Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija saņemas un 2. puslaikā sagrauj Gibraltāru

Rolands Eliņš

Latvija saņemas un 2. puslaikā sagrauj Gibraltāru
Latvijas futbola izlase apsveic Jāni Ikaunieku ar vārtu guvumu
Foto: Latvijas Futbola federācija

Jāņa Ikaunieka divi vārtu guvumi ļāva Latvijas futbola izlasei izcīnīt pirmo uzvaru pēdējo 18 mēnešu laikā un pārliecinošāko savā vēsturē, ar 5:0 pieveicot Gibraltāru.

Pamatsastāvā bez eksperimentiem, bet ar piespiedu maiņu

Marians Pahars sākumsastāvu izvēlējās atstāt praktiski neskartu, salīdzinājumā ar iepriekšējo pārbaudes maču Slovākijā. Vienīgās divas izmaiņas bija Arta Lazdiņa aizstāšana ar Oļegu Laizānu centra pussarga pozīcijā un Artūra Zjuzina nomainīšanu pret Valēriju Šabalu, kas bija labi saprotams solis, ņemot vērā Latvijas cerības šodien demonstrēt daudz uzbrūkošāku futbolu nekā Slovākijā. Diemžēl jau pirmajās minūtēs nācās veikt piespiedu maiņu, kad otro spēli izlasē aizvadošais Roberts Savaļnieks guva potītes traumu. Viņu nomainīja pieredzējušais Aleksejs Višņakovs.

Savukārt Džefa Vuda vadītā Gibraltāra izlase, ar kuru Latvija aizvadīja pirmo spēli vēsturē, sākumsastāvā sūtīja piecus nominālus aizsargus un divus uzbrucējus. Gibraltāra sākumsastāvā bija tikai viens leģionārs – Anglijas devītās līmeņa futbola līgas pārstāvis un pēc profesijas topošais skolotājs Džeimijs Bosjo. Visi pārējie bija vietējo komandu pārstāvji.

Pirmajā puslaikā Latvijai iespēju daudz, kvalitātes maz

Gibraltārs maču sāka ar pāris standartsituācijām Latvijas laukuma pusē, kas nebija pārāk bīstamas. Latvija atbildēja ar ļoti bīstamiem Šabalas un Artjoma Rudņeva sitieniem, taču Gibraltāram gan paveicās, gan mūsu uzbrucēji līdz galam precīzi nenospēlēja. Lieliska iespēja pēc stūra sitiena bija aizsargam Kasparam Dubram, kad viņš no pāris metriem trieca bumbu vārtu virzienā, taču tieši virsū vārtsargam.

Latvijas futbolisti neapšaubāmi bija ātrāki un labāku tehniku apveltīti, ko pierādīja arī Igora Tarasova solo gājiens ar bumbu pāri visam laukumam. Tas gan neko nedeva rezultāta ziņā, turklāt labāka saspēle principā izdevās Gibraltāra futbolistiem, kamēr Latvija pārsvarā paļāvās uz tāliem centrējumiem. Izņēmums bija pāris Vladislava Gabova ieskrējieni soda laukumā, kad Latvijas aizsargs izpildīja sitienus no patiešām labām pozīcijām, bet Gibraltāra vārtsargs Džordans Peress nospēlēja precīzi. Kontrolēt bumbu pretinieku laukuma pusē Latvijai neļāva mājinieku agresīvais spiediens un, lai arī puslaika izskaņā vēl pāris reizes Gibraltāra vārtu priekšā radās Latvijai cerīgs haoss, pārtraukumā nācās doties ar 0:0.

Ātri vārti 2. puslaika sākumā ļauj Latvijai atvērties

Pēc pārtraukuma Pahars nomainīja abus centra pussargus Laizānu un Tarasovu pret Artūru Zjuzinu un Arti Lazdiņu. Tas deva tūlītēju efektu, jo uzreiz pēc centra izspēles Zjuzins sarūpēja pilnīgi brīvu sitiena pozīciju Jānim Ikauniekam, kurš nekļūdījās, guva savus pirmos vārtus izlasē un beidzot atklāja mača rezultātu. Pēc dažām minūtēm 2:0 panāca mūsu centra aizsargi – Kaspars Gorkšs sita ar galvu un trāpīja pa vārtu stabu, bet pirmais pie bumbas bija Dubra. Arī viņam tie bija pirmie vārti izlasē.

Līdz ar to spēle bija salauzta, un Šabala drīz arī nokārtoja 3:0. Turpinājumā Latvija dominēja jau ļoti izteikti un sāka radīt pārdomātus un pozicionālus uzbrukumus. Tam par iemeslu gan arī Gibraltāra aizsargu pagurums, taču viņu cīņasspars tomēr vairākas reizes lika bumbai palikt ārpus vārtu tīkla. Īpaši šajā ziņā neveicās Rudņevam, kuram joprojām savā karjerā ir tikai viens vārtu guvums Latvijas izlasē. Taču veiksmi nesa Artūra Karašauska uznākšana laukumā, jo viņš īsā brīdī izkārtoja vārtu guvumu vispirms Višņakovam, pēc tam sarūpēja otros vārtus Ikauniekam.

Latvijas pirmā uzvara pēc 18 mēnešu pārtraukuma

Panākums pret Gibraltāru ļāva Mariana Pahara vadītajai izlasei pārtraukt vairāk nekā pusotru gadu ilgu periodu, kurā nebija izdevies izcīnīt nevienu uzvaru. Latvija kopš 2014. gada septembra bija aizvadījusi 13 spēles, kurās spēja tikt pie neizšķirta pret tādām izlasēm kā Ukraina, Čehija, Turcija, Islande un Slovākija, taču uzvara nebija gūta ne reizi. Jāpiemin, ka arī šodienas uzvara neietekmēs situāciju FIFA rangā, jo Gibraltārs pagaidām ir tikai UEFA dalībvalsts, bet ne FIFA.

Panākums ar 5:0 ir atkārtots Latvijas izlases labākais sasniegums – 2012. gadā ar tādu pašu rezultātu pieveikta Lietuva, kura ar piecu vārtu pārsvaru (6:1) pārspēta arī tālajā 1935. gadā. Savukārt vairāk par diviem vārtiem vienā spēlē Latvija nebija guvusi kopš 2013. gada pavasara jeb gandrīz trīs gadus.

Gibraltārs – Latvija 0:5 (0:0)

Vārti: Ikaunieks 46` 84` Dubra 53` Šabala 57` A. Višņakovs 82
Brīdinājumi: K. Kasciaro 70` - Kurakins 77`
Gibraltārs: Peress, Gasija, Dž. Čipolina, Serdžents, R. Kasciaro, R. Čipolina, Paiss (Montovio 46`), K. Kasciaro, Volkers, Kabrera, Bosjo
Latvija: Vaņins, Gabovs, Dubra, Gorkšs (Jagodinskis 76`), Maksimenko (Kurakins 72`), Tarasovs (Zjuzins 46`), Laizāns (Lazdiņš 46`), Savaļnieks (A. Višņakovs 10`), Ikaunieks, Šabala (Karašausks 81`), Rudņevs
Galvenais tiesnesis: Alans Sants (Malta)

Komandu sastāvi un veiktās maiņas tiks papildinātas pēc spēles protokola publicēšanas

Video: Ikaunieks atklāj spēles rezultātu un ievada Latvijas uzvaru

  +5 [+] [-]

, 2016-03-29 22:51, pirms 8 gadiem
Pirms tam biju redzējis tikai vienu Gibraltāra spēli – pret Vāciju. Tur arī bija līdzīgs scenārijs – Vācija pēc pirmā puslaika bija vadībā tikai ar 1:0, turklāt Vaidenfelleram bija pat sava komanda jāglābj, kamēr šodien Vaņinam bīstamus sitienus nevajadzēja atvairīt. Bet otrais puslaiks visu salika pa vietām.

 +17 [+] [-]

, 2016-03-29 22:52, pirms 8 gadiem
Krasava! Komentetaji duraki!! Prieks par Latviju! Uz portugali brauksim ka grupas lideri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:52, pirms 8 gadiem
tas tikai vel truka lai nesagrautu,tomer cereju,ka Artoms iesitis ar kadu,P.S speli neskatijos

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:53, pirms 8 gadiem
Diezgan nožēlojams 1. puslaiks
Bet arī var saprast Gibraltāru, amatieri nespēj noskriet visas 90 min!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2016-03-29 22:53, pirms 8 gadiem
Ja visu dienu jāizvadā pasts, tad loģiski, ka pussargam 2.taimā pietrūkst fiziskais.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:53, pirms 8 gadiem
Kardināli pretēji divi puslaiki. Pirmais- viens no vājākajiem izlases vēsturē, redzami čaļi nebija noskaņojušies. Otrais- viens no labākajiem. Te varēja mierīgi būt 9:0 (vienā puslaikā!), ko par Latvijas izlasi pret jebkuru pretinieku nemaz tik bieži negadās teikt

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:53, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Bija jūtams ka daudzi/daļa/ vairāki (lai katrs izvēlas precīzāko vārdu ) līdzjutēji cerēja uz neizšķirtu vai vāju minimālu mūsu uzvaru, jo tik ļoti gribējās palamāties. Kad nesanāca, tad atrada ko lamāt -Šabalu. Mēs nemaz neprotam dzīvot ja neesam kaut ko nolamājuši.
no shit sherlock

 +13 [+] [-]

, 2016-03-29 22:54, pirms 8 gadiem
weedsmoker rakstīja: Xdtg kudd dfhytfv sdygv dty! Sfhgs jkhf d sgji
taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-03-29 22:54, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Krasava! Komentetaji duraki!! Prieks par Latviju! Uz portugali brauksim ka grupas lideri!
Kādēļ Duraki? Visu spēli klausījos un skatījos - kur viņi pateica kaut ko ne tā?
Slēpts komentārs: bitoose

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
Vakar rakstiju-ceru ieraudzīt rakstu:Latvija iesit 5 vārtus un sagrauj Gibreltāru. ar rezultātu uzminēju, virsraksts, gan nedaudz savādāks
Bet Malači, ticēju, ka var iesist vairāk par diviem vārtiem un to arī izdarija.

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: opā! YEEE! uzvarēta futbola lielvalsts Gibreltārs! Kas par sniegumu visas spēles garumā, kas par tehniku visos vārtu guvumos, tur pat Ospina neizvilktu, par Bufonu vai Bravo nemaz nerunājot. Visa Eiropa šokā, ziņu virsrakstos lasāms - ''vai šī ir jauna ēra Eiropas futbolā'' ? ''Vai Latvija ir jaunais pārsteigums'' ?

bez jokiem - rezultāts labs, bet spēle un pretinieks nekādi, nevajag te celt debesīs pēc 5:0 pret Latvijas mazpilsētas līmeņa komandu.
Neviens jau neceļ. Nezinu, no kurienes Tu to izraki.

  -4 [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
monstri!vieniiig tie komenteetaaji taadi dalbajobi naacaas bez skanjas skatiities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
Tik daudz brāķa... Pat pret šādu pretinieku problēmas ar bumbas kontroli... Un arī uzbrukumi neizteiksmīgi... Cik momentu neizmantoja...

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Krasava! Komentetaji duraki!! Prieks par Latviju! Uz portugali brauksim ka grupas lideri!
Komandai pārliecinoša uzvara - bet kāds tik un tā ir jānoliek!
Šoreiz nevis Pahars vai Latvijas izlase ir duraki, bet komentētāji!

LĪMENIS!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-29 22:55, pirms 8 gadiem
Pilnigi neobjektivi komenteja gan pirmaja gan otraja puslaika!!!

 +23 [+] [-]

, 2016-03-29 22:56, pirms 8 gadiem
man šķiet, ka Rudņevam traucē tas, ka tad, kad viņš Latvijas izlasē dabū labu piespēli viņš nevar noticēt, ka ir to dabūjis... un tā ir problēma

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:56, pirms 8 gadiem
Bayer L!!! Ka vienmer kads stulbs latish puesienas kur nevajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:56, pirms 8 gadiem
labaaakais puslaks lv izlases veesturee!nekad veel 5 bankas nebijaam ielaadeejushi puslaikaa!jaa shadi turpinaas nedomaaju kad buus aizkjershanaas lai netiktu aaraa no grupas!Latvija

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: opā! YEEE! uzvarēta futbola lielvalsts Gibraltārs! Kas par sniegumu visas spēles garumā, kas par tehniku visos vārtu guvumos, tur pat Ospina neizvilktu, par Bufonu vai Bravo nemaz nerunājot. Visa Eiropa šokā, ziņu virsrakstos lasāms - ''vai šī ir jauna ēra Eiropas futbolā'' ? ''Vai Latvija ir jaunais pārsteigums'' ?

bez jokiem - rezultāts labs, bet spēle un pretinieks nekādi, nevajag te celt debesīs pēc 5:0 pret Latvijas mazpilsētas līmeņa komandu.
To tu pasaki slovākiem pēc 0:0 ar šiem pastniekiem

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
minielclasico izskatījās labāk/tehniskāk

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
haļava! vajadzēja būt 0-7....

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
Kad Paharjs beigs auklēties ar Rudnev? Pietiks pzoroties izlases kreklā

  +9 [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
Ikaunieks malacis, varbut treneris francija iedos atkal iespeju uzspelet pirmaja komanda

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:57, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Pilnigi neobjektivi komenteja gan pirmaja gan otraja puslaika!!!
''NEOBJEKTĪVI'' ?

VOT PASAKI KAS VIŅU KOMENTĀROS BIJA - NEOBJEKTĪVS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
berimors rakstīja: Tik daudz brāķa... Pat pret šādu pretinieku problēmas ar bumbas kontroli... Un arī uzbrukumi neizteiksmīgi... Cik momentu neizmantoja...
Brāķi pret Gibraltāru bija arī varenajai Vācijai, kura iesita mazāk (!!!), nekā mēs!

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
Navicka komentāri vnk ar ļoti lielu ironiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
ko tarasovs dara izlase .. ?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
nu tagad easy var atkal pusotru gadU ripināties bez uzvarām

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: ''NEOBJEKTĪVI'' ?

VOT PASAKI KAS VIŅU KOMENTĀROS BIJA - NEOBJEKTĪVS
man piemeeram konkreeti kaitinaaja taa puskrieva balss!nu nevar ar taadu balsi komnteet futbolu!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
Eu bavarija! Davai parunasim caur Skype vai WhatsApp? Daudz jaraksta a daudz delu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tādas vēsmas bija no Novicka un otra komentētāja dzirdamas..Sak - Gibraltārs uzvarēts, tad jau pret Andoru nebūs problēmu, nu tad pārējās komandas arī pie reizes paņemsim. Tas viss pēc 1 sitiena pret vārtiem pret vidēja līmeņa Eiropas izlasi.
Es domāju, ka Novickis un Upenieks labi saprot, ka šī uzvara neko negarantē.

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:58, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tas viss pēc 1 sitiena pret vārtiem pret vidēja līmeņa Eiropas izlasi.
Tā spēle atlases cikla kontekstā dotu mums 1 punktu. Varbūt, ka tur viņi pārbaudīja kā spēlēs pret Portugāli vai pret Šveici? Labi, Slovākija varbūt gluži nav tas līmenis, bet atlases cikla kontekstā tas būtu punkts izbraukumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:59, pirms 8 gadiem
ebols rakstīja: ko tarasovs dara izlase .. ?
Ko Tu sportacentrā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:59, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: opā! YEEE! uzvarēta futbola lielvalsts Gibraltārs! Kas par sniegumu visas spēles garumā, kas par tehniku visos vārtu guvumos, tur pat Ospina neizvilktu, par Bufonu vai Bravo nemaz nerunājot. Visa Eiropa šokā, ziņu virsrakstos lasāms - ''vai šī ir jauna ēra Eiropas futbolā'' ? ''Vai Latvija ir jaunais pārsteigums'' ?

bez jokiem - rezultāts labs, bet spēle un pretinieks nekādi, nevajag te celt debesīs pēc 5:0 pret Latvijas mazpilsētas līmeņa komandu.
Ir IZCĪNĪTA uzvara ar 5:0
nafig tāds sarkasms vajadzīgs?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 22:59, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: man piemeeram konkreeti kaitinaaja taa puskrieva balss!nu nevar ar taadu balsi komnteet futbolu!
tas ir akcents no Latgales puses,idiņ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:59, pirms 8 gadiem
cirks uz ledus!

     [+] [-]

, 2016-03-29 22:59, pirms 8 gadiem
Deportivo rakstīja: Pirms tam biju redzējis tikai vienu Gibraltāra spēli – pret Vāciju. Tur arī bija līdzīgs scenārijs – Vācija pēc pirmā puslaika bija vadībā tikai ar 1:0, turklāt Vaidenfelleram bija pat sava komanda jāglābj, kamēr šodien Vaņinam bīstamus sitienus nevajadzēja atvairīt. Bet otrais puslaiks visu salika pa vietām.
Atceros vēl spēļu apskatus. Praktiski visas izlases pret viņiem izskatās blāvi. Arī vācieši tā izskatījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:00, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Vacija bija 4-0 mes 5-0 tad mes fricus 1-0 ņemtu
Tātad esam pasaules Čempioni

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:00, pirms 8 gadiem
Normal gan viss vel sakartosies.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:00, pirms 8 gadiem
Skoti apspeleja vinus 7:0 neviens nelielijas a state te Lopham bayeram pretenzijas! Lunis!!!
Slēpts komentārs: BayernM

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:00, pirms 8 gadiem
Apsveicu ar uzvaru un Janku ar goliem, tas nekas ka Pifai šī spēle neskaitas.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:01, pirms 8 gadiem
naakamaa zelta izlase ganjau tikai naaks peec kaadiem 10-15 gadiem,jo shitaa ir pilniigi meesli

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:01, pirms 8 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: tas ir akcents no Latgales puses,idiņ...
veel labaak!izskataas ka vnk latvijaa nav normaal komenteetaaja iznjemot veco labo kreipi!vot taa ir balss kuru neapniik klausiities

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:01, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Labi ka saņēmās 2 puslaikā. Bet pasakiet man godīgi - vai šī spēle ir vispār rādītājs kaut kam? Latvijas izlases spēlei? Gibraltārs tomēr ir ļoti vājš pretinieks - tas nu ir fakts. Tagad te daudzi sapriecāsies par grandiozo Latvijas uzbrukuma potenciālu. Nu tik būs, nu tik būs.
Latvija ir tādā situācijā, ka mums jāpriecājas par uzvaru pret jebkuru no Eiropas izlasēm. Jebkuru. Un jāmāk beidzot papriecāties par izlasi. Vismaz par otro puslaiku. Relax!
Slēpts komentārs: SmiekluReinis27

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:01, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: nu nevar ar taadu balsi komnteet futbolu!
Paskaties uz izlases uzvārdiem... komentēt nevarošais... Vislabākais Latvijas futbola komentētājs būtu čalis, kurš komentētu spēli ar smagu krievu akcentu, aizstājot latviešu vārdus, kurus nezin ar krievu vārdiem un spēles vidū sākot lamāties par to, kāpēc Spartak CSKA zaudēja kaut kādā tur mačā... un ap 75. minūti nez kā aizrunātos līdz Putina slavēšanai

labi, tas joks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:02, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: naakamaa zelta izlase ganjau tikai naaks peec kaadiem 10-15 gadiem,jo shitaa ir pilniigi meesli
Hahah, cik tu gribēji? 17:0? Attopies!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-29 23:02, pirms 8 gadiem
Pēc šīs spēles grūti psriest par Latvijas iespējām spēlēt pret Andoru kā izteiktam pirmam numuram. Gibraltārs tomēr ir ļoti vājš pretinieks. Andora ir jābūt labāk organizētai aizsardzībai. Fēru salas ir mūsu līmeņa komanda. Ja tā reāli skatās tad pret Andoru 6 punkti, pret Fēru salām 2-4 punkti. 6 spēles pret grupas līderiem - uz kādiem 6 punktiem šajās spēlēs gribas cerēt.
Dot šādas prognozes ir ļoti nepateicīga lieta, jo prognozēs lielāka varbūtība ir kļūdīties un oponenti to vien gaida, tāpēc daži te nekad neizsaka prognozes, jo baidās kļūdīties. Viena lieta ir izteikt prognozes, bet pavisam kas cits, kad tiek doti kategoriski apgalvojumi par spēlēm kas būs. Ir jau daļa kuri "zin" ka mēs noteikti izgāzīsimies PČ kvalifikācijā, ka tur nekas nebūs utt.
Slēpts komentārs: yesyes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:02, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: veel labaak!izskataas ka vnk latvijaa nav normaal komenteetaaja iznjemot veco labo kreipi!vot taa ir balss kuru neapniik klausiities
https://www.youtube.com/watch?v=ggx...

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:02, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: A kas tas par otru salkano komenteja?
viens latgals otrs puskrievs lkm

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:02, pirms 8 gadiem
ebols rakstīja: ko tarasovs dara izlase .. ?
Spēlē kā DM. Galvenie pienākumi parasti ir pretinieku uzbrucēju/pussargu apturēšana, cīņas 2. stāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:03, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Vacija bija 4-0 mes 5-0 tad mes fricus 1-0 ņemtu
Jūs ko? Visi galvu saspieduši?

TAS NAV BOKSS kur IZTEIKTI VĀJĀKS PRETINIEKS TIKS NOKAUTĒTS MAČA 6 SEKUNDĒ!

TAS IR FUTBOLS! ...cmoon! to spēlē 90min un ir ļoti muļķīgi gaidīt 100 precīzu piespēļu sēriju un vārtus jau 11 spēles sekundē!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:03, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bayer L!!! Ka vienmer kads stulbs latish puesienas kur nevajag!
Drīzāk tu esi tipisks letiņš - vienmēr kaut kas nebūs labi, tāpēc jāsāk raudāt.
Paskaidro, kas bija neobjektīvs komentētājos? Tas, ka čaļi dažreiz ar humoriņu pakomentēja? Pie rezultāta 5:0 to var atļauties, nav jau Pasaules kausa fināla papildlaiks.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:03, pirms 8 gadiem
rezultātu pat labāku nevar vēlēties...bet par spēles tehnisko pusi kliegt pat gribās...šitās filigrānās piespēles,šie spilgtie centrējumi.....

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:03, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Vācija 4:0 Gibraltārs
Latvija 5:0 Gibraltārs.
LV > GER
Latvija ir pasaules čempioni futbolā!
Kādām vēl šīs analoģijas liekas smieklīgas vai kādā citā veidā interesantas?

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:04, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Mēdies cik gribi, bet Latvija taču iesita vairāk kā Vācija - tie ir tikai fakti.
GER izskatijas drausmigi. No tada aspekta mes varbut pat labak pret siem klints iemitniekiem nospelejam.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:04, pirms 8 gadiem
Kimberley rakstīja: Drīzāk tu esi tipisks letiņš - vienmēr kaut kas nebūs labi, tāpēc jāsāk raudāt.
Paskaidro, kas bija neobjektīvs komentētājos? Tas, ka čaļi dažreiz ar humoriņu pakomentēja? Pie rezultāta 5:0 to var atļauties, nav jau Pasaules kausa fināla papildlaiks.
ha ha ja tas ir humors tad es esmu centrs aplii

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:04, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: veel labaak!izskataas ka vnk latvijaa nav normaal komenteetaaja iznjemot veco labo kreipi!vot taa ir balss kuru neapniik klausiities
Kk arī labi komentēja ar lielu degsmi. Toļiks jau stāsta stāstus 90% no spēles. Novicka ironija bija vēl trakāka,nekā Buļa un šenhofa zemteksti.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:04, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Jūs ko? Visi galvu saspieduši?

TAS NAV BOKSS kur IZTEIKTI VĀJĀKS PRETINIEKS TIKS NOKAUTĒTS MAČA 6 SEKUNDĒ!

TAS IR FUTBOLS! ...cmoon! to spēlē 90min un ir ļoti muļķīgi gaidīt 100 precīzu piespēļu sēriju un vārtus jau 11 spēles sekundē!!!!!!!
paskaties uz to cirku kā tie "pro" speelee,vinji ir apsmiekls visam profesionaalajam futbolam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:04, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Vācija 4:0 Gibraltārs
Latvija 5:0 Gibraltārs.
LV > GER
Latvija ir pasaules čempioni futbolā!
Jūs ko? Visi galvu saspieduši?

TAS NAV BOKSS kur IZTEIKTI VĀJĀKS PRETINIEKS TIKS NOKAUTĒTS MAČA 6 SEKUNDĒ!

TAS IR FUTBOLS! ...cmoon! to spēlē 90min un ir ļoti muļķīgi gaidīt 100 precīzu piespēļu sēriju un vārtus jau 11 spēles sekundē!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:05, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: rezultātu pat labāku nevar vēlēties...bet par spēles tehnisko pusi kliegt pat gribās...šitās filigrānās piespēles,šie spilgtie centrējumi.....
Kads atceras izcilu parbaudes speli no musu puses? Atceros musu parbaudenes pirms EURO2004... tur acis teceja lauka no "piespelu kulturas". Jataupa secinajumi ciklam. Tikai un vienigi...

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:05, pirms 8 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vismaz par otro puslaiku. Relax!
Par otro puslaiku nav iemesla nepriecāties. Nav jau tas Gibraltārs vājāks par tādu pašu Sanmarīno ar ko esam arī dikti mocījušies, un otrajā puslaikā tur tikpat labi varēja būt divciparu skaitlis mums par labu... Kad vēl LV izlasei ir bijis tik daudz momentu un vārtu 45 minūtēs? Daži jau teica, ka izskatās pēc kādas zvaigžņu spēles.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:05, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kads atceras izcilu parbaudes speli no musu puses? Atceros musu parbaudenes pirms EURO2004... tur acis teceja lauka no "piespelu kulturas". Jataupa secinajumi ciklam. Tikai un vienigi...
shoreiz pirmspeedeejie paliksim pret feeru salaam labaakajaa gadijumaa nicha

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:05, pirms 8 gadiem
Germany rules rakstīja: Balelini prot spelet tikaipret tadam pastnieku komandam un es gribu paskatities ka tie dalbajobi atlases cikla segs Ronaldo tas bus vienkarsi komedija
Ronaldo no daudziem Spānijā taisa klaunus. Par ko mūsējiem kaunēties, ja apskries?

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:06, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Bija jūtams ka daudzi/daļa/ vairāki (lai katrs izvēlas precīzāko vārdu ) līdzjutēji cerēja uz neizšķirtu vai vāju minimālu mūsu uzvaru, jo tik ļoti gribējās palamāties. Kad nesanāca, tad atrada ko lamāt -Šabalu. Mēs nemaz neprotam dzīvot ja neesam kaut ko nolamājuši.
Žēl par tādiem negatīvi noskaņotiem personāžiem, ka tik kaut ko pakritizēt, cerams vismaz pats tad jūties labāk ..

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:06, pirms 8 gadiem
Latvija atbildēja ar ļoti bīstamiem Šabalas un Artjoma Rudņeva,
ar bīstamām gramatikas problēmām?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:06, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Skoti apspeleja vinus 7:0 neviens nelielijas a state te Lopham bayeram pretenzijas! Lunis!!!


Ā nu jā! Sorī! ESMU VAINĪGS KA LATVIJAS IZLASE UZVARĒJA SPĒLI AR 5:0 NEVIS TO PADIRS AR 0:1 !!!!!!!!!

ĻOTI ATVAINOJOS!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:07, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Jā, tā ir, ka pašlaik esam tajā pundurvalstiņu līmenī un priekš 2miljonu valsts tas ir nožēlojami.
Tak neesam nozelojami. 5:0 pret pundurvalstinu liecina, ka starpiba vel ir.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:07, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja:

Ā nu jā! Sorī! ESMU VAINĪGS KA LATVIJAS IZLASE UZVARĒJA SPĒLI AR 5:0 NEVIS TO PADIRS AR 0:1 !!!!!!!!!

ĻOTI ATVAINOJOS!
tu neesi vainiigs kad piedzimi debiils un ne paaraak laimiigs!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:07, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Jā, tā ir, ka pašlaik esam tajā pundurvalstiņu līmenī un priekš 2miljonu valsts tas ir nožēlojami.
Par pundurvalstīm mēs objektīvi noteikti esam stiprāki. Ja paskaitītu visus rezultātus kopā pret Eiropas pundurvalstīm mums būtu izteikti labāka statistika.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:08, pirms 8 gadiem
Indriksons:"Tas viss ir mans nopelns!"

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:08, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: shoreiz pirmspeedeejie paliksim pret feeru salaam labaakajaa gadijumaa nicha
Uzvaresim abas speles

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:08, pirms 8 gadiem
Funim pilnīga taisība!
Visi klusībā cerēja ieraudzīt pēc 90min uz tablo 0:0 un tad ņemt un notirst visu Izlasi

5:0 arī nav labi! ... vāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:08, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja:

Ā nu jā! Sorī! ESMU VAINĪGS KA LATVIJAS IZLASE UZVARĒJA SPĒLI AR 5:0 NEVIS TO PADIRS AR 0:1 !!!!!!!!!

ĻOTI ATVAINOJOS!
tad jau biezhaak paarbaudenes jaataisa pret pundurvalstiim,lai aizmaalee acis,ka ar latvijas izlasi viss ir kariibaa,tak 5:0 ibio panjeema,tas jau poh,ka tie pastnieki nogura un tikai tad ko speeja izdariit un tas pats naaca ar dir.saa nepreciizaam saspeeleem un drausmiigiem centreejumiem

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:09, pirms 8 gadiem
Tāc Novickis pareizi teica : viss sākas no 0! Mums ir visas iespējas labi nospēlēt PK atlases ciklā! Ko jūs te čīkstat? meiteņu bars!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:09, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Par pundurvalstīm mēs objektīvi noteikti esam stiprāki. Ja paskaitītu visus rezultātus kopā pret Eiropas pundurvalstīm mums būtu izteikti labāka statistika.
Skaidrs, ka esam. Uz papira esam, pielauju, nr.1 Baltija. Kas gan, protams, vel nav nekads kosmosa raditajs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:09, pirms 8 gadiem
Galvenais jau pašiem novērtēt vai bija tā vērts spēlēt ar šādu komandu. Vai tas kaut ko deva?

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:09, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tāc Novickis pareizi teica : viss sākas no 0! Mums ir visas iespējas labi nospēlēt PK atlases ciklā! Ko jūs te čīkstat? meiteņu bars!
vieniigaa meitene shiet esi tu kas paarlaimiiga spiedz par lv izlases uzvaru paar pasaules vaajaako komandu!

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:09, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Skaidrs, ka esam. Uz papira esam, pielauju, nr.1 Baltija. Kas gan, protams, vel nav nekads kosmosa raditajs.
igaunija ir 2x stipraaka par mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:11, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: tad jau biezhaak paarbaudenes jaataisa pret pundurvalstiim,lai aizmaalee acis,ka ar latvijas izlasi viss ir kariibaa,tak 5:0 ibio panjeema,tas jau poh,ka tie pastnieki nogura un tikai tad ko speeja izdariit un tas pats naaca ar dir.saa nepreciizaam saspeeleem un drausmiigiem centreejumiem
'',lai aizmaalee acis,ka ar latvijas izlasi viss ir kariibaa'''

KO

PIE

VELNA

TU

RUNĀ!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!?????????? ?????

Kāda ACU AIZMĀLĒŠANA?????????

JĀ ! SPECIĀLI LFF AKCEPTĒJA GIBRALTĀRA IZLASES DRAUDZĪBAS SPĒLI LAI FANIEM AIZMĀLĒTU ACIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak beidz čīkstēt ākst!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:11, pirms 8 gadiem
uznāk Zjuzins, Karašausks un uzreiz ir goli- citi bremzē pat šajā līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:11, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: igaunija ir 2x stipraaka par mums
Kura nospeleja 1:1 ar so Gibraltaru?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:12, pirms 8 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tagad pirksti gaisā un varam tēlot pāvus !
nu ja,lai mezheckis un co veel 20 gadus seezh kreeslos,viss tak zbis,tas tak ir 5:0 poh ka pret pastniekiem un ugunsdzeeseejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:12, pirms 8 gadiem
Martin Fourcade rakstīja: 5-0 pret kaut kadu tur Gibraltaru un jau doma ka super-varena izlase cik jus esat latviešu p*darasi esat noželojami
Tu gan esi profesionals cietejs! P'daras - tu esi nozelojams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:12, pirms 8 gadiem
Tā gan nav pārliecinošākā uzvara. Mēs 1935.gadā 6:1 Lietuvu pārspējām.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:12, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: vieniigaa meitene shiet esi tu kas paarlaimiiga spiedz par lv izlases uzvaru paar pasaules vaajaako komandu!
Es spiedzu????????????

Es konkrēti ierēcu par jums! Jūs cenšaties atrast vainīgo ka mēs nezaudējām?

Es atvainojos!!
ESMU LOHS, ČĪKSTOŠA MEITENE UN PILNĪGS MUDAKS - JO ATBALSTU SAVU VALSTS IZLASI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:13, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kads atceras izcilu parbaudes speli no musu puses? Atceros musu parbaudenes pirms EURO2004... tur acis teceja lauka no "piespelu kulturas". Jataupa secinajumi ciklam. Tikai un vienigi...
ciklā jau būs vajadzīgs rezultāts...šī bij spēle kur mums vajadzēja pretinieku iebāzt maisā visos aspektos,arī bumbas kontrolē,jā procentuāli tā atradās pie mušējiem vairāk,BET šoreiz runāju tiešām par KONTROLI kura tehniski bij šausmīga...centrējumi uz vārtu pusi ,ne adresēti konkrētam partneram,izņēmums Kara kad Višņakam uzlika ...tas arī viss..

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:13, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: nu ja,lai mezheckis un co veel 20 gadus seezh kreeslos,viss tak zbis,tas tak ir 5:0 poh ka pret pastniekiem un ugunsdzeeseejiem
Opa, tu gan savilki kopa. Tad jau es nedrikstesu par izlasi fanot, ja man nepatik Indrikis?

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:14, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: uznāk Zjuzins, Karašausks un uzreiz ir goli- citi bremzē pat šajā līmenī
Tu laikam spēli neskatījies.
Kārtējais gudrais komentētājs, kurš neko pat nav ne redzējis ne lasījis.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:14, pirms 8 gadiem
vanagz rakstīja: Tā gan nav pārliecinošākā uzvara. Mēs 1935.gadā 6:1 Lietuvu pārspējām.
?? KO??????????

6:1 -> 6-1=5

5:0 -> 5-0=5

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:14, pirms 8 gadiem
nevar naakamo paarbaudeni pret LUDZU sariikot?

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:14, pirms 8 gadiem
Martin Fourcade rakstīja: labak par savu flopu Rastorgujevu paskaties ka viņs cieta no manim
Kapec tik zems izteles lidojums? Kapec Furkars, nevis, teiksim, Napoleons? Lenins?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Par pundurvalstīm mēs objektīvi noteikti esam stiprāki. Ja paskaitītu visus rezultātus kopā pret Eiropas pundurvalstīm mums būtu izteikti labāka statistika.
nu nezinu, zinot to, ka esam viena no retajām valstīm, kam ir ničs ar Sanmarīno (lai gan mūsu ziemeļu kaimiņiem arī un dienvidu kaimiņi pavisam nesen knapi paglābās) un arī to, ka miglā EURO 2004 ciklā izbraukumā vinnējām pēdējās minūtēs viņus tikai tāpēc, ka no Sanmarīnieša kājas bumba ielidoja vārtos... tad vēl atceroties to kā Andrejevs visai Latvijai dzirdot pustukšā stadionā lamājās pēdējiem krievu vārdiem un viens no mūsējiem bumbu padevējam bļāva ''bol, ģiv mi bol bļ*'', kad EURO 2008 atlasē zaudējām Lihtenšteinai izbraukumā 0:1 (tobrīd tikai viņu otrā uzvara vēsturē) un pēc tam 2014. atlasē ar tiem pašiem 1-1 spēlējām... diez kas nav bijis daudzos gadījumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:16, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Funim pilnīga taisība!
Visi klusībā cerēja ieraudzīt pēc 90min uz tablo 0:0 un tad ņemt un notirst visu Izlasi

5:0 arī nav labi! ... vāks!
Tā arī ir.

Nenovīdība. Klasiskā latvieša nenovīdība.

Ja ne kā savādāk, tad kaut kādu sarkasmu jāsāk, kā luksoforam IDIOTAM. Ne komentētāji kādu cēla debesīs (tieši otrādi, visu laiku to vien runāja, cik Gibraltārs vājš), ne te kāds.
Ja pats saceļ debesīs un tad pats sev pretī runā... tad tā jau ir šizofrēnija luksofor un jābeidz DZERT!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:16, pirms 8 gadiem
Martin Fourcade rakstīja: A kapec latviski tad raksti ja tavs uzvards ir krievu
Labs jautajums. Dzils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:17, pirms 8 gadiem
Martin Fourcade rakstīja: 5-0 pret kaut kadu tur Gibraltaru un jau doma ka super-varena izlase cik jus esat latviešu p*darasi noželojami
Gribi varbūt satikties un izrunāt savu versiju pret manu nevis slēpties aiz datora?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:17, pirms 8 gadiem
Klaunu bars jūs esat tas tik tiešām!

Tā vietā lai kaut ko secinātu no šādas spēles un paņemtu labāko, jūs vienkārši pat UZVARAS gadījumā noliekat izlasi!

Naher jūs te vispār dzīvojat?
braucat uz savu īriju vai skotiju pie tā aberdeen klauna un sūkstaties cik mēs sūdīgi spēlējam futbolu!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:18, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Ko? Debīls esi? Man nav nekāds sakars ar to stulbo trolli, kas atņem svešus vārdus.
Beidz ar sevi sarunāties

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:18, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Klaunu bars jūs esat tas tik tiešām!

Tā vietā lai kaut ko secinātu no šādas spēles un paņemtu labāko, jūs vienkārši pat UZVARAS gadījumā noliekat izlasi!


Naher jūs te vispār dzīvojat?
braucat uz savu īriju vai skotiju pie tā aberdeen klauna un sūkstaties cik mēs sūdīgi spēlējam futbolu!
neko labu nesaskatu,ar shaadu speeli no pirmaas profesionaalaas izlases pa dir.su atrausies

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:19, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: ciklā jau būs vajadzīgs rezultāts...šī bij spēle kur mums vajadzēja pretinieku iebāzt maisā visos aspektos,arī bumbas kontrolē,jā procentuāli tā atradās pie mušējiem vairāk,BET šoreiz runāju tiešām par KONTROLI kura tehniski bij šausmīga...centrējumi uz vārtu pusi ,ne adresēti konkrētam partneram,izņēmums Kara kad Višņakam uzlika ...tas arī viss..
Pieredze liecina, ka cikls ir pavisam cita dzive. Tas parbaudes speles biezi neuzrada tendenci, kas atklajas cikla. Ir izlases, kas zaude visas parbaudenes, bet ciklu uzsak lieliski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:19, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu nezinu, zinot to, ka esam viena no retajām valstīm, kam ir ničs ar Sanmarīno (lai gan mūsu ziemeļu kaimiņiem arī un dienvidu kaimiņi pavisam nesen knapi paglābās) un arī to, ka miglā EURO 2004 ciklā izbraukumā vinnējām pēdējās minūtēs viņus tikai tāpēc, ka no Sanmarīnieša kājas bumba ielidoja vārtos... tad vēl atceroties to kā Andrejevs visai Latvijai dzirdot pustukšā stadionā lamājās pēdējiem krievu vārdiem un viens no mūsējiem bumbu padevējam bļāva ''bol, ģiv mi bol bļ*'', kad EURO 2008 atlasē zaudējām Lihtenšteinai izbraukumā 0:1 (tobrīd tikai viņu otrā uzvara vēsturē) un pēc tam 2014. atlasē ar tiem pašiem 1-1 spēlējām... diez kas nav bijis daudzos gadījumos
Mums ir tieksme atcerētos negatīvo. Kopumā bilance būs pozitīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:19, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: nē, tu esi čīkstoša meitene, jo raksti kā tāda.
Atbalstīt izlasi nav nekas slikts, bet nevajag te krist eiforijā.
Pag pag pag?
EIROFIJĀ? izlasi manu pašu pirmo komentāru šajā rakstā! :

''Diezgan nožēlojams 1. puslaiks
Bet arī var saprast Gibraltāru, amatieri nespēj noskriet visas 90 min!''

TĀ IR EIFORIJA?

Tālākie komentāri aizgāja vnk pašplūsmā PRET jums troļļiem! KURI PAT UZVARAS GADĪJUMĀ pilnībā noliek komandu! ja nav ko nolikt, tad atrodās tāds klauns aberdeens kurš nozākā komentētājus!

TAD LAI PATS IET UN KOMENTĒ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:21, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Mums ir tieksme atcerētos negatīvo. Kopumā bilance būs pozitīva.
es saku,jauzkapaa pret LUDZU,veel taa bilance uzlabosies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:21, pirms 8 gadiem
Zvaigznes!! smiekli nāk!! Tik daudz nepeispeistu kļūdu! Tehnisku brāķu!! ārprāc!! kauns! ta nu gan Gibraltaru vinneja!! Valsti ar 300 tukstoš iedzivotajiem!! he.. tas pats kas noņemt bernam konfekti!
Es nesaprotu kā var profesionāļi dot tik neprecīzas piespēles!! ....

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:21, pirms 8 gadiem
Pajē baigo krieviem iebāza

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:21, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pieredze liecina, ka cikls ir pavisam cita dzive. Tas parbaudes speles biezi neuzrada tendenci, kas atklajas cikla. Ir izlases, kas zaude visas parbaudenes, bet ciklu uzsak lieliski...
gribas cerēt ka Tev taisnība,bet šovakar gaidīju skatāmu fučiku no mūsējiem...atliek gaidīt

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:21, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: tu letticigs pakis pasaki cik precizas piespeles bija pirmaja puslaika pec kartas otra laukuma pusee ??? Aaa man sanqca divarpus ,cik tev ?
nožēlojamais bezpajumtniek, rekur mans 1. komentārs šajā rakstā :

''Diezgan nožēlojams 1. puslaiks
Bet arī var saprast Gibraltāru, amatieri nespēj noskriet visas 90 min!''

Tālākie komentāri aizgāja vnk pašplūsmā PRET jums troļļiem! KURI PAT UZVARAS GADĪJUMĀ pilnībā noliek komandu! ja nav ko nolikt, tad atrodās tāds klauns aberdeens kurš nozākā komentētājus!

TAD LAI PATS IET UN KOMENTĒ!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:22, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: gribas cerēt ka Tev taisnība,bet šovakar gaidīju skatāmu fučiku no mūsējiem...atliek gaidīt
Nu, bet drusku jau dabujam, uz beigam. Braziliju gaidit nav verts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:22, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: tu letticigs pakis pasaki cik precizas piespeles bija pirmaja puslaika pec kartas otra laukuma pusee ??? Aaa man sanqca divarpus ,cik tev ?
a man 2,67... un pasaki ka nē

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:22, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: opā! YEEE! uzvarēta futbola lielvalsts Gibraltārs! Kas par sniegumu visas spēles garumā, kas par tehniku visos vārtu guvumos, tur pat Ospina neizvilktu, par Bufonu vai Bravo nemaz nerunājot. Visa Eiropa šokā, ziņu virsrakstos lasāms - ''vai šī ir jauna ēra Eiropas futbolā'' ? ''Vai Latvija ir jaunais pārsteigums'' ?

bez jokiem - rezultāts labs, bet spēle un pretinieks nekādi, nevajag te celt debesīs pēc 5:0 pret Latvijas mazpilsētas līmeņa komandu.
pilnīgi piekrītu!! Tipa Rēzekni vinneja! un tagad majas sagaiodisim ar ziediem!!

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:22, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Funim pilnīga taisība!
Visi klusībā cerēja ieraudzīt pēc 90min uz tablo 0:0 un tad ņemt un notirst visu Izlasi

5:0 arī nav labi! ... vāks!
Kapēc visi?

KDubriks, 17:33, pirms 6 stundām
Gribētos lai izlase spēlē šodien uzbrūkoši, cik nu tas būs iespējams. Manis pēc 0:0, bet lai uzbrūk un rada momentus, nevis piļī bumbu tālāk prom, lai tikai viņa nebūtu pie manis. Šajā spēlē Paharam ar saviem bandītiem ir iespēja izpausties savās gudrībās, ja tādas ir.

Man šai spēlē galvenais bija redzēt komandu laukumā, komandu. Kura zin ko un kā dara un kā panākt pozitīvu iznākumu. Teikšu godīgi, pēc pirmā puslaika biju nobijies no otrā puslaika. Uzvara jau ir, bet bardaks vēl lielāks par pašu rezultātu.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:23, pirms 8 gadiem
tads rakstīja: Zvaigznes!! smiekli nāk!! Tik daudz nepeispeistu kļūdu! Tehnisku brāķu!! ārprāc!! kauns! ta nu gan Gibraltaru vinneja!! Valsti ar 300 tukstoš iedzivotajiem!! he.. tas pats kas noņemt bernam konfekti!
Es nesaprotu kā var profesionāļi dot tik neprecīzas piespēles!! ....
Super fans!
Cepuri nost!
Sirdī vēlējies niču, lai var nopelt izlasi tā no sirds ne?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:24, pirms 8 gadiem
tads rakstīja: pilnīgi piekrītu!! Tipa Rēzekni vinneja! un tagad majas sagaiodisim ar ziediem!!
Cik tev gaiss skaits uz dzivi! Apbrinojami!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:24, pirms 8 gadiem
Islande grieķus salika izbraukumā no 0-2. Neteiksim, ka negaidīti, bet kārtējo reizi apliecina savu varēšanu

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:24, pirms 8 gadiem
Bayern M!!! Pasol nah@j!!!! Teicu sazvanamies ieks WhatsApp!! Parunasim

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:24, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Super fans!
Cepuri nost!
Sirdī vēlējies niču, lai var nopelt izlasi tā no sirds ne?
lai beidzot kaads ar suudainu mietu iet tur iekshaa un saak dziit kaut ko uz priekshu

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:24, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, bet drusku jau dabujam, uz beigam. Braziliju gaidit nav verts.
to jau kaut kur minēju ka patika kā Karašausks iegāja spēlē bez maz divi pieskārieni divi rez pasi ...

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:25, pirms 8 gadiem
Atvainojos, nafig Sportacentrs rādija vispār tiešraidi? Nafig to rādīt priekš jums ''faniem'' kuri tikai noliek izlasi, pat uzvaras gadījumā?

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:25, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Islande grieķus salika izbraukumā no 0-2. Neteiksim, ka negaidīti, bet kārtējo reizi apliecina savu varēšanu
Ja, ta izlase nav viendienite!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:25, pirms 8 gadiem
Martin Fourcade rakstīja: p*daram nav ko likt preti izskatas ja?
Kas man Tev būtu jāliek pretī? Tu neesi pat mēs.a vērts. Ja jau tev tie pid...si tik ļoti pievelk, mošk aizej pameklē sev līdzīgos kādā vīriešu (ja tos var saukt par vīriešiem) klubā, šeit Tev tādus neatrast.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:26, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: to jau kaut kur minēju ka patika kā Karašausks iegāja spēlē bez maz divi pieskārieni divi rez pasi ...
Man ari patika. Pa smuko. Cerams, ka karjera sakartosies.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:26, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Atvainojos, nafig Sportacentrs rādija vispār tiešraidi? Nafig to rādīt priekš jums ''faniem'' kuri tikai noliek izlasi, pat uzvaras gadījumā?
un veel tie komenteetaaji!nevar tieshaam neko labaaku atrast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:26, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tādas vēsmas bija no Novicka un otra komentētāja dzirdamas..Sak - Gibraltārs uzvarēts, tad jau pret Andoru nebūs problēmu, nu tad pārējās komandas arī pie reizes paņemsim. Tas viss pēc 1 sitiena pret vārtiem pret vidēja līmeņa Eiropas izlasi.
pēc tava rakstītā šķiet ka Andora ir futbola lielvalsts tu tac esi antiņš

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:27, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: lai beidzot kaads ar suudainu mietu iet tur iekshaa un saak dziit kaut ko uz priekshu
Naivums! Ne jau no izlases zagiem peksni tiks buveta saulaina nakotne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:27, pirms 8 gadiem
tur dazhi ar normaalaam puzinjaam skraidiija pa laukumu

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:27, pirms 8 gadiem
Bayern M!! Tu novickis vai upenieks esi? Atklaj sevi, man savu fb info nav gruti atklat ;-)

  -3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:27, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bayern M!!! Pasol nah@j!!!! Teicu sazvanamies ieks WhatsApp!! Parunasim
Tu esi Latviešu bēglsi kurš dzīvo Skotijā Tu neesi nekāds Valsts patriots, Latvijas futbola fans, tu esi kārtējais trollis kas notirš gan Valsti gan Izlasi

Prieks ka tādi kā tu brauc prom no LV! Šeit slaistus un bomžus nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:28, pirms 8 gadiem
sportacentrs nevar atljauties kreipaanu!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:28, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: to jau kaut kur minēju ka patika kā Karašausks iegāja spēlē bez maz divi pieskārieni divi rez pasi ...
Pahars tik varēja viņam iedot lielāku spēles laiku, jo Šabala tāpat pastaigājās.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:28, pirms 8 gadiem
Futbola izpratne te ir zemā līmenī.
Ziniet, kāpēc?
Tāpēc, ka ja es tagad šo nepateiktu, es ne no viena šo arī nekad nedzirdētu

Un tas ir...
lielākoties, visbiežāk (ja neskaita pustālās un tālās piespēles pa gaisu un centrējumus), tad... ne jau piespēles mums neprecīzas. Pirmais pieskāriens un bumbas kontrole un tās apstrāde aka tehnika ir zem katras kritikas.

Savukārt, visādi luksofori, Daņilas... ierauga neapstrādātas bumbas ar poor first touch un runā par... piespēļu kvalitāti

Kāpēc? Tāpēc, ka futbolu nekad nav trenējušies un izpratne nav nekāda par to, kāpēc uz laukuma kaut kas notiek tieši tā, kā notiek.
Pliki vērotāji, bez jebkādas analītiskās spējas.

Skarbi. Bet fakts

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:29, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu pret Fēru salām būs kārtīga cīņa par 1:0.
Viss var gadīties,bet ceru ka viss buus kaa vajag...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:29, pirms 8 gadiem
Daudzi laikam nezin ka vairākas komandas ir tikušas kritizētas par spēles kvalitāti pret Gbraltāru. Kā spēlēja Vācija pret Gibraltāru 1.puslaiku (kuru uzvarēja tikai 1-0)?
Šodien uzvarējām 5-0. Neviens izlasi neceļ debesīs, par labo uzbrukuma potenciālu arī nerunājam. Šis rezultāts galvā nesakāps, jo saprotam kāds bija pretinieks. Spēle noteikti bija vajadzīga treneriem, pārbaudīt ko kurš var uz šī pretinieka fona, kāda ir katra spēlētāja motivācija šadā spēlē. Var iespēlēt dažādas kombinācijas, pārbaudīt tās spēlē. Arī tad ja uzbrukumā nesanāk , tad tā trenerim ir noderīga informācija. Nebūtu mūsu grupā Andora, visticamāk šāds pretinieks arī nebūtu mums šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:30, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: jo bomži !)
pa lielam jaa!naacas pat dizainu mainiit lai ietaupiitu!

  -2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:30, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: lai rada bet lai saux kreipanu sportacentrs vispar pats par sevi tizls portals uztaisa dizainu kur neko nevar saprast ,ta vel reklama un pie tam debilas reklamas
Tā vietā lai pateiktu PALDIES SPORTACENTRS PAR NODROŠINĀTO TIEŠRAIDI -
ir ATKAL jānoliek tas!

NU FENOMENĀLA TAUTA MĒS ESAM!

cepuri nost! Memļaki un troļļi, Latvijas nākotne!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:31, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu ja saskatās Čelsi antifutbolu ČL, kad paņēma, tad protams šī Latvijas izlase kā īstam fanam ir kaifs .
Iekodās kaulā patiesība?

Jo pretarguments kā 5 gadīgam bērnam. Kurš bez tēva uzaudzis, pie tam

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:32, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: pa lielam jaa!naacas pat dizainu mainiit lai ietaupiitu!
Bomži, āksti kuri nāca pretim lietotājiem un futbola draugiem LAI PARĀDĪTU SPĒLI!

Neviena Paldies vārda! NEVIENA!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:32, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Nu ja saskatās Čelsi antifutbolu ČL, kad paņēma, tad protams šī Latvijas izlase kā īstam fanam ir kaifs .
Tu tak esi dīvainis, muļķs Tu neko nespēj uztvert no otra rakstītā un tas ir, nu... traki

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:32, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tā vietā lai pateiktu PALDIES SPORTACENTRS PAR NODROŠINĀTO TIEŠRAIDI -
ir ATKAL jānoliek tas!

NU FENOMENĀLA TAUTA MĒS ESAM!

cepuri nost! Memļaki un troļļi, Latvijas nākotne!
nee ja komenteetaajs buutu normaals ta jau buutu forshi!ar pliku tieshraidi nepietiek!jaanoorganizee arii pineaaciigi komenteetaaji!kas tur ko nesaprast!??

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:32, pirms 8 gadiem
Hey Mr bayern M! ;-) no sitadas valsts turos talak pa gabalu jo talak jo labak,bet atvalinajuma nav ne vainas atbraukt! Ja esmu no Skotijas tas ir manas majas! Bet man ir tikai tris futbola komandas! United, lv izlase Un eng izlase!!!! A es tev piesejos par komentetajiem kuri afriku nolika!! Kada sakara var pateikt ka ari afrika ir 6:0 ka afrika!!,,?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:34, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: man pie dirsssas buru strimu atradis ari caur parasto kanalu vajag ievertet kadi memlaki komente futeni ,secibajums sitie kreipim var pucēt kurpes
oijj liidz toljika levelam veel taalu jebkuram te !

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:34, pirms 8 gadiem
Bayern M! Tu nespej Izteloties cik jauki cilveki dzivo skotija! Latvija ta nekad nav bijis, nav,un nebus! Samierinies ar to Un dzivo talak ar rejosiem suniem!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:34, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: nee ja komenteetaajs buutu normaals ta jau buutu forshi!ar pliku tieshraidi nepietiek!jaanoorganizee arii pineaaciigi komenteetaaji!kas tur ko nesaprast!??
Paldies būtu pateicis! Dēļ tevis, skatītāja, sportacentrs centās.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:35, pirms 8 gadiem
skatos bayerns baigi sapēries. dodies gulēt,nečīksti.

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:35, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Paldies būtu pateicis! Dēļ tevis, skatītāja, sportacentrs centās.
par ko paldies?par to kad kkaadaa puskrieva balsii jaaklausaas ?ne tak nebuus nekaadi paldies leetie!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:35, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Hey Mr bayern M! ;-) no sitadas valsts turos talak pa gabalu jo talak jo labak,bet atvalinajuma nav ne vainas atbraukt! Ja esmu no Skotijas tas ir manas majas! Bet man ir tikai tris futbola komandas! United, lv izlase Un eng izlase!!!! A es tev piesejos par komentetajiem kuri afriku nolika!! Kada sakara var pateikt ka ari afrika ir 6:0 ka afrika!!,,?
Vot to arī Novickis pareizi arī teica!
PILNĪGI TIEŠI ATTIECINOT TO UZ JUMS TROĻĻIEM!
lai vai pret ko mēs spēlētu un kur spēlētu 5:0 vai 6:0 arī āfrikā ir 5:0 un 6:0!

Nu saņemies trolli! Ja esi LATVIJAS izlases fans, tad nafig tā ir jānoliek?
Vaņinam sausā spēle, komanda guva 5 vārtus... - atkārtošos, es nekrītu eiforijā,bet vajag paņemt to pozitīvo!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:36, pirms 8 gadiem
marxx2001 rakstīja: skatos bayerns baigi sapēries. dodies gulēt,nečīksti.
pirms guleetieshanas parasti mazi beerni saak chiiksteet

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:37, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: man pie dirsssas buru strimu atradis ari caur parasto kanalu vajag ievertet kadi memlaki komente futeni ,secibajums sitie kreipim var pucēt kurpes
Nepatika - NEKLAUSIES!
Tev neviens to nelika darīt! Varēji sēdēt hoķ ar izslēgtu skaņu un pats komentēt!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:37, pirms 8 gadiem
Es noliku komwntetajus kuri loti slaveja izlases tipa lielo parsvaru pirmaja puslaika xaxaxa 😂 izlase sanemas otraja man par to prieks a te viens vidusskolnieks pardzivo, ej gulet labak iemacies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:38, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Futbola izpratne te ir zemā līmenī.
Ziniet, kāpēc?
Tāpēc, ka ja es tagad šo nepateiktu, es ne no viena šo arī nekad nedzirdētu

Un tas ir...
lielākoties, visbiežāk (ja neskaita pustālās un tālās piespēles pa gaisu un centrējumus), tad... ne jau piespēles mums neprecīzas. Pirmais pieskāriens un bumbas kontrole un tās apstrāde aka tehnika ir zem katras kritikas.

Savukārt, visādi luksofori, Daņilas... ierauga neapstrādātas bumbas ar poor first touch un runā par... piespēļu kvalitāti

Kāpēc? Tāpēc, ka futbolu nekad nav trenējušies un izpratne nav nekāda par to, kāpēc uz laukuma kaut kas notiek tieši tā, kā notiek.
Pliki vērotāji, bez jebkādas analītiskās spējas.

Skarbi. Bet fakts
lai iedotu tādu pasu kas bez grūtībām apstrādājama ar jāmāk.Ja jau pasu adosi kāienaidniekam tur daudz ar nelīdzēs labā bumbas apstādināšanas tehnika...tā ka tas ir ļoti saistīts kā iedod uz kuru kāju iedod utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:38, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Ieskaties PM un izlasi kārtīgi komentāru pēc kāda laika, nevis skrien te izdarīt apvainojumus.
Nesūti man privātas ziņas.
Mani vīrieši nesaista. Kur nu vēl pavisam sveši un ar šizofrēnijas pazīmēm.

Lūdzu, nedari tā vairs

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:38, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bayern M! Tu nespej Izteloties cik jauki cilveki dzivo skotija! Latvija ta nekad nav bijis, nav,un nebus! Samierinies ar to Un dzivo talak ar rejosiem suniem!
Tu jau esi tas rejošais suns!
Es lieliski saprotu par ko tu runā!
Jebkurā citā no 230 pasaules valstīm tevi ciematā sveicinās un pasmaidīs - tad Latvijā un Krievijā drīzāk uzdirsīs un pateiks lai vācies prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:39, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tu kā FUNS tagad laid!
Nu super!
Prieks par tevi un tavu asprātību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:40, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: āpli nekoriģē mani
Nu tad ko tu čīksti tupais bomzi?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:40, pirms 8 gadiem
[quote dana_fox]
āpli nekoriģē mani
[/chalis seezh ar sarkaniem vaigiem un visiem meegjina iedziit patriotismu un to ka mums jaabuut pateiciigiem sportacentram par sho fantastisko tieshraidi!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:40, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: lai iedotu tādu pasu kas bez grūtībām apstrādājama ar jāmāk.Ja jau pasu adosi kāienaidniekam tur daudz ar nelīdzēs labā bumbas apstādināšanas tehnika...tā ka tas ir ļoti saistīts kā iedod uz kuru kāju iedod utt..
Bet mums jau ar to nav tik lielas problēmas.
Problēmas ir ar to, ka pēc bumbas uzņemšanas tā bumba nez kāpēc jau ir pat pāris metru attālumā no spēlētāja.
Saspēles ātrums krītas. Momentāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:42, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: [quote dana_fox]
āpli nekoriģē mani
[/chalis seezh ar sarkaniem vaigiem un visiem meegjina iedziit patriotismu un to ka mums jaabuut pateiciigiem sportacentram par sho fantastisko tieshraidi!
Tu lasīt proti vai tikai izvelt sev vēlamās frāzes no konteksta un tad pasniedz tās pret citiem?

Trolli tu! Danila Lox sūdzējās par komentētājiem un ka varēja atrast citur šo strīmu !

NU TAD NAHER NEGĀJA SKATĪTIES ONLINE STRIIMU?
UN NAHER SKATĪJĀS SPORTACENTRS TIEŠRAIDI AR IESLĒGTIEM KOMENTĒTĀJIEM???

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:43, pirms 8 gadiem
Pricom krievijia? Es te atbraucu Un regulari nelaipni cilveki! A spej Tu to labot pajoli? Protams ka ne! Turpini but aktivs skolnieks Un stulbs trollis! Es eju pa meitenem!
P.s. Es vienmer esmu atbalstijis izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:43, pirms 8 gadiem
Nebrīnos, ka mūsējie ir iekārtojušies labos klubos, jo 2/2 varēja redzēt, ka prasmju netrūkst!
Iespējams labākais uzbrukums, ko esmu redzējis no LV izlases!

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:43, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: jā un huli tad nebija HD ??? ko?
JA NEPATIKA TAD NAFIG SKATĪJIES?????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:43, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Nevajag jau lamāties, ak Dievs.
shim iet ciet

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:44, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Izlasīt izlasīji, bet atbildēt nav ko.
Tas jau skaidrs, ka tā būs - barā noriet jautri, kā privāti uzraksti ,tā sākas visādi pigori.
Vairāki šī portāla lietotāji ar NilsK un zimraw priekšgalā teiks ko citu

Bet man nu gan nekas nav jāpierāda un identitāti topošās politiskās aktivitātes dēļ arī tā kā negribētos atklāt.
Tādēļ šeit un Tev - tikai DaMarcus

  -3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:44, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: shim iet ciet
Kādēļ tev iet ciet?

  +2 [+] [-]

, 2016-03-29 23:45, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet mums jau ar to nav tik lielas problēmas.
Problēmas ir ar to, ka pēc bumbas uzņemšanas tā bumba nez kāpēc jau ir pat pāris metru attālumā no spēlētāja.
Saspēles ātrums krītas. Momentāli
ne tur vien tas grēks....lielākā daļa piespēļu ir tā teikt uz zilu laimi...necenšoties atdot partnerim kurš nav cīņā,uz tālāko kāju no pretiniekā..centrējumi šodien no Gabova puses katastrofa.. un tāpēc jau tā ir ķēdes reakcija ,iedod tev tādu nekādu uzņem tā kā no žoga atlec un viss,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:45, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Kādēļ tev iet ciet?
beernudaarza prikoli aizgaaja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:45, pirms 8 gadiem
Nafig to Bayern M! Del ta duraka telefons izladesies! Sedi bikses taisi marmeladi, bye you cunt!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:46, pirms 8 gadiem
Portugal 2 - 1 Belgium FT

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:46, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: mazak rēc ,rit uz skolu tev ,vajadzes energiju skolas solam
Līdz ko nav atbildēt tā iepin Skolu?
Tu šķiet Skolu vispār neesi pat sācis! Latviešu valodas līmenis apaļa 0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:47, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: beernudaarza prikoli aizgaaja
Kādēl bērnudārza? Gluži kā Tu un Daņila Rauju tekstus ārā no konteksta un tos pārveidoju Copy/paste jūsu darbībām

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:48, pirms 8 gadiem
France 4 - 2 Russia FT
Slēpts komentārs: yesyes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:49, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: labi ka tuvaakaa laikaa vairs nebuus lv speeles jaaskataas!
Tev kāds spieda skatīties?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:51, pirms 8 gadiem
tici vai nee bet jaa!!taa es sevi sodu!esmu mazohists

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:51, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tev jau nav jāatklāj identitāte. Tagad laikam vispār neviens Roberts šeit nedrīkst komentēt, ja? Es tev devu pietiekoši lielu iemeslu, lai Tu ticētu man tāpat te piemini NilsK un Zigraw.
Tu esi viens no cilvēkiem, kuriem nekas nebūs labi pat tad, kad tiem visu noliks priekšā uz paplātītes un skaisti iepakotu.
Jo, visbiežāk, cilvēki jau savas dziļākās domas atklāj tieši dzērumā, vai aiz anonimitātes plīvura.

Ko Tu vēl no manis gribi? Es neuzskatu, ka šādiem cilvēkiem var paīdzēt. Tikai nākamajai paaudzei to izaudzināt ārā.

Visu labu

  +1 [+] [-]

, 2016-03-29 23:51, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: dzeru tekilu ko tu sukā ikški ?
vinjam veel tekilu nedriikst

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:52, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: dzeru tekilu ko tu sukā ikški ?
Piedod, nelietoju alkoholu, daru kaut ko lietderīgāku un patīkamāku !

Bet nu kas kuram tuvāks
Cits grib no rīta piecelties ar sāpošu galvu un aizpampušu seju, cits atkal enerģijas pilns uzsākt jauno darba dienu!

Un man nemaz neskauž, ka tu esi dzērājs

  +3 [+] [-]

, 2016-03-29 23:52, pirms 8 gadiem
Ko Liepāja bez Dāvja darītu!!!
Ko Latvija bez Jāņa darītu!!!

Vivat Kuldīga!!! Vivat Latvija!!! Vivat Kurzeme!!!

  +5 [+] [-]

, 2016-03-29 23:52, pirms 8 gadiem
Tātad, rezumē.

Rezultāts - tāds, kādam tam bija jābūt.
Spēle mūsu izpildījumā - ar atsevišķiem uzplaiksnījumiem, tomēr, zemas kvalitātes.

Par Latvijas futbolu!

Visu gaišu

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:53, pirms 8 gadiem
England 1 - 2 Netherlands FT

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:53, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: tici vai nee bet jaa!!taa es sevi sodu!esmu mazohists
žēl man tevis, nē vispār nav - prieks ka sevi moki!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-29 23:54, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko Liepāja bez Dāvja darītu!!!
Ko Latvija bez Jāņa darītu!!!

Vivat Kuldīga!!! Vivat Latvija!!! Vivat Kurzeme!!!
nu nez vai šoreiz tavas slavas dziesmas ir pelnījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:55, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tātad, rezumē.

Rezultāts - tāds, kādam tam bija jābūt.
Spēle mūsu izpildījumā - ar atsevišķiem uzplaiksnījumiem, tomēr, zemas kvalitātes.

Par Latvijas futbolu!

Visu gaišu
pilnībā piekrītu...

     [+] [-]

, 2016-03-29 23:59, pirms 8 gadiem
yesyes rakstīja: vinjam veel tekilu nedriikst
Jā , Es tekilu vēl nedrīkstu, jo neesmu pilngadīgs, esportā 1. reizi piereģistrējos 6 gadu vecumā un ar šo niku jau esmu no 9 gadu vecuma : pirmo rakstu ''Real'' un ''Barcelona'' sezonas beigās... uztaisīju kad man bija 10 gadi!

TEV
IR
DZELŽAINA
LOĢIKA
TROLLI!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:00, pirms 8 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: Ja visu dienu jāizvadā pasts, tad loģiski, ka pussargam 2.taimā pietrūkst fiziskais.
Kurš ir pastnieks?

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:00, pirms 8 gadiem
Bayern M! Gribi parunat pa telefonu?

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:00, pirms 8 gadiem
mikelis_goppers rakstīja: Kurš ir pastnieks?
Gibraltāra futbolisti visi ir amatieri un paralēli futbolam vēl strādā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:04, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Bayern M! Gribi parunat pa telefonu?
Un? Tālāk? Izteiksi mutiskus draudus? Tālāk?

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:05, pirms 8 gadiem
Ne, parunasim par futbolu! Ko, baidies?

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:06, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Tu neesi no Siguldas?
Man jau šo jautājumu uzdeva, uz to arī es atbildēju.
Ja vēlies kaut ko precīzāk noskaidrot tad teikšu uzreiz - Neesmu gejs.

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:06, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Ne, parunasim par futbolu! Ko, baidies?
No kā man baidīties? Iespējams no tavas nodzertās balss?

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:07, pirms 8 gadiem
Nu davai nu vecais ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:09, pirms 8 gadiem
+447908142157
Ludzu zvaniet WhatsApp jo jums bus dargi zvanit pa tieso, tas ir mans numurs Un es tiesam nemeloju!!!

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:10, pirms 8 gadiem
Bayern, tas ir mans nr,zvani ieks WhatsApp jo es sobrid esmu latvija!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:11, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Piedod, arī neesmu gejs, nesekoju visām tavām atbildēm līdzi. Jā vai nē?
Atbilde bija/ir sekojoša :

''Īsti nesaprotu, kur jūs dabūjāt šādu info par ''Siguldu'', varbūt tikai sagadīšanās(?) Vasarā tur šad un tad aizbraucu, Patstāvīgi Dzīvoju Rīgā''

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:11, pirms 8 gadiem
Nelietoju tadu, bet visi lieto WhatsApp

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:12, pirms 8 gadiem
Jā pirmais puslaiks bija slikts, ja neteiktu vairāk, bet ja iesistu 2-3 vārtus, tad būtu citādi. Ja mēs paskatāmies uz Vāciju, tad nemaz tik viegli viņiem pret Gibraltāru negāja, un pat gandrīz ielaida paši....https://www.youtube.com/watch?v=M9Erv5YaIXQ

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:13, pirms 8 gadiem
Nevienam WiFi nav maja???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:14, pirms 8 gadiem
Bronsons rakstīja: nu nez vai šoreiz tavas slavas dziesmas ir pelnījis
Spēli neredzēju, bet lūzuma gols Jankam ar izrāvienu un labu first toch
Pase arī no Zuzes

Abi, ko Paharis nomainīja pa priekšu Trnavā...

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:15, pirms 8 gadiem
Ko neviens it ipasi bayern mislis Pazuda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:19, pirms 8 gadiem
luksofoors rakstīja: Skaidrs. Jo viens no Siguldas rakstīja līdzīgi Tev pirms pāris gadiem.
Drīkst uzzināt Sportacentra niku?

Nu ja mēs pēc rakstīšanas stila skatāmies, tad es par vienu un to pašu cilvēku uzskatu :

HMB, Daniļu lox, Yakovlev, Raheem, RobisK, Germany Rules un vēl tur pāris niki, uz sitiena esmu piemirsis.
Varētu pat saderēt, ka zem šiem visiem nikiem slēpjas Abrams no Carnikavas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:21, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Ko neviens it ipasi bayern mislis Pazuda?
Mamma teica lai nerunāju ar dzērājiem kuri sūdīgas dzīves dēļ tikuši deportēti uz Skotiju/Īriju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:24, pirms 8 gadiem
skatos bayerns vēl nav aizgājis gulēt. drīz 300 komentārus būs sacepis

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:25, pirms 8 gadiem
Kur var redzēt atkārtojumu? Paldies

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:26, pirms 8 gadiem
Germany rules rakstīja: Malaci mani vacieši
malaci zaudēja frančiem

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:27, pirms 8 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Pa kuru laiku viņš visu to paspēj saražot? Viņam privātās dzīves nav, darbs vai mācības?
Vēl interesantāk, visi šie cilvēki raksta mats matā vienādi un vēl lielās kādus alkoholiskas dzērienus viņi dzer un kādu ēdienu ēd.
Rakstīšanas maniere daudziem ir vienkārši vienāda!
Bet ir viens konkrēts indivīds kurš visu laiku raksta par ēdieniem un alko, HBM, Danila Lox un citu savu niku personās!
Praktiski nekad neredzēsi šos nikus postojam vienlaikus. utt.

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:27, pirms 8 gadiem
Lopsis bayern, aizbraucu tadel ka nebutu saja laimes pamestaja zeme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:29, pirms 8 gadiem
Lohs bayern, iedodu numuru a bail uzzvanit, padiskutet par izlasi! Hahaha memlja, ej tak pabeidz 9.klasi!

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:30, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Lopsis bayern, aizbraucu tadel ka nebutu saja laimes pamestaja zeme
Pats savas laimes kalējs

Protams, dzert un sūdzēties ka viss Latvijā ir slikti, to jau var tikai neveiksminieki Vieglas dzīves tīkotāji, kuri uzmet visam ar roku un dodas melnstrādnieku gaitās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:31, pirms 8 gadiem
Kapec netic? Gaidu zvanus! Padiskutesim! ';

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:33, pirms 8 gadiem
Es stradaju liela kompanija, a ja tu lopsi spetu nopelnit šeit sen butu uzzvanijis, numuru tak iedevu!

  -2 [+] [-]

, 2016-03-30 00:35, pirms 8 gadiem
Aij salagas!!! /Lupatas

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:36, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Es stradaju liela kompanija, a ja tu lopsi spetu nopelnit šeit sen butu uzzvanijis, numuru tak iedevu!
Es tev teicu jau!

Es nezvanu dzērājiem, kuri sūdīgas dzīves dēļ tikuši deportēti uz Skotiju/Īriju!

  +2 [+] [-]

, 2016-03-30 00:37, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Es stradaju liela kompanija, a ja tu lopsi spetu nopelnit šeit sen butu uzzvanijis, numuru tak iedevu!
Turpini dzīvot savu mazo viesstrādnieku un melnstrādnieku dzīvīti savā Skotijā! Par tevi Latvija sen jau ir aizmirsusi un dzērājus atpakaļ negaidām!

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:39, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Turpini dzīvot savu mazo viesstrādnieku un melnstrādnieku dzīvīti savā Skotijā! Par tevi Latvija sen jau ir aizmirsusi un dzērājus atpakaļ negaidām!
A tu mizeli to ko Nezini neruna, stradaju liela kompanija Un esmu ietekmigs cilveks Tur! A tu mizeli nomizi man pazvanit pat tad kad es ieliku savu numuru šeit! Ej gulet a to rit skolu nogulesi!

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:41, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: A tu mizeli to ko Nezini neruna, stradaju liela kompanija Un esmu ietekmigs cilveks Tur! A tu mizeli nomizi man pazvanit pat tad kad es ieliku savu numuru šeit! Ej gulet a to rit skolu nogulesi!
''Un esmu ietekmigs cilveks Tur''
To tu vari teikt savai mammai, kad tev viņa zvana un prasa kā iet!
Es šādām muļķībām neticu!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:45, pirms 8 gadiem
Malači ,ka uzvarēja. Beidzot..Sacerēties,protams,nav vērts.Jaatcerās-tas ir Gibraltārs un pirmais puslaiks nebija diez ko izcils. Taču tas nemaina faktu,ka beidzot ir uzvara, ka ir bijusi rezulatīva spēle,skatami vārtu guvumi.Jāprot paņēmt pozitīvo un jācenšās novērst negatīvo.

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:51, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: ''Un esmu ietekmigs cilveks Tur''
To tu vari teikt savai mammai, kad tev viņa zvana un prasa kā iet!
Es šādām muļķībām neticu!
Teicu jau, uzzvani, parunasim, varbut sapratisi kas ir kas! tu jau tads propogandas lopsis esi ka uzskati ka latviesi uz Iriju Skotiju Angliju tiek izsutiti! Pilnigs idiots! tev vel dzive viss prieksa, sapratisi ko dzive nozime ;-)

  +4 [+] [-]

, 2016-03-30 00:51, pirms 8 gadiem
Domāju Pahars pēc pirmā puslaika neskopojās ar "komplimentiem" par rezultātu. Čaļi uzreiz izgāja ar citu spriganumu un degsmi un salika visu pa vietām. Otrais puslaiks pierādīja, ka protam spēlēt un gūt vārtus. Bumbas kontrole bija pilnīgi mūsējā un Gibraltāram nebija neviena bīstama sitiena. Tas priecē, tāpat kā rezultāts.

Apsveicu Janku ar diviem goliem izlasē, jāturpina šie goli krāt. Šabala arī savu iespēju iesist garām nepalaida. Dubram arī pirmais gols pieaugušo izlases rindās. Rezultāts mierīgi varēja būt arī 7-0, tāpēc prieks, ka mūsējie pierādīja savu pārākumu tik pārliecinoši.

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:51, pirms 8 gadiem
Mizelis malaletka! Hahaha

  -3 [+] [-]

, 2016-03-30 00:52, pirms 8 gadiem
reikons rakstīja: Domāju Pahars pēc pirmā puslaika neskopojās ar "komplimentiem" par rezultātu. Čaļi uzreiz izgāja ar citu spriganumu un degsmi un salika visu pa vietām. Otrais puslaiks pierādīja, ka protam spēlēt un gūt vārtus. Bumbas kontrole bija pilnīgi mūsējā un Gibraltāram nebija neviena bīstama sitiena. Tas priecē, tāpat kā rezultāts.

Apsveicu Janku ar diviem goliem izlasē, jāturpina šie goli krāt. Šabala arī savu iespēju iesist garām nepalaida. Dubram arī pirmais gols pieaugušo izlases rindās. Rezultāts mierīgi varēja būt arī 7-0, tāpēc prieks, ka mūsējie pierādīja savu pārākumu tik pārliecinoši.
tā golu krāšana arī šeit beigsies,ja vien tuvā nākotnē nav vēl kāda pārbaudene pret kādu no pundurvalstīm iecerēta. Baltijas kausā pa pakaļu dabūs

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:53, pirms 8 gadiem
Pret Andoru kvalifikācijā būs jāspēlē tāpat. Kad Jagodinskis nāca laukumā uz maiņu Gorkša vietā, Gibraltāra komentētāji viņu nosauca par "an absolute giant".

Viņi arī nekautrējās slavēt Latvijas izlases spēli 2. puslaikā.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-30 00:54, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: tā golu krāšana arī šeit beigsies,ja vien tuvā nākotnē nav vēl kāda pārbaudene pret kādu no pundurvalstīm iecerēta. Baltijas kausā pa pakaļu dabūs
Šī pārbaudene bija ar domu, ne jau tāpat vien. Kvalifikācijā būs jāspēlē pret Andoru, kas ir pundurvalsts ar līdzīgu futbola līmeni un pret kuru, gribot negribot, mums būs jāspēlē kā pirmajam numuram.

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:55, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Teicu jau, uzzvani, parunasim, varbut sapratisi kas ir kas! tu jau tads propogandas lopsis esi ka uzskati ka latviesi uz Iriju Skotiju Angliju tiek izsutiti! Pilnigs idiots! tev vel dzive viss prieksa, sapratisi ko dzive nozime ;-)
nevienam nepis tavs bazars emigrant

     [+] [-]

, 2016-03-30 00:56, pirms 8 gadiem
reikons rakstīja: Šī pārbaudene bija ar domu, ne jau tāpat vien. Kvalifikācijā būs jāspēlē pret Andoru, kas ir pundurvalsts ar līdzīgu futbola līmeni un pret kuru, gribot negribot, mums būs jāspēlē kā pirmajam numuram.
vai arī lai pirms LFF vēlēšanām rada ilūziju,ka viss ir kārtībā

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 00:59, pirms 8 gadiem
žēl

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 01:02, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: nevienam nepis tavs bazars emigrant
A tu bezdarbniek nejaucies kur nevajag a to slikti beigsies xaxaxa 😂

  +2 [+] [-]

, 2016-03-30 01:12, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: A tu bezdarbniek nejaucies kur nevajag a to slikti beigsies xaxaxa 😂
nu ja,paldies dievam,ka šādi domājošie ir prom no Latvijas un cerams,kad nekad vairs šeit nespers kāju

     [+] [-]

, 2016-03-30 01:13, pirms 8 gadiem
cowboys11 rakstīja: nu ja,paldies dievam,ka šādi domājošie ir prom no Latvijas un cerams,kad nekad vairs šeit nespers kāju
+1

     [+] [-]

, 2016-03-30 01:14, pirms 8 gadiem
Rezultaats priecee, bet domaaju, LV biezhaak vajadzeetu speeleet pret taada liimenja komandaam, lai varam maaciities speeleet ar bumbu, savaadaak, nu ir kaa ir mums ar to bumbas apstraadi, tehniku utt...

     [+] [-]

, 2016-03-30 01:23, pirms 8 gadiem
visi čīkst , viss slikti.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 01:24, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Rezultaats priecee, bet domaaju, LV biezhaak vajadzeetu speeleet pret taada liimenja komandaam, lai varam maaciities speeleet ar bumbu, savaadaak, nu ir kaa ir mums ar to bumbas apstraadi, tehniku utt...
tak šī spēle arī bija ar tādu domu , jo priekšā Lihtenšteina un Fēru salas , kas , manuprāt , ir uz pus galvu pārākas par Gibraltāru

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 01:28, pirms 8 gadiem
Tiko noskatijos Kolumbija-Ekvadora. Fantastika. Superfutbols, kāda tehnika, kombinācijas, piespēļu kultūra, vārti...Visu cieņu mūsu puišiem, bet viņiem līdz pasaules klasei, kā līdz Marsam.

     [+] [-]

, 2016-03-30 03:15, pirms 8 gadiem
Blin,naū laukuma,sitam futenī mežā..a viņiem tur vesels laukums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-30 07:42, pirms 8 gadiem
Zjuzins labi uznāca un sevi pierādīja.
Ikaunieks malacis, ka labi atrod vietu un beidzot kāds no izlases arī ir precīzs.
Karašausks malacis ar savu aktivitāti uztais;ija rezultātu daudz skaistāku.
Šabala tāds haļavčiks, tik veiksmīgi bumba caur pretiniekim izgāja
Nabaga Rudņevs, nu neiet... Izmisumu skatīties, kā beigās no attāluma plēš garām vārtiem. Bet pāris vārti uz tā, ka pretienieks pievērš lieluuzmanību viņam, ne citiem mūsējiem.
Pirmais puslaiks ar skumju saspēli un precizitāti.
Otrai puslaiks kā treniņš uz nogurušo pretinieku fona.

Prieks bija redzēt, kā mūsējie veido momentus, skumjas bija skatīties, kā realizācijas procents ir švaks. Cerams uz noskaņošanās rēķina.

     [+] [-]

, 2016-03-30 07:58, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Spēli neredzēju, bet lūzuma gols Jankam ar izrāvienu un labu first toch
Pase arī no Zuzes

Abi, ko Paharis nomainīja pa priekšu Trnavā...
Zjuzins kā raksta ir citreiz bijis labākā formā, Jankam aizsardzība nav stiprākā puse. Tad to 0:0 varbūt nenoturētu.
Izdevās labs uznāciens Zjuzinam un kontrasts uzbrukuma spēlē ar 1. puslaika diviem pussargiem bija redzams!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-30 08:26, pirms 8 gadiem
kegums rakstīja: Zjuzins labi uznāca un sevi pierādīja.
Ikaunieks malacis, ka labi atrod vietu un beidzot kāds no izlases arī ir precīzs.
Karašausks malacis ar savu aktivitāti uztais;ija rezultātu daudz skaistāku.
Šabala tāds haļavčiks, tik veiksmīgi bumba caur pretiniekim izgāja
Nabaga Rudņevs, nu neiet... Izmisumu skatīties, kā beigās no attāluma plēš garām vārtiem. Bet pāris vārti uz tā, ka pretienieks pievērš lieluuzmanību viņam, ne citiem mūsējiem.
Pirmais puslaiks ar skumju saspēli un precizitāti.
Otrai puslaiks kā treniņš uz nogurušo pretinieku fona.

Prieks bija redzēt, kā mūsējie veido momentus, skumjas bija skatīties, kā realizācijas procents ir švaks. Cerams uz noskaņošanās rēķina.
domāju, ka realizācijas procents ir mazs tikai dēļ tā, ka nav pietiekoši slīpētas prasmes (negribēju teikt, ka trūkst meistarības)

  +2 [+] [-]

, 2016-03-30 09:25, pirms 8 gadiem
kegums rakstīja: Zjuzins labi uznāca un sevi pierādīja.
Ikaunieks malacis, ka labi atrod vietu un beidzot kāds no izlases arī ir precīzs.
Karašausks malacis ar savu aktivitāti uztais;ija rezultātu daudz skaistāku.
Šabala tāds haļavčiks, tik veiksmīgi bumba caur pretiniekim izgāja
Nabaga Rudņevs, nu neiet... Izmisumu skatīties, kā beigās no attāluma plēš garām vārtiem. Bet pāris vārti uz tā, ka pretienieks pievērš lieluuzmanību viņam, ne citiem mūsējiem.
Pirmais puslaiks ar skumju saspēli un precizitāti.
Otrai puslaiks kā treniņš uz nogurušo pretinieku fona.

Prieks bija redzēt, kā mūsējie veido momentus, skumjas bija skatīties, kā realizācijas procents ir švaks. Cerams uz noskaņošanās rēķina.
Beidzot kāds sakarīgs komentārs par spēli.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-30 09:29, pirms 8 gadiem
Acīs krita Gabova hiperaktivitātes zemais efektivitātes procents. Tik daudz brāķa... Tāpat kā Tarasovam. Kapļi viņi ir, bet to precīzo piespēlīti arī gribētos redzēt.
Karašausks labāks par Šabalu visos elementos. Savas 10 minūtes nospēlēja zvērā.
Pirmajā puslaikā likās, ka izlasei pirmais treniņš kopā, otrais parādīja, ka varam spēlēt labi. Šķiet, ka pie saliedēšanas vēl stipri jāstrādā!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-30 11:19, pirms 8 gadiem
Cowboy, vel viens vidusskolnieks pokemons xaxaxa 😂

  -3 [+] [-]

, 2016-03-30 13:37, pirms 8 gadiem
Nu cmoon, atraduši ar ko lielīties un par ko priecāties. Kādreiz mēs ar turkiem, zviedriem sitāmies...ar Vāciju un Čehiju.EČ finālturnīrā...tagad priecājamies par uzvaru pār Gibraltāru...😆😆😆😆....Latvijas futbols ir p.akaļā....visu nost...labu ārzemju treneri nevis viduvējus spēlētājus....Dirku Advokātu piemēram...tāds izaudzinātu visus tur ātri...☺