Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Kādam var nepatikt realitāte, bet līmeņu atšķirība grupā ir liela"

Agris Suveizda

Kazakevičs: "Kādam var nepatikt realitāte, bet līmeņu atšķirība grupā ir liela"
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Latvijas futbola izlase savā laukumā atzina Velsas pārākumu (0:2) un šogad zaudējusi visās sešās spēlēs. Piedāvājam valstsvienības galvenā trenera Daiņa Kazakeviča sacīto pēc mača.

- Kādas ir domas par iedoto pendeli, neiedoto pendeli un Savaļnieka epizodi otrajos vārtos?
- Video vēl neesmu redzējis, bet no soliņa šķita, ka ja tiesnesis pieņēma lēmumu iedot 11 metrus pirmajā epizodē, tad otra epizode bija diezgan līdzīga – lai gan ne identiska. No soliņa pozīcijas šķita, ka bija pamats par to domāt vai vismaz skatīties VAR atkārtojumu. Bet neesmu liels fans apspriest tiesnešu lēmumus. Tīri emocionāli šķita, ka vairāki lēmumi bija diskutējami, bet es šos lēmumus nekādi nevaru ietekmēt. Tādās spēlēs, kur pretinieks ir spēcīgāks un visiem spēkiem mēģinām izlīdzināt spēli, ieķerties epizodēs, tiesāšanas stils un lēmumi var būt un arī ir izšķiroši. Bet to ietekmēt varu diezgan maz, tādēļ tam arī nepievēršu tik lielu uzmanību.

- Savaļnieka epizode, kas notika acu priekšā?
- Man šķita, ka neapšaubāms pārkāpums – bez diskusijām.

- Par rezultātu skaidrs, bet kāds ir vērtējums par spēles saturu?
- Ja skatās kopumā, vēl pirms cikla sākuma diezgan skaidri sapratu, ka mūs negaida viegls gads un ka visas spēles, ieskaitot pārbaudes spēles [Īrijā un Polijā], būs pret komandām, kuras ir vairāk vai mazāk, bet par mums stiprākas. Tā pati Velsa, kurai ir Premjerlīgas spēlētāji un kura spēlējusi iepriekšējos finālturnīros, ir ļoti nopietna pretiniece. Lai šādās spēlēs varētu pretendēt uz pozitīvu rezultātu, uz punktiem, mums ir vajadzīgs supermaksimums. Ja sadalām šo spēli divās daļās un runājam par pašatdevi, vēlmi uzvarēt divcīņās, enerģiju, aktivitāti, tad viss bija kārtībā un man puišiem nav nekā pārmetama.

Par lēmumiem…Pirmām kārtām teikšu, ka Velsai diezgan labi izdevās nospēlēt aizsardzības darbībās un uzvarēja divcīņas. Ja turkus varējām reāli nospiest fiziskās divcīņās, tad šo pārsvaru iegūt pret Velsu mums neizdevās. Mums diezgan labi izdevās momenti, kad paņēmām bumbu savā kontrolē un mainījām malas, kad bija pārejas ar pretējās malas aizsargiem un pussargiem un pēc centrējumiem sekoja vairāki bīstami momenti. Aizsardzības darbībās, kamēr paspējām spēlēt kontaktā un noslāpēt viņu ātrumu, viss bija kārtībā. Tiklīdz nepaspējām, pretinieki mūs vairākkārt noķēra, īpaši pirmajā puslaikā, diezgan brīvās pozīcijās, kad nebijām kompakti, bet arī mūsu ideja un sastāvs kopumā tika izvēlēts vairāk uzbrūkošs – ar domu, ka gribējām gūt vārtus, kas diemžēl neizdevās. Nenožēloju sastāva vai taktikas izvēli, bet mums pietrūka meistarības, lai punktiem šajā spēlē būtu tuvāk, nekā tas sanāca laukumā.

- Minēji vēlmi uzvarēt divcīņās, bet kā bija ar pašu uzvarēšanu divcīņās – vai Velsas aizsargu trio gaisa divcīņās apēda mūsu uzbrucēju duetu?
- Jā, mums neizdevās uzvarēt divcīņās. Jāskatās vēl statistika, bet tīri vizuāli izskatījās, ka īpaši gaisā, kur citkārt bijām diezgan spēcīgi, velsieši nospēlēja ļoti labi. Tajos brīžos pietrūka vertikālas spēles starp līnijām aiz mugurām – nevis dot divcīņās, bet gan [aiz muguras]. Brīžiem piedāvājumi nebija slikti, bet ar bumbu esošie spēlētāji nospēlēja lieku piespēli atpakaļ, nevis reaģēja, izmantojot brīdi, kad pretinieki vēl nebija labā aizsardzības blokā. Kad pirmajā puslaikā aizgāja vertikālās piespēles pusflangos, mums izdevās kontrolēt bumbu viņu laukuma pusē – ja uzspēja mūsu otrais temps, tad bija varianti.

- Sastāva izmaiņas – vārtos Ozols, aizsardzības malā Cigaņiks, pamatsastāvā arī Krollis. Kādi bija izmaiņu iemesli, un cik labi tās sanāca?
- Par vārtsargu skaidrs – iepriekšējā spēlē ielaidām piecus vārtus un trijās spēlēs ar Nilu [Puriņu] pamatsastāvā palikām bez punktiem un ielaidām desmit vārtus. Jau nometnes gaitā gan pirms pirmās, gan otrās spēles skatījāmies, kāds ir vārtsargu stāvoklis. Un, kā jau teicu, mums šobrīd diemžēl nav skaidri izkristalizējies, kurš ir izlases pirmais numurs. Cīņa starp Nilu un Robertu notiek, un pēc pirmās spēles nolēmām dot iespēju Robertam – uzskatu, ka viņš to pilnībā attaisnoja, vairākkārt izglāba un nospēlēja veiksmīgi.

Par Andreja [{Cigaņika] spēlēšanu kreisajā malā: kā jau teicu, ideja šodien bija tāda, ka gribējām vairāk spēlēt ar bumbu. Līdz ar to bija izvēle, ka Jānis Ikaunieks vairāk spēlēs starp līnijām un būs Andrejs – ar kreiso kāju spēlējošs malējais spēlētājs. Saprotot riskus par, piemēram, [pretinieku] lielu uzsvaru uz diagonālo spēli, bet domāju, ka Andrejs ar savām funkcijām tika galā diezgan labi un attiecīgā doma arī normāli nostrādāja. Par Raimondu [Krolli]: nolēmām, ka spēlēsim ar diviem uzbrucējiem un ar šo uzbrucēju pāri mēģināsim nosegt viņu trīs centra aizsargus. Tādēļ izvēle par labu Raimondam bija acīmredzama. Uzbrucējiem lielu darba apjomu nācās veikt arī bez bumbas, bet nevaru teikt, ka būtu vīlies Raimonda sniegumā. Negūto vārtu dēļ pilnībā apmierināts ar uzbrucēju sniegumu nevaru būt, bet man šķiet, ka arī viņš kopumā nospēlēja pietiekami cienīgu spēli.

- Vai pareizi nolasu, ka Andrejs šajā pozīcijā vairāk noder spēlēs, kurās ceram būt ar bumbu vairāk, bet ne tādās spēlēs kā Rijekā, kur nākas ilgstoši spēlēt savā aizsardzības zonā?
- Vēl varbūt būtu jāskatās no tās puses, kāda ir malējā aizsarga un malējā pussarga pāra summārā stilistika un spēku samērs, cik labi viņi ir bumbas atņemšanā. Tas varētu būt akcents. Rijekā izvēlējāmies Vladu Sorokinu un Andreju Cigaņiku, kas kopsummā pret jebkuru citu pāri bija labāks bumbas atņemšanā. Andrejs kā pussargs un līdz ar to aizsarga pozīcijā vairs nebija daudz citu izvēles iespēju. Šeit tomēr gribējām ar bumbu spēlēt vairāk [nekā Horvātijā], un līdz ar to Andreja spēle aizsardzībā un Jāņa spēle pussargu līnijā tika izskatīta kā labs risinājums. Kopumā nevaru teikt, ka pie šādas izvēles nepaliksim arī tajās spēlēs, kurās pretinieki dominēs vairāk [nekā to darīja Velsa]. Tā tas var būt arī nākotnē, bet tas būs atkarīgs no izvēles iespējām.

- Vārtsarga maiņa bija vārtsargu trenera vai galvenā trenera lēmums?
- Tas bija diezgan vienbalsīgs treneru štāba lēmums, nekādu lielu domstarpību nebija. Tas bija gan mans, gan treneru štāba lēmums – šajā ziņā bijām vienisprātis par izvēli. Roberts arī sevi diezgan labi parādīja treniņos – skatījāmies, vērtējām. Atšķirībā no iepriekšējās nometnes, kad viņš funkcionāli izskatījās ne tik labi.

- Vienīgās spēlētāju maiņas bija 86. minūtē, vēlas maiņas arī Rijekā. Tas liecina par to, cik ļoti rezervisti atpaliek no pamatsastāva?
- Šobrīd vairāk jā (nopūta).

- Ja pareizi pamanīju, Sorokins divreiz tika saukts uz maiņu, bet tā arī neizgāja.
- Bija jautājums par Robertu Savaļnieku, kurš teica, ka viņam, iespējams, būs vajadzīga maiņa, bet pēc tam deva signālu, ka ir gatavs turpināt. Otrajā reizē jau bija kompensācijas laiks, sekoja tieši tā kļūda – nolēmām maiņu vairs neveikt, bija palikušas 30 sekundes.

- Pēc iepriekšējās spēles kolēģi trenerim un spēlētājiem daudz jautāja par pārkāpumu, agresivitātes trūkumu, bet šajā spēlē sanāca pat sešas dzeltenās kartītes, Ikauniekam vēl skatījās iespējamu sarkano, Toberam būs jāizlaiž nākamais mačs. Vai tāds bija akcents pirms spēles, un vai šajā ziņā pat nesanāca pārcensties?
- Ja neesam agresīvi un aktīvi, kas tad ir mūsu ieroči pret tāda līmeņa spēlētājiem un tāda līmeņa komandām?! Mums daudz ieroču meistarības ziņā šobrīd nav – šobrīd! Lai arī saprotu, ka līdzjutēji no mums gaida punktus un nav apmierināti ar nulli turnīra tabulā, objektīvi tāda ir situācija. Neviena punkta piecās spēlēs nav labi, jo daudzās spēlēs bijām tuvu, bet nevarējām paņemt, bet objektīvi katrā no tām spēlēm pretinieks arī ir objektīvi spēcīgāks. Mūsu vienīgais variants ir tad, ja spēlējam ļoti organizēti, ļoti agresīvi, izdarām fizisku spiedienu uz pretinieku un realizējam savus momentus. Runājot par kartītēm un pārkāpumiem, tā ir blakus parādība tam, ka spēlējām agresīvi, bet – bet! – ne visas kartītes tādas bija. Viena, divas kartītes bija diskutablas gan no tā viedokļa, kādēļ tika iedotas, gan arī no tā, kā tajās situācijās nospēlējām. Nevaru teikt, ka visas kartītes atbilda tam, ko gribētu redzēt laukumā, bet emocijās, spēles nervā citreiz tā var gadīties.

- Runājot par trumpjiem, parasti par tām ir sauktas standartsituācijas, bet mums bija gandrīz pieci puslaiki bez stūra sitieniem un arī bez tiem maz citu standartsituāciju. Kā pietrūkst, lai tās nopelnītu?
- Pirmām kārtām pietrūkst agresīvākas malējo spēlētāju spēles, apspēlēšanas, centrējumu. Ja Rijekā spēles scenārijs bija tāds, ka pretinieks pilnībā dominēja, tad Armēnijā un arī šodien tas bija malējo spēlētāju agresijas jautājums. Mums ir jāspēlē agresīvāk, jāmeklē centrējumu iespējas, tad pretinieki tos bloķē. Standartsituācijas ir vienas no mūsu iespējām gūt vārtus, un tas ir akcents arī pirms spēlēm – arī pirms šodienas spēles runājām gan par aizsardzības, gan uzbrukuma standartiem. Tas diezgan bieži ir saistīts ar modeli, ka pretinieks ir spēcīgāks, nosēdina mūsu malējos spēlētājus zemāk un ka mūsu izejas pozīcijas ir par zemu – ne vienmēr malējiem izdodas pēc tam agresīvi nospēlēt uzbrukuma trešdaļā.

- Velsas preses konferencē gan no trenera, gan žurnālistu puses tika izcelts spiediens viņu izlasei iepriekšējo rezultātu dēļ. Mēs šogad esam zaudējuši visos sešos mačos un uzvarējuši neesam jau desmit spēlēs pēc kārtas, ja neskaita Baltijas kausa pendeles. Vai ir jūtams spiediens, un vai ir redzama gaisma tuneļa galā?
- Varu pateikt tā – kādam tā atbilde varbūt ļoti nepatiks, bet es pats esmu pietiekami mierīgs un zinu, ka mēs, treneru štābs kopā ar spēlētājiem, darām diezgan labu darbu. Kādam varbūt nepatīk un objektīvi negribas atzīt realitāti, ka starpība starp mūsu spēlētāju līmeni un pretiniekiem ir diezgan liela. Arī šodien, ja skatāmies laukumā, saprotam, ka tās ir divu dažādu klašu komandas. Skaidrs, ka tas nenozīmē, ka konkrētā spēlē nevaram un nevajag cīnīties par punktiem, bet es parasti nedzīvoju iedomu pasaulē vai baigā mediju telpā. Skaidrs, ka man, ejot nost no laukuma, nebija patīkami dzirdēt līdzjutēju sacīto [izskanēja saukļi par atkāpšanos - A.S.], un emocionāli es viņus droši vien saprotu, bet, paskatoties no otras puses, tas, ko mēs varam darīt, ir maksimāli labi darīt savu darbu, varam censties situāciju labot un nākamajās nometnēs sameklēt iespējas izcīnīt punktus.

Kā jau teicu pirms šā gada sākuma, man ļoti lielu ilūziju šā gada kontekstā, balstoties uz spēku samēriem, nebija. Ja kāds reāli, tā pavisam godīgi uzskata, ka šodienas spēlē vai spēlē Kārdifā, vai spēlē Rijekā mums būtu reāls pienākums ņemt punktus – tieši pienākums, nevis iespēja -, tad…tā var uzskatīt. Tā ka, runājot par spiedienu, es uz to visu skatos ļoti mierīgi. Ja kaut kādā brīdī mūsu federācijas vadība uzskatīs, ka strādājam slikti un ir jāmaina treneris, tad tāds ir katra trenera liktenis. Kaut kad viņš sāk strādāt un kaut kad beidz. Sliktākais, ko treneris var sākt darīt, ir krist panikā, uztraukties un nedarīt labi savu darbu vai pārvelt vainu uz kaut ko citu. Tāpēc šajā ziņā uz to skatos pilnīgi mierīgi. Esmu gatavs turpināt darbu, esmu gatavs arī tam, ja būs arī kādi citi mana darba vērtējumi – tas neesmu es, kurš šo lēmumu pieņems. No savas puses varu pateikt tikai to, ka gan es, gan mana treneru komanda, gan spēlētāji ir gatavi turpināt darbu, kļūt spēcīgākiem, katrā spēlē izlikt maksimumu, kas mums ir. Ja šis maksimums izskatās par maz, tad droši vien var nākt arī kāds cits un parādīt citu maksimumu. Tāda ir mana pozīcija šajā sakarā.

- Ņemot vērā spēku samērus, vai būtu atbilstošs vērtējums, ka bijušas divas normālas spēles pret Velsu, laba spēle pret Turciju, bezcerīga spēle Rijekā un slikta snieguma, normālāka rezultāta ziņā Erevānā?
- Piekrītu, jā. Tas tā arī ir. Rijekā spēku samērs mūsu esošajā situācijā bija diezgan nospiedošs. Lai gan arī tur varējām nospēlēt labāku spēli, bet mēs tur nenospēlējām labu spēli. Varu piekrist, ka mums bija ļoti laba spēle pret turkiem, divas labas spēles pret Velsu, vāja spēle Armēnijā un, jā, arī vāja spēle pret horvātiem. Tas tā reāli arī bija.

- Kāda bija situācija ar spēlētāju veselību – vai bija spēlētāji, kuri bija zem jautājuma zīmes, vai bija kādas traumas šodienas spēlē?
- Normālā situācijā katrā spēlē ir kāds, kurš ir zem jautājuma zīmes. Varu pateikt tikai vienu – man ir komplimenti spēlētājiem, kuri izlases rindās ir gatavi laukumā atdot visus spēkus. Esmu gatavs uz sevi uzņemt negācijas un to, ka kādam varu patikt, kādam varu nepatikt, kādam neattaisnot cerības, kādam attaisnot, bet es redzu, ka šie puiši laukumā atstāj visu, ko viņi šobrīd ir spējīgi. Skaidrs, ka katram droši vien kaut kāda rezerve ir vienmēr, bet kopumā gan šajā, gan iepriekšējās nometnēs redzu, ka arī tie puiši, kuru spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, [atdod visu]. Citreiz ir arī tādi gadījumi, kuros klubi izdara nekaunīgu spiedienu uz saviem spēlētājiem, lai viņi sevi pataupa.

- Vietējie vai ārzemju?
- Nav būtiski – šajos trijos gados situācijas bijušas dažādas. Skaidrs, ka viņu pamatdarbs ir klubs, bet man tas šķiet smieklīgi, ka klubs, kas grib vinnēt kaut ko lielu, savam spēlētājam saka: "Zin' kā, šajā spēlē izlases rindās labāk pasaki, ka nespēlēsi, vai pataupi sevi. Un pēc tam mums gan būs baigais mačs!" Jo es vienmēr saviem spēlētājiem vaicāju, vai es kā izlases treneris kādreiz pirms izlases nometnes pat tad, kad jums jāspēlē pret vislielāko pastarīti, esmu jums zvanījis un teicis – pataupies, draudziņ, tev pēc trim dienām ir izlases nometne! Un tad es tā domāju, jo mums ir vajadzīgi spēcīgi spēlētāji, kad dzirdu tādus vārdus, brīžiem brīnos par profesionālo līmeni un latiņu, kuru gribam pacelt. Jo puišu latiņa mums ir jāceļ kopā – gan klubiem, gan izlasei. Puišiem kā izlases treneris gribu izteikt lielus komplimentus, jo visi šie puiši ir gatavi sisties un laukumā atdot visus spēkus par karogu, par valsti. Šajā ziņā viņi ir lieli malači.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:50, pirms 8 mēnešiem
Ko viņš darīs atkāpjoties? Viņš nevienam nekur nav vajadzīgs, darbi runā paši pa sevi! Šobrīd pats sevi iecēlis un pats vada visu jaunatni, pateicoties viņam futbols LV nebūs 10-15 gadus

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:50, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: ko dara? tēlo treneri un saņem lielu algu, atceries ka viņam ir iedots līgums, kurā neizdevīgi to lauzt....ieliktenim ar šļušku viss ir sakārtots....
Oj jopcik..vai tad ar Stojanoviču bija savādāk?kad lauza līgumu,tad tika izmaksāta pilnīgi visa alga.tā ka te Ļaška iet pa prieksgājēju iemītu tacinu🤣

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:53, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Pirmkārt, tādu ir bijis vairāk nekā saprašanas.
Otrkārt, ne tur atrodas "problēmas risinājums".
Un kur tad tas risinājums atrodas?labprat izlasīšu nopietnu rakstu par šo tēmu.iztirzājot Latvijas futbola realitātes un piedāvājot konkretus risinājumus.
Tikai rakstam jabūt pa īsto..jo varbut ne tik daudz ka Tu,bet sur tur kaut ko zinu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:54, pirms 8 mēnešiem
55555555 rakstīja: Oj jopcik..vai tad ar Stojanoviču bija savādāk?kad lauza līgumu,tad tika izmaksāta pilnīgi visa alga.tā ka te Ļaška iet pa prieksgājēju iemītu tacinu🤣
un kur es saku ka Stojanovičam nebija kompensācijas?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:56, pirms 8 mēnešiem
karoče ,es esmu mierīgs,spēlētāji nekam nederīgi..ļaujiet man sildīt pakaļu tālāk ,ko pip.sāties...

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:56, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: un kur es saku ka Stojanovičam nebija kompensācijas?
Var redzēt, ka cilvēki domā tikai par naudu!
Kāds vēl rezultāts!
Atlaidīs, tad atkal kompensācija jāmaksā un dalīšanai paliks mazāk

Basketbola izlase arī šitā ietaupīja un palika bez PČ 2019, Eurobasket 2022!

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:57, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: un kur es saku ka Stojanovičam nebija kompensācijas?
Izlasot Tavu komentaru rodas iespaids ka iepriekšējie treneri laužot līgumu tika patriekti pliki un nabagi.A vot Ļaška izdomaja baigo racuhu-kompensāciju trenerim atlaišanas gadījumā.
Kazakeviča līgums ne ar ko neatsķiras no iepriekšējā trenera līgumiem.tikai to arī gribēju pateikt.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-12 13:00, pirms 8 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Kad bija mums ārzemju treneris, tad pieņēmām Daini, jo redz ārzemju treneri nepazīst mūsu spēlētājus un šajā, zemajā līmenī, pietikšot ar "vietējo dīķi pazīstošu" vietējo treneri, caur kura rokām U-21 līmenī visi spēlētāji reiz jau gājuši.

It kā jau argumentēti un skaisti. Tā teikt - varēja vnk. piekrist vai nepiekrist. Bet argumentēti bija.

Tagad, pēc vairākiem gadiem, redzam, kā esam aizdzīvojušies skarbā realitātē jeb uz otru grāvi, kur trenerim ir īpaši mīluļi Emša izskatā, par kuru tiek domāts, ka izsaucot no Norvēģijas 2.līgas un uzsūtot laukumā pret Modriču, nu būs baigais rezultāts, nevis kultūršoks Emsim.
Un arī īpaši grēkāži labākajās Dešāma tradīcijās.
Mūsu bagātais futbols - paskaties uz izlases galveno treneri "ar greizu aci" un durvis uz izlasi ciet. (es te ne tikai abus dzērājus domāju, bet arī to pašu Jagodinski).
Ne tikai tas, būsi pārāk kritisks, tad kā žurnālists nevaresi vizinaties uz izbraukuma spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 13:00, pirms 8 mēnešiem
55555555 rakstīja: Izlasot Tavu komentaru rodas iespaids ka iepriekšējie treneri laužot līgumu tika patriekti pliki un nabagi.A vot Ļaška izdomaja baigo racuhu-kompensāciju trenerim atlaišanas gadījumā.
Kazakeviča līgums ne ar ko neatsķiras no iepriekšējā trenera līgumiem.tikai to arī gribēju pateikt.
treneriem bija, arī Starkovam, par Paharu neatceros un nav svarīgi. daiņelis nav treneris

     [+] [-]

, 2023-09-12 13:02, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Pirmkārt, tādu ir bijis vairāk nekā saprašanas.
Otrkārt, ne tur atrodas "problēmas risinājums".
Ok, gaidām izmocītu 0-0 pret Armēniju cikla beigās un sitam plaukstas.

     [+] [-]

, 2023-09-12 13:03, pirms 8 mēnešiem
Bet esam domās līdzīgi, šis treneris, ja tā var viņu saukt, ir apsmiekls valstij. Un nekas nemainīsies jo tāda filozofija, visi pārāki par mums. Bet tā nav, ir pašiem jāspēlē, nevis jāatsitas, kā treneris grib. 0:0 nekad nebūs labs rezultāts, labāk 2:2

  +3 [+] [-]

, 2023-09-12 13:06, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, gaidām izmocītu 0-0 pret Armēniju cikla beigās un sitam plaukstas.
Tur jau tad būs jārīko svinības pie Brīvības pieminekļa!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 13:08, pirms 8 mēnešiem
roko rakstīja: Bet esam domās līdzīgi, šis treneris, ja tā var viņu saukt, ir apsmiekls valstij. Un nekas nemainīsies jo tāda filozofija, visi pārāki par mums. Bet tā nav, ir pašiem jāspēlē, nevis jāatsitas, kā treneris grib. 0:0 nekad nebūs labs rezultāts, labāk 2:2
Treneris arī var augt, bet ja pret Andoru, Moldovu to varēja uzskatīt par nejaušību un vēl mācās, tad šīs 2 spēles jau parādīja, ka tā nav nejaušība, bet drīzāk likumsakarība!

Trenerim vēl jāiet kursos, ne jāmācās uz izlases rēķina!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 13:12, pirms 8 mēnešiem
Arī basketbola, hokeja izlasēs bija treneri, kas mācījās uz izlases rēķina, bet viņi visi tika ātri atbrīvoti!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 13:31, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, gaidām izmocītu 0-0 pret Armēniju cikla beigās un sitam plaukstas.
Vai es tā kaut reizi esmu teicis? Esmu publiski arī minējis, ka, piemēram, arī 1 un 2 punkti nebūs pieņemami. Tik viegli kaut ko pagrābt, kaut ko paņirgāties, sagrozīt teikto.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-12 13:33, pirms 8 mēnešiem
Var jau visādi apsaukāt daini, bet vienu labu darbu viņš izdarīja- izveidoja Latvijas izlasi, no tiem spēlētājiem kādi pieejami. Tās agrākās izlases , kur gandrīz nedzirdēja latviešu valodu, viss notika svešvalodā un bija tikai daži latviešu spēlētāji nekādi neatgādināja nacionālo valsts izlasi. Un rezultāti jau nebija labāki kā Daiņa izlasei. Tāpat kāsa bieži 0-5(Gruzijai), 0-6(Holandei) u.t.t. Ja gribam ātru rezultātu vajag varbūt naturalizēt kādu diebvidamerikāni. ja krievus var, dažiem iedeva pat pilsonību par īpašiem nopelniem? kur viņi ir un ko paveica? tad kāpēc ne kādu brazīlieti, vai afrikāni? Protams labs spēlētājs arī attiecīgi maksās. Naturalizēti spēlētāji arvien biežāk pat parādās augsta līmeņa valstu komandās. Un tādu tīru nacionālu izlašu , diemžēl, kļust arvien mazāk. Vēl ir nedaudz izņēmumi- Dienvidamerikas komandas, Japāna,vēl samērā daudzas Eiropas komandas- Spānija, Itālija, Turcija, Grieķija, Polija, Islande. . . bet arvien biežāk pat tajās parādās kāds moris, vai latino.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-12 13:40, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vai es tā kaut reizi esmu teicis? Esmu publiski arī minējis, ka, piemēram, arī 1 un 2 punkti nebūs pieņemami. Tik viegli kaut ko pagrābt, kaut ko paņirgāties, sagrozīt teikto.

Paklau, Tu nopietni man brauc augumā par ņirgāšanos? Iesaku uzmanīgi palasit komentārus pēc izlases spēlēm, tur redzesi ņirgāšanos.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 13:41, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, gaidām izmocītu 0-0 pret Armēniju cikla beigās un sitam plaukstas.
"Pēdējā spēlē jau redzams uzlabojums salīdzinājumā ar cikla sākuma"...
...
Nākamais cikls, 0:3 pret kazahiem (nu kā piemērs) Nāciju līgā un sākam visu "progresu" no sākuma 👍

Tā Dainis varēs uzstādīt kaut kādu Eiropas rekordu pie izlases grožiem pavadītā laika ziņā, piekrītu.

     [+] [-]

, 2023-09-12 13:47, pirms 8 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: "Pēdējā spēlē jau redzams uzlabojums salīdzinājumā ar cikla sākuma"...
...
Nākamais cikls, 0:3 pret kazahiem (nu kā piemērs) Nāciju līgā un sākam visu "progresu" no sākuma 👍

Tā Dainis varēs uzstādīt kaut kādu Eiropas rekordu pie izlases grožiem pavadītā laika ziņā, piekrītu.
Kazahstāna pārāk ciets rieksts, tikusi uz B līgu.

     [+] [-]

, 2023-09-12 13:52, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vai es tā kaut reizi esmu teicis? Esmu publiski arī minējis, ka, piemēram, arī 1 un 2 punkti nebūs pieņemami. Tik viegli kaut ko pagrābt, kaut ko paņirgāties, sagrozīt teikto.
Es nedomāju, ka par Tevi ņirgājas.
Ņirgājas, diemžēl par galveno treneri un, vēl jo vairāk diemžēl - absolūti par visu izlasi kā kopumu.

Faktiski, var teikt, ka līdzjutēji sāk pieprasīt "skalpu".
Tu, līdzīgi kā tas notiek Anglijā, Spānijā utt., vari būt tas žurnālists, kurš šo "skalpa piepraījuma" ultimātu ienes un noliek trenerim uz galda preses konferencē, vai arī "uķi puķi" stilā luncināties. Ja būs 0 punkti, vai 1 samocīts punkts beigās šajā ciklā, nav tur ko beigās luncināties. Jebkurš cits treneri ņemtu un atlaistu. Ar garantijām gandrīz jebkurš cits. Domāju, ka Tu patiesībā pats to saproti.

     [+] [-]

, 2023-09-12 13:54, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paklau, Tu nopietni man brauc augumā par ņirgāšanos? Iesaku uzmanīgi palasit komentārus pēc izlases spēlēm, tur redzesi ņirgāšanos.
Tad droši vien pārpratu, atvainojos.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-12 14:07, pirms 8 mēnešiem
Treneri paņēma pie izlases stūres, jo uzvarēja Beļģiju ar 1-0(u21 izlasē)!
Arī Moldova ir uzvarējusi Belģiju ar 1-0 (u21)!
Viena spēle nav nekāds rādījums, jo ar vienu spēli nevar nekur tikt!

  +4 [+] [-]

, 2023-09-12 14:24, pirms 8 mēnešiem
Es nezinu - vai es te kaut ko nesaprotu, bet nu šī Daiņa atbilde šķiet ļoti dīvaina:
"- Vienīgās spēlētāju maiņas bija 86. minūtē, vēlas maiņas arī Rijekā. Tas liecina par to, cik ļoti rezervisti atpaliek no pamatsastāva?
- Šobrīd vairāk jā (nopūta)."
Vai tiešām virslīgā daudz vārtus guvušais Regža ir tik jūtami sliktāks par Nīderlandes 2.pēc spēka līgas rezervista? Vai tiešām Toņiševs ir tik jūtami sliktāks par līdzīgās pozīcijās spēlējošajiem Savaļnieka, Sorokina? Balodis par Dubru utt. utt. Kaut kā šķiet, ka tas pats Morozs vai Stipičs maiņas citādi būtu veidojis. Bet mums te treneru korpusā visādi Pučinski, kura galvenās atziņas bija "izturēt" - "izturēt" pretinieku diktētu spēli un taktiku..

  -1 [+] [-]

, 2023-09-12 14:29, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Vai es tā kaut reizi esmu teicis? Esmu publiski arī minējis, ka, piemēram, arī 1 un 2 punkti nebūs pieņemami. Tik viegli kaut ko pagrābt, kaut ko paņirgāties, sagrozīt teikto.
Edmund.lūdzu konkretizē no kyras komandas mums šinī grupā stabili jāņem punkti.vakar ar troļļiem secinājam ka prasīt punktus pret Armēniju ir utopija.kas tad jaņem?Velsa?Horvātija?vai kas.
Un tad top smuks rakstiņš kurā žurnalists Edmunds Novivkis pa panktiņam iztirzā kā un kāpēc mums jāņem obligati punkti šinī kvalifikacijas grupā😉

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 15:10, pirms 8 mēnešiem
ja trenera vietā funkcionārs/ ja reālista vietā utoPists

     [+] [-]

, 2023-09-12 15:19, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Tad droši vien pārpratu, atvainojos.
Viss ok! Gadās.

     [+] [-]

, 2023-09-12 15:25, pirms 8 mēnešiem
55555555 rakstīja: Edmund.lūdzu konkretizē no kyras komandas mums šinī grupā stabili jāņem punkti.vakar ar troļļiem secinājam ka prasīt punktus pret Armēniju ir utopija.kas tad jaņem?Velsa?Horvātija?vai kas.
Un tad top smuks rakstiņš kurā žurnalists Edmunds Novivkis pa panktiņam iztirzā kā un kāpēc mums jāņem obligati punkti šinī kvalifikacijas grupā😉
Jebkurā spēlē ir izredzes ņemt punktus - pret Horvātiju mazākas, pret Armēniju un Velsu lielākas, taču katru reizi ir kaut kādi procenti mūsu pusē. Tas, ka tu esi nefavorīts visās spēlēs, nenozīmē, ka tev visās spēlēs ir jāzaudē. Pārvēršot bukmeikeru koeficientus līdzšinējās 5 spēlēs sagaidāmajos punktos, tīri statistiski Latvijai pašlaik bija jābūt 2.5 punktiem. Tātad 2-3 neizšķirtiem vai 1 uzvarai.

     [+] [-]

, 2023-09-12 15:30, pirms 8 mēnešiem
Tīri rotaļai: uzmest uz metamā kauliņa tieši skaitli 5 ir maza varbūtība (1/6). Taču, ja tu metīsi, piemēram, 10 reizes, tad varbūtība, ka ne reizi neizkritīs 5, ir tikai 16%.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-12 15:39, pirms 8 mēnešiem
Kā trenerim novelt vainu uz saviem spēlētājiem? Pretīgi un zemiski.
Piekrītu viedoklim, ka Kazakēvičam vajag atkāpties vai atlaist.
Nav cīņasspara, visas spēles zaudētas, bet spēlētāju rotācija nenotiek. Izlase ir sūdos vai purvā līdz ausīm (kā Jums labāk patīk), bet nekas netiek mainīts.

Rezervisti atpaliek no pamatsastāva? Būtu vēl sliktāk par 0:5 Horvātijai un 0:2 Velsai?
Nemaz nedod iespēju pārējiem spēlētājiem.
Izlaida Eduards Daskevics un sevis atvēlētājā laikā vismaz izrādīja vēlmi cīnīties. Noteikti ir vēl citi tādi spēlētāji.

Bet tā vietā, Uldriķis spēlē līdz 85min un knapi staigā jau pie 60-70min.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-12 15:41, pirms 8 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Kopumā, domāju, ka izlase ir tikai fasāde visam mūsu futbola stulbumam.
Funkcionāri jauniešu un amatieru futbolā masveidā darbojas procesa, nevis rezultāta pēc. Viena liela naudas apsaimniekošanas mašīna. Atceros, ka iepriekšējās prezidenta vēlēšanās googlē metu daudzus no LFF biedriem, kuri bija norādīti kā futbola skolas. Iepretim vairākiem malačiem un sava aroda darītājiem (sanākt var labāk, vai sliktāk) kā piemēram tādiem mazāk zināmiem "Alberts", pretī tur ir tādi ieraksti, par kuriem neatrast absolūti neko.

Mums ir daudzi, kuriem tas futbols tiešām rūp.
Un tikpat daudzi, kuriem dienas beigās patiesībā ir piekāst, vai no viņa darba reāli bijusi jebkāda jēga kādam, izņemot viņu pašu.

Bet šāda te čīkstēšana kā es te tagad daru ir neauglīga. Tādēļ - nedaudz jau var - pāris komentārus. Bet pēcāk vairs negribas par to pat domāt. Lai viņi visi savos mēslos sapūst dīkdieņi.
Ja nav ieroču, lai kaut ko sāktu šūpot, tad šim nav jēgas.
Ļašenko tur pie stūres ir tieši dēļ tā, lai viss būtu tāpat, kā bijis gadiem.
Oi, ierunājās Kaimiņa un Gobzema elektorāts! Ne tev Latvija, ne viņas futbols rūp! Lasies no kurienes ieradies. Aiz anonīma vārda taisīt gudru ģīmi nav māksla, tev toč nē. Tādus kā tu vajag sist un slānīt, lai mūsu sabiedrībā muļķības nerunā.
Slēpts komentārs: KDubriks

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 16:32, pirms 8 mēnešiem
Euro 2000, Euro 2004 ciklos pamatā gāja vairāki futbolisti no Anglijas 3 līgas un spēlēja labi!

Savukārt 2002 pč cikls!
Līmeņa atšķirības ar šā brīža Velsas un tā brīža Skotijas izlasēm bija lielas, bet visi centās un spēlēja.

Latvia 0–1 Scotland

Scotland 2–1 Latvia

Tikai treneris atkāpās pēc 2002 neveiksmīgā cikla(6 spēlēs neviens punkts), bet kāds visticamāk turpinās sēdēt!

     [+] [-]

, 2023-09-12 16:47, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Euro 2000, Euro 2004 ciklos pamatā gāja vairāki futbolisti no Anglijas 3 līgas un spēlēja labi!

Savukārt 2002 pč cikls!
Līmeņa atšķirības ar šā brīža Velsas un tā brīža Skotijas izlasēm bija lielas, bet visi centās un spēlēja.



Latvia 0–1 Scotland


Scotland 2–1 Latvia

Tikai treneris atkāpās pēc 2002 neveiksmīgā cikla(6 spēlēs neviens punkts), bet kāds visticamāk turpinās sēdēt!
Džonsons atkāpās pēc neizšķirta ar Sanmarīno. Tu neatceries, kāda bija grupa, vai arī speciāli neskaitiji šīs 2 spēles? Astafjevs uzspēlēja ari Anglijas pēc spēka 4.līgā tajā laikā.

     [+] [-]

, 2023-09-12 16:51, pirms 8 mēnešiem
Vai tad vel Dainuks neatkapas? Es jau cereju, ka pratiisiem pec karteja zagja...arprac

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 17:43, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Džonsons atkāpās pēc neizšķirta ar Sanmarīno. Tu neatceries, kāda bija grupa, vai arī speciāli neskaitiji šīs 2 spēles? Astafjevs uzspēlēja ari Anglijas pēc spēka 4.līgā tajā laikā.
Es tiešām neatceros un šķiet, ka nemaz neskatījos to 2002 ciklu, bet to atceros, ka lasīju, ka spēlētāji daudzi sēdēja rezervē vai spēlēja pēc spēka zemās līgās!

Trenera uzdevums nav konstatēt faktu vai pierādīt faktus, bet darīt visu, lai laukumā tas līmenis izlīdzinātos!

Pēdējā gada griezumā nevienā spēlē to neesmu redzējis 90 minūšu garumā! ir atsevišķi spēles momenti un tas arī viss!