Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Zuntners: "Kad 2013. gadā Verpakovskis pārņēma klubu, skaļi runājošo nebija klāt"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Zuntners: "Kad 2013. gadā Verpakovskis pārņēma klubu, skaļi runājošo nebija klāt"
Tamazs Pertija un Mareks Zuntners
Foto: Mārtiņš Sīlis

Virslīgas kluba FK "Liepāja" treneris Mareks Zuntners ar Sportacentrs.com starpniecību vēršas pie futbola līdzjutējiem, lai atskatītos senākos un ne tik senos notikumos, pastāstītu par savām izjūtām un izteiktu cerību, ka 2017. gada Virslīgas zelts nonāks "Liepājas" rokās.

Es gribu, lai cilvēki zina, ka par rezultātu ar Pertiju mēs atbildam kopā.
Mums ar Tamazu nebija laika ieskrieties, mēs uzreiz sākām strādāt. Mums bija ar viņu viens konflikts, kuru mēs atrisinājām desmit minūtēs. Šodien es gribu, lai cilvēki zina, ka par rezultātu mēs atbildam abi. Visus lēmumus, kuri saistīti ar komandu, mēs arī pieņemam abi. Mēs veidojam jaunu komandu ar mazliet citādu spēli. Tam ir vajadzīgs laiks. Verpakovskis to saprot un to mums dod, bet mērķis ir un paliks tikai viens - zelts novembrī. Ar šādu mērķi mēs arī strādājam.

Tribīnes.
Es pateikšu īsi, bet godīgi. Es esmu liepājnieks, bet tribīnes Liepājā dalās divās daļās - tie, kuri ir ar klubu un mūs atbalsta, un otra daļa, anti liepājnieki, kuri nes tikai negatīvo un visās situācijās redz tikai negatīvo.

Abām šīm skatītāju daļām ir tiesības būt, bet atgādināšu, ka 2013. gadā, kad Verpakovskis ar Saulrietu pārņēma klubu, neviens no skaļi runājošiem cilvēkiem nebija klāt. Ir tik viegli runāt, atnākot reizi nedēļā uz futbolu, bet diemžēl neviens nezina, cik liels darbs tiek ieguldīts lai šis klubs sāktu savu dzīvi, lai šis klubs dzīvotu tagad. Jūs tikai iedomājaties, ka no 2013. gada ne reizi nevienu mēnesi futbolistiem nav aizkavētas ne uz nedēļu algas un vēl daudz kas cits, nerunājot par titulu 2015. gadā utt. Latvijas futbolā tādu klubu ir daudz? Nedomāju. Cilvēki nesaprot, kas notiek, nesaprot situāciju, nesaprot, ka klubs grib rezultātu banāli ne tikai no sportiskās viedokļa, bet arī, ka svarīgs ir finansiālais aspekts - lai klubs dzīvotu, pastāvētu. Aizdomājieties par to...

Futbols.
Mēs zaudējām Īrijā - vīzu dēļ neaizbraucām ar pilnu sastāvu, atguvām vienus vārtus, dominējām laukumā, kontrolējām spēli, atguvām otrus, iekļuvām nākamajā kārtā. Bet tribīnēs skan vārdi - "Pertija mājās!". Un tas pēc tā, kad komanda spēlē uzvar?

Pertija ir mājās, jau divdesmit gadus Latvijā un šodien viņš ir labākais speciālists Latvijas futbolā. Mēs dominējām ar "Sūduvu" - zaudējām, futbolā tā notiek. Dominējām otrā spēlē, 65% kontrolējām bumbu, atsitām vārtus un žurnālisti ar skatītājiem raksta, ka Liepāja izgāzās! Tas pie visa, ka lietuviešu prese slavē Liepāju, ka "Sūduvas" treneris pienāk un saka, ka viņi nebija pelnījuši tikt nākamajā kārtā!

Cilvēki mīļie, pamostaties! Tie vairs nav raksti vai tikai vārdi, tā ir banāla futbola nesaprašana. Tas ir bēdīgi. Teorija un zināšanas ir ļoti atšķirīgas lietas - pagaidām liela daļa domā tikai no teorijas puses. Futbols ir stipri citāds nekā jūs to redzat, ticiet man.

Darbs.
Tik liels darbs, kāds tiek ieguldīts visā klubā, nekad FK "Liepāja" vēsturē nav veikts. Mēs darām visu, darām maksimumu, lai ietu uz priekšu, lai vestu komandu tur, kur mēs to redzam - sākot no treniņprocesa, beidzot ar visu darbu klubā. Mēs strādājam 50 reizes profesionālāk, nekā cilvēki to redz no malas, stundām analizējam katru pretinieku, gatavojam komandu zeltam un aizvedīsim komandu tur. Un tas ir ļoti liels Pertijas ieguldījums. Un tad, kad klubā notiek lielas pārmaiņas, kad klubs maina spēli, maina komandu, tad, kad klubs pāriet profesionālākā līmenī, kāds vēl kliedz no tribīnēm "Pertija mājās"! Tas ir viņa nopelns, ka strādājam tā - to redz Verpakovskis, to redz kluba vadība, to redz komanda. Un rezultāts būs - būs jau novembrī.

Liepājnieki.
Mēs ļoti gribam, lai Liepājā spēlētu liepājnieki, bet tiklīdz futbolists uzliek savu parakstu un uzvelk Liepājas krāsas, viņš kļūst par savējo - neatkarīgi no pases un ādas krāsas. Ir treneri, kuri atbild par rezultātu un laukumā spēlē tie, kuri šai brīdī ir spēcīgāki. Par šīm lietām var diskutēt, bet tas ir fakts.

Ticiet man, nav neviens treneris pasaulē, kurš ies pret sevi. Ikviens grib maksimāli, lai komanda uzvar. Kad runa ir par rezultātu, nav vairs savs vai svešs - ir Liepājas futbolists, kurš iet laukumā. Un viss. Kādam tas var patikt, var nepatikt. Tas ir futbols. Mēs nespēlējam sava prieka pēc, mēs neesam pulciņš. Mēs esam profesionāla futbola komanda, kura grib uzvarēt. Tikai ar vietējiem spēlētājiem izdarīt to nav iespējams.

Man nav neviena iemesla, lai kādam patiktu. Es daru savu darbu par 110% un atdodu visu savu laiku Liepājas futbolam. Rezultāts būs, jo darbs, kas tiek ieguldīts, ir nereāli liels. Futbolā nekas nenotiek ātri, bet mēs esam uz pareizā ceļa. Esam tabulas augšā - ar negodīgi atņemtiem sešiem punktiem.

Es gribu, ja man ir tāda iespēja jūs lūgt, lai esat ar mums. FK "Liepāja" tikai sāk savu vēsturi un tā ir mūsu dzīve. Ticiet man, mēs katrs šinī klubā atdodam maksimumu, lai ietu uz priekšu. Lai teiktu skaļus vārdus, ir vajadzīgs raksturs un pārliecība. Mums viss nāk smagi, bet mēs ne uz sekundi neapstājamies un izdarīsim visu, kas mūsu spēkos, lai jūs kopā ar mums nosvinētu zeltu novembrī. Jo viss kas notiek, ir tikai par Liepāju…

Mareks Zuntners

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:28, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani neinteresē kvota, bet gan leģionāru meistarības status, kas esot augstāks nenoliedzami būs dārgāks naudas izteiksmē, un līdz ar to klubs vairāk par 2-3 leģionāriem atļauties nevarēs.
nevar īsti tā rēķināt, jo 2-3 patiešām labi maksātu vairāk par pusi Liepājas budžeta. Bet nosacīti minimāli labāki tāpat būtu laimes spēle. Kā Riga paņēma dārgos Miheliču un Apajevu, bet pēc dažām spēlēm tik un tā izmeta

  -1 [+] [-]

, 2017-07-23 01:30, pirms 7 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un ja dārgais spēlētājs bez motivācijas ir ? Formas kritums, nevar iespēlēties ? Nedod Dievs sarauj krusteniskās un uz sezonu ārā ir. Ko tad darīt ?
Nenoliedzami, ka dažādi riski sportā vienmēr pastāv, bet ja neriskēs, tad nekur tālu neviens netiks. Sportā katrs nākamais līgums vienmēr ir zināms avanss sportistam, jo tas tiek slēgts balstoties uz iepriekš redzēto informāciju par spēlētāju.

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:32, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: nevar īsti tā rēķināt, jo 2-3 patiešām labi maksātu vairāk par pusi Liepājas budžeta. Bet nosacīti minimāli labāki tāpat būtu laimes spēle. Kā Riga paņēma dārgos Miheliču un Apajevu, bet pēc dažām spēlēm tik un tā izmeta
Izmeta tāpēc, ka FC netika Eiropas kausos. Protams, ka zināmā mērā neattaisnoja uz sevīm liktās cerības, vai arī treneris neprata izmantot viņus.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 01:55, pirms 7 gadiem
fkscd,
1. Lielākā daļa bija jau "izjaukta", kad Pertijas vēl nebija
2. Kā tu nosauktu kaut vai pag. kārtas spēli ar Mettu? Cik bija jauno un ko viņi parādīja?
3. Virslīga un 1. līga ir absolūti dažādas lietas. Kausā Spartaks spēlējoties nolieca Grobiņu

1.vai tev ar saprašanu problēmas? Es rakstīju,ka jau pie Dobrecova Māris izjauca komandu! Izpārdeva abus Ikauniekus un vēl daži saprata,ka tūdi būs un paši laicīgi notina makšķeres. Vietā sapirka nekur nederīgus "horvātus" un savāca visus vecos čomus,kuriem uz brīdi bija vajadzīgs klubs,kur īslaicīgi piestāt! Vai tas ir reālsbizness?
2. Vai tu fkscd būtu gatavs visu laiku sēdēt rezervē un tad bāc ejiet un tagad pierādiet? Tā tas notiek tikai filmās un superklubos,kur katram spēlētājam ir speciāli treniņi un apstakļi visu laiku būt apritē! FK LIEPĀJA treneri pat minimumu nepiedāva treniņos,lai jaunais futbolists varētu progresēt klubā!
3.ziniet ja salīdzinām Spartaku un Grobiņu,tad nemaz tā spēle tik nožēlojami neizskatījās! Daudz nožēlojamāk izskatījās FK LIEPĀJA/MOGO pret Ziemeļīriem.

     [+] [-]

, 2017-07-23 02:16, pirms 7 gadiem
ffwrd jautāja:starpcitu, interesanti kāds lietotājvārds Marekam ir sportacentrā?

Pertija jau divdesmit gadus Latvijā un šodien viņš ir labākais speciālists Latvijas futbolā
Te tev būs atbilde,sameklē iepriekšējos rakstos šo frāzi un tā skanējusi ļoti bieži šādā tekstā,tad uzzināsi zuntnera mareka lietotājvārdu.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 03:57, pirms 7 gadiem
Marek,piedod, tu esi labs džeks,bet tomēr tu esi p.dars! tu tak zini ,ka tev tas patīk!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 04:02, pirms 7 gadiem
Bļāviens, labas diskusijas būšu palaidis garām..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 04:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēģināju atrast LFF mājas lapā kāda Marekam ir trenera licenze, bet......... iespējams ka es vienkārši kļūdījos, tomēr es viņu neatradu viņu starp licenzētiem treneriem.
http://www.lff.lv/lv/mans-futbols/treneri-un-izglitiba/lff-treneru-registrs/?year
Ir ir licenze viņam, patin uz #205. B-UEFA licenze.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-23 04:09, pirms 7 gadiem
Virslīgas palīgam jābuūt A- uefa licenzej!

  +6 [+] [-]

, 2017-07-23 04:09, pirms 7 gadiem
Šādi slavēt sevi un savu priekšnieku Tamazu kad virslīgā iespejamība palikt bez medaļām ir ļoti liela, vot tas ir stulbi. Varēja argumentēt kāpēc gan Tamazs viņaprāt esot lielākais spečuks valstī? Nevienu titulu nav vinnējis, ne vienu Latvijas kausu nav pacēlis, Eirokausos tālāk par otro kārtu nekur nav ticis. Runā, bļaustās apkārt tikai.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 04:10, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: Virslīgas palīgam jābuūt A- uefa licenzej!
Tad kā viņam virslīga atļauj pildīt asistenta darba pienākumus?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-23 04:24, pirms 7 gadiem
To prasi Verpakovskim,un J.Andrejavam , kurš atbild par treneru kvalifikāciju!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 05:55, pirms 7 gadiem
Sen nesu domu, ka abi Liepājas treneri kaut ko aizliegtu lieto un ar katru šādu interviju tā kļūst arvien reālāka.

     [+] [-]

, 2017-07-23 06:05, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: nevar īsti tā rēķināt, jo 2-3 patiešām labi maksātu vairāk par pusi Liepājas budžeta. Bet nosacīti minimāli labāki tāpat būtu laimes spēle. Kā Riga paņēma dārgos Miheliču un Apajevu, bet pēc dažām spēlēm tik un tā izmeta
Tika pie normāliem klubiem, Liepājas legi neviens tur netiktu, vispār tas stāsts par Liepājas legiem šķiet ir vairāk par naudas atmazgāšanu citu izskaidrojumu tam tizleņu bariņam man nav. Agrāk vismaz tā citos klubos bija, tādiem uzliek algu 3-5 štukas, no kurām 75% no summas kešā atdeva kluba vadībai....

  +4 [+] [-]

, 2017-07-23 08:37, pirms 7 gadiem
Klausies,Zinātnes!
Kamēr Liepājā spēlēs visādi Valēriji Mumbujumbu un Tomiči, Torresi, Strumijas utt., kuriem galvenais it izlaizītas pričenītes un jauni tetovējumi, tikmēr vari iet uz jūrmalu un rakstīt savus dzejoļus....
Darbs ielikts??? Kur tad rezultāts??? Tātad sūdīgs darbs!!!!!
Tiešām nav kauns pašam?

  +7 [+] [-]

, 2017-07-23 09:19, pirms 7 gadiem
Lai Pertija iemācās latviešu valodu, tikai tad varēs teikt ka; "viņš ir mājās jau 20 gadus"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-07-23 09:59, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Namgej,saprotu,ka tu tai laikā vēl pāķos cūkas ganīji,bet bija laiks,kad Liepājā spēlēja tikai vietējie,komanda izlidoja no virslīgas!!!Un skatītāju nebija vispār!!!tā kā nepļūti šķidru!!!
Toties pirms diviem gadiem kad sastaavaa pa lielam bija vieni liepajnieki - kluva par cempioniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-07-23 10:37, pirms 7 gadiem
Life rakstīja: Tātad vistuvāk maniem atbilžu variantiem ir Namejs,žēl,ka neizsludināju balvu!Es atvainojos 2. un 3. un 4. jautājums bija jabūt,bet tas lietas būtību nemaina:1.Izjauc komandu,lai varētu atlaist galveno treneri un atbrivotu vietu Pertijai.
2.ja tu netiec laukuma,tad nevari paradīt,ka esi labāks par leģiem!Un galvenā trenera priekšrocība ir izlemt,kurš tjipa labāks/kuru varēs pārdot/
3.aizsūta labākos vietējos uz zemāku līgu cerībā,ka neizdosies uzspīdēt/puiši malači,pievīla Pertijas nodomus/
4.protams nopērk par kapeikām vai taisa atkatus/beidzot uzzināju,ko tas nozīmē/
Bet visam pāri ir pats galvenais moments:
Kāpēc tieši Pertija un neviens cits? ir divi varianti:ātri taisa mahinācijas vai arī Skonto taču palikuši galigi bez siles,tātad,izēdam jaunos liepājniekus,kā nederīgus un/ kā to ļoti ar putām uz lūpām vēlās pierādīt fkscd/ņemsim jaunos talantīgos no Skonto,jo liepājnieki taču neko nevar! Vai tāds būs kluba izaugsmes plāns?
Piedod, bet no šī var saprast, ka tu esi pilnīgs idiots (tāpat kā Namejs).
1. Kas tika pārdots? Ikaunieki tika pārdoti par labu naudu, daži neizturēja kvalitāti.
2. Varbūt vienkārši jaunie spēlētāji nav Virslīgas līmeņa? Tu piedāvā laist spēlētāju laukumā tikai tāpēc, ka viņš ir vietējais? Un treniņos parādot sevi var izkarot vietu laukumā arī, bet varbūt vienkārši jaunie nav labāki par apšaubāmajiem leģionāriem?
3. Tātad, tu sūdzies par to, ka jaunajiem nedod spēlēt un tad sūdzies par to, ka viņus aizsūta uz klubu, kur viņi var spēlēt sākumsastāvā un progresēt? Šo es galīgi nesaprotu.
4. Kaut kur lasīju, ka Virslīgā ārzemnieks uz sezonu ir lētāks par vietējo. Es Liepăjas komplektācijai, godīgi sakot, pilnībā ar nepiekrītu, bet iemeslu var redzēt - cer, ka kāds no leģionāriem izrādās pietiekami labs un var pārdot. Futbols tomēr lielā mērā ir bizness. Šobrìd Keitā un Eristavi jau ir sevi labi parādījuši. Turklāt ar leģionăriem bieži vien ir loterija, grūti saprast viņu līmeni uz Virslìgas fon.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-23 10:42, pirms 7 gadiem
Ja Mārim V. ir kaut drusku mozga palicis paurī, tad Zuntners tikai par rindkopas "Tribīnes" tekstu vien būtu jāatlaiž.
Ja klubs mēģina strādāt ar faniem, mēģina nopelnīt, bet treneris nosauc, ka puse atnākušo uz stadionu ir heiteri, kuriem savs viedoklis jāpatur pie sevis un jāpriecājas par jebkuru 0-1 pret Mettu, tad es nezinu, vai būtu jēga iet uz tāda kluba spēlēm.
Un minēt, ka cilvēki nesaprot finansiālo aspektu?! Pilnīgs auns tas Zuntners:
FK Liepāja spēles var apmeklēt par velti? Nē, 3 eur.
Kluba šalles dala par brīvu? Nē, ap 20 eur.
Kas to naudu maksā? Cilvēki, kuri Zuntneram ar Pertiju besī arā, un bez kuriem acīmredzami viņi labi iztiktu. Ja pēc šī murga publicēšanas FK Liepāja nebūs pārmaiņu, tad var noprast, ka Mārim V. ir ļoti apmierinoša šāda nicinoša attieksme pret faniem.

Kamēr no klubu pārstāvjiem būs tāda attieksme, tikmēr LV futbols arī būs dziļākajos pakaļas nostūros.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-23 10:52, pirms 7 gadiem
Pārlasot otro reizi es sapratu Zuntnera teksta pamatideju:
"Kāpēc cilvēkiem nepatīk mani un Tamaza sū*i, neviens neredz, cik smagi mēs tos spiežam ārā. Pēc labi izpiesta sū*a nākamais liepājnieks bļauj Tamaz, ja nemāki nolaist ūdeni, tad ej mājās. Kāpēc tā? Neviens mūs nesaprot, ja jūs redzētu, cik smagi mēs tos spiežam ārā, jums būtu cita attieksme un jums patiktu mūsu sū*i".
Jā, Mārim nevajadzēja daudz laika, lai nolaistos no 2004.gada varoņa līdz Gavrilova un Indriksona līmenim, jo tikai tie divi klauni strādāja kopā ar Tamazu "profesinālāko bez titulu šarlatānu" Pertiju

  -1 [+] [-]

, 2017-07-23 10:53, pirms 7 gadiem
Life rakstīja: fkscd,
1. Lielākā daļa bija jau "izjaukta", kad Pertijas vēl nebija
2. Kā tu nosauktu kaut vai pag. kārtas spēli ar Mettu? Cik bija jauno un ko viņi parādīja?
3. Virslīga un 1. līga ir absolūti dažādas lietas. Kausā Spartaks spēlējoties nolieca Grobiņu

1.vai tev ar saprašanu problēmas? Es rakstīju,ka jau pie Dobrecova Māris izjauca komandu! Izpārdeva abus Ikauniekus un vēl daži saprata,ka tūdi būs un paši laicīgi notina makšķeres. Vietā sapirka nekur nederīgus "horvātus" un savāca visus vecos čomus,kuriem uz brīdi bija vajadzīgs klubs,kur īslaicīgi piestāt! Vai tas ir reālsbizness?
2. Vai tu fkscd būtu gatavs visu laiku sēdēt rezervē un tad bāc ejiet un tagad pierādiet? Tā tas notiek tikai filmās un superklubos,kur katram spēlētājam ir speciāli treniņi un apstakļi visu laiku būt apritē! FK LIEPĀJA treneri pat minimumu nepiedāva treniņos,lai jaunais futbolists varētu progresēt klubā!
3.ziniet ja salīdzinām Spartaku un Grobiņu,tad nemaz tā spēle tik nožēlojami neizskatījās! Daudz nožēlojamāk izskatījās FK LIEPĀJA/MOGO pret Ziemeļīriem.
1. Neviens nekur pats iet nevar, ja tam ir spēkā esošs līgums. Kad pag. gadā aizgāja Savalnieks un vēl daži, Pertija kā treneris vēl netika izskatīts. Roberta un varbūt vēl kāda izīrēšana bija kļūda, bet ne aiz ļauna prāta. Verpis apzināti nevienu liepājnieku negremdē. Tu domā, ka Verpis ir galīgi sajucis?
2. Neesmu bijis Liepājas treniņos, lai tos vērtētu. Bet gan jau Pertija arī treniņos redz, kurš ir labāks un to tad arī liek sastāvā. Treniņos leģionāri laikam izskatās labāk. Sportā tā ir ierasta prakse, ka tev ir jāparāda savas prasmes, kad pēkšņi rodas iespēja. Sportā diemžēl ne ar vienu neauklējas un nedod bezgalīgi daudz laika, lai sevi apliecinātu
3. Spartaks parādīja, ka atšķirība starp virslīgas klubu un 1. līgas līderi ir paliela. Un spēle Ziemeļīrijā, starp citu, raisīja vairāk jautājumu tieši jaunajiem, jo tevis nīstie leģionāri nemaz netika līdz turienei. Belfāstā nopeldēja tieši jaunie, piemēram, Jurkovskis

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:00, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Ja Mārim V. ir kaut drusku mozga palicis paurī, tad Zuntners tikai par rindkopas "Tribīnes" tekstu vien būtu jāatlaiž.
Ja klubs mēģina strādāt ar faniem, mēģina nopelnīt, bet treneris nosauc, ka puse atnākušo uz stadionu ir heiteri, kuriem savs viedoklis jāpatur pie sevis un jāpriecājas par jebkuru 0-1 pret Mettu, tad es nezinu, vai būtu jēga iet uz tāda kluba spēlēm.
Un minēt, ka cilvēki nesaprot finansiālo aspektu?! Pilnīgs auns tas Zuntners:
FK Liepāja spēles var apmeklēt par velti? Nē, 3 eur.
Kluba šalles dala par brīvu? Nē, ap 20 eur.
Kas to naudu maksā? Cilvēki, kuri Zuntneram ar Pertiju besī arā, un bez kuriem acīmredzami viņi labi iztiktu. Ja pēc šī murga publicēšanas FK Liepāja nebūs pārmaiņu, tad var noprast, ka Mārim V. ir ļoti apmierinoša šāda nicinoša attieksme pret faniem.

Kamēr no klubu pārstāvjiem būs tāda attieksme, tikmēr LV futbols arī būs dziļākajos pakaļas nostūros.
Zutneram varbūt vajadzēja izteikties maigāk, bet emocijas ir sakāpinātas. Viņam arī sāp, ka viņa kā liepājnieka, ar sirdi un dvēseli, darbu neviens nenovērtē. 0-1 spēli pret Mettu mini nevietā, jo tajā spēlē izgāzās tieši jaunie. Fani drīkst paust savu attieksmi un tas pat ir vēlams, bet vajag nedaudz ieslēgt arī galvu un saprat, kāpēc klubs rīkojas šādi

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:02, pirms 7 gadiem
Diemžēl ne vakar, ne šorīt nav laika lasīt. Vakarā pārlasīšu un pievienošu savu artavu!!!

Lai Liepājai viss iet uz augšu!!!

  -4 [+] [-]

, 2017-07-23 11:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Toties pirms diviem gadiem kad sastaavaa pa lielam bija vieni liepajnieki - kluva par cempioniem
Lūdzu beidz malt veco dziesmu. No tā sastāva labākie liepājnieki pameta komandu, bet jauni ikaunieki un kameši vēl nav izauguši. Un 1000 reizi- 2015. gadā čempionāts bija vājāks. Tagad 2015. gada modelis nekļūtu par čempioniem

  +3 [+] [-]

, 2017-07-23 11:12, pirms 7 gadiem
Kurš gan asti cels, ja ne pats... speciālists! kur nauda, tur speciālisti, filozofi ir augstākajā līmenī

     [+] [-]

, 2017-07-23 11:14, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Pārlasot otro reizi es sapratu Zuntnera teksta pamatideju:
"Kāpēc cilvēkiem nepatīk mani un Tamaza sū*i, neviens neredz, cik smagi mēs tos spiežam ārā. Pēc labi izpiesta sū*a nākamais liepājnieks bļauj Tamaz, ja nemāki nolaist ūdeni, tad ej mājās. Kāpēc tā? Neviens mūs nesaprot, ja jūs redzētu, cik smagi mēs tos spiežam ārā, jums būtu cita attieksme un jums patiktu mūsu sū*i".
Jā, Mārim nevajadzēja daudz laika, lai nolaistos no 2004.gada varoņa līdz Gavrilova un Indriksona līmenim, jo tikai tie divi klauni strādāja kopā ar Tamazu "profesinālāko bez titulu šarlatānu" Pertiju
Nē, pamatideja slēpjas šeit-....Cilvēki nesaprot, kas notiek, nesaprot situāciju, nesaprot, ka klubs grib rezultātu banāli ne tikai no sportiskās viedokļa, bet arī, ka svarīgs ir finansiālais aspekts - lai klubs dzīvotu, pastāvētu. Aizdomājieties par to....

Tajā citātā viss ir izteikts.

Šeit jājautā tāpat kā jautāja SC lietotājs Life-kādas ir Jūsu versijas kā ar patreizējo situāciju FKL var nopelnīt?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:15, pirms 7 gadiem
fkscd-necentīšos tev neko pierādīt,bet nesagrozi manis teikto,tā kā tev liekās izdevīgāk un pieņemamāk! Tavā izpratnē tikai Rīgā un ap Rīgu spēlējošie klubi ir cienīgi spēlēt futbolu,tikai tur ir vislabākie futbolisti,tikai tur ir vistalantīgākie spēlētāji,bet nez kāpēc savāca visus tos" sliktos "Liepājai nevajadzīgos spēlētājus un ohohoooo,kāviņi slikti spēlē citos klubos! Nu neizvirzi vienu rieviņu smadzenēs,bet padomā plašāk! Te mauro,ka pus gadā nevar izveidot komandu,bet Dobrecovs izveidoja! Jā Liepājas sistēmā ir daudz talantīgi jaunieši plus labi pieredzējuši spēlētāji ar kuriem jastradā un jāizveido komanda!
Protams tu atkal noliegsi,ka Intenbergs ar Dobrecovu uztrenēja labu papildinājumu virslīgai,jo tas taču ir Liepājā,nevis Rīgā Skonto! Tā te var ar tevi strīdēties bezgalīgi,bet jēgas nekādas ....,jo tu esi ieciklējies tikai strīdēties un norakt visus citus!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:18, pirms 7 gadiem
Life rakstīja: fkscd-necentīšos tev neko pierādīt,bet nesagrozi manis teikto,tā kā tev liekās izdevīgāk un pieņemamāk! Tavā izpratnē tikai Rīgā un ap Rīgu spēlējošie klubi ir cienīgi spēlēt futbolu,tikai tur ir vislabākie futbolisti,tikai tur ir vistalantīgākie spēlētāji,bet nez kāpēc savāca visus tos" sliktos "Liepājai nevajadzīgos spēlētājus un ohohoooo,kāviņi slikti spēlē citos klubos! Nu neizvirzi vienu rieviņu smadzenēs,bet padomā plašāk! Te mauro,ka pus gadā nevar izveidot komandu,bet Dobrecovs izveidoja! Jā Liepājas sistēmā ir daudz talantīgi jaunieši plus labi pieredzējuši spēlētāji ar kuriem jastradā un jāizveido komanda!
Protams tu atkal noliegsi,ka Intenbergs ar Dobrecovu uztrenēja labu papildinājumu virslīgai,jo tas taču ir Liepājā,nevis Rīgā Skonto! Tā te var ar tevi strīdēties bezgalīgi,bet jēgas nekādas ....,jo tu esi ieciklējies tikai strīdēties un norakt visus citus!
Viņš vienkārši nevar pārdzīvot, ka nogrima Skonto, un tāpēc atbalstīs visu, kas novedīs arī pie citu LV vadošo futbola klubu nogrimšanas. Un Pertija ir viņa lielā cerība, jo VISI klubi ar kuriem ir strādājis Pertija (kā treneris) ir nogrimuši nebūtībā.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:28, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Lūdzu beidz malt veco dziesmu. No tā sastāva labākie liepājnieki pameta komandu, bet jauni ikaunieki un kameši vēl nav izauguši. Un 1000 reizi- 2015. gadā čempionāts bija vājāks. Tagad 2015. gada modelis nekļūtu par čempioniem
Jauni Ikaunieki un Kamesi ari nekad neizaugs ja vinu vietaa Tamazs liks visadus pertikus.
Kaa 2015. gada FKL klatos virsliigaa sodien, to mes nekad neuzzinaasim. Mosk i vinnetu par spiiti Spartaka un Riga FC esamiibai.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-23 11:35, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jauni Ikaunieki un Kamesi ari nekad neizaugs ja vinu vietaa Tamazs liks visadus pertikus.
Kaa 2015. gada FKL klatos virsliigaa sodien, to mes nekad neuzzinaasim. Mosk i vinnetu par spiiti Spartaka un Riga FC esamiibai.
Bez konkurences arī neviens neizaugs. Ja nevinnētu Spartaks vai Riga, vinnētu RFS. Čempionāts šobrīd ir daudz līdzvērtīgāks un spraigāks

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:36, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Bez konkurences arī neviens neizaugs. Ja nevinnētu Spartaks vai Riga, vinnētu RFS. Čempionāts šobrīd ir daudz līdzvērtīgāks un spraigāks
Speles prakse un labi treninapstakli ir pats galvenais.
Spartaks, RFC, RFS, FKL vai kads cits - nekad neuzzinasim.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-23 11:43, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Ja Mārim V. ir kaut drusku mozga palicis paurī, tad Zuntners tikai par rindkopas "Tribīnes" tekstu vien būtu jāatlaiž.
Ja klubs mēģina strādāt ar faniem, mēģina nopelnīt, bet treneris nosauc, ka puse atnākušo uz stadionu ir heiteri, kuriem savs viedoklis jāpatur pie sevis un jāpriecājas par jebkuru 0-1 pret Mettu, tad es nezinu, vai būtu jēga iet uz tāda kluba spēlēm.
Un minēt, ka cilvēki nesaprot finansiālo aspektu?! Pilnīgs auns tas Zuntners:
FK Liepāja spēles var apmeklēt par velti? Nē, 3 eur.
Kluba šalles dala par brīvu? Nē, ap 20 eur.
Kas to naudu maksā? Cilvēki, kuri Zuntneram ar Pertiju besī arā, un bez kuriem acīmredzami viņi labi iztiktu. Ja pēc šī murga publicēšanas FK Liepāja nebūs pārmaiņu, tad var noprast, ka Mārim V. ir ļoti apmierinoša šāda nicinoša attieksme pret faniem.

Kamēr no klubu pārstāvjiem būs tāda attieksme, tikmēr LV futbols arī būs dziļākajos pakaļas nostūros.
Piekrītu, jo viena lieta, kad līdzjutēji savā starpā ecējas par notiekošo kādā klubā, jo vienmēr būs tā kad vieniem patīk māte, otriem meita, bet vel trešiem kleita.
Pavisam cits stāsts, ka šajās līdzjutēju kaujās iesaistās kluba oficiālā persona, kura pie tam diezgan neslēptā veidā aplej ar sūdiem to līdzjutēju daļu, kas nepiekrīt un neatbalsta klubā notiekošos procesus, un tādējādi pretendējot uz to ka visi ir muļķi, kuri apšauba viņu (kluba vadības un treneru) augsto kompetences līmeni.
Normālā klubā šo personu atlaistu, jo klubam jāatbalsta visi līdzjutēji. Neskatoties uz viņa noskaņojumu un uzskatiem par klubā notiekošajiem procesiem.