Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Mežeckis: "Starkovs ir gatavs atkāpties"

Jānis Celmiņš

Mežeckis: "Starkovs ir gatavs atkāpties"
Jānis Mežeckis un Aleksandrs Starkovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Starkovs ir gatavs atkāpties, viņš pilnībā uzņemas atbildību. Tā arī pateica – esmu gatavs atkāpties, ja tas palīdzēs kopējai lietai, un tie nav tukši vārdi,” intervijā „Sporta Avīzē” atklāja Latvijas Futbola federācijas (LFF) ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis.

Latvijas izlase 22. martā Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas spēlē cīnījās neizšķirti ar Lihtenšteinas valstsvienību (1:1), un pēc šī mača Starkovs saņēmis pamatīgu kritikas devu.

„Ja man būtu desmit Starkovi, Džonsoni vai tas pats Kapello, kurš būtu gatavs braukt... Skaidrs, ka tad atkāpšanos vajadzētu pieņemt. Šajā situācijā, viņam atkāpjoties, mums paliktu tukša vieta. Es viņam teicu, ka neviens no viņa palīgiem nevar uzreiz pārņemt izlasi. To es viņam teicu arī tad, kad viņš bija Azerbaidžānā. Uzticēt tagad visu Marianam Paharam, kuru paņēmām pie sevis darbā ar domu, ka viņš ar laiku varētu izveidoties par tādu treneri? Spēle pret Bosniju (Latvijas valstsvienības nākamais mačs kvalifikācijas ciklā) – ne var zināt, kas tur var notikt... Uzticēt Dainim Kazakevičam? Tas it kā teorētiski ir iespējams, bet – tu saproti, te ir gatavošanās... Es Starkovam atklāti pateicu, ka mēs domāsim par jaunu treneri, bet tas nav tāds variants, kur es šo dien pasaku – Saša, tev jā iet prom.” intervijā teicis Jānis Mežeckis.

Jautāts cik liela ir varbūtība, ka spēlē pret bosniešiem valstsvienību vadīs jau cits treneris, Mežeckis atbild, ka situācija nav tik vienkārša. „Mēs nedomājam, ka process būs tik viegls, ka atradīsim treneri, kurš būs gatavs uzņemties uzreiz spēli pret Bosniju... Tam vajadzētu būt tādam, kurš ir lietas kursā. Mēs taču nevaram pa saukt otru Geriju Džonsonu,” teic Mežeckis.

Visticamāk, Starkovs saglabā amatu līdz pat Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas cikla beigām. „Es viņam pateicu, ka pēc cikla aizies visi. Varbūt paliks vienīgi ekipējuma menedžeris un šoferis. Un tad skatīsimies, kas mums rādās nākamajā ciklā,” paudis Mežeckis. Vai Starkovam nākamā spēle pret mūsu kvalifikācijas grupas līderi Bosniju būs atslēgas spēle? „Viņam visas spēles ir atslēgas spēles. Arī ar igauņiem. Ja mēs aizbrauksim tur un, nedod, Dievs, slikti nospēlēsim, mūs visus noēdīs,” paredz LFF pārstāvis.

Latvija ar četriem punktiem piecās PK izcīņas kvalifikācijas spēlēs savā grupā sešu komandu konkurencē šobrīd ieņem piekto vietu.

Izmantotie resurs:
"Sporta Avīze"

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:04, pirms 11 gadiem
NETICU!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-02 16:07, pirms 11 gadiem
maikls19 rakstīja: No kuriem laikiem Kazakevic ir kljuvis par ljoti labu treneri,vinjsh ir ar Jelgavu spelejis Eiropas grupu turniros vai kaa,neko izscilu vinjsh nav sasniedzis kaa vinejis vienu Latvijas kausu un katru gadu muljajas ar savu komandu pa 6-7 vietu cempiontaa,vai ari mes visi baigi gribam lai izlases treneris principa pec runa Latviski,bet neskatamies ka specialists vinjs ir nekads,to pieradija darbs ar Jelgavu,vinjsh vairak deretu izlases gjeneralmenedzera amata nevis par treneri.Shobrid labakais variants ir panjemt arzemju specialistu
Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:16, pirms 11 gadiem
rronijs rakstīja: Starkovam cik saprotu alga ir 300k kautkur gadaa. Nav ko likt vietaa? par tadu naudu jebkursh anglijas vacijas spanijas italijas treneris kas nupat atlaists no augstaakaas liigas kluba butu gatavs stradat. un gan jau ari par mazaku naudu. Miljoni jamaksaa tikai top treneriem
Ja mētājies ar skaitļiem, tad dod arī ticamu avotu, kurš tos apstiprinātu, jo nu man prāts atsakās ticēt, ka LFF viņam maksā 300K gadā...

     [+] [-]

, 2013-04-02 16:27, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Vismaz vel viens,kas nedzivo ar roza brillem! Tieshi ta-ir kvalitativu speletaju trukums!Ar 3-4 kvalitativiem speletajiem nevar visus uzvaret!Kamer atkal nebuus,kaa agraak,vismaz kaut tie 14-15 speletaji,kas spele pieklajigaa limeni,tikmer izlase ari mocisies ar tadam Lihtenshteinam...
Piekrītu abiem principā,tik arī ar šādu sastāvu ir jāsit Lihtenšteina.Bet galvenais,ka tiek kaut kāds antifutbols veidots,kas ir vispār nebaudāms.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 16:40, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
Izlases sakara tu pat ari atbildeji,kadi speletaji,tadi rezultati,nejau treneris sit golus ieksha :-))) Bet parunajot ar dazu labu ex Jelgavas speleatju un ne ar vienu bet daudziem,par Daini kaa specialistu nav diez ko labas atsauksmes,vairak kaa menedzeris nevis treneris,labakais tagad ir panjemt arzemju specialistu 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 17:14, pirms 11 gadiem
.....cerība Latvijas futbolam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-04-02 17:40, pirms 11 gadiem
unkass rakstīja: Piekrītu abiem principā,tik arī ar šādu sastāvu ir jāsit Lihtenšteina.Bet galvenais,ka tiek kaut kāds antifutbols veidots,kas ir vispār nebaudāms.
Uz to maču ar Lihtenšteinu nevajag ieciklēties. Sportā gadās visādi. Vācijai principā arī vienmēr būtu mūs jāsasit, bet šie pat Eiropas čempī ar Kānu, Ballaku, Klosi utt priekšgalā pamanījās ar mums ničā noraut...Vairāk jāuztraucas, ka pēdējos pāris ciklus nv pat neviena tāda reāla uzplaiksnījuma bijis, kas viestu kādu cerību...vienmēr jau ar cikla sākumu iezīmējusies mūsu vieta tabulas apakšā un tā arī vienmuļi viss cikls pagājis...tas satrauc vairāk kā viens konkrēts ničs ar Lihtenšteinu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 18:15, pirms 11 gadiem
Tāda vecu veču muldēšana ne federācijas prezidenta rīcība. Redzēsiet ka nekas tur nemainīsies, pēc laiciņa kaislības norims un viss būs pa vecam.

     [+] [-]

, 2013-04-02 18:30, pirms 11 gadiem
JIHHHĀĀĀĀĀĀ!!! LAižu pēs polša!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:21, pirms 11 gadiem
A kāpēc gan ne Kazakēviču?? Es tikai par!

     [+] [-]

, 2013-04-02 19:55, pirms 11 gadiem
Nu,ja Starkovs neatteiksies no saviem vardiem,tad gods un slava vinam.No vienas puses zel cilveku,esmu parliecinats ka vins gribeja ka labak,bet veli saprata ka vina laiks ir beidzies.Kas attiecas uz jauno treneri,nu tad Mezecka komentari izklausas nenopietni.PC cikls ir izgazts un vienalga kas pie izlases stures pabeigs ciklu.Domaju ir jamekle arzemju treneri.Un jo atrak vins iesaks darbu ar izlasi,jo labak.Jauniesu izlases ari vajadzetu labus specialistus,un visslabak butu ja galvenais treneris pats vinus izveletos.Daudzie teiks,kur nemt naudu prieks tadiem treneriem.Atbildes man nav,jo nezinu kur nemt lidzeklus.Bet citas izejas nav,kaut kad tacu japienem koordinalie soli un risinajumi.

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:07, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Un ko Starkovs ir sasniedzis ?, atskaitot EČ par kuru viņam vismazākais nopelns.
It īpaši ko viņš sasniedzis pēdējos gados. Trenēja aizerus, krutu klubu padarīja par apsmieklu. Un atceries ko viņš izdarīja ar Skonto.
Par Kazakeviču varu teikt ka kādi spēlētāji tāda komanda. (domāts par Jelgavu) Kādi spēlētāji ir ar tādiem jāspēlē. Tomēr spēlētāji sit golus nevis treneris. Es domāju Latvijas kauss nav slikts sasniegums Kazakevičam.
Vel pietam Latvijas izlases sastāvs nemaz nav tik slikts lai nesasniegtu labus rezultātus. Izlases reizes 3 spēcīgāka par Jelgavu tapēc Kazakeviča variants nemaz nav slikts. Bet redz pie kā Saša izlasi novedis.
beidz! Kāds Kazakēvičs? Salīdzinot Kazakēviču ar Starkovu -kā dēls tēva priekšā. Gan pēc autoritātes spēlētāju vidū, gan sasniegumiem. Taktiski visai vājš ar Jelgavu bija. Tad jau drīzāk Popkovu! Tikai viņš tāds karstasinīgs un Guņam ar ģimeni varētu tas nepatikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-02 20:47, pirms 11 gadiem
Es saprotu, ka LFF grib tikt cauri pa lēto. Starkovam piemaksās pie pensijas tik ilgi kamēr kāds mūsu vietējais eks-skontietis nobriedīs izlases trenēšanai. Paharu varēs laist pie lielās izlases stūres tad, kad ar U21 rādīs brīnumus. Tikai par spēlētāja karjeras nopelniem likt galvenajā izlasē - tad jau pilna Anglija ar potenciālajiem LV izlases treneriem.

     [+] [-]

, 2013-04-02 20:49, pirms 11 gadiem
ko var murgot par Kazakeviču....ko viņš kā treneris ir sasniedzis?LK vinnējis?Starika vietā jaatrod kāds labāks kandidāts,lai Mežeckis &CO meklē,protams tas nav tik elementāri kā prosķitutkas naiķi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-03 08:42, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Daudzi ir aizmirsushi, kas notika ieprieksh kad starkovs aizgaaja, naaca vietaa andrejevs un 1:4 un 0:3 bija regulaari. Starkovs kaut 0:1 prot izspiest no muusu futbolistiem. Esiet tak reaali, mums futbola liimenis ir viens no zemaakajiem pasaulee. Starkova palikshana tik bojaa vinja reputaaciju!
Nosauci tos 1-4 0-3(regulāros),pie Andrejeva!
Vienreiz zaudējām Portugalē ar 0-3,vienreiz krievijā ar 0-2 ,pārējie zaudējumi ar vienu vārtu starpību!

     [+] [-]

, 2013-04-06 21:24, pirms 11 gadiem
sūdīgi palīgi starkovam, vaig blagonaģeždinu un dobrecovu