Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Mežeckis: "Starkovs ir gatavs atkāpties"

Jānis Celmiņš

Mežeckis: "Starkovs ir gatavs atkāpties"
Jānis Mežeckis un Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Starkovs ir gatavs atkāpties, viņš pilnībā uzņemas atbildību. Tā arī pateica – esmu gatavs atkāpties, ja tas palīdzēs kopējai lietai, un tie nav tukši vārdi,” intervijā „Sporta Avīzē” atklāja Latvijas Futbola federācijas (LFF) ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis.

Latvijas izlase 22. martā Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas spēlē cīnījās neizšķirti ar Lihtenšteinas valstsvienību (1:1), un pēc šī mača Starkovs saņēmis pamatīgu kritikas devu.

„Ja man būtu desmit Starkovi, Džonsoni vai tas pats Kapello, kurš būtu gatavs braukt... Skaidrs, ka tad atkāpšanos vajadzētu pieņemt. Šajā situācijā, viņam atkāpjoties, mums paliktu tukša vieta. Es viņam teicu, ka neviens no viņa palīgiem nevar uzreiz pārņemt izlasi. To es viņam teicu arī tad, kad viņš bija Azerbaidžānā. Uzticēt tagad visu Marianam Paharam, kuru paņēmām pie sevis darbā ar domu, ka viņš ar laiku varētu izveidoties par tādu treneri? Spēle pret Bosniju (Latvijas valstsvienības nākamais mačs kvalifikācijas ciklā) – ne var zināt, kas tur var notikt... Uzticēt Dainim Kazakevičam? Tas it kā teorētiski ir iespējams, bet – tu saproti, te ir gatavošanās... Es Starkovam atklāti pateicu, ka mēs domāsim par jaunu treneri, bet tas nav tāds variants, kur es šo dien pasaku – Saša, tev jā iet prom.” intervijā teicis Jānis Mežeckis.

Jautāts cik liela ir varbūtība, ka spēlē pret bosniešiem valstsvienību vadīs jau cits treneris, Mežeckis atbild, ka situācija nav tik vienkārša. „Mēs nedomājam, ka process būs tik viegls, ka atradīsim treneri, kurš būs gatavs uzņemties uzreiz spēli pret Bosniju... Tam vajadzētu būt tādam, kurš ir lietas kursā. Mēs taču nevaram pa saukt otru Geriju Džonsonu,” teic Mežeckis.

Visticamāk, Starkovs saglabā amatu līdz pat Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas cikla beigām. „Es viņam pateicu, ka pēc cikla aizies visi. Varbūt paliks vienīgi ekipējuma menedžeris un šoferis. Un tad skatīsimies, kas mums rādās nākamajā ciklā,” paudis Mežeckis. Vai Starkovam nākamā spēle pret mūsu kvalifikācijas grupas līderi Bosniju būs atslēgas spēle? „Viņam visas spēles ir atslēgas spēles. Arī ar igauņiem. Ja mēs aizbrauksim tur un, nedod, Dievs, slikti nospēlēsim, mūs visus noēdīs,” paredz LFF pārstāvis.

Latvija ar četriem punktiem piecās PK izcīņas kvalifikācijas spēlēs savā grupā sešu komandu konkurencē šobrīd ieņem piekto vietu.

Izmantotie resurs:
"Sporta Avīze"

 +21 [+] [-]

, 2013-04-02 10:55, pirms 11 gadiem
Sen bija Laiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2013-04-02 10:57, pirms 11 gadiem
nu tad uz priekšu mums nevajag nekādas ievadfrāzes !

  +7 [+] [-]

, 2013-04-02 11:00, pirms 11 gadiem
Kāpēc hokejā var droši ņemt par treneri ikvienu, kas nupat kā pakāris slidas vadzī, bet fūzī ne?

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 11:01, pirms 11 gadiem
Aleluja! Lai nekavējas! Beidzot būs iemesls svētkiem Latvijas futbolā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-04-02 11:03, pirms 11 gadiem
Un pret Bosniju ar Starkovu pie stūres gan zinam, kas var notik - kaunpilns zaudējums

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 11:03, pirms 11 gadiem
Neticēšu kamēr tas nebus noticis

 +20 [+] [-]

, 2013-04-02 11:04, pirms 11 gadiem
kaa tas jasaprot Starkovs gatavs atkapties?
vinsh bija jaatlaiz uzreiz peec speeles.
Slēpts komentārs: RahX

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 11:05, pirms 11 gadiem
Es arī esmu gatavs visu ko darīt. Bet nedaru. Negribas.

Starkovs laikam gaida, ko "batjka" teiks, lai attiecīgi rīkotos, kas neko labu par pašu Starkovu neliecina. Žēl.

 +17 [+] [-]

, 2013-04-02 11:06, pirms 11 gadiem
Kas tas par stuulbumu.Kaa galveno treneri likt Paharu vai Daini,jocigss vinsh? Janem ir no arzemem.Kapec nevar nemt arzemnieku,visur tie ir.Ieliks Paharu,nekas labaks tur nebuus,buus veel sliktaak.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 11:06, pirms 11 gadiem
nebuti sitie divi kadri tadi draugi, sen viss butu kartiba......ja tocna, nav vairs neviena trenera uz planetas, aizies Mr. "Head & sholders" un beigas klat, izlase izjuk, futbolisti nomirst, stadioni sabruk....

protams ja vins zin ka jebkura gadijuma savu amatu saglabas, jo Mezeckis uz vedera lidis pie vina (par cik citu treneru nav) rezultati ir redzami....kautka galvenais nospelet un viss....

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 11:12, pirms 11 gadiem
žēl ka mums futbolā nav Znaroka, kurš pat miroņus spējot piedabūt hokeju spēlēt ...
Slēpts komentārs: playthegame

 +21 [+] [-]

, 2013-04-02 11:13, pirms 11 gadiem
Tāda sajūta ka pasaulē būtu 200 futbolkomandu un 30 treneri, ka jauna trenera atrašana tiek padarīta par neiespējamu misiju. Nafig tāda futbola vadība, ja nejēdz pat treneri nomainīt.
Slēpts komentārs: coman

 +25 [+] [-]

, 2013-04-02 11:21, pirms 11 gadiem
Ja grib nākamo atlases ciklu uzsākt ar kautkādu vīziju par gaišāku nākotni, tad treneris ir jāmaina savlaicīgi, nevis pirms atlases cikla sākuma. Es uzskatu, ka šis cikls ir jāziedo nākotnes vārdā un- aktīvi jāmeklē jauns galvenais treneris. Kur?
Vienalga, tas jau ir federācijas darbs, nevis te publiski kunkstēt, ka nav ko likt vietā, tukšums utt.
kārtējo reizi otmazkas un batonu bāšana ausīs.

     [+] [-]

, 2013-04-02 11:26, pirms 11 gadiem
Ortogrāfija pilnīgā tirsā, bet tad es paskatījos uz autoru. Celmiņš

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 11:26, pirms 11 gadiem
Vai tad Geriju Džonsonu nevar pasaukt?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 11:27, pirms 11 gadiem
Collina rakstīja: Vai tad Geriju Džonsonu nevar pasaukt?
Aizņemts klubā - FC Yeowil Town.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-02 11:32, pirms 11 gadiem
DAINI KAZAKĒVIČU PAR GALVENO!
ticiet man, viņš tur kārtību ieviesīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-02 11:36, pirms 11 gadiem
visiem Starkova noliedzējiem: neviens treneris Latvijas futbolā revolūciju neuztaisīs, pat ne Gvardiola, ne Mourinju...pagaidām nav vnk spēlētāju, kuri varētu kko darīt lielu - un Rudņevs nebūs vilcējs, aizmirstiet !!!

Un no LAT treneriem neviens nevarēs savākt izlasi tik labi kā Starkovs

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 11:38, pirms 11 gadiem
Kas tad nu ?mums nav naudas lai paņemtu kādu ārzemju speciālistu? Kas vismaz tiktu galā ar mūsu "zvaignēm'?

 +10 [+] [-]

, 2013-04-02 11:45, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nafig tāda futbola vadība, ja nejēdz pat treneri nomainīt.
Šajā ziņā Kirovs liek vienos vārtos, ja vajadzētu treneris tiktu atrasts dienas laikā!
Slēpts komentārs: aleksejs1988

 +10 [+] [-]

, 2013-04-02 11:51, pirms 11 gadiem
Smuka izrunāšanās.Es to saprotu tā,ka nekas nemainīsies.Starkovs no saviem rubļiem nekad neatkāpjas,viņš velk līdz pēdējam,kamēr viņu patriec.Normāls treneris un vecis jau sen būtu pats atlūgumu uzrakstījis.Bet Mežeckis izsakās,ka kaut kas jāmaina un kaut kad Starkovu nomainīs.Tikai kad? Šis cikls jau līdz pēdējam sačakarēts,pēdējais laiks jaunam trenerim uzsākt darbu,lai saprastu,kas un kā.Lai kaut ko varētu veidot uz nākamo kvalifikāciju.Tik pateicīga grupa liekas nekad nav bijusi,bet rezultāti drausmīgi.
Domāju,ka Latvijā nav trenera,kas kaut ko reāli varētu mainīt,tāpēc jāmeklē treneris ārzemēs.

  +6 [+] [-]

, 2013-04-02 11:56, pirms 11 gadiem
Un? Ko bremzējam?
Vēl nebūtu slikti arī visu LFF vecos bukus pamainīt.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 11:56, pirms 11 gadiem
Žēl,ka katru ciklu kopš euro 2004 ziedojam nākotnes vārdā un jauno, perspektīvo futbolistu iespēlēšanai. žēl. Pat tuvumā neesam bijuši nevienam finālturnīram. Starkovam ir jāiziet. Paldies par darbu,bet nekas nav mūžīgs.

 +11 [+] [-]

, 2013-04-02 12:02, pirms 11 gadiem
A varbūt tu esi gatavs atkāpties Mežecka kungs.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:02, pirms 11 gadiem
karliss rakstīja: Šajā ziņā Kirovs liek vienos vārtos, ja vajadzētu treneris tiktu atrasts dienas laikā!
Tapēc ir japavazājas pa citām sadaļām, lai novērtētu mūsu Kirovu
Slēpts komentārs: white__tiger

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 12:04, pirms 11 gadiem
mežecki! Bija laiks domāt par treneri pirms ievēlēja starkovu atkārtoti,ko tagad ņaudi?
Neticu ka tāds laiks pienāks kad šo patrieks no izlases!
To ko mezeckis muld,to īpaši nevajadzētu ņemt vērā!Kā nekā otrs lielakais blefotājs Valstī pēc guņas!

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 12:06, pirms 11 gadiem
Uzticēt Dainim Kazakevičam? Tas it kā teorētiski ir iespējams, bet – tu saproti, te ir gatavošanās...
Nuuu... tas nav nopietni! Neredzu ne mazākos ,,plusiņus", ka tas varētu būt viņš. Tad jau drīzāk - kāds mums pazīstams ārzemju speciālists.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 12:06, pirms 11 gadiem
Paturēt nevar atlaist - Liekat komatu kur gribat

     [+] [-]

, 2013-04-02 12:08, pirms 11 gadiem
Uzticēt Dainim Kazakevičam? Tas it kā teorētiski ir iespējams, bet – tu saproti, te ir gatavošanās...
Nuuu... tas nav nopietni! Neredzu ne mazākos ,,plusiņus", ka tas varētu būt viņš. Tad jau drīzāk - kāds mums pazīstams ārzemju speciālists.

Ko Grigorchuku?

 +11 [+] [-]

, 2013-04-02 12:17, pirms 11 gadiem
Ak nabaga ģimenīte. Grūti jau pieņemt lēmumu vienu no dēliem sūtīt jūras skolā. Varbūt tad visi kopā varat saņemties un doties viņam līdzi. Indriksons, Mežeckis...visi šitie nopelniem bagātie aka mūsdienās vienīgie speciālisti mērogā no tiesāšanas līdz datorprogrammu lietošanai. Ak nevarat, nu labi, varbūt kādreiz dūša papēžos saskries, kad visa naudiņa tiks izsaimniekota un nāksies pašiem lēkt no grimstošā kuģa vārdā LFF.

Un lūdzu, nevajag glorificēt Starkova 10 gadus vecus panākumus mūsdienās, uzskatīt, ka viņš lūk ir vienīgā mesija pie izlases stūres. Viņa vilciens sen kā ir apstājies pieturā - PSRS, futbols kopš tiem laikiem ir mainījies, viņa domāšana - stipri šaubos.

Viņa panākumi, stūrējot Skonto ir likumsakarīgi. Tie tādi nebūtu, ja būtu radīta līdzvērtīga konkurence. Panākumi izlases sakarā - tos viņš plūca nepamatoti, galvenie varoņi bija veiksme, Dzodzuašvilli, atsevišķi spēlētāji un autobuss pie Koļinko sargātajiem vārtiem.

Ko nu rakāties pagātnē. Šodien šis treneris ir pelnījis siltu vietiņu kādā no Indriksona pansionāta departamentiem, lai jau tiek, man nebūtu žēl. Bet pie izlases stūres, lūdzu, lūdzu ielieciet reiz kādu latvieti. Kazakevičs nebūtu slikts kandidāts. Viņam līdzīgo lai arī uz rokas pirkstiem saskaitāmi arī vēl mūsu mazajā zemītē atrastos.

Ak jā, nobeigumā. LFF tuvredzības lieliskākais piemērs - ļaut Starkovam nobeigt šo ciklu. SUPER, nākamajā tad iemetīsim kaut ko kaut kā, lai būtu ko apriet, sak, redziet kā - Starkovu atlaidām a šitais jau pirmajā spēlē izskatās nekāds. Naisssss

  -2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:20, pirms 11 gadiem
Starkov: Ты кто такой? Давай, до свидания!
Ты кто такой? Давай, до свидания! - YouTube

     [+] [-]

, 2013-04-02 12:23, pirms 11 gadiem
Kazakevičs pats īsti negrib. Kaut kur pavīdēja, ka līdz 40 viņš jau nu noteikti nebūs pie izlases stūres
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 12:30, pirms 11 gadiem
Man no visiem tiem LFF kraķiem slikti paliek paskatoties vien.

Nopirka LFF kautkaadu tur kruto statistikas programmu par 100 shtukiem,,,pagaajushi jau kaadi triis gadi un veel joprojaam naw taas programmas kaartiigi palaistas,,ok ir palaista bet nu vinja ir peedeejais suuds.. es runaaju par SHO fms.lff.lv ...Tak vecums pie vainas.
Lai būtu Virslīgas generalsponsos vajag ar kaadus 100 stukus.

Shis es domaaju ir viens no piemeeriem kad nauda tiek iegruusta kkaadaa meeslaa kas vai nu neiet vai nu ir tiiraaka naudas apmazgaashana.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:40, pirms 11 gadiem
Pildspalva un lapinja rokaas un aiziet!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-02 12:55, pirms 11 gadiem
Nu lai Dievs nogrābstās - Kazakevičs izlases treneris... bet neko nedarīt arī nevar, te tev nu dilemma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-04-02 13:10, pirms 11 gadiem
Tieši tagad atlikusī norakstāmā kvalifikācijas cikla daļa ir piemērota cita trenera pareizākam redzējumam un eksperimentiem veidot citādu komandu. Lai neatkārtotos iepriekšējie piemēri, kad izlases krievi, nebūdami mierā ar trenera Džonsona prasībām norok spēli, vai arī kad uzlika nikolaju gudrajam, bet pārlieku humānajam trenerim Andrejevam. Tā bumbulēt tālāk nedrīkst. Ir starpība- cerīgs zaudējums pret Bosniju ar citu treneri, vai bezcerīgs ar Starkovu. Pahars labāk par Starkovu prot tikai h--, b--, matj, tāpēc nepieciešams ārzemju specs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 13:20, pirms 11 gadiem
Kas tas par memļaku tur sēž blakus starikam dikti līdzīgs asajam igoram!

Tā Latvijas futbola vadība pūst jau kuro gadu!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 13:26, pirms 11 gadiem
Pārmaiņas tiešā vajag ,bet sevišķi uzlabot pašreizējo izlases spēli nespētu neviens pasaules treneris,jo trūkst augsta līmeņa spēlētāju no kā veidot izlasi.Nav tādu pussargu mums vairs kā Astafjevs,Rubīns,Laizāns,Bleidelis savos ziedu laikos,tagad tikai Cauņa ir laba līmeņa pussargs,tas pats ar uzbrucējiem un arī aizsargiem.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-02 13:26, pirms 11 gadiem
Šis cikls tāpat jau ir norakstāms, tāpēc nebūtu nekādu pretenziju, ja nostrādātu to līdz galam un tad atvadītos. Nepatīk vienīgais Mežecka demagoģija par nevarēšanu piesaistīt treneri? Leiši atrada ungāru un piesaistīja. Kāpēc mums tieši Džonsonu vajag? Var atrast jebkuru citu ārzemju treneri, kam šobrīd nav darba, lai nebūtu ar kādu citu komandu jākonkurē algas ziņā. Neviens taču neliek vest Kapello vai Hidinku. Kādu treneri ar pietiekami labu CV un vēlams tādu, kam tuvāks uzbrukuma, nevis tikai aizsardzības futbols.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 13:35, pirms 11 gadiem
Šveicei Otomāru Hitzfeldu vajadzētu atņemt - viņš tak spāņu fūriju 2010 gadā pazemoja

reikons rakstīja: Šis cikls tāpat jau ir norakstāms, tāpēc nebūtu nekādu pretenziju, ja nostrādātu to līdz galam un tad atvadītos. Nepatīk vienīgais Mežecka demagoģija par nevarēšanu piesaistīt treneri? Leiši atrada ungāru un piesaistīja. Kāpēc mums tieši Džonsonu vajag? Var atrast jebkuru citu ārzemju treneri, kam šobrīd nav darba, lai nebūtu ar kādu citu komandu jākonkurē algas ziņā. Neviens taču neliek vest Kapello vai Hidinku. Kādu treneri ar pietiekami labu CV un vēlams tādu, kam tuvāks uzbrukuma, nevis tikai aizsardzības futbols.

     [+] [-]

, 2013-04-02 13:35, pirms 11 gadiem
Ja maina, tad maina tagad uzreiz, lai jaunais var iepazīt spēlētājus un iespēlēties.
Protams arī katrs jauns treneris ir risks. Cerams, ka neņems kādu gruzīnu, vai Krievijas 1. līgas speciālistu. Arī dienvidnieki mūsu mentalitāti nesaprot.
SA labs sarakstiņš ar potenciāliem brīviem treneriem

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 13:45, pirms 11 gadiem
izklausās pēc teātra! īsti nesaprotu Mežecka satraukumu - paskaties plašāk - pilna italija, spanija.... ar labiem treneriem, kas būtu ar mieru trenēt izlasi un spēlēt 21 gs futbolu

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 13:48, pirms 11 gadiem
Nu tad beidzot!!! Bet nevajadzeetu vilkt liidz naakamjam ciklam. Atlikushajaas cikla speelees jaasagatavo komanda naakamajam ciklam jaunaa trenera vadiibaa. Kaada *ui starpiiba kaa tagad nospeelees pret Bosniju? Ja buus Starkovs, tad buus 0:3 un bailes paariet ceintra liiniju! Ja kaads cits treeris, iespeejams, 1:5, bet tas buus kkas savaadaaks - buus beidzot ceriiba par paarmainjaam!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 13:49, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Pārmaiņas tiešā vajag ,bet sevišķi uzlabot pašreizējo izlases spēli nespētu neviens pasaules treneris,jo trūkst augsta līmeņa spēlētāju no kā veidot izlasi.Nav tādu pussargu mums vairs kā Astafjevs,Rubīns,Laizāns,Bleidelis savos ziedu laikos,tagad tikai Cauņa ir laba līmeņa pussargs,tas pats ar uzbrucējiem un arī aizsargiem.
Uzbrucēji ir ok - pietiktu ar vienu pašu Rudņevu ja viņu regulāri apgādātu ar bumbu labās situācijās, tāpat kā pietika ar vienu pašu Verpakovski uzbrukumā. Ok, Rudņevs nedaudz cita tipa uzbrucējs bet nu vienalga. Kā jau teici - vidējā līnijā ir problēma.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 13:59, pirms 11 gadiem
PIN rakstīja: izklausās pēc teātra! īsti nesaprotu Mežecka satraukumu - paskaties plašāk - pilna italija, spanija.... ar labiem treneriem, kas būtu ar mieru trenēt izlasi un spēlēt 21 gs futbolu
da labi, spānis sāktu valodu raustīt ieraugot tik netehniskus spēlētājus. Domāju viņš nezinātu ko iesākt. Vajag kādu, kas prot strādāt ar kokainajiem ziemeļniekiem

     [+] [-]

, 2013-04-02 14:00, pirms 11 gadiem
Beidzot.....

  +6 [+] [-]

, 2013-04-02 14:01, pirms 11 gadiem
Mezheckis pilniigs auns... man liekas, ka jebkursh vareetu vadiit izlasi ne sliktaak kaa Starkovs. Da jebkursh neprofesionalis novadiis vienaa limenii ar Starkovu...

     [+] [-]

, 2013-04-02 14:05, pirms 11 gadiem
alexkli rakstīja: Uzticēt Dainim Kazakevičam? Tas it kā teorētiski ir iespējams, bet – tu saproti, te ir gatavošanās...
Nuuu... tas nav nopietni! Neredzu ne mazākos ,,plusiņus", ka tas varētu būt viņš. Tad jau drīzāk - kāds mums pazīstams ārzemju speciālists.
Kazakēvičs sliktāks par Starkovu jau nebūtu. Varbūt taktika vairs nebūtu 10-0-0

Bet būtu patīkami ja pirmo reizi pēc neatkarības atjaunošanas futbola izlasi vadītu latvietis. Un Kazakevičs jau nav tas kas pa ruski kko skaidros RudņeVam

Moš beidzot uz izlasi izsauktu (vismaz uz pārbaudes spēlēm) Čekulajevu un Kalnu no Metalurga.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-02 14:18, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Kazakēvičs sliktāks par Starkovu jau nebūtu. Varbūt taktika vairs nebūtu 10-0-0

Bet būtu patīkami ja pirmo reizi pēc neatkarības atjaunošanas futbola izlasi vadītu latvietis. Un Kazakevičs jau nav tas kas pa ruski kko skaidros RudņeVam
Kazakevičs runā latviešu, lietuviešu, angļu, krievu valodās. Labāk par starkovu katram paskaidrot var, ko vēlas.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 14:31, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Kazakēvičs sliktāks par Starkovu jau nebūtu. Varbūt taktika vairs nebūtu 10-0-0

Bet būtu patīkami ja pirmo reizi pēc neatkarības atjaunošanas futbola izlasi vadītu latvietis. Un Kazakevičs jau nav tas kas pa ruski kko skaidros RudņeVam

Moš beidzot uz izlasi izsauktu (vismaz uz pārbaudes spēlēm) Čekulajevu un Kalnu no Metalurga.
Kļūdies, tak ir jau vadījis letiņš Jānis Gilis, kurš, manuprāt, tomēr kotējās daudz augstāk kā Sašeņka. Tikai žēl, ka nepelnīti aizmirsts, ja jau pat jaunā paaudze viņu neatceras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 14:47, pirms 11 gadiem
vilibalds rakstīja: Kazakevičs runā latviešu, lietuviešu, angļu, krievu valodās. Labāk par starkovu katram paskaidrot var, ko vēlas.
Neticu ka viņš kaut ko skaidrotu krieviski jo Jelgavas treniņus pārsvarā vadīja latviešu valodā. Neskatoties uz to ka lielākā daļa Jelgavas futbolistu krievi.

     [+] [-]

, 2013-04-02 14:47, pirms 11 gadiem
Nebūtu tomēr labi jaunajam trenerim sākt ar sagrāvi pret Bosniju; varētu trenerus mainīt vasarā pēc šīs spēles.
Dainim, ja viņš no administrēšanas atgriezīsies pie trenēšanas, arī tomēr (tāpat kā Paharam vai kādam citam no vietējiem) darbu izlašu līmenī vajadzētu sākt ar junioru izlasi.
Te kāds ieminējās par Grigorčuku. Nebūtu slikta kandidatūra, taču šobrīd aizņemts Odesas "Černomorecā", kuru divu gadu laikā aizvedis no pirmās līgas līdz 5. vietai Ukrainas virslīgā.
P.S. Latvietis bija nelaiķis Jānis Gilis -- pirmais izlases treneris pēc neatkarības atgūšanas.
P.P.S. Viens no Džonsona trūkumiem bija tas, ka viņš ļoti maz uzturējās Latvijā, nesekoja rūpīgi Virslīgai. Ja nu ņemtu ārzemnieku, būtu gandrīz vai kontraktā jāparedz regulāra Virslīgas spēļu apmeklēšana.

 +10 [+] [-]

, 2013-04-02 14:47, pirms 11 gadiem
Starkovam cik saprotu alga ir 300k kautkur gadaa. Nav ko likt vietaa? par tadu naudu jebkursh anglijas vacijas spanijas italijas treneris kas nupat atlaists no augstaakaas liigas kluba butu gatavs stradat. un gan jau ari par mazaku naudu. Miljoni jamaksaa tikai top treneriem

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 14:51, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Nebūtu tomēr labi jaunajam trenerim sākt ar sagrāvi pret Bosniju; varētu trenerus mainīt vasarā pēc šīs spēles.
Dainim, ja viņš no administrēšanas atgriezīsies pie trenēšanas, arī tomēr (tāpat kā Paharam vai kādam citam no vietējiem) darbu izlašu līmenī vajadzētu sākt ar junioru izlasi.
Te kāds ieminējās par Grigorčuku. Nebūtu slikta kandidatūra, taču šobrīd aizņemts Odesas "Černomorecā", kuru divu gadu laikā aizvedis no pirmās līgas līdz 5. vietai Ukrainas virslīgā.
P.S. Latvietis bija nelaiķis Jānis Gilis -- pirmais izlases treneris pēc neatkarības atgūšanas.
P.P.S. Viens no Džonsona trūkumiem bija tas, ka viņš ļoti maz uzturējās Latvijā, nesekoja rūpīgi Virslīgai. Ja nu ņemtu ārzemnieku, būtu gandrīz vai kontraktā jāparedz regulāra Virslīgas spēļu apmeklēšana.
Saproti ka izlases sagatavošanu un veidošanu nākamajam ciklam vajag sākt jau tagad ?

Jauns treneris nevar ielekt braucošā vilcienā, nepietiks laika. Un tad visi varēs noriet ka nekam nederīgs.

LFF ir vienkārši piiiii. Jau tagad visu nākamo ciklu čakarē ar garo trenera nomaiņu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 14:54, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Moš beidzot uz izlasi izsauktu (vismaz uz pārbaudes spēlēm) Čekulajevu un Kalnu no Metalurga.
Un ko viņi izlasē darītu?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-02 14:58, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: P.P.S. Viens no Džonsona trūkumiem bija tas, ka viņš ļoti maz uzturējās Latvijā, nesekoja rūpīgi Virslīgai. Ja nu ņemtu ārzemnieku, būtu gandrīz vai kontraktā jāparedz regulāra Virslīgas spēļu apmeklēšana.
Tas, starp citu, ir labs ieteikums. Ārzemnieka nolīgšana jau neko pati par sevi negarantē. Pat laba ārzemnieka nolīgšana. Turcija arī paņēma Hidinku un gribēja pāriet nākamajā līmenī, tikai Gūss vietējo čempionātu skatījās minimāli un laukumā laida visai apšaubāmu sastāvu, par ko Turcijas prese viņu bez sāls apēda. Jau pēc viena cikla uzrakstīja atlūgumu, toties turki par nekādu rezultātu izdeva milzīgu algu.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 15:01, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Kazakēvičs sliktāks par Starkovu jau nebūtu. Varbūt taktika vairs nebūtu 10-0-0

Bet būtu patīkami ja pirmo reizi pēc neatkarības atjaunošanas futbola izlasi vadītu latvietis. Un Kazakevičs jau nav tas kas pa ruski kko skaidros RudņeVam

Moš beidzot uz izlasi izsauktu (vismaz uz pārbaudes spēlēm) Čekulajevu un Kalnu no Metalurga.
No kuriem laikiem Kazakevic ir kljuvis par ljoti labu treneri,vinjsh ir ar Jelgavu spelejis Eiropas grupu turniros vai kaa,neko izscilu vinjsh nav sasniedzis kaa vinejis vienu Latvijas kausu un katru gadu muljajas ar savu komandu pa 6-7 vietu cempiontaa,vai ari mes visi baigi gribam lai izlases treneris principa pec runa Latviski,bet neskatamies ka specialists vinjs ir nekads,to pieradija darbs ar Jelgavu,vinjsh vairak deretu izlases gjeneralmenedzera amata nevis par treneri.Shobrid labakais variants ir panjemt arzemju specialistu

  +2 [+] [-]

, 2013-04-02 15:20, pirms 11 gadiem
Jāni - "nevis Starkovam ir jābūt gatavam atkāpties, bet tev ir jābūt gatavam Starkovu atlaist!"

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:04, pirms 11 gadiem
NETICU!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 16:07, pirms 11 gadiem
maikls19 rakstīja: No kuriem laikiem Kazakevic ir kljuvis par ljoti labu treneri,vinjsh ir ar Jelgavu spelejis Eiropas grupu turniros vai kaa,neko izscilu vinjsh nav sasniedzis kaa vinejis vienu Latvijas kausu un katru gadu muljajas ar savu komandu pa 6-7 vietu cempiontaa,vai ari mes visi baigi gribam lai izlases treneris principa pec runa Latviski,bet neskatamies ka specialists vinjs ir nekads,to pieradija darbs ar Jelgavu,vinjsh vairak deretu izlases gjeneralmenedzera amata nevis par treneri.Shobrid labakais variants ir panjemt arzemju specialistu
Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:16, pirms 11 gadiem
rronijs rakstīja: Starkovam cik saprotu alga ir 300k kautkur gadaa. Nav ko likt vietaa? par tadu naudu jebkursh anglijas vacijas spanijas italijas treneris kas nupat atlaists no augstaakaas liigas kluba butu gatavs stradat. un gan jau ari par mazaku naudu. Miljoni jamaksaa tikai top treneriem
Ja mētājies ar skaitļiem, tad dod arī ticamu avotu, kurš tos apstiprinātu, jo nu man prāts atsakās ticēt, ka LFF viņam maksā 300K gadā...

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:27, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Vismaz vel viens,kas nedzivo ar roza brillem! Tieshi ta-ir kvalitativu speletaju trukums!Ar 3-4 kvalitativiem speletajiem nevar visus uzvaret!Kamer atkal nebuus,kaa agraak,vismaz kaut tie 14-15 speletaji,kas spele pieklajigaa limeni,tikmer izlase ari mocisies ar tadam Lihtenshteinam...
Piekrītu abiem principā,tik arī ar šādu sastāvu ir jāsit Lihtenšteina.Bet galvenais,ka tiek kaut kāds antifutbols veidots,kas ir vispār nebaudāms.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:40, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
Izlases sakara tu pat ari atbildeji,kadi speletaji,tadi rezultati,nejau treneris sit golus ieksha :-))) Bet parunajot ar dazu labu ex Jelgavas speleatju un ne ar vienu bet daudziem,par Daini kaa specialistu nav diez ko labas atsauksmes,vairak kaa menedzeris nevis treneris,labakais tagad ir panjemt arzemju specialistu 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 17:14, pirms 11 gadiem
.....cerība Latvijas futbolam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 17:40, pirms 11 gadiem
unkass rakstīja: Piekrītu abiem principā,tik arī ar šādu sastāvu ir jāsit Lihtenšteina.Bet galvenais,ka tiek kaut kāds antifutbols veidots,kas ir vispār nebaudāms.
Uz to maču ar Lihtenšteinu nevajag ieciklēties. Sportā gadās visādi. Vācijai principā arī vienmēr būtu mūs jāsasit, bet šie pat Eiropas čempī ar Kānu, Ballaku, Klosi utt priekšgalā pamanījās ar mums ničā noraut...Vairāk jāuztraucas, ka pēdējos pāris ciklus nv pat neviena tāda reāla uzplaiksnījuma bijis, kas viestu kādu cerību...vienmēr jau ar cikla sākumu iezīmējusies mūsu vieta tabulas apakšā un tā arī vienmuļi viss cikls pagājis...tas satrauc vairāk kā viens konkrēts ničs ar Lihtenšteinu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 18:15, pirms 11 gadiem
Tāda vecu veču muldēšana ne federācijas prezidenta rīcība. Redzēsiet ka nekas tur nemainīsies, pēc laiciņa kaislības norims un viss būs pa vecam.

     [+] [-]

, 2013-04-02 18:30, pirms 11 gadiem
JIHHHĀĀĀĀĀĀ!!! LAižu pēs polša!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:21, pirms 11 gadiem
A kāpēc gan ne Kazakēviču?? Es tikai par!

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:55, pirms 11 gadiem
Nu,ja Starkovs neatteiksies no saviem vardiem,tad gods un slava vinam.No vienas puses zel cilveku,esmu parliecinats ka vins gribeja ka labak,bet veli saprata ka vina laiks ir beidzies.Kas attiecas uz jauno treneri,nu tad Mezecka komentari izklausas nenopietni.PC cikls ir izgazts un vienalga kas pie izlases stures pabeigs ciklu.Domaju ir jamekle arzemju treneri.Un jo atrak vins iesaks darbu ar izlasi,jo labak.Jauniesu izlases ari vajadzetu labus specialistus,un visslabak butu ja galvenais treneris pats vinus izveletos.Daudzie teiks,kur nemt naudu prieks tadiem treneriem.Atbildes man nav,jo nezinu kur nemt lidzeklus.Bet citas izejas nav,kaut kad tacu japienem koordinalie soli un risinajumi.

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:07, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
beidz! Kāds Kazakēvičs? Salīdzinot Kazakēviču ar Starkovu -kā dēls tēva priekšā. Gan pēc autoritātes spēlētāju vidū, gan sasniegumiem. Taktiski visai vājš ar Jelgavu bija. Tad jau drīzāk Popkovu! Tikai viņš tāds karstasinīgs un Guņam ar ģimeni varētu tas nepatikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 20:47, pirms 11 gadiem
Es saprotu, ka LFF grib tikt cauri pa lēto. Starkovam piemaksās pie pensijas tik ilgi kamēr kāds mūsu vietējais eks-skontietis nobriedīs izlases trenēšanai. Paharu varēs laist pie lielās izlases stūres tad, kad ar U21 rādīs brīnumus. Tikai par spēlētāja karjeras nopelniem likt galvenajā izlasē - tad jau pilna Anglija ar potenciālajiem LV izlases treneriem.

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:49, pirms 11 gadiem
ko var murgot par Kazakeviču....ko viņš kā treneris ir sasniedzis?LK vinnējis?Starika vietā jaatrod kāds labāks kandidāts,lai Mežeckis &CO meklē,protams tas nav tik elementāri kā prosķitutkas naiķi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 08:42, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Daudzi ir aizmirsushi, kas notika ieprieksh kad starkovs aizgaaja, naaca vietaa andrejevs un 1:4 un 0:3 bija regulaari. Starkovs kaut 0:1 prot izspiest no muusu futbolistiem. Esiet tak reaali, mums futbola liimenis ir viens no zemaakajiem pasaulee. Starkova palikshana tik bojaa vinja reputaaciju!
Nosauci tos 1-4 0-3(regulāros),pie Andrejeva!
Vienreiz zaudējām Portugalē ar 0-3,vienreiz krievijā ar 0-2 ,pārējie zaudējumi ar vienu vārtu starpību!

     [+] [-]

, 2013-04-06 21:24, pirms 11 gadiem
sūdīgi palīgi starkovam, vaig blagonaģeždinu un dobrecovu