Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kazakevičs: "Kādam var nepatikt realitāte, bet līmeņu atšķirība grupā ir liela"

Agris Suveizda

Kazakevičs: "Kādam var nepatikt realitāte, bet līmeņu atšķirība grupā ir liela"
Dainis Kazakevičs. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Latvijas futbola izlase savā laukumā atzina Velsas pārākumu (0:2) un šogad zaudējusi visās sešās spēlēs. Piedāvājam valstsvienības galvenā trenera Daiņa Kazakeviča sacīto pēc mača.

- Kādas ir domas par iedoto pendeli, neiedoto pendeli un Savaļnieka epizodi otrajos vārtos?
- Video vēl neesmu redzējis, bet no soliņa šķita, ka ja tiesnesis pieņēma lēmumu iedot 11 metrus pirmajā epizodē, tad otra epizode bija diezgan līdzīga – lai gan ne identiska. No soliņa pozīcijas šķita, ka bija pamats par to domāt vai vismaz skatīties VAR atkārtojumu. Bet neesmu liels fans apspriest tiesnešu lēmumus. Tīri emocionāli šķita, ka vairāki lēmumi bija diskutējami, bet es šos lēmumus nekādi nevaru ietekmēt. Tādās spēlēs, kur pretinieks ir spēcīgāks un visiem spēkiem mēģinām izlīdzināt spēli, ieķerties epizodēs, tiesāšanas stils un lēmumi var būt un arī ir izšķiroši. Bet to ietekmēt varu diezgan maz, tādēļ tam arī nepievēršu tik lielu uzmanību.

- Savaļnieka epizode, kas notika acu priekšā?
- Man šķita, ka neapšaubāms pārkāpums – bez diskusijām.

- Par rezultātu skaidrs, bet kāds ir vērtējums par spēles saturu?
- Ja skatās kopumā, vēl pirms cikla sākuma diezgan skaidri sapratu, ka mūs negaida viegls gads un ka visas spēles, ieskaitot pārbaudes spēles [Īrijā un Polijā], būs pret komandām, kuras ir vairāk vai mazāk, bet par mums stiprākas. Tā pati Velsa, kurai ir Premjerlīgas spēlētāji un kura spēlējusi iepriekšējos finālturnīros, ir ļoti nopietna pretiniece. Lai šādās spēlēs varētu pretendēt uz pozitīvu rezultātu, uz punktiem, mums ir vajadzīgs supermaksimums. Ja sadalām šo spēli divās daļās un runājam par pašatdevi, vēlmi uzvarēt divcīņās, enerģiju, aktivitāti, tad viss bija kārtībā un man puišiem nav nekā pārmetama.

Par lēmumiem…Pirmām kārtām teikšu, ka Velsai diezgan labi izdevās nospēlēt aizsardzības darbībās un uzvarēja divcīņas. Ja turkus varējām reāli nospiest fiziskās divcīņās, tad šo pārsvaru iegūt pret Velsu mums neizdevās. Mums diezgan labi izdevās momenti, kad paņēmām bumbu savā kontrolē un mainījām malas, kad bija pārejas ar pretējās malas aizsargiem un pussargiem un pēc centrējumiem sekoja vairāki bīstami momenti. Aizsardzības darbībās, kamēr paspējām spēlēt kontaktā un noslāpēt viņu ātrumu, viss bija kārtībā. Tiklīdz nepaspējām, pretinieki mūs vairākkārt noķēra, īpaši pirmajā puslaikā, diezgan brīvās pozīcijās, kad nebijām kompakti, bet arī mūsu ideja un sastāvs kopumā tika izvēlēts vairāk uzbrūkošs – ar domu, ka gribējām gūt vārtus, kas diemžēl neizdevās. Nenožēloju sastāva vai taktikas izvēli, bet mums pietrūka meistarības, lai punktiem šajā spēlē būtu tuvāk, nekā tas sanāca laukumā.

- Minēji vēlmi uzvarēt divcīņās, bet kā bija ar pašu uzvarēšanu divcīņās – vai Velsas aizsargu trio gaisa divcīņās apēda mūsu uzbrucēju duetu?
- Jā, mums neizdevās uzvarēt divcīņās. Jāskatās vēl statistika, bet tīri vizuāli izskatījās, ka īpaši gaisā, kur citkārt bijām diezgan spēcīgi, velsieši nospēlēja ļoti labi. Tajos brīžos pietrūka vertikālas spēles starp līnijām aiz mugurām – nevis dot divcīņās, bet gan [aiz muguras]. Brīžiem piedāvājumi nebija slikti, bet ar bumbu esošie spēlētāji nospēlēja lieku piespēli atpakaļ, nevis reaģēja, izmantojot brīdi, kad pretinieki vēl nebija labā aizsardzības blokā. Kad pirmajā puslaikā aizgāja vertikālās piespēles pusflangos, mums izdevās kontrolēt bumbu viņu laukuma pusē – ja uzspēja mūsu otrais temps, tad bija varianti.

- Sastāva izmaiņas – vārtos Ozols, aizsardzības malā Cigaņiks, pamatsastāvā arī Krollis. Kādi bija izmaiņu iemesli, un cik labi tās sanāca?
- Par vārtsargu skaidrs – iepriekšējā spēlē ielaidām piecus vārtus un trijās spēlēs ar Nilu [Puriņu] pamatsastāvā palikām bez punktiem un ielaidām desmit vārtus. Jau nometnes gaitā gan pirms pirmās, gan otrās spēles skatījāmies, kāds ir vārtsargu stāvoklis. Un, kā jau teicu, mums šobrīd diemžēl nav skaidri izkristalizējies, kurš ir izlases pirmais numurs. Cīņa starp Nilu un Robertu notiek, un pēc pirmās spēles nolēmām dot iespēju Robertam – uzskatu, ka viņš to pilnībā attaisnoja, vairākkārt izglāba un nospēlēja veiksmīgi.

Par Andreja [{Cigaņika] spēlēšanu kreisajā malā: kā jau teicu, ideja šodien bija tāda, ka gribējām vairāk spēlēt ar bumbu. Līdz ar to bija izvēle, ka Jānis Ikaunieks vairāk spēlēs starp līnijām un būs Andrejs – ar kreiso kāju spēlējošs malējais spēlētājs. Saprotot riskus par, piemēram, [pretinieku] lielu uzsvaru uz diagonālo spēli, bet domāju, ka Andrejs ar savām funkcijām tika galā diezgan labi un attiecīgā doma arī normāli nostrādāja. Par Raimondu [Krolli]: nolēmām, ka spēlēsim ar diviem uzbrucējiem un ar šo uzbrucēju pāri mēģināsim nosegt viņu trīs centra aizsargus. Tādēļ izvēle par labu Raimondam bija acīmredzama. Uzbrucējiem lielu darba apjomu nācās veikt arī bez bumbas, bet nevaru teikt, ka būtu vīlies Raimonda sniegumā. Negūto vārtu dēļ pilnībā apmierināts ar uzbrucēju sniegumu nevaru būt, bet man šķiet, ka arī viņš kopumā nospēlēja pietiekami cienīgu spēli.

- Vai pareizi nolasu, ka Andrejs šajā pozīcijā vairāk noder spēlēs, kurās ceram būt ar bumbu vairāk, bet ne tādās spēlēs kā Rijekā, kur nākas ilgstoši spēlēt savā aizsardzības zonā?
- Vēl varbūt būtu jāskatās no tās puses, kāda ir malējā aizsarga un malējā pussarga pāra summārā stilistika un spēku samērs, cik labi viņi ir bumbas atņemšanā. Tas varētu būt akcents. Rijekā izvēlējāmies Vladu Sorokinu un Andreju Cigaņiku, kas kopsummā pret jebkuru citu pāri bija labāks bumbas atņemšanā. Andrejs kā pussargs un līdz ar to aizsarga pozīcijā vairs nebija daudz citu izvēles iespēju. Šeit tomēr gribējām ar bumbu spēlēt vairāk [nekā Horvātijā], un līdz ar to Andreja spēle aizsardzībā un Jāņa spēle pussargu līnijā tika izskatīta kā labs risinājums. Kopumā nevaru teikt, ka pie šādas izvēles nepaliksim arī tajās spēlēs, kurās pretinieki dominēs vairāk [nekā to darīja Velsa]. Tā tas var būt arī nākotnē, bet tas būs atkarīgs no izvēles iespējām.

- Vārtsarga maiņa bija vārtsargu trenera vai galvenā trenera lēmums?
- Tas bija diezgan vienbalsīgs treneru štāba lēmums, nekādu lielu domstarpību nebija. Tas bija gan mans, gan treneru štāba lēmums – šajā ziņā bijām vienisprātis par izvēli. Roberts arī sevi diezgan labi parādīja treniņos – skatījāmies, vērtējām. Atšķirībā no iepriekšējās nometnes, kad viņš funkcionāli izskatījās ne tik labi.

- Vienīgās spēlētāju maiņas bija 86. minūtē, vēlas maiņas arī Rijekā. Tas liecina par to, cik ļoti rezervisti atpaliek no pamatsastāva?
- Šobrīd vairāk jā (nopūta).

- Ja pareizi pamanīju, Sorokins divreiz tika saukts uz maiņu, bet tā arī neizgāja.
- Bija jautājums par Robertu Savaļnieku, kurš teica, ka viņam, iespējams, būs vajadzīga maiņa, bet pēc tam deva signālu, ka ir gatavs turpināt. Otrajā reizē jau bija kompensācijas laiks, sekoja tieši tā kļūda – nolēmām maiņu vairs neveikt, bija palikušas 30 sekundes.

- Pēc iepriekšējās spēles kolēģi trenerim un spēlētājiem daudz jautāja par pārkāpumu, agresivitātes trūkumu, bet šajā spēlē sanāca pat sešas dzeltenās kartītes, Ikauniekam vēl skatījās iespējamu sarkano, Toberam būs jāizlaiž nākamais mačs. Vai tāds bija akcents pirms spēles, un vai šajā ziņā pat nesanāca pārcensties?
- Ja neesam agresīvi un aktīvi, kas tad ir mūsu ieroči pret tāda līmeņa spēlētājiem un tāda līmeņa komandām?! Mums daudz ieroču meistarības ziņā šobrīd nav – šobrīd! Lai arī saprotu, ka līdzjutēji no mums gaida punktus un nav apmierināti ar nulli turnīra tabulā, objektīvi tāda ir situācija. Neviena punkta piecās spēlēs nav labi, jo daudzās spēlēs bijām tuvu, bet nevarējām paņemt, bet objektīvi katrā no tām spēlēm pretinieks arī ir objektīvi spēcīgāks. Mūsu vienīgais variants ir tad, ja spēlējam ļoti organizēti, ļoti agresīvi, izdarām fizisku spiedienu uz pretinieku un realizējam savus momentus. Runājot par kartītēm un pārkāpumiem, tā ir blakus parādība tam, ka spēlējām agresīvi, bet – bet! – ne visas kartītes tādas bija. Viena, divas kartītes bija diskutablas gan no tā viedokļa, kādēļ tika iedotas, gan arī no tā, kā tajās situācijās nospēlējām. Nevaru teikt, ka visas kartītes atbilda tam, ko gribētu redzēt laukumā, bet emocijās, spēles nervā citreiz tā var gadīties.

- Runājot par trumpjiem, parasti par tām ir sauktas standartsituācijas, bet mums bija gandrīz pieci puslaiki bez stūra sitieniem un arī bez tiem maz citu standartsituāciju. Kā pietrūkst, lai tās nopelnītu?
- Pirmām kārtām pietrūkst agresīvākas malējo spēlētāju spēles, apspēlēšanas, centrējumu. Ja Rijekā spēles scenārijs bija tāds, ka pretinieks pilnībā dominēja, tad Armēnijā un arī šodien tas bija malējo spēlētāju agresijas jautājums. Mums ir jāspēlē agresīvāk, jāmeklē centrējumu iespējas, tad pretinieki tos bloķē. Standartsituācijas ir vienas no mūsu iespējām gūt vārtus, un tas ir akcents arī pirms spēlēm – arī pirms šodienas spēles runājām gan par aizsardzības, gan uzbrukuma standartiem. Tas diezgan bieži ir saistīts ar modeli, ka pretinieks ir spēcīgāks, nosēdina mūsu malējos spēlētājus zemāk un ka mūsu izejas pozīcijas ir par zemu – ne vienmēr malējiem izdodas pēc tam agresīvi nospēlēt uzbrukuma trešdaļā.

- Velsas preses konferencē gan no trenera, gan žurnālistu puses tika izcelts spiediens viņu izlasei iepriekšējo rezultātu dēļ. Mēs šogad esam zaudējuši visos sešos mačos un uzvarējuši neesam jau desmit spēlēs pēc kārtas, ja neskaita Baltijas kausa pendeles. Vai ir jūtams spiediens, un vai ir redzama gaisma tuneļa galā?
- Varu pateikt tā – kādam tā atbilde varbūt ļoti nepatiks, bet es pats esmu pietiekami mierīgs un zinu, ka mēs, treneru štābs kopā ar spēlētājiem, darām diezgan labu darbu. Kādam varbūt nepatīk un objektīvi negribas atzīt realitāti, ka starpība starp mūsu spēlētāju līmeni un pretiniekiem ir diezgan liela. Arī šodien, ja skatāmies laukumā, saprotam, ka tās ir divu dažādu klašu komandas. Skaidrs, ka tas nenozīmē, ka konkrētā spēlē nevaram un nevajag cīnīties par punktiem, bet es parasti nedzīvoju iedomu pasaulē vai baigā mediju telpā. Skaidrs, ka man, ejot nost no laukuma, nebija patīkami dzirdēt līdzjutēju sacīto [izskanēja saukļi par atkāpšanos - A.S.], un emocionāli es viņus droši vien saprotu, bet, paskatoties no otras puses, tas, ko mēs varam darīt, ir maksimāli labi darīt savu darbu, varam censties situāciju labot un nākamajās nometnēs sameklēt iespējas izcīnīt punktus.

Kā jau teicu pirms šā gada sākuma, man ļoti lielu ilūziju šā gada kontekstā, balstoties uz spēku samēriem, nebija. Ja kāds reāli, tā pavisam godīgi uzskata, ka šodienas spēlē vai spēlē Kārdifā, vai spēlē Rijekā mums būtu reāls pienākums ņemt punktus – tieši pienākums, nevis iespēja -, tad…tā var uzskatīt. Tā ka, runājot par spiedienu, es uz to visu skatos ļoti mierīgi. Ja kaut kādā brīdī mūsu federācijas vadība uzskatīs, ka strādājam slikti un ir jāmaina treneris, tad tāds ir katra trenera liktenis. Kaut kad viņš sāk strādāt un kaut kad beidz. Sliktākais, ko treneris var sākt darīt, ir krist panikā, uztraukties un nedarīt labi savu darbu vai pārvelt vainu uz kaut ko citu. Tāpēc šajā ziņā uz to skatos pilnīgi mierīgi. Esmu gatavs turpināt darbu, esmu gatavs arī tam, ja būs arī kādi citi mana darba vērtējumi – tas neesmu es, kurš šo lēmumu pieņems. No savas puses varu pateikt tikai to, ka gan es, gan mana treneru komanda, gan spēlētāji ir gatavi turpināt darbu, kļūt spēcīgākiem, katrā spēlē izlikt maksimumu, kas mums ir. Ja šis maksimums izskatās par maz, tad droši vien var nākt arī kāds cits un parādīt citu maksimumu. Tāda ir mana pozīcija šajā sakarā.

- Ņemot vērā spēku samērus, vai būtu atbilstošs vērtējums, ka bijušas divas normālas spēles pret Velsu, laba spēle pret Turciju, bezcerīga spēle Rijekā un slikta snieguma, normālāka rezultāta ziņā Erevānā?
- Piekrītu, jā. Tas tā arī ir. Rijekā spēku samērs mūsu esošajā situācijā bija diezgan nospiedošs. Lai gan arī tur varējām nospēlēt labāku spēli, bet mēs tur nenospēlējām labu spēli. Varu piekrist, ka mums bija ļoti laba spēle pret turkiem, divas labas spēles pret Velsu, vāja spēle Armēnijā un, jā, arī vāja spēle pret horvātiem. Tas tā reāli arī bija.

- Kāda bija situācija ar spēlētāju veselību – vai bija spēlētāji, kuri bija zem jautājuma zīmes, vai bija kādas traumas šodienas spēlē?
- Normālā situācijā katrā spēlē ir kāds, kurš ir zem jautājuma zīmes. Varu pateikt tikai vienu – man ir komplimenti spēlētājiem, kuri izlases rindās ir gatavi laukumā atdot visus spēkus. Esmu gatavs uz sevi uzņemt negācijas un to, ka kādam varu patikt, kādam varu nepatikt, kādam neattaisnot cerības, kādam attaisnot, bet es redzu, ka šie puiši laukumā atstāj visu, ko viņi šobrīd ir spējīgi. Skaidrs, ka katram droši vien kaut kāda rezerve ir vienmēr, bet kopumā gan šajā, gan iepriekšējās nometnēs redzu, ka arī tie puiši, kuru spēlēšana ir zem jautājuma zīmes, [atdod visu]. Citreiz ir arī tādi gadījumi, kuros klubi izdara nekaunīgu spiedienu uz saviem spēlētājiem, lai viņi sevi pataupa.

- Vietējie vai ārzemju?
- Nav būtiski – šajos trijos gados situācijas bijušas dažādas. Skaidrs, ka viņu pamatdarbs ir klubs, bet man tas šķiet smieklīgi, ka klubs, kas grib vinnēt kaut ko lielu, savam spēlētājam saka: "Zin' kā, šajā spēlē izlases rindās labāk pasaki, ka nespēlēsi, vai pataupi sevi. Un pēc tam mums gan būs baigais mačs!" Jo es vienmēr saviem spēlētājiem vaicāju, vai es kā izlases treneris kādreiz pirms izlases nometnes pat tad, kad jums jāspēlē pret vislielāko pastarīti, esmu jums zvanījis un teicis – pataupies, draudziņ, tev pēc trim dienām ir izlases nometne! Un tad es tā domāju, jo mums ir vajadzīgi spēcīgi spēlētāji, kad dzirdu tādus vārdus, brīžiem brīnos par profesionālo līmeni un latiņu, kuru gribam pacelt. Jo puišu latiņa mums ir jāceļ kopā – gan klubiem, gan izlasei. Puišiem kā izlases treneris gribu izteikt lielus komplimentus, jo visi šie puiši ir gatavi sisties un laukumā atdot visus spēkus par karogu, par valsti. Šajā ziņā viņi ir lieli malači.

     [+] [-]

, 2023-09-12 11:16, pirms 8 mēnešiem
Ir vajadzīgs treneris/speciālists ar sakariem Rietumu līgās, kas veicina jauno talantu nokļūšanu futbola akadēmijās, fārmklubos utt. Vienbrīd paspīdēja mums UK projekts, aiz kura bija konkrēts treneris un sakari, tieši tas mums ir vajadzīgs, nevis vektori un batoni.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:20, pirms 8 mēnešiem
bac.22 rakstīja: >>>Jānis Derums
Daugava nekad nav spēlējusi A klasē/Augstākajā līgā, vienīgajā gadā 1985-86. kad novinnēja 1. līgu, un vajadzēja iziet A, krievi izdomāja pārspēles, lai piesegtu savējos. Daugavā 20 tk nekad nav ietilpinājušies, bet tas nu tā.

Saki vai šodien mūsu bronzas hokejisti un basketa izlases džeki spēlē amatā Latvijā, vai šodien uz spēlēm iet tie tūkstoši? Nē, bet ir rezultāts. Tas nozīmē, ka šajos sporta veidos ir metode kā no jauniešiem pāriet uz pieaugušajiem, lai arī ne lv un futbolā tas noteikti bija līdz kādam 2006., viss ir salaists dēlī, un ja grib izrāpties, tad godīgi jāpaskatās ir spogulī.
Tā kā neesmu vairs nekāds juniors, tad zinu, ka Daugava A klasē pat ir spēlējusi divreiz, jā ļoti sen. Pirmo reizi 50. gad0s, otro reizi 60.gados. Pilnā, pat pārpildītā Daugavas stadionā, kad tribīnes bija visapkārt laukumam ar visām stāvvietām bija ap 20000 , pat ja ne vairāk skatītāju. Bet puse, vai pat vairāk Daugavas spēlētāju, arī 70.-80.gados nebija vietējie , bet leģionāri no Krievijas, Ukrainas, Gruzijas, arī Lietuvas(60. gadu modelī vārtsargs Tučkus). Tāda latviska komanda agrāk bija Liepājas Sarkanais metalurgs, kas pat reizēm varēja konkurēt ar Daugavu un tad Daugava labākos no Liepājas pievāca sev.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 11:24, pirms 8 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Silti iesaku atsvaidzināt atmiņu. 2020. gadā viss tika pateikts:
Pēc apstiprināšanas trenera amatā:
https://sportacentrs.com/futbols/la...

Presenē pēc zaudējuma Maltai (mans jautājums Dainim):
https://sportacentrs.com/futbols/la...
- Drusku tiešākā veidā – vai ir vērts iet dziļāk šajā trīs gadu ciklā, ja redzam, ka pagalam nesanāk. Runa nav tikai par šodienu, bet arī pirmajām divām spēlēm. Varbūt laicīgi apstāties un padomāt, vai ir vērts turpināt galvenā trenera amatā?

Viedoklis pirmajā rudenī:
https://sportacentrs.com/futbols/la...

Kā veca leijerkaste nevēlos nepārtraukti atkārtoties pēc katra mača. Globāli viedoklis vairākkārt pateikts. Futbola sabiedrība (LFF valde) izdarīja savu izvēli. Pēc cikla beigām liksim punktu, un tad vēlreiz ieslēgšu leijerkasti, ja nebūs kardināli labāk rezultātu atlikušajās spēlēs.
Vajag neertus un nepatīkamus jautājumus katrā preses konferencē!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:30, pirms 8 mēnešiem
Par futbola izlases treneri, vai šobrīd Latvijā ir kāds top treneris? Vismaz komandā ir latviešu spēlētāji un dzird latviešu valodu. Par Starkova komandu. Toreiz praktiski visi izlases kandidāti spēlēja Skonto komandā, bija kopā visu sezonu. Jā, bija daži talanti- pirmkārt jau Māris Verpakovskis, kuru Starkovs pievāca no Liepājas. Māris gandrīz katrā izlases spēlē sita vārtus, bez viņa Latvija netiktu arī uz to 2004.gada Eiropas čempionātu. Ja mums tagad būtu kāds tāda līmeņa spēlētājs, kurš var aizskriet un iesist, būtu arī uzvaras. Bet Starkova taktika stipri balstījās - autobus aizsardzībā, cerībā uz kādu pretuzbrukumu, kad Māris iesitīs. Vēlāk, kad Mārim labākie gadi bija aiz muguras, palika tikai autobuss un nebija nekas labāks par pašreizējo izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:30, pirms 8 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vajag neertus un nepatīkamus jautājumus katrā preses konferencē!
Pirmkārt, tādu ir bijis vairāk nekā saprašanas.
Otrkārt, ne tur atrodas "problēmas risinājums".

  +3 [+] [-]

, 2023-09-12 11:39, pirms 8 mēnešiem
Caur LFF iet nereāls piķis ar augstāko amatpersonu atļauju uz visām pusēm.
Slēpts komentārs: MazaFaka5

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 11:40, pirms 8 mēnešiem
>>>> Jānis Derums

50os un 60os, neaiztiku, kā saknes tradīcijās jā un īstenībā potenciāls arī, bet vairāk sākot no 70to beigām atceros un šie laiki mūs vairāk ietekmē vēl pa inerci.

Basketbolā ir viena izteikta lv kluba, kur vismaz ir puse no izlases? Vai hokejā? Izlasēm ir rezultāts? Mums ir vajadzīga attīstība, lai puiši nonāktu dažādās līgās, un tam ir vajadzīgs ārzemju speciālists, labs speciālists, bez variantiem.

Par Starkova autobusa taktiku gan piekrītu..

  +3 [+] [-]

, 2023-09-12 11:43, pirms 8 mēnešiem
Kamēr nebūs mūsdienu futbola prasībām izlītotu bērnu/jauniešu treneru, tikmēr nebūs arī rezultāta. Kauns skatīties mūsu futbolistu sniegumu. Bumbas apstrādes tehnika - pilnīga nulle. Lēmumu pieņemšanas ātrums - arī 0. Protams Daiņa lēmumi ir atsevišķs stāsts - kāpēc, ja spēle nevedas, pirmās maiņas veikt 80+ minūtē. Un vēl vakardienas spēlē acīs krita mūsējo rupjā spēle. Kāpēc kattreiz, kad cīnies par bumbu, vajag pretinieku grūst, sist pa kājām. Tiesneši taču nav akli...

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:43, pirms 8 mēnešiem
Gribētu redzēt kādu treneri no Britu salām. Varbūt ieviestu jaunas vēsmas. Citādi te gaiss izlases kontekstā izskatās sastāvējies. Kaut kas ir jāmaina.

     [+] [-]

, 2023-09-12 11:44, pirms 8 mēnešiem
- teica Kazakevičs, kurš grupu turnīra laikā pieņēmies svarā par 50 kg dzīvsvarā un domā, ka sagraujot Andoras un Sanmarīno, nu ir arī smagsvara treneru tops... steidzami jāsūta "pelnītā" atpūtā un jāņem ārzemju speciālists, kurš no šiem spēlētājiem radīs kādu dzīvotspējīgāku modeli un negaudīsies par klasu atšķirību - nepopularizēs zaudētāju psiholoģiju...

  -4 [+] [-]

, 2023-09-12 11:45, pirms 8 mēnešiem
Ja kāds salīd zina futbolu Latvijā ar basketbolu vai hokeju, tad vēlreiz atgādināšu Latvijā vienmēr bijuši pasaules klases hokejisti un basketbolisti, senas tradīcijas jau no pirmskara laikiem, tas ir gēnos, kad Latvija bija Eiropas čempione, un kad to neizdevās atkartot nākošā čempionātā Lietuvā, uztvēra pat ļoti sāpīgi. Tagad futbola izlasē varētu, pat vajadzētu vairāk iesaistīt no junioru komandas, bet rezultāts jau būtu tāds pats. Nav patlaban mums spilgtu jaunu talantu. Un tur pat neviens treneris nelīdzēs. Talanti vienkārši reizēm piedzimst. Balderis visu laiku labākais, pat pasaules līmenī bija zvaigzne. Tāpat basketbolā vesela plejāde, no šis izlases neviens nespēlē Latvijā, visi labos ārzemju klubos. Kad vismaz puse futbola izlases spēlēs Eiropas top līgās, tad varēsim prasīt rezultātus. pagaidām tā ir naiva sapņošana.

  +6 [+] [-]

, 2023-09-12 11:50, pirms 8 mēnešiem
Kad bija mums ārzemju treneris, tad pieņēmām Daini, jo redz ārzemju treneri nepazīst mūsu spēlētājus un šajā, zemajā līmenī, pietikšot ar "vietējo dīķi pazīstošu" vietējo treneri, caur kura rokām U-21 līmenī visi spēlētāji reiz jau gājuši.

It kā jau argumentēti un skaisti. Tā teikt - varēja vnk. piekrist vai nepiekrist. Bet argumentēti bija.

Tagad, pēc vairākiem gadiem, redzam, kā esam aizdzīvojušies skarbā realitātē jeb uz otru grāvi, kur trenerim ir īpaši mīluļi Emša izskatā, par kuru tiek domāts, ka izsaucot no Norvēģijas 2.līgas un uzsūtot laukumā pret Modriču, nu būs baigais rezultāts, nevis kultūršoks Emsim.
Un arī īpaši grēkāži labākajās Dešāma tradīcijās.
Mūsu bagātais futbols - paskaties uz izlases galveno treneri "ar greizu aci" un durvis uz izlasi ciet. (es te ne tikai abus dzērājus domāju, bet arī to pašu Jagodinski).

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:54, pirms 8 mēnešiem
Kazakeviču steidzami atlaist, ar šādu gaušanos ceļš tikai uz Nāciju D līgu! Kamēr federācijā pie varas putinisti nekas labs arī nav sagaidāms.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 11:58, pirms 8 mēnešiem
Bet vairumam tak patika Ļaška. Ko tagad raudat? Futbola sabiedrība atbalstīja viņu.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:02, pirms 8 mēnešiem
Mēs esam maza valsts. Varētu jau spiest uz to futbolu, bet, ja Žagars un Šilovs trenētos futbolā, tad mums nebūtu medaļu pasaules čempionātā un nebūtu 5. vietas pasaules kausā. Toties Velsai zaudētu tikai ar 0:1, bet Horvātijai ar 0:2.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:03, pirms 8 mēnešiem
>>>> Jānis Derums
Saki, vai pirms PK Žagars nominējās kā baigais talants? Labs jā, bet nekādu "balderi"tur neviens nesaredzēja, bet esot starp balderiem, lieta aizgāja.. Balderu un Paharu ir pietiekami, jautājums kas ar viņiem strādā jaunatnes līmenī, kāda ir visa attīstības politika, ieskaitot leģionāru limitu Virslīgas spēlēs, un kasun kā palīdz nokļūt līdz vietai kur slīpē dimantus..

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:04, pirms 8 mēnešiem
sramli rakstīja: Kazakeviču steidzami atlaist, ar šādu gaušanos ceļš tikai uz Nāciju D līgu! Kamēr federācijā pie varas putinisti nekas labs arī nav sagaidāms.
Toties D līgā būs pa kādai uzvarai katrā otrajā vai trešajā ciklā, plus vēl vairāki aizraujoši neizšķirti

  +4 [+] [-]

, 2023-09-12 12:06, pirms 8 mēnešiem
ir jāmaina pieeja bērnu futbola apmācībā...
un tad varam sākt kaut ko plānot...
manuprāt Gorkšs bija pareizais prezidents - sāka mazgāt to šķūni...
bet re... daudziem nepatika...

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:08, pirms 8 mēnešiem
"Kādam var nepatikt realitāte, bet grupas komandu treneru līmeņu atšķirība ir ļoti liela"

Kazakevič, atkāpies, jo neatbilsti vajadzīgajam Latvijas valstsvienības galvenā trenera līmenim!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:09, pirms 8 mēnešiem
Abrags rakstīja: iedotu Banki patrenēt, piemēram, Albānijas izlasi, tad redzētu, ko Banki teiktu par līmeņu atšķirībām...
Basketbola izlase kvalifikāciju noslēdza ar 15-1 bilanci!(sākot no pašas apakšas)!
Šajā ciklā nospēlēja gandrīz 30 basketbolisti!

Salīdzinot ar Albāniju ir galīgi nevietā, jo Albānijas basketbolisti nav nekādi profi Eiropā, ja runājam par Eiropas līmeni, bet LV futbolisti visi varētu atrat darbu pro līgās Eiropā!(vai tās būtu 2,3 līgas vai mazo valstu komandas, bet vienalga!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:16, pirms 8 mēnešiem
Gatis rakstīja: ir jāmaina pieeja bērnu futbola apmācībā...
un tad varam sākt kaut ko plānot...
manuprāt Gorkšs bija pareizais prezidents - sāka mazgāt to šķūni...
bet re... daudziem nepatika...
Gorkšs pieskārās mūsu mistiskajai NEKURIENES naudas kāstuvei - Staicelei, jā.

Es joprojām nesaprotu, kas tas ir tur par objektu un pēc kādiem kritērijiem un kādām aizgūtām pieredzēm mēs nerentablu bāzi nekurienē bez cilvēkiem ceļam.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:17, pirms 8 mēnešiem
Es pieņemu realitāti, ka daiņelis ir sagatavojis gaužām vājus futbolistus, kā nekā viņs bija atbildīgais par tēmu!
Vai daiņelis ir gatavs pieņemt realitāti, ka vislielākā līmeņu atšķirība grupā ir treneros, kurā viņš ir pēdējais ar vislielāko atrāvienu? Šaubos!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:19, pirms 8 mēnešiem
Kad salīdzina ar basketbola vai hokeja komandām, tad nav jau runa tikai par talanta līmeni. Runa ir arī par to, ka hokeja un basketbola komandas ir spējīgas lekt augstāk par savu pakaļgalu - proti, skatoties tīri pēc bukmeikeru koeficientiem - gan hokeja izlase, gan basketbola izlase spēlēja pāri savām spējām. Kāpēc tie var, bet futbolisti ir kaut kāds izņēmums? Talants ir tikai daļa no vienādojuma, liela nozīme ir arī attieksmei, pašatdevei un ticībai saviem spēkiem un futbola izlasei nekas no tā pašlaik nepiemīt un nav jau brīnums, ja komandu vada tāda 0 harizmas lupata kā tas ieliktenis - uz viņu paskatoties vien ir skaidrs, ka komandā valda lūzeru mentalitāte.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:19, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: Es pieņemu realitāti, ka daiņelis ir sagatavojis gaužām vājus futbolistus, kā nekā viņs bija atbildīgais par tēmu!
Vai daiņelis ir gatavs pieņemt realitāti, ka vislielākā līmeņu atšķirība grupā ir treneros, kurā viņš ir pēdējais ar vislielāko atrāvienu? Šaubos!
Trenerim pēc idejas būtu jāslēpj vājās vietas un jāceļ spēlētāju stiprās, bet šis treneris auto pasaka, ka visi esam vāji

Ko tad viņš vēl dara pie izlases stūres?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:22, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Trenerim pēc idejas būtu jāslēpj vājās vietas un jāceļ spēlētāju stiprās, bet šis treneris auto pasaka, ka visi esam vāji

Ko tad viņš vēl dara pie izlases stūres?
ko dara? tēlo treneri un saņem lielu algu, atceries ka viņam ir iedots līgums, kurā neizdevīgi to lauzt....ieliktenim ar šļušku viss ir sakārtots....

  -3 [+] [-]

, 2023-09-12 12:23, pirms 8 mēnešiem
70% no sporta centra apmeklētājiem varētu aizvietot daineli ( 30% ir da.ni, tie nevar)

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:24, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: ko dara? tēlo treneri un saņem lielu algu, atceries ka viņam ir iedots līgums, kurā neizdevīgi to lauzt....ieliktenim ar šļušku viss ir sakārtots....
Kad vińam beidzas līgums un kāds ir atalgojums?

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:30, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: ko dara? tēlo treneri un saņem lielu algu, atceries ka viņam ir iedots līgums, kurā neizdevīgi to lauzt....ieliktenim ar šļušku viss ir sakārtots....
Tie, kas kaunu nezin, tad badā nemirst!
Ja LV nevar neviens no iekšas piespiest, tad jādara no ārpuses kā tas bija ar Poliju un Rīgas Domi!

Hokejā mainīja federācijas vadību, basī diskvalificēja spēlētājus, futbolā, kas ir panesies arī ārpus valsts robežām- nav nekas tāds bijis!

  +4 [+] [-]

, 2023-09-12 12:32, pirms 8 mēnešiem
Toreiz tam slovēniem ko atlaida vēl 300 tk kompensāciju izmaksāja. Diez kāda ir šeit kompensācija atlaišanas gadījumā? Pats nožēlojamākais ir tas, ka federācija nav nevienu vārdu par šo apkaunojošo ciklu vēl bildusi. Kur ir kkādas sportiskās ambīcijas? Spēles nacionālā TV arī nerāda. Viela pārdomām

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:32, pirms 8 mēnešiem
datmons rakstīja: Tie, kas kaunu nezin, tad badā nemirst!
Ja LV nevar neviens no iekšas piespiest, tad jādara no ārpuses kā tas bija ar Poliju un Rīgas Domi!

Hokejā mainīja federācijas vadību, basī diskvalificēja spēlētājus, futbolā, kas ir panesies arī ārpus valsts robežām- nav nekas tāds bijis!
Jā, pirmais teikums ir mērķī!
Futbolā nav kam ko mainīt, gan jau visi ir šļuškas piebaroti un pofik viņiem LV futbola nākotne.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:35, pirms 8 mēnešiem
Kopumā, domāju, ka izlase ir tikai fasāde visam mūsu futbola stulbumam.
Funkcionāri jauniešu un amatieru futbolā masveidā darbojas procesa, nevis rezultāta pēc. Viena liela naudas apsaimniekošanas mašīna. Atceros, ka iepriekšējās prezidenta vēlēšanās googlē metu daudzus no LFF biedriem, kuri bija norādīti kā futbola skolas. Iepretim vairākiem malačiem un sava aroda darītājiem (sanākt var labāk, vai sliktāk) kā piemēram tādiem mazāk zināmiem "Alberts", pretī tur ir tādi ieraksti, par kuriem neatrast absolūti neko.

Mums ir daudzi, kuriem tas futbols tiešām rūp.
Un tikpat daudzi, kuriem dienas beigās patiesībā ir piekāst, vai no viņa darba reāli bijusi jebkāda jēga kādam, izņemot viņu pašu.

Bet šāda te čīkstēšana kā es te tagad daru ir neauglīga. Tādēļ - nedaudz jau var - pāris komentārus. Bet pēcāk vairs negribas par to pat domāt. Lai viņi visi savos mēslos sapūst dīkdieņi.
Ja nav ieroču, lai kaut ko sāktu šūpot, tad šim nav jēgas.
Ļašenko tur pie stūres ir tieši dēļ tā, lai viss būtu tāpat, kā bijis gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-12 12:37, pirms 8 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Kopumā, domāju, ka izlase ir tikai fasāde visam mūsu futbola stulbumam.
Funkcionāri jauniešu un amatieru futbolā masveidā darbojas procesa, nevis rezultāta pēc. Viena liela naudas apsaimniekošanas mašīna. Atceros, ka iepriekšējās prezidenta vēlēšanās googlē metu daudzus no LFF biedriem, kuri bija norādīti kā futbola skolas. Iepretim vairākiem malačiem un sava aroda darītājiem (sanākt var labāk, vai sliktāk) kā piemēram tādiem mazāk zināmiem "Alberts", pretī tur ir tādi ieraksti, par kuriem neatrast absolūti neko.

Mums ir daudzi, kuriem tas futbols tiešām rūp.
Un tikpat daudzi, kuriem dienas beigās patiesībā ir piekāst, vai no viņa darba reāli bijusi jebkāda jēga kādam, izņemot viņu pašu.

Bet šāda te čīkstēšana kā es te tagad daru ir neauglīga. Tādēļ - nedaudz jau var - pāris komentārus. Bet pēcāk vairs negribas par to pat domāt. Lai viņi visi savos mēslos sapūst dīkdieņi.
Ja nav ieroču, lai kaut ko sāktu šūpot, tad šim nav jēgas.
Ļašenko tur pie stūres ir tieši dēļ tā, lai viss būtu tāpat, kā bijis gadiem.
Auglīga vai neauglīga, bet izteikties ir labāk kā klusēt un šis tavs koments ir ļoti labs.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-12 12:43, pirms 8 mēnešiem
huy rakstīja: Jā, pirmais teikums ir mērķī!
Futbolā nav kam ko mainīt, gan jau visi ir šļuškas piebaroti un pofik viņiem LV futbola nākotne.
Futbols ir ļoti vienkāršs sporta veids!

Pietiek ar 11 cilvēku izcilu pašatdevi, lai būtu rezultāts!

Šobrīd pēc 2 spēlēm u21 izlase ir pirmā vietā grupā!
Niča pret Itāliju un uzvara pret San Marino!

Treneris nespēj dabūt ārā no spēlētājiem izcilu pašatdevi, tad no viņa ir jātiek vaļā!

     [+] [-]

, 2023-09-12 12:48, pirms 8 mēnešiem
bac.22 rakstīja: >>>Jānis Derums
Daugava nekad nav spēlējusi A klasē/Augstākajā līgā, vienīgajā gadā 1985-86. kad novinnēja 1. līgu, un vajadzēja iziet A, krievi izdomāja pārspēles, lai piesegtu savējos. Daugavā 20 tk nekad nav ietilpinājušies, bet tas nu tā.

Saki vai šodien mūsu bronzas hokejisti un basketa izlases džeki spēlē amatā Latvijā, vai šodien uz spēlēm iet tie tūkstoši? Nē, bet ir rezultāts. Tas nozīmē, ka šajos sporta veidos ir metode kā no jauniešiem pāriet uz pieaugušajiem, lai arī ne lv un futbolā tas noteikti bija līdz kādam 2006., viss ir salaists dēlī, un ja grib izrāpties, tad godīgi jāpaskatās ir spogulī.
Metode ir un ta ir acīmredzama.sportisti brauc prom jau padsmit gadu vecumā.citiem vardiem sakot,katrs kas grib kaut ko sasniegt sportā muk no Latvijas.
Un ja esi ieksā bernu sporta,paskaiti kādiem jabut ienākumiem lai savu atvasi aizsūtītu dzivot un treneties uz ārzemēm.
Ir protams pa kadam talantam(kā Kukulis no Supernovas)kuru noperk.bet lielākā daļa aizbrauc par savu naudu.
Secinajums-viss atduras finansēs.Latvijā nav profesionāla sporta un aizbraukt prom naudas pietiek retajiem.
Ko šeit var darīt federacija-labprat no Tevis to paklausītos.tikai nevis vispārīgas frazes,ka te komentāros pieņemts,bet konkreti pa punktiem izklasti