Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mourinju: "Sezonas svarīgākajā spēlē bijām noguruši, bet pretiniece spēlēja svaigāka"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Mourinju: "Sezonas svarīgākajā spēlē bijām noguruši, bet pretiniece spēlēja svaigāka"
Žozē Mourinju vakar zaudēja
Foto: AFP/Scanpix

Madrides "Real" galvenais treneris Žozē Mourinju pēc piedzīvotās sakāves UEFA Čempionu līgas pusfinālā pret "Bayern" sūdzējās par to, ka viņa komanda bija vairāk nogurusi, jo, atšķirībā no Minhenes vienības, cīnās par savas valsts titulu.

Abas komandas savā laukumā uzvarēja ar 2:1, bet pēc bezvārtu neizšķirta papildus 30 minūtēs Madridē tika sisti 11 metru sitieni, kuru sērijā "Real" iesita tikai vienu no saviem četriem sitieniem, nespējot iekļūt finālā.

"Lai arī abas spēles bija līdzīgas, mēs vairāk bijām pelnījuši uzvarēt, jo esam sarežģītākā situācijā. "Real" cīnās par līgas titulu Spānijā, bet "Bayern" Vācijā ne. Ar mani tas pats atgadījās "Chelsea" laikā, kad "pendelēs" zaudējām Liverpūlei.

Mēs toreiz cīnījāmies par titulu, bet "Liverpool" atpalika 30 punktus un iepriekšējā Premjerlīgas spēle pret "Fulham" spēlēja ar rezervistiem. Tagad notika tas pats – ja nebūtu iesaistīti cīņā par La Liga titulu, nedēļas nogalē varētu atļauties atpūtināt dažus spēlētājus. Mēs varētu būt svaigāki," noguruma apstākli akcentēja Žozē Mourinju.

"Čempionu līgas finālā spēlēs Bundeslīgas 2. vietas ieguvēja un Premjerlīgas 5. labākā komanda. Abas pirms Čempionu līgas pusfināla atbildes mačiem varēja atļauties dot atpūtu saviem līderiem," piebilda Mourinju.

Portugāļi treneris sūkstījās par kalendāru, bet slavēja savus spēlētājus: "Kad Itālijā cilvēkiem teicu par kalendāra piekoriģēšanu, manī klausījās. Spānijā tas nav iespējams. Sezonas svarīgākajā mačā bijām noguruši. "Bayern" paveicās vairāk nekā mums. Mani spēlētāji jūtas lepni, viņiem neko nevar pārmest. Noteikti ar šo komandu vēlreiz mēģināšu uzvarēt Čempionu līgā!"

"Nospēlējot divas stundas, "pendeles" nav viegli iesist. Netrāpa pat pasaulē labākie – Krištianu Ronaldu, Lionels Mesi," norādīja Mourinju.

Finālā Mourinju fanos par "Chelsea", ar kuru viņam ir labi zināmās īpašās attiecības.

"Kad atradāmies vadībā ar 2:0, mums pietrūka kontroles pār bumbu. "Bayern" ir ļoti laba komanda. Savās mājās mums bija laba iespēja. "Pendeles" var trenēt, taču dzīvē viss notiek citādāk. Katrs var būt pārliecināts par savu sitienu, bet neiesisto sitienu cēloņus nevajadzētu meklēt. Šī neveiksme jāaizmirst pēc iespējas ātrāk," sacīja viens no retajiem, kurš vakar spēja realizēt pēcspēles 11 metru sitienu - Šabi Alonso.

"Bayern" vadītājs Jups Hainkess saprotamu iemeslu dēļ bija sajūsmā: "Šī bija maģiska nakts. Pirmajās 15 minūtēs mums bija lielas problēmas, bet spēles turpinājumā mana komanda dominēja. Aizvadījām sensacionālu maču un guvām īpašu uzvaru. Manuels Noeirs bija fantastisks – atvairīja divas "pendeles", bet trešo ar acīm novirzīja pāri vārtu pārliktnim."

"Alaba, Gustavo un Badštūbers paveica lielisku darbu, tāpēc ļoti žēl, ka viņi nevarēs palīdzēt finālā. Taču arī "Chelsea" nebūs četru pamatsastāva spēlētāju, tāpēc abas komandas būs vājinātā sastāvā. Pats galvenais, ka tikām finālā, šobrīd nekam citam nav nozīmes," sacīja Hainkess.

Izmantotie resursi:
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
The official website for European football –...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:52, pirms 12 gadiem
andritis999 rakstīja: paskaidrojiet man ads kapec pendeli sita ramoss?
nekadigi nevaru iebraukt bija ta4 kas sit
Ramoss sita taapat kaa Robens nesita..
Viens juut, ka var iesist, bet otrs pasaka, ka otru pendeli vinjsh nesitiis..

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:54, pirms 12 gadiem
Un jaapiekriit Hainkesam par tiem DQ.. Kas tas par finaalu, ja komanda nevar speeleet savaa stipraakajaa sastaavaa.. Taa ir komandu turniiru gada speele pasaulee.. Nespeeju iedomaaties Chelsea bez Terija, Ramiresa, Ivanovica vai Bayernu bez Alabas, Gustavo un Badstubera.. Bayernam ir viens Tymoschuk, kuru var likt gan Defaa gan DM poziicijaa, bet paareejaas 2 poziicijas?
Gruuti iedomaaties..

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 14:56, pirms 12 gadiem
arsenalfan rakstīja: Baigais zubrila esi,besiij sitie,skolniki,gan jau ka pirmajaa solaa seedeeji skolaa,vai arii veel ssedi mudaks!!!
Saprotu,kāpēc tevi tas aizskar, nešaubos,ka tev ļoti bieži nākas dzirdēt pārmetumus Sorry, vecais, bet kad es gāju skolā, tik traģiski (kā tu) nerakstīja pilnīgi neviens klasē, ja nu vienīgi pirmajās klasītēs. Tur nu galīgi nav jābūt zubrilam, lai puslīdz jēdzīgi rakstītu. Bet tavs līmenis ir vnk atbaidošs, tur paiet laiks,kamēr saprot, ko tu vispār esi gribējis pateikt. Ja tu domā,ka rakstīt jāmāk tikai latviešu valodas stundās, varbūt tu arī domā, ka skaitīt jāmāk tikai algebras stundās un veikalā pie kases dod visu naudiņu,kas tev ir,lai pārdevēja pati skaita?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 14:58, pirms 12 gadiem
Taisnību saka. Taču, līdz ar to, jo pārsteidzošāk, ka papildlaikā svaigāki izskatījās tieši RM, kas pamatīgi presingoja, kamēr Minhene spēlēja uz pretuzbrukumiem.

     [+] [-]

, 2012-04-26 14:59, pirms 12 gadiem
labdien rakstīja: Taisnību saka. Taču, līdz ar to jo pārsteidzošāk, ka papildlaikā svaigāki izskatījās tieši RM, kas pamatīgi presingoja, kamēr Minhene spēlēja uz pretuzbrukumiem.
minhene noskrējās spēles laikā, bija jāatvelk elpa.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 16:15, pirms 12 gadiem
Oasis rakstīja: Tas portugālis vienmēr meklē kaut kādus attaisnojumus, varēja taču reiz pa visām reizēm kā vecis ar olām atzīt, ka ir sakauts un novēlēt veiksmi saviem pretiniekiem.
to tu sauc par sakaušanu?!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 16:36, pirms 12 gadiem
"Bayern" vadītājs Jups Hainkess saprotamu iemeslu dēļ bija sajūsmā: "Šī bija maģiska nakts. Pirmajās 15 minūtēs mums bija lielas problēmas, bet spēles turpinājumā mana komanda dominēja.

Par kādu dominanci konkrēti viņš runā?

     [+] [-]

, 2012-04-26 16:58, pirms 12 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nekad neesmu sevi par tādu saucis. Tikai prognozes, kuras nepiepildījās.
tikai cirvis kurš skatās uz komandas vārdu nevis uz sakarīgu pamatojumu

     [+] [-]

, 2012-04-26 17:00, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: Kāds kaut ko rupji izsakās un uzdrošinās CR7 saukt par veceni? GOMEZ OFFICIĀLI IR ATZINIES ka ir gejs, tātad visi kas rēc par CR7 ka viņš tur ir kaut kāds nepareizs, iznāk ka jums smadzenes vispār nestrādā.
Tas, ka Gomess respektē homoseksuāļu tiesības, vēl nenozīmē, ka viņš ir gejs. Ja viņš būtu gejs, tad līdz ar savu viedokli būtu arī atklājis savu "netradicionālo" orientāciju. Tātad Gomess nav homoseksuālis.

Un tādiem "smukulīšiem" kā Ronaldu allaž sies klāt tādas lietas. Bet šī tendence vairāk ir tieši tādās valstīs kā Latvija, jo, piemēram, Itālijā neviens necepas par to, ka Markizio redzēts ar sievišķīgu rokassomiņu Un Ronaldu gadījumā tam mazāks sakars ar ārējo izskatu, kā ar "raudāšanu". Tā gan viņam vilksies līdzi vēl ilgi un dikti.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 17:02, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: to tu sauc par sakaušanu?!
Sakāve ir sinonīms vārdam zaudējums. Tas nav tas pats, kas sagrāve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 19:27, pirms 12 gadiem
labdien rakstīja: Taisnību saka. Taču, līdz ar to, jo pārsteidzošāk, ka papildlaikā svaigāki izskatījās tieši RM, kas pamatīgi presingoja, kamēr Minhene spēlēja uz pretuzbrukumiem.
Real maiņu sekas imho. Svaigs Iguains varēja izskrieties un presingot defu, kā arī Granero un Kakā iziešanas rezultātā Bayern pakāš midu..
p.s. Fināls tomēr jāredz, bet tas būs last. Jāpavēro, kā friči reprezentēs Barsu un durs tam busam riepas..
Veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 19:49, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas, ka Gomess respektē homoseksuāļu tiesības, vēl nenozīmē, ka viņš ir gejs. Ja viņš būtu gejs, tad līdz ar savu viedokli būtu arī atklājis savu "netradicionālo" orientāciju. Tātad Gomess nav homoseksuālis.

Un tādiem "smukulīšiem" kā Ronaldu allaž sies klāt tādas lietas. Bet šī tendence vairāk ir tieši tādās valstīs kā Latvija, jo, piemēram, Itālijā neviens necepas par to, ka Markizio redzēts ar sievišķīgu rokassomiņu Un Ronaldu gadījumā tam mazāks sakars ar ārējo izskatu, kā ar "raudāšanu". Tā gan viņam vilksies līdzi vēl ilgi un dikti.
Runājot par raudāšanu. Nu atvaino, bet 19 gadu vecumā spēlējot pamatsastāvā, Eiropas čempionāta finālā, mājās savu skatītāju priekšā, būt izteiktiem favorītiem pret Grieķiju un zaudēt ... Reti kurš tik jauns būdams neizplūstu asarās. Un ņirgāties par to var tikai ļoti nenobrieduši cilvēki.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-26 19:51, pirms 12 gadiem
It's all about #23 rakstīja: To, ka es uzrakstīju, ka Bayern nebūs iespējas aizķerties - vaitad bija? Spēli uzvarēja Real. Bet karu - Bayern.
Tikai gribēju piebilst, ka šādas spēles spēlē ar domu par rezultātu divu spēļu summā. Spēki bija pilnībā līdzvērtīgi. "Bayern" atguvās no ļoti neveiksmīgā sākuma un izpildīja uzdevumu - guva vārtus. Līdz pamatlaika beigām nevarētu teikt, ka "Real" pēc 2:0 būtu bijušas kaut kādas īpašas priekšrocības. Divus vārtus sākumā iesita, bet tas arī viss.
Vai "Bayern" bija iespēja aizķerties? - Bija, un viņi to izdarīja, gūdami vārtus. Protams, bija arī citas iespējas, tomēr spēle likumsakarīgi tikai novesta līdz "pendelēm". Un tur nu katram bija iespēja demonstrēt savu individuālo meistarību un nervu sistēmas stiprumu. Tagad tas viss ir aiz muguras, un visas domas tikai par finālu.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-26 19:54, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Runājot par raudāšanu. Nu atvaino, bet 19 gadu vecumā spēlējot pamatsastāvā, Eiropas čempionāta finālā, mājās savu skatītāju priekšā, būt izteiktiem favorītiem pret Grieķiju un zaudēt ... Reti kurš tik jauns būdams neizplūstu asarās. Un ņirgāties par to var tikai ļoti nenobrieduši cilvēki.
Kādā 19 gadu vecumā?! Par ko Tu vispār runā?! Es vārdu "raudāšana" speciāli ieliku pēdiņās, lai būtu skaidrs, ka tas nav domāts burtiskā nozīmē. Es biju domājis grimases apelējot pie tiesnešiem un lūdzoties fiksēt pārkāpumu. Neviens ne par vienu neņirgājas; es tikai konstatēju faktu.

     [+] [-]

, 2012-04-26 19:56, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sakāve ir sinonīms vārdam zaudējums. Tas nav tas pats, kas sagrāve.
tik un tā es to gluži arī par sakāvi nenosauktu, drīzāk par stresu.

     [+] [-]

, 2012-04-26 19:58, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādā 19 gadu vecumā?! Par ko Tu vispār runā?! Es vārdu "raudāšana" speciāli ieliku pēdiņās, lai būtu skaidrs, ka tas nav domāts burtiskā nozīmē. Es biju domājis grimases apelējot pie tiesnešiem un lūdzoties fiksēt pārkāpumu. Neviens ne par vienu neņirgājas; es tikai konstatēju faktu.
cilvēks no visas sirds ņem futbolu pie sevis, tapēc emocijas ir tīri saprotamas, tu labāk paskaties Gomeza nevis emocijas bet vienkārši kustību un smaidīšanu, izturēšanos.

     [+] [-]

, 2012-04-26 20:32, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādā 19 gadu vecumā?! Par ko Tu vispār runā?! Es vārdu "raudāšana" speciāli ieliku pēdiņās, lai būtu skaidrs, ka tas nav domāts burtiskā nozīmē. Es biju domājis grimases apelējot pie tiesnešiem un lūdzoties fiksēt pārkāpumu. Neviens ne par vienu neņirgājas; es tikai konstatēju faktu.
Es runāju par Euro 2004 kur viņš raudāja vārda tiešā nozīmē. Un činkstētāji kuri apelē pie tiesnešiem ir vismaz 3 katrā (!!!) komandā.

     [+] [-]

, 2012-04-26 20:46, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: tik un tā es to gluži arī par sakāvi nenosauktu, drīzāk par stresu.
Stress abām komandām. Bet sakāve tikai vienai no tām. Zaudējums vai sakāve, tam nav nozīmes. Sakāve vienkārši skan poētiskāk, gluži kā kaujā, cīņā.

Par emocijām...var izturēties vīrišķīgi un var izturēties sievišķīgi, kas nu kura dabā. Katram savs raksturs un emociju izpausmes veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-26 20:50, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Es runāju par Euro 2004 kur viņš raudāja vārda tiešā nozīmē. Un činkstētāji kuri apelē pie tiesnešiem ir vismaz 3 katrā (!!!) komandā.
Es atceros, bet par tādām lietām nerunāju, jo tas ir tikai cilvēciski. Un arī pašu "apelēšanu" kā tādu neuzsveru, bet gan emociju izpausmes veidu, grimases. Bet Ronaldu šajā ziņā daudz palīdzējuši tiesneši. Jo vairāk viņu ignorē, jo vairāk portugālis saprot, ka tā nevajag darīt, un kļūst morāli nobriedušāks. Visu cieņu viņam par to!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 21:51, pirms 12 gadiem
JezusKristus rakstīja: Real maiņu sekas imho. Svaigs Iguains varēja izskrieties un presingot defu, kā arī Granero un Kakā iziešanas rezultātā Bayern pakāš midu..
p.s. Fināls tomēr jāredz, bet tas būs last. Jāpavēro, kā friči reprezentēs Barsu un durs tam busam riepas..
Veiksmi!
Iespējams, jā. Taču Granero ar Iguainu uznāca tikai papildlaika otrajā pusē. Tā kā, ej nu sazin, bet Kakā neskatoties uz neproduktīvo spēli ienesa gana daudz dzīvīguma, tas gan. Pietam Hainkess tikai vienu maiņu veica, pareizi.

Fināls tad jau - pēdējā spēle, ko skatīsies, kā sapratu, ja? Jā, nu baigi. Baiga tā dzīve uz zemes šīs.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-26 22:00, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es atceros, bet par tādām lietām nerunāju, jo tas ir tikai cilvēciski. Un arī pašu "apelēšanu" kā tādu neuzsveru, bet gan emociju izpausmes veidu, grimases. Bet Ronaldu šajā ziņā daudz palīdzējuši tiesneši. Jo vairāk viņu ignorē, jo vairāk portugālis saprot, ka tā nevajag darīt, un kļūst morāli nobriedušāks. Visu cieņu viņam par to!
Piekrītu, esam atraduši kopsaucēju

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:01, pirms 12 gadiem
edijs7 rakstīja: Piekrītu, esam atraduši kopsaucēju
Prieks par to

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:05, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Hose,tu esi lielakais cirvis ar kadu man nacies saskarties!
Iesledz youtube,tur pilns ar muzikiem kas radu pec zaudetas speles!
Vispār jau to visu vari attiecināt pats uz sevi! Ja nespēj izlasīt vairāk par vienu komentāru, es Tev nespēju palīdzēt, jo neesmu sertificēts psihologs. Varēji izlasīt arī nākamos komentārus, kuros es precizēju savu domu. Bet pārtiekot tikai no kolas un burgeriem, mazās pelēkās šūniņas Tev pamazām sāk atteikt, kas ir acīmredzams

     [+] [-]

, 2012-04-26 23:55, pirms 12 gadiem
labdien rakstīja: Fināls tad jau - pēdējā spēle, ko skatīsies, kā sapratu, ja? Jā, nu baigi. Baiga tā dzīve uz zemes šīs.
Nerēc. Sakrājies vienkārši, no tiesāšanas līdz pat futbolam kā tādam.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-27 00:36, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Hose,tu esi lielakais cirvis ar kadu man nacies saskarties!
Iesledz youtube,tur pilns ar muzikiem kas radu pec zaudetas speles!
runa jau nav par to vienu epizodi,ko piesējies,tālāk viss ir paskaidrots, visi saprot kāpēc Kristiano tajā reizē raudāja,atceries Pasaules čempionātu,tad jau ko piesiet Kimam Jongam no Ziemeļkorejas,kas raudāja vispār pirms spēles,himnas izpildes laikā

     [+] [-]

, 2012-04-27 02:06, pirms 12 gadiem
fc barcelona the best rakstīja: kkaadu iemeslu jau vienmer atradiiss mourinjo!
Bet tavai komandai bija tieši tas pats zaudējuma iemesls. Jums pat bija par vienu dienu mazāk atpūtai!

     [+] [-]

, 2012-04-27 02:12, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vispār jau to visu vari attiecināt pats uz sevi! Ja nespēj izlasīt vairāk par vienu komentāru, es Tev nespēju palīdzēt, jo neesmu sertificēts psihologs. Varēji izlasīt arī nākamos komentārus, kuros es precizēju savu domu. Bet pārtiekot tikai no kolas un burgeriem, mazās pelēkās šūniņas Tev pamazām sāk atteikt, kas ir acīmredzams
Hosē, gribēju tevi apsveikt ar Bayern iekļūšanu finālā! Un novēlu tajā vāciešiem uzvarēt! Jūs bijāt ļoti labi šajos dueļos, bet mums pietrūka nedaudz spēku un veiksmes. Nekas, nākamgad atkal tiksimies - vai pret Bayern vai Juvi. Ja Žozē neaizies pēc šīs sezonas, tad Madride nākamajā sezonā būs ļoti stipra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja