īpašums atrodas daļēji jauktās apbūves ar dzīvojamo funkciju teritorijā, kur primārā izmantošana ir daudzdzīvokļu māju, komerciāla rakstura objektu un tirdzniecības un pakalpojumu objektu būvniecība. Šajā teritorijā paredzēta perimetrālā apbūve, maksimālais atļautais stāvu skaits - 16 stāvi. Īpašums nodrošināts ar visām nepieciešamajām pilsētas komunikācijām. Tieši šis fakts padara šo īpašumu tik interesantu potenciālajiem tā jaunajiem īpašniekiem, kuru skaits šobrīd esot visai liels.

„Esam pateicīgi AS „Reverta” par atsaucību un konstruktīvo sadarbību. Zinot esošo situāciju ar stadiona apsaimniekošanu, „Reverta” darīja visu iespējamo, lai šī Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra mājas spēles Latvijas izlase aizvadītu Skonto stadionā,” šī gada septembra vidū teica Latvijas Futbola federācijas (LFF) ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis. Vai jau 2016. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas ciklu mūsu izlase aizvadīs kur citur? „Šobrīd LFF apzināto stadionu sarakstā ir iekļauti Daugavas stadions un Krišjāņa Barona ielas jaunā stadiona projekts, Rīgā. Apzināto stadionu sarakstā iekļauti arī Daugavas stadions Liepājā, Zemgales Olimpiskā sporta centra stadions Jelgavā, Jūrmalas pilsētas stadions Slokā un Ventspils Olimpiskā sporta centra stadions. Minētajos stadionos nepieciešams veikt dažāda apjoma infrastruktūras uzlabojumu darbus gan laika, gan finanšu resursu ziņā, lai nākotnē varētu aizvadīt Latvijas nacionālās futbola izlases spēles,” par alternatīvām „Skonto” stadionam informēja Mežeckis.

Eksperti vērtē un prognozē

Kas notiks ar augstākminēto īpašumu? Kāds būs tālākais „Skonto” stadiona liktenis? Kur turpmāk spēles aizvadīs Latvijas nacionālā futbola izlase? Kas notiks ar zemes gabaliem, ja tie 25. oktobrī tiešām nonāks kāda jauna īpašnieka īpašumā? Visi šie jautājumi šobrīd tiek cilāti sporta draugu vidū, tāpēc lūkojām meklēt atbildes uz dažiem no tiem.

Portāla Sportacentrs.com aptaujātie nekustamo īpašumu eksperti uzskata, ka šī zeme tās potenciālos īpašniekus interesē ne jau futbola stadiona vai halles kontekstā, bet lai gūtu peļņu. Prognozes, pēc cik ilga laika stadions varētu tikt nojaukts ir visdažādākās, taču tas noteikti notiks, uzskata eksperti.

Nekustamo īpašumu kompānijas „Arco Real Estate” valdes loceklis Māris Laukalējs apstiprināja visiem zināmo faktu, ka daudzdzīvokļu mājas ir tas segments, kas Rīgas centrā šobrīd ir ļoti pieprasīts. „Skaidrs, ka šis ir ļoti interesants īpašums tā atrašanās vietas ziņā, taču es nespēju iedomāties tādu investoru, kurš būtu gatavs uzreiz apgūt visu šo teritoriju. Paredzu, ka sākumā tiks apbūvēti zemes gabali, kas ģeogrāfiski atrodas tuvāk Valdemāra ielai. Tie nav apbūvēti, tāpēc paredzu, ka tuvākā gada laikā apbūve sāksies tieši tur. Projektu izstrādei un celtniecībai ir nepieciešams diezgan ievērojams laiks, arī šis nav mazsvarīgs faktors. Teikt, ka stadions tuvāko mēnešu laikā tiks nojaukts, būtu pārsteidzīgi, taču pavērsieni var būt visdažādākie,” saka nekustamo īpašumu eksperts.

Tikmēr nekustamo īpašumu kompānijas „Balsts” valdes priekšsēdētājs Aigars Zariņš prognozē, ka šī teritorija varētu tikt apbūvēta tuvāko desmit gadu laikā. „Šis ir unikāls zemes gabals tā sauktajā klusajā centrā. Nekur pasaulē sporta būves šādās vietās neatrodas, izņēmums varētu būt kāds vēsturisks stadions vai sporta halle. Šādām sporta būvēm ir jāatrodas ārpus pilsētas centra, ne tās pašā sirdī, kā tas šobrīd ir ar „Skonto” halli un stadionu. Arī citās Baltijas valstu galvaspilsētās Tallinā un Viļņā šādu brīvu zemes gabalu ir ļoti maz. Jā, Viļņā, iespējams, kas tāds vēl ir atrodams, Tallinā – nē. Paredzu, ka tuvāko desmit gadu laikā šajā kvartālā varētu slieties jauktā tipa apbūves ēkas – dzīvojamās mājas, izklaides centri, tirdzniecības un atpūtas kompleksi,” prognozē Zariņš. „Jāsaprot, ka sporta būves šādās vietās nedod nepieciešamo labumu galvaspilsētas iedzīvotājiem,” piebilst eksperts.

Kompānijas „Latio” komercīpašumu tirdzniecības daļas vadītājs Jānis Šīns pauda viedoklis, ka interese par šo zemi varētu būt vēl lielāka, ja uz tās neatrastos stadions. „Šīs sports būves ir nopietns apgrūtinājums, jo jaunajam zemes īpašniekam tuvākajos gados pilsētas iedzīvotājiem nāksies izskaidrot, kāpēc pilsētai tiek atņemts vienīgais prasībām atbilstošais futbola stadions. Ja stadiona uz šīs zemes nebūtu, tad izsolē gribētāju uz šo īpašumu noteikti būtu vairāk. Neesmu informēts, cik dalībnieku ir pieteikušies uz šo izsoli, bet, ja nebūtu stadiona, tad pilnīgi droši to būtu vairāk par trim,” uzskata Šīns. „Pilnīgi droši paredzu, ka tuvāko pāris gadu laikā šajā vieta stadiona vairs nebūs. Izsoles sākuma cena nav ne liela, ne maza, tā ir atbilstoša šī īpašuma vērtībai,” pauž Šīns piebilstot, ka 4,6 hektārus zemes apbūvēt momentā nav iespējams, taču atpelnīt ieguldījumu var gan uz šīs zemes ceļot daudzdzīvokļu mājas, gan izklaides kompleksus, tirdzniecības centru vai arī biroju telpas.

Izsolē nonākušie zemes gabali.

Kas tālāk?

Skaidrs, ka pārskatāmā nākotnē tagadējā futbola stadiona vietā sliesies kas pilnīgi cits. Par termiņiem, kad tas notiks, atbildes skan izvairīgi, taču pārliecības par LFF vadības neoficiāli pausto pārliecību, ka vismaz pāris gadus bumbu vēl būs, kur spēlēt, trūkst – pārāk daudz pazīmju, kas liecina par nepatīkamākiem scenārijiem. Ieguldot īpašuma iegādē lielu naudu, nākamais īpašnieks nekavēsies strādāt pie tā, lai investīcijas sāktu atpelnīt, un ne jau ar futbola stadionu tas paveicams... Izsoles jautājums ir valstiski svarīgs, un „Reverta” šobrīd veic sev uzticētos uzdevumus atgūt valsts naudu, taču, kurš domās par futbola un sporta nākotni? Guntis Indriksons ilgu laiku nodarbojies ar sporta mecenātismu (dara to arī šobrīd), taču katram skaidrs, ka tas nenotiks mūžīgi, un šis aizdomīgi izskatās pēc ceļa gala. Iespējams, dzīvojamo māju kvartāli tuvāko gadu laikā augs arī citos Latvijas sportam svarīgās teritorijās – dzirdētas runas, ka jau pavisam drīz futbolisti var palikt arī bez Ķeizarmeža futbola treniņu lakumiem. Bet tur savu meistarību slīpē ne tikai mūsu profesionālās klubu komandas un nacionālās izlases, bet arī amatieri, jaunieši, bērni…

Izsoles noteikumi: reverta.lv

 +23 [+] [-]

, 2013-10-22 09:42, pirms 11 gadiem
Guntis Indriksons ilgu laiku nodarbojies ar sporta mecenātismu (dara to arī šobrīd), taču katram skaidrs, ka tas nenotiks mūžīgi, un šis aizdomīgi izskatās pēc ceļa gala.

Tomēr atļaušos apšaubīt šo teikumu, jo domājams, ka Gunča ir ļoti labi nopelnījis ar šo būvi, turklāt zinot FIFA un UEFA ieguldīto naudu LFF, kā arī rebes mežaparkā/ķeizermežā, tad vārds mecenātisms ir lieks
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 09:50, pirms 11 gadiem
nost ar visu skonto un viņu stadionu!

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 09:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas, ja izlase spēlēs Liepājas Daugavas stadionā?
Man personīgi šķiet ka nekādu problēmu šeit nav.
Kur tu stadionā un Liepājā sabāzīsi 6000 Bosniešus?

 +12 [+] [-]

, 2013-10-22 10:02, pirms 11 gadiem
SPORTA PILI jau nojauca - lielie pelnītāji. Tikai valsts naudu māk iztērēt.Celtnes ir jānojauc,kad tās sāk traucēt ,nevis peļņas nolūkos

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 10:14, pirms 11 gadiem
finkelstains rakstīja: SPORTA PILI jau nojauca - lielie pelnītāji. Tikai valsts naudu māk iztērēt.Celtnes ir jānojauc,kad tās sāk traucēt ,nevis peļņas nolūkos
Piekrītu, un kas tad tur tagad jau kuro gadu ir? Skaists grafiti apzīmēts metāla žogs un kā par piemiņu palikušais drupu gabals.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-22 10:15, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu stadionā un Liepājā sabāzīsi 6000 Bosniešus?
Varētu padomāt ka regulāri uz Skonto stadionu traucās n-tie tūkstoši ārzemju izlaši līdzjutēji.
Daugavas stadionam Liepājā nebija problemu uzņemt 1000+ trakojošus poļu futbola fanus.

 +13 [+] [-]

, 2013-10-22 10:16, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu stadionā un Liepājā sabāzīsi 6000 Bosniešus?
Liepājā šobrīd ir ~5000 vietu, tiesa gan ņemot vērā Liepājas stadiona iespējas, ar samērā nelielām investīcijām ir visas iespējas dienvidu galā pagarināt lielo tribīni un palielināt sēdvietu skaitu līdz tiem pašiem 8000.

Savukārt raksta autoram ieteiktu drusku palasīt likumus un beigt kultivēt mītu, ka Indriksons ir mecenāts. Mecenāts ir tāds, kurš dod sportam savu naudu. Tas kurš noziedo miljonu un pēc tam gandrīz tādā pašā apmērā saņem uzņēmumu ienākumu nodokļu atlaidi no valsts nebūtu saucams par mecenātu. Reāli viņš sportā ieguldīja nevis savu naudu, bet savus nomaksātos nodokļus.

  +5 [+] [-]

, 2013-10-22 10:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas, ja izlase spēlēs Liepājas Daugavas stadionā?
Man personīgi šķiet ka nekādu problēmu šeit nav.
saule spīd kamerā

  +3 [+] [-]

, 2013-10-22 10:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas, ja izlase spēlēs Liepājas Daugavas stadionā?
Man personīgi šķiet ka nekādu problēmu šeit nav.
Tev kā ar saprašanu? 60% Latvijas iedzīvotāju dzīvo Rīgā. Lai Liepājas stadions pārņemtu Latvijas futbola izlasi ir 5% labākajā gadījumā.
1. Iedzīvotāji Rīgā.
2. Lielākie fanu klubi bāzējas Rīgā.
3. Futbols bez skatītājiem kkur Liepājā nomirs pavisam

Dodu 90%, ka drīz vien spēlēsim Daugavas stadionā Rīgā. Jo stadionam vienīgais, kas šobrīd iztrūkst ir tablo. Pārējais ir un atbilstība FIFA un UEFA standartiem pat tagad ir. Prasībām atbilst!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 10:24, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: saule spīd kamerā
Arī tas ir risināms jautajums,jo televīzijas filmē ar daudz vairak kamerām,kas dod iespeju izvēleties dažādus filmēšanas rakursus.

  +8 [+] [-]

, 2013-10-22 10:25, pirms 11 gadiem
vanagz rakstīja: Tev kā ar saprašanu? 60% Latvijas iedzīvotāju dzīvo Rīgā. Lai Liepājas stadions pārņemtu Latvijas futbola izlasi ir 5% labākajā gadījumā.
1. Iedzīvotāji Rīgā.
2. Lielākie fanu klubi bāzējas Rīgā.
3. Futbols bez skatītājiem kkur Liepājā nomirs pavisam

Dodu 90%, ka drīz vien spēlēsim Daugavas stadionā Rīgā. Jo stadionam vienīgais, kas šobrīd iztrūkst ir tablo. Pārējais ir un atbilstība FIFA un UEFA standartiem pat tagad ir. Prasībām atbilst!
Arī preču vilcieni fonā?

  +6 [+] [-]

, 2013-10-22 10:25, pirms 11 gadiem
mecenāts... mazliet smieklīgi izklausās!

  +5 [+] [-]

, 2013-10-22 10:30, pirms 11 gadiem
vanagz rakstīja: Tev kā ar saprašanu? 60% Latvijas iedzīvotāju dzīvo Rīgā. Lai Liepājas stadions pārņemtu Latvijas futbola izlasi ir 5% labākajā gadījumā.
1. Iedzīvotāji Rīgā.
2. Lielākie fanu klubi bāzējas Rīgā.
3. Futbols bez skatītājiem kkur Liepājā nomirs pavisam

Dodu 90%, ka drīz vien spēlēsim Daugavas stadionā Rīgā. Jo stadionam vienīgais, kas šobrīd iztrūkst ir tablo. Pārējais ir un atbilstība FIFA un UEFA standartiem pat tagad ir. Prasībām atbilst!
Sāksim ar to, ka civilizēta pasaule jau sen ir prakse vairums izlašu spēles (visos sporta veidos) censties aizvadīt ārpus galvaspilsētām.
Otrkārt, tik ''daudz'' skatītājus kas iet uz futbolu Rīga bez problemām var nodrošināt arī Liepājā.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 10:31, pirms 11 gadiem
finkelstains rakstīja: SPORTA PILI jau nojauca - lielie pelnītāji. Tikai valsts naudu māk iztērēt.Celtnes ir jānojauc,kad tās sāk traucēt ,nevis peļņas nolūkos
Kas tik mūsu valstij nav jādara, cilvēku nezināšanas un muļķības dēļ.

  +5 [+] [-]

, 2013-10-22 10:38, pirms 11 gadiem
Namej neispringsti
Man nav nekas pret , ja Liepājā rīkotu izlases mačus.
Sagatavojiet 3.katagorijas UEFA kritērijiem atbilstošu un uz priekšu!
Minimums priekš 3.kategorijas:
UEFA stadium categories - Wikipedia, the free...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 10:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāksim ar to, ka civilizēta pasaule jau sen ir prakse vairums izlašu spēles (visos sporta veidos) censties aizvadīt ārpus galvaspilsētām.
Otrkārt, tik ''daudz'' skatītājus kas iet uz futbolu Rīga bez problemām var nodrošināt arī Liepājā.
Tu aizmirsi piebilst, pārbaudes spēles.

Var jau spēlēt arī ārpus galvaspilsētas, bet vajadzīga vēl arī cita infrastruktūra, lidosta, viesnīcas, restorāni. Vai nelielās pilsētās vispār ir izdevīgi to visu būvēt, ja jau pēc PČ hokejā, Rīgā nezināja ko darīt jaunuzceptajās viesnīcās. Nav pretenzijas pret Liepāju, bet labāk jau būtu kaut ko būvēt Latvijas vidū, Jelgavā, Olainē, bet ne jau kādā galā.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 10:49, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu aizmirsi piebilst, pārbaudes spēles.

Var jau spēlēt arī ārpus galvaspilsētas, bet vajadzīga vēl arī cita infrastruktūra, lidosta, viesnīcas, restorāni. Vai nelielās pilsētās vispār ir izdevīgi to visu būvēt, ja jau pēc PČ hokejā, Rīgā nezināja ko darīt jaunuzceptajās viesnīcās. Nav pretenzijas pret Liepāju, bet labāk jau būtu kaut ko būvēt Latvijas vidū, Jelgavā, Olainē, bet ne jau kādā galā.
Agri , Liepājai nav ne vainas. Pietiks nedaudz uzlabot stadionu un izlases kvalifikācijas un pārbaudes spēles var rīkot bez problēmām tur. Nekas nav jāceļ.
Latvijas izlase nav Rīgas klubs, es tikai atbalstītu t/ādu praksi rīkot spēles arī citur Latvijā.
Galvenais lai stadionu saved kārtībā. Lidosta tur ir, nekādu problēmu. Viesnīcu un bāru ar pietiks, netaisamies rīkot finālturnīru , bet spēlēt kvalifikāciju

  +3 [+] [-]

, 2013-10-22 10:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāksim ar to, ka civilizēta pasaule jau sen ir prakse vairums izlašu spēles (visos sporta veidos) censties aizvadīt ārpus galvaspilsētām.
Sāksim ar to, ka ārpus galvaspilsētām (vai pareizāk būtu teikt - ārpus valsts labākā stadiona) aizvada nesvarīgas spēles - lielākoties pārbaudes spēles vai arī atlases cikla mačus pret nevienu neinteresējošiem pretiniekiem. Bet par atlases cikla mačiem tas attiecas uz grandu valstīm, nevis uz visām - jo īpaši tādām autsaiderēm kā Latviju.

Ar retiem izņēmumiem Rīgā uz kvalifikācijas spēlēm nāk diezgan pieklājīgs skaits cilvēku - absolūti neticu, ka Liepājā ir tāds pats potenciāls. Galvenokārt Liepājas iedzīvotāju skaita un tās ģeogrāfiskā novietojuma dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 10:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāksim ar to, ka civilizēta pasaule jau sen ir prakse vairums izlašu spēles (visos sporta veidos) censties aizvadīt ārpus galvaspilsētām.
Otrkārt, tik ''daudz'' skatītājus kas iet uz futbolu Rīga bez problemām var nodrošināt arī Liepājā.
Piemēram no Prāgas atlidot līdz Rīgai ir 1,45 h, no Rīgas līdz Liepājai autobuss iet 3,30h.
Un kā tu ieteiktu nokļūt 5000 Bosniešu faniem uz Liepāju? Ar "paputkām"? Satiksmes utobusos vietas atradīsies labi ja kādiem 200, lai paspētu uz spēli.
Man nav nekas pret Liepāju, bet domā ar galvu

     [+] [-]

, 2013-10-22 10:58, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Namej neispringsti
Man nav nekas pret , ja Liepājā rīkotu izlases mačus.
Sagatavojiet 3.katagorijas UEFA kritērijiem atbilstošu un uz priekšu!
Minimums priekš 3.kategorijas:
http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_stadium_categories
Ko man iespringt, jo ne jau man par to lemt. Vienkārši izsaku savu viedokli.
Attiecība uz šo kategoriju, tad tur nevajadzētu būt īpaši daudz problēmam, jo Liepājas Daugavas stadiona visu paaudžu LV izlase ar FIFA un UEFA akceptu ir aizvadījušas pietiekami daudz dažādu spēļu. Arī klubu līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-22 11:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko man iespringt, jo ne jau man par to lemt. Vienkārši izsaku savu viedokli.
Attiecība uz šo kategoriju, tad tur nevajadzētu būt īpaši daudz problēmam, jo Liepājas Daugavas stadiona visu paaudžu LV izlase ar FIFA un UEFA akceptu ir aizvadījušas pietiekami daudz dažādu spēļu. Arī klubu līmenī.
Klubu līmenī, skatoties kura kārta, jo augstāka kārta eirokausos, jo lielākas prasības – tādas Ventspils - Zurich vai Uefa kausa grupu turnīra spēles bez pārbūves stabili nevarētu aizvadīt Liepājas stadionā...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu aizmirsi piebilst, pārbaudes spēles.

Var jau spēlēt arī ārpus galvaspilsētas, bet vajadzīga vēl arī cita infrastruktūra, lidosta, viesnīcas, restorāni. Vai nelielās pilsētās vispār ir izdevīgi to visu būvēt, ja jau pēc PČ hokejā, Rīgā nezināja ko darīt jaunuzceptajās viesnīcās. Nav pretenzijas pret Liepāju, bet labāk jau būtu kaut ko būvēt Latvijas vidū, Jelgavā, Olainē, bet ne jau kādā galā.
Jā protams ārpus Rīgas mums džungļi meži sabrukušas šosejas un iezemieši ar mačetēm, kas slepkavo tūristus

Es protams ļoti atvainojos, bet kā cilvēks kurš 13 savas dzīves gadus ir savulaik nodzīvojis Liepājā gribētu tev atgādināt, ka Liepājā ir starptautiska lidosta, par viesnīcām runājot, Liepājā ir divas 5 zvaigžņu viesnīcas Promenāde un Amrita vēl pāris 4 zvaigžņu. Arī aizbraukt uz futbolu nav problēmas, jo katram trešajam rīdziniekam Liepājā ir pa tantei, omei vai vēl kādam rada gabalam u.t.t.

Ja mēs paskatāmies uz Eiropas futbola izlasēm, tad sen ir pagājuši tie laiki, kad visi, kā angļi savulaik spēlē tikai Vemblijā. Pie tam Liepājā arī publiku varētu vairāk interesēt tas kas notiek laukumā un nebūtu visu laiku jāklausās satraukti telefonzvani, "kak tam rosija sigrala s azerbaidžanam", kas blakus sēdētāju acīmredzot interesēja daudz vairāk nekā laukumā notiekošais.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko man iespringt, jo ne jau man par to lemt. Vienkārši izsaku savu viedokli.
Attiecība uz šo kategoriju, tad tur nevajadzētu būt īpaši daudz problēmam, jo Liepājas Daugavas stadiona visu paaudžu LV izlase ar FIFA un UEFA akceptu ir aizvadījušas pietiekami daudz dažādu spēļu. Arī klubu līmenī.
Klubu līmenī tikai kvalifikāciju tur var spēlēt.
Grupu turnīriem vajag 4.kategoriju.
3.kategorija arī nav līdz galam Liepājā!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:06, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Piemēram no Prāgas atlidot līdz Rīgai ir 1,45 h, no Rīgas līdz Liepājai autobuss iet 3,30h.
Un kā tu ieteiktu nokļūt 5000 Bosniešu faniem uz Liepāju? Ar "paputkām"? Satiksmes utobusos vietas atradīsies labi ja kādiem 200, lai paspētu uz spēli.
Man nav nekas pret Liepāju, bet domā ar galvu
vasarā uz Beach party un Summer sound uz Liepāju atbrauc 15-20 tūkstoši un varbūt tikai 3-4 tūkstoši no viņiem dzīvo teltīs, pārējie izmanto Liepājas viesnicas, lauku viesu namus u.t.t. Pie tam daļa bosniešu brauca ar autobusiem, vēl daļai bija čarterlidmašīna, kura var lidot arī pataisno uz Liepājas starptautisko lidostu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:08, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: Jā protams ārpus Rīgas mums džungļi meži sabrukušas šosejas un iezemieši ar mačetēm, kas slepkavo tūristus

Es protams ļoti atvainojos, bet kā cilvēks kurš 13 savas dzīves gadus ir savulaik nodzīvojis Liepājā gribētu tev atgādināt, ka Liepājā ir starptautiska lidosta, par viesnīcām runājot, Liepājā ir divas 5 zvaigžņu viesnīcas Promenāde un Amrita vēl pāris 4 zvaigžņu. Arī aizbraukt uz futbolu nav problēmas, jo katram trešajam rīdziniekam Liepājā ir pa tantei, omei vai vēl kādam rada gabalam u.t.t.

Ja mēs paskatāmies uz Eiropas futbola izlasēm, tad sen ir pagājuši tie laiki, kad visi, kā angļi savulaik spēlē tikai Vemblijā. Pie tam Liepājā arī publiku varētu vairāk interesēt tas kas notiek laukumā un nebūtu visu laiku jāklausās satraukti telefonzvani, "kak tam rosija sigrala s azerbaidžanam", kas blakus sēdētāju acīmredzot interesēja daudz vairāk nekā laukumā notiekošais.
Cik pasažieru lidmašīnas ir nosēdušās pēdējajā laikā Liepājas starptrautiskajā lidostā?

     [+] [-]

, 2013-10-22 11:08, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu aizmirsi piebilst, pārbaudes spēles.

Var jau spēlēt arī ārpus galvaspilsētas, bet vajadzīga vēl arī cita infrastruktūra, lidosta, viesnīcas, restorāni. Vai nelielās pilsētās vispār ir izdevīgi to visu būvēt, ja jau pēc PČ hokejā, Rīgā nezināja ko darīt jaunuzceptajās viesnīcās. Nav pretenzijas pret Liepāju, bet labāk jau būtu kaut ko būvēt Latvijas vidū, Jelgavā, Olainē, bet ne jau kādā galā.
Arī oficialās kvali spēles tiek aizvadītas ārpus galvaspilsētām.
Liepājā ir pilnīgi visa infrastruktūra, lai ne tika vinai izlasei nodrošinātu ilglaicīgaku uzturēšanos. Neaizmirsti, ka Liepājā katru gadu notiek virkne dažādu raudzu čempionāti basketbolā, kuru spēlētajus kaut kur bija jāizvieto. Arī lidostu nepieciešamības gadījumā var izmantot.
Piekrītu, ka kaut kur LV vidiene (un vispār regulāri mainīt pilsētas) notiktu šīs spēles, bet atšķirība ir tā, ka Liepājai gandrīz viss jau ir, bet citur vel daudz kas jābūvē.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:24, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Cik pasažieru lidmašīnas ir nosēdušās pēdējajā laikā Liepājas starptrautiskajā lidostā?
Regulārie reisi vairs nav, bet čarteri joprojam Liepājas lidostā nosēžas.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-22 11:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Regulārie reisi vairs nav, bet čarteri joprojam Liepājas lidostā nosēžas.
Cik ilgs laiks un nauda vajadzīga, lai Daugavpils, Balvu, Rēzeknes futbola fans atbrauktu uz Liepāju uz izlases spēli? It sevišķi, ja ņem vērā, ka izlases spēles notiek darbadienās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-10-22 11:41, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Cik ilgs laiks un nauda vajadzīga, lai Daugavpils, Balvu, Rēzeknes futbola fans atbrauktu uz Liepāju uz izlases spēli? It sevišķi, ja ņem vērā, ka izlases spēles notiek darbadienās...
Daugavpilī ar netraucētu 3.kategorijas UEFA stadions un nebūtu problēmu tur rīkot un Balvu fanam ierasties. Būtu tuvāk nekā uz Rīgu braukt, protams ja vispār kāds brauc.
Rēzeknē ar par futbolu aizmirsusi, kad bija virslīgā klubs, tribīnes vienmēr bija pilnas!
Tu jau sāc demagoģiju un tukšu pļūtīšanu - pļūtīšanas pēc.
Uz katru atbildi atbildē ar pretjautajumiem, labi zinot situāciju un atbildes.

     [+] [-]

, 2013-10-22 11:47, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Cik ilgs laiks un nauda vajadzīga, lai Daugavpils, Balvu, Rēzeknes futbola fans atbrauktu uz Liepāju uz izlases spēli? It sevišķi, ja ņem vērā, ka izlases spēles notiek darbadienās...
Jautajums-cik šo Daugavpils, Balvu, Rēzeknes fanu reāli brauc uz spēlēm Skonto stadionā? Pāris desmiti būs?
Protams, ka vienmēr kāds būs neapmierināts, bet tas nemaina faktu, ka LFF jebkura gadījumā patreizējos apstākļos būs grūti atrast stadionu Rīgā,kur aizvadīt izlases spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-10-22 11:50, pirms 11 gadiem
Daugavas Stadions būtu visnormālākais. Savā laikā tur pat Barcelona, Inter un Chelsea ir spēlējusi

Tribīnes nedaudz jāuzfrišina un 5,5 tk saiet mierīgi. Apgaismojums līmenī un piekļuve pavisam ideāla. Blakus centrs, purvciems, pļavnieki, dārzciems... uz lielajiem grandiem es domāju ka būtu pārpildīts un varētu no tilta skatīties spēli

Bet nu kauns LFF, pa šiem entajiem gadiem sen jau varēja kko sabīdīt, kaut vai caur saviem draugiem UEFA. Mežeckis tak tur katrā pasākuma putna pienu dzer no sudrabas glāzēm.... un nevar kaut kādu parasto 10 000 vietīgo stadionu uzbliezt? Mecenāti atradušies.... nolaiduši visu līdz atkritumu līmenim.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-22 11:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Daugavpilī ar netraucētu 3.kategorijas UEFA stadions un nebūtu problēmu tur rīkot un Balvu fanam ierasties. Būtu tuvāk nekā uz Rīgu braukt, protams ja vispār kāds brauc.
Rēzeknē ar par futbolu aizmirsusi, kad bija virslīgā klubs, tribīnes vienmēr bija pilnas!
Tu jau sāc demagoģiju un tukšu pļūtīšanu - pļūtīšanas pēc.
Uz katru atbildi atbildē ar pretjautajumiem, labi zinot situāciju un atbildes.
Viss ir vienkārši – Rīga atrodas pa vidu Latvijai – Liepāja ellē d..sā Latvijas DR pašā stūrī, tomēr vairāk vai mazāk, bet uz Rīgu var atbrauk no visām pusēm un izlašu spēļu stadionam jābūt ap 10 000 vietām...

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 11:52, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: Daugavas Stadions būtu visnormālākais. Savā laikā tur pat Barcelona, Inter un Chelsea ir spēlējusi

Tribīnes nedaudz jāuzfrišina un 5,5 tk saiet mierīgi. Apgaismojums līmenī un piekļuve pavisam ideāla. Blakus centrs, purvciems, pļavnieki, dārzciems... uz lielajiem grandiem es domāju ka būtu pārpildīts un varētu no tilta skatīties spēli

Bet nu kauns LFF, pa šiem entajiem gadiem sen jau varēja kko sabīdīt, kaut vai caur saviem draugiem UEFA. Mežeckis tak tur katrā pasākuma putna pienu dzer no sudrabas glāzēm.... un nevar kaut kādu parasto 10 000 vietīgo stadionu uzbliezt? Mecenāti atradušies.... nolaiduši visu līdz atkritumu līmenim.
Kauns LFF jādala kopā ar valsti. Jo stadions vajadzīgs valstij kur rīkot pasākumus. Daugavas stadionu valsts ir nolaidusi līdz pašreizējam miskastes līmenim.

  +7 [+] [-]

, 2013-10-22 11:53, pirms 11 gadiem
Lieki piebilst, ka lietuvieši Viļņā 2016 gadā atklās jaunu - 26 000 vietu stadionu, galvenokārt Lietuvas izlases vajadzībām.

Ja mums izlozē trāpīsies Anglija, Vācija vai Itālija, tad tas laikam būs mūsu jaunais stadions

  +3 [+] [-]

, 2013-10-22 11:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautajums-cik šo Daugavpils, Balvu, Rēzeknes fanu reāli brauc uz spēlēm Skonto stadionā? Pāris desmiti būs?
Protams, ka vienmēr kāds būs neapmierināts, bet tas nemaina faktu, ka LFF jebkura gadījumā patreizējos apstākļos būs grūti atrast stadionu Rīgā,kur aizvadīt izlases spēles.
Tapēc ir ar steigu jāmeklē varianti un vieta, kur uzcelt mūsdienīgu, visām UEFA prasībām atbilstošu stadionu vismaz uz 10000 vietām, kas bija jau sen LFF jāizdara, zinot, ka Skonto stadions nonāks zem āmura...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:54, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Viss ir vienkārši – Rīga atrodas pa vidu Latvijai – Liepāja ellē d..sā Latvijas DR pašā stūrī, tomēr vairāk vai mazāk, bet uz Rīgu var atbrauk no visām pusēm un izlašu spēļu stadionam jābūt ap 10 000 vietām...
Šobrīd Tu vairāk raksti par vēlamo, bet es par faktisko situāciju.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:55, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Viss ir vienkārši – Rīga atrodas pa vidu Latvijai – Liepāja ellē d..sā Latvijas DR pašā stūrī, tomēr vairāk vai mazāk, bet uz Rīgu var atbrauk no visām pusēm un izlašu spēļu stadionam jābūt ap 10 000 vietām...
Tas ir skaidrs.
Bet, ja Rīgā nav stadiona kur spēlēt?
Tad Liepāja patreiz ir vislabākā kandidatūru kur rīkot, kamēr Rīgā uzcels stadionu.
Citi stadioni un pilsētas pat blakus nestāv visās jomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 11:56, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tapēc ir ar steigu jāmeklē varianti un vieta, kur uzcelt mūsdienīgu, visām UEFA prasībām atbilstošu stadionu vismaz uz 10000 vietām, kas bija jau sen LFF jāizdara, zinot, ka Skonto stadions nonāks zem āmura...
Stadions ir jāceļ valstij ar LFF palīdzību. Ne tikai futbolam viņš vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2013-10-22 11:57, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tapēc ir ar steigu jāmeklē varianti un vieta, kur uzcelt mūsdienīgu, visām UEFA prasībām atbilstošu stadionu vismaz uz 10000 vietām, kas bija jau sen LFF jāizdara, zinot, ka Skonto stadions nonāks zem āmura...
Tas tāpat ir skaidrs ka Rīgā sen jau vajadzēja (ar valstij vai pašvalibai piederošām kapitāldaļām) labs stadions. Tomēr atgādinu par faktisko situāciju, jo šads stadions nav uzceļams vienā dienā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-22 12:08, pirms 11 gadiem
Jāspiež uz Barona ielas projektu. Lai Rīga nepaliktu bez augsta līmeņa futbola. Barona ielas stadioana vieta ir ar senu sportisku auru un tradīcijām, un vispār tieši futbolam, manuprāt, piemērotāka nekā Daugavas stadiona teritorija, kas tomēr ir ar daudzfunkcionālāku nozīmi

  -1 [+] [-]

, 2013-10-22 12:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas problēmas, ja izlase spēlēs Liepājas Daugavas stadionā?
Man personīgi šķiet ka nekādu problēmu šeit nav.
Izlases spēlēm būtu jānotiek galvaspilsētā. Jā, Daugavas stadions Liepājā ir labā stāvoklī, bet pārāk tālu no Rīgas. Tad jau labāk Slokā, bet tur atkal lieta tāda, ka tur jau gan FC Jūrmala spēlē, gan Spartaks un ja vēl tagad izlases uzliktu, tad laukums varētu neizturēt slodzi.

Personīgi ļoti ceru, ka tiks realizēts projekts Kr. Barona ielā.

     [+] [-]

, 2013-10-22 12:25, pirms 11 gadiem
reikons rakstīja: Izlases spēlēm būtu jānotiek galvaspilsētā. Jā, Daugavas stadions Liepājā ir labā stāvoklī, bet pārāk tālu no Rīgas. Tad jau labāk Slokā, bet tur atkal lieta tāda, ka tur jau gan FC Jūrmala spēlē, gan Spartaks un ja vēl tagad izlases uzliktu, tad laukums varētu neizturēt slodzi.

Personīgi ļoti ceru, ka tiks realizēts projekts Kr. Barona ielā.
bet tas bija kā pagaidu, mazais laikums nākotnē. Protams, Barons ielas laukums būs pirmais un arī visātrāk to uzbliezīs, bet jācer, ka nākotnē tomēr realizēsies tas fantastiskais stāsts uz Deglava ielas izgāztuves ar vairākiem treniņlaukumiem un internātu.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 14:23, pirms 11 gadiem
Esam atgriezusies 1999 gadaa, jaukas atminas no Daugavas stadiona Riiga, bet tagad ir gandriz 2014 gads idritvaikocin - mecenats saucamais pa 13. gadiem ne suu.da nav izdarijis , lai izlasei nav jadomaa kur spelet, kamer Guna domaja ko darit, ir pienacis tas laiks kad viss, nav vairs pat stadiona normala, kur aizvadit speles Nacionalajai valsts vienibai ... kauns kauns visai LV valdibai par neiejauksanos sai procesaa, un LFF par bezatbildibu.. Nost to INdriksonu no siltaa kresla jau sen vajadzeja dabuut...seez kaa tada diev gosnina un raud ka nekaa nav ka neko nevar..dir..san a !!!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 14:34, pirms 11 gadiem
Bumba rakstīja: Guntis Indriksons ilgu laiku nodarbojies ar sporta mecenātismu (dara to arī šobrīd), taču katram skaidrs, ka tas nenotiks mūžīgi, un šis aizdomīgi izskatās pēc ceļa gala.

Tomēr atļaušos apšaubīt šo teikumu, jo domājams, ka Gunča ir ļoti labi nopelnījis ar šo būvi, turklāt zinot FIFA un UEFA ieguldīto naudu LFF, kā arī rebes mežaparkā/ķeizermežā, tad vārds mecenātisms ir lieks
Turklāt ir jautājums, kur palika nauda pēc UEFA 2004, kuru UEFA piešķīra LFF. Neesmu redzējis, ka kaut kur kāds stadions celtos. Vienīgi, ja Mežeckis ar jaunu auto braukā!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 15:03, pirms 11 gadiem
1. Rīgas īpatsvars Latvijas iedzīvotāju struktūrā ir daudz lielāks, nekā galvaspilsētām vairumā citu valstu. Tāpēc normāli, ka lielākajai daļai izlases spēļu būtu jānotiek Rīgā vai vismaz Rīgas reģionā (Jelgavā, Jūrmalā).
2. No rīdzinieces viedokļa: varētu jau uz Liepāju aizbraukt, bet lielākā problēma ir tā, ka vakarā netiek atpakaļ, pēc apmēram sešiem pēcpusdienā nav vairs nekāda sabiedriskā transporta (kādreiz bija nakts vilciens, nu jau sen vairs nav).
3. Un ar to aizbraukšanu arī tā -- nav grūti aizbraukt man vienai, bet kā lai aizbrauc kaut vai daži simti Rīgas līdzjutēju? (Ar speciāli organizētiem fanu autobusiem arī problēma: reiz braucu ar tādu uz Tallinu, un otrreiz vairs tik alkoholizētā sabiedrībā nevēlos nonākt.)

  -1 [+] [-]

, 2013-10-22 15:20, pirms 11 gadiem
Analfabētu strīdi......Valsts izlase spēlēs Ventspilī!Mazais hūtītis nodrošinās.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 15:26, pirms 11 gadiem
Pampars5 rakstīja: Analfabētu strīdi......Valsts izlase spēlēs Ventspilī!Mazais hūtītis nodrošinās.
Protams, ka Lembis visu izdarīs.
Ak, jā, kaut kā Lembis V-pils stadionā jau vairāk kā 20+ gadus nevar normālu apgaismojumu ievilkt, lai FKV Eiropas kausu vēlās spēles nav jāaizvada Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-22 15:37, pirms 11 gadiem
Ja stadions pagalam, kur tad nākošgasd spēlēs Skonto futbolisti (ja vispār spēlēs)? Atgriezīsies "Daugavā"? Arkādijas jaunais jau laikam nebūs pa kabatai... Varbūt pievienosies Mettai Hanzas vidusskolā (pavasarī jau iemēģināja)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-22 15:53, pirms 11 gadiem
Sanmarīno stadions - ''Stadio Olimpico" ir ar 6,664 vietām . Nemot vērā ažiotāžu kas valda ap mūsu futbolu , tad domāju , ka ar tādu pilnībā pietiktu . Laikam Liepājā ir apmēram tik daudz vietu +/- 1000 . Nebūtu nekas pret , ja mūsējie spārdītu bumbu pilseta kurā peidzimst vējš .. Galu galā Liepājā ir futbola klubs virsliga .. Gan jau , ka tapat visi gribetaji nevareja tikt uz spelem kad tas bija Riga .. Nekur uz musu spelem nenaks 20 000 skatitaju , tapec kada starpiba kur spelet ? LV nav lielaa futbola zeme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 15:56, pirms 11 gadiem
Tas, ka relatīvi tuvu pilsētu centram nemēdz būt stadioni, gan nav taisnība, var nosaukt daudz šādu piemēru. Helsinku lielais komplekss (Olimpiskais stadions, jaunais stadions, vēl vairāki laukumi) nav no centra īpaši tālāk kā Skonto, Oslo centrā ir "Bišlet", un neviens to nejauc nost, kaut ir uzcelts jauns mazliet tālāk, Viļņas "Žalgiris" -- gan pāri upei, bet tikai 20 minūšu gājienā no centra, Krakovā "Cracovia" un "Vislas" stadioni -- nav pašā centrā, bet tomēr netālu utt.; protams, ir arī pilsētas, kurās patiešā līdz stadioniem tālu, bet tas jau nav nekāds labais piemērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-22 17:24, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu stadionā un Liepājā sabāzīsi 6000 Bosniešus?
3000 bosnieši aizbrauks uz Lietuvu kā jau te nesen darīja, sajauca valstis, tā ka paliek tikai 3000

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 18:43, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Sāksim ar to, ka ārpus galvaspilsētām (vai pareizāk būtu teikt - ārpus valsts labākā stadiona) aizvada nesvarīgas spēles - lielākoties pārbaudes spēles vai arī atlases cikla mačus pret nevienu neinteresējošiem pretiniekiem. Bet par atlases cikla mačiem tas attiecas uz grandu valstīm, nevis uz visām - jo īpaši tādām autsaiderēm kā Latviju.

Ar retiem izņēmumiem Rīgā uz kvalifikācijas spēlēm nāk diezgan pieklājīgs skaits cilvēku - absolūti neticu, ka Liepājā ir tāds pats potenciāls. Galvenokārt Liepājas iedzīvotāju skaita un tās ģeogrāfiskā novietojuma dēļ.
Pēdējās mājas spēles LV izlase aizvadīja pie pustukšām tribīnēm vai, ja stadions bija pilns,tad ar pretinieku faniem! Ja kādus gadus atpakaļ uz LM spēlēm varēja savākties ap 2 tūkstošiem skatītāju, tad neredzu iemeslu,kāpēc,lai uz izlases spēlēm nevarētu tos pašus 6-8 tūkstošus skatītāju savākt!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:18, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Pēdējās mājas spēles LV izlase aizvadīja pie pustukšām tribīnēm vai, ja stadions bija pilns,tad ar pretinieku faniem! Ja kādus gadus atpakaļ uz LM spēlēm varēja savākties ap 2 tūkstošiem skatītāju, tad neredzu iemeslu,kāpēc,lai uz izlases spēlēm nevarētu tos pašus 6-8 tūkstošus skatītāju savākt!
Protams,futbolu apmeklētu arī Liepājā!Un ja pat paplašinātu stadionu,tad arī to līdzjutēji piepildītu!

Bet interesants ir fakts ka mums te līdzjutējiem jāsāk strīdēties un domāt kur Valsts izlasei labāk spēlēt savas mājas spēles,jo futbola tēvs guņa ir par to galīgi piemirsis!Par to ka futbols ir ar kaut kur jāspēlē!
Svarīgi lai atbilstošs stadions būtu un tas atrastos Latvijā,kur tāds būs tur lai spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 21:13, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Pēdējās mājas spēles LV izlase aizvadīja pie pustukšām tribīnēm vai, ja stadions bija pilns,tad ar pretinieku faniem! Ja kādus gadus atpakaļ uz LM spēlēm varēja savākties ap 2 tūkstošiem skatītāju, tad neredzu iemeslu,kāpēc,lai uz izlases spēlēm nevarētu tos pašus 6-8 tūkstošus skatītāju savākt!
Ja 7300 skatītāji pret Lietuvu tev skaitās pustukšas tribīnes, tad ok.
Uz izlases spēlēm biļešu cenas nav tādas pašas kā uz Liepājas spēlēm.

     [+] [-]

, 2013-10-22 21:47, pirms 11 gadiem
Tada diez gan stulba sajuta. Lai arii futbols man neinterese, bet tomer mazliet zhel ta LV futbola!
Stadionam tak tikai 13 gadi, tas nav nekads vecums, un jau visticamak jauks nost!

Indriksons tak diez gan pikigs vecis, vai tad nevar kko izstukot, ka piemeram Lipmans?

     [+] [-]

, 2013-10-22 21:49, pirms 11 gadiem
Wsp, vai tad letak nesanaktu rekonstruet Daugavas stadionu + palielinat ietilpibu uz vismaz 10000 skatitaju neka uzbuvet no 0 pilnigu jaunu??

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 23:42, pirms 11 gadiem
suvass rakstīja: Ja 7300 skatītāji pret Lietuvu tev skaitās pustukšas tribīnes, tad ok.
Uz izlases spēlēm biļešu cenas nav tādas pašas kā uz Liepājas spēlēm.
nez, pa tv izskatījās tukšāks,bet,lai nu kā,tad 7,3 tūkstoši nu galīgi nav tas skaitlis,ar ko lepoties Rīgā,lai tiek šajos juku laikos, līdz jauna stadiona uzbūvēšanai, arī citām pilsētām! Liepāja būtu to pelnījusi!

     [+] [-]

, 2013-10-23 00:00, pirms 11 gadiem
Vispār jau tas būs absurds, ja valsts labākais -- tomēr -- stadions tiks nojaukts teritorijas atbrīvošanai(:

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 00:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varētu padomāt ka regulāri uz Skonto stadionu traucās n-tie tūkstoši ārzemju izlaši līdzjutēji.
Daugavas stadionam Liepājā nebija problemu uzņemt 1000+ trakojošus poļu futbola fanus.
saki man, kaa aarzemju liidzjuteeji brauks uz liepaaju vai ventspili ja tur pat nav tuvumaa iekaartotas lidostas???

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 00:31, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: ka Liepājā ir starptautiska lidosta, par viesnīcām runājot,
Un kaadas liidsabiedriibas tur lido, pastaasti man??? Vai ir arii lidojumi no Riigas uz Liepaaju??? Vai arii vajadzees lidot liidz palangai un tad ar autobusu liidz Liepaajai.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 00:35, pirms 11 gadiem
mrPO rakstīja: Daugavas Stadions būtu visnormālākais. Savā laikā tur pat Barcelona, Inter un Chelsea ir spēlējusi

Tribīnes nedaudz jāuzfrišina un 5,5 tk saiet mierīgi. Apgaismojums līmenī un piekļuve pavisam ideāla. Blakus centrs, purvciems, pļavnieki, dārzciems... uz lielajiem grandiem es domāju ka būtu pārpildīts un varētu no tilta skatīties spēli

Bet nu kauns LFF, pa šiem entajiem gadiem sen jau varēja kko sabīdīt, kaut vai caur saviem draugiem UEFA. Mežeckis tak tur katrā pasākuma putna pienu dzer no sudrabas glāzēm.... un nevar kaut kādu parasto 10 000 vietīgo stadionu uzbliezt? Mecenāti atradušies.... nolaiduši visu līdz atkritumu līmenim.
LFF to nevar izdariit jo Daugavas stadiona komplekss pieder un ir paklauts Izgliitiibas ministrijai. Un taa ne kaadiigi negrbi atbot to LFF un Viegatleetikas savieniibai lai tie kopaa kko izremontee un uzbuuvee jaunu kompleksu!!!

     [+] [-]

, 2013-10-23 00:43, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Tas, ka relatīvi tuvu pilsētu centram nemēdz būt stadioni, gan nav taisnība, var nosaukt daudz šādu piemēru. Helsinku lielais komplekss (Olimpiskais stadions, jaunais stadions, vēl vairāki laukumi) nav no centra īpaši tālāk kā Skonto, Oslo centrā ir "Bišlet", un neviens to nejauc nost, kaut ir uzcelts jauns mazliet tālāk, Viļņas "Žalgiris" -- gan pāri upei, bet tikai 20 minūšu gājienā no centra, Krakovā "Cracovia" un "Vislas" stadioni -- nav pašā centrā, bet tomēr netālu utt.; protams, ir arī pilsētas, kurās patiešā līdz stadioniem tālu, bet tas jau nav nekāds labais piemērs.
Veel tie pashi Portsmouth, Southampton, Londonas klubi, Kardifas Millenium Stadium ir vispaar pie centraalaas dzelzcela stacijas, un tt.

     [+] [-]

, 2013-10-23 01:17, pirms 11 gadiem
Saint rakstīja: Un kaadas liidsabiedriibas tur lido, pastaasti man??? Vai ir arii lidojumi no Riigas uz Liepaaju??? Vai arii vajadzees lidot liidz palangai un tad ar autobusu liidz Liepaajai.
Jau normāli uzrakstīja,ka Liepajas lidosta čarterus uzņem. Kas vel nav skaidrs?

     [+] [-]

, 2013-10-23 01:21, pirms 11 gadiem
Saint rakstīja: saki man, kaa aarzemju liidzjuteeji brauks uz liepaaju vai ventspili ja tur pat nav tuvumaa iekaartotas lidostas???
Zini, vairak ka 1000 poļu fanu nebija problēmas atbraukt uz Liepāju, kad Daugavas stadiona spēleja Varšavas ''Legia''. Takā neredzu problēmas ari citu valstu faniem atbraukt. Galvenais-lai ir gribēšana.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 02:29, pirms 11 gadiem
Saint rakstīja: Un kaadas liidsabiedriibas tur lido, pastaasti man??? Vai ir arii lidojumi no Riigas uz Liepaaju??? Vai arii vajadzees lidot liidz palangai un tad ar autobusu liidz Liepaajai.
FC Juventus no Turinas uz Minheni bruca autobusa , par ko Tu uztraucies ? nav tacu Liepaja kada meza vidu , vai uz nesasniedzamas salas .. Kam vajadzes , tas tiks

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 07:44, pirms 11 gadiem
Šim būs sporta pils liktenis,stāvēs gadus divdesmit apjosts ar žogu.......

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 07:58, pirms 11 gadiem
Rai4a rakstīja: FC Juventus no Turinas uz Minheni bruca autobusa , par ko Tu uztraucies ? nav tacu Liepaja kada meza vidu , vai uz nesasniedzamas salas .. Kam vajadzes , tas tiks
No Turīnas līdz Minhenei ir 600 kilometri.

Liepājā nebūs nekāds Latvijas valstsvienības stadions, aizmirstiet. Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot.

Komiski lasīt te liepājnieku sacerējumus.

Mazpilsētās var rīkot pārbaudes spēles futbola popularizēšanai.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 08:26, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Komiski lasīt te liepājnieku sacerējumus.
Komiski ir tas ka tāda pilsēta kā Rīga nespēs nodrošināt Valsts izlases mačus futbolā!
Un tas jau bija zināms sen ka tā būs,nu ir tas brīdis pienācis!Zinot krietnu laiku iepriekš,jau varēja ko pasākt lietas labā!Kas ir darīts?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 08:30, pirms 11 gadiem
Saint rakstīja: Un kaadas liidsabiedriibas tur lido, pastaasti man??? Vai ir arii lidojumi no Riigas uz Liepaaju??? Vai arii vajadzees lidot liidz palangai un tad ar autobusu liidz Liepaajai.
Neapmierina Liepājas lidosta,lūdzu uz Palangu lido,70 km no Liepājas,tas ir attālums?Stundas brauciens!Nesaprotu... kādas problēmas?

     [+] [-]

, 2013-10-23 08:50, pirms 11 gadiem
finkelstains rakstīja: SPORTA PILI jau nojauca - lielie pelnītāji. Tikai valsts naudu māk iztērēt.Celtnes ir jānojauc,kad tās sāk traucēt ,nevis peļņas nolūkos
Sporta pils protams bija mūsdienām atbilstoša arēna, kas nemaz nebija novecojusi un pussabrukusi...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 14:18, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No Turīnas līdz Minhenei ir 600 kilometri.

Liepājā nebūs nekāds Latvijas valstsvienības stadions, aizmirstiet. Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot.

Komiski lasīt te liepājnieku sacerējumus.

Mazpilsētās var rīkot pārbaudes spēles futbola popularizēšanai.

Ka stiesi nav Liepaja tads kas ir Riga vai Jelgava , vai Daugavpili ? Lidosta ir , viesnicas ir , stadions ar apgaismojumu ir .. Iedzivotaji ari ir .. vairak ka Monaco , Sanmarino .. Tu kadreiz esi bijis Liepaja ? Zini kur tada atrodas ?

     [+] [-]

, 2013-10-23 16:51, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Neapmierina Liepājas lidosta,lūdzu uz Palangu lido,70 km no Liepājas,tas ir attālums?Stundas brauciens!Nesaprotu... kādas problēmas?
Mani neapmierina ka nav lidojuma no Riigas uz Liepaaju vai Daugavpili, kaa bija vecos okupaacijas laikos!!!

     [+] [-]

, 2013-10-23 17:06, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: Liepājā šobrīd ir ~5000 vietu, tiesa gan ņemot vērā Liepājas stadiona iespējas, ar samērā nelielām investīcijām ir visas iespējas dienvidu galā pagarināt lielo tribīni un palielināt sēdvietu skaitu līdz tiem pašiem 8000.

Savukārt raksta autoram ieteiktu drusku palasīt likumus un beigt kultivēt mītu, ka Indriksons ir mecenāts. Mecenāts ir tāds, kurš dod sportam savu naudu. Tas kurš noziedo miljonu un pēc tam gandrīz tādā pašā apmērā saņem uzņēmumu ienākumu nodokļu atlaidi no valsts nebūtu saucams par mecenātu. Reāli viņš sportā ieguldīja nevis savu naudu, bet savus nomaksātos nodokļus.
Mierīgi varētu arī visus 12`000 vietu ar nelielām investīcijām. Nojaukt to pretīgo māju vienā pusē un arī uz tā pakalna otrā pusē samestu beņķus, vietas vairāk nekā reāli būtu skatītāji.
Vienīgais, kas reāli varētu izmaksāt solīdu čunguru, būtu samest to visu zem pajumtes, bet nu tas nav obligāti.

  -3 [+] [-]

, 2013-10-23 17:12, pirms 11 gadiem
Rai4a rakstīja: Ka stiesi nav Liepaja tads kas ir Riga vai Jelgava , vai Daugavpili ? Lidosta ir , viesnicas ir , stadions ar apgaismojumu ir .. Iedzivotaji ari ir .. vairak ka Monaco , Sanmarino .. Tu kadreiz esi bijis Liepaja ? Zini kur tada atrodas ?
Monako un San Marino ir joku valstis. Un, jā, esmu bijis Liepājā - izstaigāju cauri pilsētai 5 minūšu laikā. Atrodas simtiem kilometru attālumā no nospiedoša vairākuma Latvijas iedzīvotāju.

     [+] [-]

, 2013-10-23 17:29, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No Turīnas līdz Minhenei ir 600 kilometri.

Liepājā nebūs nekāds Latvijas valstsvienības stadions, aizmirstiet. Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot.

Komiski lasīt te liepājnieku sacerējumus.

Mazpilsētās var rīkot pārbaudes spēles futbola popularizēšanai.
"Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot."

1. Transports - Baltijas jūra ir, asfaltētas ielas ir, vilciens ir, ok nav lidostas, bet nu cmon Rīga jau nav tik tālu.
1. Infrastruktūra - Nu šis vispār labs, lūdzu paskaidro kādā nenormālā infrastruktūra būtu vajadzīga mūsu nenormāli spēcīgajai, populārajai, paranormāli apmeklētajai valsts futbola izlasei? Viesnīcas, kur palikt ir vairāk nekā vajag, lielveikali ir, naktsklubi ir, bāri ir, ko tur vēl vajag futbola fanam, kurš atbraucis paskatīties viena futbola spēli un uzreiz pēc viņas tā pat dodas prom(vairums).
3. Ģeogrāfija - šito vispār nesapratu, Liepāja atrodas ļoti labā ģeogrāfiskajā punktā, labāka nekā Rīga, pa cik Vairums Eiropas valstu atrodas tuvāk, krastu apskalo jūra (nevis līcis), svaigāks gaiss pacik mečis vairs nerukā.
4. Iedzīvotāji - Ir maz, bet ne tik maz, lai to uzskatītu kā nopietnu iemeslu. Cik no Rīgas reāli iet uz izlases spēlēm? Dažreiz pat konkrēti kauns skatīties uz pustukšajām tribīnēm.

Liepājā, es uzskatu, ka iedzīvotāji novērtētu tādu soli, kā izlases pārcelšanu uz Liepāju, un pa cik arī Liepājā procentuāli futbols ir daudz populārāks nekā Rīga, apmeklētāju skaits būtu tāds pats, ja ne lielāks. Vēl varētu te diskutēt, bet jūtu, ka tas ir bezjēdzīgi...

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:02, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kur tu stadionā un Liepājā sabāzīsi 6000 Bosniešus?
Un, šī brīža, tiešām reālā alternatīva Liepājai ir...?
Rīgas "Daugava", kur tuvākajos 2 - 3 gados neko ar futbolu nopietni saistītu uzrīkot nevarēs?
Citu variantu jau nemaz nav, domājiet racionāli. Stadioni tā... uz sitienu, gada laikā nerodas

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:06, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No Turīnas līdz Minhenei ir 600 kilometri.

Liepājā nebūs nekāds Latvijas valstsvienības stadions, aizmirstiet. Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot.

Komiski lasīt te liepājnieku sacerējumus.

Mazpilsētās var rīkot pārbaudes spēles futbola popularizēšanai.
Protams, ka vienmēr svarīgajām izlases spelēm jānotiek Rīgā, visus iemeslus arī tikko nosauci.

Bet... alternatīvas Rīgā nav.
Redziet, kur ir iemesls, kādēļ kādreiz Rīgu par tādiem lielākiem laukiem nosaucu. Atņemiet Rīgai tās vienīgo stadionu un... nekā cita vairs nav

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 18:10, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Monako un San Marino ir joku valstis. Un, jā, esmu bijis Liepājā - izstaigāju cauri pilsētai 5 minūšu laikā. Atrodas simtiem kilometru attālumā no nospiedoša vairākuma Latvijas iedzīvotāju.
No Rožu laukuma pāri tramvaja tiltam 5 minūtēs netiksi, kur nu vēl visai pilsētai cauri izstaigāsi

Monako un Sanmarīno. Nevienam nav tiesības aizskart mazākas valstis un tautas (ne šajā gadījumā) tikai tādēļ, ka tās ir... mazākas.
Luksemburgas Karaliene reiz Hitlera tankiem savu limuzīnu priekšā nolika. Parodija it kā, bet tomēr pretojās. Latvija ielaida Staļinu, neišaujot nevienu lādiņu.
Sāpīgi (mums kā latviešiem), bet patiesība

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:12, pirms 11 gadiem
Saint rakstīja: Mani neapmierina ka nav lidojuma no Riigas uz Liepaaju vai Daugavpili, kaa bija vecos okupaacijas laikos!!!
Ja būtu tādi lidojumi nedomāju ka Tu viņus izmantotu!
Es tik vienreiz esmu lidojis no Liepājas uz Rīgu,ap1988.gadu ,un sapratu ka tā bija vienīgā un pēdējā reize!Parēķini, visu ceļa laiku caur lidostām cik Tev sanāks lai nokļūtu galapunktā Liepājas centrā,un cik pavadīsi laiku braucot ar busu no Rīgas!Laika ziņā nekādu īpašu šķirbu nebūs!Nav jēgas šais laikos ,šādiem regulārajiem lidojumiem!

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:13, pirms 11 gadiem
Sapieris rakstīja: "Ne transporta, ne infrastruktūras, ne ģeogrāfija, ne iedzīvotāju skaits. Tikpat labi var Jelgavā vai Daugavpilī rīkot."

1. Transports - Baltijas jūra ir, asfaltētas ielas ir, vilciens ir, ok nav lidostas, bet nu cmon Rīga jau nav tik tālu.
1. Infrastruktūra - Nu šis vispār labs, lūdzu paskaidro kādā nenormālā infrastruktūra būtu vajadzīga mūsu nenormāli spēcīgajai, populārajai, paranormāli apmeklētajai valsts futbola izlasei? Viesnīcas, kur palikt ir vairāk nekā vajag, lielveikali ir, naktsklubi ir, bāri ir, ko tur vēl vajag futbola fanam, kurš atbraucis paskatīties viena futbola spēli un uzreiz pēc viņas tā pat dodas prom(vairums).
3. Ģeogrāfija - šito vispār nesapratu, Liepāja atrodas ļoti labā ģeogrāfiskajā punktā, labāka nekā Rīga, pa cik Vairums Eiropas valstu atrodas tuvāk, krastu apskalo jūra (nevis līcis), svaigāks gaiss pacik mečis vairs nerukā.
4. Iedzīvotāji - Ir maz, bet ne tik maz, lai to uzskatītu kā nopietnu iemeslu. Cik no Rīgas reāli iet uz izlases spēlēm? Dažreiz pat konkrēti kauns skatīties uz pustukšajām tribīnēm.

Liepājā, es uzskatu, ka iedzīvotāji novērtētu tādu soli, kā izlases pārcelšanu uz Liepāju, un pa cik arī Liepājā procentuāli futbols ir daudz populārāks nekā Rīga, apmeklētāju skaits būtu tāds pats, ja ne lielāks. Vēl varētu te diskutēt, bet jūtu, ka tas ir bezjēdzīgi...
Apzinoties to, ka uz izlašu spēlēm brauc ārvalstu līdzjutēji, būtu gan problēmas "Līvai", "Amritai", "Promenādei", kopā ar visiem "Kolumbiem" un mazajām rozītēm un vilhelmīnēm visus tos tūkstošus pie sevis uzņemt. Nestāv jau Liepājas viesnīcas ikdienā tukšas

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:16, pirms 11 gadiem
Bet domāju, ka tuvākos pāris gadus spēles "Skonto" stadionā vēl notiks.

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:21, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja būtu tādi lidojumi nedomāju ka Tu viņus izmantotu!
Es tik vienreiz esmu lidojis no Liepājas uz Rīgu,ap1988.gadu ,un sapratu ka tā bija vienīgā un pēdējā reize!Parēķini, visu ceļa laiku caur lidostām cik Tev sanāks lai nokļūtu galapunktā Liepājas centrā,un cik pavadīsi laiku braucot ar busu no Rīgas!Laika ziņā nekādu īpašu šķirbu nebūs!Nav jēgas šais laikos ,šādiem regulārajiem lidojumiem!
Nu bet normāls taksometru serviss un viss atrisināts - aptuveni uz puši ātrāk būtu.
Taksometru kompānijām INFO - mums tajos un tajos laikos ienāk lidmašīna no Rīgas. Mauktu uz Cimdeniekiem visi kā maziņie

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:22, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja būtu tādi lidojumi nedomāju ka Tu viņus izmantotu!
Es tik vienreiz esmu lidojis no Liepājas uz Rīgu,ap1988.gadu ,un sapratu ka tā bija vienīgā un pēdējā reize!Parēķini, visu ceļa laiku caur lidostām cik Tev sanāks lai nokļūtu galapunktā Liepājas centrā,un cik pavadīsi laiku braucot ar busu no Rīgas!Laika ziņā nekādu īpašu šķirbu nebūs!Nav jēgas šais laikos ,šādiem regulārajiem lidojumiem!
Cita lieta - es domāju, ka tas būtu ļoti nerentabli aviokompānijām

     [+] [-]

, 2013-10-23 18:54, pirms 11 gadiem
DaMarcus
Es lidoju kad buss ceļā pavadīja apm 4 ar pus stundas(ātrākais reiss),lidmašīnas biļete maksāja toreiz 7 rubļi(tātad lēti).
Tagad buss pavada ceļā 3 st un kādas tur minūtes.
Droši vien lidostā pirms izlidošanas jāpavada kādu pusstundu vai vairāk.....kā arī tieci no centra lidz tai lidostai (runa par Rigu),un piedavām, cik tas viss šodien izmaksātu?
Tad jau varbūt uz četriem purniem kādu taksi paņemtu no Rīgas uz Liepāju,ja gribas vēl ātrāk ,un droši vien gan ātrāk gan lētāk(uz personu) sanāks nekā pa gaisu!
Protams šādi lidojumi būtu nerentabli,un viņus maz kas izmantotu!

     [+] [-]

, 2013-10-23 20:00, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Apzinoties to, ka uz izlašu spēlēm brauc ārvalstu līdzjutēji, būtu gan problēmas "Līvai", "Amritai", "Promenādei", kopā ar visiem "Kolumbiem" un mazajām rozītēm un vilhelmīnēm visus tos tūkstošus pie sevis uzņemt. Nestāv jau Liepājas viesnīcas ikdienā tukšas
Bet nu būsim reāli, cik tad reāli no faniem paliek viesnīcās, reti kurais. Toreiz kad tie tūkstoši poļi bija sabraukuši, praktiski visi tajā pat naktī pēc spēles bija nočabējuši taka nebijuši.

     [+] [-]

, 2013-10-23 20:03, pirms 11 gadiem
Sapieris rakstīja: Bet nu būsim reāli, cik tad reāli no faniem paliek viesnīcās, reti kurais.
Un kam nepieciešams-Rezervēs savlaicīgi!

     [+] [-]

, 2013-10-23 20:25, pirms 11 gadiem
bilde sedekliem tik smuka piesatinata krasa, pavisam cits skats.
tagad gan zilie gan sarkanie ir tik izbalejusi pa gandriz 14 gadiem...