Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Metta" kompensācijas laikā izrauj pārsteidzošu uzvaru pār ''Liepāju/Mogo''

"Metta" kompensācijas laikā izrauj pārsteidzošu uzvaru pār ''Liepāju/Mogo''
Foto: fsmetta.lv

Šovakar "SynotTip" futbola Virslīgas 14. spēļu kārtas ietvaros ''Metta/LU'' izcīnīja pārsteidzošu uzvaru 1:0 pār ''Liepāja/Mogo''. Rīgas komandas labā vārtus pēdējās minūtēs guva uz maiņu nākušais Rendijs Šibass.

''FK Liepāja/Mogo'' pirms trīs dienām savās mājās UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas otrās kārtas ietvaros piedzīvoja kaunpilnu zaudējumu Lietuvas komandai ''Sūduva'' 0:2. Atbildes mačs paredzēts 20. jūlijā un liepājniekiem joprojām ir izredzes iekļūt nākamajā kārtā. Jāpiebilst, ka šī dueļa uzvarētājs tiksies ar kādreizējo Andra Vaņina klubu ''Sion'' no Šveices.

Liepājas komandas galvenais treneris Tamazs Pertija šovakar rezervē atstāja komandas līderi Artūru Karašausku, bet laukumā laida debitantu Ģirtu Karlsonu. Pieredzējušais smailes uzbrucējs pirms dažām dienām pameta Ventspili un pievienojās Liepājai. Pagājušajā sezonā Karlsons Virslīgā guva 17 vārtus, bet šajā futbola gadā izcēlies tikai ar diviem rezultatīviem sitieniem.

Spēles ievadā ''Metta'' deva savam pretiniekam ļoti labu iespēju ātri atklāt rezultātu. Piektajā minūtē savā soda laukumā noteikumus pret Dmitriju Hmizu pārkāpa Dāvis Indrāns, un Liepāja nopelnīja 11 metru soda sitienu. Pie bumbas stājās Hmizs, kurš ilgi ieskrējās, taču veica vārtsargam viegli tveramu sitienu, un Dāvis Ošs bumbu atvairīja.

Liepājinieki turpināja daudz uzbrukt. Kādā no epizodēm Andris Raivis Jurkovskis vieca centrējumu soda laukumā, pēc kura sitienu ar galvu izpildīja Karlsons, taču mazliet garām vārtiem. Pēc īsa brīža Karlsonam izdevās gūt vārtus, kas gan netika ieskaitīti aizmugures dēļ. ''Liepāja/Mogo'' treneris Pertija veica ļoti savlaicīgu maiņu 29. minūtē, rezervē sūtot Staņislavu Lebambu un laukumā laižot Marku Kurtišu.

Pirmā puslaika turpinājumā Liepājai nācās vairāk aizsargāties. ''Mettai'' nosacīti izdevās pārņemt iniciatīvu savās rokās, turklāt kādā no uzbrukumiem bīstamu sitienu nedaudz garām mājinieku vārtiem izpildīja Adamu Abdullahi. Atlikušajās minūtēs ''Metta'' turpināja apdraudēt pretinieku cietoksni, tomēr 45 minūtes noslēdzās bez gūtajiem vārtiem.

Otrajā puslaikā Liepāja atkal uzbruka vairāk. Kādā no uzbrukumiem pēc Liepājas futbolista centrējuma bumba lēkāja ''Mettas'' vārtu priekšā, tomēr pēdējā brīdī to paguva izsist Dāvis Sandris Strods. Laikam ritot, spēle kļuva atklātāka un abas komandas apmainījās ar uzbrukumiem. Nedz Liepāja, nedz Rīgas komanda nespēja pārņemt iniciatīvu savās rokās.

Liepājnieki spēles beigu daļā steidzīgi centās ievadīt bumbu spēlē un aktīvāk rauties uzbrukumos. Liepājas bīstamākos uzbrukumus radīja Karašausks, kurš vairākas reizes labi sita bumbu pa pretinieku vārtiem un centās radīt vārtu gūšanas momentus partneriem, taču izcili vārtos darbojās Ošs. Liepājnieki turpināja daudz uzbrukt, tomēr vārtus ļoti negaidīti guva ''Metta''!

Uzvaru Rīgas komandai nokārtoja 87. minūtē uz maiņu nākušais Rendijs Šibass. Futbolists pretuzbrukumā pietuvojās Liepājas vārtiem un no distances izpildīja precīzu sitienu tālajā stūrī, izraujot pēkšņu ''Mettas'' uzvaru - 0:1. Liepāja tā arī nespēja tik garām jaudīgajai ''Mettas'' aizsardzībai, spēlei noslēdzoties ar minimālu Andra Riherta trenētās komandas uzvaru.

Liepāja/Mogo – Metta 0:1 (0:0)

Vārti: Šibass 90+2'
Brīdinājumi: Kārkliņš 60', Kurtišs 29' – Abass 67', Kalniņš 84'
Liepāja: Raļkevičs, Strumija, Kārkliņš, Afanasjevs, Eristravi, Karlsons, Kļava (Ķigurs 65'), Hmizs, Lebamba (Kurtišs 29'), Jurkovskis (Karašausks 55'), Gvejē
Metta: Ošs, Strods, Ševeļovs, Mijazaki (Gudēns 58'), Abdullahi (Varslavāns 80'), Fjodorovs (Šibass 87'), Abass, Ašrifī, Indrāns, Kalniņš, Emsis
Galvenais tiesnesis: Ivars Caune

''Synottip'' futbola Virslīga, 14. kārta

DatumsSpēleVietaLaiksRezultāts
16.07.Jelgava - RFSZemgales OC stadions17:001:1
16.07.Liepāja/Mogo - Metta/LULiepājas Daugavas stadions19:000:1
09.08.Ventspils - SpartaksVentspils OC stadions17:00

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spartaks1164118:922
2.Riga FC1255212:720
3.Liepāja/Mogo1252514:1217
4.Jelgava1252513:1517
5.RFS1251614:1716
6.Ventspils112548:1011
7.Metta/LU1223713:229

Labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsKomandaVārti
1.A. KarašausksLiepāja/Mogo5
J. KozlovsSpartaks5
3.M. OšsJelgava4
R. UldriķisRFS4
D. IndrānsMetta/LU4

Izmantotie resursi:
SynotTip virslīga

  +7 [+] [-]

, 2017-07-16 20:56, pirms 7 gadiem
Skatoties spēli, šī nebija pārsteidzoša Mettas uzvara.

  +8 [+] [-]

, 2017-07-16 20:56, pirms 7 gadiem
Kā var prasīt naudu par amatiera līmeni? Vai tiešām kluba vadībai nav kauns prasīt ieejas maksu, lai vērotu „futbolistus” kuriem nav šīs spēles fundamenta. Kārkliņš, Kurtišs, Ķīgurs var piedalīties Liepājas amatieru čempī , ja patīk bumbu spārdīt! Jūs taču nebūtu priecīgi aiziet uz koncertu, kur mūziķi skatās viens uz otru un notis nepazīst??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-07-16 20:57, pirms 7 gadiem
Metta malači. Vismaz cenšās spēlēt futbolu, pieturēt bumbu, lai arī ne vienmēr tas izdodas. Tabulā jānokož lemberdzēni

  +3 [+] [-]

, 2017-07-16 20:57, pirms 7 gadiem
Neizšķirts varbūt būtu bijis godīgāks rezultāts, bet nevarētu arī teikt, ka Metta nebija pelnījusi uzvaru, veidoja momentus, bija laba saspēle.
Nedaudz pārsteidza, cik ļoti Mettas špīleri ir diezgan tehniski uz Virslīgas fona.

 +12 [+] [-]

, 2017-07-16 20:57, pirms 7 gadiem
Tie laiki, kad Mettu varēja uz vienas kājas uzvilkt ir pagājuši! Bravo Metta!

  +7 [+] [-]

, 2017-07-16 20:57, pirms 7 gadiem
Būtu jau daudz ko teikt un rakstīt,bet.....eh,priekš kam..

  +7 [+] [-]

, 2017-07-16 20:58, pirms 7 gadiem
Ahahaha, gaidu "spēlējām labi, nedaudz nepaveicās" no mauritānijas iekarotājiem)))

     [+] [-]

, 2017-07-16 21:00, pirms 7 gadiem
Sarauj

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:00, pirms 7 gadiem
Būs Pertijas komentāri atkal -" mēs spēlējām labāk " . Tas klubs pilnībā jāreformē (arī Māri ) .

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:01, pirms 7 gadiem
Liepājai nav uzbrukumā Grebja.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:01, pirms 7 gadiem
angelos33 rakstīja: Kā var prasīt naudu par amatiera līmeni? Vai tiešām kluba vadībai nav kauns prasīt ieejas maksu, lai vērotu „futbolistus” kuriem nav šīs spēles fundamenta. Kārkliņš, Kurtišs, Ķīgurs var piedalīties Liepājas amatieru čempī , ja patīk bumbu spārdīt! Jūs taču nebūtu priecīgi aiziet uz koncertu, kur mūziķi skatās viens uz otru un notis nepazīst??
Čaļi vnk neprogresē Pertijas vadībā, tur vispār neviens neprogresē tikai degradē

  +8 [+] [-]

, 2017-07-16 21:04, pirms 7 gadiem
Sūdavas uzvara bija likumsakarīga

  +4 [+] [-]

, 2017-07-16 21:06, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Čaļi vnk neprogresē Pertijas vadībā, tur vispār neviens neprogresē tikai degradē
Varētu tā būt. Pertija izraisa riebumu pret futbolu netikai faniem, bet ari pašiem futbolistiem

  +3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:06, pirms 7 gadiem
Metta - malači. Īpaši Indrāns, līderis. Domaju ka arī izlasē viņš drīz būs pamatsastāvā. Gudrs spēlētājs.
Savukart FKL superzvaigzne Karašausks tukšā.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:06, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Ahahaha, gaidu "spēlējām labi, nedaudz nepaveicās" no mauritānijas iekarotājiem)))
No mauritanijas neviens nespele pamatsastava :p

  +8 [+] [-]

, 2017-07-16 21:07, pirms 7 gadiem
Pārliecināts, ka dodot Rihertam tādu sastāvu kā FKL vai RFS, viņš būtu 1.vietā, ja var ar šādu komandu uzvarēt līderus

  +6 [+] [-]

, 2017-07-16 21:08, pirms 7 gadiem
Tas gruzīns ar steigu jātriec prom,ja nav jau par vēlu

  +5 [+] [-]

, 2017-07-16 21:09, pirms 7 gadiem
Tik slikti kā tagad,Liepāja nav spēlējusi nekad.

 +11 [+] [-]

, 2017-07-16 21:10, pirms 7 gadiem
droši vien, ka Liepāja atkal spēlēja brīnišķīgi un dominēja - tikai nabadziņiem neveicas un neviens to nesaprot ..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:10, pirms 7 gadiem
Metta malači!

     [+] [-]

, 2017-07-16 21:11, pirms 7 gadiem
Un dīvaii-smieklīgi būtu, ja Ventspils izkristu no Virslīgas

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:11, pirms 7 gadiem
Mettai ar kārtējām nesportiskām darbībām izcēlās bārdainais seniors - valmierietis. Nekas nav mainījies. Caune viņu pažēloja.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:12, pirms 7 gadiem
Gruzinu diez vai ka trieks prom... Vinam noteikti labs ligums.. Ka neatmaksajas vinju patriekt..... Un tiem kas raud ka vietejie cali ... Sodien speleja pilnigas nulles...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:12, pirms 7 gadiem
Pertja atkal teiks ka spēle ļoti laba. Pilnīgs mudaks

  +6 [+] [-]

, 2017-07-16 21:12, pirms 7 gadiem
Uzvarēja komanda, kurā spēlētāji regulāri spēlē un ir saspēlejušies. Liepāja, šķiet, treneri vairāk domā kā ģerbties (kkādi modes blogeri), tādējādi katrā spēlē liek citu sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:14, pirms 7 gadiem
Atkal ļoti gaidu Pertijas spēles analīzi par brīnišķīgo Liepājas futbola kluba spēli - bijām labāka komanda, ļoti labi spēlējām, pilnīgi dominējām laukumā bet mums vienkārši nedaudz nepaveicās - kaut kā apmēram tā.

     [+] [-]

, 2017-07-16 21:19, pirms 7 gadiem
mamont rakstīja: Pārliecināts, ka dodot Rihertam tādu sastāvu kā FKL vai RFS, viņš būtu 1.vietā, ja var ar šādu komandu uzvarēt līderus
Kurš Tev teica, ka šosezon FKL noteikti japieskaita pie LFV līderiem? Nedzīvo atmiņās.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:19, pirms 7 gadiem
Key 23 mums stāsta ka komada šogad progresē,bet man jau liekas citādi viss notiek ar šo fantastisko trenerīti!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:22, pirms 7 gadiem
angelos33 rakstīja: Kā var prasīt naudu par amatiera līmeni? Vai tiešām kluba vadībai nav kauns prasīt ieejas maksu, lai vērotu „futbolistus” kuriem nav šīs spēles fundamenta. Kārkliņš, Kurtišs, Ķīgurs var piedalīties Liepājas amatieru čempī , ja patīk bumbu spārdīt! Jūs taču nebūtu priecīgi aiziet uz koncertu, kur mūziķi skatās viens uz otru un notis nepazīst??
Neadekvāts komentārs. Visi nedzied kā Pavaroti, bet tik un tā rīko maksas koncertus

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:22, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: Key 23 mums stāsta ka komada šogad progresē,bet man jau liekas citādi viss notiek ar šo fantastisko trenerīti!
Diez vai mēs pie šī raksta sagaidīsim viņa komentāru.

     [+] [-]

, 2017-07-16 21:24, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Čaļi vnk neprogresē Pertijas vadībā, tur vispār neviens neprogresē tikai degradē
Lūdzu nemelot! Ķigurs izskatījās ļoti labi savam vecumam un minimālajai pieredzei virslīgā. Kara Pertijas vadībā ir atkal atvēries. Pertija ir izdarījis daudz kā laba. Un komanda galu galā ir 3. vietā

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:24, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai mēs pie šī raksta sagaidīsim viņa komentāru.
Vai vajag? Cerams būs atradis citu caurumu kur smirdēt

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai mēs pie šī raksta sagaidīsim viņa komentāru.
Liepājai bija krietni vairāk vārtu gūšanas momentu. Šodien tiešām nepaveicās

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:26, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Atkal ļoti gaidu Pertijas spēles analīzi par brīnišķīgo Liepājas futbola kluba spēli - bijām labāka komanda, ļoti labi spēlējām, pilnīgi dominējām laukumā bet mums vienkārši nedaudz nepaveicās - kaut kā apmēram tā.
Liepāja tiešām šodien bija laba. 2. puslaikā radīja daudz vārtu gūšanas momentu. Mettai paveicās, būsim atklāti!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai bija krietni vairāk vārtu gūšanas momentu. Šodien tiešām nepaveicās
Nepaliec par Pertiju II,jo momentiem bez vārtu guvumiem ir nulle vērtība.
Atļaušos atgādināt,ka FKL pēdējās trīs LFV spēlēs nav guvuši nevienus vārtus. Un šī baranka jau ir likumsakarība, un nevis neveiksme.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:38, pirms 7 gadiem
Nu bet ķigurs un pārējie jaunieši ir nekādi uz mettas rēķina' nulles!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:43, pirms 7 gadiem
Labais malachi metta.tamazs drošvien pēc spēles varēja atkal dzert nervu zāles

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:44, pirms 7 gadiem
roko rakstīja: Nu bet ķigurs un pārējie jaunieši ir nekādi uz mettas rēķina' nulles!
Nav regulāra spēļu prakse. Viņiem izdevīgak būtu spēlēt Grobiņā.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepaliec par Pertiju II,jo momentiem bez vārtu guvumiem ir nulle vērtība.
Atļaušos atgādināt,ka FKL pēdējās trīs LFV spēlēs nav guvuši nevienus vārtus. Un šī baranka jau ir likumsakarība, un nevis neveiksme.
ja ir momenti, tas nozīmē, ka komandai spēle ir. pieviļ izpildījums. Bet neteiksim tak, ka Karam nav meistarības, ja neizmantoja tādas iespējas. tātad nepaveicās

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 21:47, pirms 7 gadiem
roko rakstīja: Nu bet ķigurs un pārējie jaunieši ir nekādi uz mettas rēķina' nulles!
Ķigurs spēles beigās izdarīja labu piespēli Karam, kad tas izskrēja 1-1

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:47, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav regulāra spēļu prakse. Viņiem izdevīgak būtu spēlēt Grobiņā.
1. līga ir tikai 1. līga. Virslīgā tomēr ir cits līmenis

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:48, pirms 7 gadiem
Salīdzinoši nekas traks, tikai ļoti skumīgi. Zelts nereāls. Cerams, ka par 2/3 v pacīnīsies vēl puiši un Komanda!!!

Sastāvs jau simpātiskāks nekā 4dien bija.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 21:55, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: ja ir momenti, tas nozīmē, ka komandai spēle ir. pieviļ izpildījums. Bet neteiksim tak, ka Karam nav meistarības, ja neizmantoja tādas iespējas. tātad nepaveicās
Labi, labi, Liepāja ir čempioni, varam jau kronēt šodien. Pazemīgie veiksminieki klanās priekšā varēnās Mogo mašīnas priekšā.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: ja ir momenti, tas nozīmē, ka komandai spēle ir. pieviļ izpildījums. Bet neteiksim tak, ka Karam nav meistarības, ja neizmantoja tādas iespējas. tātad nepaveicās
Tas viss nav tik vienkārši. Jā, Karašausks tiešām ir meistarīgs spēlētājs, bet arī viņš nav spējīgs nepārtrakti piesegt Pertiju. Viņš var spēlēt tik labi cik labi/slikti spēlē pretinieku aizsardzība.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-16 21:59, pirms 7 gadiem
Bija redzams ka Pertija gribeja uzticet jaunakiem un vietejiem, bet vel reiz ir pieradijum ka futbola nevar but saveije un citie, ir stiprie un vajakie. Karklins, Kurtis, Jurkovskis, Kigurs vel nav tik stirpi . Tiesi no ta praktiku atteicas Metta un pieaicina legionarus, tagad Rihertam ir kaud kads rezultats. liepajaj ir loti interesants raksturs, komanda spele skaistu , uzbrukoso futbolu. Domaju ka vajag otradi atbalstit komandu , nevis kritizet.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-16 22:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss nav tik vienkārši. Jā, Karašausks tiešām ir meistarīgs spēlētājs, bet arī viņš nav spējīgs nepārtrakti piesegt Pertiju. Viņš var spēlēt tik labi cik labi/slikti spēlē pretinieku aizsardzība.
bet arī ir jāatzīst, ka Liepājas sastāvs nav nemaz tik izcils uz pārējo komandu fona. Pertija dod iespēju jaunajiem. Bet jaunie ne vienmēr dod rezultātu

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:06, pirms 7 gadiem
sorento rakstīja: Bija redzams ka Pertija gribeja uzticet jaunakiem un vietejiem, bet vel reiz ir pieradijum ka futbola nevar but saveije un citie, ir stiprie un vajakie. Karklins, Kurtis, Jurkovskis, Kigurs vel nav tik stirpi . Tiesi no ta praktiku atteicas Metta un pieaicina legionarus, tagad Rihertam ir kaud kads rezultats. liepajaj ir loti interesants raksturs, komanda spele skaistu , uzbrukoso futbolu. Domaju ka vajag otradi atbalstit komandu , nevis kritizet.
KRITIZĒ KOMANDU TIKAI LUŅI UN KURI PAŠI DZĪVĒ NEKO NAV SASNIEGUŠI. VIENU VĀRDU SAKOT, NEVEIKSMINIEKI. MAN ARĪ KAUT KAS NEPATĪK, BET ES ATBALSTĪŠU SAVU KOMANDU LĪDZ GALAM.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:06, pirms 7 gadiem
sorento rakstīja: Bija redzams ka Pertija gribeja uzticet jaunakiem un vietejiem, bet vel reiz ir pieradijum ka futbola nevar but saveije un citie, ir stiprie un vajakie. Karklins, Kurtis, Jurkovskis, Kigurs vel nav tik stirpi . Tiesi no ta praktiku atteicas Metta un pieaicina legionarus, tagad Rihertam ir kaud kads rezultats. liepajaj ir loti interesants raksturs, komanda spele skaistu , uzbrukoso futbolu. Domaju ka vajag otradi atbalstit komandu , nevis kritizet.
Būsim godīgii,jo Pertija jau vairs pats nezin ko likt sastāvā. Pussezona (Ziemas kausu ieskaitot) pagājusi, bet FKL joprojām nav izkristalizējies pamatsastāva kodols ap kuru tiek būvēta komanda. Tiek likts akcents uz spēlētāju individuālo meistarību, bet futbols ir komandas sporta veids.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:07, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepāja tiešām šodien bija laba. 2. puslaikā radīja daudz vārtu gūšanas momentu. Mettai paveicās, būsim atklāti!
Tu vienmēr esi izcēlies ar dīvaināku redzējumu par daudzām lietām. Tik pat labi var teikt, ka Liepājai paveicās, ka Metta jau ātrāk neiesita vārtus.

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:10, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Tu vienmēr esi izcēlies ar dīvaināku redzējumu par daudzām lietām. Tik pat labi var teikt, ka Liepājai paveicās, ka Metta jau ātrāk neiesita vārtus.
TIK PAT LABI VAR TEIKT, KA METTAI PAVEICĀS, JO HMIZS NEIIESITA PENDELI.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:12, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Atkal ļoti gaidu Pertijas spēles analīzi par brīnišķīgo Liepājas futbola kluba spēli - bijām labāka komanda, ļoti labi spēlējām, pilnīgi dominējām laukumā bet mums vienkārši nedaudz nepaveicās - kaut kā apmēram tā.
Tev taču pajāt par virslīgu, ka tik apsmiet, ko te ielīdi?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:14, pirms 7 gadiem
Ļoti skumji izskatās tas, ka Virslīgas rezultatīvākajam spēlētājam ir tik maz golu. Ka tik beigās nesanāk, ka labākajam vārtu guvējam būs tikai kādi 12 vārti

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:15, pirms 7 gadiem
Hmizam otro spēli pēc kārtas neraža. Šī jau milzīga.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:16, pirms 7 gadiem
bondža rakstīja: TIK PAT LABI VAR TEIKT, KA METTAI PAVEICĀS, JO HMIZS NEIIESITA PENDELI.
Precīzāk būtu teikt, ka Dāvis neļāva iesit pendeli.

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:16, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ļoti skumji izskatās tas, ka Virslīgas rezultatīvākajam spēlētājam ir tik maz golu. Ka tik beigās nesanāk, ka labākajam vārtu guvējam būs tikai kādi 12 vārti
Uz to velk.jo pusčempis jau aiz muguras.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:18, pirms 7 gadiem
bondža rakstīja: TIK PAT LABI VAR TEIKT, KA METTAI PAVEICĀS, JO HMIZS NEIIESITA PENDELI.
Tev pendele skaitās 100% vārtu gūšanas moments? Šajā gadsimtā jau vairs nē, vārtusargs parādija augstu meistarību un labu psiholoģisko noturību. Dažiem tā ir veiksme, bet daudziem tā ir meistarība.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:19, pirms 7 gadiem
krapaalis rakstīja: Precīzāk būtu teikt, ka Dāvis neļāva iesit pendeli.
NEPIEKRITISHU, JO STADIONĀ LJOTI LABI VARĒJA DZIRDĒT KĀ KĀDS NO METTAS SPELETAJIEM DAVIM TEICA, KA HMIZS SITIIS PA LABI. UN SITA ARI. VAJADZEEJA SIST ERISTAVI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:22, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Namgej,tu āksts esi!!Vienā gadā komandu nevar izveidot,pusgadā ne tik!!To nu tev kā futbola un hokeja spečukam vajadzētu zināt!!Lai gan-k'ds tu spečoks-tāds žults lējējs vien esi
VINSH IR PIIZ.Ā MIIZEJS, NEVIS SPECHUKS

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:22, pirms 7 gadiem
bondža rakstīja: NEPIEKRITISHU, JO STADIONĀ LJOTI LABI VARĒJA DZIRDĒT KĀ KĀDS NO METTAS SPELETAJIEM DAVIM TEICA, KA HMIZS SITIIS PA LABI. UN SITA ARI. VAJADZEEJA SIST ERISTAVI
Tas ir arguments? Tas neatsver vārtusarga labo spēli. Ietu sist Eristavi, kāds stadionā pateiktu, ka viņš sitīs pa kreisi...nu un?

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:22, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz to velk.jo pusčempis jau aiz muguras.
Turklāt nav jau tā, ka nebūtu kam sist vairāk golu - tas pats Kara, Šabala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 22:24, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Namgej,tu āksts esi!!Vienā gadā komandu nevar izveidot,pusgadā ne tik!!To nu tev kā futbola un hokeja spečukam vajadzētu zināt!!Lai gan-k'ds tu spečoks-tāds žults lējējs vien esi
Netrūkst piemēru, kad jau pirmajā sezonā treneris sasniedz lielas lietas ar klubu. Piemēram, Konte ar "Chelsea" pagājušajā sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:25, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Nu un?toties paskaties uz tabulu-nav ne izteiktu atpalicēju,ne izteiktu favorītu!domāju,ka tas ir pirmais priekšnoteikums,lai tribīnēs parādītos skatītāji!!
Tas mani ar ļoti priecē, bet labākajiem snaiperiem jābūt reultatīvākiem, jo, manuprāt, lai tiktu pie līguma spēcīgākā līgā nav mazsvarīgi, vai tu Virslīgas sezonā iesit 10 vai 20 vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:31, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Lūdzu nemelot! Ķigurs izskatījās ļoti labi savam vecumam un minimālajai pieredzei virslīgā. Kara Pertijas vadībā ir atkal atvēries. Pertija ir izdarījis daudz kā laba. Un komanda galu galā ir 3. vietā
Smejies?
Cik Ķiguram šodien pozitīvu darbību-1 vai 2?) Varslavānam vairāk no Mettas kaut arī jaunāks, bet arī pāris reizes nogrieza.. Kara uz pārējo fona izskatās labs, bet Pertijam ar to tur maz sakara, jo Kara ir zināms spēlētajs kurš noteikti grib spēlēt specīgākā līgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:32, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Nu un?toties paskaties uz tabulu-nav ne izteiktu atpalicēju,ne izteiktu favorītu!domāju,ka tas ir pirmais priekšnoteikums,lai tribīnēs parādītos skatītāji!!
Te jāskatās, kas par iemesliem ir šādai vienlīdzīgai cīņai. Līdzvērtīgi impotenta muļļāšanās diezin vai savāks tribīnes skatītājus. Labāk tomēr, ka būtu pāris spilgti un izteikti līderi.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:32, pirms 7 gadiem
He, he nūģi atkal sarosījušies. Šodien orgasmu diena Namejam. Cik reizes noskrēja? Aizej apmazgājies, pieķips pie trusenēm

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: ja ir momenti, tas nozīmē, ka komandai spēle ir. pieviļ izpildījums. Bet neteiksim tak, ka Karam nav meistarības, ja neizmantoja tādas iespējas. tātad nepaveicās
Mettai 1 puslaikā bija vairāk momentu pat pie Liepājas neiesistās pendeles...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:34, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Virslīgas ir dažādas-tādas,kurās trīs klubi masē pārējos vienos vārtos un krāj rezultativitātes punktus..un ir tā,kas šogad,kad komandas ir līdzīgas un rezultāti līdz ar to ari...
Man liekas,ka labam līgumam vajag arī meistarību un to vieglāk slīpēt stipas konkurences apstākļos..
un vēl man liekas,ka stipra virslīga nākotnē izaudzē arī stipru izlasi!
Tas, ka ir vienlīdzīgas komandas, diemžēl neliecina par kopējā līmeņa celšanos

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:36, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Netrūkst piemēru, kad jau pirmajā sezonā treneris sasniedz lielas lietas ar klubu. Piemēram, Konte ar "Chelsea" pagājušajā sezonā
Tam pamuļķim nav ko skaidrot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:38, pirms 7 gadiem
Es nesaprotu, kāpēc daļa te klūp Liepājas kritizētājiem - ir jau iemesls šos šoreiz kritizēt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tam pamuļķim nav ko skaidrot.
Pats duraks resnais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:39, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Man interesē vai Pertija atkal bīdīs to pašu tekstu ko pret Astanu.
Un tas ir viss, kas Tev interesē saistībā ar mūsu čempi?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:39, pirms 7 gadiem
sabikas rakstīja: Tu vienmēr esi izcēlies ar dīvaināku redzējumu par daudzām lietām. Tik pat labi var teikt, ka Liepājai paveicās, ka Metta jau ātrāk neiesita vārtus.
Spēles sākumā Liepājai bija pendele+ Karlsons neieisita ļoti labā situācijā
Mettai momenti radās 1. puslaika otrajā pusē. Savukārt 2. puslaikā Liepājai momentu bija krietni vairāk. Gan jau statistika arī to parāda
Nav godīgi izdarīt secinājumus izejot no rezultāta. Kara būtu iesitis un visi teiktu, ka Liepāja nospieda un beigās taisnīgi uzvarēja
man ir nevis redzējums savādāks, bet nav emociju, tāpēc varu novērtēt vēsu galvu. Turklāt šajā spēlē es biju par Mettu, bet godīgi atzīstu, ka kopumā Liepājai bija vairāk un labākas iespējas gūt vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev taču pajāt par virslīgu, ka tik apsmiet, ko te ielīdi?
Man interesē vai Pertija tagad runās to pašu tekstu kas bija viņa arsenālā pēc mača ar Suduva.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:42, pirms 7 gadiem
Pirms pāris sezonām es domāju, ka Riherts ir aizsēdējies Mettā, bet tas, ko es redzēju pagājušajā sezonā un redzu šosezon, liek man atzīt, ka esmu kļūdījies, jo Metta progresē, un šis klubs simpatizē arvien vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:44, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kritizēt vai vemt žulti ir divas ļooti atšķirīgas lietas...
Neviens jau nesauc spēlētājus par idiotiem utt. Tādu kritiku es nekad nespēšu atbalstīt

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 22:44, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kritizēt vai vemt žulti ir divas ļooti atšķirīgas lietas...
Ja par to resno sivēnu no torpēdu eskadriļlas, tad uz to ruksi pat nav jēgas iespringt.

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms pāris sezonām es domāju, ka Riherts ir aizsēdējies Mettā, bet tas, ko es redzēju pagājušajā sezonā un redzu šosezon, liek man atzīt, ka esmu kļūdījies, jo Metta progresē, un šis klubs simpatizē arvien vairāk
Ja jau nokārti deguni pēc neizšķirta mača pret Ventspili, tad progresē gan.

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:45, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Man interesē vai Pertija tagad runās to pašu tekstu kas bija viņa arsenālā pēc mača ar Suduva.
Saki, tomēr nelaiž tevi Virslīga vaļā?

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:46, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: Mettai 1 puslaikā bija vairāk momentu pat pie Liepājas neiesistās pendeles...
bija līdzīgi. atceries Karlsona momentu! bet tas jau skaidrojams arī ar to, ka Liepājai 1. vilnī neizdevās iesist un puslaika beigās Mettai tika dota lielāka brīvība
Otrajā atkal Liepāja radīja momentus. Neiesita. Kļuva neuzmanīgāka aizsardzībā un Metta beigās to veiksmīgi izmantoja

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 22:47, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un tas ir viss, kas Tev interesē saistībā ar mūsu čempi?
Vēl mani interesē kura nākamā Latvijas futbola komanda tiks izslēgta no Latvijas futbola sistēmas par toto spēlēšanu, kad atkāpsies Indriksons, kuru Indriksona draugaļu ieliks LFF vadībā, kad nomirs Mežeckis, cik zaudējumu piedzīvos Latvijas futbola izlase Starkova vadībā. Kad Ronaldinjo beidzot sāks startēt FC Riga rindās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:49, pirms 7 gadiem
Interesanti cik stulbam jābūt cilvēkam,lai tas stāstītu, ka uz šī FKL patreizējā sastāva bāzes tiek būvēta FKL nàkotne?
Cik no patreizējiem FKL "leğiem" nākošsezon būs šīs komandas sastāvā? No jaunajiem spēlētăjiem,kuri tikai epizodiski tiek laukumā,un savā attīstībă apstājušies. Nākotnes komandu veido uz Ivanova,Kļavas, Grebja,Afanasjeva bāzes,kuriem jau tagad neuzticās, un tikai epizodiski laiž laukumā.
Smieklīgi par šādu stulbumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-07-16 22:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti cik stulbam jābūt cilvēkam,lai tas stāstītu, ka uz šī FKL patreizējā sastāva bāzes tiek būvēta FKL nàkotne?
Cik no patreizējiem FKL "leğiem" nākošsezon būs šīs komandas sastāvā? No jaunajiem spēlētăjiem,kuri tikai epizodiski tiek laukumā,un savā attīstībă apstājušies. Nākotnes komandu veido uz Ivanova,Kļavas, Grebja,Afanasjeva bāzes,kuriem jau tagad neuzticās, un tikai epizodiski laiž laukumā.
Smieklīgi par šādu stulbumu.
Blakus jaunajiem vajadzīgi pieredzējušie. Pat Metta dzelžaini uzticas Gatim. Ja arī daļa ārzemnieku pametīs Liepāju, viņi būs devuši dzinuli attīstīties vietējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:56, pirms 7 gadiem
Es tikai atceros to Verpakovska tekstu ka Liepāja grib izveidot futbola klubu kas būtu konkurētspējīgs visas Eiropas mērogā - vismaz attiecībā pret eirokausiem. Interesanti kad tas notiks - ap 2100. gadu? Es to droši vien nepiedzīvošu. Vismaz Pertijas vadībā nekas labs Liepāju negaida. Nesaprotu kāpēc šis rupjais gruzīns/PSRS fosilija Latvijā tiek uzskatīts par izcilu speciālistu. Par kādiem nopelniem un atkatiem?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 22:58, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Blakus jaunajiem vajadzīgi pieredzējušie. Pat Metta dzelžaini uzticas Gatim. Ja arī daļa ārzemnieku pametīs Liepāju, viņi būs devuši dzinuli attīstīties vietējiem
Kādu dzinuli?
Es vel saprastu, ja būtu 1-2 leği, bet patiesi augsta līmeņa. Ne jau nu šie.

     [+] [-]

, 2017-07-16 22:59, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es tikai atceros to Verpakovska tekstu ka Liepāja grib izveidot futbola klubu kas būtu konkurētspējīgs visas Eiropas mērogā - vismaz attiecībā pret eirokausiem. Interesanti kad tas notiks - ap 2100. gadu? Es to droši vien nepiedzīvošu. Vismaz Pertijas vadībā nekas labs Liepāju negaida. Nesaprotu kāpēc šis rupjais gruzīns/PSRS fosilija Latvijā tiek uzskatīts par izcilu speciālistu. Par kādiem nopelniem un atkatiem?
Tāpēc, ka viņš sevi labi pieteica Olimpā un Skonto. Tāpēc viņš tiek uzskatīts par Latvijas līmenim labu speciālistu. Izciliem treneriem parasti alga ir lielāka par visu Virslīgas klubu budžetu summu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu dzinuli?
Es vel saprastu, ja būtu 1-2 leği, bet patiesi augsta līmeņa. Ne jau nu šie.
Augsta līmeņa maksā naudu, kuras Liepājai nav
Jaunajiem jākonkurē ar šiem legiem. Kā jau biju teicis iepriekš, ja jaunie nevar apspēlēt šādus leģionārus ar visu leģionāru kvotu, tad būs jāspēlē ierobežots laiks un jākrāj pieredze dublieru čempī vai 1. līgā. nevar tak visiem jaunajiem dāvanā dod 90 minūtes katrā spēlē

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:05, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tāpēc, ka viņš sevi labi pieteica Olimpā un Skonto. Tāpēc viņš tiek uzskatīts par Latvijas līmenim labu speciālistu. Izciliem treneriem parasti alga ir lielāka par visu Virslīgas klubu budžetu summu.
Ko viņš Olimpā izveidoja?
D-pili kāpēc viņš pameta visi zin. Skonto ar Karašausku,Mingazovu un Gutkovsku sastāvā pie Pertijas vajadzēja būt čempioniem. Pat pie visām kluba finanšu problēmām.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 23:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko viņš Olimpā izveidoja?
D-pili kāpēc viņš pameta visi zin. Skonto ar Karašausku,Mingazovu un Gutkovsku sastāvā pie Pertijas vajadzēja būt čempioniem. Pat pie visām kluba finanšu problēmām.
Olimpā izauga daudzi talanti
Mingazovs aizgāja sezonas vidū+ Skonto tika ņemti nost punkti

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:08, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Augsta līmeņa maksā naudu, kuras Liepājai nav
Jaunajiem jākonkurē ar šiem legiem. Kā jau biju teicis iepriekš, ja jaunie nevar apspēlēt šādus leģionārus ar visu leģionāru kvotu, tad būs jāspēlē ierobežots laiks un jākrāj pieredze dublieru čempī vai 1. līgā. nevar tak visiem jaunajiem dāvanā dod 90 minūtes katrā spēlē
Śis nav stāsts par sportisko konkurenci, bet gan par uzticēšanos. Ar uzticēšanos kad ūdens smeļas mutē ir stipri par īsu.

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Śis nav stāsts par sportisko konkurenci, bet gan par uzticēšanos. Ar uzticēšanos kad ūdens smeļas mutē ir stipri par īsu.
Pertijam nav viegli. No vienas puses vajag rezultātu. No otras attīstīt jaunos. Un vēl grib arī īsā laikā labākos pārdot, lai tiktu pie finansēm

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:11, pirms 7 gadiem
Cik ilgi Indriksons tur dibenu un maku sildīs, nav vairs Latvijā futbola... Paldies Gunti!

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:13, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Olimpā izauga daudzi talanti
Mingazovs aizgāja sezonas vidū+ Skonto tika ņemti nost punkti
Tikai cik no Olimpa jaunajiem talantiem sevi dēvētu Tamazu par savu trenri,kurš viņu ir izaudzinâjis par šo talantu. Izmantot cita darba augļus ir jau cits stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 23:14, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ieliec izlasei par treneri Mourinju!!Un kas mainīsies?sāksim masēt Poliju un vāciju?kāds pamats tādam viedoklim?
Nebūt neaizstāvu Starkovu!!!bet izlase ir tur.kur ir mūsu futbols!!
Var ielikt te kaut Fergusonu, Mourinjo un Ančelotti kopā ņemtus - kamēr nebūs ļoti profesionālu jauniešu treneru, kas māca tehniku vispirms nevis spēli uz rezultātu, kvalitatīvu futbola laukumu, pilnu futbola stadionu, futbolu mīlošu cilvēku federācijas vadībā - Latvijā nekas nemainīsies. Kā veči un 5 šķiras ārzemnieki spārdīja bumbu liekot rezultātus paši uz savām spēlēm tā liks. Piemēram, runājot par toto - vai kāds par to Latvijā ir ielikts cietumā, vai darboņi un zināmi futbolisti TIEŠĀM IR ATSTĀDINĀTI no Latvijas futbola uz visiem laikiem? Nē, LFF tur piespriež kaut kādas diskvalifikācijas, daži gadi paiet - ļaudis darbojas tik tālāk. Atstādina kaut kādus tur futbola klubus - tak liela muiža - šie paši tipi izveido jaunu izkārtni un organizācijas un mierīgi darbojas tālāk. Latvijas futbols atrodas apburtā lokā.

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai cik no Olimpa jaunajiem talantiem sevi dēvētu Tamazu par savu trenri,kurš viņu ir izaudzinâjis par šo talantu. Izmantot cita darba augļus ir jau cits stāsts.
Gutkovski un Šabalu vai tad neņēma savā paspārnē vēl pa visam jaunus? Kas attieca uz Skonto zelta medaļu ņemšanau tajā čempionātā, tad galīgi dulls esi. Bez algām un rezervēm spēlēja.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-16 23:18, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pertijam nav viegli. No vienas puses vajag rezultātu. No otras attīstīt jaunos. Un vēl grib arī īsā laikā labākos pārdot, lai tiktu pie finansēm
Lūk,tas jau ir tuvāk patiesībai,bet tam nav sakara ar nākotnes komandas būvēšanu.

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:18, pirms 7 gadiem
>>>fkscd A Dobrecovam bija viegli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 23:20, pirms 7 gadiem
Viktors šodien bija nopampis zili zāļš pēc kārtējā kodiena...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 23:21, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Var ielikt te kaut Fergusonu, Mourinjo un Ančelottii kopā ņemtus - kamēr nebūs ļoti profesionālu jauniešu treneru, kas māca tehniku vispirms nevis spēli uz rezultātu, kvalitatīvu futbola laukumu, pilnu futbola stadionu, futbolu mīlošu cilvēku federācijas vadībā - Latvijā nekas nemainīsies. Kā veči un 5 šķiras ārzemnieki spārdīja bumbu liekot rezultātus paši uz savām spēlēm tā liks. Piemēram, runājot par toto - vai kāds par to Latvijā ir ielikts cietumā, vai darboņi un zināmi futbolisti TIEŠĀM IR ATSTĀDINĀTI no Latvijas futbola uz visiem laikiem? Nē, LFF tur piespriež kaut kādas diskvalifikācijas, daži gadi paiet - ļaudis darbojas tik tālāk. Atstādina kaut kādus tur futbola klubus - tak liela muiža - šie paši tipi izveido jaunu izkārtni un organizāciju un mierīgi darbojas tālāk. Latvijas futbols atrodas apburtā lokā.
Virslīgā toto nav pēc Babītes izslēgšanas. Katrā komandā ir daudz jauno. Spēlētāju vidējā vecuma ziņā Latvijā ir jaunākais Eiropas valstu nacionālais čempionāts. To, vai būs pilni stadioni, ir atkarīgs no mūs katra
Tiesiskais regulējums par toto spēlētāju sodīšanu top. Latvijā tā ir salīdzinoši nesena parādība, tāpēc viss vēl nav atstrādāts. Arī ārzemēs, kur pieredze šajās lietās ir krietni lielāka, nav tik viegli toto spēlmaņus ietupināt aiz restēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-07-16 23:24, pirms 7 gadiem
TORES rakstīja: >>>fkscd A Dobrecovam bija viegli?
Nebija viegli. Bet no Dobrecova neviens zeltu neprasīja par katru cenu. Un konkurence bija vājāka. Tā pati Metta nebija tik spēcīga

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:25, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tu daudz esi saistīts ar bērnu futbolu?tur daudzas komandas ,ja ne visas mazajos vecumos bieži spēlē bez rezultāta,treneri laiž izspēlētis visiem...nu noteikti ne bērnu treneri ir kaut kur vainojami!!
Par pārējo tev piekrītu gan
Es gan esmu dzirdēji pretējo, ka daudziem treneriem rezultāts ir primārais bērnu futbolā, tas ir ļoti skumji un nepareizi...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:27, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tu daudz esi saistīts ar bērnu futbolu?tur daudzas komandas ,ja ne visas mazajos vecumos bieži spēlē bez rezultāta,treneri laiž izspēlētis visiem...nu noteikti ne bērnu treneri ir kaut kur vainojami!!
Par pārējo tev piekrītu gan
Nu es neesmu tik dziļi Latvijas futbolā iekšā, tikai kā futbola līdzjutējs es labi redzu ka lielākajai daļai Latvijas futbolistu tehnika ir ļoti vājā līmenī un viņi pat nevar iedot 3 precīzas piespēles. Kāpēc tas tā ir - lai par to atbild tie kas par to ir atbildīgi un kam par to maksā naudu. Bet rodas iespaids ka LV futbolistu sagatavošanā kaut kas tiek darīts nepareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:29, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan esmu dzirdēji pretējo, ka daudziem treneriem rezultāts ir primārais bērnu futbolā, tas ir ļoti skumji un nepareizi...
Mihelsons stāstīja, ka Spānijā bērni vienmēr spēlē uz rezultātu un ar to lepojas. Ja bērnu treneris ar Barcelonu zaudē Realam, treneris var zaudēt darbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:33, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: paskaties,kur lielāko gada daļu trenējas bērni...nu,uz zālītes,uz sintētikas vai skolas sporta zālē uz dēļiem...un ne jau treneri tur ir vainīgi...tai pasā Liepājā-jautājums spečokam Nemejam-kur jums ziemā trenējas mazie bērni?ir kāds slēgtais laukums uzcelts vai trenējas skolu sporta zālēs?vai kur?
Un kas tad pie tā ir vainīgs? LFF?

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:34, pirms 7 gadiem
Nesaprotu kāda jēga no visiem leģionāriem Virslīgas komandām. Nebūtu labāk ja savējie jaunieši parādītu spēkus? Saprastu ja tiešām būtu tādi , kuri izceļas , bet tādu leģionāru virslīgā NAV.

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:34, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gutkovski un Šabalu vai tad neņēma savā paspārnē vēl pa visam jaunus? Kas attieca uz Skonto zelta medaļu ņemšanau tajā čempionātā, tad galīgi dulls esi. Bez algām un rezervēm spēlēja.
Ir taču starpība vai jauno spēlētāju paņem savā paspānē 16 vai 18 gados.
Jā,protams, ar tām naudām bija kā bija,bet dažreiz ierobežotie līdzekļi nav nemaz tik slikt.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-16 23:35, pirms 7 gadiem
Un tikai nevajag te bīdīt ka Latvijā futbolu nevar nemaz spēlēt jo lūk Latvijā ir ziema. Zviedrijā, Dānijā un Islandē arī ir novērojamas ziemas. Tas nav nekāds arguments.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:36, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Nesaprotu kāda jēga no visiem leģionāriem Virslīgas komandām. Nebūtu labāk ja savējie jaunieši parādītu spēkus? Saprastu ja tiešām būtu tādi , kuri izceļas , bet tādu leģionāru virslīgā NAV.
Nepārspīlē! Tas pats Eristavi izceļas ar savu tehniku

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:38, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Nepārspīlē! Tas pats Eristavi izceļas ar savu tehniku
Nu labi , pāris piemēri ir. Bet Liepājas spēlē ar Sūduvu? Liepājas aizsargi pat necentās kaut ko izdarīt ielaistajos vārtos. Kāda jēga no tādiem leģiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:38, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un tikai nevajag te bīdīt ka Latvijā futbolu nevar nemaz spēlēt jo lūk Latvijā ir ziema. Zviedrijā, Dānijā un Islandē arī ir novērojamas ziemas. Tas nav nekāds arguments.
Gaterščikam pietiek ar vienas rokas pirkstiem, lai mūsu halles, kur ziemā spēlet, saskaitītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:40, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir taču starpība vai jauno spēlētāju paņem savā paspānē 16 vai 18 gados.
Jā,protams, ar tām naudām bija kā bija,bet dažreiz ierobežotie līdzekļi nav nemaz tik slikt.
Vai tad viens treneris var izaudzināt no bērna vecuma līdz izlasei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-16 23:44, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Nu labi , pāris piemēri ir. Bet Liepājas spēlē ar Sūduvu? Liepājas aizsargi pat necentās kaut ko izdarīt ielaistajos vārtos. Kāda jēga no tādiem leģiem?
Aizsargi legi (pie tam afroamerikāņi un zaļi) man vienmēr izraisa jautājumus. Malējie vēl jā ar savu ātrumu utt. Bet aizsardzības centrā jābūt kārtīgam šefam, kas visu komandas spēli saliek pa plauktiņiem

     [+] [-]

, 2017-07-16 23:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Vai tad viens treneris var izaudzināt no bērna vecuma līdz izlasei?
Kā kurā klubā. Citos līdz 14 gadiem, bet citā līdz 16 gadiem.

     [+] [-]

, 2017-07-17 06:27, pirms 7 gadiem
Ļurba rakstīja: Viktors šodien bija nopampis zili zāļš pēc kārtējā kodiena...
To es arī ievēroju. Uzburbis ne pa jokam

  -1 [+] [-]

, 2017-07-17 08:39, pirms 7 gadiem
Pašu Mettas futbolistu līmeni nosaka komandas rezultāti. Joprojām komandā labākais ir seniors no Valmieras. Līdz ko uzradās Āfrikas "studenti", spēle uzlabojās. Diemžēl sastāvā dodas tikai 5-7 letiņi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-17 11:26, pirms 7 gadiem
Tamazs sāk zaudēt kvalifikāciju, nevis Sūduva ir tik spēcīga, bet pati FKL nolaista līdz tūda līmenim

     [+] [-]

, 2017-07-17 13:20, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Tas ir vājprāts. Zemāk vairs nav kur krist.
Kļūdies, nekad nav tik slikti lai nevarētu būt vēl sliktāk kā ir un bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-17 22:50, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Nu labi , pāris piemēri ir. Bet Liepājas spēlē ar Sūduvu? Liepājas aizsargi pat necentās kaut ko izdarīt ielaistajos vārtos. Kāda jēga no tādiem leģiem?
Sitienu Gvejs nosedz labi - vnk leiša mauciens garām vārtiem trāpīja otram pa celi un kuriozs gols.