Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Pētījums: kādas algas tiek maksātas Virslīgas futbolistiem?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

2015.gads klauvē pie durvīm, bet par Virslīgas futbolu mēs jums stāstām pat Vecgada dienā. Šoreiz par lietu, kas tradicionāli interesē daudzus - cik tad pelna sportisti? Ir iespēja ielūkoties Virslīgas futbolistu maciņos...

Priekšvārds
Daudziem noteikti šķitīs jocīgi, ka materiāls par Virslīgas futbolistu algām tiek publicēts šādā datumā - 31.decembrī. Īsumā paskaidrošu, kāpēc tā. Pirmkārt, runā taču, ka nav labi iesāktos darbus vecā gadā nepabeigt un atlikt uz nākamo. Tāpēc steidzu "finišēt" šodien. Savukārt īstais iemesls ir tāds, ka šis materiāls, par 90% tapis jau vasarā, nekādi netika pabeigts, jo iztrūka dažu informācijas posmiņu (lasi: datu par pāris klubu spēlētāju algām). Cerēju šos posmiņus "izķert", taču tā arī neizdevās. Ņemot vērā, ka šī materiāla tapšanā ieguldīts liels darbs, publicēju to, kas ir manā rīcībā, tagad. Skaidrs, ka 2015.gadā daudz kas no zemāk minētā vairs nebūs aktuāls un Latvijas nestabilajā futbola vidē varbūt nebija aktuāls jau rudenī (kā jau teicu, datus lielākoties ievācu vasarā - to paturiet prātā, lasot šīs rindas), taču kopējo priekšstatu, kopējo "garšu" par Latvijas futbola algu cipariem, ceru, iegūsiet.

Turpinot ievadu, sacīšu, ka savus avotus neatklāšu un klubiem, kuriem varbūt varētu nepatikt konkrētu algu ciparu publicēšana, raganu medības sākt nav jēgas, jo šī materiāla tapšanā tika aptaujāts patiešām liels skaits Latvijas futbola cilvēku un tikai šādā veidā ieguvu daudz maz precīzas algu aprises Latvijas Virslīgā. Materiāla mērķis bija noskaidrot un salīdzināt pamatsastāva spēlētāju vidējās algas (uzsvēršu – algas „uz rokas”, jo nevēlos iegāzt klubus un skaidrot/publicēt informāciju saistībā ar aploksnēm un tamlīdzīgām lietām) starp Virslīgas klubiem, tiesa, gala rezultātā šo salīdzinājumu izdarīt ir grūti, jo ir daži klubi, kuros algu amplitūda ir liela, tāpat ir klubi, kur algas lielā mērā ir virtuālas (solītas, taču nemaksātas). Noteikti ņemiet arī vērā, ka skaitļos var būt neprecizitātes, jo paļāvos uz saviem avotiem. Par vienu gan varat būt droši - pats neko neizfantazēju, informācija iekrāta no patiešām futbolam tuviem cilvēkiem. Bet par visu pēc kārtas.

Algas

Neskatoties uz "Ventspils" direktora Andreja Butrika apgalvoto, ka viņa klubā algas nav lielākās Latvijā, mana pētnieciskā darbiņa rezultāti tomēr liecina, ka līdere algu ziņā ir tieši "Ventspils", kas turklāt pozitīvi izceļama ne tikai algu lieluma, bet arī visādā citādā ziņā – algas ir stabilas, paredzamas, to izmaksa allaž notiek laicīgi, godīgi tiek maksāti visi nodokļi utt. Vidējās algas pamatsastāva vīriem svārstās robežās no 1 000 līdz 1 500 eiro. Tas ir uzskatāms par vidējo līmeni, tomēr ir arī vismaz divi futbolisti (Latvijas izlases dalībnieki), kuri saņem 2 500 eiro. Piemēram, viens no "Ventspils" vasaras transfēru perioda ieguvumiem tika pie 1 600 eiro algas. Savukārt mazāk par vidējo līmeni saņem gados jaunie futbolisti, kuri tikai pakāpeniski iekāpj lielajā komandā – viņu alga ir "piesieta" spēles laikam, taču tiem, kas daudz maz spēlē, "saskrienot" aptuveni 600 eiro. Kas attiecas uz prēmijām, tad par uzvarām atsevišķās spēlēs tās nepienākoties, bet ir prēmijas par iegūtu čempionu titulu.

Pagājušās un šīs sezonas vicečempiones "Skonto" vidējās algas esot ap 1 000 eiro, kā arī ir paredzētas visnotaļ būtiskas prēmijas par labiem rezultātiem. Ņemot vērā finansiālās problēmas, "Skonto" gadījumā ir vērts mazliet atskatīties pagātnē un noskaidrot, kā tad visa šī situācija attīstījās. Pēdējais "normālais" gads bija 2011., kad kavējumu neesot bijis. Pirmās problēmas parādījās 2012.gadā, tomēr pēcāk futbolistiem vairums parādu tika atmaksāts un palika vienīgi "astīte" par trim mēnešiem. Savukārt 2013.gadā problēmas jau sāka žmiegt pamatīgāk un par šo gadu velkas sešu mēnešu parāds [atkārtoju - tāda bija situācija 2014.gada vasarā]. Līdz ar to, piemēram, 2013.gada algas droši var dalīt ar divi – līdz 2014.gada rudenim bija samaksāta tikai puse no 2013.gadā solītā. Kā jau esat lasījuši mūsu portālā, šīs sezonas beigās visi parādi it kā esot nomaksāti.

2013.gada bronzas medaļniecei Daugavpils "Daugavai" samaksas sistēma esot itin komplicēta, un algas lielā mērā atkarīgas no… tā cilvēka garastāvokļa, kurš "mīl Latvijas futbolu". Tomēr pienāk ziņas, ka uzticamākie komandas dalībnieki, kuru vārdi Latvijas futbolā komentārus neprasa (Ignatāns, Solovjovs), vai arī ilggadējie pamatsastāva spēlētāji (daugavpilieši, piemēram, Kokins) saņemot algu robežās 1 000 – 1 500 eiro. Līderis Kosmačovs, iespējams, vēl vairāk. Tādu ļoti labi apmaksāto gan nav daudz, un, runājot par pamatsastāva vidējo algu, tā varētu būt ap 600 eiro. Piemēram, vietējie futbolisti, kuri tik augstu nekotējas, saņem zem 1 000 eiro, jaunieši vispār tikai ap 200 eiro. Leģionāri saņem vismaz 716 eiro, kas ir minimālā summa, kas jāmaksā, lai saņemtu uzturēšanās atļauju Latvijā (vismaz oficiāli). Tiesa, pirmkārt, dzirdēts, ka tieši gruzīni algas prasību ziņā ir pieticīgāki salīdzinoši ar citu tautību pārstāvjiem un piekrīt arī 600 eiro piedāvājumam. Otrkārt, ar leģionāriem gadās tā, ka sākotnēji piesola (un varbūt arī maksā) solīdu 1 500 eiro algu, bet pēcāk, pamatojot ar ne tik spilgtu sniegumu kā gaidīts, summa nosacīti tiek izdalīta ar divi.

Attiecībā uz "leišu" Rīgas "Daugavu" izdevās iegūt datus par latviešu futbolistiem, bet liels noslēpumainības plīvurs slēpa lietuviešu algas. Var nojaust, ka Rīgas "Daugava" atšķiras no citiem Virslīgas klubiem ar to, ka šeit ārzemnieki pelna vairāk nekā vietējie, un, iespējams, šī starpība ir būtiska. Tā gan vairāk tāda zīlēšana, taču zināms, ka "vidējais latvietis", kurš ir "Daugavas" pamatsastāvā, pelna 400-700 eiro. Skaidrs, ka tādam Mantam Savenam cipari ir krietni iespaidīgāki. Jāpiebilst, ka dzirdēts par nelieliem aizkavējumiem algu izmaksā arī Rīgas "Daugavā" – tiesa, viens mēnesis uz tā paša "Skonto" fona ir totāls nieks.

Lai gan algas nav lielas, toties par to saņemšanu nekad nav jāraizējas "Jelgavā" – šai klubā jautājums ir labi sakārtots un kavējumi netiek pieredzēti. Sešiem pamata spēlētājiem (sauciet par līderiem, ja vēlaties) alga ir 600-700 eiro, bet pārējiem tā sauktajiem rotācijas futbolistiem 400-500 eiro. Vislabāk apmaksātais esot Artis Lazdiņš, kura alga ir aptuveni 1 000 eiro. Kas attiecas uz prēmijām, tad vasarā tika mainīta sistēma - uzvaras pret TOP4 komandām tiek novērtētas dāsnāk nekā uzvaras pret otro ešelonu. Nesenā pagātnē katrs par jebkuru uzvaru saņēma 30 eiro.

Diemžēl par "Liepāju" neuzzināju praktiski neko. Nojaušams tikai tas, ka jauniešiem algas ir salīdzinoši pieticīgas un var pieļaut, ka pieredzes bagātajiem, piemēram, Grebim un Afanasjevam, tās ir solīdākas. Tāpat jau vasarā dzirdēju šādas tādas runas par nelieliem algu aizkavējumiem, ko nesenā intervijā mūsu portālam atzina arī kluba prezidents Māris Verpakovskis. Atgriežoties pie algām, vienīgais, ko spēju uzzināt, bija kāda citas komandas pārstāvja minējumi - sak, pirmo gadu nopietnā līmenī spēlējošie jaunieši varētu pelnīt 350 eiro, pieredzējušie 500-600 eiro. Kā zināms, Ivanovam algu maksāja individuālie sponsori, un, visticamāk, tā bija ievērojami lielāka nekā pārējiem komandas spēlētājiem. Jebkurā gadījumā Ivanova gadījums ir izņēmums un skaidrs ir tas, ka "Liepāja" visā visumā būvē jaunus pamatus un sāk no salīdzinoši zema algu līmeņa, jo vēl 2013.gadā vislabāk apmaksātais "Liepājas metalurga" spēlētājs saņēma divus tūkstošus eiro.

Ļoti grūti bija iegūstamas ziņas par "Spartaku", un nojaušams, ka šai klubā algas ļoti atšķiras. Sezonas sākumā lielākajām zvaigznēm Edgaram Gauračam un krievam Aleksejam Sapogovam maksāja 5 000 eiro mēnesī(!), un tas, visticamāk, ir šīs sezonas absolūtais rekords starp visiem klubiem. Citi saņem krietni mazāk, tomēr, piemēram, Latvijas čempions Vitālijs Smirnovs arī saņēma (saņem?) pieklājīgu summu - 2 000 eiro. Skaidrs, ka gados jaunajiem, kā arī vēl neko nepierādījušajiem leģionāriem algas ir ievērojami mazākas. Diemžēl pat aptuvenus datus par "pārējiem" iegūt neizdevās. Toties noskaidroju, ka "Spartakā" mēdz būt savdabīga pieeja algu izmaksā kā tādā – ja komanda, piemēram, zaudē divas spēles pēc kārtas, tad algas mēdz "iesaldēt", proti, nopelnītais tiek uzskaitīts, taču netiek izmaksāts. Ja komanda "labojas" un uzvar divas spēles pēc kārtas, tad tiek izmaksātas gan attiecīgā mēneša algas, gan "iesaldētās". Šādu un tamlīdzīgu pieeju labi ilustrē arī šāds notikums - šī gada pēdējā Jūrmalas derbijā pēc zaudēta puslaika (0:1) "Spartaka" futbolistiem no vadības piedraudēts ar algu neizmaksāšanu zaudējuma gadījumā, un 2.puslaiku "Spartaks" nospēlēja nesalīdzināmi labāk un uzvarēja maču ar 2:1.

Smagi gāja arī ar informācijas iegūšanu par "Jūrmalu". Izdevās uzzināt, ka pirms sezonas tika solītas sapņu pilis, kas dažam labam pārvērtās par murgu (lasi: solītā nepildīšanu). Proti, vietējā futbolā labi zināmajiem Pāvelam Mihadjukam, Maksimam Rafaļskim (varbūt vēl kādam) tika solītas 1200-1500 eiro mēnešalgas, tomēr, solīto nesaņemot, bija bēdīgi slavenais spēles boikots un galu galā kluba pamešana. Varam tikai pieņemt, ka arī leģionāriem, kuru CV lielākoties Latvijas līmenim bija ļoti pieklājīgs, solīja ko līdzīgu. Pēc vasaras pārkārtošanās (būtībā sezonas otrajā pusē spēlēja pavisam cita komanda) algas it kā tiekot maksātas, taču to lielums, visticamāk, ir būtiski mazāks nekā pieminētie/solītie skaitļi sezonas sākumā. Piemēram, no Rīgas "Daugavas" paņemtā Edgara Kārkliņa darba samaksa it kā esot bijuši 600 eiro.

"Metta"/LU, kas sevi pozicionē kā studentu komandu, attiecīgi arī maksā - jaunieši mēnesī saņem 200 eiro. Tomēr lielākais ieguvums ir bezmaksas studijas "Latvijas Universitātē" - šādā veidā var ietaupīt aptuveni 1 500 eiro vienā studiju gadā. "Mettai" šogad pievienojās arī pāris pieredzējuši futbolisti ar spēcīgu CV (Kalns, Hščanovičs), un viņi esot saņēmuši ap 700 eiro ik mēnesi. Visiem futbolistiem tika solītas arī prēmijas par labiem rezultātiem, taču šo rezultātu nebija.

Virslīgas jaunpienācēja "Daugavpils" spiež uz jaunatnes ievešanu lielajā futbolā un ar algām neaizraujas (nevar atļauties aizrauties…). Algas saņem retais. Leģionāri būtībā samaksu nesaņem (uzturēšanās algu būtībā maksā paši par sevi) un pārstāv "Daugavpili" ar mērķi izsisties augstāk. Izņēmums ir Nakano Rjotaro, kuram bija cietā ~300 eiro alga, kā arī viens no jaunajiem talantiem (minimālā alga), plus pieredzējušais Pāvels Riževskis, kuram tiek piemesti šādi tādi "pabalsti". Lielākais ieguvums futbolistam, pārstāvot "Daugavpili", ir bezmaksas treniņprocess (tai skaitā ēdināšana pēc treniņiem, pirms/pēc spēlēm, medicīniskie pakalpojumi, ekipējums, apdrošināšana utt.), tiem pāris pieredzējušajiem ir iespējas kļūt par treneriem BFC sistēmā, savukārt jaunajiem, protams, ir iespēja sevi pierādīt un izsisties augstāk.

Bija arī trekni laiki…
Latvijas klubu futbols piedzīvo smagus laikus un pašsaprotams, ka pirms vairākiem gadiem algas bija daudz, daudz lielākas (pat stabilajā "Ventspilī" tās esot bijušas piecreiz lielākas, kā to nesen mums atzina Butriks). Varētu vēl ieguldīt ļoti lielu pētniecisko darbu, lai noskaidrot vēsturiskos algu lielumus, taču šobrīd došu vien pavisam minimālu ieskatu.

Pārstāvot "Skonto", vēl 2006.gadā varēja nopelnīt 50 tūkstošus eiro sezonā! Aptuveni 38 tūkstoši no tā bija "cietā alga", 12 tūkstoši prēmijās. Uzvarot niknākās sāncenses "Liepājas metalurgu", "Ventspili", tika izmaksātas prēmijas dažu tūkstošu dolāru apmērā! Treknajos 2006./07.gados pat pieveicot pastarīti "Olimpu", pienācās 900 eiro prēmija. Tajos laikos nopelnīt mēnesī, piemēram, 2 500 eiro bija ļoti pieticīgs un vājš "rezultāts"...

"Ventspils" aptuvenos algas skaitļus "treknajos gados" arī varat nojaust, kaut vai primitīvi pareizinot šī brīža algu skaitļus, kas publicēti šai materiālā, ar pieci. Piemēram, gruzīns Mentešašvili Ventspilī pelnīja ap 10 tūkstošiem eiro. "Liepājas metalurgā" labākajos gados maksāts ap 4 000 eiro, bet pirms gadiem četriem, kad pirmoreiz parādījušās "problēmas" (pēdiņās tāpēc, ka tagad visi par tādām "problēmām" un algām būtu stāvā sajūsmā), tika maksāti 2 800 eiro mēnesī. Daugavpils "Daugavā" "ziedu laikos" leģionāri saņēma 2 000 - 2 500 eiro mēnesī. Tādi, lūk, bija laiki.

Iespējams, vidējā alga Virslīgas pamatsastāva spēlētājam

KlubsMēnešalga (€)Piezīmes
Ventspils1 300pāris futbolistiem ir 2 500; jauniešiem ap 600
Skonto1 000algas pēdējos gados tika būtiski kavētas
Daugava D1 000algas mēnesi no mēneša svārstās
Daugava R500minētais skaitlis attiecas uz Latvijas futbolistiem; leiši visdrīzāk saņem vairāk
Jelgava500
Daugavpils-trīs spēlētāji „izņēmuma kārtā” saņem nelielas algas; pārējie nesaņem neko
Spartaksamplitūdano dažiem simtiem vietējiem bez stipra CV līdz vairākiem tūkstošiem zvaigznēm
Jūrmala500sezonas 1.pusē solītas 1200-1500; 2.pusē reāli maksātas ap 500-600
Liepāja400ļoti aptuvens skaitlis
Metta/LU200par velti studijas; pāris pieredzējušajiem algas ap 700

Pēcvārds
Noteikti atradīsies kāds, kurš ar bravūrību skandinās, ka pelna vairāk nekā vairums Virslīgas spēlētāju (kuriem teorētiski īsās karjeras laikā būtu jāpagūst sapelnīt visai dzīvei), tomēr aicinātu paturēt prātā, ka Latvijas futbola klubi ir nerentabli, un, neskatoties uz to, Virslīgas klubos tiek ieguldīts daudz privātu līdzekļu. Latvijas sporta līdzjutējs finansiālā ziņā klubiem daudz nespēj dot, līdz ar to mūsu sportā lielākie/varenākie klubi ir tie, kam izdodas piesaistīt cita veida naudu, proti, politisko naudu („Dinamo”, VEF). Atliek vien cerēt, ka Latvijas futbola klubu līmenī ne tikai sportiskā ziņā, bet arī finansiālā ziņā 2014.gadā tika sasniegts zemākais līmenis...

  +7 [+] [-]

, 2014-12-31 14:08, pirms 9 gadiem
"Spartaks līdz vairākiem tūkstošiem zvaigznēm "
Šitas jums labi sanāca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2014-12-31 14:12, pirms 9 gadiem
Es biju dziļi pārliecināts, ka tās summas ir daudz lielākas...

  +8 [+] [-]

, 2014-12-31 14:20, pirms 9 gadiem
Kā saka Slakteris - Nothing Special! Tomēr tas ir darbs un nopelna savai maizītei naudiņu.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 14:20, pirms 9 gadiem
Interesanti uzzināt, neliels pārsteigums, ka Liepāja bijusi noslēpumaina. Varbūt lai citi nepārvilina?

  +8 [+] [-]

, 2014-12-31 14:23, pirms 9 gadiem
KazahsLV rakstīja: Kā saka Slakteris - Nothing Special! Tomēr tas ir darbs un nopelna savai maizītei naudiņu.
Nu kā daži skontieši (Apija, Klimaiašvilli) pusslaktēti sezonas otrajā pusē spēlēja, nu nez, neliekas man tās naudas vērts.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 14:30, pirms 9 gadiem
Lielisks raksts, būtu interesanti palasīt arī tik pat detalizetu raksru par citiem Lv sporta veidiem, cik vidēji sportisti saņem tajā pašā LBL, latvijas hokeja virsliga, handbolā,volejbola. Es tagad ta padomaju diez cik saņem, riteņbraucēji kas brauc rietumu delfin komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:34, pirms 9 gadiem
kegums rakstīja: Interesanti uzzināt, neliels pārsteigums, ka Liepāja bijusi noslēpumaina. Varbūt lai citi nepārvilina?
Liepāja arī pirms klubs nebija vēl izveidots,arī bija noslēpumains,nekādu infu nevarēja saņemt,suveizda vienā dienā ieliek rakstu par kādiem tur mistiskiem investoriem kuri tā arī neuzradās,nākamajā dienā jau parādas raksts ka Liepāja startēs guņas čempī!
Un pareizi vien ir!Klubam apkārt ir tik pašpuikas,un nav ko daudz bazarēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 14:35, pirms 9 gadiem
Apmēram kaut ko tādu biju gaidījis. Neviens cipars nepārsteidza (izņemot Daugavpili, kas vispār nemaksā algas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 14:40, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Aizkavējumi Rīgas Daugavā saistīti ar toto lēno darbību
Kamēr tiek ieskaitīts vinnests spēlētāju kontos (lasi, toto kontos) mēnesis var aiziet. Tāpēc jāizvēlas toto kantori, kur izmaksas notiek ātrāk
kā tu tā par savu mīļoto 2013 gada klubu runā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-12-31 14:43, pirms 9 gadiem
Principa preks Latvijas meroga ir normali, parastam vidusmera spletajam 500-600, lideriem 2x vairak ap tusktoti un jauniesiem kamer nezicina vietu pamatsatava tas pienemtais LV minimums. Neko vairak jau klubi nevar ari atlauties, jo vienigie ienakumi ir tik cik sponsori atmet, citas pelnas praktiski nav, jo reti izdodas kadam savus speletajus notirgot.

 +15 [+] [-]

, 2014-12-31 14:44, pirms 9 gadiem
Kādā valstī dzīvojam, ka šādi dati žurnālistam jāmedī turpat pusgadu... Normālā valstī un čempionātā tam jābūt absolūti atklātai informācijai, un jābūt izvietotai federācijas vai čempionāta mājaslapā, kā tas ir profesionālajos čempionātos pieņemts.
Tas pats attiecas arī uz basketbola čempionātu un vēl dažiem, kur tiek maksātas algas par spēlēšanu!

Vnk aizdomājieties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 14:49, pirms 9 gadiem
KazahsLV rakstīja: Kā saka Slakteris - Nothing Special! Tomēr tas ir darbs un nopelna savai maizītei naudiņu.
un desinai ar toto

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:49, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Kopš RD pārstāja mani informēt, kuras spēles būs toto, nolēmu atriebties un atklāt visu patiesību
Tak to ka tas ir TOTO projekts(DR) bija zināms vēl pirms 2013 gada,
2014 gadā viss pirmais riņķis priekš DR bija viens liels TOTO!
skābekli jāgriež šim klubam nost!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 14:51, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepāja arī pirms klubs nebija vēl izveidots,arī bija noslēpumains,nekādu infu nevarēja saņemt,suveizda vienā dienā ieliek rakstu par kādiem tur mistiskiem investoriem kuri tā arī neuzradās,nākamajā dienā jau parādas raksts ka Liepāja startēs guņas čempī!
Un pareizi vien ir!Klubam apkārt ir tik pašpuikas,un nav ko daudz bazarēt!
Pats par atklātību iestājies, bet te nav ko bazarēt! Visam jābūt galdā. Kas vēl par pašpuikām? Rajona huligāni?

 +14 [+] [-]

, 2014-12-31 14:51, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kādā valstī dzīvojam, ka šādi dati žurnālistam jāmedī turpat pusgadu... Normālā valstī un čempionātā tam jābūt absolūti atklātai informācijai, un jābūt izvietotai federācijas vai čempionāta mājaslapā, kā tas ir profesionālajos čempionātos pieņemts.
Tas pats attiecas arī uz basketbola čempionātu un vēl dažiem, kur tiek maksātas algas par spēlēšanu!

Vnk aizdomājieties!
tā nu gan nav, ka lielajās valstīs tu oficiāli no klubiem uzzināsi, cik katrs spēlētājs pelna. cita lieta, ka tur prese bieži vien veic minējumus, kas ir tuvu īstenībai, jo daudz ko var aptuveni aprēķināt, ja ir zināms kluba kopējais algu budžets utt. taču, ja kaut kur noplūst kāda spēlētāja līgums ar precīziem skaitļiem, prēmiju lielumu utt., tas ir diezgan liels notikums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-12-31 14:54, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Varētu novēlēt, lai futbols apsteidz hokeju naudas ziņā
Bet nav jēgas novēlēt to, kas 100 % piepildīsies
Pēc dažiem mēnešiem, kad RD tiks slēgts, Dārziņi un Mikelīši varēs iet pie Gavrilova, lai paņem savā toto pulciņā
Vai tad Latvijas hokeja līga ir naudīgāka?

  +6 [+] [-]

, 2014-12-31 14:55, pirms 9 gadiem
Tjā, skats diezgan bēdīgs... Brīnums, ka futbolisti nerīko piketus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 14:59, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Runa ir par RD uzpūstajām algām mūsu hokeja parodiju zvaigznītēm
Tam klubam ar Latviju ir tikai tāds sakars, ka mājas spēles Rīgā un letiņu bars sastāvā.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-31 15:12, pirms 9 gadiem
Daugavpiliesi naudu sanem aplokseees!!!
Tiesaam LFF vai LFV, da po*uj kuri, ir tik naivi, ka domaa, ka tie amatieri nesanem nevienu kapeiku???
LOL!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 15:12, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Pats par atklātību iestājies, bet te nav ko bazarēt! Visam jābūt galdā. Kas vēl par pašpuikām? Rajona huligāni?
Es arī pirms kluba pastāvēšanas biju tādās pat domās (ka šie slēpa daudz ko) sakarā ar Liepājas futbola nakotni,diezgan asi braucu virsū visiem kuri nemitīgi pieminēja kaut ko par to ka grib ko vairāk zināt kas un kā!Sāci tik pļurkstēt......
Es sagaidīju to ko es arī vēlējos pat prognozēju,Liepājniecisku klubu kurš ar gadiem mūs priecēs eirokausos!
Un tādam kā tev kuram latvisks futbolista uzvārds izraisa riebumu,vēl jo mazāk būtu jāzina kaut ko par šo klubu!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 15:13, pirms 9 gadiem
njā, mans šokā!!!

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:15, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Es arī pirms kluba pastāvēšanas biju tādās pat domās (ka šie slēpa daudz ko) sakarā ar Liepājas futbola nakotni,diezgan asi braucu virsū visiem kuri nemitīgi pieminēja kaut ko par to ka grib ko vairāk zināt kas un kā!Sāci tik pļurkstēt......
Es sagaidīju to ko es arī vēlējos pat prognozēju,Liepājniecisku klubu kurš ar gadiem mūs priecēs eirokausos!
Un tādam kā tev kuram latvisks futbolista uzvārds izraisa riebumu,vēl jo mazāk būtu jāzina kaut ko par šo klubu!
Kurš tad uzvārds man izraisa riebumu? Nemelo, vecais vismaz

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:17, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Kurš tad uzvārds man izraisa riebumu? Nemelo, vecais vismaz
tak toreiz tu neiesaistījies uzbrukumos sakarā ar Ikaunieku?vnk barā smadzenes pazaudē!Un es to neaizmirstu!

  +5 [+] [-]

, 2014-12-31 15:18, pirms 9 gadiem
Kaut ko labu var atrast arī 2014.gadā saistībā ar Latvijas futbolu. Pirmā vietā lieku rakstu sportacentrā par Latvijas futbolu. Vislielākais paldies par šiem rakstiem ir šī raksta autoram Edmundam Novickim. Ja grūti skatīties virslīgas spēles (ne jau zemā līmeņa dēļ, bet toto sakarā), tad ļoti interesanti lasīt par Latvijas futbolu.
Ceru ka nākošā gadā šādi raskti (pētījumi) turpināsies.
Vēl pie plusiem (jo mīnusus jau visur esam atklausījušies) šogad var minēt balvu Miķelim Rubenim, uzvaru Baltijas kausā, izlases pakāpšanos reitingā (par otro simtu reitingā gribētos aizmirst uz visiem laikiem) un dažu spilgtu personību piesaistīšana virslīgai Gauračs, Kravčenko, Sapogovs un arī Ikaunieka talanta atklāšana.
Galvenā vēlme 2015.gadā - lai visrlīgas spēles būtu GODĪGAS un pēc tam jādomā par līmeņa celšanu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:20, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: tak toreiz tu neiesaistījies uzbrukumos sakarā ar Ikaunieku?vnk barā smadzenes pazaudē!Un es to neaizmirstu!
Cel tak galdā! Jebšu tu arī jebkuru kritisku vārdu pret sevi attiecini uz Liepājas futbolu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 15:21, pirms 9 gadiem
Piebilde. Ar šādām algām ..pat grūti saproatms , kā vispār var spēlētājus atrast. Smieklīgi skan, bet tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:29, pirms 9 gadiem
Aploksnēs spēlētāji saņem reiz divi no oficiālās algas. Izņēmums varētu būt Ventspils.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:32, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: DR drīz nesaņems neko, bet vai Miķelītis būs labs ķīmijas skolotājs - šaubos
Laiks rādīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 15:36, pirms 9 gadiem
Nez, dažiem tur tās algas tādas, ka grib negrib pa nakti jāiet haltūrēt uz rūpnīcu, lai varētu normāli dzīvot. Vai vecāki, radi piemaksā, lai bērns piepilda savu sapni. Visai bēdīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 15:42, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Cel tak galdā! Jebšu tu arī jebkuru kritisku vārdu pret sevi attiecini uz Liepājas futbolu?
Netaisos šodien meklēt neko,bet ja es par ko rakstu pozitīvu un pēdējā laikā to visai bieži daru,un man brauc bars Troļļu virsū un tu neesi izņēmums,tad tu arī sevi nostādi gan pret Liepājas futbolistiem gan pret klubu kā tādu(par ko ir diskutēts tobrīd)!
Bet tavs topiks mani pārliecināja ka esi vien mīlas bimbis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:45, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Netaisos šodien meklēt neko,bet ja es par ko rakstu pozitīvu un pēdējā laikā to visai bieži daru,un man brauc bars Troļļu virsū un tu neesi izņēmums,tad tu arī sevi nostādi gan pret Liepājas futbolistiem gan pret klubu kā tādu(par ko ir diskutēts tobrīd)!
Bet tavs topiks mani pārliecināja ka esi vien mīlas bimbis!
Tev taču visa domāšana melnbalta. Kritisks vārds par tavu reliģiju, viss, ķeceris. Es rakstīju, ka man nepatīk, ka Ikaunieks dodas tieši uz Francijas čempionātu, dotu priekšroku Holandei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-31 15:48, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Nekas Latvijas futbolā nevar priecēt! Un vismazāk jau uzpūtīgi liepājnieki ar žigalo Verpi priekšgalvā
Lai priecētu Eirokausos, vajag noturēt talantus, bet Liepājā pie pirmās izdevības talanti tiek aiztransportēti uz ārzemēm
Bet šo talantu ir daudz...............
Viens pamet klubu,citam būs iespēja!
Ja tev klubs kurā spēlē visvairāk jaunie nākotnes čaļi uzdzen riebumu,tad ko vispār tu šeit futbola sadaļā meklē???

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 15:50, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Ja tu par Miķelīša ķīmijas spējām, tad ari ziloni var iemācīt Ziemassvētku dziesmiņu
Hokejistu privātā dzīve mani interesē maz, tāpēc par Miķeli un ķīmiju neko nezinu. Laiks rādīs domāju DR sakarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-12-31 15:54, pirms 9 gadiem
Vispār esmu pārsteigts par šādām algām. Biju domājis, ka Latvijas futbolā tik tiešām algas ir zemākas (varbūt, ka ir arī klubi, kur profesionālo spēlētāju tik pat kā nav), ņemot vērā to, ka atdevis no šīs ieguldītās naudas praktiski ir tuvu nullei. Skatītāju nav, kā arī bieži vien naudas devēju vārds mistisku iemeslu dēļ tiek turēts lielā slepenībā, kas no sponsora viedokļa jau no sponsorēšanas kļūst par naudas ziedošanas bez atgriezeniskās saites.
Kas vēl pārsteidza ir tas, iepriekš biju dzirdējis par viedokli, ka spēlētāji spēlē toto, jo algā neko nevar nopelnīt. Ņemot vērā piemēram Kosmačova 1 500 ''uz rokas'' (ar atzīmi, ka iespējams, ka arī aploksnē kaut kas tiek iešķiebts (nekā personīga pret Kosmačovu, tikai piemērs)), rodas jautājums, kur prāts cilvēkam, kurš saņem Latvijas apstākļiem tik solīdu attalgojumu, spēlētājies ar uguni un riskējot noraut diskabeli? Protams, 1 500 nav tā summa, ko futbolists uzsākot karjeru sapņo saņemt, un arī meitenes, kas ap viņiem luncinās to dara domājot, ka summas varētu būt krietni lielākas, tomēr kur vēl cilvēks Latvijā ar pamatskolas (labākajā gadījumā vidusskolas) izglītību, pat strādājot pa 8-10 stundām dienām, piecas sešas dienas nedēļā var tādu naudu saņemt?
Pēc šī raksta izlasīšanas, sāk rasties jautājumi, kur klubi rauj tādas algas ko samaksāt spēlētājiem? Jo atdeves tak no tā visa nav nekādas, kā arī uz komandu formām nevarētu manīt lielu naudīgu sponsoru vārdus. Līdz ar to rodas papildus jautājums, kāds šiem dāsnajiem naudas ziedotājiem labums no tā, ja ņem vērā, ka bieži vien viņu nauda parādās kā no nezināma avota.
Latvijas futbols ir viena liela melna mafija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 15:58, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tev taču visa domāšana melnbalta. Kritisks vārds par tavu reliģiju, viss, ķeceris. Es rakstīju, ka man nepatīk, ka Ikaunieks dodas tieši uz Francijas čempionātu, dotu priekšroku Holandei.
runa nav tieši par to,bet ja par FRA,tas nenozīmē ka viņš tur spēlēs ilgstoši,domāju ka Metz viņš nepazudīs,Holandē būtu grūtāk izsisties!
---------
p.s.
1 vs 1 ja kaujās SC komentu sadaļās tad viss ir normas robežās,bet ja lien vēl un vēl profili brauc virsū vienai personai tas jau ir gļēvi un tu esi starp tādiem!Nekas personisks bet tā kartīgi vīri nedara!
Un man nav melbalta domāšana,ja Metz tad metz,pieņemu kā labu variantu,piedavām nav izlepis klubs,prezidents runā sakarīgi....
Man patīk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:07, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: runa nav tieši par to,bet ja par FRA,tas nenozīmē ka viņš tur spēlēs ilgstoši,domāju ka Metz viņš nepazudīs,Holandē būtu grūtāk izsisties!
---------
p.s.
1 vs 1 ja kaujās SC komentu sadaļās tad viss ir normas robežās,bet ja lien vēl un vēl profili brauc virsū vienai personai tas jau ir gļēvi un tu esi starp tādiem!Nekas personisks bet tā kartīgi vīri nedara!
Un man nav melbalta domāšana,ja Metz tad metz,pieņemu kā labu variantu,piedavām nav izlepis klubs,prezidents runā sakarīgi....
Man patīk!
Tu man citus profilus piedēvē, vai? Vai arī organizētu cīņu pret tevi barā? Visur cīņas saskati, kad kādā diskusijā vairākiem ir līdzīgs viedoklis, bet pretējs tev, tā uzreiz atkal sazvērējušies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:13, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Novicki, Dinamo neko nespēj piesaistīt, bet vienkārši pilda Kremļa pavēles
Un tā kā Krievijā ar naudu ir pakaļā, Dinamo drīz vairs nebūs
VEF pēc tiesas sēdēm negaida labāks liktenis
Tu tā apgalvo, it kā zinātu Dinamo varētu arī turpināt pastāvēt gadījumā, ja khl nobrūk. Naudiņu iedos arī citur - europā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:15, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tu man citus profilus piedēvē, vai? Vai arī organizētu cīņu pret tevi barā? Visur cīņas saskati, kad kādā diskusijā vairākiem ir līdzīgs viedoklis, bet pretējs tev, tā uzreiz atkal sazvērējušies
Ja es rakstu pozitīvu par Liepājas un LV jauniešu nākotni un tu esi tas kas piebalso vienam otram TROLLIM tiesa zem padsmit profiliem šie troļļi vienlaicīgi rukā,tad tas jau par tevīm arī ko pasaka!
Es tādus kā tevi bāžu vienā maisā ar šiem troļļiem!
vnk tev ir problēmas pieņemt manu viedokli un tur ari tev rodas šī dīvainā nostāja pret manīm!Iesaku to turpmāk nedarīt,ja nē zaudēsi jebkurā gadījumā!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:19, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja es rakstu pozitīvu par Liepājas un LV jauniešu nākotni un tu esi tas kas piebalso vienam otram TROLLIM tiesa zem padsmit profiliem šie troļļi vienlaicīgi rukā,tad tas jau par tevīm arī ko pasaka!
Es tādus kā tevi bāžu vienā maisā ar šiem troļļiem!
vnk tev ir problēmas pieņemt manu viedokli un tur ari tev rodas šī dīvainā nostāja pret manīm!Iesaku to turpmāk nedarīt,ja nē zaudēsi jebkurā gadījumā!
Zino to tavu maisu, kas tik tur nav iebāzti bijuši. Vājš pret kritiku esi, tur tava problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:27, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Piebilde. Ar šādām algām ..pat grūti saproatms , kā vispār var spēlētājus atrast. Smieklīgi skan, bet tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti.
Nu Tu pateici "...tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti". Skolotāji ir arī REĀLA darba darītāji, un pasaulē būtu jābūt tā, ka skolotājs vienmēr saņem vairāk, nekā kāds izklaides industrijas darbinieks (vienalga vai sportists, vai dziedātājs, vai dejotājs...). Es saprotu, ka profesionālais sports ir aizraujoša lieta, bet tās algas, kas grozās pasaules līmenī, NAV normālas. Ja futbolists, kas būtībā nav nekas vairāk kā izklaidētājs ("entertainer"), saņem 5 miljonus gadā, tad labam skolotājam, pēc visiem saprāta un taisnības principiem, būtu jāsaņem vismaz 8 miljonus.
Vienkārši ir profesijas, kuru darbs ir reāli vajadzīgs un noderīgs (skolotāji - tajā skaitā sporta skolotāji, ārsti, celtnieki utt.), un ir profesijas, kas pa lielam ir "cirks" cilvēku izklaidēšanai visdažādākajos veidos.
Diemžēl mūsdienu pasaules sistēmā tāda filozofēšana izskatās kā "no citas planētas", un pa lielam visiem šķiet, ka džeks, kurš prot spēlēt vienu vai otru SPĒLI, ir pilnīgi pelnīti tiesīgs saņemt vājprātīgas naudiņas, kamēr skolotājiem, ārstiem un pārējiem "standarta" profesionāļiem jāiet protestos ap finanšu ministrijas ēku. Paskumji.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:29, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Zino to tavu maisu, kas tik tur nav iebāzti bijuši. Vājš pret kritiku esi, tur tava problēma.
zini kas tie daudzie kritiķi (TROĻĻI) ir?
Tie kuri speciāli šeit rukā pret konkrētām personām,jeb viedokļiem!
Labāk klusēt un troļli tevi liks mierā!
zemāk ir viens mans koments kurš aizkaitināja šos troļļus,kaut ko nepareizi sacīju toreiz?
To ko izcēlu ,vienmēr troļļus izvilinās!Re kā pats sevi nostādi troļļa pusē!Un pret LV futbola attīstību kā tādu!
--------------
Andris5, 2014-12-05 15:48, pirms 4 nedēļām

varenais_eksperts rakstīja: 2 speles ? Pret Turciju laba spele, pret Niderlandi tika nonjemts 46.minute...
Nedosim nu tagad gada futbolista titulu par 1 speli izlase !

Trīs puslaikos 3 teicamas pases(vārtu momentus ) deva!
Višņakovam,kuru nogāza un 11m!Dubram no sodņa,tīrs gola moments!
Šabalam kur ja būtu prasme apstādināt to priekšmetu,tad vienatnē būtu atradies pret vārtsargu,bet tas izniekoja šo šanci bliežot pa tiešo!Piedavām pats janka arī pret TUR apdraudēja vārtus!
Pahars noņēma lai šis otrajā taimā kādus lielus darbus vēl nepadara!Baidās no jankas!
Ko nozīmē izlasē 140 minūtes............. un tu jau mērķē uz vienu no vadošajām eiropas līgām!
Jaunos vajag caur izlasi bīdīt,tad mēs arī ar laiku varētu priecāties par klubu nosaukumiem LV špīleriem pretīm uzvārdiem!
Bet tas tiek apzināti bremzets

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:33, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Skonto maksā kad grib
Nevis, kad grib, bet kad var, mans draugs. Un jo ilgi nevarēja...

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:33, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Eiropā Dinamo ir pilnīgas pakaļpuses
Un Krievijā nav? ...ne jau par to, kādas puses viņi ir, ir stāsts. Saku, ka "Dinamo" var nepazust arī tad, ja nobrūk viss khl, jo "Dinamo" galu galā ir tikai nosaukums - firmas zīme. Kaut vai Latvijas čempī parādīsies dinamo!
Tā ir atbilde uz tiem spriedelējumiem, kas te visur izskan par dinamo, vef, utt. nākotni. Da jebkas var notikt! Rīt nobrūk rublis, un vispār nav ne futbola, ne hokeja Latvijā un uz austrumiem no tās. Kurš te ir spējīgs kaut ko precīzi prognozēt?!?
Bet ja filozofejam, tad filozofejam!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:33, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Nu Tu pateici "...tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti". Skolotāji ir arī REĀLA darba darītāji, un pasaulē būtu jābūt tā, ka skolotājs vienmēr saņem vairāk, nekā kāds izklaides industrijas darbinieks (vienalga vai sportists, vai dziedātājs, vai dejotājs...). Es saprotu, ka profesionālais sports ir aizraujoša lieta, bet tās algas, kas grozās pasaules līmenī, NAV normālas. Ja futbolists, kas būtībā nav nekas vairāk kā izklaidētājs ("entertainer"), saņem 5 miljonus gadā, tad labam skolotājam, pēc visiem saprāta un taisnības principiem, būtu jāsaņem vismaz 8 miljonus.
Vienkārši ir profesijas, kuru darbs ir reāli vajadzīgs un noderīgs (skolotāji - tajā skaitā sporta skolotāji, ārsti, celtnieki utt.), un ir profesijas, kas pa lielam ir "cirks" cilvēku izklaidēšanai visdažādākajos veidos.
Diemžēl mūsdienu pasaules sistēmā tāda filozofēšana izskatās kā "no citas planētas", un pa lielam visiem šķiet, ka džeks, kurš prot spēlēt vienu vai otru SPĒLI, ir pilnīgi pelnīti tiesīgs saņemt vājprātīgas naudiņas, kamēr skolotājiem, ārstiem un pārējiem "standarta" profesionāļiem jāiet protestos ap finanšu ministrijas ēku. Paskumji.
Man tev ir divi jautājumi. 1) Vai tu būtu gatavs maksāt naudu, lai no malas vērotu, kā skolotājs vada mācību stundu? (vai vērotu, kā strādā ārsts vai policists utt) 2) Vai tu maksā naudu, apmeklējot teātri, kino, sportu, koncertu vai kādu citu izklaides veidu? Atbildes uz šiem diviem jautājumiem arī ir iemesls, kāpēc vieniem algas ir tādas, bet citiem tādas.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-31 16:35, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Un Krievijā nav? ...ne jau par to, kādas puses viņi ir, ir stāsts. Saku, ka "Dinamo" var nepazust arī tad, ja nobrūk viss khl, jo "Dinamo" galu galā ir tikai nosaukums - firmas zīme. Kaut vai Latvijas čempī parādīsies dinamo!
Tā ir atbilde uz tiem spriedelējumiem, kas te visur izskan par dinamo, vef, utt. nākotni. Da jebkas var notikt! Rīt nobrūk rublis, un vispār nav ne futbola, ne hokeja Latvijā un uz austrumiem no tās. Kurš te ir spējīgs kaut ko precīzi prognozēt?!?
Bet ja filozofejam, tad filozofejam!
Aizmirsti - ja pazudīs krievu nauda, pazudīs arī Dinamo. Kāds vēl tev brends? Lai pastāvētu, ir jābūt naudai. Bet krievi naudu maksās tikai, lai Dinamo spēlētu KHL, nevis LČ, Somijas, Zviedrijas vai kādā citā līgā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:38, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Nu Tu pateici "...tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti". Skolotāji ir arī REĀLA darba darītāji, un pasaulē būtu jābūt tā, ka skolotājs vienmēr saņem vairāk, nekā kāds izklaides industrijas darbinieks (vienalga vai sportists, vai dziedātājs, vai dejotājs...). Es saprotu, ka profesionālais sports ir aizraujoša lieta, bet tās algas, kas grozās pasaules līmenī, NAV normālas. Ja futbolists, kas būtībā nav nekas vairāk kā izklaidētājs ("entertainer"), saņem 5 miljonus gadā, tad labam skolotājam, pēc visiem saprāta un taisnības principiem, būtu jāsaņem vismaz 8 miljonus.
Vienkārši ir profesijas, kuru darbs ir reāli vajadzīgs un noderīgs (skolotāji - tajā skaitā sporta skolotāji, ārsti, celtnieki utt.), un ir profesijas, kas pa lielam ir "cirks" cilvēku izklaidēšanai visdažādākajos veidos.
Diemžēl mūsdienu pasaules sistēmā tāda filozofēšana izskatās kā "no citas planētas", un pa lielam visiem šķiet, ka džeks, kurš prot spēlēt vienu vai otru SPĒLI, ir pilnīgi pelnīti tiesīgs saņemt vājprātīgas naudiņas, kamēr skolotājiem, ārstiem un pārējiem "standarta" profesionāļiem jāiet protestos ap finanšu ministrijas ēku. Paskumji.
Vienmēr pasaulē bijis tā, ka svarīgi specializēties kādā šaurākā nišā, būt kaut kam īpašam. Skolotāji tomēr ir samērā viendabīga masa, ļoti daudz viņu ir, vairāk nekā futbolistu.

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:38, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Nu Tu pateici "...tad jau skolotāji saņem vairāk kā lielākā daļa virslīgas futbolisti". Skolotāji ir arī REĀLA darba darītāji, un pasaulē būtu jābūt tā, ka skolotājs vienmēr saņem vairāk, nekā kāds izklaides industrijas darbinieks (vienalga vai sportists, vai dziedātājs, vai dejotājs...). Es saprotu, ka profesionālais sports ir aizraujoša lieta, bet tās algas, kas grozās pasaules līmenī, NAV normālas. Ja futbolists, kas būtībā nav nekas vairāk kā izklaidētājs ("entertainer"), saņem 5 miljonus gadā, tad labam skolotājam, pēc visiem saprāta un taisnības principiem, būtu jāsaņem vismaz 8 miljonus.
Vienkārši ir profesijas, kuru darbs ir reāli vajadzīgs un noderīgs (skolotāji - tajā skaitā sporta skolotāji, ārsti, celtnieki utt.), un ir profesijas, kas pa lielam ir "cirks" cilvēku izklaidēšanai visdažādākajos veidos.
Diemžēl mūsdienu pasaules sistēmā tāda filozofēšana izskatās kā "no citas planētas", un pa lielam visiem šķiet, ka džeks, kurš prot spēlēt vienu vai otru SPĒLI, ir pilnīgi pelnīti tiesīgs saņemt vājprātīgas naudiņas, kamēr skolotājiem, ārstiem un pārējiem "standarta" profesionāļiem jāiet protestos ap finanšu ministrijas ēku. Paskumji.
Pilnīgi nepiekrītu. Pat nepieļauju domu, ka skolotājam būtu jāsaņem vairāk kā futbolistam. Profesionāli futbolisti upurē veselību, ģimeni sava darba dēļ, viņiem noteikti ir jāsaņem nevis vienkārši vairāk, bet noteikti daudzas reizes vairāk par skolotājiem. Redzot. ka futbolisti Latvijā pat 1000 eiro nevar nopelnīt...pat grūti raksturot savas izjūtas..totāla nabadzība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-31 16:42, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Pat nepieļauju domu, ka skolotājam būtu jāsaņem vairāk kā futbolistam. Profesionāli futbolisti upurē veselību, ģimeni sava darba dēļ, viņiem noteikti ir jāsaņem nevis vienkārši vairāk, bet noteikti daudzas reizes vairāk par skolotājiem. Redzot. ka futbolisti Latvijā pat 1000 eiro nevar nopelnīt...pat grūti raksturot savas izjūtas..totāla nabadzība.
Ekonomiskam pamatojumam jābūt- ja šovbiznesa pārstāvim nav ne sponsoru, ne skatītāju, kas tad vainīgs, ka veselība beigta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 16:48, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Tu tā apgalvo, it kā zinātu Dinamo varētu arī turpināt pastāvēt gadījumā, ja khl nobrūk. Naudiņu iedos arī citur - europā!
Paldies par šo jautro joku!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 16:52, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Cel tak galdā! Jebšu tu arī jebkuru kritisku vārdu pret sevi attiecini uz Liepājas futbolu?
!Gaskoins_2, 2014-12-05 15:56, pirms 4 nedēļām, ignorēt, atbildēt
Andri, tu Ikauniekam papucis esi, vai kā? Ne tu zini, ne es, kas tur no viņa izvērtīsies. Atbalstīt un aizstāvēt vajag, taču ar mēru.
-----------
Reku ir viens tavs koments!
Un ko es sacīju toreiz bez mēra???
starp citu šis tavs koments bija pēc mana garā komenta(iepriekšējā komentā biju minējis) sakarā ar izlasi!
Vēlreiz prasu tev ,kaut ko nepareizi toreiz rakstīju?

  -3 [+] [-]

, 2014-12-31 16:55, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Es arī pirms kluba pastāvēšanas biju tādās pat domās (ka šie slēpa daudz ko) sakarā ar Liepājas futbola nakotni,diezgan asi braucu virsū visiem kuri nemitīgi pieminēja kaut ko par to ka grib ko vairāk zināt kas un kā!Sāci tik pļurkstēt......
Es sagaidīju to ko es arī vēlējos pat prognozēju,Liepājniecisku klubu kurš ar gadiem mūs priecēs eirokausos!
Un tādam kā tev kuram latvisks futbolista uzvārds izraisa riebumu,vēl jo mazāk būtu jāzina kaut ko par šo klubu!
Vai šie ir taisnības cīnītāja cienīgi vārdi? Cienu Liepāju un vēl jo vairāk Māri, bet, ja piesegt nedrīkst Jūrmalu, Skonto vai DR, tad Liepāja nav un nedrīkst būt izņēmums. Citādi brauc auzās un dubultstandartos!

Par latviskajiem uzvārdiem - papētīju DR dublierus, kur arī 80% ir latviski vārdi un uzvārdi šogad. Bet vai tas var būt attaisnojošs iemesls, ja atklātos kkas saistībā ar toto?

Likumam jābūt vienādam visiem, negaidīju, ka sludināsi pretējo.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-31 17:02, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: !Gaskoins_2, 2014-12-05 15:56, pirms 4 nedēļām, ignorēt, atbildēt
Andri, tu Ikauniekam papucis esi, vai kā? Ne tu zini, ne es, kas tur no viņa izvērtīsies. Atbalstīt un aizstāvēt vajag, taču ar mēru.
-----------
Reku ir viens tavs koments!
Un ko es sacīju toreiz bez mēra???
starp citu šis tavs koments bija pēc mana garā komenta(iepriekšējā komentā biju minējis) sakarā ar izlasi!
Vēlreiz prasu tev ,kaut ko nepareizi toreiz rakstīju?
Ne jau uz to vienu komentu tas tika adresēts, bet uz daudzu mēnešu slavinājumiem. Nevar taču nemitīgi pusotru spēli aprakstīt, izcelt pozitīvās darbības un kliegt, ka zvaigzne ir dzimusi. Vai tad es nolieku Ikaunieku vispār? No malas kritiski arī jāskatās.
Starp citu pēc Ernesta Gulbja, viņš man šosezon bija sportists nr.2, tas nekas, ka ar slavas dziesmu dziedāšanu neaizraujos.

     [+] [-]

, 2014-12-31 17:08, pirms 9 gadiem
reikons rakstīja: Vai šie ir taisnības cīnītāja cienīgi vārdi? Cienu Liepāju un vēl jo vairāk Māri, bet, ja piesegt nedrīkst Jūrmalu, Skonto vai DR, tad Liepāja nav un nedrīkst būt izņēmums. Citādi brauc auzās un dubultstandartos!

Par latviskajiem uzvārdiem - papētīju DR dublierus, kur arī 80% ir latviski vārdi un uzvārdi šogad. Bet vai tas var būt attaisnojošs iemesls, ja atklātos kkas saistībā ar toto?

Likumam jābūt vienādam visiem, negaidīju, ka sludināsi pretējo.
Liepāja atrodās TOTO midzenī ja neesi ievērojis!Alkatīgas plēsoņas ir ik uz soļa!Es atbalstu jebkuru soli ko dara Liepāja!Viņi mani nav pievīluši!Pilnīgi vienādās domās pat esam!
Par Latviskajiem uzvārdiem tu pat neierubījies tai tekstā ko es rakstīju!
Ja likumiem jābūt vienādiem tad arī tiesāšanai jābūt neitrālai!bet guņa nostāda pret Liepājas futbolu soģu armiju visā tā krāšnumā no sen seniem laikiem!
Pārāk daudz puis gribi zināt kas darās iekš Liepajas futbola!Tieši tev es toreiz visstingrāk uzbraucu pirms 2014 gada sezonas!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 17:15, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Ne jau uz to vienu komentu tas tika adresēts, bet uz daudzu mēnešu slavinājumiem. Nevar taču nemitīgi pusotru spēli aprakstīt, izcelt pozitīvās darbības un kliegt, ka zvaigzne ir dzimusi. Vai tad es nolieku Ikaunieku vispār? No malas kritiski arī jāskatās.
Starp citu pēc Ernesta Gulbja, viņš man šosezon bija sportists nr.2, tas nekas, ka ar slavas dziesmu dziedāšanu neaizraujos.
Reku jau nonākam pie finiša!
Ko teica Liepājas prezidents jankas sakarā?
ko teica Metz prezidents jankas sakarā?
kas bija labākais špīleris guņas līgā?
kas bija labākais laukuma špīleris visā LV(neskaitot koļinku)? Šeit es Vaņinam būtu devis bet ak vai LFF par tādu pat i nezināja!

Ja LV parādās kāds talants tad par to nav grēks runāt,un es tieši sakarā ar izlasi kur netika iesaistīts janka vasarā es minēju un bieži!Un tas tev to prātu sagrozīja!
Un esi par LV futbolu?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:20, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kādā valstī dzīvojam, ka šādi dati žurnālistam jāmedī turpat pusgadu... Normālā valstī un čempionātā tam jābūt absolūti atklātai informācijai, un jābūt izvietotai federācijas vai čempionāta mājaslapā, kā tas ir profesionālajos čempionātos pieņemts.
Tas pats attiecas arī uz basketbola čempionātu un vēl dažiem, kur tiek maksātas algas par spēlēšanu!

Vnk aizdomājieties!
Patīk skaitīt svešu naudu? Sāc ar sevi: nosauc savu vārdu uzvārdu, darba vietu un algu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 17:48, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Liepāja atrodās TOTO midzenī ja neesi ievērojis!Alkatīgas plēsoņas ir ik uz soļa!Es atbalstu jebkuru soli ko dara Liepāja!Viņi mani nav pievīluši!Pilnīgi vienādās domās pat esam!
Par Latviskajiem uzvārdiem tu pat neierubījies tai tekstā ko es rakstīju!
Ja likumiem jābūt vienādiem tad arī tiesāšanai jābūt neitrālai!bet guņa nostāda pret Liepājas futbolu soģu armiju visā tā krāšnumā no sen seniem laikiem!
Pārāk daudz puis gribi zināt kas darās iekš Liepajas futbola!Tieši tev es toreiz visstingrāk uzbraucu pirms 2014 gada sezonas!
Slepeni klubu finansējumi un TOTO problēmas. Tas taču iet roku rokā.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 17:51, pirms 9 gadiem
Ko jus nemas algas ir atbilstosi limenim, ja kads rodas spejigaks, tas tacu uzreiz paiet uz citu valstu klubiem, musu diemzel slaveno TOTO ligu ir jauskata ka atsperiena punktu, ja labi spelesi nepamanits nepaliksi, doma ka afrikas banu republikas vai kadas citas nabagu valsts ir kadas algas, ne tacu, bet vinu speletaji ir pilna eiropa un ka to panak - protams ar darbu, tas ka vinu intelekts zemaks jau ir cits stats.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 18:01, pirms 9 gadiem
Nu kā Jūs tā Latviajs futbola tēlu bojājat. Nevajadzēja tak neko teikt, jo tēls ir jāuztur mānīgs - viss čotka.

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:02, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Slepeni klubu finansējumi un TOTO problēmas. Tas taču iet roku rokā.
saprati cik bezcerīgi ir pret manīm karot 1 vs1 šeit?Bet barā esi varonis!

Kāpēc tu domā ka ir slepeni?Priekš tādiem kā tev tie ir slepeni!Gadu laikā apskat kāds milzu daudzums negatīvu komentu SC ir vērsts pret klubu?pat Zuntners bija atklāti rakstījis!
Pārāk daudz gribat!

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:03, pirms 9 gadiem
Nezinu, algas izskatās ļoti vājas, Latvijas Telpu futbola virslīgas klubā FK NIKARS ir spēlētāji, kam algas ir virs 5000 eiro!Un salīdzinot ar šīm algām, tās liekas debesis!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 18:11, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: saprati cik bezcerīgi ir pret manīm karot 1 vs1 šeit?Bet barā esi varonis!

Kāpēc tu domā ka ir slepeni?Priekš tādiem kā tev tie ir slepeni!Gadu laikā apskat kāds milzu daudzums negatīvu komentu SC ir vērsts pret klubu?pat Zuntners bija atklāti rakstījis!
Pārāk daudz gribat!
Godīgi sakot, neesmu centies pētīt. Par pašu principu runāju- miglā tīti sponsori izraisa aizdomīgumu.
Par to cīņu- dabīgi, ka bezcerīgi, tāpat kā ķiegeli par kaut ko pārliecināt. Maļ tik savu maļamo. Debašu klubā nekāds cīnītājs tu vis nebūtu.

     [+] [-]

, 2014-12-31 18:40, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Par to cīņu- dabīgi, ka bezcerīgi, tāpat kā ķiegeli par kaut ko pārliecināt. Maļ tik savu maļamo. Debašu klubā nekāds cīnītājs tu vis nebūtu.
Tas ir viedoklis,ko es rakstu!Es nemētājos kā pulksteņa pendele no vienas puses uz otru!Un tas ka neesmu pārliecināms-pareizi pieminēji,tā kā tīri labi zini par maniem komentiem!
Bet par to maļ savu maļamo tādiem trollīšiem kā fans366,totoansis u.t.t. vari norādīt!Es eju LV futbolam līdzi un mani komenti mainās gadu no gada,,ne tu man norādīsi kā man domāt bet pats zināšu ko pieņemt,ko nē!
Šoreiz izbrauci vēlreiz mūsu sarakstei un skati ar ko viss sākās....un paskaties ar ko viss beidzās,šai tēmā par ko diskutējām tu smagi zaudēji!
Redzi es nelienu ne savās lietās un kaut kādos debašu klubos tāpēc nelienu iekšā,es komentēju par to kas man ir vistuvāk, tāpēc tev šeit nekādu variantu.....

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 18:48, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Godīgi sakot, neesmu centies pētīt. Par pašu principu runāju- miglā tīti sponsori izraisa aizdomīgumu.
Liepājas uzņēmēji ieinteresēti atbalstīt...
------------
Kāpēc miglā tīti?suveizda raksta par miglā tītiem investoriem,bet par to ka Liepājai sola palīdzēt ne vārda!
Šeit mēs runājām par Liepāju un tur tev ir tumša bilde!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-31 18:57, pirms 9 gadiem
Nu, Andri, rezumē to saraksti, pa punktiem sadod, kā tu izsvērti argumentējot savu virsroku paturēji.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 19:09, pirms 9 gadiem
Paldies par rakstu labs darbs.

Uzzinot par šādām algām es esmu vēl lielākā neizpratnē par vietējo jauno futbolistu slinkumu - redzot kāda perspektīva uz vietas, vajadzēja trenēties ar vēl lielāku enerģiju, lai varētu izsisties uz ārzemēm un pelnīt krietni lielāku naudu, nevis smērēt matos želeju ...

  +3 [+] [-]

, 2014-12-31 19:09, pirms 9 gadiem
Edmund, šito laikam tu zinādams atstāji kā odziņu gada pēdējai dienai! Ne par velti gada labākais futbola žurnālists! Lielisks darbs, prieks lasīt!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 19:10, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Nu, Andri, rezumē to saraksti, pa punktiem sadod, kā tu izsvērti argumentējot savu virsroku paturēji.
Es tev vnk iedevu vienu rakstiņu ,ka Fk Liepāja netiek pamesta novārtā!Pilsētas dome ir kopā ar klubu,tur ar viss pārējāis,tiek piesaistīti uzņēmumi(Tramvajs pat ir klubam kurš sponsorēs un daudz ko citu jaunajā sezonā caur tramvaju tiks pasākts),Ivanovam personīgs sponsors,ko šķiet Tu pat nezini!Tiek divas spēles translācijas nodrošinātas pa TV-6(tie ir miglā tīti sponsori kas apmaksāja?)!
Tu sākotnēji rakstīji ka esi par LV futbolu,bet kā sanāk???Esi standartTrollis,kuru neinteresē LV futbols!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 19:16, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Es tev vnk iedevu vienu rakstiņu ,ka Fk Liepāja netiek pamesta novārtā!Pilsētas dome ir kopā ar klubu,tur ar viss pārējāis,tiek piesaistīti uzņēmumi(Tramvajs pat ir klubam kurš sponsorēs un daudz ko citu jaunajā sezonā caur tramvaju tiks pasākts),Ivanovam personīgs sponsors,ko šķiet Tu pat nezini!Tiek divas spēles translācijas nodrošinātas pa TV-6(tie ir miglā tīti sponsori kas apmaksāja?)!
Tu sākotnēji rakstīji ka esi par LV futbolu,bet kā sanāk???Esi standartTrollis,kuru neinteresē LV futbols!
Par finansējumiem, es teorētiski runāju, abstrahējoties no reālās situācijas Liepājā. Sāls jau tajā, ka es esot Ikaunieka un Liepājas nelabvēlis, tapēc, ka kritiski izsakos vai ar humoru pieeju. Tavi komentāri visi kā dzirnakmeņi. Un vēl taisnvirziena.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 19:39, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Par finansējumiem, es teorētiski runāju, abstrahējoties no reālās situācijas Liepājā. Sāls jau tajā, ka es esot Ikaunieka un Liepājas nelabvēlis, tapēc, ka kritiski izsakos vai ar humoru pieeju. Tavi komentāri visi kā dzirnakmeņi. Un vēl taisnvirziena.
Tad kādi ir tavi komenti,ja mani ir taisnvirziena?
Pamats būtībā ir tāds:
Es rakstu savu tekstu(viedokli),tavs mērķis ir kaut kādā veidā sagrozīt manu rakstīto!Jo nepatīk tas ko es rakstu!
Un viss aizsākas būtībā no vienas sīkas nianses,un tad beigās kad esi pamatīgi zaudējis(kā šoreiz) kaut kādi akmeņi ,taisni virzieni .... tev sāk rādīties!
Būtībā es aizstāvu un pamatoju savu domu!Un tu tur netieci klāt,tas tevi aizkaitina!

Bet par finansējumiem tādam kā tev nav jāzina!Tavs mērķis ir troļļot,tad dari to!

p.s.
Andris5, 19:10, pirms 25 minūtēm
(Tramvajs pat ir klubam kurš reklamēs un daudz ko citu jaunajā sezonā caur tramvaju tiks pasākts)

Tā bija domāts

     [+] [-]

, 2014-12-31 19:39, pirms 9 gadiem
Brīnums, ka par tādām algām vēl kāds vispār spēlē. Tad jau sanāk, ka metinātājs vairāk nopelna nekā virslīgas futbolists. Un brīnās, kāpēc līmenis tik zems. Futbols - populārākais sports Latvijā? Rīgas Dinamo spēlētājiem būs par ko pasmieties...

  +1 [+] [-]

, 2014-12-31 19:47, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Tad kādi ir tavi komenti,ja mani ir taisnvirziena?
Pamats būtībā ir tāds:
Es rakstu savu tekstu(viedokli),tavs mērķis ir kaut kādā veidā sagrozīt manu rakstīto!Jo nepatīk tas ko es rakstu!
Un viss aizsākas būtībā no vienas sīkas nianses,un tad beigās kad esi pamatīgi zaudējis(kā šoreiz) kaut kādi akmeņi ,taisni virzieni .... tev sāk rādīties!
Būtībā es aizstāvu un pamatoju savu domu!Un tu tur netieci klāt,tas tevi aizkaitina!

Bet par finansējumiem tādam kā tev nav jāzina!Tavs mērķis ir troļļot,tad dari to!
Akmenis- ir epitets. Tavi pamatojumi ir tādi, taisnība vai nē, konstruktīviem dialogiem vienmēr pāri pārripos. Tāpat ar Sietiņa medībām.
Man poh tas finansējums, bet ja tas ir neskaidrs, tad nav ko brīnīties, ka pie negaidītiem zāģiem par toto runā, kas met ēnu uz visu LV futbolu.
Labi, man uz lustēm jātaisās. Laimīgu tev nākamo gadu!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 19:47, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Es nemētājos kā pulksteņa pendele no vienas puses uz otru!
Ūja, līdz brīdim, kad parādījās runas par to, ka Māris dibinās klubu, viņš tev bija Liepājas nodevējs un mājās nebija gaidīts. Kas tad tā ir, ja ne mētāšanās no vienas puses uz otru?

     [+] [-]

, 2014-12-31 20:49, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Pat nepieļauju domu, ka skolotājam būtu jāsaņem vairāk kā futbolistam. Profesionāli futbolisti upurē veselību, ģimeni sava darba dēļ, viņiem noteikti ir jāsaņem nevis vienkārši vairāk, bet noteikti daudzas reizes vairāk par skolotājiem. Redzot. ka futbolisti Latvijā pat 1000 eiro nevar nopelnīt...pat grūti raksturot savas izjūtas..totāla nabadzība.
Toties uz skolotāju pleciem ir atbildība izaudzināt normāli domājošus cilvēkus. Redz, piemēram ar tevi tas laikam nav izdevies.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 20:55, pirms 9 gadiem
Cilvēks Parastais rakstīja: Toties uz skolotāju pleciem ir atbildība izaudzināt normāli domājošus cilvēkus. Redz, piemēram ar tevi tas laikam nav izdevies.
Par laimi tieši tas man ir ļoti labi izdevies. Ļoti priecē mani bijušie skolēni - labestīgi, optimistiski ir lielākā daļa no viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-31 21:18, pirms 9 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Gorks kadreiz sanema 150k nedelaa!
Te nav kāda nulle par daudz? Vidēji pat Premjerlīgā saņem 3-4 reizes mazāk (ja tā summa ir domāta mārciņās). 150k nedēļā - tas ir aptuvnei D.Silvas līmenis.

     [+] [-]

, 2014-12-31 21:55, pirms 9 gadiem
Lai futenē celtos algas, ir jābūt konkurencei starp bagātajiem Latvijas zīmuļiem, kuriem vairs ir par maz sacensties ar krutāku auto un vajag otru zīmuli vinnēt ar savu komandu...
Bet lielāka daļa zīmuļu ir aizņemti ar basi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-31 22:59, pirms 9 gadiem
Katrā ziņā biedram Dubrikam, Andris5 un NilsK, Laimīgu jauno gadu!
Troļļi atceraties, ka jaunajā gadā ko sēsiet to es pļaušu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-01-01 00:41, pirms 9 gadiem
Godigi sakot nezinaju ka situacija ir tik kritiska. Ja irbtadas algas tad tiesham motivacijas treneties nebus un nedrikt but. Un attiecigi prasit jelkadus rezultatus no izlases butu nekaunigi.

  -4 [+] [-]

, 2015-01-01 00:47, pirms 9 gadiem
Runajot par tiem skolotajiem ko te komentaros piemin tad es sos liekezus vispar izkvepinatu. Ar tadu motivaciju zinashanam slodzi ieinteresetibu utt tas viss protams pedinas kada ir videjam latvijas skolotajam nevis maksatu algu bet valdibas vieta prasitu maksat komunalos maksajumus par to ka vinji atrodas-izklaidejas skolas.
Alga latvijas skolotajiem noteilti nepienakas. Jastrada paris stundas diena tris meneshu atvalinajums visadi sociali bonusi- paradi man vel kadu darba vietu latvijas laukos kur sievite var nopenit shtuku un vaorak uz rokas menesi. Un pie tam nemitigi cinkstet ka naudas par maz. Kauns un neguds lai veljas par so skolotaju sugu

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 01:33, pirms 9 gadiem
Izrādās es sanēmu vairāk kā LIELAIS vairums futbolistu. Tomēr lai rādītu sakarīgu sniegumu tās algas ir par mazu, ģimeni neuzturēt. Tāpēc ar virslīga ir tur, kur ir,

     [+] [-]

, 2015-01-01 12:27, pirms 9 gadiem
Nu neticu un viss...

  +6 [+] [-]

, 2015-01-01 13:29, pirms 9 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Gorks kadreiz sanema 150k nedelaa! Tas nekas ka vadosie Virsligas aizsargi ir +- tadi pasi. Vienkarsi halavai ari jabut, labam agentam un tad var ceret uz kko Eiropaa.
Atļaušos apgalvot, ka neviens Latvijas futbolists nekad ne tuvu nav saņēmis 150 000 eiro nedēļā. Pat ne pusi no tā.

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 13:40, pirms 9 gadiem
Ja vēl ņem vērā ka komandu sporta veidu spēlētāji algu saņem tikai 9 mēnešus, nevis 12 kā parasts strādājošais. Tad tas nav daudz.

     [+] [-]

, 2015-01-01 15:13, pirms 9 gadiem
Vismaz tomēr esam pro līga, lai gan nabadzīga.

  +2 [+] [-]

, 2015-01-01 16:48, pirms 9 gadiem
suvass rakstīja: Ūja, līdz brīdim, kad parādījās runas par to, ka Māris dibinās klubu, viņš tev bija Liepājas nodevējs un mājās nebija gaidīts. Kas tad tā ir, ja ne mētāšanās no vienas puses uz otru?
agrīti kur esmu mētājies?tevi gan es pamētāšu!Gaidi!

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 16:55, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Akmenis- ir epitets. Tavi pamatojumi ir tādi, taisnība vai nē, konstruktīviem dialogiem vienmēr pāri pārripos. Tāpat ar Sietiņa medībām.
Man poh tas finansējums, bet ja tas ir neskaidrs, tad nav ko brīnīties, ka pie negaidītiem zāģiem par toto runā, kas met ēnu uz visu LV futbolu.
Labi, man uz lustēm jātaisās. Laimīgu tev nākamo gadu!
es diskutēju ar tevi tikais tāpēc ka gribēju tavu profilu izprast,savu panācu!

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 16:56, pirms 9 gadiem
suvass rakstīja: Ūja, līdz brīdim, kad parādījās runas par to, ka Māris dibinās klubu, viņš tev bija Liepājas nodevējs un mājās nebija gaidīts. Kas tad tā ir, ja ne mētāšanās no vienas puses uz otru?
agrīti tev ir zināms vārds fans?

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 17:00, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Katrā ziņā biedram Dubrikam, Andris5 un NilsK, Laimīgu jauno gadu!
Troļļi atceraties, ka jaunajā gadā ko sēsiet to es pļaušu
Tev dubrikam ,,,, un citiem pattiesiem futbola līdzjutējiem tāpat!
šis bus TROĻĻU gads SC!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 17:17, pirms 9 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: '
Apsolies arī šogad visa fk ''Liepāja'' mājas spēles skatīties Sportacentrā?
nožēlojmu darbu dari puis!
futbols pat latvijas ir jaciena! !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-01 17:29, pirms 9 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: uz cik spēlēm biji stadionā?
dzīvoju Medzes pagastā!tu to zini
Neesmu redzējis vienu maču pret JUR un vienu puslaiku pret DR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-01 17:48, pirms 9 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: Laipni aicināts muļķu līgā, kā ir pašam savus visus profilus sveicināt?
Es neciešu tādus, kas neprot konkrēti atbildēt uz jautājumiem! Atceries?

Esi nopelnījis IGNORE no manis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-01 17:59, pirms 9 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: ja ne.irs tad cepuri Tev nost
p.s. kālab man būtu jāzin, ka Tu no Medzes pagasta?
es neslēpjos kā tu!
Medzes centrs atrodas Kapsēdē!Kapsēdes lielais amens(leģendas ir par viņu) atrodas pie dzelzceļa līnijas!Kapsēde robežojas ar divām pilsētām!Liepāju un Grobiņu!
Bet tagad tu pasaki!
Agris zina kas zem konkrētā profila sēž?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-01-01 19:47, pirms 9 gadiem
ajrisūdezda rakstīja: kad uz kādu konci iesi?
agrim uzprasi!

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 20:45, pirms 9 gadiem
nesen bija 140kom
nu 135...

  +1 [+] [-]

, 2015-01-01 20:46, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: es neslēpjos kā tu!
Medzes centrs atrodas Kapsēdē!Kapsēdes lielais amens(leģendas ir par viņu) atrodas pie dzelzceļa līnijas!Kapsēde robežojas ar divām pilsētām!Liepāju un Grobiņu!
Bet tagad tu pasaki!
Agris zina kas zem konkrētā profila sēž?
Medzē 2 labi veicīši - lielākais ir TOP. Mazais laikam Saldo vai Tev...

Ja par futbolu tad papētiju normatīvos aktus jeb no kā mēs varam gaidīt atbildes LFF šaubu ēnas jautājumos...
Citāti pie Mežecka pašslavināšanās oratorijas raksta

     [+] [-]

, 2015-01-01 21:39, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Medzē 2 labi veicīši - lielākais ir TOP. Mazais laikam Saldo vai Tev...
Medze ir pietiekami liela Teritorija lai tur mani atrastu!(tas ne priekš tevīm,gan jau fūzī Liepājā tiksimies kādreiz!)
Bet tā nesapratu ko ar šo gribēji teikt? ......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-01-02 13:12, pirms 9 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Futbolā Latvija ir vēl lielāks veiksmes stāsts

Uzziņai - tāds Rūnijs Anglijā saņem 300 000 mārciņu NEDĒĻĀ!
To nav jēga salīdzināt. Salīdzināt būtu interesanti, cik pelna Lietuvā un Igaunijā un, teiksim, Polijā.

     [+] [-]

, 2015-01-02 13:20, pirms 9 gadiem
Limpompo rakstīja: Ja futbolists, kas būtībā nav nekas vairāk kā izklaidētājs ("entertainer"), saņem 5 miljonus gadā, tad labam skolotājam, pēc visiem saprāta un taisnības principiem, būtu jāsaņem vismaz 8 miljonus.
Cik tad pēc Tavas loģikas "būtu jāsaņem" ugunsdzēsējam, kardiologam vai neiroķirurgam? Viss maksā tik, par cik kāds ir ar mieru to pirkt, t.sk. darbu kā darba ņēmējs. Bet ja kāds ir gatavs maksāt miljonu pūšļa dzenātājam, lai tak maksā. Pret sistēmu nav iespējams cīnīties. Don't hate the player, hate the game.

     [+] [-]

, 2015-01-02 13:26, pirms 9 gadiem
dakots rakstīja: Bet lielāka daļa zīmuļu ir aizņemti ar basi..
Neviens no šiem "zīmuļiem" naudu, kas atvēlēta konkrētam klubam, nav nopelnījis pats. Tā ka LV pat par sponsoriem nav lielas jēgas runāt, jo lielā nauda ir tikai un vienīgi saistīta ar politiku. Jā, arī Ventspilī, kur ostās strādājošiem uzņēmumiem liek sponsorēt sportu apmaiņā pret spriguļu nelikšanu biznesam. Rīgā gan viss notiek tikai ponta pēc, jo apkārt ir pārāk daudz lohu, kas to visu uzskata par pieņemamu un piever acis.

     [+] [-]

, 2015-01-02 14:34, pirms 9 gadiem
gapp rakstīja: Brīnums, ka par tādām algām vēl kāds vispār spēlē. Tad jau sanāk, ka metinātājs vairāk nopelna nekā virslīgas futbolists. Un brīnās, kāpēc līmenis tik zems. Futbols - populārākais sports Latvijā? Rīgas Dinamo spēlētājiem būs par ko pasmieties...
Dinamo ir viena komanda, kas piedalās krievu turnīrā. Virslīga ir čempionāts, tāpēc, par hoķi runājot, arī jāskatās uz Latvijas čempja komandām, nevis Dinamo! Un tur algas nevarētu būt diez ko lielākas. Virslīga ir atspēriena punkts jaunajiem un atgriešanās vieta pieredzējušajiem. Uzspīdi šeit un lielo piķi pēc pāris gadiem pelnīsi ārzemēs!

     [+] [-]

, 2015-01-02 17:31, pirms 9 gadiem
Paldies par info, diez gan skumīgs skats, pat ļoti skumīgts..

  +1 [+] [-]

, 2015-01-02 21:55, pirms 9 gadiem
fans366 rakstīja: Varētu novēlēt, lai futbols apsteidz hokeju naudas ziņā
Bet nav jēgas novēlēt to, kas 100 % piepildīsies
Pēc dažiem mēnešiem, kad RD tiks slēgts, Dārziņi un Mikelīši varēs iet pie Gavrilova, lai paņem savā toto pulciņā
Beidz te nīkuļot ar greizsirdības komentāriem. Gan Dārziņs, gan Miķelis ir pietiekami daudz patīkamas emocijas devuši Latvijas izlases rindās, gan arī Dinamo. Un tikai nevajag man atbildēt, ka nekad neesi priecājies par viņu iemestajiem vārtiem vai epizodēm - TU RUNĀ KĀ NĪKULIS, kurš vienīgi varētu uzvarēt pasaules deguna urbināšanas čempionātā un troļļošanā. Iemācies cienīt citus, pašam kļūs labāk un mierīgāk - tici man.

     [+] [-]

, 2015-01-03 10:22, pirms 9 gadiem
Pirmām kārtām - paldies autoram par rakstu! Reti, kad var izlasīt kaut ko vairāk par ziņām sporta saitā, bet šeit var redzēt, ka ieguldīts darbs un prēmija no portāla godam nopelnīta, ko arī novēlu.

P.S. Būtu interesanti palasīt par mūsu leģionāriem kaut vai spilgtākos piemēros minot... Pahars, Vaņins, Gorkšs, Stepanovs, Rubīns, Laizāns, Verpakovskis, Rudņevs u.c.

  -1 [+] [-]

, 2015-01-03 20:36, pirms 9 gadiem
Andris5 rakstīja: Medze ir pietiekami liela Teritorija lai tur mani atrastu!(tas ne priekš tevīm,gan jau fūzī Liepājā tiksimies kādreiz!)
Bet tā nesapratu ko ar šo gribēji teikt? ......
Varu Tev kādreiz tur sveicienu atstāt ; )
Bet galv.stāsts bija par to, ka palasīju Sporta likumu un MK not, kur viss ir LSFP rokās, ja LFF ir par ko purināt

     [+] [-]

, 2015-01-05 01:02, pirms 9 gadiem
AnimalZ rakstīja: Pirmām kārtām - paldies autoram par rakstu! Reti, kad var izlasīt kaut ko vairāk par ziņām sporta saitā, bet šeit var redzēt, ka ieguldīts darbs un prēmija no portāla godam nopelnīta, ko arī novēlu.

P.S. Būtu interesanti palasīt par mūsu leģionāriem kaut vai spilgtākos piemēros minot... Pahars, Vaņins, Gorkšs, Stepanovs, Rubīns, Laizāns, Verpakovskis, Rudņevs u.c.
Par Latvijas futbolistiem ārzemēs - cik zināms - Rudņevs HSV klubā pelna 1,8 miljonus EURO sezonā. Tas ir 34 615 EUR nedēļā jeb 138 461 EUR mēnesī.
Tā kā neviens mūsējais nedēļā 150 000 EUR nepelna. Un nekad nav pelnījis.

Par pārējiem grūti ko teikt. Nav info. Lukjanovs savā laikā Polijā un Krievijā it kā pelnījis 150 000 EUR gadā, kas būtu 12 500 EUR mēnesī.

Ir zināms, ka Vācijas 3 un 4.līgā spēlētājiem maksā ap 1500-5000 EUR mēnesī!!! Tā ir tā robeža. Tā kā Virslīgā esot, nav tik traki. Protams, var gribēt vairāk, bet visa sākuma pamatu pamats ir - vispirms līdzjutēju skaits spēlēs un tad arī tālāk no tā atkarīgs - cik daudz naudas dos sponsors.
Un no sponsoriem ir ļoti grūti dabūt naudu. Lielās organizācijas, kas atbalsta lielos klubus - tie pat atteica mūsu vadošajam klubam Rīgas Dinamo, kur nāk savi 5-10 tūkstošu skatītāju ik spēli. Tā kā tas nav TIK vienkārši, kā Jums te visiem liekas.