Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza somu Pātelainenu

Krišs Upenieks

LFF Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza somu Pātelainenu
Miksu Pātelainens
Foto: All Over Press

Latvijas nacionālās futbola izlases galvenā trenera amatam Latvijas Futbola federācija (LFF) virza somu speciālistu Miksu Pātelainenu.

Miksu Pātelainena kandidatūru LFF valdei virzīja darba grupa nacionālās izlases galvenā trenera kandidātu atlasei, kuru veidoja tās vadītājs Kaspars Gorkšs, kā arī locekļi Jānis Mežeckis, Māris Verpakovskis, Dainis Kazakevičs, Jurijs Andrejevs un Jānis Skredelis. Uzklausot informāciju par aizvadītajām pārrunām, LFF valde ceturtdien, 10. maijā, apstiprināja darba grupas virzīto kandidatūru, deleģējot LFF vadību noslēgt ar viņu līgumu.

Panāktā mutiskā vienošanās ar Miksu Pātelainenu paredz noslēgt ar treneri līgumu līdz gaidāmā UEFA Nāciju līgas turnīra beigām. Ja Latvijas izlase savā apakšgrupā iegūs pirmo vietu, līgums tiks automātiski pagarināts līdz 2020. gada UEFA Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra beigām.

Pēc visu juridisko nianšu saskaņošanas ar Miksu Pātelainenu LFF plāno organizēt preses konferenci, prezentējot jauno valstsvienības vadītāju. Par preses konferenci, kas tiek plānota nākamās nedēļas otrajā pusē, informācija sekos papildus.

51 gadu vecais somu speciālists kā galvenais treneris strādājis ar Somijas nacionālo izlasi (2011.-2015.), bet klubu līmenī strādājis ar komandām Somijā, Skotijā un Taizemē. Spēlētāja karjeras laikā viņš pārstāvējis dažādus Somijas, Skotijas, Anglijas un Francijas klubus, bet savas valsts izlasē aizvadījis 70 spēles.

Stājoties amatā, Miksu Pātelainena pirmā spēle Latvijas nacionālās izlases galvenā trenera statusā būs 2. jūnijā atjaunotajā Daugavas stadionā Rīgā, kad Baltijas kausa izcīņas ietvaros Latvija uzņems Igauniju. Pēc tam 5. jūnijā Latvijas izlasei Viļņā paredzēts otrais Baltijas kausa izcīņas mačs pret Lietuvu, bet 9. jūnijā Daugavas stadionā Rīgā pārbaudes spēlē tiks samēroti spēki ar Azerbaidžānu.

Izmantotie resursi:
Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza...

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 14:03, pirms 6 gadiem
Izlases galvanajam trenerim nav uzdevums attistit jaunatnes futbolu! Iesaistit jaunus futbolistus valstsvienibas rotacija jā, bet ne jamaca puikas pagalma! Un sliktak jau nebus... lai izdodas!

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 14:04, pirms 6 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu taa runa, itka sitas dzeks baigi attistis musu jaunatni!!!
Tu tā runā, it kā domu atkal nevari uztvert.
Nevis šis te treneris (vai jebkurš cits) neattīstīs jaunatni, bet gan... ar šādu treneri, neiztērējot vairākus miljonus gadā, tieši paliks nauda, kuru guldīt jaunatnes attīstībā 😁

Nemaz nerunāsim par to, ka... beidz dzīvot ilūzijās. Pat Slavens Biličs noraida jebkādus Latvijas izlases piedāvājumus. Tu vēl par Mourinju/Pepu saki "kāpëc ne".
Vēlreiz saku... nolaidies no augstumiem. Latvija, tā ir futbola nomale, nevis vieta uz kuru visi top treneri nu skries sabeigt savu reputāciju un nosist savas akcijas 😊

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 14:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sviests!
No vel nefutboliskākas valsts nevarēja treneri atvilkt?
Labs treneris, teorētiski, varbūt pat no Lihtenšteinas.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:13, pirms 6 gadiem
antuuns rakstīja: Interesanta izvēle.
Diemžēl tas nav Gūss Hidings, kurš no jebkuras sū... kompānijas varēja izveidot komandu, kas spēlē. Izņemot, protams, Krieviju, bet krievi ne pie viena trenera nespēlē.
Vai tad Hidings neizspieda no krieviem Eiro pusfinālu?

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 14:14, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labs treneris, teorētiski, varbūt pat no Lihtenšteinas.
Un nekam nederīgs no Spānijas arī.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 14:27, pirms 6 gadiem
Nu kamon, soms var trenēt hokejistus, bet futbolistus... nu nezinu....

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:35, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai tad Hidings neizspieda no krieviem Eiro pusfinālu?
Bronzas medaļas 2008.gada Eiropas čempī antuunam neskaitās nekas. Toreiz 1/4 fināla pagarinājumā smuki uzvilka Nīderlandi(sevišķi interesanti bija vārti, kad holandieši apjuka pēc tā, kad no auta bumbu aizmeta aizmugurē esošajam Aršavinam) un vienīgos 2 zaudējumus piedzīvoja pret Spāniju.

     [+] [-]

, 2018-05-10 14:41, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Nu kamon, soms var trenēt hokejistus, bet futbolistus... nu nezinu....
Cik es aprotu ka tev, bocmaņam un vēl paris gudreļiem atlika piedzimt Spānijā un būtu gatavi izlases treneri, kā nekā no futenes valsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:02, pirms 6 gadiem
tad jau beidzot arī karašauskam būs iespēja uzspēlēt izlasē

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemurgo, pamuļķi! Es kopumā par Kanādas hokeja treneriem neko sliktu neesmu rakstījis. Atsevišķi personāži nepārstāv visu ğildi.
Nolans un Hārtlijs tev nepatīk, par somu izsakies skeptiski. Piekrītu , tas jau nebūs Namejs kuram kaut kas patiks. Galvenais ka kaut kas nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:17, pirms 6 gadiem
dipsijs rakstīja: tad jau beidzot arī karašauskam būs iespēja uzspēlēt izlasē
Varbūt labāk viņam ir palikt tādā mocekļa lomā, jo savādāk var sanākt šmuce , gan viņam pašam, gan viņa faniem. Var izrādīties, ka ne nu viņš ir baigais snaiperis, ne arī izlases vilcējs.

  -4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:19, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Nolans un Hārtlijs tev nepatīk, par somu izsakies skeptiski. Piekrītu , tas jau nebūs Namejs kuram kaut kas patiks. Galvenais ka kaut kas nepatīk.
Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cik es aprotu ka tev, bocmaņam un vēl paris gudreļiem atlika piedzimt Spānijā un būtu gatavi izlases treneri, kā nekā no futenes valsts
Eu tu bez IQ cilvēk. Es LFF vietā skatītos uz kādu Nīderlandes, Vācijas vai Anglijas treneri.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:25, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Eu tu bez IQ cilvēk. Es LFF vietā skatītos uz kādu Nīderlandes, Vācijas vai Anglijas treneri.
ko ta ar savu aikjū neesi tajā LFF ?

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 15:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?
Tas kurš Latvijas izlases spēli padarīja vizuāli pievilcīgu, kura vadībā bija patīkami vērot mūsu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ko ta ar savu aikjū neesi tajā LFF ?
Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:32, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?
tad jau Leicester futbolkomandas treneris ir ļoti vājš,kura vadībā sensacionāli uzvarēja Anglijā. Šis treneris ar Grieķijas izlasi bija pēdējā vietā grupā un 2 reizes zaudēja Fēru salām. Nolans ar Latvijas izlasi nekur nav izkritis. Pats stāsti ka Starkovam slikts materiāls ar ko strādāt, bet pēkšņi iedomājies ka hokejā mums viss kārtībā ar materiālu un resursiem. Mums ir bijis viens ļoti vājš treneris ,kura vadībā spēle bija nekāda-Beļavskis.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:34, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.
Tu esi Pahars?

  -4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: tad jau Leicester futbolkomandas treneris ir ļoti vājš,kura vadībā sensacionāli uzvarēja Anglijā. Šis treneris ar Grieķijas izlasi bija pēdējā vietā grupā un 2 reizes zaudēja Fēru salām. Nolans ar Latvijas izlasi nekur nav izkritis. Pats stāsti ka Starkovam slikts materiāls ar ko strādāt, bet pēkšņi iedomājies ka hokejā mums viss kārtībā ar materiālu un resursiem. Mums ir bijis viens ļoti vājš treneris ,kura vadībā spēle bija nekāda-Beļavskis.
Vispār, ja tu gadījumā nezini, jebkurš treneris tiek ņemts ar domu,ka viņš pacels komandu/izlasi augstāk rangā/tabulā. Ja Nolans nespēja pacelt augstāk LV izlasi kā viņa priekšgājējs, tad viņš vienkārši sevi nerealizēja, un nesasniedza mērķi,kura dēļ tika piesaistīts izlasei. Tāpat kā ar Sabres un Polijas izlasi. Pārējais viss jau ir lirika tavā un pārējo fuņistu izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār, ja tu gadījumā nezini, jebkurš treneris tiek ņemts ar domu,ka viņš pacels komandu/izlasi augstāk rangā/tabulā. Ja Nolans nespēja pacelt augstāk LV izlasi kā viņa priekšgājējs, tad viņš vienkārši sevi nerealizēja, un nesasniedza mērķi,kura dēļ tika piesaistīts izlasei. Tāpat kā ar Sabres un Polijas izlasi. Pārējais viss jau ir lirika tavā un pārējo fuņistu izpildījumā.
Nepacēla LV izlasi rangā?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:48, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.
Pats konstatēji sava IQ augstāko līmeni?

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nepacēla LV izlasi rangā?
Kad LV izlase pēdējo reizi bija IIHF ranga Top 10?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad LV izlase pēdējo reizi bija IIHF ranga Top 10?
2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:59, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Pats konstatēji sava IQ augstāko līmeni?
Tak pilns ar visādiem interneta IQ testiem, kuri tev pateiks, ka esi, bez maz vai, Einšteina mazdēls - gan jau, kas frukts arī atsaucas uz šādiem

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:59, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.
Eu nu izbeidz, šitā pazemo Nameju - apvainosies tak

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 16:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.
Nestrīdēšos, jo man galvā nav kompis, kurš visu info uzkrājis, bet man šķiet, ka mēs Top 10 neesam jau ļoti sen.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nestrīdēšos, jo man galvā nav kompis, kurš visu info uzkrājis, bet man šķiet, ka mēs Top 10 neesam jau ļoti sen.
Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
p.s. bet es par vienu lietu es varētu pat piekrist, bet tā jau būtu subjektīvā daļa - arī man liekas, ka tad pilnībā iespējas nerealizējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
p.s. bet es par vienu lietu es varētu pat piekrist, bet tā jau būtu subjektīvā daļa - arī man liekas, ka tad pilnībā iespējas nerealizējām.
Nu Ilzei jau arī nav ne vainas
Domāju ka ne pie viena trenera Maksimālās iespējas nav realizētas, mums tas ir bijis raksturīgi, ka vienmēr pietrūkst izlasei mazliet

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:06, pirms 6 gadiem
Treneris bez ieverojamiem sasniegumiem, nav trenejis nekad nepietnas izlases vai klubus.. Pectam mums LFF staastiis - redz arzemju treneris nav daudz labaaks par vieteejo. Par starkovu gan jau bus labaks. Tas ir skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:07, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Ilzei jau arī nav ne vainas
Ik pa brīdim novandās man garām savā sexy kleitiņā un traucē koncentrēties

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:07, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
Pārliecinājos, ka Nolanam beidzot savas gaitas pie LV izlases stūres izdevās to pacelt par vienu vietu IIHF rangā. Un tā bija 10. vieta.
2015 Ranking

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārliecinājos, ka Nolanam beidzot savas gaitas pie LV izlases stūres izdevās to pacelt par vienu vietu IIHF rangā. Un tā bija 10. vieta.
http://www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2015-ranking/
Viņs 2015 ar bija? vai 2012, 2013 un 2014 ? Kopumā jau Nolans turpat mīcījās, Soči viņu glābj. ja es pareizi skaitu 2015 bija Beļavskis