Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" ar 5:0 pazemo "Real" un Mourinju

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" ar 5:0 pazemo "Real" un Mourinju
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AFP/ Scanpix

Pirmdienas vakarā Spānijas futbola klasikā "Barcelona", nodemonstrējot izcilu sniegumu, savā laukumā ar 5:0 (2:0) pārliecinoši sakāva savu sīvāko sāncensi Madrides "Real", līdz ar to kļūstot par "La Liga" čempionāta līderi un sagādājot madridiešiem pirmo zaudējumu Žozē Mourinju vadībā. Fantastisks futbols!

Katalāņu galvenais treneris Hoseps Gvardiola ar pamatsastāva izvēlu un taktisko shēmu (4-3-3) nevienu nepārsteidza. Proti, starta vienpadsmitniekā laukumā devās praktiski labākais virknējums - Valdess; Alvešs, Pujols, Pikē, Abidāls; Buskets, Čavi, Injesta; Pedro, Vilja un Mesi. Tikmēr Žozē Mourinju nācās uz rezervistu soliņa atstāt ierasto uzbrucēju Gonsalo Iguainu, kuram traucē mikrotrauma, un viņa vietu uzbrukuma smailē ieņēma francūzis Karims Benzemā. "Real" sākumsastāvs (4-2-3-1): Kasiljass; Ramoss, Pepe, Karvalju, Marselu; Kedira, Alonso, Ronaldu, Ezils, di Marija; Benzemā. 98 tūkstoši futbola draugu bija piepildījuši "Camp Nou" stadiona skatītāju tribīnes, un futbola klasika varēja sākties!

”Barcelona” dominē pirmajā puslaikā un iegūst divu vārtu pārsvaru

Jau līdz ar pirmajām sekundēm mājinieki uzņēmās iniciatīvu un darīja to, kas viņiem padodas vislabāk, proti, kontrolēja bumbu laukuma vidusdaļā un veidoja ātru, baudāmu saspēli. Nepagāja ne ilgs laiks, kad "Real" cietokšņa virzienā tika raidīts pirmais brīdinājuma signāls - septītajā minūtē Lionels Mesi ar viltīgu sitienu norībināja Ikera Kasiljasa sargāto vārtu stabu. Katalāņi turpināja uzbrukt, un 10. minūtē sākuma ofensīva vainagojās panākumiem, pēc Andresa Injestas piespēles Čavi Ernandesam ne bez veiksmes palīdzības (Marselu, kurš nogulēja piespēli, izklupienā teju, teju pārtvēra bumbu) no neliela attāluma atklājot rezultātu.

Šis vārtu guvums lika atmosties madridiešiem, un pēc pāris minūtēm, Anhelam di Marijam izdarot sitienu no soda laukuma robežas, spēlē pirmo reizi tā patiesi nopietni nācās iesaistīties arī Viktoram Valdesam. Tiesa, Mourinju padoto izpildījumā tas bija vien īslaicīgs uzplaiksnījums, un "Barcelona" drīz vien atguva dominanci un 18. minūtē panāca jau 2:0. Davids Vilja saņēma bumbu soda laukuma kreisajā malā, tika garām Ramosam un spēcīgi raidīja bumbu gar vārtiem. Kasiljas spēja vien nedaudz aizskart bumbu, un no apmēram metra attāluma Pedro Rodrigess lēcienā apaļo priekšmetu ieraidīja jau tukšos vārtos.

Arī puslaika turpinājumā spēle pagāja "Barcelona" zīmē. Madridieši tikmēr vien epizodiski spēja pienācīgi pieturēt bumbu, taču īsti nezināja, ko ar to iesākt, kā spēlēt. Tāpat jāatzīmē, ka no cīņas izteikti krita ārā karaliskās vienības centra pussargi - Sami Kedira un Mesuts Ezils, kuri nespēja izsekot līdzi šādam, katalāņu uzspiestam, spēles tempam. Var teikt, ka "Real" sniegumu simbolizēja Krištianu Ronaldu izmisīgais sitiens no 30-35 metriem, pēc kura bumba ielidoja tieši rokās Valdesam. Tiesa, jāsaka, ka mača galvenais arbitrs kādā no sekojošajām epizodēm pažēloja Barselonas vārtsargu, kurš savā soda laukumā pieņēma neapdomīgu lēmumu iziet no vārtiem un šķietami nogāza Ronaldu (viens no retajiem viesu sastāvā šovakar nospēlēja savu spēju robežās) - varēja arī piešķirt 11 metru soda sitienu. Tikmēr var droši apgalvot, ka katalāņu izpildījumā šīs bija labākās 45 minūtes šosezon. Tāpat jāpiemin, ka, emocijām sitot augstu vilni, puslaikam pa vidu norisinājās arī pāris incidenti (starp Ronaldu un Gvardiolu) un grūstīšanās. Kā jau derbijam pienākas ...

Čavi Ernandess mača 10. minūtē atklāja rezultātu pēc Andresa Injestas piespēles. Foto: AFP/ Scanpix

Katalāņi pēc pārtraukuma turpina iesākto un piekto reizi pēc kārtas triumfē "El Clasico"

Lai cerētu uz pozitīvu galarezultātu, "Real" pēc puslaiku pārtraukuma cīņu vajadzēja atsākt pavisam citā kvalitātē, taču madridiešiem tas neizdevās. Nepalīdzēja arī Ezila nomaiņa pret Lasanu Diarā vidējā līnijā. Mājinieki turpināja iesākto, un puslaika pirmajās septiņās minūtēs Vilja un Čavi neizmantoja pa vienai teicamai izdevībai panākt jau 3:0. Trešie vārti gan nekur neizpalika, un pavisam drīz Vilja trīs minūšu intervālā divas reizes eleganti ieraidīja bumbu "Real" cietoksnī un uz rezultāta tablo uzstādīja pārliecinošo 4:0. Abos vārtu guvumos Spānijas izlases uzbrucējam asistēja Mesi, kurš ar nevainojamu piespēli uzlauza ļoti neveiksmīgi spēlējošo "Real" aizsardzību, un Viljam atlika vien uzvarēt duelī ar Kasiljasu.

Bija skaidrs, ka no 0:4 Mourinju vīri, it īpaši ar šādu sniegumu, vairs neatspēlēsies. "Barcelona" līdzjutēji jau sāka svinēt uzvaru, piepildot "Camp Nou" ar savām balsīm jeb dziedot uzvaras dziesmas. Mājinieki arī cīņas atlikušajā gaitā turpināja demonstrēt apbrīnojamu sniegumu, kontrolējot bumbu (kopumā spēlē 62% pret Madrides 38%) un veikli saspēlējoties. Veiksmīgi uz maiņu laukumā devās Bojans Krkičs, kurš dažu minūšu laikā divreiz ļoti bīstami apdraudēja "Real" vārtus un kompensācijas laikā asistēja Džefrenam piekto vārtu guvumā. Pašā mača izskaņā nervi neizturēja Ramosam, kurš par bērnišķīgu un nesportisku rīcību nopelnīja sarkano kartīti, sākās kārtējie asumi, un mačs tā arī noslēdzās nokaitētā atmosfērā - 5:0. Negaidīti pārliecinošs sniegums Gvardiolas komandas izpildījumā. Interesanti, ka "Barcelona" līderis Mesi šoreiz palika tukšā, lai gan iepriekš bija guvis vārtus ikkatrā no pēdējām 10 oficiālajām spēlēm.

"Real" piedzīvoja pirmo zaudējumu Mourinju vadībā un zaudēja līderpozīcijas turnīra tabulā - "Barcelona" nu apsteidz madridiešus par diviem punktiem. Jā, iespējams, vārds "pazemot" Madrides līdzjutējiem varētu likties pārāk bargs, taču kā gan citādāk nosaukt šo sakāvi 0:5?

Spēlē netrūka gan emociju, gan asumu ... Foto: AFP/ Scanpix

"La Liga"

13. Kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārti
27.11.19:00Real Zaragoza – Villarreal0:3 (0:2)Senna 9’ Kasorla 18’ Nilmars 65’
27.11.21:00Sevilla – Getafe1:3 (1:0)Kanute 30’ – Manu 57’(p) Miku 59’ Rioss 77’
27.11.23:00Atletico Madrid – Espanyol2:3 (1:1)Aguero 66' Tjago 45+1’ - Luiss Garsija 21’(p) Verdu 53' Osvaldo 77'
28.11.18:00Sporting Gijon – Real Sociedad1:3 (1:2)Gregorī 3' - Prieto 11' Surutusa 45' Aranburu 90+3'
28.11.18:00Hercules – Levante3:1 (1:1)Valdess 40' 67' Trezegē 62' - Rubens 41'
28.11.18:00Racing Santander – Deportivo1:0 (0:0)Rozenbergs 61'
28.11.18:00Mallorca – Malaga2:0 (0:0)Vebo 50' Kastro 55'
28.11.20:00Athletic Bilbao – Osasuna1:0 (0:0)Gurpegi 90+2'
28.11.22:00Valencia – Almeria2:1 (1:0)Soldado 26' 63' - Uljoa 90'
29.11.22:00Barcelona – Real Madrid5:0 (2:0)Čavi 10’ Pedro 18’ Vilja 55’ 58’ Džefrens 90+1'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Barcelona13111138:834
2.Real Madrid13102133:1132
3.Villarreal1383226:1227
4.Espanyol1381415:1525
5.Valencia1373319:1324
6.Mallorca1363415:1321
7.Atletico Madrid1362522:1720
8.Sevilla1362520:2220
9.Real Sociedad1361619:1919
10.Athletic Bilbao1361621:2319
11.Getafe1352619:1917
12.Osasuna1343612:1415
13.Hercules1343614:2015
14.Deportivo1335511:1614
15.Racing Santander1342711:1914
16.Levante1332814:2311
17.Sporting Gijon1324711:2110
18.Malaga1331915:2710
19.Almeria131669:209
20.Zaragoza1315712:238

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKlubsVārti
1.Krištianu RonalduReal Madrid14
2.Lionels MesiBarcelona13
3.Fernando JorenteAthletic Bilbao9
4.Džuzepe RosiVillarreal8
NilmarsVillarreal8
Davids ViljaBarcelona8
7.Gonsalo IguainsReal Madrid7
Davids TrezegēHercules7
9.Djēgo ForlansAtletico Madrid6
Nelsons ValdessHercules6
11.Alvaro NegredoSevilla5
Serhio AgueroAtletico Madrid5

Labākie piespēlētāji

VFutbolistsKlubsRP*
1.Lionels MesiBarcelona7
2.Šabi PrietoReal Sociedad6
3.Mesuts EzilsReal Madrid5
Krištianu RonalduReal Madrid5
Huans Manuels MataValencia5
Davids ViljaBarcelona5
7.Anhels di MarijaReal Madrid4
Pedro RodrigessBarcelona4
Santi KasorlaVillarreal4

* - rezultatīvās piespēles.

Barcelona 5:0 Real Madrid

Izmantotie resursi:
MARCA.com

Slēpts komentārs: Shadow_92

 +53 [+] [-]

, 2010-11-29 23:54, pirms 14 gadiem
Labākā futbola spēle, ko šogad esmu redzējis!!!

 +50 [+] [-]

, 2010-11-29 23:54, pirms 14 gadiem
tas bija seksss!!!!

 +26 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Barsa, reaalu vazaaja kaa beernus

 +21 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
stulbais ramoss gribeeja speciaali savainot messi

 +37 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Ramos kretiins!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
čaubambīno sorri real fani.. Barselona to izdarija.. ir viņi labāki un . un kur tie nenormāli daudzie miljoni?

 +19 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Man patika Ramos,lidz sovakaram.Siers.
Slēpts komentārs: affyer

 -52 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Izskatījās ka Real nolaižās uz zemes.

 +34 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Izpogāja kā Onslovs aliņu pie tv

 +16 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Te komentaari vienkarshi ir lieki...

 +28 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
Lai gan biju par Reaalu, bet nevajag te tagad tupaas atmazkas ljepiit!

 +31 [+] [-]

, 2010-11-29 23:55, pirms 14 gadiem
skaists drāziens un izcila spēle no Barcas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Godīgi sakot, man nav ko teikt

 +15 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Nu ko lai saka? isi un konkreti: Real cieta sagravi....

 +11 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Kauns par Real.. ,kurs neprot zaudēt!
Bet tā ir Mourinju skola!
Labākā Barcelonas spēle pēdējo gadu laikā
Jaa
Apsveicu visus Barcelona fanus

 +36 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Madridei pārrāva jaunavības plēvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Da ej tu ar savu Messi zini kur!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Kauns REAL!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
luk tas ir futbools!!!

Madride vispar nebija spejiga ko paradit!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Real Madrid - pilnīgi kr*pļi! ja reiz nemāk spēlēt, tad nemāk. ramosu uz psihiatrisko slimnīcu!
Barca izdrāza Real kā mazas m**ciņas :*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Neko tādu es patiešām negaidīju. Apsveicu ar uzvaru! Žēl, ka Messi vajadzēja nolaisties līdz tādai tēlošanai, bet CR uzvedās kā bērns pirmajā puslaikā. Real Madrid tika piesmiets ne tikai pēc rezultāta,bet vēl izteiktāk - pēc spēles. 0 variantu 0 iespēju. Sagrāva gan fiziski gan morāli. Apsveicu!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Skaisti pazemoja REAL - var pateikt, ka REAL kapā 2. divīzijā

 +16 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Cirks un nekas vairāk (Real izpildijumā) !!!

 +26 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Izskatījās, ka kāds spēlē FIFA 10 ar barcu
bet nu bez variantiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: smiegs

  -4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Gaidam revansu no REAL majas!!! ja nevinnes ar vismaz 3-0 faniem tas nemaz nepatiks!!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
To mēs redzēsim gada beigās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
patiik kaa Ronaldo ieprieksh par barselonu izteicaas,... diez cik vini mums iesitiis... nu tad redz cik 5us!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Kā teica komentētāji: "Apsveicam Barsu ar Spānijas čempionu titulu''

  +5 [+] [-]

, 2010-11-29 23:56, pirms 14 gadiem
Ev, bet kā viņi spēles izlasē? Viens ar otru saķerās nepajokam

  +5 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
hahahahahahaha lai real fani iet ielik sev tagat pirkstu dibena un paosta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Ramos vnk sucks!

  +8 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
ronaldo otrajā puslaikā vispār bumbu redzēja? =D

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Barca spēlēja lielisku futbolu. Ideāla spēle visu barsaloniešu izpildījumā. Real lohhi! Nervi netur! Cerams, ka Messi viss kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Domāju, ka te diži nav ko apspriest un stundām komentēt. Viena komanda parādīja otrai, kā ir jāspēlē futbols. Izcili, 4:0 reti kurais katalānis varbūt varēja noprognozēt.

Tā nebija izrāde, tas bija šovs! Īsts futbola šovs! Emocijas neizsakāmas.

Tots Units Fem Força, Barca, Barca, Baaaaarca!
vispār jau 5:0

 +11 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Jēdzienam el Classico ir jauna nozīme - futbola mačs starp Barselonu un Madrides Reālu, kurā uzvar Barselona.

FUJ Ramosam!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Domāju, ka te diži nav ko apspriest un stundām komentēt. Viena komanda parādīja otrai, kā ir jāspēlē futbols. Izcili, 4:0 reti kurais katalānis varbūt varēja noprognozēt.

Tā nebija izrāde, tas bija šovs! Īsts futbola šovs! Emocijas neizsakāmas.

Tots Units Fem Força, Barca, Barca, Baaaaarca!
5:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Jautra spēlīte.
Real aizsardzība vnk 0, katra trešā Barsas piespēle izved spēlētāju 1vs1 pret GK. Beigās Ramosam aizvērās biš, bet tās ir emocijas.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
vienkarshi pazemoja to realu!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Kaut ko tādu laikam reti kurš gaidija, bet nu pašsaprotami, jo izskatijās, ka Real komandā tikai Diara cīnijās līdz galam, visi pārējie vienkārši noskatijās kā Barsa saspēlējas. No Ramosa negaidiju tādu rīcību beigās.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Maurinju jaunaa TAKTIKA ha

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Apsveicu Barcu un fanus, turās, tiksimies Santijā

 +22 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Labākais bija šis:
"- Ar ko REAL atšķiras no Takša?
- Taksī ietilpst tikai 4"

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:57, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
Beidz muldeet.....

     [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Gvardiola un Valdes, biju par viņiem labākās domās,

  +1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Brivdomatajs rakstīja: tas bija seksss!!!!
gandrīz labāks par seksu!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Spēlē, vnk bauda.

     [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Alves izstās bildē takā tresītu klubā

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Domāju, ka te diži nav ko apspriest un stundām komentēt. Viena komanda parādīja otrai, kā ir jāspēlē futbols. Izcili, 4:0 reti kurais katalānis varbūt varēja noprognozēt.

Tā nebija izrāde, tas bija šovs! Īsts futbola šovs! Emocijas neizsakāmas.

Tots Units Fem Força, Barca, Barca, Baaaaarca!
ka redzams tu to visu palaidi garam

  -3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Niklāvs Švēde, kas par tizlu vārdu, nepaveicās džekam

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
viva la Barcelooonaaaaaaa

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Andzuha rakstīja: Labākais bija šis:
"- Ar ko REAL atšķiras no Takša?
- Taksī ietilpst tikai 4"
Shis bija labs

  +1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Kas tu neskaties speli auns saskrejas vini un aizkera to mizeli mesi un vis.
''aizķēra'' ?! tulaikam aizmirsi ielikt peedinjaas, vinekaarshi ramosam uz psiheni jjadodas

  -2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Vel viens uzradas,tavus komentarus neviens nejautaja,kapec tad Messi pagajusho gadu neuzvareja CL,ka ari PC izgazas ka veca seta!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
ko tagad maurinio vems????

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:58, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Izskatījās, ka kāds spēlē FIFA 10 ar barcu
bet nu bez variantiem!
Kāds franču treneris nesen teica ko līdzīgu (bet par Mesi vienu pašu)
"Hī īz pleisteišn"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Robduks rakstīja: Labākā futbola spēle, ko šogad esmu redzējis!!!
vienas komandas izpildiijuma

  +5 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Beidzot tam plātīzeru kantorim ir ierādīta sava vieta.Ramoss mēsls.Mourinjo nolikts pie vietas.Bez variantiem.Gaidu komentus un čīkstēšanu no Real.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Robduks rakstīja: Labākā futbola spēle, ko šogad esmu redzējis!!!
kā var būt labākā futbola spēle, ja spēlē bija uz vieniem vārtiem!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Gušļiks rakstīja: stulbais ramoss gribeeja speciaali savainot messi
gribēja vai negribēja, bet vairāk brīnos, ka viņu nenomainīja, kad real sāka rupji spēlēt. rezultāts jau 4:0 tomēr bij

  +2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Real izskatījās kā Latvijas izlase. 3-4 precīzas piespēles kā maksimums. Madridei nav neviens,kas māk labi pieturēt bumbu,barsai tādi spēlētāji ir pārpārēm. Visvairāk žēl tiesnesis, Mourinjo, Ikers un mazliet Ronaldo, un arī barsas spēlētāji,ka viņiem jāspēlē bija pret p.dariem,kas nemāk zaudēt

  -1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Reals vispār laukumā izgāja ?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
kas par spēli - vuaaaaav... kā spēlēja barcelona, nebiju redzējis. un pēc spēles kā visi dziedāja BARCA, BARCA, BARCA...

tagad Barcelona fani pietiks parādīt rokas profilu un viss būs skaidrs... ilgam laikam tas pietiks atceramies - roku gaisā pakratīt

lai veicas Barcelonai...
Slēpts komentārs: smiegs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Man ir kauns par speeleeteeju un it iipashi trenera attieksmi pret speeli

  +4 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
Laba spēle un likumsakarīgs rezultāts. Žēl tikai, ka tie asumi, turklāt vēl beigās "Real" nervi neizturēja, bet var jau saprast. Mourinju būs daudz vielas pārdomām.

Apsveicu "Barcelona" līdzjutējus ar 5 uzvaru "El Clasico" pēc kārtas!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-29 23:59, pirms 14 gadiem
piekritīšu par Real, bet ne Mourinju.. piedevām Real paši sevi pazemoja..
Slēpts komentārs: Jurģis Šekums

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
Likumsakarīgi, Real prot tikai apspēlēt tādus Ajaxus un beigās vēl paņirgāties. Ramoss arī, savu Spānijas izlases aizsardzības partneri iekaustīja.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
SUPER!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
Uhh, kā Morinjo būs jānopūlas, lai šito bērnudārzu izdresētu par pasaules klases komandu, kura būtu cienīga nest "Real" ģērboni uz krekla...
Vispār riebjas dažu Real spēlētāju nesavaldība un absolūti liekā rupjība spēles beigās.
Par spēli: rezultāts mani nedaudz pārsteidza, bet spēles gaita gan nē.

Ne jau Barca pazemoja Morinjo, bet gan viņa paša padotie spēlētāji baltajās formās.

  +6 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
jā, katru gadu tiek būvēti un katru gadu zaudē.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Kas tu neskaties speli auns saskrejas vini un aizkera to mizeli mesi un vis.
Tur jau uz emocijām trīs spēlētāji bruka virsū messi

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
EL FANTASTICO
var piekrist par to, ka šī ir 2010. gada labākā futbola spēle

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
Skaisti!

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:00, pirms 14 gadiem
normāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
Liela bréka,maza vilna - nekádu ceríbu,intrigas nekádas. Apsveicu barcas fanus,lielisks futbols

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
kas tur bij ar to ramosu?? beigas neredzeju uzkaras kkas

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
WILL.I.AM rakstīja: EL FANTASTICO
var piekrist par to, ka šī ir 2010. gada labākā futbola spēle
labaakaa speele buutu, ja abas komandas vienliidziigi speeleetu, tirlinjsh!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
Un tas ir viss ko Mourinju ar savu raudātāju brigādi var izdarīt?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
Nu vienkarsi bez variantiem!Malači Barsa!Bet Madridiešiem tomēr vēl jāpamācās spēlet futbolu!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
Ramos es tevi miilu pareizi dariji ar to Mesi

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:01, pirms 14 gadiem
WILL.I.AM rakstīja: EL FANTASTICO
var piekrist par to, ka šī ir 2010. gada labākā futbola spēle
vienas komandas izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:02, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Ja tavs rakstītais teksts ir vienkārši tāds kuru nevar nepamanīt , jo tas ir trīsreizlielāks nekā parastajiem mirstīgajiem tad vismaz savaldies un centies būs objektīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:02, pirms 14 gadiem
2010. gada labākā spēle? WTF? Bez virslīgas mačiem kaut ko esat redzējuši?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:02, pirms 14 gadiem
Nez, kur autors saskatīja, ka Mourinjo tika pazemots. Real spēlētāji mbe, bet ne jau Žozē- viņš mierīgi sēdēja savā vietā un stoiciskā mierā uztvēra nenovēršamos notikumus, pētīja spēli, nevis psihoja.
Guardiola tad jau drīzāk pazemoja sevi pie 2:0 uzskatot par nepieciešamu neatdot bumbu Ronaldu pie auta izspēles.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:03, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:03, pirms 14 gadiem
"Barcelona" šovakar nodemonstrēja, kā jāspēlē pasaules spēcīgākajam klubam. Šis arī ir tas potenciāls, par kuru es runāju pirms sezonas. Tikai vajadzēja motivāciju un LIELO spēli. Prieks bija skatīties "Barca" spēli.

Kas attiecas uz "Real", tad krietni jāpiestrādā pie psiholoģijas un jāatrod kārtīgs līderis, jo CR7 ir pārāk paredzams un "lielajos" mačos nevelk.

Ar labunakti, sporta draugi!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:03, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni
gandriz no kresla nokritu shito lasot!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:03, pirms 14 gadiem
OMG no more words- stulbums tai spēlei bija jābūt tad, kad man notika trenniņš

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 00:03, pirms 14 gadiem
man kā neitrālam skatītājam tāds kā neliels aplauziens....gaidīju kārtīgu cīņu,bet spēlēja tik viena komanda Barsa...vēl jau kā parasti pastāv variants no sērijas Kā būtu ja būtu?...kad tiesnesim jau nu gan vajadzēja piešķirt pendeli kad Valdes pārkāpa noteikumus pret CR. un vēl kas ļoti nesmuka rīcība no CR puses atiecībā pret Gvardiolu

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:04, pirms 14 gadiem
Barca shodien izdariija vairaak piespeeles ar peedinju nekaa real peedeejaas triis sezonas kopaa

P.S. ramoss - dziivnieks. atceros, kaa savulaik kijevas vaartsargam pabeidza karjeru ar sitienu galvaa. prostituutas deels
P.S.S. shis real bija krustojums starp huandes 0:2 rupeklju komandu un pelegriini 2:6 jautriishiem?
P.S.S.S. iisteniibaa pati Barca vainiiga, ka real taa satrakojaas. nu taa njirgaaties nevajadzeeja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:04, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: vispār jau 5:0
teksts jau bija sagatavots iepriekš

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:04, pirms 14 gadiem
Nu ko visi pret Ramosu , 0-5 tada derbija !! protams ka nervi neiztur !!
vins ari cilveks !!!

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Barcelona" šovakar nodemonstrēja, kā jāspēlē pasaules spēcīgākajam klubam. Šis arī ir tas potenciāls, par kuru es runāju pirms sezonas. Tikai vajadzēja motivāciju un LIELO spēli. Prieks bija skatīties "Barca" spēli.

Kas attiecas uz "Real", tad krietni jāpiestrādā pie psiholoģijas un jāatrod kārtīgs līderis, jo CR7 ir pārāk paredzams un "lielajos" mačos nevelk.

Ar labunakti, sporta draugi!
pasaules varenajiem arī ar motivāciju vajadzētu būt visam štokos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:05, pirms 14 gadiem
Analais sex

Shis paaudzes barca viens labakajiem visu laiku klubiem

Messi viens no visu laiku labakajiem speletajiem

Vairs nav ko piebilst, tik uz vieniem vaartiem cik var buut

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:06, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: PĒDĒJOS VĀRTUS LAIKAM PALAIDI GARĀM KAMĒR AIZ LAIMES WC DROČĪ*I???
labāk ej gulēt jau tagad, lai arī rīt visu dienu nav depresija.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:06, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni
Šeku reku Šekums nāca, un gudri irst sāka.

  +7 [+] [-]

, 2010-11-30 00:06, pirms 14 gadiem
Čaks Noriss var iziet counter strike

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:06, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni
Vo vo ierādi viņam vietu, tu smirdīgā šmeka

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:07, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Domāju, ka te diži nav ko apspriest un stundām komentēt. Viena komanda parādīja otrai, kā ir jāspēlē futbols. Izcili, 4:0 reti kurais katalānis varbūt varēja noprognozēt.

Tā nebija izrāde, tas bija šovs! Īsts futbola šovs! Emocijas neizsakāmas.

Tots Units Fem Força, Barca, Barca, Baaaaarca!!!
nākamreiz noskaties līdz galam 5-0

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:07, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni
Vovo, kaut kāds sviests no Agra puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NIPEM

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:08, pirms 14 gadiem
viva viva fc bayern!

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:08, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Domāju, ka te diži nav ko apspriest un stundām komentēt. Viena komanda parādīja otrai, kā ir jāspēlē futbols. Izcili, 4:0 reti kurais katalānis varbūt varēja noprognozēt.

Tā nebija izrāde, tas bija šovs! Īsts futbola šovs! Emocijas neizsakāmas.

Tots Units Fem Força, Barca, Barca, Baaaaarca!!!
Veciit,joprojaam 5-0.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:08, pirms 14 gadiem
sosi xuj ,,real soset xuj,,i kto za real sosite xuj..barsa ludwije:p

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:08, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nākamreiz noskaties līdz galam 5-0
kurš teica, ka es nenoskatījos?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:08, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: īstenībā spēle bija līdzīga. smieklīgi skan, bet barsai bija 5 pusmomenti, kuri izveidojās par 5 goliem. Rezultātam vajadzēja drīzāk būt 0:0, varbūt 1:0 par labu Barsai... bet tas ir futbols.
Kārtējo reizi pierādi, ka ar savu izpratni par futbolu Tev varbūt labāk par šo sporta veidu nekomentēt.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:09, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Barcelona" šovakar nodemonstrēja, kā jāspēlē pasaules spēcīgākajam klubam. Šis arī ir tas potenciāls, par kuru es runāju pirms sezonas. Tikai vajadzēja motivāciju un LIELO spēli. Prieks bija skatīties "Barca" spēli.

Kas attiecas uz "Real", tad krietni jāpiestrādā pie psiholoģijas un jāatrod kārtīgs līderis, jo CR7 ir pārāk paredzams un "lielajos" mačos nevelk.

Ar labunakti, sporta draugi!
Ar labunakti, nedraugs !

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:09, pirms 14 gadiem
Nu ņihu.ja 5-0!!! 8D

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:09, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: īstenībā spēle bija līdzīga. smieklīgi skan, bet barsai bija 5 pusmomenti, kuri izveidojās par 5 goliem. Rezultātam vajadzēja drīzāk būt 0:0, varbūt 1:0 par labu Barsai... bet tas ir futbols.
tu ko , tu to nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:09, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: kurš teica, ka es nenoskatījos?
pats ar savu komentu...pēc to secināju

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:09, pirms 14 gadiem
a1991a rakstīja: sosi xuj ,,real soset xuj,,i kto za real sosite xuj..barsa ludwije:p
eu puika ej gulet tev jau širmis iet ciet
Slēpts komentārs: NIPEM

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:10, pirms 14 gadiem
Čaks Noriss ir vienīgais, kura vadībā kāda komanda spētu uzvarēt Barcelona ar šādu sniegumu!

  +7 [+] [-]

, 2010-11-30 00:10, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: īstenībā spēle bija līdzīga. smieklīgi skan, bet barsai bija 5 pusmomenti, kuri izveidojās par 5 goliem. Rezultātam vajadzēja drīzāk būt 0:0, varbūt 1:0 par labu Barsai... bet tas ir futbols.
Tu fūzi skatījies? Lai arī esmu Real fans, bet Barca pārliecinoši dominēja, gan bumbas kontrolē, gan momentos, visur! Viss ir likumsakarīgs diemžēl!!!!

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:10, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Ierindas autor,savu plānā galdiņa urbēja viedokli paturi pie sevis,niecība kurš pelna pāris latus par prastiem rakstiem mācīs ko Peresam darīt. apdalītais pilsoni
Kāds te baigi dusmīgs ir,jo Real zaudēja

Bet nekas,gan tev māmiņa mierinās pirms miedziņa.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:10, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Word programmā parasti sagatavo savu fufeli, ķipa spēles gaitu kamēr to skaties... Varbūt tev vajadzētu piesūtīt savu CV uz ESPN???
Madride spēlēja tik nožēlojami, ka jau labu laiku pirms finālsvilpes es varēju sagatavot savu lielisko komentāru

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:10, pirms 14 gadiem
Šeit tirm kas neredzēja live ♠BUHO HD SPORTS ♠ on Justin.tv

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:11, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Peress var pirkt kādus spēlētājus un trenerus viņš grib, taču, kamēr Mesi nespēlēs Real, Madridei titulu neredzēt kā savas ausis.
Vispār kādas saprāta pazīmes tev ir ? Man gan liekas ja Xavi un Inesta tur nespēlētu diezko cerīgi Messi tur neizskatītos..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:11, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: īstenībā spēle bija līdzīga. smieklīgi skan, bet barsai bija 5 pusmomenti, kuri izveidojās par 5 goliem. Rezultātam vajadzēja drīzāk būt 0:0, varbūt 1:0 par labu Barsai... bet tas ir futbols.
Reāli Barca visu laiku skrēja 1 vs 1.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:11, pirms 14 gadiem
nu ko, vienīgie bez zāģiem paliek MU...
Slēpts komentārs: a1991a

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:11, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Kāds te baigi dusmīgs ir,jo Real zaudēja

Bet nekas,gan tev māmiņa mierinās pirms miedziņa.
Tev jau laikam māmiņa sosīti iedeva!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:12, pirms 14 gadiem
kapēc bildē Alves pēc retardeda izskatās?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:13, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pats ar savu komentu...pēc to secināju
reāli jau viss pēc 3:0 tāpat bija skaidrs.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:13, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=YkhT0wGTBxM&feature=related
atsasiII u Ronaldo
Barca parawa jo.anaja ix nahu.. vsex
fuuuuuuuuuuuuuuuuu
REAL MADRI REAL MADRID REAL MADRID

  +5 [+] [-]

, 2010-11-30 00:13, pirms 14 gadiem
Apsveicu Barcelona un fanus - šodien viņi bija bez ierunām spēcīgāki un uzvarēja pelnīti.
Šī spēle tikai parādīja, cik negatava ir vēl Real kā komanda (īpaši jau jaunie futbolisti), un, manuprāt, Mourinho to zināja. Nevar uzvarēt Clasico, kad komandā ir tik daudz debitantu - šādu spēļu raksturam ir jābūt asinīs.
Tagad ar vēsu prātu ir jāturpina pilnveidoties, lai būtu gataviem atriebības spēlei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:13, pirms 14 gadiem
Apsveicu Barcas komandu un fanus. tā ka esmu Real fans man šodien sēras laikam konkŗēti piedzeršos

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:14, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: WORD DOKUMENTOS???
Peintā.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:14, pirms 14 gadiem
Ramos vnk monstrs.Domaaju,ka panjeema pie sirds peedeejos vaartus.Nesmuki.Atceros,ka Pujols vinju sauca par savas vietas mantinieku,bet domaaju,ka peec shodienas shis tas buus mazliet pamainiijies.
Pirms speeles lasiiju,ka Real vajadzeetu speeleet ar augstu aizsardziibas liiniju,domaaju,ka no taa nekas dizsh nesanaaca.Tas taa,maigi izsakoties.
Iznaakums likumsakariigs.Ja veel pirmajaa puslaikaa Real ktko meegjinaaja veidot pie pretinieku vaartiem,tad otrajaa vinji tikpat labi vareeja neiziet laukumaa.Zheel,ka matchs izdevaas par taadu vienvirziena shoseju,biju gaidiijis vismaz kaadu maajienu uz intrigu.

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:14, pirms 14 gadiem
Portugaalis gan kriit uz nerviem. Nav arii ne smakas no vinja speles pirms 2-3 gadiem. Vinsh nav pat otrais labakais futbolists pasaulee.

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:14, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: WORD DOKUMENTOS???
jā, veicu rūpīgu analīzi

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:15, pirms 14 gadiem
ronaldu rakstīja: Tu fūzi skatījies? Lai arī esmu Real fans, bet Barca pārliecinoši dominēja, gan bumbas kontrolē, gan momentos, visur! Viss ir likumsakarīgs diemžēl!!!!
gribēju izprovicēt savus kvēlos fanus uz kādu smieklīgu tekstiņu, bet visi jau gulēt aizdevušies... ehh.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:15, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: reāli jau viss pēc 3:0 tāpat bija skaidrs.
par to es nešaubos...bet ja soģis nebūtu kļūdījies...tā būtu laba iespēja laust spēles gaitu...bet nekur nav teikts vai izdotos....

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:15, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Apsveicu Barcelona fanus - šodien viņi bija bez ierunām spēcīgāki un uzvarēja pelnīti.
Šī spēle tikai parādīja, cik negatava ir vēl Real kā komanda (īpaši jau jaunie futbolisti), un, manuprāt, Mourinho to zināja. Nevar uzvarēt Clasico, kad komandā ir tik daudz debitantu - šādu spēļu raksturam ir jābūt asinīs.
Tagad ar vēsu prātu ir jāturpina pilnveidoties, lai būtu gataviem atriebības spēlei...
Madridee notiks pilniigi tas pats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:15, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Portugaalis gan kriit uz nerviem. Nav arii ne smakas no vinja speles pirms 2-3 gadiem. Vinsh nav pat otrais labakais futbolists pasaulee.
tu esi otrais !!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:15, pirms 14 gadiem
a1991a rakstīja: portugalis jobanijs))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pēc tava komentāra var spriest, ka tev pašam nav kārtībā ar galviņu!!!

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:16, pirms 14 gadiem
Kops kura laika kataloņi un Katalonija ir katalāņi un Katalānija?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:16, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: gribēju izprovicēt savus kvēlos fanus uz kādu smieklīgu tekstiņu, bet visi jau gulēt aizdevušies... ehh.
hose jau krāc

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:16, pirms 14 gadiem
muahaha, kāds rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:17, pirms 14 gadiem
a1991a rakstīja: portugalis jobanijs))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pasho naaaaaaa

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:17, pirms 14 gadiem
Afanasijs rakstīja: Kops kura laika kataloņi un Katalonija ir katalāņi un Katalānija?
Ir katalāņi, saproti katalāņi, viss diskusija beigta, punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:19, pirms 14 gadiem
Idiņ izradi cieņu pret pretinieku un viņa faniem kā vienmer barcas fani balamutes un citu fanu apdi....
isti_nezinu rakstīja: Ha ha ha Barca vienkaarshi iznjirgaajaas par karaliskajiem bomzhiem Malachi!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:19, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Portugaalis gan kriit uz nerviem. Nav arii ne smakas no vinja speles pirms 2-3 gadiem. Vinsh nav pat otrais labakais futbolists pasaulee.
NU protams, kā Real zaudē, tā Ronaldu jau lūzers! Ļoti objektīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:20, pirms 14 gadiem
jeee manejie piesmeja madridi

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:20, pirms 14 gadiem
bleeeeeeeeeeeeeeeee

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:21, pirms 14 gadiem
joske1 rakstīja: jeee manejie piesmeja madridi
nu protmas , tu esi ari puse no barcelonas

ahahahahahahaha

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 00:21, pirms 14 gadiem
"Real" aizsardzība zem katras kritikas - "Barca" darīja to, ko gribēja. Nebija nekādu variantu - spēle vienos vārtos. Ronaldo, Di Maria - pilnībā izslēgti no spēles. Madridiešiem derētu pastrādāt pie mākslīgās aizmugures veidošanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:25, pirms 14 gadiem
Izskatījās, ka Arbeloa tik uzlaists uz laukuma lai uzspēlētu pa Barsas spēlētāju nerviem. Brutāli gājieni no viņa puses. Barsa tomēr neatbildēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:25, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pazemojums tiešā nozīmē, bet Barcai jāatceras, ka uzvarēs tie kuri nospēlēs visu sezonu labāk nevis atsevišķas 2 spēles. Bet tpt, nu tur tas rezultāts varēja būt arī lielāks.

Real ir viena problēma, Barca kopā spēlē jau vairākus gadus, kamēr Real pērk un maina, pērk un maina sastāvu. Barcas spēlētāji viens otru jūt ar aizvērtām acīm.
sis ir vis labakais koments no visiem !!!
pateikts ta ka ir !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:26, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir katalāņi, saproti katalāņi, viss diskusija beigta, punkts.
Tad jau esam latvāņi!
Atkal kāds valodnieks izdomājis, tāpat kā ar Īslandi. Ja ir Katalonija, tad jābūt kataloņiem. Viss!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:26, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: wtf???
hu..wtf !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:26, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: "Real" aizsardzība zem katras kritikas - "Barca" darīja to, ko gribēja. Nebija nekādu variantu - spēle vienos vārtos. Ronaldo, Di Maria - pilnībā izslēgti no spēles. Madridiešiem derētu pastrādāt pie mākslīgās aizmugures veidošanas.
Viss ir pareizi, bet galvenais, ka gan aizsardzība, gan vārtu momenti, viss bija ideāls līdz šai spēlei! Diemžēl Real nav gatavi pašlaik spēlēt pret tāda kalibra pretinieku!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:26, pirms 14 gadiem
Lai tā Katalonija dalās nost, bez spāņiem viņi paniks, vares Andoras līgā kapat kataloniešu klubi

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:29, pirms 14 gadiem
artinho rakstīja: čaubambīno sorri real fani.. Barselona to izdarija.. ir viņi labāki un . un kur tie nenormāli daudzie miljoni?
ha ha ha itkā Barca nav izšķērdējusi Milionus ?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:29, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nez, kur autors saskatīja, ka Mourinjo tika pazemots. Real spēlētāji mbe, bet ne jau Žozē- viņš mierīgi sēdēja savā vietā un stoiciskā mierā uztvēra nenovēršamos notikumus, pētīja spēli, nevis psihoja.
Guardiola tad jau drīzāk pazemoja sevi pie 2:0 uzskatot par nepieciešamu neatdot bumbu Ronaldu pie auta izspēles.
nu ķipa Maurinjo nav nekāda sakara ar to kā Real izskatās laukumā, laikam pie kāda ciemos uz Real beņķīša bija ieradies????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:35, pirms 14 gadiem
host rakstīja: ha ha ha itkā Barca nav izšķērdējusi Milionus ?
nu lai tiktu līdz Real līmenim vēl pāris gadiem jāpaiet,ko vien vērti pirms gada ap250mill

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 00:36, pirms 14 gadiem
haljava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:41, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
neaizmirsti ka Latvija ar tiek būvēta(A.kalvītis)

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:41, pirms 14 gadiem
Priekā!
5-0, nezinu, bet tas pat ir rupji no Barcas puses

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:47, pirms 14 gadiem
ronaldu rakstīja: Viss ir pareizi, bet galvenais, ka gan aizsardzība, gan vārtu momenti, viss bija ideāls līdz šai spēlei! Diemžēl Real nav gatavi pašlaik spēlēt pret tāda kalibra pretinieku!
Un to varēja labi redzēt. Laikam jau bija aizmirsuši, ka ir komandas, pret kurām vajag spēlēt arī aizsardzībā.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 00:51, pirms 14 gadiem
peec shaadas speeles komentaari lieki. nonjemam cepures barcas priekshaa, izsakam liidzjuutiibu real un mourinju un ar nepacietiibu gaidam naakosho El Classico!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:51, pirms 14 gadiem
Nu te vienkārši nav vārdu, viena no labākajām dienām manos 27 gados, tiesa, sakrita vēl divi ļoti labi notikumi! Ideāli, fantastiski, pat mazliet neticami....

Man vēl joprojām ir smaids uz lūpām... Visiem mudakiem ar Mauriņu un Ronaldo priekšgalā un simtiem sportacentra lietotāju pakaļgalā.... - nolaižaties uz zemes....

Mes que un Club!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:55, pirms 14 gadiem
galvenais ir tas, ka real madrid palika sausa

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 00:56, pirms 14 gadiem
90% Barca pazemoja Real, pārējos 10% Real pazemoja paši sevi.
Barca labākā komanda, kas kustās bez bumbas. Lielisks komandas darbs + līderu cienīgs sniegums + Xavi konfekte.
vakars izdevies. bija vērts googlēt sopcast linkus

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:57, pirms 14 gadiem
Varbūt kāds jau jautāja un pat atbildēja, bet vai kāds nevar man lūdzu pateikt kad būs nākošais pasākums ar šo abu klubu piedalīšanos futbola laukumā.
btw to bildi ar sarkano kartinju un Ramosu, vareetu kaads makslinieks uzgleznot, laba kompoziicija.

     [+] [-]

, 2010-11-30 00:57, pirms 14 gadiem
ronaldu rakstīja: ronaldu rakstīja: Viss ir pareizi, bet galvenais, ka gan aizsardzība, gan vārtu momenti, viss bija ideāls līdz šai spēlei! Diemžēl Real nav gatavi pašlaik spēlēt pret tāda kalibra pretinieku!
Nu vecīt, te nu gan Tu kļūdies, jo ja Tu būtu skatījies kaut vai spēles pret Sporting un Bilbao, Tu ļoti labi saprastu, ka viss nebija ne tuvu ideāli, tas ka Kasiljas vilka visu ko var un ko nevar, tā ir cita lieta, bet par ideālu ne tuvu to nenosauksi...

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:01, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: "Real" aizsardzība zem katras kritikas - "Barca" darīja to, ko gribēja. Nebija nekādu variantu - spēle vienos vārtos. Ronaldo, Di Maria - pilnībā izslēgti no spēles. Madridiešiem derētu pastrādāt pie mākslīgās aizmugures veidošanas.
Muļķības, Ronaldu bija vienīgais, kas kaut cik spēlēja, partneri gan bija ļoti pasīvi un kā zināms vienatnē tu spēli neuztaisīsi, vēl jo vairāk pret Barcu visu spēli spēlējot bez bumbas un uz pretuzbrukumiem. Ko laukumā darīja Benzema? Domāju, ka drīzumā viņš dosies prom no Real, nav viņa līmenis. Milzīgi komplimenti Barcai, viss notika kā pasakā!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:03, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: "Real" aizsardzība zem katras kritikas - "Barca" darīja to, ko gribēja. Nebija nekādu variantu - spēle vienos vārtos. Ronaldo, Di Maria - pilnībā izslēgti no spēles. Madridiešiem derētu pastrādāt pie mākslīgās aizmugures veidošanas.
Bet tu paskaties ar uz Real aizsardzību. Kamēr šitais biznesa plāns, kā to nosauca kāds glupjš Real fanelis, gāž miljonus uzbrucējos un midos, tikmēr aizsardzību stutē mudaks Pepe un vecais Karvalju, kurš, saprotams, ir Mourinju pirmā mīlestība, bet nu acis kkad ir jāatver. Ramos ir OK, bet arī viņam ir visnotaļ sliktas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 01:04, pirms 14 gadiem
ArtKa rakstīja: Varbūt kāds jau jautāja un pat atbildēja, bet vai kāds nevar man lūdzu pateikt kad būs nākošais pasākums ar šo abu klubu piedalīšanos futbola laukumā.
2010–11 Real Madrid C.F. season - Wikipedia,...
Vismaz te figurē 17.aprīlis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 01:05, pirms 14 gadiem
izrādās, tā jau ir Barcas tradīcija
YouTube
- barcelona vs real madrid 5-0...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:06, pirms 14 gadiem
pagalito rakstīja: Ramos kretiins!!!
Mourinjo triks?

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:07, pirms 14 gadiem
Letāla Mourinho kļūda bija izvēlēties spēlēt uzbrūkošu futbolu, kas ir pašnāvība pat Real plejbojiem.
Inter ar dzelžaino aizsardzību, provokatīvām darbībām, disciplīnu un ķeršanu uz pretuzbrukumiem atstāja Barcu mājās. Teicams piemērs ir arī Kazaņas Rubin, klubs, kas trijās spēlēs ne reizi nav zaudējis Barcai. Bet Madrides Real ir pārāk prestižs brends, lai piekoptu aizsardzības futbolu.
anyway spēle galīgi garām.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 01:10, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: īstenībā spēle bija līdzīga. smieklīgi skan, bet barsai bija 5 pusmomenti, kuri izveidojās par 5 goliem. Rezultātam vajadzēja drīzāk būt 0:0, varbūt 1:0 par labu Barsai... bet tas ir futbols.
Kas ir, Glorija, nevari noslēpt savu patieso dabu? Tavas simpātijas pret "Real" spiežas pa malām ārā, bet pareizi, Tu atbalsti TIKAI vienu klubu, tā ka gan jau vienkārši Tev maza sajēga par futbolu, ja tādas muļķības spļauj ārā. Īstajiem "Real" faniem es tiešām jūtu līdzi un nekādu uzbraucienu no manas puses nebūs, bet Tu gan esi kārtīgs "glory-hunter" un kārtējo reizi to pierādi Nu, kurš tagad ir "glorijs", mazais?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 01:10, pirms 14 gadiem
Tryper7 rakstīja: kapēc bildē Alves pēc retardeda izskatās?
Jizz In My Pants

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:11, pirms 14 gadiem
HA HA HAAA!!! nu kur tagad ir tie lielie d*irseji? sagraawa taka mazus ezhus to real madrid-newareeja pat pateikt,ka tas kkads elclasico,ne smakas no speeciigas komandas tur-apskreeja taka staawoshus!!! un ko tagad balamute Ronaldo un Maurinjo teiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:12, pirms 14 gadiem
JezusKristus rakstīja: Letāla Mourinho kļūda bija izvēlēties spēlēt uzbrūkošu futbolu, kas ir pašnāvība pat Real plejbojiem.
Inter ar dzelžaino aizsardzību, provokatīvām darbībām, disciplīnu un ķeršanu uz pretuzbrukumiem atstāja Barcu mājās. Teicams piemērs ir arī Kazaņas Rubin, klubs, kas trijās spēlēs ne reizi nav zaudējis Barcai. Bet Madrides Real ir pārāk prestižs brends, lai piekoptu aizsardzības futbolu.
anyway spēle galīgi garām.
Tā nu gan nebija, ka "Real" spēlētu uzbrūkoša stila futbolu, turklāt vēl Barselonā. Taktika bija pretuzbrukumi, bet pēc pāris ielaistiem vārtiem nekas cits neatlika, kā vien presingot uz uzbrukt. Tad arī "Barca" viņus piebeidza pavisam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:14, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tā pendele varēja mainīt ļoti daudz, tāpēc domāju arī tiesnesis klusēja. Jo tā būtu automātiska sarkanā (otra dzeltenā) Valdesam un vienīgā uzbrucēja noņemšana no laukuma.
Nebija nekādas "pendeles". Tur neviens sevi cienošs tiesnesis neiedotu "pendeli". To atzīst arī objektīvākie "Real" fani Abi spēlētāji gāja uz bumbu un Valdess jau bija kustībā, kad CR7 aizleca viņam priekšā, turklāt tā pat bumba nemaz negāja uz vārtiem, bet gan prom no tiem. Tāpēc arī pats CR7 tikai smaidīja, nevis raudāja un protestēja kā citās reizēs.

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:15, pirms 14 gadiem
host rakstīja: ha ha ha itkā Barca nav izšķērdējusi Milionus ?
Šķērdēt parasti nozīmē tērēt daudz, bet bez jēgas. Tātad:

1) Barca ir tērējusi ļoti veiksmīgi
2) Barca nav tērējusi ne tuvu tik daudz, cik Real

->

Pārmest šķērdēšanu var tikai Real, kas tērē nejēgā daudz un nejēdzīgi slikti vēl spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:19, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pendelei bija jābūt. To atdzina pat komentētāji.
Ko viņi atdzina? Pendeli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:23, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Nē, pateica, ka bija jādod 11m soda sitiens.
Es jau nopratu, ka kko dzina

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:23, pirms 14 gadiem
Laikam ielikt banká depozítu arí dazham labam skaitísies,ká "nejégá daudz" téréshana nu ká-nauda tachu aizgája
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:26, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pendelei bija jābūt. To atdzina pat komentētāji.

Un nesaprotu tav domu, ka Valdess bija jau kustībā ... tas neko nemainai. Un vēl vairāk nesaprotu, ar ko tu domāji, ka bumba gāja prom no vārtiem? Vienalga vai iet uz vai no, sods ir sods jebkurā gadījumā, tas tā vispārīgi, nevis tieši par šo epizodi.
Sarkano nepiešķir, ja nav tiešs gājiens uz vārtiem, bet dzelteno obligāti.
Nezinu, par kādiem komentētājiem Tu runā, bet "pendeles" tur tiešām nebija. Interesanti, par ko gan to varētu piešķirt? Kā jau teicu, tā bija cīņa par bumbu. Ne jau kājās Valdess leca, bet gan uz bubmu, kura gāja prom no vārtiem. Ja tā viņam būtu pagājusi garām vārtu virzienā un viņš būtu aizķēris CR7, tad gan būtu "pendele", bet tā nebija, tāpēc arī tiesnesis pilnīgi pareizi novērtēja situāciju un CR7 īpaši neprotestēja. Citādākā situācijā gan jau būtu gulējis zemē un raudājis, bet pats jau saprata, ka šādā situācijā tik apšaubāmu "pendeli" neviens nedos. Paskaties epizodi vēlreiz un sapratīsi, par ko es runāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā nu gan nebija, ka "Real" spēlētu uzbrūkoša stila futbolu, turklāt vēl Barselonā. Taktika bija pretuzbrukumi, bet pēc pāris ielaistiem vārtiem nekas cits neatlika, kā vien presingot uz uzbrukt. Tad arī "Barca" viņus piebeidza pavisam.
Piekritīšu. Drīzāk Mourinho vienkārši nav uzspējis būtiski apgreidot Real. Ja nemaldos, nepieciešami bija 3 gadi, lai Mourinho vadībā Inter no CL neveiksminiekiem pārtaptu par CL beasts.

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:29, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Laikam ielikt banká depozítu arí dazham labam skaitísies,ká "nejégá daudz" téréshana nu ká-nauda tachu aizgája
Tu pats saproti, ko ar to gribēji pateikt? Ja 300 miljonu iztērēšana un nekā nevinnēšana nav bezjēdzīga tērēšana, tad jājautā, kas tu esi, Real fans vai funkcionārs? Kā biznesa plānu es to saprotu, bet mēs runājam par sportu, skumji, ka izskatās, ka Real tas, kas notiek uz laukuma, ir otrajā plānā, kamēr galvenais ir ienākumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:30, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: aa reku video - http://www.youtube.com/watch?v=Mzbl4EoCStc
Super! Pat video ieliki, kurā viss ir kā uz delnas. Jau domāju, ka tas komentētājs bija tieši šis krievs
Parasta sadursme. Valdess jau bija lēcienā un no sāniem pēc bumbas izklupienā lēca arī CR7. Bumbu nedabū neviens no viņiem, bet abi saduras. Nekādu variantu, lai iedotu "pendeli" Nezinu, cik aklam jābūt, lai novērtētu šo situāciju kā pārkāpumu no Valdesa puses. Tīra cīņa par bumbu

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:30, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: nepareizā nozīmē saprati.
Nu atdzīt vairāk vai mazāk ir tikai viena nozīme - kko uz kkurieni atdzīt. Ja mēs runājam par atzīšanu, tad tā ir pilnīgi cita lieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:33, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: tu esi klauns. nožēlojami - tavs pamatojums ir tas, ka valdess bija kustībā, nu cmon. un "tā pat bumba nemaz negāja uz vārtiem" <---- cmon, kas tas par sūdu?
ja ir pārkāpums soda laukumā, tas ir 11m soda sitiens un viss.

Es pat pēc 3 atkārtojumiem skaidri nevarēju pateikt bija pendele vai nē - 50/50 gadījums.
Bet pie pirmās reizes skatoties - izskatījās, ka bija - un tiesnesim gan jau bija jāsvilpj.

Tur viss pavisam vienkārši bija - ja tiesnesis iedeva stūri (bumba izgāja no Valdesa) - pendele nebija.
Ja tiesnesis nosvilpa par goalkick - tad tur bija pendele, jo Ronaldu pieskārās bumbai pirmais, un tikai tad Valdes uztriecās viņam virsū
Spertāl, Tu tak esi viens kārtīgs kurmis Ar Tevi nav jēgas diskutēt, jo nekad neesi izcēlies ne ar objektivitāti, ne izpratni par šo sporta veidu. Man jau pirms atkārtojuma viss bija skaidrs, bet atkārtojums tikai apstiprina manas domas
Visu gaišu, Spertāl!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:33, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Tīra cīņa par bumbu, kur viens pie bumbas netiek, nospēlē tikai otram kājās
Kaut kā neiet kopā ar to "tīra cīņa"
Bet varbūt CR7 nospēlēja rokās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:34, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Tīra cīņa par bumbu, kur viens pie bumbas netiek, nospēlē tikai otram kājās
Kaut kā neiet kopā ar to "tīra cīņa"
Valdess trāpīja kājās, bet tas noteikti nebija viņa mērķis un pats Ronaldu panāca šo sadursmi. Diskutabla situācija, bet domāju, ka pendeli piešķirtu tikai ļoti skrupulozi tiesneši.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:35, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Ka var formulet to ka varsargs bija kustiba??? Vinam ir jastav uz vietas un japagruz speletajs lai pieskirtu 11m?
Viņš jau lēca pēc bumbas, kad CR7 praktiski uznesās viņam virsū (labi, ka neuzkāpa uz rokām).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:35, pirms 14 gadiem
ikvienam fanam noveelu kaut x dzive sho redzet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:37, pirms 14 gadiem
ja mes salidzinam ar Rigas Dinamo faniem, kas mums ir labaakie tad 4 balles pret 10. vini visi izprot speli! nepardzeras! un apsveic katru veiksmiigu darbibu!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 01:37, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā, ka bumba nebija neviena spēlētāja kontrolē, un abi pie tās nonāca gandrīz vienlaicīgi vietā, kas vārtu drošību īpaši neapdraudēja, tad pendeli piešķirt būtu ļoti pārgalvīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-11-30 01:41, pirms 14 gadiem
njaa izdevas but klaatiene!!! tas bija taa verts!!! 100 tk skatiitaaji , gandriz visi dzied uzvaras dziesmu ,.... no coments ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:44, pirms 14 gadiem
Vai nav vienalga, no kuras puses nāca CR, ja viņu nogāž zemē, kur valdes pie bumbas nemaz netiek, tīrs penālis

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:47, pirms 14 gadiem
Mixes,es nesaku,ka man patík real izdaríbas ar sastávu,bet tu jau raksti tá,it ká vnk mínus 300milj un viss,loti interesanta un tálredzíga domásana. Tjipa tas pats cr ar savu várdu neko nav atpelníjis,a tu tikai truli skaiti izdevumus vot barcai ar ibru gan bija vistíráká naudas skérdésana, to gan var minét ká lielisku saimniekosanas pieméru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 01:49, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
Ko tur vēl būvēt ja jau bija neskaitāmās uzvaras pēc kārtas ? LOL
Un ja būtu 0:1 / 0:2 tad tu tādu attaisnojumu varētu rakstīt bet nejau pie 0:5
Tur nekāda būves pabeigšana nelīdzēs

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 01:56, pirms 14 gadiem
Jewels-stock.com rakstīja: Nu te vienkārši nav vārdu, viena no labākajām dienām manos 27 gados, tiesa, sakrita vēl divi ļoti labi notikumi! Ideāli, fantastiski, pat mazliet neticami....

Man vēl joprojām ir smaids uz lūpām... Visiem mudakiem ar Mauriņu un Ronaldo priekšgalā un simtiem sportacentra lietotāju pakaļgalā.... - nolaižaties uz zemes....

Mes que un Club!!!
Tev gan ir aizraujosa dziive
Loti labi pavaditi 27 gadi veciit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 02:14, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: aa reku video - YouTube
- Barcelona vs Real Madrid El...


Tur visu izsaka tas, kas pirmais pie bumbas tiek. Tika Ronaldu - tas ir pārkāpums - viņam uztriecās virsū vārtsargs - tas ir 11m soda sitiens.
Akmentiņš tiesneša dārziņā, bet nu nav jau viegli ar pirmo to noteikt, vēl ņemot vērā C.R. vēsturi.
Bet nu anyway pie 0:2 tādus gadījumus parasti svilpj.
Ja būtu tas papildus tiesnesis soda laukumā, gan jau būtu arī pendele
atradi vienu lietu pie kā piesieties,malacis,bet pie rezultāta 5-0 tādas atrunas ir kā meklēt slieku mušu tārpu bundžā

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 02:16, pirms 14 gadiem
Hmm, es negaidíju tádu sakávi.
Barça spéléja fantastiski. Real - súdígi. Kontrasts bija milzígs. Péc sháda sezonas sákumu, es sho negaidíju...
Taisníba, ka Barça ir vairák neká tikai viens no futbola klubiem.
Barça atkal pieráda, ka ir citá límení.

     [+] [-]

, 2010-11-30 02:24, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pendelei bija jābūt. To atdzina pat komentētāji.

Un nesaprotu tav domu, ka Valdess bija jau kustībā ... tas neko nemainai. Un vēl vairāk nesaprotu, ar ko tu domāji, ka bumba gāja prom no vārtiem? Vienalga vai iet uz vai no, sods ir sods jebkurā gadījumā, tas tā vispārīgi, nevis tieši par šo epizodi.
Sarkano nepiešķir, ja nav tiešs gājiens uz vārtiem, bet dzelteno obligāti.
wow,komentētāji atdzina,tad nu gan autoritātes uz kurām balstīt savu viedokli,kāpēc gan es nedzirdu tekstus hokeja komentāros-Toļiks teica ka bija jābūt????

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 02:30, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: eu es aizveeru hosi

vai arii vinju mamma aizdzina guleet ;/
ja kas pats ar saviem komentiem sevi izsmēli-1)pendele 50/50 un kurš ta tiesnesis šitādā spēlē dotu pendeli,ja nebūtu 100% pārliecināts
2)pats skatījies cik reizes atkārtojumā,trīs un tad tikai izvērtēji kur kurš kāju liek,tad nu padomā kā ir tiesnesim laukumā
3)lai nu kurā spēlē,bet nu ne jau šitajā,kad rezultāts 5-0,Realam nu ne mazāko izredžu,piekasīties pie viena momenta un ja godīgi,tad pie vienīgā ievērības cienīgā Real izpildījumā

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 02:31, pirms 14 gadiem
nebiju gaidijis sadu speli un rezultalu..

     [+] [-]

, 2010-11-30 02:32, pirms 14 gadiem
Kas,te neviens vairs nemák várdu "atzina" uzrakstít?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 02:41, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Mixes,es nesaku,ka man patík real izdaríbas ar sastávu,bet tu jau raksti tá,it ká vnk mínus 300milj un viss,loti interesanta un tálredzíga domásana. Tjipa tas pats cr ar savu várdu neko nav atpelníjis,a tu tikai truli skaiti izdevumus vot barcai ar ibru gan bija vistíráká naudas skérdésana, to gan var minét ká lielisku saimniekosanas pieméru
Es atkārtošu, tu esi fans vai Real funkcionārs? Kāda daļa mums gar to, cik labi šefiem sokas ar biznesu un peļņu? Real tā jau naudas kaudzēm, faniem nebūtu jāstreso, ka tagad būs par īsu. Jāstreso par to, kas fanam interesē - spēle! Un tā kā Real spēle salīdzinājumā ar tajā ieguldīto naudu vnk iesūkā, tad, protams, nauda tiek šķērdēta nejēgā.

Kura komanda nepieļauj kļūdas sastāva komplektācijā? Atšķirība ir tā, ka Barca, neskatoties uz dažām kļūmēm, ir panākusi to, ka ir labākā komanda pasaulē, turklāt vēl likusi pamatus Spānijas izlasei. Real ar skaļākajiem vārdiem futbolā tikmēr zaudē amatieriem.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 04:21, pirms 14 gadiem
Viss ir pareizi,iznemot to várdu savienojumu "naudas skérdésana". Vini tachu ne tikai téré,bet arí pelna atpakal ar tiem pirkumiem,grúti to nosaukt par skérdésanu. Apgroza,pèrk,párdod, iegulda, bet ne jau skérdé. amatieri ta amatieri, lígá nekádas lazhas nav, paskaties kaut vai pagássezonas tabulu. Un tikai nesác tu ar,ka líga súdíga atleti panéma eiropas ligu,pietiekams pierádíjums límenim. Real nemaz nav tik súdígi,vnk barca párák laba. Ísteníbá shaubos,vai sobrid vispár teorétiski ir iespejams savákt sastávu,kas lígá uzveiktu maksimáli noskanojusos barcu ar vinu viduslíniju plus messi. Ok,nahalavu CL káds var pielikt autobusu pie vártiem un cerét,ka atseviská spélé izdosies, bet tá pa lielam stipráku komandu nemaz sobríd uztaisít nevar.

     [+] [-]

, 2010-11-30 06:16, pirms 14 gadiem
artinho rakstīja: čaubambīno sorri real fani.. Barselona to izdarija.. ir viņi labāki un . un kur tie nenormāli daudzie miljoni?
pag redzes ka bus kad atpakal sastava realam bus kaka un iguins nnez kas tad bus ar barsu pakasis vienos vartos

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 07:19, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Labak neraksti neko. No taviem tekstiem slikti paliek
Tu zilo fans aiztaisi paksti.

     [+] [-]

, 2010-11-30 07:53, pirms 14 gadiem
Barsas puiši parādīja ,ka Mourinjo var nākt pie viņiem par zelli...

     [+] [-]

, 2010-11-30 08:00, pirms 14 gadiem
tad jau atpakaļ par tulku

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 08:20, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Neaizmirsīsim ka Real vēl tiek būvēts, bet Barselona ir jau uzbūvēta.
Realam komandu tiek buuveet jau kopš Behema laikiem

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 08:30, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nebija nekādas "pendeles". Tur neviens sevi cienošs tiesnesis neiedotu "pendeli". To atzīst arī objektīvākie "Real" fani Abi spēlētāji gāja uz bumbu un Valdess jau bija kustībā, kad CR7 aizleca viņam priekšā, turklāt tā pat bumba nemaz negāja uz vārtiem, bet gan prom no tiem. Tāpēc arī pats CR7 tikai smaidīja, nevis raudāja un protestēja kā citās reizēs.
nu ko tu muldi...
cr bij pirmais pie bumbas, merkakjis vispar lidz tai netika..
11m 100%
dzelteno vareja nedot jo vins neapdraudeja vartus.. tadejadi valdez varetu but pasargats un turpinatu speli..

bet 11m mainitu speles gaitu. bet ko nu vairs.

ps: kopsj kura laika 11m dot tikai ja speletajs dodas uz vartu pusi..?
parkapums soda laukumaa ir parkapums.. pretspeletajs ir ar muguru pret vartiem vai nee..

+ tiesnesis varbut nebij izvelejies pietiekosji labu poziciju vai nepaspeja lidzi momentam, bet tas vinju neattaisno..

tapat kaa RM 0:5..

     [+] [-]

, 2010-11-30 08:32, pirms 14 gadiem
ko arī vajadzēja pierādīt!!! Biezpiens ar putukrējumu Barsai. Skaisti, pelnīti un garšīgi.
Ja nemaldos, vakar vairāk gan fanu bija par Real??? Un diezgan stulbi nolika FCB?

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 08:35, pirms 14 gadiem
ir ari kas pozitivs no sji macja

mazakais- mislis messi neiesita, karvalju par to telosjanu vareja vinjam izsjaut piena zobus
ramosu neattaisnosi.. bet ar puyolu vins izrikojas pareizi.. nav ko cepties.. ir tiesnesis lai tiek galaa. zel ka guti un raula vairs nav butu cjirkainajam ievilkusji ka maz neliekaas

fakts- antiiraulistas tagad vares vainot kadu citu rm neveksmees.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 08:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kas ir, Glorija, nevari noslēpt savu patieso dabu? Tavas simpātijas pret "Real" spiežas pa malām ārā, bet pareizi, Tu atbalsti TIKAI vienu klubu, tā ka gan jau vienkārši Tev maza sajēga par futbolu, ja tādas muļķības spļauj ārā. Īstajiem "Real" faniem es tiešām jūtu līdzi un nekādu uzbraucienu no manas puses nebūs, bet Tu gan esi kārtīgs "glory-hunter" un kārtējo reizi to pierādi Nu, kurš tagad ir "glorijs", mazais?
tu tāds vienmēr esi bijis un būsi.. neesmu vēl šobaltdien sapratis kādēļ tu par glorijiem uzreiz sauc visus tos, kuri pasaka tev skaudro patiesību.. glorij.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 08:50, pirms 14 gadiem
Piekrītu tiem kas raksta, ka skaistais Krištians vakardienas mačā uzskatāmi apliecināja, kāpēc uz doto mirkli kopā ar Ģimku Bulikinu ir pasaules futbola virsotnē!

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 09:04, pirms 14 gadiem
Skaista spēle. Pāris lietas - daudzi te nosoda Ramosu - nedomāju ka viņš gribēja savainot Messi, vienkārši pirmais pagadījās pie rokas, loģiski viņu, pasaules čempionu , izčakarē divi jaunieši (Bojans, ar Jeffernu), padarot rezultātu apkaunojošu, skaidrs, ka vairs negribēja būt uz laukuma (var atcerēties citu sporta veidu - Ozoliņš kādus gadus 4-5 atpakaļ pie bezcerīgi zaudētas spēles - pateica, ka es to pretinieku himnu neklausīšos, uz aizgāja sakāvās - dabūdams noraidījumu līdz spēles beigām). Dīvaini protams tas viss bija, ka spēles sākumā tik ļoti draudzīgi sasveicinājās gan ar Pujolu, gan ar Čavi
Par to nepiešķirto pendeli - nu te tauta gan laiž - vēl joprojām atkārtojumā nevar 100 % pateikt kurš tad bija pirmais pie bumbas. Tā kā teikt , ka bija 100 % pendele ir vienkārši smieklīgi. Viens pat gudrinieks saka, ka pendele bija, jo pat komentētāji to atzina - šeit droši vien domāts NTV Futbol komentētājs, kurš starp citu visu spēli atbalstīja Real (beigās gan atzīdams, ka Real nemaz nebija uz laukuma kaut kāda viduvējību komanda.)

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 09:10, pirms 14 gadiem
Un jā ļoti iespējams, ka Madridē jau redzēsim citu futbolu - ja Maurinjo spēs iedresēt disciplīnu Real komandai, jāatzīst, ka sākumā Real darbojās neslikti, diemžēl tiešām visvairāk krita ārā visi trīs jaunpienācēji - Di Maria, Ezils, Kedira...
Kas attiecas uz Barcu - izskatījās fantastiski ne jau tāpēc, ka sasita 5 vārtus , un ne jau dēl savām slavenajām piespēlēm - ap 70 min sāka dot pat piespēles ar pēdas apakšu , bet gan dēļ kādā veidā notika bumbas atņemšana, presings - pat Real nevarēja izdarīt vairāk par 5-6 piespēlēm, un tur taču spēlē spēlētāji ar visaugstāko tehniku, vienkārši fantastika....

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 09:24, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tu tāds vienmēr esi bijis un būsi.. neesmu vēl šobaltdien sapratis kādēļ tu par glorijiem uzreiz sauc visus tos, kuri pasaka tev skaudro patiesību.. glorij.
Es savas simpātijas neslēpju, bet Tu maskējies aiz karsasinīgā MU faneļa tēla Tā turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 09:28, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Ņemot vērā, ka bumba nebija neviena spēlētāja kontrolē, un abi pie tās nonāca gandrīz vienlaicīgi vietā, kas vārtu drošību īpaši neapdraudēja, tad pendeli piešķirt būtu ļoti pārgalvīgi.
Mixes īsumā pateica to, ko es centos izskaidrot nedaudz plašākā tekstā. Visi argumenti kopā ņemti rezultējās faktā, ka "pendeles" nebija un nevienam īpašu iebildumu nebija.

     [+] [-]

, 2010-11-30 09:28, pirms 14 gadiem
nu real fani , pirms spēles , real pasniedza , kā uzzvarētājus

     [+] [-]

, 2010-11-30 09:30, pirms 14 gadiem
Zinošajamiem - kad būs nākamā savstarpējā spēlē?

     [+] [-]

, 2010-11-30 09:32, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: ir ari kas pozitivs no sji macja

mazakais- mislis messi neiesita, karvalju par to telosjanu vareja vinjam izsjaut piena zobus
ramosu neattaisnosi.. bet ar puyolu vins izrikojas pareizi.. nav ko cepties.. ir tiesnesis lai tiek galaa. zel ka guti un raula vairs nav butu cjirkainajam ievilkusji ka maz neliekaas

fakts- antiiraulistas tagad vares vainot kadu citu rm neveksmees.
Tad nu gan "muļķa mierinājums"!
Un Raulam arī trimdā diez ko labi neklājās, jo tikko tādā pašā garā "Scheisse" zaudēja "Kaiserslautern" ar 0:5...tikai "Ķēzari" jau nav "Barca", vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 09:39, pirms 14 gadiem
Ronaldu laikam tomeer ir pedaalis....

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 09:39, pirms 14 gadiem
Vēlreiz runājot par to Valdesa un CR7 sadursmi, man tiešām ir patīkami analizēt situāciju, kur esmu par 100% pārliecināts par savu taisnību, un šī ir tieši tāda epizode Ja vajag, varu arī uzrakstīt referātu trijos eksemplāros un iesniegt jebkuram pēc pieprasījuma

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 09:56, pirms 14 gadiem
Eurosport Live Commentary:

38' - "Ozil wastes the corner sloppily, before Ronaldo takes a tumble in the Barca box from a challenge by Valdes, diving at his feet - no penalty, that's for sure."

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 10:03, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad nu gan "muļķa mierinājums"!
Un Raulam arī trimdā diez ko labi neklājās, jo tikko tādā pašā garā "Scheisse" zaudēja "Kaiserslautern" ar 0:5...tikai "Ķēzari" jau nav "Barca", vai ne?
bus jau labi sezona ne tur ne te nav galaa.. realam vel daudz jastrada..
mierinaajumu te gruti atrast.. lai gan Mo vardiem var piekrist.. tomer uzskatu ka tiesi vins vakar izgazas ne cjalji laukumaa..
realam dzirkstiite acis paradijas pie 0:2, bet tad jau bija par velu.. ja varbut ja iedotu to 11m bet ko nu varbuut..
neiedeva un barca turpinaaja savu.
atmaskas? tadu nevar but.. bet ipasji savejiem man nav ko parmest.. paskaiti pats cik rm bij jaunpienaceju un cik 1x speleja el clasico..

kas lidziigs bij jau tevis pieminetajai schalkei! derbija pret dortmundi [uz uzbraucieniem sjoreiz neatbildeesju, vien iemacies cienit pretinieku.. komandas nosaukumu jau tu vari iemacities - Schalke ]

ja par Schalki.. cerams vinji atri aizmirsis savu 5:0, to ari vieglak bus izdarit neka RM.. jauzvar vnk Bayern

tas mazinas ari manu rugtumu par RM 0:5!

     [+] [-]

, 2010-11-30 10:04, pirms 14 gadiem
neticami, ka atsevishkji eksemplaari veel suudzas par tiesnesi. tieshaam, ituralde tiesaaja par labu Barcai - nenoraidiija Messi, Xavi un Iniestu, lai madridei nebuutu jaapiedziivo shis pazemojums

     [+] [-]

, 2010-11-30 10:04, pirms 14 gadiem
Tas ir Mourinju par ieprieksejo speli! Jabut fair play! Ta ir maciba!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 10:06, pirms 14 gadiem
ohoho, te viens shalkes fans ir paraadiijies
kaa tur iet atletico audzeeknim - smiltis veel nebirst no aizsargu labaakaa drauga?

  -3 [+] [-]

, 2010-11-30 10:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēlreiz runājot par to Valdesa un CR7 sadursmi, man tiešām ir patīkami analizēt situāciju, kur esmu par 100% pārliecināts par savu taisnību, un šī ir tieši tāda epizode Ja vajag, varu arī uzrakstīt referātu trijos eksemplāros un iesniegt jebkuram pēc pieprasījuma
nezinu kada tur bija tava taisniiba.. bet Ituralde taja epizodee lieliski tika galaa.. noskatijas visu no malas un lielakajiem vaininiekiem iedeva pa "tarhetai amariljai"

1. pepem bumba nav jaiztiek, + to vareja ari traktet ka laika vilcinasjanu.

2. sjoreiz aizstavu ronaldu tikai tapec ka peps nosimuleeja kaa sikais.. pagruuda un.. ko vinsj kjeeraas aiz sejas? un atkal jaatgriezjas pie 1. punkta! jaa ronaldu asi atbildeja, peps izaicinaaja un savu panaaca!

3. valdez.. nu ko vins tur jaucaas.. vinjam jau no vartiem viss bij vislabaak redzam kas tur bij lol

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 10:12, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: nezinu kada tur bija tava taisniiba.. bet Ituralde taja epizodee lieliski tika galaa.. noskatijas visu no malas un lielakajiem vaininiekiem iedeva pa "tarhetai amariljai"

1. pepem bumba nav jaiztiek, + to vareja ari traktet ka laika vilcinasjanu.

2. sjoreiz aizstavu ronaldu tikai tapec ka peps nosimuleeja kaa sikais.. pagruuda un.. ko vinsj kjeeraas aiz sejas? un atkal jaatgriezjas pie 1. punkta! jaa ronaldu asi atbildeja, peps izaicinaaja un savu panaaca!

3. valdez.. nu ko vins tur jaucaas.. vinjam jau no vartiem viss bij vislabaak redzam kas tur bij lol
kaadu zaali tu piipee, vecais?
Hosee runaa par Valdesa un kristiines skreejienu peec bumbas, kas beidzaas ar kristiines nolikshanos horizontaalaa staavoklii soda laukumaa, par ko tagad madrides fani cepjas, ka it kaa bija jaaliek pendele.
un tajaa epizodee, par kuru tu runaa, Peps ne pie kaadas sejas nekjeeraas.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 10:25, pirms 14 gadiem
Hose.... man nāk rēciens par tavu komentāru"Valdes bija kustībā tāpēc tur nebij pendeles..." pasaki man vienu epizodi kur spēlētājs npoelna pendeli stāvot uz vietas,nekustoties. Apskatoties vairākas reizes atkārtojumu ļoti labi var redzēt ka Valdes tiešām ar kreiso kāju aizķer CR kreiso kāju un pirms tam CR ar labo kāju nedaudz pasit bumbu uz priekšu,bet Valdes nelido bumbas trajektorijas virzienā,(par bumbas izsišanu vispār nevar būt ne runa ,jo viņš tai vispār nepieskaras),bet gan šķērso GR kustības virziena trajektoriju tā ka manuprāt pendele par visiem 100% bet atkārtoju vai tas ko mainītu spēles gaitā ...šaubos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 10:53, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: nezinu kada tur bija tava taisniiba.. bet Ituralde taja epizodee lieliski tika galaa.. noskatijas visu no malas un lielakajiem vaininiekiem iedeva pa "tarhetai amariljai"

1. pepem bumba nav jaiztiek, + to vareja ari traktet ka laika vilcinasjanu.

2. sjoreiz aizstavu ronaldu tikai tapec ka peps nosimuleeja kaa sikais.. pagruuda un.. ko vinsj kjeeraas aiz sejas? un atkal jaatgriezjas pie 1. punkta! jaa ronaldu asi atbildeja, peps izaicinaaja un savu panaaca!

3. valdez.. nu ko vins tur jaucaas.. vinjam jau no vartiem viss bij vislabaak redzam kas tur bij lol
Šķiet, ka tev vecīt pēc vakardienas psiholoģiskas problēmas dzīvē būs radušās, jau galīgi auzās aizej ar savu atbildi....

Bet par to, ko uzrakstīji, nekad un nekur nebūs taisnība spēlētājam, kurš pagrūž treneri, tikai tapēc, ka jābūt elementārai cieņai... ronaldu bļin uzskata, ka viņš ir afigenijs un var darīt visu kas viņam ienāk prātā redz... par to momentu vispār ir jāsoda ar banu, ceru, ka tas, tāpat kā Ramosam būs bargs, jo piemēram Zenīta Deņisovu, par lekšanos uz spartak treneri Karpinu, loģiski atstādināja uz četriem mačiem....

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:09, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: ohoho, te viens shalkes fans ir paraadiijies
kaa tur iet atletico audzeeknim - smiltis veel nebirst no aizsargu labaakaa drauga?
ko tu tur murgo..

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:10, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Šķiet, ka tev vecīt pēc vakardienas psiholoģiskas problēmas dzīvē būs radušās, jau galīgi auzās aizej ar savu atbildi....

Bet par to, ko uzrakstīji, nekad un nekur nebūs taisnība spēlētājam, kurš pagrūž treneri, tikai tapēc, ka jābūt elementārai cieņai... ronaldu bļin uzskata, ka viņš ir afigenijs un var darīt visu kas viņam ienāk prātā redz... par to momentu vispār ir jāsoda ar banu, ceru, ka tas, tāpat kā Ramosam būs bargs, jo piemēram Zenīta Deņisovu, par lekšanos uz spartak treneri Karpinu, loģiski atstādināja uz četriem mačiem....
atslabsti sikais.. karpins atskjiriibaa no pepa nesimuleeja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:13, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Man taču godīgi vienalga, vai tur bija vai nebija. Jo skatoties atkārtojumu, 50/50 jā. Man kā skatītājam un neitrālam fanam būtu interesantāk redzēt to 2-1 uz tablo un sīvāku spēli nevis cirku uz laukuma. Jau pirms tam pateicu, ko domāju. Jebkurā citā situācijā, tiktu nosvilpts 11m soda sitiens, vnk šoreiz šis 11m varēja mainīt par duadz.
tas gan. bet kristine jau pati vainiga.. vairs neviens netic ka pret vinju parkapj noteikumus..

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:14, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: kaadu zaali tu piipee, vecais?
Hosee runaa par Valdesa un kristiines skreejienu peec bumbas, kas beidzaas ar kristiines nolikshanos horizontaalaa staavoklii soda laukumaa, par ko tagad madrides fani cepjas, ka it kaa bija jaaliek pendele.
un tajaa epizodee, par kuru tu runaa, Peps ne pie kaadas sejas nekjeeraas.
nu netikai stulbs esi bet arii akls..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:18, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Hose.... man nāk rēciens par tavu komentāru"Valdes bija kustībā tāpēc tur nebij pendeles..." pasaki man vienu epizodi kur spēlētājs npoelna pendeli stāvot uz vietas,nekustoties. Apskatoties vairākas reizes atkārtojumu ļoti labi var redzēt ka Valdes tiešām ar kreiso kāju aizķer CR kreiso kāju un pirms tam CR ar labo kāju nedaudz pasit bumbu uz priekšu,bet Valdes nelido bumbas trajektorijas virzienā,(par bumbas izsišanu vispār nevar būt ne runa ,jo viņš tai vispār nepieskaras),bet gan šķērso GR kustības virziena trajektoriju tā ka manuprāt pendele par visiem 100% bet atkārtoju vai tas ko mainītu spēles gaitā ...šaubos
kam tu to centies iestaastiit veciit.. pat pec uzvaras 5-0 nevar atdziit ka bij jadot pendele...

cita lieta jaa uzreiz to bij gruuti pamaniit, atkartojumaa var!
un veel.. cr reputacija "daivosjanaa" ituralde nomiz jo merkakji vajadzeetu suutit prom no laukuma..

tak ljausim pretiniekiem papriecaaties par uzvaru, ko vinji laikam nekad neiemacisies!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:43, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: atslabsti sikais.. karpins atskjiriibaa no pepa nesimuleeja
Sīkais vecīt Tev ir starrp kājām un izskatās, ka argumentēt tu savus vārdus nevari, kas vien daudz ko liecina par tevi...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:47, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Sīkais vecīt Tev ir starrp kājām un izskatās, ka argumentēt tu savus vārdus nevari, kas vien daudz ko liecina par tevi...
tu analfabets esi vai vnk idiots..

KARPINS atskiriba no PEPA nesimuleja! [lasi pa burtiem!]

kaadu vel tev arguentu vai salidzinaajumu vajag!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 11:53, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: tu analfabets esi vai vnk idiots..

KARPINS atskiriba no PEPA nesimuleja! [lasi pa burtiem!]

kaadu vel tev arguentu vai salidzinaajumu vajag!
Pirmkārt, es tev jau teicu, neviens spēlētājs, nekad nedrīkst aiztikt treneri

Otrkārt, tev laikam acis bija aizpeldējušas, jo nekādas simulācijas tur nebija, bet kaut kā jau sevi ir jānomierina, nē? Aizej vēl pāris reizes nodročī, varbūt labāk paliks

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 11:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nebija nekādas "pendeles". Tur neviens sevi cienošs tiesnesis neiedotu "pendeli". To atzīst arī objektīvākie "Real" fani Abi spēlētāji gāja uz bumbu un Valdess jau bija kustībā, kad CR7 aizleca viņam priekšā, turklāt tā pat bumba nemaz negāja uz vārtiem, bet gan prom no tiem. Tāpēc arī pats CR7 tikai smaidīja, nevis raudāja un protestēja kā citās reizēs.
YouTube
- Barcelona vs Real Madrid El...

apstādini video 15. sekundē un pasaki velreiz, ka pendele nebija 100%

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:06, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Pirmkārt, es tev jau teicu, neviens spēlētājs, nekad nedrīkst aiztikt treneri

Otrkārt, tev laikam acis bija aizpeldējušas, jo nekādas simulācijas tur nebija, bet kaut kā jau sevi ir jānomierina, nē? Aizej vēl pāris reizes nodročī, varbūt labāk paliks
kas kuram tuvaks.. laikam jau no laimes acis esi aizdrocjiijis
krievu komentetajs to ieraudzija.. zinjaas to atgadinaaja.. bet tu man stasti ka nesimuleeja.. tak noskaties velreiz.. bez drocjiisjanas un varbuut ieraudziisi..
bet ne mans uzdevums tevi paarliecinaat..

priecaajies par uzvaru, tik XXXXXXXXX

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:12, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: YouTube
- Barcelona vs Real Madrid El...

apstādini video 15. sekundē un pasaki velreiz, ka pendele nebija 100%
Paldies par linku... Nu skaties kā gribi, bet vairāk kā 50 uz 50 tur nebija... Un tiem kas saka "pat komentātors teica" izskaidroju - Vasīlijs Utkins, viens no labākajiem futbola komentētājiem krievijā, jau ilgus gadus ir kaislīgs Real Madrid atbalstītājs... tā ka spriediet paši...

Un vispār, dārgie Real fani... atbildiet sev paši uz jautājumu "Vai Real vakar bija pelnījusi gūt kaut vienus vārtus?"

starp citu, pēdējās piecas El Clasico... Barca 16 goli... Real... 2 goli

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:13, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: kas kuram tuvaks.. laikam jau no laimes acis esi aizdrocjiijis
krievu komentetajs to ieraudzija.. zinjaas to atgadinaaja.. bet tu man stasti ka nesimuleeja.. tak noskaties velreiz.. bez drocjiisjanas un varbuut ieraudziisi..
bet ne mans uzdevums tevi paarliecinaat..

priecaajies par uzvaru, tik XXXXXXXXX
Oj, atvaino, nezināju ka sēdi informātikas stundā un nav iespēja padročīt, nu nekas, gan jau drīz tiksi mājās un noslēpsies no vecākiem Nepārdzīvo maziņais...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:16, pirms 14 gadiem
Kaut vai izslēdzot skaņu un skatoties video, bez komentāriem, es neatrodu argumentus tam, ka 11m nebija. Ja nu vienīgi tas, ka pie bumbas bija Ronaldo, jo kā redzējām arī PČ, tad tiesneši viņu ignorēja pat tad, kad bija reāls pārkāpums, neko darīt pats sev tādu reputāciju ir izveidojis.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 12:17, pirms 14 gadiem
komentētāji vnk izcili.

orgasmic pass

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 12:23, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: nu netikai stulbs esi bet arii akls..
YouTube
- Ronaldo hits Guardiola...

kuraa vietaa vinsh tev kjeras pie sejas? kuraa, losiiti?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 12:45, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: YouTube
- Ronaldo hits Guardiola...

kuraa vietaa vinsh tev kjeras pie sejas? kuraa, losiiti?
Links tā teikt "In your face" šitam realmadrid7 mudakam

Laikam pārējo piedomāja, varbūt viņš māk redzēt to, ko citi nesaskata

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 13:03, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: YouTube
- Barcelona vs Real Madrid El...

apstādini video 15. sekundē un pasaki velreiz, ka pendele nebija 100%
Tieši tā. Nekādas "pendeles" nebija. Tikai kaut kāds krievu komentētājs kaut ko klaigāja. Eurosport arī rakstīja, ka "pendeles" nebija. CR7 taisīja izklupienu, kad Valdess jau bija lēcienā pēc bumbas, ok izsita CR7 bumbu + kreiso kāju vēl atstāja kā parasti, un kas par to? Parasta sadursme cīņā par bumbu. Ne jau Valdess nogāza CR7, kad tas bija dabūjis bumbu. CR7 vienkārši izklupienā nocēla bumbu Valdesam, turklāt neieguva to savā kontrolē. Tiesnesis visu ļoti labi redzēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:06, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Hose.... man nāk rēciens par tavu komentāru"Valdes bija kustībā tāpēc tur nebij pendeles..." pasaki man vienu epizodi kur spēlētājs npoelna pendeli stāvot uz vietas,nekustoties. Apskatoties vairākas reizes atkārtojumu ļoti labi var redzēt ka Valdes tiešām ar kreiso kāju aizķer CR kreiso kāju un pirms tam CR ar labo kāju nedaudz pasit bumbu uz priekšu,bet Valdes nelido bumbas trajektorijas virzienā,(par bumbas izsišanu vispār nevar būt ne runa ,jo viņš tai vispār nepieskaras),bet gan šķērso GR kustības virziena trajektoriju tā ka manuprāt pendele par visiem 100% bet atkārtoju vai tas ko mainītu spēles gaitā ...šaubos
Nekā tamlīdzīga. Valdess jau bija izlēcis pēc bumbas un būtu to aizsniedzis, ja CR7 nebūtu to viņa izsitis no degungala. Un CR7 trikus ar kājas atstāšanu Tu zini tik pat labi kā es Noskaties vēlreiz video un arī Tev viss būs skaidrs.
Valdess pat uzskatīja, ka CR7 ir pārkāpis noteikumus pret viņu. Viņš CR7 nemaz neredzēja, kad lēca pēc bumbas, vienkārši CR7 pēdējā brīdī viņam bumbu izsita. Un CR7 VIENMĒR protestē, ja zina, ka ir notikusi netaisnība. Šoreiz tikai smaidīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 13:13, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: allo, pa*uļķi, beidzi anālizēt jeb vēl pāris eksemplārus?
Gan jau visu nakti negulēji no priekiem, saprasdams, ka tu domā tāpat, kā tiesnesis tajā brīdī
man, lūdzu, referātu. Speciālist futbola speles izpratnē (sun)
Skolēniem brīvlaiks? Vispār vienīgais, ka man nedaudz pabojāja omu, bija tie asumi spēlēs izskaņā. Bet kopumā aizraujošs futbola ar likumsakarīgu iznākumu. Nekādu aizbildinājumu no "Real" puses nav un nebūs (ja nu vienīgi Iguaina iztrūkums).
Normālajiem "Real" faniem, protams, izsaku līdzjūtību.

     [+] [-]

, 2010-11-30 13:22, pirms 14 gadiem
Da jūs nesapratāt, Real zaudēja, jo Mourinju izsprieda, ka tā būs labāk

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 13:41, pirms 14 gadiem
Robduks rakstīja: Labākā futbola spēle, ko šogad esmu redzējis!!!
Ta gan tu suudiigas speeles esi redzējis

Kas tur labs?! kad vienai komandai ir nospiedoš pārsvars un rezultāts i 5-0..katru nedēļu ir kāda šāda tipa spēle

ja beigtos a tādu rezultātu 2-2..3-3..vai 4-3 vai 3-2 , tad to varētu nosaukt par labu,interesantu spēli...

bet nu šī bija parodija pa spēli, kur viena komanda grauj, un nekas interesants....vienīgi, ko sagrāva bija Real tur tā atšķirība, bet spēlja tikai viena komanda šeit...nekas aizraujoš

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 14:20, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Links tā teikt "In your face" šitam realmadrid7 mudakam

Laikam pārējo piedomāja, varbūt viņš māk redzēt to, ko citi nesaskata
njaa tikai te vispar pepa seju losiit nevar redzeet.. kaa tad tu redzeesi kaa vins to sakjer
+ ja saprastu kaut nedaudz spaaniski rubiitu kas tur notika..
neba tikai es un krievu komentetaajs to redzeeja

"cara" spaniski seja!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 14:23, pirms 14 gadiem
ludzu pasaa sakumaa labi redzams..

nu var jau buut pepam acii spanju musjinja tikai ielidoja lol

YouTube
- Cristiano Ronaldo hits Pep...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 14:29, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Oj, atvaino, nezināju ka sēdi informātikas stundā un nav iespēja padročīt, nu nekas, gan jau drīz tiksi mājās un noslēpsies no vecākiem Nepārdzīvo maziņais...
tu tak esi slims..
nav jau briinums ja vel skolaa ej.. mazins, glubs un pumpains

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 14:49, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: ludzu pasaa sakumaa labi redzams..

nu var jau buut pepam acii spanju musjinja tikai ielidoja lol

http://www.youtube.com/watch?v=NdkZvkShQzQ
vinsh pakasa ausi
tu tachu esi slims
Pepu pagruuzh un vinsh diezgan paarsteigts skataas uz kristiini. nekas tur TAADS nebija.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 14:54, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā. Nekādas "pendeles" nebija. Tikai kaut kāds krievu komentētājs kaut ko klaigāja. Eurosport arī rakstīja, ka "pendeles" nebija. CR7 taisīja izklupienu, kad Valdess jau bija lēcienā pēc bumbas, ok izsita CR7 bumbu + kreiso kāju vēl atstāja kā parasti, un kas par to? Parasta sadursme cīņā par bumbu. Ne jau Valdess nogāza CR7, kad tas bija dabūjis bumbu. CR7 vienkārši izklupienā nocēla bumbu Valdesam, turklāt neieguva to savā kontrolē. Tiesnesis visu ļoti labi redzēja.
CR pats atstāja kāju vai Valdes šķērītē viņu saķēra? Nav jau jāklausās, ko saka komentētāji, tas ir viņu viedoklis un protams katrs teiks kaut ko citu.
Situācija bija, tāda ka Ronaldo bija ieguvis bumbu, bet Valdess viņu notrieca. Tu to izskaidro kā cīņu par bumbu.
Ja tas notiktu cīņā, kad bumba būtu starp abiem spēlētājiem, vai Valdes nospēlētu bumbā, es pilnīgi piekristu, ka neviens tiesnesis nepiešķirs 11m sodu, tomēr šeit tiesnesis pažēloja Barsu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 14:58, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: CR pats atstāja kāju vai Valdes šķērītē viņu saķēra? Nav jau jāklausās, ko saka komentētāji, tas ir viņu viedoklis un protams katrs teiks kaut ko citu.
Situācija bija, tāda ka Ronaldo bija ieguvis bumbu, bet Valdess viņu notrieca. Tu to izskaidro kā cīņu par bumbu.
Ja tas notiktu cīņā, kad bumba būtu starp abiem spēlētājiem, vai Valdes nospēlētu bumbā, es pilnīgi piekristu, ka neviens tiesnesis nepiešķirs 11m sodu, tomēr šeit tiesnesis pažēloja Barsu.
taapat kaa pazheeloja RM un vinji pabeidza speeli 10, nevis 8 cilveeku sastaavaa.
ituralde bija noleemis tiesaat kaa anglijaa, bija ok, jautri. labi, ka nevienam neko nesalauza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-30 15:09, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: taapat kaa pazheeloja RM un vinji pabeidza speeli 10, nevis 8 cilveeku sastaavaa.
ituralde bija noleemis tiesaat kaa anglijaa, bija ok, jautri. labi, ka nevienam neko nesalauza
Protams, tam es piekrītu. Pietika ar to, ka nedaudz izlaida spēli no rokām tiesnesis, pēc tam itkā nedaudz atvēsināja spēlētājus ar kartiņām, bet nu ļāva tiešām spēlēt diezgan asi.
Par spēles beigām runājot, protams nesmuki no Real puses bija, visi šie asumi, bet reti kad šādas principiālas spēles ar tādu ažiotāžu, beidzas bez asumiem, vel pie tāda rezultāta.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 15:11, pirms 14 gadiem
masterboy rakstīja: kā var zaudet 5 - 0
sanak ka real ar vienu kaju skreja ?
Nu ja pretīm stājas tāda Barsa, kāda tā izskatijās vakar, tad 5-0 ir vel maigi, jo vel vismaz tik pat viņi neiesita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 15:53, pirms 14 gadiem
Vēl jau ir iespēja, ka nākošgad aprīlī abas komandas tiekas 3 reizes. Tas ir tādā gadījumā ja abas salozē Čempionu līgas 1/4 finālā kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 16:59, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: CR pats atstāja kāju vai Valdes šķērītē viņu saķēra? Nav jau jāklausās, ko saka komentētāji, tas ir viņu viedoklis un protams katrs teiks kaut ko citu.
Situācija bija, tāda ka Ronaldo bija ieguvis bumbu, bet Valdess viņu notrieca. Tu to izskaidro kā cīņu par bumbu.
Ja tas notiktu cīņā, kad bumba būtu starp abiem spēlētājiem, vai Valdes nospēlētu bumbā, es pilnīgi piekristu, ka neviens tiesnesis nepiešķirs 11m sodu, tomēr šeit tiesnesis pažēloja Barsu.
Situāciju es vērtēju pilnībā ārpus kopējā spēles konteksta, jo neko būtisku tā nemainītu, ņemot vērā abu komandu spēles kvalitāti. Tāpēc man nav nekādas slēptas intereses attaisnot tiesneša "iespējamo" kļūdu.

Situācija bija ļoti vienkārša. Valdess skrēja bumbas virzienā un izlēca, lai to iegūtu. Viņš jau bija zemē un ar rokām sniedzās pēc bumbas (arī pēc inerces slīdēja uz priekšu). Ronaldu lielā ātrumā tuvojās no sāniem, un izklupienā ar kāju (stiepjoties pēc bumbas) bumbu izsita Valdesam no paša deguna gala, tomēr to neieguva savā kontrolē. Jau šajā situācijā ir skaidri redzams, ka "pendeli" būtībā nebija par ko dot, jo tas bija cīņas moments un Vadess spēlēja bumbā (CR7 viņš fiziski nevarēja redzēt). Ok, vienīgais arguments par labu CR7 varētu būt tās, ka viņš patiešām iesprūda Valdesa kājās (vismaz tā izskatījās), bet būtībā jau Valdess darīja visu pareizi, ja mēģināja ne tikai dabūt bumbu, bet arī ar korpusu to nosegt. Bet CR7 bumbu dabūja tikai lēcienā pāri Valdesam, tātad kontakts bija praktiski neizbēgams. Tagad paskatāmies, ko CR7 pēc pieskāriena bumbai darīja ar labo kāju? - Jā, jā, viņš to pēc saviem labākajiem paraugiem salieca kritienam. Tā viņš ir izcīnījis ne vienu vien "pendeli" savā karjerā. Vēl viens fakts par Valdesa rīcību šajā situācijā. Kad CR7 izsita viņam bumbu, vārtsargs uzreiz vilka rokas uz savu pusi, lai neaizķertu ar tām portugāli, tādā veidā parādot, ka dara visu, lai izvairītos no kontakta (kājas viņam slīdēja jau pēc inerces). Viss notika ļoti ātri, bet es pieļauju, ka šādi Valdess rīkojās, jo redzēja, ka bumba jau iet prom no vārtiem un bīstamais moments daļēji ir neitralizēts. Tiesnesis ļoti pareizi novērtēja šo situāciju, ko atzīmē arī britu žurnālisti.
Jā, man patiesībā nepatīk tiesāšana Spānijā un arī šajā spēlē, tomēr konkrētajā epizodē tiesnesis rīkojās drosmīgi un pieņēma pareizu lēmumu, novērtējot epizodi pēc būtības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 17:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā. Nekādas "pendeles" nebija. Tikai kaut kāds krievu komentētājs kaut ko klaigāja.
Nevis ''kaut kāds'', bet gan dzīvā leģenda - Vasīlijs Uktins!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 17:26, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Nevis ''kaut kāds'', bet gan dzīvā leģenda - Vasīlijs Uktins!
kursh, kaada sagadiishanaas, atklaati simpatizee madridei

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 18:00, pirms 14 gadiem
Tieshám vél sodien par 11m strídaties? Tad es arí pateikshu - pasham nepatík,ja tádás situácijás dod penáli,kgan teorétiski varbút varéja. Bet ja nebútu redzéjis spéli un tikai lasítu,ko Hose raksta,bútu pilnigi párliecináts,ka penaltijs jádod sorry,bet tavi argumenti ir,maigi sakot, samocíti kopsh kura laika svarígi,kurá virziená bumba iet un ko vártsargs domá darít. Ar to 3lpp referátu tu kádu vél párliecinátu,ka penális ir jádod

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 18:09, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Valdes spēlēja bumbā, bet tai nepieskārās. Ar rokām viņš Ronaldo nenogāza, bet kontakts bija ar kājām. Paskaties vēlreiz.
Tieši tā, bija kontakts, no kura nevarēja izvairīties un CR7 to labi zināja, tāpēc ar taisīja izklupienu. Tādās situācijās normāli tiesneši "pendeles" nedod.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 18:19, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieshám vél sodien par 11m strídaties? Tad es arí pateikshu - pasham nepatík,ja tádás situácijás dod penáli,kgan teorétiski varbút varéja. Bet ja nebútu redzéjis spéli un tikai lasítu,ko Hose raksta,bútu pilnigi párliecináts,ka penaltijs jádod sorry,bet tavi argumenti ir,maigi sakot, samocíti kopsh kura laika svarígi,kurá virziená bumba iet un ko vártsargs domá darít. Ar to 3lpp referátu tu kádu vél párliecinátu,ka penális ir jádod
Bet ir taču svarīgi, vai spēlētājs spēlē bumbā, vai nē un vai viņš iet uz kontaktu, redzot, ka bumba zaudēta, vai nē (tas par Valdesu). Un vismaz pēdējā kopsavilkumā es manuprāt diezgan sakarīgi izklāstīju savu domu. Grūti jau pārliecināt cilvēkus, kuri vienkārši tic tam, kam vēlas ticēt. Un jā, es arī piekrītu, ka "pendeli" TEORĒTISKI vārēja piešķirt. Bet tāpēc jau tiesnesis ir cilvēks, nevis dators, lai novērtētu situāciju pēc būtības. Un principā nav svarīgi, cik samocīti vai nesamocīti es skaidroju konkrēti epizodi, jo video viss ir skaidri redzams. Futbolam kaut kādas TEORĒTISKAS "pendeles" par labu nenāk, vismaz par to esam vienisprātis.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 18:20, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Hosē ir pilnīgs d.aunis, un nerubī to, ka tas neko nemaina vai vārtsargs jau bija kustībā, kad notrieca pretspēlētāju. Stulbenis ... nav jēgas viņā klausīties, tēlo gudrāku nekā patiesībā ir.
Neviens nevienu nenotrieca

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 18:22, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Nevis ''kaut kāds'', bet gan dzīvā leģenda - Vasīlijs Uktins!
Utkins jau vēl normāls salīdzinot ar neļaiķa (cik atceros) Ozerovu, kurš bija visu laiku komiskākais krievu komentētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 19:14, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: kursh, kaada sagadiishanaas, atklaati simpatizee madridei
Manuprāt, viņam simpatizē tieši Barsa, bet ja par vakardienas spēli, tad kauca par abām komandām, atkarībā no notikumiem laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-01 16:59, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: jeb, īsāk sakot, tā bija epizode cīņā par bumbu, kurai tuvāk bija Valdes, bet Ronaldo reaktīvi izspēra bumbu pēdējā brīdī, tādējādi saņemot no Valdesa pa kājām.
5:0
P.S.- Nez, kur vēl tika pieminēts šis moments, izņemot "Marca"? Piemēram BBC vispār nemanīja, ka kaut kāda "netaisnība" būtu notikusi. Laikam jau britiem trūkst izpratnes par futbolu, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja