Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kurzemes derbijā "Ventspils" sagādā liepājniekiem trešo neveiksmi pēc kārtas

Emils Ozerinskis

Kurzemes derbijā "Ventspils" sagādā liepājniekiem trešo neveiksmi pēc kārtas
Lukass Villela. Foto: FK Ventspils Facebook lapa

"Optibet" futbola Virslīgas piektajā kārtā tikās "Ventspils" un "Liepājas" komandas. Aizvadot 90. Kurzemes futbola derbiju pārāki ar 2:1 bija mājinieki. Savus sezonas pirmos vārtus guva Lukass Villela un Daniils Ulimbaševs.

Apzinoties iepriekšējās spēles neveiksmes, "Liepāja" šoreiz nedaudz prātīgāk spēlēja uzbrukumā, nemetoties uz priekšu ar visiem desmit laukuma spēlētājiem. Neskatoties uz to tieši viesu uzbrukumi spēles pirmajās desmit minūtēs bij aktīvāki nekā dzeltenzilajiem. Labākā iespēja pirmajās divdesmit minūtēs radās Artūram Karašauskam, kura ar galvu sisto bumbu tvēra vārtsargs Delī Alampasu. "Ventspils" sastāvā puslaika pirmajā pusē labākā izdevība bija Jevgeņijam Kozlovam, taču viņa sitiens lidoja garām mērķim.

Mača rezultātu uz rezultāta tablo bija nepieciešams izmainīt 29. minūtē. Daniils Ulimbaševs ar lielisku piespēli no labās malas atrada Lukasu Villelu, kurš no gaisa raidīja bumbu vārtos, notverot Valentīnu Raiļkeviču pretkustībā. Tas ļāva "Ventspilij" Kurzemes derbijā izvirzīties vadībā ar 1:0. Pērn rezultatīvi spēlējušajam Brazīlijas futbolistam šis bija pirmais vārtu guvums šajā sezonā. Pirmajā puslaikā divreiz no distances vārtus centās iekarot Eduards Tīdenbergs, taču abas reizes bumba lidoja garām vārtu kreisajam stabam. Līdz ar to starplaikā komandas devās pie minimāla ventspilnieku pārsvara.

Otrā puslaika sākumā "Ventspils" izveidoja asu uzbrukumu, Tīdenbergam ceļot bumbu soda laukumā. Raiļkevičam neizdevās bumbu izsist ārpus soda laukuma. Tā nonāca pie Kozlova, kurš ar piespēli atrada Ulimbaševu, ļaujot viņam raidīt bumbu vārtos - 2:0. Arī Ulimbaševam šis bija jaunās Virslīgas sezonas pirmais gols.

Puslaika vidū spēkā pieņēmās lietus, slapjajam laukumam sākot ietekmēt dažādas spēs epizodes. 74, minūtē Keitā uzvarēja gaisa divcīņu, nometot bumbu Freidejam. Nigērietis cīņā par bumbu apsteidza pretinieku vārtus sargājošo tautieti Alampasu, piespēlējot bumbu tukšu vārtu priekšā. Īstajā vietā ieskrēja pretinieku aizmirstais Karašausks, kurš guva savus sezonas otros vārtus, samazinot liepājnieku deficītu līdz vieniem vārtiem. "Ventspils" spēlētāji aktīvi protestēja par Freideja saduršanos ar vārtsargu, taču rezultāts uz tablo par spīti protestiem kļuva 2:1. Tuvojoties mača izskaņai savu neapmierinātību pamatīgi izrādīja uz "Ventspils" soliņa esošais personāls, saņemot vairākus brīdinājumus no Aleksandra Anufrijeva. Ar vāļāšano pa zālāju un strīdiem gan ar tiesnesi, gan pretiniekiem "Ventspils" futbolisti acīm redzami vilcināja spēles laiku, lai nedotu liepājniekiem iespēju atspēlēties pamatlaika beigās un mača kompensācijas laikā. "Ventspils" viltības deva rezultātu, nosargājot dzeltenzilajiem panākumu.

Šī uzvara "Ventspils" komandai ļauj vismaz uz divām stundām ierindoties Virslīgas turnīra vicelīderes pozīcijā. Savukārt liepājniekiem nu pēc trīs neveiksmju sērijas jāgatavojas valmieriešu uzņemšanai.

"Ventspils" - "Liepāja" 2:1 (1:0)
Vārti: Villela 29', Ulimbaševs 49' - Karašausks 74'
Noraidījums: Eristavi
Brīdinājumi: Ulimbaševs, Ļotčikovs, Erestavi - Toress, Keitā, Fraidejs
Ventspils:Alampasu, Mčedlišvili, Sahnevičs, Rehviašvili, Mamā, Stuglis (Ļotčikovs 67'), Tīdenbergs (Eristavi 53'), Villela, Ulimbaševs, Kozlovs (Tālbergs 90'+6), Aderunmu (Svārups 46').
Liepāja: Raiļkevičs, Gabovs, Beduī, Keitā, Jurkovskis, Jahaja, Ķigurs, Toress (Ivanovs 60'), Semenivs (Fraidejs 46'), Karašausks, Dodo.
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Anufrijevs

"Optibet" Virslīgas 5. kārta

DatumsLaiksSpēleTiešraideRez.
03.07.18:00Tukums 2000 - MettaSportacentrs.com TV1:3 (0:3)
03.07.20:00Valmiera - SpartaksSportacentrs.com TV2:2 (0:1)
04.07.16:00Ventspils - LiepājaSportacentrs.com TV2:1 (1:0)
04.07.18:00Riga - DaugavpilsBest4SportTV
04.07.20:00RFS - JelgavaSportacentrs.com TV

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.RFS440014:312
2.Ventspils531110:510
3.Riga43018:29
4.Spartaks52128:117
5.Daugavpils420210:56
6.Liepāja52038:96
7.Jelgava42023:56
8.Metta52037:106
9.Valmiera51226:105
10.Tukums 200050052:160

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.EmersonsRFS5
Nemaņa BelakovičsSpartaks5
3.Raimonds KrollisMetta4 (1)
4.Kaspars SvārupsVentspils3
Činonso OforsDaugavpils3
Jevgeņijs KozlovsVentspils3
Sedriks KuadioRFS3
Tolu ArokodareValmiera3

  +3 [+] [-]

, 2020-07-04 18:02, pirms 4 gadiem
Liepājai nākošajā spēlē zāģis Valmierai, un baltkrievs būs prom.

     [+] [-]

, 2020-07-04 18:03, pirms 4 gadiem
Nu Zuti, treneri nevajag mainīt?

  -4 [+] [-]

, 2020-07-04 18:06, pirms 4 gadiem
Izdomāju paskatīties Kurzemes derbiju, jo tā it kā svēta lieta, bet ieraugot, ka Liepājas formā pa laukumu skraidā ananās nospļāvos, un izrubiju šo tiešraidi.
Ka nav kazai piena, tad lai nav.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:08, pirms 4 gadiem
Ar steigu Liepājai jāatlaiž baltkrievs un Zutim jāuzņemas vadība.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-04 18:09, pirms 4 gadiem
Liepāja zaudē visiem tiešajiem konkurentiem un ieņem atbilstošu vietu - 1 punkts no pēdējās vietas, neskaitot nabagus no Tukuma. problēma nav individuālā meistarība, bet organizētība un disciplīna - aizsardzībā pilnīgs haoss, skaidrs ka vājš treneris.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:11, pirms 4 gadiem
Kungi, ir kaut kur iespēja Best4sport paskatīties netā, neskaitot Shortcut, kaut kā nevēlos 6eur par vienu futnenes maču izlikt?

  +3 [+] [-]

, 2020-07-04 18:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izdomāju paskatīties Kurzemes derbiju, jo tā it kā svēta lieta, bet ieraugot, ka Liepājas formā pa laukumu skraidā ananās nospļāvos, un izrubiju šo tiešraidi.
Ka nav kazai piena, tad lai nav.
Bet uzreiz pēc spēles atnāci iesmirdēt komentāros ar savu mazo viedoklīti.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izdomāju paskatīties Kurzemes derbiju, jo tā it kā svēta lieta, bet ieraugot, ka Liepājas formā pa laukumu skraidā ananās nospļāvos, un izrubiju šo tiešraidi.
Ka nav kazai piena, tad lai nav.
Slēz iekšā SC, tur tagad Liepājas čempionāts basketbolā - nebūs leģionāru.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:20, pirms 4 gadiem
Liepājai fantastisks sniegums ar 2 milj. budžetu.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:22, pirms 4 gadiem
Liepāja izmantoja tikai 2 spēlētāju maiņas, tas laikam visu pasaka, cik īss soliņš komandai. Protams, nebija Forteša un Simiča, bet tomēr...

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 18:27, pirms 4 gadiem
Te nu var redzēt cik var ticēt lielākajam smirdētājam Namejam 6666,kurš zvērēja virslīgas tuvumā nerādīties.Lielāks tirsējs par LFF blēžiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:47, pirms 4 gadiem
Njā, saprotams kāpēc Māri izmeta no Liepājas...
Mārim patika atklāts nevis konverta futbols....
😎

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 18:51, pirms 4 gadiem
Līdz 65.minūtei Ventspils kontrolēja spēli,bet tad sadomāja noturēt rezultātu.Daudz netrūka,ka būtu apdedzinājušies.Liepāja mani izbrīna,sastāvs labs,rezultāts zem vidējā.Varbūt tiešām uz treneri var norakstīt.Galvenais jau izveidot kolektīvu,bet ja pirms pašas sezonas atlaiž galveno treneri,tad droši vien problēmas kolektīvā ir.Tiesa,ne man par to spriest.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 19:09, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Kungi, ir kaut kur iespēja Best4sport paskatīties netā, neskaitot Shortcut, kaut kā nevēlos 6eur par vienu futnenes maču izlikt?
https://optibetvirsliga.com/news/ti...

  +3 [+] [-]

, 2020-07-04 19:34, pirms 4 gadiem
Ļoti, ļoti švaka tā Liepāja, lai gan sastāvs uz papīra nav tuvu tik traģisks, kā uz laukuma..

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 19:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepājai nākošajā spēlē zāģis Valmierai, un baltkrievs būs prom.
Zutis vietā?

     [+] [-]

, 2020-07-04 19:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zutis vietā?
Sasperjods.

     [+] [-]

, 2020-07-04 19:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sasperjods.
Kāpēc ne Namejs?

     [+] [-]

, 2020-07-04 19:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc ne Namejs?
Viņš šosezon ekspertēs 1.līgu.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 19:50, pirms 4 gadiem
ATGRIEZIET Hramovu, Verpakovski, Pertiu un nesmīdiniet cilvēkus. Viss Liepājas futbols jau 2 gadus ir bezdibenī.

     [+] [-]

, 2020-07-04 19:51, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņš šosezon ekspertēs 1.līgu.
Šito reklāmu jau redzēji? https://www.facebook.com/watch/?v=3...

     [+] [-]

, 2020-07-04 19:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šito reklāmu jau redzēji? https://www.facebook.com/watch/?v=315883626469307
Nē, super.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 20:00, pirms 4 gadiem
Tikko no stadion!
Liels prieks par spēles baudījum. Klātienē un ar skatītājiem. Tik ilgi nelikās oktobrī, ka būs jagaid nākamā spēl.
Spēle bija skatāma. Anufrijevs laikam gribēja jaunu dzelteno kartiņu pirkt, ka šodien tā to deldēja. Ja vien tās problēmas mums būtu, par ko parunāt...

1-2 viesos jau nav bēdu ieleja, bet cik ilgi visu komandu vilks viens Karašausks!? Monotonā bumbas kontrole, ko ieviesa Pertija, nav pārgājusi. Ja kas, pirmais gols bija maksa par pusgļēvu uzbrukumu. Bumbulējām, bumbulējām, kamēr šie parādīja, kā ātri jāpāriet uzbrukumā un piespēli no sāna tikt soda laukumā. Ļoti statiski spēlētāji bija priekš +16 grādiem. Spēle ļoti vienveidīga. Uzbrukumi tikai caur centru pārsvarā. Ne velti vārti radās no Gabova piespēles uz Ivanovu 2. stāvā. Gadu desmitiem Liepāja bij slavena ar saviem garajiem torņiem priekšā. Bulders, Katasonovs, Grebis, Karlsons. Pēdējos gados tukšpadsmit. Ivanovs nav tas izcilākais, bet tomēr spēle dažādojas un momenti radīsies. Pa visu spēli nebija neviens tālsitiens. Pirmajā taimā 6 standarti pa vējam, bet neviena momenta.
Pie otrajiem vārtiem tomēr vējš bija viltnieks, nevainosi Rali. Patika Jajaha, Keitā, Gabovs, Kara, Fraidejs. Pārējie tomēr neko dižu neparādīja. Jurkovskim pa daudz brāķa. Ķigurs pa biklu. Cerēsim, ka ir vēl iekšējās rezerves komandai.

Iespēju ko mainīt jau nav daudz. Priecāšos, ja Liepāja šogad noturēs 6. vietu. Uz neko augstāk pagaidām cerēt nav potenciāls. Ja vien šie paši spēlētāji nemainīs kardinālāk spēles stilu. Meistarības jau pietiek.

6 Liepājas fani vismaz vienos vārtos sakāva Jūras akemntiņus ; )

P.S.
Vēl jāpaskatās, kas tur ar pendeli bija beigās, no otrā gala neko nevarēja saprast.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-04 20:01, pirms 4 gadiem
soccerlover rakstīja: ATGRIEZIET Hramovu, Verpakovski, Pertiu un nesmīdiniet cilvēkus. Viss Liepājas futbols jau 2 gadus ir bezdibenī.
no kā tad atgriezt pirmo? ja viņš visu laiku ir ar komandu

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:02, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepāja izmantoja tikai 2 spēlētāju maiņas, tas laikam visu pasaka, cik īss soliņš komandai. Protams, nebija Forteša un Simiča, bet tomēr...
Tieši to pašu secināju...

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:03, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Līdz 65.minūtei Ventspils kontrolēja spēli,bet tad sadomāja noturēt rezultātu.Daudz netrūka,ka būtu apdedzinājušies.Liepāja mani izbrīna,sastāvs labs,rezultāts zem vidējā.Varbūt tiešām uz treneri var norakstīt.Galvenais jau izveidot kolektīvu,bet ja pirms pašas sezonas atlaiž galveno treneri,tad droši vien problēmas kolektīvā ir.Tiesa,ne man par to spriest.
Līdz 70 min puse komandas bija kā padevusies pie tam : /
Jums kartiņas patraucēja mierīgi nospēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zutis vietā?
Līdz faniem neatnāca neviens. Nedaudz uz mūsu pusi pienāca Fraidejs, Gabovs, Jurkovskis un Ralis.
Parējie bēdīgi paplaudēja gaisā.

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepājai nākošajā spēlē zāģis Valmierai, un baltkrievs būs prom.
nebūs gan...

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:09, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: nebūs gan...
zāģis vai treneris prom : }

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izdomāju paskatīties Kurzemes derbiju, jo tā it kā svēta lieta, bet ieraugot, ka Liepājas formā pa laukumu skraidā ananās nospļāvos, un izrubiju šo tiešraidi.
Ka nav kazai piena, tad lai nav.
tu tak pats teici ka neskatīsies...jo redz afrikāņi skrien pa laukumu...
bet kad tu skaties citu valstu čempionāta spēles..tur redz nav āfrikāņi...

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:19, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: tu tak pats teici ka neskatīsies...jo redz afrikāņi skrien pa laukumu...
bet kad tu skaties citu valstu čempionāta spēles..tur redz nav āfrikāņi...
Šī bija vienīgā spēle LFV, kuru mazliet šosezon paskatījos, jo kā jau rakstīju tas tomēr ir Kurzemes derbijs.
Atradis salīdzinājumu.
Kad latvieši spēlēs visās pasaules spēcīgākās līgās, tad parunāsim. Šobrīd vienīgā vieta no kurienes viņiem startēt ir LFV, bet šāda iespēja daudziem ir atņemta.

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī bija vienīgā spēle LFV, kuru mazliet šosezon paskatījos, jo kā jau rakstīju tas tomēr ir Kurzemes derbijs.
Atradis salīdzinājumu.
Kad latvieši spēlēs visās pasaules spēcīgākās līgās, tad parunāsim. Šobrīd vienīgā vieta no kurienes viņiem startēt ir LFV, bet šāda iespēja daudziem ir atņemta.
Ja vietējais spēlētājs nevelk patreizējo LFV līmeni, tad būtu vērts apdomāt, vai ir vērts palikt profesionālajā futenē.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja vietējais spēlētājs nevelk patreizējo LFV līmeni, tad būtu vērts apdomāt, vai ir vērts palikt profesionālajā futenē.
Ja Tu tici, ka tam visam, kas patreiz notiek LFV ir liels sakars ar mūsu vietējo spēlētāju spējām, tad tā jau ir tava problēma.
Vēlreiz iekopēju Naura Mackeviča teikto:
''......mūsu komandai ir vieglāk, lētāk un ērtāk sastāvā iegūt desmit leģionārus nekā tikt pie desmit latviešu spēlētājiem. Atvedam leģionārus, viņi gadu nospēlē un aizbrauc, varam ņemt nākamo „kravu”, rupji runājot. Jaunu spēlētāju izaudzināšana tomēr ir grūtāks process un arī dārgāks. Protams, no finansiālā viedokļa, kurš daudziem Virslīgas klubiem ir galvenais, leģionāru izmantošana ir parocīgāka. Taču tieši tādēļ šis priekšlikums man arī nepatīk. Ja visur izejam uz finansiālajiem argumentiem, kāda vispār jēga no jauniešu akadēmijām?”

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu tici, ka tam visam, kas patreiz notiek LFV ir liels sakars ar mūsu vietējo spēlētāju spējām, tad tā jau ir tava problēma.
Vēlreiz iekopēju Naura Mackeviča teikto:
''......mūsu komandai ir vieglāk, lētāk un ērtāk sastāvā iegūt desmit leģionārus nekā tikt pie desmit latviešu spēlētājiem. Atvedam leģionārus, viņi gadu nospēlē un aizbrauc, varam ņemt nākamo „kravu”, rupji runājot. Jaunu spēlētāju izaudzināšana tomēr ir grūtāks process un arī dārgāks. Protams, no finansiālā viedokļa, kurš daudziem Virslīgas klubiem ir galvenais, leģionāru izmantošana ir parocīgāka. Taču tieši tādēļ šis priekšlikums man arī nepatīk. Ja visur izejam uz finansiālajiem argumentiem, kāda vispār jēga no jauniešu akadēmijām?”
Ko te peries, ja nemaz neinteresē Virslīga vairs? Te ir cilvēki, kuriem tā joprojām interesē.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 20:56, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko te peries, ja nemaz neinteresē Virslīga vairs? Te ir cilvēki, kuriem tā joprojām interesē.
Izskatās, ka Jūsu ir n-tiem tūkstošiem.

     [+] [-]

, 2020-07-04 20:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu tici, ka tam visam, kas patreiz notiek LFV ir liels sakars ar mūsu vietējo spēlētāju spējām, tad tā jau ir tava problēma.
Vēlreiz iekopēju Naura Mackeviča teikto:
''......mūsu komandai ir vieglāk, lētāk un ērtāk sastāvā iegūt desmit leģionārus nekā tikt pie desmit latviešu spēlētājiem. Atvedam leģionārus, viņi gadu nospēlē un aizbrauc, varam ņemt nākamo „kravu”, rupji runājot. Jaunu spēlētāju izaudzināšana tomēr ir grūtāks process un arī dārgāks. Protams, no finansiālā viedokļa, kurš daudziem Virslīgas klubiem ir galvenais, leģionāru izmantošana ir parocīgāka. Taču tieši tādēļ šis priekšlikums man arī nepatīk. Ja visur izejam uz finansiālajiem argumentiem, kāda vispār jēga no jauniešu akadēmijām?”
Daugavpils taču gatavo arī savus futbolistus. Tas ir klubs ar pilnvērtīgu piramīdu! Tas, ka ne visiem lemts kļūt par futbolistiem ir jau cits stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās, ka Jūsu ir n-tiem tūkstošiem.
Kāda nozīme skaitam? Man, ja kaut kas no sporta līgām/sporta veidiem interesē, tad es nepievēršu pilnīgi nekādu uzmanību, cik tam Latvijā seko. Daudziem vairs neinteresē Latvijas klubu baskets, man pajāt, tāpat eju uz spēlēm un interesējos. Tas tā kā piemērs.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 20:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās, ka Jūsu ir n-tiem tūkstošiem.
Ko ņirgājies? Maza valsts esam.. Vienīgais sporta klubs šajā valstī kuram sekotāji mērāmi n-tajos tūkstošos ir DR, par kuriem arī Tu ņirgājies.
Nebūs šeit nekādu pārpildītu Camp Nou. Nebūs, Ivar!

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Daugavpils taču gatavo arī savus futbolistus. Tas ir klubs ar pilnvērtīgu piramīdu! Tas, ka ne visiem lemts kļūt par futbolistiem ir jau cits stāsts.
Izlasi vēlreiz N. Mackeviča interviju, un nevis kaut ko nesakarīgu te fleitē. Tieši to daļu uzmanīgi pārlasi par jauniešiem

Mackevičs: "Paņemt jaunu nigērieti ir...

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:03, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko ņirgājies? Maza valsts esam.. Vienīgais sporta klubs šajā valstī kuram sekotāji mērāmi n-tajos tūkstošos ir DR, par kuriem arī Tu ņirgājies.
Nebūs šeit nekādu pārpildītu Camp Nou. Nebūs, Ivar!
Kādreiz Liepājā uz spēlēm bija pilns stadions, bet kas tur notiek pēdējās sezonās. Domā tas aiz tā, ka LV baigi krutais futbols šobrīd?

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izlasi vēlreiz N. Mackeviča interviju, un nevis kaut ko nesakarīgu te fleitē. Tieši to daļu uzmanīgi pārlasi par jauniešiem

http://sportacentrs.com/futbols/virsliga/18052020-mackevics_panemt_18_gadus_vecu_nigerieti_
Es viņu sen jau izlasīju. Ko Tu man mēģini tagad pierādīt? Ka virslīgā jātiek visiem spēlētgribētājiem, ar nosacījumu, ka ir Latvijas pilsonis?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādreiz Liepājā uz spēlēm bija pilns stadions, bet kas tur notiek pēdējās sezonās. Domā tas aiz tā, ka LV baigi krutais futbols šobrīd?
Tas aiz tā, ka Zutis nolaidis vējpilsētas komandu līdz....

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es viņu sen jau izlasīju. Ko Tu man mēģini tagad pierādīt? Ka virslīgā jātiek visiem spēlētgribētājiem, ar nosacījumu, ka ir Latvijas pilsonis?
Es gribēju pateikt to, ka LFV leģionāriem jābūt vismaz galvas tiesu labākiem nekā vietējiem, un nevis tāpēc, ka viņi ir salīdzinoši lētāki. Labāk lai komandā ir 4-5 leģionāri, bet tādi, kuri patiešām ir leģionāru vārda cienīgi, un no kuriem mūsējie futbolisti patiesā konkurences cīņā var ko iemācīties.

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es gribēju pateikt to, ka LFV leģionāriem jābūt vismaz galvas tiesu labākiem nekā vietējiem, un nevis tāpēc, ka viņi ir salīdzinoši lētāki. Labāk lai komandā ir 4-5 leģionāri, bet tādi, kuri patiešām ir leģionāru vārda cienīgi, un no kuriem mūsējie futbolisti patiesā konkurences cīņā var ko iemācīties.
Piekrītu, bet piemēram Rīgas līdervienības RFC un RFS ir piemērs-ka var labi trāpīt ar leģionāriem. Atzīšu, diemžēl, ir klubi, kas cer pa kapeikām iegūt afrikāņu brīnumus. Taču kas liedz Liepājas kluba vadībai izdarīt pareizos secinājumus un lietas mainīt?

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas aiz tā, ka Zutis nolaidis vējpilsētas komandu līdz....
Jā, arī tas, bet tas ne tuvu nav galvenais iemesls.
Pilnu stadionu savāca, ja ne gluži vis Liepājas puikas, tad LV spēlētāji.
Par ko tagad iet fanot uz stadionu? Par kaut kādiem kreisajiem afrikāņiem, un vel velns viņu zin ko?
Paldies, bet kaut kā iztiksim bez tā!

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 21:17, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piekrītu, bet piemēram Rīgas līdervienības RFC un RFS ir piemērs-ka var labi trāpīt ar leģionāriem. Atzīšu, diemžēl, ir klubi, kas cer pa kapeikām iegūt afrikāņu brīnumus. Taču kas liedz Liepājas kluba vadībai izdarīt pareizos secinājumus un lietas mainīt?
Cik tad ir to pareizo leģionāru FCR un RFS? Labi ja 3-4, bet viss pārējais ir tāds pats, kā Nauris teica intervijā, ''kārtējā krava''.
Redzēsim, kas tagad FCR būs pēc VID izmeklēšanas.
FKL darbībās jau vairs neiedziļinos, jo nav vērts to darīt. Tur loģiku nav vērts meklēt.

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, arī tas, bet tas ne tuvu nav galvenais iemesls.
Pilnu stadionu savāca, ja ne gluži vis Liepājas puikas, tad LV spēlētāji.
Par ko tagad iet fanot uz stadionu? Par kaut kādiem kreisajiem afrikāņiem, un vel velns viņu zin ko?
Paldies, bet kaut kā iztiksim bez tā!
Un ne jau likums aizliedz Zutim komandā aicināt tikai Liepājas audzēkņus...

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik tad ir to pareizo leģionāru FCR un RFS? Labi ja 3-4, bet viss pārējais ir tāds pats, kā Nauris teica intervijā, ''kārtējā krava''.
Redzēsim, kas tagad FCR būs pēc VID izmeklēšanas.
FKL darbībās jau vairs neiedziļinos, jo nav vērts to darīt. Tur loģiku nav vērts meklēt.
Rīgai pamatsastāvā ir vairāk leģu nekā vietējo. Vari saukt viņus par kārtējo kravu, bet palūkojoties uz tablo-viņi ir augšgalā. Ja būtu tur kur ir Liepāja, tad varētu pārmest.
Par VID runājot - tie tak katru nedēļu kur tik nav slinkums veic tās kratīšanas. Tikai nez kāpēc par notiesāšanu tikpat regulāri ziņas nekur neredzu.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:23, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un ne jau likums aizliedz Zutim komandā aicināt tikai Liepājas audzēkņus...
Es jau Tev vienreiz rakstīju, ka ir LFV klubi, kuri spiež darīt citiem klubiem lietas, kuras tie varbūt nemaz negrib darīt, bet, ja ir ambīcijas vismaz uz spēlēšanu EL, tās ir jādara gribot negribot.

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:24, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: zāģis vai treneris prom : }
esmu kaut ko palaidis garām... no kurienes tāds info?
vrb zini kad Zuti atlaidīs?

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau Tev vienreiz rakstīju, ka ir LFV klubi, kuri spiež darīt citiem klubiem lietas, kuras tie varbūt nemaz negrib darīt, bet, ja ir ambīcijas vismaz uz spēlēšanu EL, tās ir jādara gribot negribot.
Neviens nevienu nespiež. Katrs lai dara kā viņš grib likuma ietvaros. Kad FKL 15 gadā paņēma kausu, sastāvā bija pārsvarā savējie. Kas liedz ko līdzīgu atkārtot?
Vai tomēr atzīsi faktu, ka leģi līmeni uzlabo, nevis ir tikai ''kārtējā krava'', ne ar ko labāka par vietējiem?

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rīgai pamatsastāvā ir vairāk leģu nekā vietējo. Vari saukt viņus par kārtējo kravu, bet palūkojoties uz tablo-viņi ir augšgalā. Ja būtu tur kur ir Liepāja, tad varētu pārmest.
Par VID runājot - tie tak katru nedēļu kur tik nav slinkums veic tās kratīšanas. Tikai nez kāpēc par notiesāšanu tikpat regulāri ziņas nekur neredzu.
Lai arī kā Tev negribētos, bet tā atšķirība starp visiem LFV klubiem spēlētāju meistarībā nav tik liela, laikam izņemot Tukumu. To parāda spēļu rezultāti, kuri nekādi graujošie nav. Te vairāk var diskutēt par treneru kvalifikācijām, un to spējām vadīt savas komandas.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nevienu nespiež. Katrs lai dara kā viņš grib likuma ietvaros. Kad FKL 15 gadā paņēma kausu, sastāvā bija pārsvarā savējie. Kas liedz ko līdzīgu atkārtot?
Vai tomēr atzīsi faktu, ka leģi līmeni uzlabo, nevis ir tikai ''kārtējā krava'', ne ar ko labāka par vietējiem?
Njā, grūti tev saprast elementāras lietas.

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai arī kā Tev negribētos, bet tā atšķirība starp visiem LFV klubiem spēlētāju meistarībā nav tik liela, laikam izņemot Tukumu. To parāda spēļu rezultāti, kuri nekādi graujošie nav. Te vairāk var diskutēt par treneru kvalifikācijām, un to spējām vadīt savas komandas.
Ja būtu kā saki, leģionāri šurp netiktu saukti

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, grūti tev saprast elementāras lietas.
Tev ir grūtības kaut ko elementāru saprast. RFC un RFS ar labiem leģiem ir augšgalā, Tukums bez leģiem ir dibenā. Un spītīgi mēģini pierādīt, ka leģi nav ne ar ko īpaši labāki par vietējiem.. Nesanāk Tev

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja būtu kā saki, leģionāri šurp netiktu saukti
Ja tu kaut ko nesaproti, tad tā arī uzraksti, bet neliec sākt visu kārtējo reizi no jauna.

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:36, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tev ir grūtības kaut ko elementāru saprast. RFC un RFS ar labiem leģiem ir augšgalā, Tukums bez leģiem ir dibenā. Un spītīgi mēģini pierādīt, ka leģi nav ne ar ko īpaši labāki par vietējiem.. Nesanāk Tev
Tu, protams, nepieļauj, ka tajā pašā Tukumā, iespējams arī Liepājā, ir problēmas ar trenera kompetenci, un nevis spēlētāju varējumu?

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik tad ir to pareizo leģionāru FCR un RFS? Labi ja 3-4, bet viss pārējais ir tāds pats, kā Nauris teica intervijā, ''kārtējā krava''.
Redzēsim, kas tagad FCR būs pēc VID izmeklēšanas.
FKL darbībās jau vairs neiedziļinos, jo nav vērts to darīt. Tur loģiku nav vērts meklēt.
Daži no spēlētājiem, kas viennozīmīgi izkonkurētu jebkuru Latvijas izlases spēlētāju:
Brizola, Belakovičs, Emersons, Debelko, Kuadio, Prenga, Arokodare...
Domājams, ka pat vārtos... tīri no prasmēm... kas zin... Kučers liktu pasvīst mūsu Poļu līgas valstsvīram.
Tā kā Tu neskaties Virslīgu... Tu nevari spriest par manis nosaukto spējām... protams.
Bet reāli viņu līmenis ir kā uz delnas redzams, ja skatās Virslīgu regulāri.
Es patiesībā vispār nezinu, kuram, izņemot varbūt Ķiguru, J.Ikaunieku... ir kaut vai šance izkonkurēt no sastāva labākos Virslīgas vidējās līnijas spēlētājus.
Ar uzsvaru uz "kaut vai šance".
Messi Tu te nedabūsi... bet galvas tiesu pārāki par vietējiem te jau ir lērums.
Uz ko norāda arī Metta un Daugavpils sastāva komplektācija, u.t.i., "ar vietējiem vien nevelkam".

Visu cieņu arī Naurim Mackevičam, bet nu... atradis nu Daugavpili kā piemēru, kurā nebūtu leģionāri 😏
Respektīvi... tie Naura citāti neparāda realitāti pat raugoties uz Daugavpili.

Spēlēšana tikai ar vietējiem = pēdējā vieta un kravā somas uz 1.līgu

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:41, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu, protams, nepieļauj, ka tajā pašā Tukumā, iespējams arī Liepājā, ir problēmas ar trenera kompetenci, un nevis spēlētāju varējumu?
Es tādu variantu neizslēdzu, ja runājam par Liepāju.
Tukumam sastāvs krietni par švaku...

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:44, pirms 4 gadiem
No latviešiem Virslīgā tikai Ķigurs DAUDZ MAZ tajā virzienā tā pārredz laukuma, var tā mainīt malas, var tādas diagonālās piespēles dot, kā to dara Brizola, piemēram.

Cits man īsti prātā nenāk.
Zjuzins pietiekami spēlē, bet nu pilnīgi cits kalibrs
Kovaļovs... tas pats stāsts... ūdeni pienest Brizolam un co

     [+] [-]

, 2020-07-04 21:46, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Daži no spēlētājiem, kas viennozīmīgi izkonkurētu jebkuru Latvijas izlases spēlētāju:
Brizola, Belakovičs, Emersons, Debelko, Kuadio, Prenga, Arokodare...
Domājams, ka pat vārtos... tīri no prasmēm... kas zin... Kučers liktu pasvīst mūsu Poļu līgas valstsvīram.
Tā kā Tu neskaties Virslīgu... Tu nevari spriest par manis nosaukto spējām... protams.
Bet reāli viņu līmenis ir kā uz delnas redzams, ja skatās Virslīgu regulāri.
Es patiesībā vispār nezinu, kuram, izņemot varbūt Ķiguru, J.Ikaunieku... ir kaut vai šance izkonkurēt no sastāva labākos Virslīgas vidējās līnijas spēlētājus.
Ar uzsvaru uz "kaut vai šance".
Messi Tu te nedabūsi... bet galvas tiesu pārāki par vietējiem te jau ir lērums.
Uz ko norāda arī Metta un Daugavpils sastāva komplektācija, u.t.i., "ar vietējiem vien nevelkam".

Visu cieņu arī Naurim Mackevičam, bet nu... atradis nu Daugavpili kā piemēru, kurā nebūtu leģionāri 😏
Respektīvi... tie Naura citāti neparāda realitāti pat raugoties uz Daugavpili.

Spēlēšana tikai ar vietējiem = pēdējā vieta un kravā somas uz 1.līgu
Ja jau LFV ir tik kruti leģionāri, kā tu te raksti, tad kāpēc viņi nespēlē kādā pēc līmeņa augstākās un naudīgākās līgās. Nemaz nerunājot par Top līgu, nu vismaz astes gala komandās? Neko neesmu ne dzirdējis, ne arī lasījis, ka kāds no tiem būtu uz izķeršanu.
Takā vari pat necensties iestāstīt, ka tie ir baigie talanti.
Jā, protams, kur tad Naurim sacensties ar tevīm zināšanās par notiekošo LFV.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es tādu variantu neizslēdzu, ja runājam par Liepāju.
Tukumam sastāvs krietni par švaku...
Tas nav tikai Liepājas variants, bet arī citu LFV klubu variants, ka pie laba treneriem rezultāti ar šo pašu sastāvu var būt daudz labāki..
Atceries kā bija ar FK Jelgava, kad tie graujoši slikti sāka sezonu ar Astafjevu pie stūres, bet kā tie spēlēja sezonas turpinājumā ar Širmeli pie stūres.
Daudziem LFV klubie, arī FCR un RFS, ir problēma ar to, ka tie ir gatavi paņemt n-tos apšaubāmas kvalitātes leģionārus, bet nožņaudzas patiešām laba līmeņa treneru noalgošanā.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja jau LFV ir tik kruti leģionāri, kā tu te raksti, tad kāpēc viņi nespēlē kādā pēc līmeņa augstākās un naudīgākās līgās. Nemaz nerunājot par Top līgu, nu vismaz astes gala komandās? Neko neesmu ne dzirdējis, ne arī lasījis, ka kāds no tiem būtu uz izķeršanu.
Takā vari pat necensties iestāstīt, ka tie ir baigie talanti.
Jā, protams, kur tad Naurim sacensties ar tevīm zināšanās par notiekošo LFV.
Pfff...
Tieši tāda paša iemesla dēļ, kādēļ AIK, Rosenborg, utt. leģionāri spēlē šajos klubos:
1) Spānijas, Anglijas utt. augstākajās līgās šamiem netikt
2) Latvijā maksās vairāk kā piedāvās Angļu... 3.līgā
3) No Latvijas eirokausu kluba dabūt jaunu labu līgumu citas valsts augstākajā līgā ir vieglāk kā no Anglijas 3.līgas

Un pat ar šo visu realitāti, ka neviens no viņiem nav PAT NE TUVU ne ekstraklases spēlētājs, viņi kā uz delnas ir galvas tiesu pārāki par mūsdienu latviešiem.
Jo īpaši pussargi...!!!
Da pat Selestīns no ārzemju zemākajām līgām... tiktu mūsu izlasē aizsargos, domajams. Varbūt ne pamatā, kur Dubra un latviešu Pikē ir labāki (man tā liekas). bet kopumā tiktu.

P.S.... lai man piedod Šimkovičs, ka viņu neieliku savā uz ātro taisītajā izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 21:57, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: No latviešiem Virslīgā tikai Ķigurs DAUDZ MAZ tajā virzienā tā pārredz laukuma, var tā mainīt malas, var tādas diagonālās piespēles dot, kā to dara Brizola, piemēram.

Cits man īsti prātā nenāk.
Zjuzins pietiekami spēlē, bet nu pilnīgi cits kalibrs
Kovaļovs... tas pats stāsts... ūdeni pienest Brizolam un co
kāpēc tu raksti šo sviestu demagoğiju?
nosauc dažus labākos leğionārus un salīdzini ar visiem latviešiem. Virslīgā ir pāri 100 leğionāriem. jā kādi 10 tiešām ir diezgan labi. vēl padsmiti normālā līmenī. bet vairāki desmiti leğionāri ir pilnīga miskaste. sastāvā tikai tāpēc, ka ļoti lēti un leğionāri.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 22:00, pirms 4 gadiem
Tak kad Liepājas vadība padzīs to pute madre ar visu radinieku Toressu?Ar šo sastāvu Liepājai vajag būt Top 3.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:01, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: kāpēc tu raksti šo sviestu demagoğiju?
nosauc dažus labākos leğionārus un salīdzini ar visiem latviešiem. Virslīgā ir pāri 100 leğionāriem. jā kādi 10 tiešām ir diezgan labi. vēl padsmiti normālā līmenī. bet vairāki desmiti leğionāri ir pilnīga miskaste. sastāvā tikai tāpēc, ka ļoti lēti un leğionāri.
Nu bet runa jau iet par to, ka labus leģus kas ir galvas tiesu pārāki par vietējiem, ir piesaistījuši tikai RFC un RFS. + Spartakam ir Belakovič.
Liepājā savukārt, neviens no mellajiem importiem manās acīs nav labāki par Karašausku vai Kiguru.
Ir klubi kam šī padarīšana sanāk, ir klubi, kas izgāžās, jo cer pa kapeikām iegūt kaut ko nereālu

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:01, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: kāpēc tu raksti šo sviestu demagoğiju?
nosauc dažus labākos leğionārus un salīdzini ar visiem latviešiem. Virslīgā ir pāri 100 leğionāriem. jā kādi 10 tiešām ir diezgan labi. vēl padsmiti normālā līmenī. bet vairāki desmiti leğionāri ir pilnīga miskaste. sastāvā tikai tāpēc, ka ļoti lēti un leğionāri.
Atver acis.
Mūsu labākie, vienā branžā savākti, netiek ar Fērām galā.
Allo!!!
Tieši izlase ir katalizators tam, cik tieši vājš ir vidējais Latvijas futbolists, u.t.i., vidējais Latvijas futbolists netiktu Anglijas Līgā (top 4 divīzijas). Jo?
Jo es skatos Notts County spēles un bik apzinos ko saku.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:03, pirms 4 gadiem
Es nesmejos un ceru ka mūsu spēlētāji uzlabosies.
Un ticu, ka spēle spēcīgakā konkurencē viņiem palīdzēs.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:03, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Atver acis.
Mūsu labākie, vienā branžā savākti, netiek ar Fērām galā.
Allo!!!
Tieši izlase ir katalizators tam, cik tieši vājš ir vidējais Latvijas futbolists, u.t.i., vidējais Latvijas futbolists netiktu Anglijas Līgā (top 4 divīzijas). Jo?
Jo es skatos Notts County spēles.
Tu jau arī,protams, nepieļauj to, ka mūsu izlase ir tāda kāda tā ir tikai un vienīgi tāpēc, ka to pēdējos 10+ gadus to nav trenējis neviens tiešām augsta līmeņa kvalitatīvs treneris?

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau arī,protams, nepieļauj to, ka mūsu izlase ir tāda kāda tā ir tikai un vienīgi tāpēc, ka to pēdējos 10+ gadus neviens tiešām augsta līmeņa kvalitatīvs treneris?
Par izlasi runājot, domā ko vēlies, bet ar patreizējo materiālu, pat Simeone kā LV treneris, nāciju līgas dibenā neko labu nesasniegtu.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par izlasi runājot, domā ko vēlies, bet ar patreizējo materiālu, pat Simeone kā LV treneris, nāciju līgas dibenā neko labu nesasniegtu.
Tas ka Tu tā domā nebūt nenozīmē, ka tā ir taisnība.
Es jau Tev rakstīju par piemēru ar Širmeli, kurš tieši ar to pašu sastāvu sasniedza augstus rezultātus, ar kuru viņa priekštecis bija absolūti izgāzies.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka Tu tā domā nebūt nenozīmē, ka tā ir taisnība.
Es jau Tev rakstīju par piemēru ar Širmeli, kurš tieši ar to pašu sastāvu sasniedza augstus rezultātus, ar kuru viņa priekštecis bija absolūti izgāzies.
Domā un fantazē cik vien vēlies.. Tad jau igauņi nespēlē hokeja IIHF A-grupā tāpēc, ka treneris normāls nav bijis.. Tas tā, salīdzinājumam
Mazliet izbrīna, runāji par +10 gadiem bez kompetenta speciālista, lai gan sarakstā ir atrodams Stariks.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 22:15, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Atver acis.
Mūsu labākie, vienā branžā savākti, netiek ar Fērām galā.
Allo!!!
Tieši izlase ir katalizators tam, cik tieši vājš ir vidējais Latvijas futbolists, u.t.i., vidējais Latvijas futbolists netiktu Anglijas Līgā (top 4 divīzijas). Jo?
Jo es skatos Notts County spēles un bik apzinos ko saku.
es neskatos NC un nekomentēju. bet skatos Virslīgu. ir Belakovičs un blakus ir tādi padsmit brīnumi, kur mute paliek vaļā no kļūdām. bet spēlē, jo tāds ir kluba mērķis - atvest 100 no-name un pāris pārdot, tas pats tagad Valmierā. un Belakovics būtu uz izlases robežas - ir labs sitiens, pārējais viduvēji.
vai Mettā - labs brazīlis, Masangane noderīgs. bet tas zviedru U izlases brīnums nav gramu labāks par LV padsmitgadniekiem. pat Rigā - mūsu Rakels, Kamešs bija vilcēji utt

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 22:18, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: es neskatos NC un nekomentēju. bet skatos Virslīgu. ir Belakovičs un blakus ir tādi padsmit brīnumi, kur mute paliek vaļā no kļūdām. bet spēlē, jo tāds ir kluba mērķis - atvest 100 no-name un pāris pārdot, tas pats tagad Valmierā. un Belakovics būtu uz izlases robežas - ir labs sitiens, pārējais viduvēji.
vai Mettā - labs brazīlis, Masangane noderīgs. bet tas zviedru U izlases brīnums nav gramu labāks par LV padsmitgadniekiem. pat Rigā - mūsu Rakels, Kamešs bija vilcēji utt
Tad kāpēc leģionāriem pilnās RFC un RFS ir tabulas virsotnē, ja reiz vietējie ne ar ko sliktāki?

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 22:24, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: es neskatos NC un nekomentēju. bet skatos Virslīgu. ir Belakovičs un blakus ir tādi padsmit brīnumi, kur mute paliek vaļā no kļūdām. bet spēlē, jo tāds ir kluba mērķis - atvest 100 no-name un pāris pārdot, tas pats tagad Valmierā. un Belakovics būtu uz izlases robežas - ir labs sitiens, pārējais viduvēji.
vai Mettā - labs brazīlis, Masangane noderīgs. bet tas zviedru U izlases brīnums nav gramu labāks par LV padsmitgadniekiem. pat Rigā - mūsu Rakels, Kamešs bija vilcēji utt
Jā, es pilnīgi piekritu jau šim vienā citā rakstā...
Jaunā leģionāru limita blakne = būs tādi klubi kā Spartaks un Liepāja.

Bet ir arī Riga FC un RFS, kuriem abiem kopumā ir galvenais Virslīgas leģionāru zieds.

10 + 5 joprojām augstāk par 6 + 6...
Ko es ar šo gribēju pateikt...
Pat ar visām lētajām Āfrikas desām, kas ir pāris klubos masveidā, leģionāri kopumā (vidēji) joprojām ir pamatīgi labāki par vidējo latvieti.
Spīdeklis Ķigurs Latviešiem ir... ar to domāju... Ķigurs jā... ir labāks par daudziem leģionariem. Un paldies Dievam, ka viens tāds mums ir.
Jaskatās kā Krollis attīstās kā pīķa uzbrucējs.
Bet... Ķiguram iepretim ir kā jau minēju daudzi jo daudzi labāki par viņu pašu.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 22:30, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: es neskatos NC un nekomentēju. bet skatos Virslīgu. ir Belakovičs un blakus ir tādi padsmit brīnumi, kur mute paliek vaļā no kļūdām. bet spēlē, jo tāds ir kluba mērķis - atvest 100 no-name un pāris pārdot, tas pats tagad Valmierā. un Belakovics būtu uz izlases robežas - ir labs sitiens, pārējais viduvēji.
vai Mettā - labs brazīlis, Masangane noderīgs. bet tas zviedru U izlases brīnums nav gramu labāks par LV padsmitgadniekiem. pat Rigā - mūsu Rakels, Kamešs bija vilcēji utt
Vispār jau, lai dabūtu LFV tos dažus desmitus patiešām labas leģionārus, nemaz nevajadzēja palaist vaļā to leģionāru kvotu LFV spēlēs. Viņus varēja mierīgi sūtīt arī laukumā pēc vecās kvotas, bet palielinot to tika atvērta Pandoras lāde, kas noveda pie tā, kas patreiz notiek LFV u.t.i., ka vietējos drīz varēsim uz abu roku pirkstiem saskaitīt. Nekāda kvalitatīvu leģionāru strauja pieplūde nenotika palielinot kvotu 8+3, un arī nenotiks.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:31, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad kāpēc leģionāriem pilnās RFC un RFS ir tabulas virsotnē, ja reiz vietējie ne ar ko sliktāki?
Lai cik tas nebūtu smieklīgi, bet FCR velk tieši divi latviešu spēlētāji-Ozols un Pētersons.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad kāpēc leģionāriem pilnās RFC un RFS ir tabulas virsotnē, ja reiz vietējie ne ar ko sliktāki?
tu salīdzini ar Tukumu vai pārējiem leğionāriem pilnajiem klubiem? un neteiksi taču, ka Riga un RFS vienmēr bijuši virsotnē?

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas nebūtu smieklīgi, bet FCR velk tieši divi latviešu spēlētāji-Ozols un Pētersons.
Protams, un tādi kā Brisola un Debelko tik no malas vēro kā tie divi tur ņemās...

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:36, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: tu salīdzini ar Tukumu vai pārējiem leğionāriem pilnajiem klubiem? un neteiksi taču, ka Riga un RFS vienmēr bijuši virsotnē?
Pērn bija, tagad arī ir...

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas nebūtu smieklīgi, bet FCR velk tieši divi latviešu spēlētāji-Ozols un Pētersons.
Pētersons pagaidām ir izkonkurēts no pamatsastāva

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Protams, un tādi kā Brisola un Debelko tik no malas vēro kā tie divi tur ņemās...
...bet tie ir TIKAI 2 spēlētāji no visa to leģionāru lērumam.
Varbūt es kādreiz sagaidīšu to mirkli, kad Latvijas futbolā sapratīs, ka galvenais nav kvantitāte, bet gan kvalitāte. Labāk nopirkt 3-5 patiešām augstas kvalitātes leģionārus un patiešām labu treneri, nekā padsmit apšaubāmas kvalitātes leģionārus, kuriem priekšgalā nolikt tikpat apšaubāmas kvalitātes treneri.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:41, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Protams, un tādi kā Brisola un Debelko tik no malas vēro kā tie divi tur ņemās...
Šis apgalvojums no Nameja jau bija atkal kkas tāds, kas degradē visu diskusiju kā tādu.
Vārtsargs un aizsargs velk vienu no līdervienībām, kurā spēlē, manā skatījumā top3 Virslīgas pussargs (Brizola, Šimkovičs, Belakovičs)...
Pie tam Pētersons, kuram vietu pamatā nedod Fjodorovs

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vairāk atsaucos uz pagājušo sezonu.
Attaisnojums nevietā.
Jauna sezona, jauna realitāte, jauns leģionaru limits.

Liepāju kādreiz vilka Tamašausks... nu... mums šis fakts ko deva diskusijā par šodienu???

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...bet tie ir TIKAI 2 spēlētāji no visa to leģionāru lērumam.
Varbūt es kādreiz sagaidīšu to mirkli, kad Latvijas futbolā sapratīs, ka galvenais nav kvantitāte, bet gan kvalitāte. Labāk nopirkt 3-5 patiešām augstas kvalitātes leģionārus un patiešām labu treneri, nekā padsmit apšaubāmas kvalitātes leģionārus, kuriem priekšgalā nolikt tikpat apšaubāmas kvalitātes treneri.
Tikko apgalvoji, ka divi lettiņi velk klubu, tagad tomēr šie tomēr pienes pievienoto vērtību
Leģu importēšanas politiku lūdzu pārmet savai Liepājai, jo Rīgas līdervienībām, atšķirībā no Liepājas, tā padarīšana ir nesusi augļus un labus rezultātus.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:44, pirms 4 gadiem
Namej, nedegradē normālu diskusiju 🤦‍♂️😏

Ar Tevi ir forši pačatot par sportu un ne tikai, kamēr to nesāc šitos te... "balodis un šaha galds" variantus 🤭😁

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:45, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šis apgalvojums no Nameja jau bija atkal kkas tāds, kas degradē visu diskusiju kā tādu.
Vārtsargs un aizsargs velk vienu no līdervienībām, kurā spēlē, manā skatījumā top3 Virslīgas pussargs (Brizola, Šimkovičs, Belakovičs)...
Pie tam Pētersons, kuram vietu pamatā nedod Fjodorovs
Cik FCR bija to leģionāru, un TIKAI trīs no tiem vari izcelt?
Jā,priekš tā patiešām vajadzēja atcelt leģionāru limitu LFV spēlēs.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:46, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šis apgalvojums no Nameja jau bija atkal kkas tāds, kas degradē visu diskusiju kā tādu.
Vārtsargs un aizsargs velk vienu no līdervienībām, kurā spēlē, manā skatījumā top3 Virslīgas pussargs (Brizola, Šimkovičs, Belakovičs)...
Pie tam Pētersons, kuram vietu pamatā nedod Fjodorovs
Ai, takš ne pirmā ne pēdējā reize, kad Bocmanis pats nezin ko runā..

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik FCR bija to leģionāru, un TIKAI trīs no tiem vari izcelt?
Jā,priekš tā patiešām vajadzēja atcelt leģionāru limitu LFV spēlēs.
Prenga, Panič un Rodžers ir zemē metami?
Vēlreiz saku, tas ka FKL neprot importēt leģus, nenozīmē, ka Rīgas augšgalam tas nesanāk

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tikko apgalvoji, ka divi lettiņi velk klubu, tagad tomēr šie tomēr pienes pievienoto vērtību
Leģu importēšanas politiku lūdzu pārmet savai Liepājai, jo Rīgas līdervienībām, atšķirībā no Liepājas, tā padarīšana ir nesusi augļus un labus rezultātus.
Kādus augļus? Kādus rezultātus? Ko Tu te atkal fleitē?
Kurš kaut ko saprot no futbola saprot, ka pērn gan EL, gan LFV FCR vilka Ozols un virkne vietējo par visiem 70%.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:50, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Prenga, Panič un Rodžers ir zemē metami?
Vēlreiz saku, tas ka FKL neprot importēt leģus, nenozīmē, ka Rīgas augšgalam tas nesanāk
Kāda man daļa gar FKL? Es viņu politiku vispār neatbalstu, un netaisos to arī darīt.
Tikai tāpēc jau nevajag fleitēt, jo pat FCR 6 leģionāri nav padsmit, kuri ir šīs komandas rīcībā, un kurus tā izmanto.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:52, pirms 4 gadiem
aljo, paskatieties Riga svarīgākās spēles Europa League, kur nav nekādu limitu - visās spēlēja vismaz 4-5 latvieši

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādus augļus? Kādus rezultātus? Ko Tu te atkal fleitē?
Kurš kaut ko saprot no futbola saprot, ka pērn gan EL, gan LFV FCR vilka Ozols un virkne vietējo par visiem 70%.
Ozols ir labs varočiks, visu cieņu.
Taču ne vārtusargs sit uzvaras golus
Zināšanai, pērn galvenie Rīgas bombardieri Eirolīgā bija polis Bilinskis un ukrainis Debelko.

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:53, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: aljo, paskatieties Riga svarīgākās spēles Europa League, kur nav nekādu limitu - visās spēlēja vismaz 4-5 latvieši
Tagad ir cita sezona, citi limiti. Skatīsimies, kā būs šoreiz!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 22:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Prenga, Panič un Rodžers ir zemē metami?
Vēlreiz saku, tas ka FKL neprot importēt leģus, nenozīmē, ka Rīgas augšgalam tas nesanāk
Lemajičam būs ko ieskrieties, ja gribēs zelta buci 3-times-in-a-row

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:55, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda man daļa gar FKL? Es viņu politiku vispār neatbalstu, un netaisos to arī darīt.
Tikai tāpēc jau nevajag fleitēt, jo pat FCR 6 leģionāri nav padsmit, kuri ir šīs komandas rīcībā, un kurus tā izmanto.
Tad kur problēma? Ir taču arī latvieši kuri spēlē, turklāt līdervienībā!

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādus augļus? Kādus rezultātus? Ko Tu te atkal fleitē?
Rezultāti - virslīgas zelts, eirolīgas plovi. Tie nav sasniegumi?

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:57, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: esmu kaut ko palaidis garām... no kurienes tāds info?
vrb zini kad Zuti atlaidīs?
Ta bija Tava un HENRY saruna

Ļurba , 20:08, pirms 3 stundām , ignorēt , atbildēt

H.E.N.R.Y. rakstīja: Liepājai nākošajā spēlē zāģis Valmierai, un baltkrievs būs prom.

nebūs gan...

     [+] [-]

, 2020-07-04 22:58, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lemajičam būs ko ieskrieties, ja gribēs zelta buci 3-times-in-a-row
Jā, šoreiz būs grūtāk.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:00, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, šoreiz būs grūtāk.
Izskatās, ka šosezon rezultatīvāko desmitniekā nevarēs iekļūt ar ļoti pieticīgajiem 6 vārtiem. Tā tas bija pagājušosezon.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad kur problēma? Ir taču arī latvieši kuri spēlē, turklāt līdervienībā!
Ir starpība, vai komandā spēlē 6 leģionāri, un pārējie visi ir vietējie, vai arī, ka komandā ir 15 leģionāri, un tikai 12 vietējie no kuriem trīs ir vārtsargi. Un cik no šiem 12 vietējiem tiek pie regulāras spēļu prakses.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rezultāti - virslīgas zelts, eirolīgas plovi. Tie nav sasniegumi?
Toties čempionu līgā izgāzās kā veca sēta.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-04 23:04, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir starpība, vai komandā spēlē 6 leģionāri, un pārējie visi ir vietējie, vai arī, ka komandā ir 15 leģionāri, un tikai 12 vietējie no kuriem trīs ir vārtsargi. Un cik no šiem 12 vietējiem tiek pie regulāras spēļu prakses.
Ja vietējam neapmierina spēles laiks kādā līdervienībā, tad droši var pāriet uz Tukumu un tur pierādīt sevi. Kur problēma?
Kāpēc Latvijas pasei būtu jāgarantē ir spēles laiks kādā no līdervienībām? Šādi mūsējos tik izlutinās, un braucot uz ārzemēm un pieredzot pirmo nopietno konkurenci, iznāks tā, kā Ikaunieku Jankam franku zemē pie Tjomas

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties čempionu līgā izgāzās kā veca sēta.
Kāpēc izgāzās?
Zaudēja pendelēs, un ja nekļūdos, liktenīgo pendeli gaisā aizšāva tieši tevis minētais Pētersons!

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:07, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izskatās, ka šosezon rezultatīvāko desmitniekā nevarēs iekļūt ar ļoti pieticīgajiem 6 vārtiem. Tā tas bija pagājušosezon.
Domāju, ka Spartaka Belakovič šoreiz būs rezultatīvākais. Ja vien sezonas laikā netiks pārdots.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:09, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc izgāzās?
Zaudēja pendelēs, un ja nekļūdos, liktenīgo pendeli gaisā aizšāva tieši tevis minētais Pētersons!
Tas viss ir lirika kā izgāzās.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir lirika kā izgāzās.
Es Tevi nesaprotu - Tu te ienāci 100.reizi atgādināt, ka esi pret jauno limitu? Ok, viss skaidrs, normāli, savs viedoklis, bet tas nav 100.reizi jāatgādina un jāuzspiež citiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja vietējam neapmierina spēles laiks kādā līdervienībā, tad droši var pāriet uz Tukumu un tur pierādīt sevi. Kur problēma?
Kāpēc Latvijas pasei būtu jāgarantē ir spēles laiks kādā no līdervienībām? Šādi mūsējos tik izlutinās, un braucot uz ārzemēm un pieredzot pirmo nopietno konkurenci, iznāks tā, kā Ikaunieku Jankam franku zemē pie Tjomas
Tu tiešām esi naivs, ja domā ka FCR starp leģiem un vietējiem pastāv kāda nopietna konkurence.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:11, pirms 4 gadiem
žēl. ka te par derbiju vairs nav komentāru

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss ir lirika kā izgāzās.
Toreiz, pat bukmeikeru kantoros Rīga nebija favorīts. Izvilka visu padarīšanu līdz pendelēm un liktenīgi kļūdījās Pētersons. Nu kāpēc tā ir izgāšanās? Cienījams zaudējums manā skatījumā.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-04 23:12, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es Tevi nesaprotu - Tu te ienāci 100.reizi atgādināt, ka esi pret jauno limitu? Ok, viss skaidrs, normāli, savs viedoklis, bet tas nav 100.reizi jāatgādina un jāuzspiež citiem.
Kāda tev darīšana ko un kā es rakstu, un par ko iet diskusija?
Ja kaut kas nepatīk, vienmēr ir iespēja nelasīt, un ignorēt rakstītā autoru.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tiešām esi naivs, ja domā ka FCR starp leģiem un vietējiem pastāv kāda nopietna konkurence.
??

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:13, pirms 4 gadiem
Pirmo vārtu zaudējuma iemesls Raivja un Toreza svičs, kur pēdējo veiksmīgi uz ātruma paņēma Ulimbaševs, bet lielāko podu nogāza Jahaja, kurš iesēdās vienā līnijā ar aizsargiem un Vilelam bija 5 m brīva nenosegta josla.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:13, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: žēl. ka te par derbiju vairs nav komentāru
A kas tur ko komentēt.. Ventiņi pelnīti uzvarēja. No Liepājas vienīgais kurš kaut cik izcēlās, bija skandalozais Karašausks... Vienu golu arī iebakstīja pēc riktīgas probkas pie ventiņu vārtiem

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Toreiz, pat bukmeikeru kantoros Rīga nebija favorīts. Izvilka visu padarīšanu līdz pendelēm un liktenīgi kļūdījās Pētersons. Nu kāpēc tā ir izgāšanās? Cienījams zaudējums manā skatījumā.
Labi, varbūt neizgāzās, bet zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, lai arī kāds tas nebūtu, un par to punktus nedod.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi, varbūt neizgāzās, bet zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, lai arī kāds tas nebūtu, un par to punktus nedod.
Tad tā arī raksti - zaudēja, nevis izgāzās.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: ??
Neviens LFV klubs nav paņēmis leģus, lai tie deldētu soliņu. Protams, ja vien kāds no vietējiem nav galvas tiesu labāks. Kad abi ir +/- uz viena līmeņa, tad spēlēs leģis. Un tas ir sen zināms fakts.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi, varbūt neizgāzās, bet zaudējums pat Āfrikā ir zaudējums, lai arī kāds tas nebūtu, un par to punktus nedod.
Nemelo, FCR LV nopelnīja UEFA reitinga punktus par neizšķirtu tajā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:16, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemelo, FCR LV nopelnīja UEFA reitinga punktus par neizšķirtu tajā spēlē.
O, jā! Tas gan ir būtiski.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O, jā! Tas gan ir būtiski.
Mazums, varbūt nezināji.

     [+] [-]

, 2020-07-04 23:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens LFV klubs nav paņēmis leģus, lai tie deldētu soliņu. Protams, ja vien kāds no vietējiem nav galvas tiesu labāks. Kad abi ir +/- uz viena līmeņa, tad spēlēs leģis. Un tas ir sen zināms fakts.
Ir kāds konkrēts piemērs? Lai kā būtu, tas jau ir trenera lēmums...

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O, jā! Tas gan ir būtiski.
Punkti ir svarīgi, ja kādu dienu vēlies būt izsēto klubu sarakstā un saņemt vājāku pretinieku izlozē..

  +1 [+] [-]

, 2020-07-04 23:55, pirms 4 gadiem
Otrajos Gabovs iekrita un pēc tam Ķigurs savējo nenosedza, lai gan situāciju pamatā izveidoja Raļa neveiksme.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-05 00:17, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadion!
Liels prieks par spēles baudījum. Klātienē un ar skatītājiem. Tik ilgi nelikās oktobrī, ka būs jagaid nākamā spēl.
Spēle bija skatāma. Anufrijevs laikam gribēja jaunu dzelteno kartiņu pirkt, ka šodien tā to deldēja. Ja vien tās problēmas mums būtu, par ko parunāt...

1-2 viesos jau nav bēdu ieleja, bet cik ilgi visu komandu vilks viens Karašausks!? Monotonā bumbas kontrole, ko ieviesa Pertija, nav pārgājusi. Ja kas, pirmais gols bija maksa par pusgļēvu uzbrukumu. Bumbulējām, bumbulējām, kamēr šie parādīja, kā ātri jāpāriet uzbrukumā un piespēli no sāna tikt soda laukumā. Ļoti statiski spēlētāji bija priekš +16 grādiem. Spēle ļoti vienveidīga. Uzbrukumi tikai caur centru pārsvarā. Ne velti vārti radās no Gabova piespēles uz Ivanovu 2. stāvā. Gadu desmitiem Liepāja bij slavena ar saviem garajiem torņiem priekšā. Bulders, Katasonovs, Grebis, Karlsons. Pēdējos gados tukšpadsmit. Ivanovs nav tas izcilākais, bet tomēr spēle dažādojas un momenti radīsies. Pa visu spēli nebija neviens tālsitiens. Pirmajā taimā 6 standarti pa vējam, bet neviena momenta.
Pie otrajiem vārtiem tomēr vējš bija viltnieks, nevainosi Rali. Patika Jajaha, Keitā, Gabovs, Kara, Fraidejs. Pārējie tomēr neko dižu neparādīja. Jurkovskim pa daudz brāķa. Ķigurs pa biklu. Cerēsim, ka ir vēl iekšējās rezerves komandai.

Iespēju ko mainīt jau nav daudz. Priecāšos, ja Liepāja šogad noturēs 6. vietu. Uz neko augstāk pagaidām cerēt nav potenciāls. Ja vien šie paši spēlētāji nemainīs kardinālāk spēles stilu. Meistarības jau pietiek.

6 Liepājas fani vismaz vienos vārtos sakāva Jūras akemntiņus ; )

P.S.
Vēl jāpaskatās, kas tur ar pendeli bija beigās, no otrā gala neko nevarēja saprast.
Pretrunās aizej. Vispirms saki, ka skatāma spēle, tad lamā Liepāju, ka vienveidīga, monotona. Ja vien tas par skatāmo nebija domāts V-pilij, forši sapinies.

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau arī,protams, nepieļauj to, ka mūsu izlase ir tāda kāda tā ir tikai un vienīgi tāpēc, ka to pēdējos 10+ gadus to nav trenējis neviens tiešām augsta līmeņa kvalitatīvs treneris?
Un kā tad tevis slavētais Starkovs? Ar viņu izlasei bija tikpat draņķīgi rezultāti kā somu puikam... Pēdējais treneris ar kuru izlase spēlēja cienīgi bija Pahars un Starkova vēl iepriekšējais piegājiens. Starkova 3. vai pat 4. (jau jūk kurais) jeb pēdējais piegajiens, soms un serbslovēnis bija 3 vienlīdzlielas izgāšanās.

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:28, pirms 4 gadiem
Fraidejam simulācija nebija.
Anufrijevs aknu neatrada, lai notiesāto kā nākas 95.min :/

  +1 [+] [-]

, 2020-07-05 00:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O, jā! Tas gan ir būtiski.
Vispār jau ir gan būtiski. Puntki reitingā paceļ gan mūsu līgas (ok, līgai kopumā diez vai spīd lieka kvota kvalenēs) bet klubam, jo vairāk punktu, jo ātrāk var sapņot par izsēto statusu ala teorētiski vieglāku izlozi. Tā kā mums nekad nebūs Premjerlīgas vai La līgas kalibru klubi - vieglāks pretinieks, tomēr, ir patīkami, jo vismaz uz papīra var sapņot ar par vieglāku ceļu uz tālāku kārtu.

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pretrunās aizej. Vispirms saki, ka skatāma spēle, tad lamā Liepāju, ka vienveidīga, monotona. Ja vien tas par skatāmo nebija domāts V-pilij, forši sapinies.
Spēle bija interesanta neitrālam skatītājam. Ar labu dramaturģiju. Liepāja pinas no savas meistarības. Jāspēlē vienkāršāk.

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau ir gan būtiski. Puntki reitingā paceļ gan mūsu līgas (ok, līgai kopumā diez vai spīd lieka kvota kvalenēs) bet klubam, jo vairāk punktu, jo ātrāk var sapņot par izsēto statusu ala teorētiski vieglāku izlozi. Tā kā mums nekad nebūs Premjerlīgas vai La līgas kalibru klubi - vieglāks pretinieks, tomēr, ir patīkami, jo vismaz uz papīra var sapņot ar par vieglāku ceļu uz tālāku kārtu.
Protams, ka papildvieta Eirokausos mums nespīd, jo tad būtu jātiek vismaz 15.vietā starp līgām pēc Eirokausu koeficientiem.

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:43, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Spēle bija interesanta neitrālam skatītājam. Ar labu dramaturģiju. Liepāja pinas no savas meistarības. Jāspēlē vienkāršāk.
Ja viena komanda spēlē kokainu, statisku futbolu, tad tā būs garlaicīga arī neitrālam skatītājam.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-05 00:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka papildvieta Eirokausos mums nespīd, jo tad būtu jātiek vismaz 15.vietā starp līgām pēc Eirokausu koeficientiem.
Vēl jau ir tas, ka krītot reitingam var pazaudēt vietu, bet ja nejaucu šāda bēda arī patālu. Jebkurā gadījumā, galvenais LV klubiem ir cīņa par izsētā statusu.. Kas, acīmredzot. Namejam nešķiet svarīgi, jo "zaudējums ir zaudējums, viss pārējais lirika"

     [+] [-]

, 2020-07-05 00:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vēl jau ir tas, ka krītot reitingam var pazaudēt vietu, bet ja nejaucu šāda bēda arī patālu. Jebkurā gadījumā, galvenais LV klubiem ir cīņa par izsētā statusu.. Kas, acīmredzot. Namejam nešķiet svarīgi, jo "zaudējums ir zaudējums, viss pārējais lirika"
Jā, taisnība par to, ka kvota var samazināties. Igaunijai tā būs 2021./22.g. sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-05 01:05, pirms 4 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Fraidejam simulācija nebija.
Anufrijevs aknu neatrada, lai notiesāto kā nākas 95.min :/
Iedod video,kur tas redzams,savādāk tāda ņuņāšana no tavas puses....ventiņi bij meisterīgāki jo prata izmantot liepājnieku kļūdas,tāds ir futbols...

     [+] [-]

, 2020-07-05 05:12, pirms 4 gadiem
Spēli neredzēju ,jo bija jāsvin vārda diena.Protams esmu vidzemnieks un par Valmieru fanoju,bet arī Liepāja patika.Bet tas kas notiek ar lubu pašlaik ir murgs un to vislabāk raksturo tas nekam nederīgais angolietis.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-05 08:55, pirms 4 gadiem
Cik daudz komentāru par Virslīgas spēli! Līdz Rīgas Dinamo gan patālu, bet var redzēt , ka futbols visus interesē.

     [+] [-]

, 2020-07-05 11:30, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: Iedod video,kur tas redzams,savādāk tāda ņuņāšana no tavas puses....ventiņi bij meisterīgāki jo prata izmantot liepājnieku kļūdas,tāds ir futbols...
sc.com TV
sc.com portālā video apskats, kurā trūkst viens atkārtojums, kas ir TV tik redzams
Pameklē cītīgāk.

     [+] [-]

, 2020-07-05 15:21, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Spēli neredzēju ,jo bija jāsvin vārda diena.Protams esmu vidzemnieks un par Valmieru fanoju,bet arī Liepāja patika.Bet tas kas notiek ar lubu pašlaik ir murgs un to vislabāk raksturo tas nekam nederīgais angolietis.
nekur nav teikts ka viņš ir nederīgs...viņš vnk ir atskaitīts no treniņiem...