Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Gorkšs atklātajā vēstulē par Rudņeva attieksmi pret latviešu valodu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Gorkšs atklātajā vēstulē par Rudņeva attieksmi pret latviešu valodu
Kaspars Gorkšs un Artjoms Rudņevs
Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas futbola izlases kapteinis Kaspars Gorkšs pēc šodien skaļi izskanējušajiem Artjoma Rudņeva izteikumiem par latviešu valodu uzrakstījis atklātu vēstuli mūsu valstsvienības faniem.

Pārpublicējam pilnā apmērā Latvijas izlases kapteiņa Kaspara Gorkša atklāto vēstuli (saglabājot oriģinālo vēstules noformējumu u.tml.).

Motivācija - PATRIOTISMS
Atklātā vēstule Latvijas sporta līdzjutējiem.

Pēc šodien publiskajā telpā izskanējušajiem notikumiem, man personīgi ir radies jautājums par motivāciju un argumentāciju - vai visiem Valsts izlases sportistiem ir jābūt savas Dzimtenes patriotiem...

Citam tā ir nauda, slava, bet citam - patriotisms un cīņa par savu Valsti, Karogu!

Aizvien vairāk valstu izlasēs zem viena karoga spēlē dažādu nacionalitāšu pārstāvji un ne reti ir aktuāls jautājums par himnas dziedāšanu un cieņas izrādīšanu - vai varam prasīt to no visiem?
Manuprāt - JĀ!
Ir jāciena savu valsti, līdzjutējus, trenerus, komandas biedrus un VALODU!

Dzenoties pēc stila, uztetovēt Mildu uz augšdelma vai pie katras iespējas bučot karogu - ar to diemžēl neaprobežojas cieņa un savas Dzimtenes patriotisms.
Jautājums šeit ir par attieksmi un mana izlases biedra gadījumā, manuprāt runa ir vairāk par veselo saprātu un savā ziņā vienkāršu inteliģences trūkumu un neizprotamu bravūru.
Dzirdot un lasot šodien atspoguļotos izteikumus - neviļus liek man aizdomāties, ka runātājs nebūt nav ne nodevējs vai kauna traips, kā tiek skandināts, bet apveltīts ar muļķību - tieši tādu pašu, kā visi pārējie, kuri, dzīvojot savu dzīvi Latvijā, tā arī nav uzskatījuši par vajadzīgu mācēt savas Valsts valodu un vēl vairāk - lepojas ar savu nemācēšanu!

Es personīgi ļoti ceru, ka Artjoms ir pārprasts un tā nav viņa pārliecība.
Ceru jau pirmkārt viņa paša labā...

Diemžēl, man, kā savas Valsts patriotam un izlases kapteinim ir ļoti skumji un aizskaroši, ka tā vietā, lai pienācīgi gatavotos rītdienas tik ļoti svarīgajai spēlei - mums ir jārisina šāda rakstura jautājumi, bet šoreiz uzskatu, ka klusēt būtu nevietā un nelaikā.
Pats personīgi aicinu savas Valsts līdzjutējus būt ar mums kopā rītvakar stadionā un palīdzēt mums visiem kopā cīnīties par savu Valsti, Karogu un VALODU!

Jūs patiešām mums esat ļoti nepieciešami ar savu atbalstu.

Paldies

Patiesā cieņā
Kaspars Gorkšs

Gorkša vēstule pārpublicēta no šejienes.

+117 [+] [-]

, 2012-10-15 23:54, pirms 12 gadiem
Malacis!

 +36 [+] [-]

, 2012-10-15 23:57, pirms 12 gadiem
Piekrītu, lai cik man patiktu Rudņevs

 +43 [+] [-]

, 2012-10-15 23:59, pirms 12 gadiem
Kopš šā brīža Latvijas futbolisti sarunāsies tikai latviski

 +80 [+] [-]

, 2012-10-16 00:00, pirms 12 gadiem
Cienu Kasparu vēl vairāk pēc šī!!!

 +65 [+] [-]

, 2012-10-16 00:00, pirms 12 gadiem
Basītī bija baigā vasara. Tagad cerams futbols ar piedzīvos ko pavisam līdzīgu. Pastāvēs, kas mainīsies, un izlasē pārmaiņas ir pavisam vajadzīgas!

Es par Gorkšu un viņam līdzīgi domājošajiem!

 +41 [+] [-]

, 2012-10-16 00:00, pirms 12 gadiem
Lieliska vēstule, paldies tev! Savādāk brīžiem tiešām liekas ka pašiem letiņiem pazūd jebkāda vēlme pastāvēt par savu valsti, ar tādiem lozungiem kā ''viss cits ir labs, bet tas kas mums - slikts'', katrā ziņā ceru arī mēs latviesī palīdzēsim krieviem saprast, ka šeit bez latviešu valodas ir pagrūti ikdienā.

 +39 [+] [-]

, 2012-10-16 00:01, pirms 12 gadiem
Gorkšs izvēlējās pareizo pieeju. Situāciju nedrīkst ignorēt, bet nevajag arī aiziet galējībās kā Krišjānis Kļaviņš ar svilpšanu.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 00:02, pirms 12 gadiem
rīt būs ūjināšana stadionā...

 +66 [+] [-]

, 2012-10-16 00:02, pirms 12 gadiem
Kaspars rīkojās, kā īsts Latvijas izlases kapteinis!
Interesanti, kā komandas mikroklimatu ietekmēs Kaspara ( kurš nepārprotami ir autoritāte izlasē) vēstule, jo valsts valodas nezināšana diemžēl futbola izlasē ir liela problēma ne tikai Rudņevam. Pat treniņi notiek krieviski!
Bet respect par uzdrīkstēšanos!!!

 +44 [+] [-]

, 2012-10-16 00:02, pirms 12 gadiem
Interesanti, kā un vai Starkovs reaģēs uz šito jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2012-10-16 00:02, pirms 12 gadiem
Kapteinis!

 +95 [+] [-]

, 2012-10-16 00:02, pirms 12 gadiem
Visvairāk mani Rudņevā fascinā tas, ka dzīvojot un spēlējot Polijā viņš mācījās poļu valodu, Vācijā tagad vāciešu valodu. Bet Latvijā dzīvodams divas dekādes, nespēj tā pa īstam iemācīties latviešu valodu.
Slēpts komentārs: lhf2

 +34 [+] [-]

, 2012-10-16 00:03, pirms 12 gadiem
Kaspars ir mans futbola VARONIS! To darbu, ko viņš dara futbola laukumā un cīnās uz priekšu ir apbrīnojami. Kļuvu par viņa fanu FK "Ventspils" laikā un tiešām CIENU šo spēlētāju.

 +27 [+] [-]

, 2012-10-16 00:04, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Visvairāk mani Rudņevā fascinā tas, ka dzīvojot un spēlējot Polijā viņš mācījās poļu valodu, Vācijā tagad vāciešu valodu. Bet Latvijā dzīvodams divas dekādes, nespēj tā pa īstam iemācīties latviešu valodu.
Polijā runā poļu valodā, Vācijā - vācu, Daugavpilī - krievu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-10-16 00:05, pirms 12 gadiem
RUBEN rakstīja: Polijā runā poļu valodā, Vācijā - vācu, Daugapilī - krievu.
Bet LV izlasi atbalsta ne tikai Daugavpilī. Nejau par to, ka viņš tur dzīvo Polijā vai Vācijā viņam jāmācās tā valoda. Var tikpat labi iztikt ar angļu. Viņš valodu mācās dēļ faniem! Bet šeit ....

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:05, pirms 12 gadiem
Dinamo kapteinis Galviņš varētu kko tādu pateikt? Jāmaina kapteinis DR.

PS: atvainojos, ka futbola sadaļā iepīts hokejs, bet doma ir par kapteiņa esamību. Visi šodien uz Skonto stadionu. Veiksmi.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 00:06, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Interesanti, kā un vai Starkovs reaģēs uz šito jautājumu.

 +35 [+] [-]

, 2012-10-16 00:06, pirms 12 gadiem
Intelegenta vestule cilveka ar veselu pratu.
Slēpts komentārs: lhf2

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 00:09, pirms 12 gadiem
Te nu mes redzam, cik patriotiskas ir bijushas musu valdibas. 20 gadu laikaa vareeja pienemt likumu, ka izlashu sportistiem- tai skaitaa futbolistiem jazin valsts valoda- vismaz pamatzinashanu liimeni, bet ari tas nav izdarits, kur nu vel daudz lielaakas lietas.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 00:09, pirms 12 gadiem
Labi tautieši, jādodas gulēt, rīts gudrāks nekā vakars...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2012-10-16 00:10, pirms 12 gadiem
Žēl, ka rīt netieku uz Rīgu.
Šādas vēstules dēļ vien gribētos aiziet uz spēli un atbalstīt SAVĒJOS, tādus kā mūsu kapteinis Gorkšs, pret kuru respekts kā pret spēlētāju un cilvēku man vienmēr bijis liels, bet ar šo vēl palielinās reizes divas kā minimums. Domāju (ceru?), ka viņš izlasē nav vienīgais ar šādu nostāju, lai gan nešaubos, ka izlasē ir arī kadri kam uz Latviju kā valsti, mūsu valodu un tradīcijām ir, atvainojos par izteicienu, uzdi**t!
Šo vajadzētu kā paraugu visās jaunatnes sporta skolās.

  +9 [+] [-]

, 2012-10-16 00:11, pirms 12 gadiem
Opā, briest roltons

 +32 [+] [-]

, 2012-10-16 00:11, pirms 12 gadiem
Visu cieņu Gorkšam! Cepuri nost!

Ja tu spēlē Valsts izlasē, tu esi tas, kas nes valsts vārdu pasaulē. Ja tu attiecies pret valsts pamatvērtībām, kā pret s*diem, tad nebrīnies, ka tāda pati attieksme būs pret tevi!

Uz priekšu Latvija!

 +21 [+] [-]

, 2012-10-16 00:11, pirms 12 gadiem
Ļoti nobrieduša un vīrišķīga kapteiņa rīcība, prieks, ka vismaz kādam Latvijas izlase nav vieta, kur atrādīt savu jauno Krievijas treniņtērpu, atpūsties no smagajām slodzēm kluba treniņos vai izrādīt necieņu valsts valodai

 +12 [+] [-]

, 2012-10-16 00:12, pirms 12 gadiem
Kā jau twitterī viens izteicās. Būs kā Mērfija likumā, rīt Rudņevs gūs vārtus, un tad tik sāksies.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 00:13, pirms 12 gadiem
Paldies Kaspar!
Lai sapurinās visi un sāk domāt ko un kāpēc dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +53 [+] [-]

, 2012-10-16 00:14, pirms 12 gadiem
Rudņevam pofig viņš tāpat nesapratīs, kas tajā vēstulē rakstīts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:15, pirms 12 gadiem
Salidzinot to, kas briest futbola izlasē, basketbola izlases grēki liksies kā ziediņi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 00:15, pirms 12 gadiem
Nu nez vai riit ar pliku patriotismu pietiks, būs jāspēlē arī futbols GL veči jūs to varat...

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 00:15, pirms 12 gadiem
Royal_Flush rakstīja: Atkal sākas tizlās valodas diskusijas. C'mon tik grūti saprast, ka mēs dzīvojam 21.gs. straujās vispasaules globalizācijas laikmetā! O_o
Saproti lūdzu. Varbūt tas būtu vienalga, bet atklāti pateikt, ka man latviešu valoda nav vajadzīga? Cmon! Labāk paklusēt, nevis teikt ko tādu. Ir tak, jāsaprot, ka Latvijā valodas jautājums ir ļoti smags temats. Tāpēc labāk neteikt neko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:17, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Tie, kas uzskata, ka latvieši paši pie šīs situācijas nav vainīgi, droši liekat man mīnusus...
Ir vainīgi! Bet nejau tauta! Šeit atkal jāmeklē vaina 100 vīriņos. Ne šajos, bet tajos, kas bija pie siles tālajos deviņdesmitajos.

Bet

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 00:17, pirms 12 gadiem
Starkovam po*, jo visam pāri vienmēr stāv GUŅA!

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 00:18, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Kopš šā brīža Latvijas futbolisti sarunāsies tikai latviski
iesākumam pietiks ja smuki latviski lamāsies, bļļaģģ vietā-sasperjods

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 00:18, pirms 12 gadiem
Malacis Gorkšs! Cienu Tevi vēl vairāk, bet par Artjomu- mācies arī runāt latviski!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:19, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Visvairāk mani Rudņevā fascinā tas, ka dzīvojot un spēlējot Polijā viņš mācījās poļu valodu, Vācijā tagad vāciešu valodu. Bet Latvijā dzīvodams divas dekādes, nespēj tā pa īstam iemācīties latviešu valodu.
Ubi bene ibi patria.

 +20 [+] [-]

, 2012-10-16 00:21, pirms 12 gadiem
lai izlasi padarītu kārtīgi latvisku, par jauno treneri jāievēl kazakēviča kungs!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:21, pirms 12 gadiem
Pēc šīs vētras Rudņevs bez šaubām savu brīvo laiku veltīs nevis vācu, bet gan latviešu valodas studēšanai, kura ikdienā pat virpotājam Peķkam no rajona ir vairāk vajadzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:22, pirms 12 gadiem
ou jē, sportacentra "žurnālisti" iet pakaļ saviem Dienas amata brāļiem! nomaina normālu virsrakstu uz kaut ko vairāk provocējošu

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:23, pirms 12 gadiem
Pag, a kurš atkal uzbūra drāmu? Čalis pateica, ka viņam nevajag latviešu valodu lai sniegtu intervijas, taisnība- kur problēma?

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 00:23, pirms 12 gadiem
Malacis Kaspars.

  +9 [+] [-]

, 2012-10-16 00:24, pirms 12 gadiem
Vienīgais, ko mēs zinam ir, kāpēc "iebraucēji" varējā mierā "uzlikt" 50 gadus okupācijas apstākļos.
Nekad, nekad, nekad nebūs jelkādas pielaides par valodu un par mūsu tautas tiesībām uz mūsu zemi.
Un pret šādiem iebraucēju izlēcieniem būs attiecīga reakcija un rīcība. Ļoti cilvēcīga un pašsaprotama reakcija!

arhivs X rakstīja: Mēs taču visi zinām kāpēc tas tā ir

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:24, pirms 12 gadiem
izskatās,ka sportacentrs nolaidies līdz vipi.lv līmenim.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-16 00:25, pirms 12 gadiem
Jācer ka šis Rudņeva precedents, kaut ko spēs darī lietas labā...

Nav jau Rudņevs vienīgais tāds, domāju, šis Gorkšam bija tikai tāds kā pēdējais piliens. Te vairāk ir visas izlases, valsts problēma, ja izlases spēlētājs pasaka, ka viņam valsts valoda nav vajadzīga, un es varu saprast arī Rudņevu, dzimtajā pilsētā visi runā krieviski, izlasē visi runā krieviski, Latvijā šams nedzīvo, un gan jau vairāk arī nedzīvos, mācīties viņam valodu, lai parunātu ar žurnālistiem? Protams, valsts valoda ir jāciena, un šādi izteicieni kā "man latviešu valoda nav vajadzīga" publiskajā telpā ir galīgi nepieņemami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-10-16 00:27, pirms 12 gadiem
Vismaz Gorkšam ir cieņa pret savu Valsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:27, pirms 12 gadiem
Royal_Flush rakstīja: Atkal sākas tizlās valodas diskusijas. C'mon tik grūti saprast, ka mēs dzīvojam 21.gs. straujās vispasaules globalizācijas laikmetā! O_o
Nu, atvaino, bet citām tautām gan globalizācija nespiež pārdot nacionālos ideālus. Šīs diskusijas nav tizlas, bet vajadzīgas, lai mēs saķtu beidzot apzināties, kas esam. Nejauc globalizāicju ar proletārieti bez dzimtenes. Tā vēl pats savu māti pārdosi globalizācijas dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:28, pirms 12 gadiem
Kāpēc Latvijas izlases spēlētājs atsakās runāt latviešu valodā? kur šeit ir taisnība?

Neredzu nekādu drāmu. Cilvēcīga reakcija par izlēcienu, par kādu jebkurā citā valstī čalis būtu ārā no izlases kā korķis.

Krokodils rakstīja: Pag, a kurš atkal uzbūra drāmu? Čalis pateica, ka viņam nevajag latviešu valodu lai sniegtu intervijas, taisnība- kur problēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Number 0

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 00:30, pirms 12 gadiem
ok, apollo un visi pārēji negauši izlecošo reklāmu naudas rijēji un sabiedriskās informācijas telpas notrulinātāji rīt varēs tīksmē berzēt roķeles par apmeklētāju skaitu un cept vēl 15 "saistītos" rakstus, BET
es domāju, ka Kaspars īstenībā grib runāt par problēmu plašākā mērogā, nav jau viņam tik šaurs redzesloks. Viņš turklāt redz daudzkārt vairāk no tā visa nekā mēs. Malacis!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:32, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, a kurš atkal uzbūra drāmu? Čalis pateica, ka viņam nevajag latviešu valodu lai sniegtu intervijas, taisnība- kur problēma?
tie ir muusu izcilie zhurnaalisti!
Saakot ar Sportacentru, beidzot ar KasJauns..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 00:34, pirms 12 gadiem
Number 0 rakstīja: tie ir muusu izcilie zhurnaalisti!
Saakot ar Sportacentru, beidzot ar KasJauns..
Nekas nav uzburts, Rudņevs izdarīja to, ko darīt nevajadzēja. Basta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 00:37, pirms 12 gadiem
be_like_mike rakstīja: Kāpēc Latvijas izlases spēlētājs atsakās runāt latviešu valodā? kur šeit ir taisnība?

Neredzu nekādu drāmu. Cilvēcīga reakcija par izlēcienu, par kādu jebkurā citā valstī čalis būtu ārā no izlases kā korķis.
Vispār jau viņš pateica to ko mēs tāpat zinājām, tikai šoreiz dumiķis uzrāvās uz žurnālista jautājumu un nediplomātiski kaut ko izspļāva.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:37, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ilvars stāsta, ka viņš un 3 citi žurnālisti skaidri un gaiši dzirdējuši tieši tā, kā to atreferē portāli. Diez vai 4 žurnālisti vienlaiīgi var vienādi pārprast...
Bet nu drāma uzburta normāli, vispār par valodu cepiens , kāpēc, katrs runā kādā valodā grib, piemēram es ikdienā maksimāli izmantoju angļu valodu, arī spiesta lieta, tās sauc par cilvēktiesībām.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-16 00:38, pirms 12 gadiem
Varējāt tak uzreiz likt, Gorkšs: "Rudņev ir muļķis!"

Ko tur niekoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:40, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Ilvars stāsta, ka viņš un 3 citi žurnālisti skaidri un gaiši dzirdējuši tieši tā, kā to atreferē portāli. Diez vai 4 žurnālisti vienlaiīgi var vienādi pārprast...
Taads ir zhurnaalistu darbs un vinjiem VISIEM patiik paarprast!
vinju rakstus lasa vairaak, ja ir shokeejoshi virsraksti, piemeeram ''Vidzemē pārdzēries autovadītājs smagi taranē divas govis'', tachu kaa veelaak izraadas autovadiitaajs ir vienkaarshi iebraucis pljavaa 2 m no celja, tachu govis bija 10 m taalaak..

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:42, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vispār jau viņš pateica to ko mēs tāpat zinājām, tikai šoreiz dumiķis uzrāvās uz žurnālista jautājumu un nediplomātiski kaut ko izspļāva.
Kadaa sakaraa vinsh tagad ir dumiķis? Probleema ir daudz dziļaakaa.
Ja lielaka dala Daugavpili runaa krieviski un valstij par to nospļauties un talak ari futbola federacijai par to nospļauties un taa var turpinat...

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:43, pirms 12 gadiem
varēji palīdzēt arī pārējos vārdus nikā iztulkot (:
labprāt lietoju visas valodas, kuras zinu.

nav grūti redzēt absurdu situāciju daudzās jomās Latvijā, ja skaidra tik vienkārša patiesība, ka Latviešiem jābūt saimniekiem savā zemē. Un tā arī jāuzvedas.
Cieņu imigrantiem, kas to saprot, bet ne jau ies "izprast" tos, kas sevi neuzskata par imigrantiem, bet par kaut ko citu..

arhivs X rakstīja: sāc ar sevi un nomaini savu niku uz be-like Miķelis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:47, pirms 12 gadiem
T.H.G. rakstīja: Zirga galva, lietuviski nozīmē to pašu, ko latviski?
Nekāds uzbrauciens, vnk 4 fun gribētos uzzināt
To pašu. Viņi mūs tā sauc, jo Rīgas jūras līča forma agādina zirga galvu.

Vismaz cik es zinu, kaut gan virmo arī varianti, ka tas tiešām esot kaut kas ļoti aizvainojošs.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 00:48, pirms 12 gadiem
Rodas iespaids, ka Gorkšs izlasījis tikai "Diena" virsrakstu "Varu iztikt bez LV valodas". Vēlreiz jāpasvītro, ka domāts bija par to, ka LV futbolā var iztikt bez valsts valodas zināšanām. Tas NAV labi un vienīgā iespēja ir iet latviešu bērniem spēlēt futbolu, izaugt un nest savu valsts vārdu, karogu un valodu pasaulē.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 00:48, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Rudņevs ir un paliek labākais LV futbolists.
Ir futbolists, bet labākais spēlē EPL

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:49, pirms 12 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:49, pirms 12 gadiem
Vot Petrovičam problēmas

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 00:49, pirms 12 gadiem
Number 0 rakstīja: Taads ir zhurnaalistu darbs un vinjiem VISIEM patiik paarprast!
vinju rakstus lasa vairaak, ja ir shokeejoshi virsraksti, piemeeram ''Vidzemē pārdzēries autovadītājs smagi taranē divas govis'', tachu kaa veelaak izraadas autovadiitaajs ir vienkaarshi iebraucis pljavaa 2 m no celja, tachu govis bija 10 m taalaak..
Tur laikam neko nevar darīt, tāda ir mūsdienu žurnalistika visā pasaulē.
Overtaimu es vairs vispār neklausos, divi cienījami vīri, bet uzvedās kā tādas klaču vecenes, pretīgi klausīties. Ja krievu laikā par baumošanu varēja padzīt no darba, tad tagad to tik vajag, lielāks reitings.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:51, pirms 12 gadiem
Es tiešām gaidu, ko par šo visu teiks Indriksons un Starkovs. Esmu pārliecināts, ka nekas nemainīsies. Bet vismaz kāds kko ir pateicis! Būtu tizli, ja izlase sašķeltos divās daļās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 00:54, pirms 12 gadiem
Kopš kura laika Daugavpils = valsts? Tas, ka katra otrā omīte nezina latviski ne bū ne bē, Daugavpilī, nenozīmē ka čalis, kuram ir 24 gadi, nevarētu iemācīties valsts valodu sarunvalodas līmenī.
RUBEN rakstīja: Polijā runā poļu valodā, Vācijā - vācu, Daugavpilī - krievu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:55, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Par cik latvieši visus PSRS okupācijas gadus (un arī vēl tagad) neuzvedās kā saimnieki savā zemē (atšķirībā no igauņiem un lietuviešiem) tad tagad mēs joprojām "baudām" konsekvences
Sāc jau mācīties kādu svešvalodu , vislabāk angļu un ķīniešu-noderēs.

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:57, pirms 12 gadiem
Rudņevs vispār ir kādu golu izlasē iesitis ? Viņš ir pārvērtēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:59, pirms 12 gadiem
Šādu dzelteno virsrakstu gan nevajadzēja likt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:00, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Kadaa sakaraa vinsh tagad ir dumiķis? Probleema ir daudz dziļaakaa.
Ja lielaka dala Daugavpili runaa krieviski un valstij par to nospļauties un talak ari futbola federacijai par to nospļauties un taa var turpinat...
Tas ko vajag darīt ir cits jautājums un ne jau Rudņeva izteikumi mums acis atvēra, tāpat tas bija zināms.
Viņš noteikti Polijā ir sniedzis daudzas intervijas, tur žurnālisti ir tādi paši kā šeit, būtu takā laiks ne tikai valodu apgūt, bet kā publiskam cilvēkam iemācīties diplomātiski atbildēt uz žurnālistu jautājumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 01:02, pirms 12 gadiem
alfredsson11 rakstīja: Rodas iespaids, ka Gorkšs izlasījis tikai "Diena" virsrakstu "Varu iztikt bez LV valodas". Vēlreiz jāpasvītro, ka domāts bija par to, ka LV futbolā var iztikt bez valsts valodas zināšanām. Tas NAV labi un vienīgā iespēja ir iet latviešu bērniem spēlēt futbolu, izaugt un nest savu valsts vārdu, karogu un valodu pasaulē.
Latvieši neies futbolu spēlēt. Jau sen, sen, vēl pirmās "Daugavas" laikos laikam Skredelis izteicās par to, ka latvieši futbolu nespēlē, jo viņi ir mīksti, viņiem nepatīk, ka sper pa kājām

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:04, pirms 12 gadiem
furcuks rakstīja: Rudņevs vispār ir kādu golu izlasē iesitis ? Viņš ir pārvērtēts.
Ir iesitis, tiesa gan - pagaidām tikai vienu, bet ir...

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:04, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kopš kura laika Daugavpils = valsts? Tas, ka katra otrā omīte nezina latviski ne bū ne bē, Daugavpilī, nenozīmē ka čalis, kuram ir 24 gadi, nevarētu iemācīties valsts valodu sarunvalodas līmenī.
Tu saki?

Neviens jau nestrīdas ka nevarētu, vēl kā varētu, bet vai bija vajadzība? Laikam jau nebija, ja Polijā šams mācijās poļu, Vācijā mācās vācu, bet Latvijā latviešu nemācijās...
Slēpts komentārs: Number 0

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:05, pirms 12 gadiem
tīri tehniski sanāca, ka tas sūda karš mūs iedragāja daudz smagāk. dr vien, "labais ģeogrāfiskais izvietojums" "nostrādāja"..
Nekad vēsturi neaizmirst, nepiedot to, ko nevar piedot, zināt, ka patiesība ir mūsu, un viss būs labi.

Bet futbolā LV paņems 3:0 , viss bumbās!

arhivs X rakstīja: Par cik latvieši visus PSRS okupācijas gadus (un arī vēl tagad) neuzvedās kā saimnieki savā zemē (atšķirībā no igauņiem un lietuviešiem) tad tagad mēs joprojām "baudām" konsekvences

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 01:06, pirms 12 gadiem
sarauj 118 vieta rangā un tagad tiek meklēti kādi patriotisma stimulējoši līdzekļi lai riit nezaudeetu Lihtenšteinai..

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 01:06, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Šādu dzelteno virsrakstu gan nevajadzēja likt.
pirmajā vietā reitings, reklāmdevēvēji, kas notiks rīt laukumā sc.com ir pofig.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 01:08, pirms 12 gadiem
Number 0 rakstīja: Nepareia nedaudz muusu kapteinja Kaspara Gorksa izveeleetaa taktika.. Kapeec shiis veestule bija jaaadresee plashaakai publikai?
Vai to nevareeja nokaartot izlases meerogaa mieriigi izrunaajoties?
Ar sho, Kaspars, ir paraadiijis sevi arii no gljeevas puses, ka seko tikai ''apdirshana'' aiz muguras...
Skatos GER karogs, tātad man jautājums - Kas notiktu ar, piemēram tādiem spēlētājiem GER izalsē, kā Podoļskis, Ezils utt, ka viņi pateiktu, ka viņiem nav vajadzīga vācu valoda, lai komunicētu ar žurnālistiem?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 01:11, pirms 12 gadiem
Number 0 rakstīja: Nepareia nedaudz muusu kapteinja Kaspara Gorksa izveeleetaa taktika.. Kapeec shiis veestule bija jaaadresee plashaakai publikai?
Vai to nevareeja nokaartot izlases meerogaa mieriigi izrunaajoties?
Ar sho, Kaspars, ir paraadiijis sevi arii no gljeevas puses, ka seko tikai ''apdirshana'' aiz muguras...
Cik saprotu tad viņi šovakar visi uzturās kaut kādā bāzē, ja tā, tad noteikti vēstules teksts tika atrādīts Rudņevam un pārējiem komandas biedriem.

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:12, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas ko vajag darīt ir cits jautājums un ne jau Rudņeva izteikumi mums acis atvēra, tāpat tas bija zināms.
Viņš noteikti Polijā ir sniedzis daudzas intervijas, tur žurnālisti ir tādi paši kā šeit, būtu takā laiks ne tikai valodu apgūt, bet kā publiskam cilvēkam iemācīties diplomātiski atbildēt uz žurnālistu jautājumiem.
91.56% Polish
0.94% Silesian
0.04% Kashubian
0.07% German
0.07% Ukrainian
0.08% Belarusian
7.24% Other

62.1% Latvians
26.9% Russians
Skaitli izsaka visu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 01:13, pirms 12 gadiem
Number 0 rakstīja: Nepareia nedaudz muusu kapteinja Kaspara Gorksa izveeleetaa taktika.. Kapeec shiis veestule bija jaaadresee plashaakai publikai?
Vai to nevareeja nokaartot izlases meerogaa mieriigi izrunaajoties?
Ar sho, Kaspars, ir paraadiijis sevi arii no gljeevas puses, ka seko tikai ''apdirshana'' aiz muguras...
Kas Tev liek domāt, ka saruna nav bijusi. Domāju, ka bija un ir izteikts Kaspara viedoklis par to šajā vēstulē: apveltīts ar muļķību - tieši tādu pašu, kā visi pārējie, kuri, dzīvojot savu dzīvi Latvijā, tā arī nav uzskatījuši par vajadzīgu mācēt savas Valsts valodu un vēl vairāk - lepojas ar savu nemācēšanu!

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:13, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Skatos GER karogs, tātad man jautājums - Kas notiktu ar, piemēram tādiem spēlētājiem GER izalsē, kā Podoļskis, Ezils utt, ka viņi pateiktu, ka viņiem nav vajadzīga vācu valoda, lai komunicētu ar žurnālistiem?
80% Germans,[2][3][4][5], 15% (Greeks, Kurds, Arabs, Italians, Poles, Russians, Africans, ex-Yugoslavians, Spaniards, Danish minority in Southern Schleswig and Sorbian minority in Lusatia), 5% Turks

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 01:13, pirms 12 gadiem
Respekts Gorkšam. Kaut arī tas diez vai ko mainīs, bet kādam tas bija jāpasaka, beidzot!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 01:13, pirms 12 gadiem
Visu cieņu.

Un visu to pašu varētu attiecināt uz starkovu un vēl dažiem.

     [+] [-]

, 2012-10-16 01:15, pirms 12 gadiem
Vācijaa vai Polijaa publiska persona nevar runat citaa valodaa(medijiem utt)
Latvijaa tas ir iespejams...

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 01:25, pirms 12 gadiem
Ko var gribēt no spēlētājiem, ja treneris "petrovičs" arī dzimis, audzis Latvijā, valsts valodu nespēj iemācīties. Nu, kāds tur patriotisms?!
Tā arī Dinamo, piemēram, Niživijs- tāds pats šaurpierītis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 01:32, pirms 12 gadiem
Lai cik vins labs speletajs bet ja neesi lojals valstij tad nu nespele izlase, ko tad lien izlase(Rudnev). Nu man tad labak bus paskatities uz kadu jaunekli kurs speles ar degsmi par Latviju. Ir jabut kautkadiem standartiem visos sportos, nedrikst but ta ka tagat ir! Un speletajiem pasiem jasak ignoret(latviesu izcelsmes) krievu valoda ieks komandas! Ja Sarkovs izlegs delj ta kad nerunasi krieviski, tad to publiski pasaki un vinus visus tur prese, lidzjuteji apedis uz lidzenes vietas.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 01:37, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Tie, kas uzskata, ka latvieši paši pie šīs situācijas nav vainīgi, droši liekat man mīnusus...
Bet nu protams, jums vienmēr visi citi vainīgi. Dzīvojat ienaidnieku, visas civilizētās pasaules izskatā, ielenkumā , tāpēc laikam arī tā sanāk...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 01:47, pirms 12 gadiem
dvielis rakstīja: Ko var gribēt no spēlētājiem, ja treneris "petrovičs" arī dzimis, audzis Latvijā, valsts valodu nespēj iemācīties. Nu, kāds tur patriotisms?!
Tā arī Dinamo, piemēram, Niživijs- tāds pats šaurpierītis.
Tu nosauci tieši tos krievus, kas prot latviešu valodu. Petrovičs māk un ne reizi vien, kaut nelielu intervijas daļu sniedzis valsts valodā. Savukārt, pats esmu dzirdējis Ņiživiju runājam latviski un tīri labi. Drīzāk runāsim par Dzintaru Zirni un Znaroku kas nepušplēsta vārda nepateiks.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 02:07, pirms 12 gadiem
dvielis rakstīja: Ko var gribēt no spēlētājiem, ja treneris "petrovičs" arī dzimis, audzis Latvijā, valsts valodu nespēj iemācīties. Nu, kāds tur patriotisms?!
Tā arī Dinamo, piemēram, Niživijs- tāds pats šaurpierītis.
Ja kas, Petrovičs nesen deva interviju latviski. Tā ka viņš vimaz beidzot cenšas.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 02:26, pirms 12 gadiem
AIR rakstīja: Ir iesitis, tiesa gan - pagaidām tikai vienu, bet ir...
tas pats bija rikošetā no aizsarga kājas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 02:37, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Skatos GER karogs, tātad man jautājums - Kas notiktu ar, piemēram tādiem spēlētājiem GER izalsē, kā Podoļskis, Ezils utt, ka viņi pateiktu, ka viņiem nav vajadzīga vācu valoda, lai komunicētu ar žurnālistiem?
Vaacijaa ir ar mums saliidzinot ir speciaali izveidots likums, kursh vaacijas pilsonjiem sniedzot jebkaada veida intervijas neljauj runaat citaa valodaa, kaa tikai vaacu..
latvijaa taada likuma nav!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 03:13, pirms 12 gadiem
Vai gadijumā ar Rudņevu ik pa brītiņam neuzvirmo kāds nepatīkams pārsteigums saistībā ar valodu - par žurnālistiem, pirms tam uzvārda rakstība Polijā uz krekla. Kas nākamais?

laikam jau jāaktualizē ir Tēma viens un par visām reizēm:
futbols un valoda (ieskaitot necenzētu leksikas lietošanu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 04:01, pirms 12 gadiem
Rudņevs tāpat nesapratīs, kas vēstullē rakstīs

Bet malacis Kaspars
Kas tad ar hokeju, Ņiživijam nu arī galīgi nepatīk Latviešu valoda

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 07:10, pirms 12 gadiem
RUBEN rakstīja: Polijā runā poļu valodā, Vācijā - vācu, Daugavpilī - krievu.
Slovākija pierobežā runā praktiski tikai ungāru valodā ,bet tas viņiem netraucē iemācīties slovāku valodu,un tādu piemēru Eiropā ir daudz.Neredzu ne mazāko attaisnojumu Rudņevam un dažiem olimpiešiem ,kuri žurnālistiem atbildēja krievu valodā.Un žurnālistiem arī jābeidz līperēšana un jautājumi Latvijas sportistiem jājautā tikai valsts valodā.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 07:18, pirms 12 gadiem
Visu cieņu Kasparam, taču izlases reitings manās acīs ir krieties pēc šiem Artjoma izteikumiem.Skaidrs, ka bez Kaspara ir tikai 2-3 latvieši izlasē. Pārējie - krievi, kuri neciena fanus un viņu valodu. Personīgi man ir viena alga, kur Rudņevs viņš spēlē - es viņu negribu redzēt Latvijas izlasē. Un nevajag viņu attaisnot, sakot, ka viņam latviešu valoda nav vajadzīga. Izlases spēles neskatīšos, kamēr izlasē būs Rudņevs. Protams, ka izlase no tā nezaudēs, taču tā es parādu savu attieksmi pret to, ka mani, manu ģimeni un manu tautu neciena.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 07:19, pirms 12 gadiem
Paldies, Kaspar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-16 07:32, pirms 12 gadiem
diemžēl izlasi var norakstīt, 2004.gadā tādi jautājumi netika celti, visi bija vienoti, neskatoties uz to, kādā valodā runā. Ar domu, ka Verpis necēla brēku dēļ tā, ka Astafjevs vai Zemļinskis nemāk runāt latviski.

Gorkšs izmanto situāciju, ka izlase ir pilnīgā pakaļā, diezvai viņš to būtu darījis, ja mēs uzvarētu slovākus

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 07:56, pirms 12 gadiem
Kapteiņa cienīga rīcība! "Pozor" Rudņev!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 08:04, pirms 12 gadiem
hahaaa ';

     [+] [-]

, 2012-10-16 08:05, pirms 12 gadiem
labtec rakstīja: sarauj 118 vieta rangā un tagad tiek meklēti kādi patriotisma stimulējoši līdzekļi lai riit nezaudeetu Lihtenšteinai..
Bez Gorkša būtu jau 170

     [+] [-]

, 2012-10-16 08:15, pirms 12 gadiem
ar visu šo panāksiet ka Rurnņevs nespēlēs izlasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 08:27, pirms 12 gadiem
viens teikums un tāda vētra - mums nacionālais jautājums ir sāpīgāks par bezdarbniekiem un māmiņu pabalstiem.
labāk padomājiet cēloņus, Rudņevs ir tikai sekas.

     [+] [-]

, 2012-10-16 08:28, pirms 12 gadiem
SKALS rakstīja: Lieliski pateikts- inteleģences trūkums un bravūra. Tādi tie Latvijas krieveļi pārsvarā arī ir ar savu lielkrievu šovinistisko apziņu. Skumjākais tas ka tur neko tā īsti nevar mainīt. Faktiski Latvija bija nolemta kļūt par divkopienu valsti jau no atjaunošanas pirmssākumiem, pārāk daudz te bija sabraukuši šie ļautiņi padomju varas gados. Protams ir jācenšas piespiest viņus izturēties ar cieņu gan pret valsti gan pret valodu taču īsta patriotisma no lielākās daļas cittautiešu mums diez vai izdosies sagaidīt.
tad, kad valsti bus algas Eiropas limeni, pabalsti u.t.t., tad to ari sagaidisi.... Plus ari paaudzes nomainisies un izmirs padomisti, pat no ierindas letinja paslaik gruti sagaidit istu patriotismu, kas TVnet nolej valsti ar dubliem pie katra raksta.... Nevar svestautietim iedzit patriotismu pret valsti, kas vinu (tapat ka latviesus) nepartraukti apkaash...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 08:31, pirms 12 gadiem
gorkš malacis sāka rakt starkovam atvatadas,būtu jāizbeidz krievu ēra latvijas futbolā,kazakeviču par trenneri

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 08:36, pirms 12 gadiem
Šis lūk ir izlases štābs, kāds vēl patriotisms, nepieciešamas pārmaiņas, bet galvenokārt jau nekompetences, nevis kādu citu apstākļu dēļ

Aleksandrs STARKOVS - Galvenais treneris / Head coach
Jurijs ŠEVĻAKOVS - Asistents / Assistant
Aleksandrs KULAKOVS - Vārtsargu treneris / Goalkeeper coach
Genādijs KARAVAJEVS - Ģenerālmenedžeris / Manager
Vladimirs SERBINS - LFF treneris / LFF trainer
Dags ČUDA - Ārsts / Doctor
Aleksandrs JUROVSKIS - Masieris / Masseur
Sergejs PEČŅIKOVS - Fizioterapeits / Physiotherapist
Jānis ZELTIŅŠ - Ekipējuma menedžeris / Equipment manager
Irina SIMOŅENKOVA - Sporta psiholoģe / Sport Psycholigist
Viktors SOPIRINS - Preses sekretārs / Media Officer

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 08:42, pirms 12 gadiem
Katram sava pārliecība , bet mājas ir mājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 08:57, pirms 12 gadiem
izlase škeļās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 09:08, pirms 12 gadiem
Labi teikts! Cienīga Latvijas patriota un izlases kapteiņa rīcība!

  +9 [+] [-]

, 2012-10-16 09:08, pirms 12 gadiem
nibelungs rakstīja: Что вы тут разошлись "патриоты" в кавычках?! Что раскричались?! Где вы были когда Переплёткину давали гражданство, только ради того,чтобы играл он в сборной?! Где вы были, особенно "сконтовцы"?!Проверяли у него знание государственного языка?! Так что сидите и помалкивайте... "Патриоты" :-(
Pamuļķi,tādas lietas kā ar Perepļotkinu notiek klusiņām un nemanāmi,un neviena pilsoņa viedokli neviens nejautā!VALSTS IZLASĒ NEDRĪKST SPĒLĒT KATRS SĒTAS KRIEVELIS!TĀ IR LV IZLASE,NEVIS,KĀ DAŽIEM VĒL LIEKAS-PSRS!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 09:08, pirms 12 gadiem
nibelungs rakstīja: :-))))) Ko tu mulde?! Bez krievijam,ebrejam un citam- Trandecs buus latvijas futbolu!
ooo...... tev progress raksti latviski

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 09:11, pirms 12 gadiem
pēc visa šodien rudnevam nevajadzētu spēlēt,ja starkovs viņu ieliks sastāvā,tad gan starkovs un rudnevs ir jāizsvilpj

 +13 [+] [-]

, 2012-10-16 09:12, pirms 12 gadiem
Cauņa arī ir no D-pils, bet latviski runā teicami.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 09:12, pirms 12 gadiem
Baigi labi!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 09:14, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Interesanti, kā un vai Starkovs reaģēs uz šito jautājumu.
pirmo teikumu pateiks latviski un tad turpinās krieviski.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 09:20, pirms 12 gadiem
Diezgan interesanta tēma. Patriotu kungiem būtu jāapzinās, ka Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav, tipa - gods, cieņa, karogs, himna utt, taču tai pat laikā gribētu aicināt saprast, ka ne jau Rudņevs veidoja apmēram pēdējā trīs gadsimtu vēsturi Latvijā, kuras rezultātā Daugavpils izveidojās par krievisku pilsētu un ne jau Rudņevam par to būtu jāatbild. Problēma ar divvalodību ir valstiskā līmenī, mums ir speciālas iestādes, kas risina integrācijas jautājumus, vienubrīd treknajos gados pat bija integrācijas lietu ministrs. Divvalodības problēma bija jārisina 90-to gadu sākumā, tā ir jārisina arī tagad, bet ne jau Rudņevam. Manuprāt, Rudņevs šajā situācijā ir nevis vainīgais, kurš kaut ko neciena, bet dzīvs pierādījums tam, ka mums valstī ir nopietnas problēmas, kuras nav risinātas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande

  +9 [+] [-]

, 2012-10-16 09:28, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Diezgan interesanta tēma. Patriotu kungiem būtu jāapzinās, ka Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav, tipa - gods, cieņa, karogs, himna utt, taču tai pat laikā gribētu aicināt saprast, ka ne jau Rudņevs veidoja apmēram pēdējā trīs gadsimtu vēsturi Latvijā, kuras rezultātā Daugavpils izveidojās par krievisku pilsētu un ne jau Rudņevam par to būtu jāatbild. Problēma ar divvalodību ir valstiskā līmenī, mums ir speciālas iestādes, kas risina integrācijas jautājumus, vienubrīd treknajos gados pat bija integrācijas lietu ministrs. Divvalodības problēma bija jārisina 90-to gadu sākumā, tā ir jārisina arī tagad, bet ne jau Rudņevam. Manuprāt, Rudņevs šajā situācijā ir nevis vainīgais, kurš kaut ko neciena, bet dzīvs pierādījums tam, ka mums valstī ir nopietnas problēmas, kuras nav risinātas.
Muļkības un atrunas!Tīrākā necieņa pret valsti un latviešiem!Viņš pats skaidri pateica,ka LV valoda viņam nav vajadzīga.Tad tie cilvēki,kuri nāk no krievvalodīgām ģimenēm vai pēc tautības ir krievi,somi,angļi utt,bet dzīvojot LV kaut 1gadu iemācās LV valodu,ir kaut kādi pārcilvēki un ģēniji?Nē!Tā ir dzīves uztvere un attieksme pret dzīvi!

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 09:30, pirms 12 gadiem
Rudņevs ir sekas trešajā vai ceturtajā paaudzē un bezdarbu un māmiņalgas netieši ir veicinājusi rudņeveidīgā vecvecmāmiņa!

pitonsxxl rakstīja: viens teikums un tāda vētra - mums nacionālais jautājums ir sāpīgāks par bezdarbniekiem un māmiņu pabalstiem.
labāk padomājiet cēloņus, Rudņevs ir tikai sekas.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 09:31, pirms 12 gadiem
bayliss rakstīja: Muļkības un atrunas!Tīrākā necieņa pret valsti un latviešiem!
Un kur viņš pateica kaut ko nepareizu? Mūsu valstī tā ir reāla ikdiena. Ja gribi, vari izlikties, ka tā nav.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 09:35, pirms 12 gadiem
Piekrītu par divalodības problēmas pastāvēšanu , bet tas nemaina konkrēta cilvēka attieksmi pret valsts valodu - tātad arī pret valsti.
kasagrande rakstīja: Diezgan interesanta tēma. Patriotu kungiem būtu jāapzinās, ka Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav, tipa - gods, cieņa, karogs, himna utt, taču tai pat laikā gribētu aicināt saprast, ka ne jau Rudņevs veidoja apmēram pēdējā trīs gadsimtu vēsturi Latvijā, kuras rezultātā Daugavpils izveidojās par krievisku pilsētu un ne jau Rudņevam par to būtu jāatbild. Problēma ar divvalodību ir valstiskā līmenī, mums ir speciālas iestādes, kas risina integrācijas jautājumus, vienubrīd treknajos gados pat bija integrācijas lietu ministrs. Divvalodības problēma bija jārisina 90-to gadu sākumā, tā ir jārisina arī tagad, bet ne jau Rudņevam. Manuprāt, Rudņevs šajā situācijā ir nevis vainīgais, kurš kaut ko neciena, bet dzīvs pierādījums tam, ka mums valstī ir nopietnas problēmas, kuras nav risinātas.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 09:35, pirms 12 gadiem
No šodienas LA.
''Nupat Rīgas domes deputāts Ruslans Pankratovs ("Saskaņas centrs") "Vesti segodņa" paziņojis, ka valodnieki ir perversi tipi, kas "iet vienā ierindā ar nacistu noziedzniekiem". Pēc šiem un citiem līdzvērtīgiem paziņojumiem Pankratovs pat esot uzņemts bēdīgi slavenā Maskavas veidojuma "Pasaule pret nacismu" vadībā.''
Tas tā, pārdomām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 09:39, pirms 12 gadiem
Rainis ar Tevi lepotos, Kaspar. Mēs lepojamies. Rudņevu cienu kā futbolistu, bet ar to ir par maz, lai viņš būtu izlases krekla cienīgs. Ceru uz pārmaiņām...arī Artjoma domāšanā.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-16 09:43, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Diezgan interesanta tēma. Patriotu kungiem būtu jāapzinās, ka Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav, tipa - gods, cieņa, karogs, himna utt, taču tai pat laikā gribētu aicināt saprast, ka ne jau Rudņevs veidoja apmēram pēdējā trīs gadsimtu vēsturi Latvijā, kuras rezultātā Daugavpils izveidojās par krievisku pilsētu un ne jau Rudņevam par to būtu jāatbild. Problēma ar divvalodību ir valstiskā līmenī, mums ir speciālas iestādes, kas risina integrācijas jautājumus, vienubrīd treknajos gados pat bija integrācijas lietu ministrs. Divvalodības problēma bija jārisina 90-to gadu sākumā, tā ir jārisina arī tagad, bet ne jau Rudņevam. Manuprāt, Rudņevs šajā situācijā ir nevis vainīgais, kurš kaut ko neciena, bet dzīvs pierādījums tam, ka mums valstī ir nopietnas problēmas, kuras nav risinātas.
Tu ar necenties saprast? Nav runa par divvalodību, jo tāpat visiem viss ir skaidrs. Bet gan cieņu pret faniem un valsti, kuru pārstāvi.
Protams sen zinam, kā viss notiek LV izlasē, bet Rudņevam nevajadzēja teikt, to ko viņš pateica. Un viss. Nejau par politiskām problēmām šeit runājam.

Galīgi nesaprati domu!

  +9 [+] [-]

, 2012-10-16 09:44, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Diezgan interesanta tēma. Patriotu kungiem būtu jāapzinās, ka Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav, tipa - gods, cieņa, karogs, himna utt, taču tai pat laikā gribētu aicināt saprast, ka ne jau Rudņevs veidoja apmēram pēdējā trīs gadsimtu vēsturi Latvijā, kuras rezultātā Daugavpils izveidojās par krievisku pilsētu un ne jau Rudņevam par to būtu jāatbild. Problēma ar divvalodību ir valstiskā līmenī, mums ir speciālas iestādes, kas risina integrācijas jautājumus, vienubrīd treknajos gados pat bija integrācijas lietu ministrs. Divvalodības problēma bija jārisina 90-to gadu sākumā, tā ir jārisina arī tagad, bet ne jau Rudņevam. Manuprāt, Rudņevs šajā situācijā ir nevis vainīgais, kurš kaut ko neciena, bet dzīvs pierādījums tam, ka mums valstī ir nopietnas problēmas, kuras nav risinātas.
divas informācijas telpas.pareizi... bet kapēc es māku krievu valodu? man arī itkā tā krievu valoda nav un nebija vajadzīga.. bet es tomēr iemācījos, jo Latvijā tomēr ir daudz krievu...bet kapēc tad viņi nevar iemācīties? jo NEGRIB.. viņi uzskata ka te ir tā pati krievija..
tā nav nekādas integrācijas problēma.. viņiem vienkārši nospļauties..
nafig mums ar viņem jaauklējas un jalūdzas integrēties, jameklē risinājumi... ja viņi grib te dzīvot, tad lai paši domā kā integrēties..

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 09:46, pirms 12 gadiem
Kidd rakstīja: divas informācijas telpas.pareizi... bet kapēc es māku krievu valodu? man arī itkā tā krievu valoda nav un nebija vajadzīga.. bet es tomēr iemācījos, jo Latvijā tomēr ir daudz krievu...bet kapēc tad viņi nevar iemācīties? jo NEGRIB.. viņi uzskata ka te ir tā pati krievija..
tā nav nekādas integrācijas problēma.. viņiem vienkārši nospļauties..
nafig mums ar viņem jaauklējas un jalūdzas integrēties, jameklē risinājumi... ja viņi grib te dzīvot, tad lai paši domā kā integrēties..
Tu nonāc pretrunā, Tu apraksti visīstāko integrācijas problēmu, bet raksti, ka tā nav integrācijas problēma. Dīvaini, pieņemu, ka kļūdījies.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 09:47, pirms 12 gadiem
nibelungs rakstīja: Latvijā ir divas informācijas telpas
=====
Маn neinterese nekadi "telpi". Atceros 2004.gada. Сборная Латвии проиграла полякам :0-2. тренер Старков просил журналистов не сильно критиковать команду. Коменнтатор Ременис в студии:"Ко виньш руна?!" Капец не полатвиски?!"((После чего триумфально обыграли Венгрию...Турцию и участие в финале ЧЕ_2004. Старков стал героем...И никакой Ременис больше не кричал : Ara no Latvija!//:-)))Сегодня руднев забьёт и все будут хлопать в ладоши и всё забудут.:-)))))))
Futbolu skatās un atbalsta gan latviski runājošie,gan krievvalodīgie un šajā gadījumā pret vieniem tā ir necieņa,ja pasaka,ka latviešu valoda nav vajadzīga.Izlases spēlētājam ir jāzin tās valsts valoda,kuras izlasi viņš pārstāv!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 09:48, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu ar necenties saprast? Nav runa par divvalodību, jo tāpat visiem viss ir skaidrs. Bet gan cieņu pret faniem un valsti, kuru pārstāvi.
Protams sen zinam, kā viss notiek LV izlasē, bet Rudņevam nevajadzēja teikt, to ko viņš pateica. Un viss. Nejau par politiskām problēmām šeit runājam.

Galīgi nesaprati domu!
Es īsti nesaprotu, Rudņevs pateica, ka viņš neciena valsti un līdzjutējus? Man liekas, ka viņš pateica, ka viņam latviešu valodas zināšanas nav nepieciešamas. Tas ne tuvu nav viens un tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 09:51, pirms 12 gadiem
Kidd rakstīja: divas informācijas telpas.pareizi... bet kapēc es māku krievu valodu? man arī itkā tā krievu valoda nav un nebija vajadzīga.. bet es tomēr iemācījos, jo Latvijā tomēr ir daudz krievu...bet kapēc tad viņi nevar iemācīties? jo NEGRIB.. viņi uzskata ka te ir tā pati krievija..
tā nav nekādas integrācijas problēma.. viņiem vienkārši nospļauties..
nafig mums ar viņem jaauklējas un jalūdzas integrēties, jameklē risinājumi... ja viņi grib te dzīvot, tad lai paši domā kā integrēties..
tur jau tā lieta,ka nekad nevienam kādas valodas zināšana nav traucējusi,bet bijis tikai ieguvums un saprātīgi cilvēki to apzinās.Bet liela daļa Latvijas krievvalodīgo dzīvo ar domu-"Na*uj man tā latviešu valoda ir vajadzīga!?"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 09:55, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Es īsti nesaprotu, Rudņevs pateica, ka viņš neciena valsti un līdzjutējus? Man liekas, ka viņš pateica, ka viņam latviešu valodas zināšanas nav nepieciešamas. Tas ne tuvu nav viens un tas pats.
Viņš pateica, ka latviešu valoda viņam nav vajadzīga, lai runātu ar žurnālistiem. Taisnība, bet to teikt nevajadzēja. Jo pats redzi, kas no tā sanāca. Vajag intervijas sniegt profesionāli. Lai neaizskartu nevienu! Ir jāciena arī latviešu fani. Un nesaki, ka viņš jau nevarēja zināt, ka šādi reaģēs uz itkā parastu izteikumu. Katrā ziņā, viņam pirms tam neviens neko nepārmeta! Vajadzēja vienkārši turēt muti. Bet nu cerams ar šo izteikumu, kkas mainīsies, lai vismaz ir jēga.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 09:56, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu nonāc pretrunā, Tu apraksti visīstāko integrācijas problēmu, bet raksti, ka tā nav integrācijas problēma. Dīvaini, pieņemu, ka kļūdījies.
Bet Tev arī jāpiekrīt, ka Gorkšs pateica visu, kā ir. Viena lieta, ja ko tādu [kā Rudņevs] saka Ždanoka un Lindermans, pavisam cita, ja to dara Latvijas izlases spēlētājs, kurš nes mūsu valsts vārdu pasaulē un kuru mēs atbalstām.

     [+] [-]

, 2012-10-16 09:56, pirms 12 gadiem
Vakar vakarā Gorkšs to publicēja Twitter kontā.
https://twitter.com/EsUnPiens/statu...

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 10:00, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Es īsti nesaprotu, Rudņevs pateica, ka viņš neciena valsti un līdzjutējus? Man liekas, ka viņš pateica, ka viņam latviešu valodas zināšanas nav nepieciešamas. Tas ne tuvu nav viens un tas pats.
Jebkurā civilizētā valstī to uztvertu kā necieņu. Un divvalodība realitātē nav attaisnojums. Tik pat labi kāda augstāka valsts amatpersona varētu pateikt, ka Latvijā krievi nav vajadzīgi. Un tā nebūtu necieņa pret krieviem, tikai šīs amatpersonas pārliecība. Esmu pārleicināts, ka krievi par to neapvainotos, bet sakravātu koferus un aizbrauktu uz Krieviju
Slēpts komentārs: kasagrande

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 10:03, pirms 12 gadiem
Njā, krievi paliek krievi, neciena ne sevi ne citus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 10:04, pirms 12 gadiem
Uzbursim ainu!

1995.gads, kādā Latvijas mazpilsētā (piem. Salacgrīva, Koknese, Saldus) piedzimst Jānis Bērziņš.
2004. gads. Viņa ģimene, ekonomisku un sociālu apstākļu spiesti dodas labāks dzīves meklējumos uz Angliju.
9.gadīgais Jānis turpina apgūt futbola prasmes Anglijā.
2013.gads. 18.gadus jaunais Jānis Bērziņš, Latvietis, Latvijas pilsonis tiek uzskatīts par vienu no lielākajiem futbola talantiem pasaulē, grib spēlēt Latvijas izlasē. Izlases vadība viņu uzaicina, jo pussargu pozīcijā viņš jau ir labāks par vairumu izlases kandidātu.

Ierodoties uz izlases nometni, Jānis sastopas ar problēmu, grūti komunicēt ar treneriem un komandas biedriem, saziņai nepieciešams lietot angļu valodu vai arī jāpiesaista Latviešu - Krievu valodas tulks.

Diezgan interesanta situācija varētu rasties, un manuprāt tas nemaz nav nereāli tuvākajos gados.

Kā nez tādā gadījumā norisinātos futbola izlases terniņi?

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 10:06, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Un kur visi šietie patrioti un pseidožurnālisti bija tad, kad Eindhovenā Znaroks iestūma ripu Šveices vārtos? Kur šitie žurnālisti bija, kad Znaroks vadīja Latvijas izlasi? Tak ne jau Rudņevs pirmais un ne pēdējais tāds, man tiešām ir grūti saprast, kādēļ tiek izcelts konkrēti viņš, ja tādu Rudņevu Latvijas sportā un dažādu sporta veidu izlasēs ir pa pilno. Tad lūdzu, lai publicē visu sarakstu ar Latvijas izlašu pārstāvjiem, kas nerunā latviski. Šobrīd tas izskatās pēc pseidožurnālistu personīgas nepatikas pret konkrētu cilvēku.
Es nerunāju par žurnālistiku un žurnālistiem, bet gan par to, vai Latvijas futbola izlases kapteinis Kaspars Gorkšs visu pateica, kā tas ir. Nav runa par to, kas bija, bet gan par konkrētu situāciju un konkrētu cilvēku izteikumiem. Žurnālistiem vari rakstīt personīgi, jo neviens cits viņu vietā nevar atbildēt uz viņiem adresētiem jautājumiem. Bet šāda situācijas nedrīkst pieļaut, ir jārisina. Civilizētās valstīs šādus izteikumus neviens neatstātu bez ievērības. Tu taču pats to ļoti labi saproti.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 10:09, pirms 12 gadiem
IevaMi rakstīja: Njā, krievi paliek krievi, neciena ne sevi ne citus....
Un lūk šī ir otra galējība. Nevar bāzt stereotipu maisā veselu tautu, jo īpaši tik lielu kā krievi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 10:14, pirms 12 gadiem
Kā vispār tāds Rudņevs iegūst pilsonību, ja nezin valodu, tas laikam tikai šajā valstī var notikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 10:22, pirms 12 gadiem
Vārdi trūkst vienkārši - visu cieņu Gorkšam! Cepuri nost par "olām", izsakot šādu attieksmi un pasakot skaļi to,ko mēs lielākā daļa arī domājam,bet tikai kautrējamies skaļi un viņiem sejā to pateikt...Tāda diemžēl mums letiņiem ir tā mentalitāte.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 10:25, pirms 12 gadiem
Lai kā tur arī nebija un lai kā arī nenotiktu izlasē ar latviešu valodas lietošanu, visvarīgākais, ka vēl kāds latvietis ir latvietis no A līdz Z. Ir lepns par savu valsti, par to ceļās un krīt! Brīžiem tas letiņu mīkstums sāk šķebināt: nu un ka tas un tas nezin latviešu valdodu, nu un ka 5 letiņi bet viens krievs un mēs runājam krieviski.... Likās, ka es viens tāds patriots!
Cepuri nost Gorkša priekšā! Vēl vairāk cienu šo cilvēku kā personību!

  +8 [+] [-]

, 2012-10-16 10:30, pirms 12 gadiem
RUDNEV, STARKOV GO HOME WE DON'T NEED YOU, SINCE YOU DON'T NEED LATVIAN LANGUAGE.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 10:36, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas šitas par stulbumu? Kārtējais latviešu patriots?
Tu lieto vārdu patriots bez jebkādas sajēgas par tā patieso nozīmi. Par Tevi tas neko labu neliecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fan-fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 10:44, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Puis, baidos, ka labāk zinu ko nozīmē būt patriotam. Un gudra "dir*ana internetā nebūt nav lielakais patriotisma apliecinājums
Es nesaku, ka Tu nezini, ko nozīmē "būt patriotam". Es tikai saku, ka Tu pašu terminu lieto nepareizā vietā. Nevajag jaukt nacionālismu ar patriotismu. "Latviešu patriots" nav tas pats, kas "latviešu nacionālists". Bet var jau būt, ka Tev to skolā nemācīja. Tad gan atvainojos!

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 10:45, pirms 12 gadiem
Šeit saskaramies jau ar sekām. Vārda nacionālisms nozīme, pateicoties pēdējo 10-15 gadu politiskām spēlēm, ir stipri vien degradējusies, šodien aiz šī vārda slēpjas tāds kā aizkaitināts pitbuls. Sabiedrība ir apzināti sašķelta, izveidojusies fronte ar divām ierakuma pusēm.

Manā izpratnē nacionālisms nozīmē cieņu, mīlestību un lojalitāti pret nāciju, valodu un valsti kurai es esmu piederīgs. Tas nozīmē, ja man kādreiz rodas iespēja nest savas nācijas vārdu aiz sevis un pārstāvēt to ārpus valsts robežām, es to daru ar vislielāko cieņu un pietāti.

Mazliet (meloju pats sev, pat ļoti) kremt, ka sirdī patiesais krievs Rudņevs šādi izrīkojas ar mūsu nacionālām vērtībām, šajā sakarā, Latvijas valsts nacionālo futbola izlasi. Nav mums viņš jālauž runāt latviski un ar varu bučot valsts karogu. Negribi - nevajag. Dzīvo Daugavpilī, Hamburgā da jebkur citur, sit miljons vārtu, bet valsts izlasi pārstāvi tikai tad, ja to patiešām gribi, kā to grib Kaspars Gorkšs un tas sētas puika, kas aplīmējis visu savu guļamistabu ar Gorkša plakātiem.

Domājiet tam D-pils pašpuikam spēlēšana izlasē un raušanās uz to ir dziļu vērtību motivēta? Domāju, ka ne tuvu tam. Spēlēšana izlasē viņam paver plašākas iespējas personiskajā karjerā un lielākus skaitļus algu čekos. Starkova darbi to spilgti pasvītro. Bija tādi laiki, kad viņš izlasē vilka visus šos nekur nevajadzīgos pensionārus lai tie tiktu pie kaut kādām kapeikām vismaz kādā no Krievijas 3. līgas klubiem.

Allaž ar skaudību skatos, kā tādas nācijas kā Itālija, Polija, Spānija, Turcija utt. pirms spēlēm apskāvušies vienoti dzied savas valsts himnas. Labi, futbolā kā jau mazliet mīkstā (vairāk dienvidu tautām piemīt šāds raksturojums) sporta veidā šī nacionālā stāja ir mazliet vājāka. Toties, kas notiek regbijā. Tur večiem asaras acīs, kad tiek spēlēta valsts himna. Kad tā būs pie mums? Varam tikai sapņot.

Bet lai kas mainītos, ir jārīkojas, un jābūt ar stingru mugurkaulu un vēsu prātu. Jāaizstāv savas nacionālās vērtības, bez dakšām, bet ar prātu

P.s. Izsaku Kasparam vislielāko cieņu. Ilgu tev karjeru un stipru latvisko garu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 10:52, pirms 12 gadiem
Izlasei ir Kapteinis, visu cieņu.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-16 10:52, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Latvijā ir divas informācijas telpas un faktiska divvalodība. Protams, var to noliegt un sist ar galvu pret sievu, ka tas tā nav
Tad tāpēc tik daudzi vīri sit savas sievas!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 10:56, pirms 12 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Allaž ar skaudību skatos, kā tādas nācijas kā Itālija, Polija, Spānija, Turcija utt. pirms spēlēm apskāvušies vienoti dzied savas valsts himnas.
Spānijas izlasē NEVIENS nedzied himnu - vari pārbaudīt, noskatoties jebkuras spēles ierakstu. Itālijai gan dzied visi, tas tiesa.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 10:58, pirms 12 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Manā izpratnē nacionālisms nozīmē cieņu, mīlestību un lojalitāti pret nāciju, valodu un valsti kurai es esmu piederīgs. Tas nozīmē, ja man kādreiz rodas iespēja nest savas nācijas vārdu aiz sevis un pārstāvēt to ārpus valsts robežām, es to daru ar vislielāko cieņu un pietāti.
Pinībā gan tas to nenozīmē, jo Tevis teiktajā pārklājas divi termini: nacionālisms un patriotisms. Teorētiski Rudņevs varētu būt Latvijas kā savas dzimtenes patriots, pat nerunājot latviski, cita lieta, kā domā viņš pats un kāpēc tā domā.

     [+] [-]

, 2012-10-16 10:58, pirms 12 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 10:59, pirms 12 gadiem
gludahill rakstīja: Spānijas izlasē NEVIENS nedzied himnu - vari pārbaudīt, noskatoties jebkuras spēles ierakstu. Itālijai gan dzied visi, tas tiesa.
Jānis kļūdījās, bet es pieļauju, ka Tu zinu, ka Spānijas himnai nav vārdu.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 11:03, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot Rudņev(bez S) rīkojās ļoti vieglpratīgi. PAr valodu viņš jau vairakas reizes ir izteicies. Gan ar S burtu no krekla nost, gan ari par valodas vajadzību tagad. Spēju iedomāties kā rīkotos vacu žurnālisti, kuriem viņš paziņot, ka nevajag vācu valodu.

Ceru, ka Rudņev tiešām ir pārprasts un visticamāk drīzuma būs arī vēstule no viņa.

P.S. Himnas dziedāšana.... es pieļauju, ka liela daļā krievvalodīgu nemaz izlasē nezin, himans vardu un tulkojumu.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 11:04, pirms 12 gadiem
Paldies, Kaspar! cerams, ka ar laiku cilvēku, kuri leposies ar to, ka ir Latvijas patrioti, būs arvien vairāk!

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:24, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jānis kļūdījās, bet es pieļauju, ka Tu zinu, ka Spānijas himnai nav vārdu.
Vispār jau vārdi šai himnai pastāv, bet no to pēdējās versijas atteicās kā no Franko diktatūras mantojuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jebkurā civilizētā valstī to uztvertu kā necieņu. Un divvalodība realitātē nav attaisnojums. Tik pat labi kāda augstāka valsts amatpersona varētu pateikt, ka Latvijā krievi nav vajadzīgi. Un tā nebūtu necieņa pret krieviem, tikai šīs amatpersonas pārliecība. Esmu pārleicināts, ka krievi par to neapvainotos, bet sakravātu koferus un aizbrauktu uz Krieviju
Hose,gadījumā neesi informēts kā ir Beļģijas izlasē?
Bet pilnīgi atbalstu Kaspara teikto,lai gan,ko var gribēt,ja viss treneru štābs runā tikai vienā valodā,lai ar māk latviešu valodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:32, pirms 12 gadiem
gludahill rakstīja: Vispār jau vārdi šai himnai pastāv, bet no to pēdējās versijas atteicās kā no Franko diktatūras mantojuma.
Tātad vairs nepastāv, jo oficiāli Spānijas himnai vārdu nav. Tas arī viss, kas ir jāzina

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:34, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: Hose,gadījumā neesi informēts kā ir Beļģijas izlasē?
Bet pilnīgi atbalstu Kaspara teikto,lai gan,ko var gribēt,ja viss treneru štābs runā tikai vienā valodā,lai ar māk latviešu valodu
Neesmu gan informēts, bet gan jau viņi tur tīri labi tiek galā. Cik zinu, tad Beļģijā divvalodība ir oficilāla. Turklāt Beļģijas izlasē ir arī dažādu rasu pārstāvji.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 11:41, pirms 12 gadiem
Ksapar, mēs Tevi atbalstam! Kapteinis ar mugurkaulu! Ah...ja visi 11 spēlētāji laiukumā izietu ar tādu attieksmi...

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:50, pirms 12 gadiem
maize rakstīja: Uzbursim ainu!

1995.gads, kādā Latvijas mazpilsētā (piem. Salacgrīva, Koknese, Saldus) piedzimst Jānis Bērziņš.
2004. gads. Viņa ģimene, ekonomisku un sociālu apstākļu spiesti dodas labāks dzīves meklējumos uz Angliju.
9.gadīgais Jānis turpina apgūt futbola prasmes Anglijā.
2013.gads. 18.gadus jaunais Jānis Bērziņš, Latvietis, Latvijas pilsonis tiek uzskatīts par vienu no lielākajiem futbola talantiem pasaulē, grib spēlēt Latvijas izlasē. Izlases vadība viņu uzaicina, jo pussargu pozīcijā viņš jau ir labāks par vairumu izlases kandidātu.

Ierodoties uz izlases nometni, Jānis sastopas ar problēmu, grūti komunicēt ar treneriem un komandas biedriem, saziņai nepieciešams lietot angļu valodu vai arī jāpiesaista Latviešu - Krievu valodas tulks.

Diezgan interesanta situācija varētu rasties, un manuprāt tas nemaz nav nereāli tuvākajos gados.

Kā nez tādā gadījumā norisinātos futbola izlases terniņi?
pat no Vācijas tūliņ dažs labs nāks, kas jau Staicelē ir paviesojies (ja nemaldos).

     [+] [-]

, 2012-10-16 11:52, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neesmu gan informēts, bet gan jau viņi tur tīri labi tiek galā. Cik zinu, tad Beļģijā divvalodība ir oficilāla. Turklāt Beļģijas izlasē ir arī dažādu rasu pārstāvji.
rasei tak nav nozīmes,tikpat labi latviešu ģimene var adoptēt afroamerikāni un izaudzināt viņu par lielāku latvieti nekā dalīta ģimene mūsu pašu puiku da jebkur citur,manuprāt lielākā problēma ir attieksmē no citiem,mani vecāki un es esam auguši sabiedrībā,kur runāja pārsvarā krieviski,bet tagad ir jauna paaudze,par kuru es pat dažreiz brīnos kā var nesaprast krieviski(man darbā obligāta prasība) un jo vairāk tādu būs,jo vairāk krievvalodīgie būs spiesti runāt latviski,tas ir tikai laika jautājums,līdz šī problēma pati atkritīs

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 12:02, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: (man darbā obligāta prasība)
Šādi gan nevar būt LATVIJĀ! Ka obligāta prasība ir krievu valoda.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 12:04, pirms 12 gadiem
Visu cieņu Gorkšam. Bet Rudņevs (nu un ka dažus vārtus iesit citu valstu līgās, tai pat laikā Latvijas izlasē neko nespēj izdarīt) ar šādu attieksmi ir prasts puišelis.

     [+] [-]

, 2012-10-16 12:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šādi gan nevar būt LATVIJĀ! Ka obligāta prasība ir krievu valoda.
Viena lieta ir likums, bet otra - bizness. Neoficiāli šāda prasība patiešām pastāv. Piemēram, bez krievu valodas zināšanām darbu apkalpojošā sfērā atrast ir praktiski neiespējami. Man pašam gan 70% gadījumos jārunā angliski, bet nevaru iedomāties, ko darītu bez krievu valodas zināšanām.

     [+] [-]

, 2012-10-16 12:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šādi gan nevar būt LATVIJĀ! Ka obligāta prasība ir krievu valoda.
nu ok,uz papīra nav obligāta,bet bez tās neiztikt un strādāt ar grūti

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 12:07, pirms 12 gadiem
RESPECT . Rudņev , ej prom no izlases
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 12:16, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Mieriigi var buut, kapeec daudzkur prasa anglju valodas zinaashanas?
Viss atkariigs no biznesa veida, un logjiski, ka firmas vadiitaajs, ja tas viecina vinja biznesu, var prasiit krievu, anglju, kjiinieshu vai zulusu valodas zinaashanas...
nu ja strādā Latvijā un apkalpojušā sfērā,šobrīd neredzu iespēju kā pilnvērtīgi strādāt bez krievu valodas zināšanām

  +5 [+] [-]

, 2012-10-16 12:27, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: patiesiba!besi kad restorana pienak stulba latviete un neko nesaprot krieviski!uzreiz zvanu restorana direktoram.un vinu atlaizh.lai macas
nu es viņas vietā darbavietu sūdzētu tiesā un kā Narvesena gadījumā ar vinnētu ar uzviju

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 12:36, pirms 12 gadiem
VISI LATVIEŠI AR ARTJOMU RUNĀ KRIEVISKI UN VIŅŠ LĪDZ ŠIM LATVIJĀ NAV IZJUTIS DISKOMFORTU

     [+] [-]

, 2012-10-16 12:46, pirms 12 gadiem
Gorkšs ir īsts kapteinis! Viņa dēļ es būtu ar mieru palikt par līdzjutēju. Rudņevam novēlu citas valsts pilsonību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 12:59, pirms 12 gadiem
Izlase ir kaut kas vairāk par komandu, tas ir jāsaprot. Ja Artjoms vēlas nesta Latvijas vārdu pasaulē arī izlases kreklā, tad viņam jāpiedomā pie saviem izteikumiem. Ja tomēr prātā spējas ir par vājām, lai reizēm padomātu pirms runā, tad izlasē viņam nav vietas. Kā jau vairākkārt teicu, jebkurā citā civilizētā valstī līdzīgi izteikumi neietu cauri, visdrīzāk maksātu izteikumu autoram vietu izlasē. Tur pat nav divu domu.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 13:04, pirms 12 gadiem
JezusKristus rakstīja: Pēc šīs vētras Rudņevs bez šaubām savu brīvo laiku veltīs nevis vācu, bet gan latviešu valodas studēšanai, kura ikdienā pat virpotājam Peķkam no rajona ir vairāk vajadzīga.
Vins daris to kas vinam vjadzigs

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 13:04, pirms 12 gadiem
football-mag rakstīja: Politikas sekas. Paldies SC un NA! Poļakovam, Dienai, sportacentram un visiem pārējiem - arī paldies. Malači, kūdat tautu, padarat vēl optimistiskāku situāciju. Jaucat arī turpmāk sportu ar politiku, redzēsiet, cik ļoti tauta to novērtēs. Patiešām. Te tik daudz salkanu komentāru par patriotismu, smieklīgi lasīt pat. Tik daudz liekulības. Katram jau patīk sevi pacelt, Gorkšs arī "varonis". Futbols ir komandas sporta veids, tādām lietām ir jāpaliek komandas iekšienē. Šitā vēstule vairāk pēc personīgo akciju celšanas izskatās.

Varat likt mīnusus vai lādēt, bet aicinu būt cilvēkiem, nevis auniem, kuri ķeras uz politiķu makšķeres un it visā saskata ļauno. Visādiem briļļainiem Ušakoviem un Dzintariem to tik vajag. Lai neesmu Rudņeva fans un man pēdējā laikā likās, ka pārvērtēts viņš ir (arī Bundeslīgas kontekstā), tomēr novēlu viņam izturību. Lai kā, bet viņš vismaz ir atklāts čalis, nevis liekulis. Par to arī respect.

P.S. Tie, kas sevi par patriotiem dēvē. Kopiet savu valodu, ja jums tā ir tik dārga. Neviens taču to neaizliedz. Bļ.atj, piz.ģec un citu vārdu vietā, sakiet, velns, nolāpīts vai bitīt matos. Tā būs latviskāk.
Kāpēc Tu šeit pats tad pin iekšā SC un NA? Manuprāt visiem ir skaidrs, ka ar politiku sakars te mazs. Šeit runājam par CIEŅU pret saviem komandas biedriem un lielu daļu fanu.

Visi saprot, to kāda ir situācija utt. Neviens jau baigi nepārmet, ka viss ir RU valodā. Bet nevajag ar to lepoties vai smaidot acīs skatīdamies teikt - valoda man nav vajadzīga. Cieņa un tikai CIEŅA.

Labāk ir reizēm paklusēt. Jo redz, izlasē ir arī patrioti, kam šādus vārdus grūti ir sagremot. Tu saki, ka žurnālisti grauj šo visu ...

Bet padomā, ja Artjoms būtu atbildējis profesionāli, vai kas tāds notiktu? Nē! °

Tātad pats bez liekulības, nejau tikai žurnālisti ir vainīgi - pats Rudņevs ir visatbildīgākais par šo situāciju. Žurnālisti tikai dara savu darbu, un par to viņiem maksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-16 13:19, pirms 12 gadiem
Malacis par atklaasmi, bet vai tu pats Latvijas izlasee lieto tikai LV valodu, nerunaju par shogadu bet veel kad speleja Pahars, Astafjevs, Rubins utt, vai pats Kaspars Latvijas izlasee speledams runaja valsts valodaa ar shiem manis piemineetajiem patriotiem

     [+] [-]

, 2012-10-16 13:21, pirms 12 gadiem
Kaspars ir iemetis smirdīgajā sastāvējušā pīļu dīķī ar nosaukumu " Futbol Latvii" kārtīgu laukakmeni..Nu nav mums ne federācijas ne futbola vadības..kaut kāds senilu savoku kantoris..lai par to pārliecinātos nevajag daudz..aiziet uz kādu vietējjā čempionāta spēli..cilvēki kuri nau dienējuši krievu armijā savulaik uzzinātu daudz dažādu jaunu vārdu un krāšņu izteicienu, kuri izskan laukumā..

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 13:23, pirms 12 gadiem
Es arī tagad nedomāšu par to vai kāds runā latviski vai nē. Man tas neinteresē. Bet ... Rudņeva vārdi grauj komandas ķīmiju. Jāsaprot, ja Tu kautko saki, tad tas arī tiks uzrakstīts. Ir jāsaprot sekas! Un vainot žurnālistus ... tas ir tik paredzami. Tā notiek vienmēr - ai neesmu pareizi saprasts. Protams, Rudņevs skaļi pateica to, ko sen zināja visi. Bet ar to nevajag plātīties. Tas godu nedara. Saku vēlreiz, Rudņevam pašam ir jādomā ko dara un saka. Vainot žurnālistus ... tas ir tikai nosacīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 13:33, pirms 12 gadiem
football-mag rakstīja: Lai jau tā būtu. Tikai tagad gan šaubos, ka vairs Rudņevs sniegs interviju kādam no LV žurnālistiem. Jebkurā gadījumā, no mušas zilonis vien sanāk. Redzēs, kā tas vakarā ietekmēs sniegumu laukumā.
Ja Rudņevs ir cīnītājs, tad tas ietekmēs pozitīvi tikai uz šo spēli. Ja viņš gūs vārtus, tad tas var tikai palielināt viņa pārliecību par sevi un uzskatiem pret latviešu valodu un komandas biedriem.

Lai izlase uzvar ar 4:0, bet Rudņevam vājšs sniegums. Lai zēns nolaižas uz zemes, un saprot, ka nav viņš zvaigzne.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 13:35, pirms 12 gadiem
īsts kapteinis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 13:46, pirms 12 gadiem
Interesanti, par ko gan vēl var saukt cilvēku, kurš 20 gadu laiklā nav spējis iemācīties valodu... Tikai un vienīgi par muļķi. 2. Angļu (vai kādu citu) valodu arī viņš nemāk?
Ir kādam vēl jautājumi par izglītības lomu cilvēka dzīvē un gudrībā/intelektā?

  +4 [+] [-]

, 2012-10-16 13:47, pirms 12 gadiem
Paldies Kaspar!
Respect.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-16 13:57, pirms 12 gadiem
Kamēr izlasi vadīs visādi petroviči un LFF tamlīdzīgie, nekas nemainīsies.

     [+] [-]

, 2012-10-16 14:08, pirms 12 gadiem
Saprotu, protams Gorkšu, bet kur viņš bija agrāk? Teorētiski lai spēlētu izlasē, ir jāmācās krievu valoda. Un tā ir bijis praktiski vienmēr kopš neatkarības atgūšanas. TAS IR NORMĀLI? Tad rakstiet vēstules Indriksonam, izglītības ministram, prezidentam! Nē, uzbruka vienam cilvēkam, no kura nekas nav atkarīgs. Domājat kaut kas mainīsies, ja Rudņevs iemācīsies pilnībā latviešu valodu? NĒ!!! Visa sistēma ir slima. Rudņevs pateica taisnību, kuru visi tā pat zināja. Dēļ tā viņš tagad nodevējs. Pahars, Stepanovs, Znaroks, Beļavskis, Fanduļs, Maticins, Čudinovs, Ščerbatihs(ok, beigās iemācījās) ir tieši tādi paši kā Rudņevs. Bet savulaik par viņiem biksēs čurājām. Viņi bija savējie, jo nerunāja par lietām, kuras mums nepatika.
Visi tagad saklupuši kaklā vienam cilvēkam kurš pateica taisnību par situāciju valstī. Kad sapratīsim, ka mēs paši vien esam vainīgi pie tādas situācijas valstī, tad varbūt kaut kas arī mainīsies uz labo pusi, un Kasparam treniņos nevajadzēs uzklausīt trenera norādījumus svešā valodā. Lūdzu visi Rudņeva nod.irsēji - ikvienam no Jums ir iespēja sākt vākt parakstus referendumam "Par obligātu latviešu valodu Latvijas sportā". Pareizi, labāk nodomājiet, ko tas preziitis tur di.rš un turpiniet aplikt cilvēku, kurš Latvijai laikam acis atvēris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 15:04, pirms 12 gadiem
super!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-16 15:09, pirms 12 gadiem
Visu cieņu Gorkšam!
Slēpts komentārs: backdor

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 15:18, pirms 12 gadiem
un tas tavuprāt attaisno kāpēc latgale un daļa Rīgas aiziet un balso par divvalodību, lai tie 18 % latviešu latgalē vēl vairāk aizmirst savu valodu!

aris no kombuliem4 rakstīja: Tu jau kaa iists "ausekliitis" redzi tikai melnu un baltu.
Bet, iesaakumaa paskatamies Daugavpils nacionaalo sastaavu, 18% latvieshi, paareejie praktiski slaavi, logjiski, ka visa beerniiba jauniiba vinjam pagaajusi krieviskaa videe, bez iipashas vajadziibas perfekti zinaat latvieshu valodu, taapat Latvijas futbolaa, kaa zinaams pamatvaloda ir krievu, dziivodamies pa D-pils klubiem un krieviski runaajoshajaam junioru, jaunieshu izlaseem, diez vai vinsh savas valodas zinaashanas uzlaboja, peec tam Ungaarija, Polija, kur latvieshu valodu vispaar nevajadzeeja, logjiski, ka beigaas vinsh latviski saprot, bet runaat nemaak...

     [+] [-]

, 2012-10-16 15:54, pirms 12 gadiem
backdor rakstīja: Ha ha, klaunu bars ar Gorkšu priekšgalā ! Es biju domājis ka jāspēlē par tikšanu no grupas āra, izrādās par karogu un valodu. Tak neņemat izlasē tos kuri runā krievu valodā, un reizi 10 gados izcīnīto neizšķirtu pret Lihtenšteinu varēsiet uztvert kā sensāciju, mudaki !!!!!!!
Izklausīšos varbūt pēc liekuļa, bet teikšu tā - labāk izlase ar šķībām kājām, bet ar latvisku garu un lielu gribas spēku, nekā viduvēji spēlētāji bez motivācijas un ar neprasmi runāt latviski. Valsts izlasē vieta ir tikai tiem, kuri ciena šo valsti, tās karogu un valodu.

Esam pārāk daudz savas nacionālās vērtības atdevuši prostitūcijā. Laiks tā kā būtu pastāvēt pār tām, ar stingru nostāju un skaidriem spēles noteikumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 16:58, pirms 12 gadiem
Ir lietas ko mēs visi zinam,bet solīduma vai tolerances pēc nesakam.
Rudņeva teiktais jau nav meli,bet rakstuto viņu kā visai dumju,neizglītotu cilvēku.Starp futbolistiem un cilvēkiem ap futbolu droši neviena tāda vairs nav,vai ne. Starp kikbokseriem un visiem sporta veidiem,kur sit ar kājām.
Bet tomār valsts finansējumu gribētos lai piešķr basketbolam,vieglatlētikai, bobslejam,skeletonam, arī hokejam, kur ir kkādi panākumi un ''draudzīgāka'' vide.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 17:02, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādā veidā mēs liksim to saprast?
Ja Tev kāds krieviski ko jautā ( vai stāsta (darbā vai ikdienā), tad ignorē viņu, sakot, ka nesaproti viņu valodu un komunikācija nav iespējama
(uz tūristiem gan tas neattiektos).

     [+] [-]

, 2012-10-16 17:06, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Rudņevs ir nodevējs,tādus patriekt no valsts.
Tādiem nav vietas izlasē.
Ja esi dzimis,audzis,dzīvojis Latvijā+spēlē izlasē,tad tev ir jāzin valsts valoda.
Pietam kā varat fanot par to klaunu,viņš nav latvietis.
Tad jau Tu spļāvi uz televizora ekrāna, kad Vihrovs, un Zeļonijs izcīnīja medaļas, tā pat arī citu sporta veidu un sportistu gadījumos?

     [+] [-]

, 2012-10-16 17:09, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Tad jau Tu spļāvi uz televizora ekrāna, kad Vihrovs, un Zeļonijs izcīnīja medaļas, tā pat arī citu sporta veidu un sportistu gadījumos?
Nu, vismaz Vihrovu atceros saucot latvisko "Jā!" Bet nu sportisti nav tie intelektuālākie cilvēki ar tām gudrākajām galvām, tas tiesa. Tomēr tāpēc jau muļķību necelsim godā.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 17:12, pirms 12 gadiem
Visu cieņu, Kaspar, saņēmies un uzrakstīji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 17:23, pirms 12 gadiem
Cepuri nost kapteiņa priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 17:44, pirms 12 gadiem
Diezgan daudz taisnības ezītim. Rudņevs patiesībā pat cenšas palaikam izrādīt lojalitāti valstij --, bet aiz muļķības (taisnība Gorkšam) paspruka frāze, ko latvieši uztver kā apvainojumu (neba jau viņš tīšām gribēja apvainot, tik milzīgs muļķis viņš tomēr nevarētu būt). Savukārt tā taisnošanās arī tāda diezgan neveikla sanākusi. Iespējams, ka vajadzētu taisnoties vēlreiz un pārliecinošāk.

     [+] [-]

, 2012-10-16 17:50, pirms 12 gadiem
Bet, kas notiks, ja Rudņevs šovakar nodziedās himnu? Tad domāju, piekritīs visi, ka vaina būs izpirkta ar maigi sakot LIELU uzviju.

     [+] [-]

, 2012-10-16 18:38, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Visvairāk mani Rudņevā fascinā tas, ka dzīvojot un spēlējot Polijā viņš mācījās poļu valodu, Vācijā tagad vāciešu valodu. Bet Latvijā dzīvodams divas dekādes, nespēj tā pa īstam iemācīties latviešu valodu.
Rudņevs SUKA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 18:58, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet, kas notiks, ja Rudņevs šovakar nodziedās himnu? Tad domāju, piekritīs visi, ka vaina būs izpirkta ar maigi sakot LIELU uzviju.
Viņš himnu zin. Spēlē pret Slovākiju izskatījās, ka dziedāja. Tā pat atcerēsimies HSV pirmssezonas pasākumu, kurā katram kluba spēlētājam kaut kas bija jādzied - Artjoms izvēlējās Latvijas himnu. Bet tas jau te nevienu neinteresē...

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:04, pirms 12 gadiem
Paldies, Kaspar!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 19:22, pirms 12 gadiem
ja jau mēs esam tādi patrioti tad kāpēc latvieši brauc uz ārzemēm spēlēt futbolu ?

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:28, pirms 12 gadiem
wils23 rakstīja: Rudņevam pofig viņš tāpat nesapratīs, kas tajā vēstulē rakstīts...
Gan jau, ka Gorkšs iztulkoja..

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:34, pirms 12 gadiem
Gorkšam - NĒ !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:49, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Peec tava avatara bildes , izskataas , ka tu esi nacists.
Viņš ir VEF fans. Un vispār nedara godu ne sev, ne citiem. Bet par nacistiem diskusiju slēdzam, jo tas ir politiski un vēsturiski nekorekti.

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:50, pirms 12 gadiem
Fans_VEF rakstīja: ESMU PATRIOTS, UN PILNĪGI PIEKRĪTU GORKŠAM.
Nožēlojama profila bilde, kas pašu komentāru padara bezjēdzīgu un vērā neņemamu.

     [+] [-]

, 2012-10-16 19:52, pirms 12 gadiem
krievs paliek krievs,to jau es pamaniju,kad kodaam uz ielas

     [+] [-]

, 2012-10-16 20:18, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Saprotu, protams Gorkšu, bet kur viņš bija agrāk? Teorētiski lai spēlētu izlasē, ir jāmācās krievu valoda. Un tā ir bijis praktiski vienmēr kopš neatkarības atgūšanas. TAS IR NORMĀLI? Tad rakstiet vēstules Indriksonam, izglītības ministram, prezidentam! Nē, uzbruka vienam cilvēkam, no kura nekas nav atkarīgs. Domājat kaut kas mainīsies, ja Rudņevs iemācīsies pilnībā latviešu valodu? NĒ!!! Visa sistēma ir slima. Rudņevs pateica taisnību, kuru visi tā pat zināja. Dēļ tā viņš tagad nodevējs. Pahars, Stepanovs, Znaroks, Beļavskis, Fanduļs, Maticins, Čudinovs, Ščerbatihs(ok, beigās iemācījās) ir tieši tādi paši kā Rudņevs. Bet savulaik par viņiem biksēs čurājām. Viņi bija savējie, jo nerunāja par lietām, kuras mums nepatika.
Visi tagad saklupuši kaklā vienam cilvēkam kurš pateica taisnību par situāciju valstī. Kad sapratīsim, ka mēs paši vien esam vainīgi pie tādas situācijas valstī, tad varbūt kaut kas arī mainīsies uz labo pusi, un Kasparam treniņos nevajadzēs uzklausīt trenera norādījumus svešā valodā. Lūdzu visi Rudņeva nod.irsēji - ikvienam no Jums ir iespēja sākt vākt parakstus referendumam "Par obligātu latviešu valodu Latvijas sportā". Pareizi, labāk nodomājiet, ko tas preziitis tur di.rš un turpiniet aplikt cilvēku, kurš Latvijai laikam acis atvēris.
Nesalīdzini tos kuri jau gados ,vai dzimuši krievijā ,ar tādiem kā Rudņevs,kurš ir beidzis neatkarīgās Latvijas skolu.Pie tam M.Andersons agrāk rakstīja ,ka Beļavskis un Fanduls pārvaldot Latviešu valodu.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 21:07, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: Kopš šā brīža Latvijas futbolisti sarunāsies tikai latviski
Tu tiešām esi STULBS!
Nekas izlases komandas iekšienē nemainīsies, bet visādi idiņi vnk dabūja jaunu tēmu apspriešanai

  -1 [+] [-]

, 2012-10-16 21:07, pirms 12 gadiem
wils23 rakstīja: Rudņevam pofig viņš tāpat nesapratīs, kas tajā vēstulē rakstīts...
Rudņevs ir vecis! Pateica ko domā!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-16 22:12, pirms 12 gadiem
vakar vakarā komandas jaunpienācējiem bija jāķeras pie mikrofona un komandas vidū jādzied pašu izvēlēta dziesma. Latvijas izlases futbolista Artjoma Rudņeva (24) izvēle bijusi Latvijas valsts himna, ko futbolists, kā raksta laikraksts Welt, nodziedājis aizvērtām acīm un ar labo roku uz sirds.

Cik esmu dzirdējis, Bundeslīgā būšu pirmais Latvijas futbolists. Ceru pārstāvēt savu valsti ne sliktāk, kā tas izdevās Polijā

Rudņevs dzied Latvijas himnu un priecājas par...

     [+] [-]

, 2012-10-16 22:35, pirms 12 gadiem
Lai gan neesmu sajūsmā par Artjoma izteicieniem, taču jāņem vērā, ka tādā nu vidē viņš ir audzis un mācīts.Un atbildību par to būtu jāuzņemas mūsu valstsvīriem, un jāatbild par Latgales un D-pils pārkrievošanas nenovēršanu vai precīzāk - bezdarbību Latgales integrēšanā. Viņš ir LV patriots, tikai no mūsu skatupunkta - pavisam citādas Latvijas.

     [+] [-]

, 2012-10-16 22:39, pirms 12 gadiem
Paldies Kaspar par tavu pilsonisko drosmi un stāju!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 23:21, pirms 12 gadiem
Laba reklama Kasparam<PATRIOTS, FU!