Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Eiropas līgas pusfinālā iekļūst trīs Spānijas klubi

Agris Suveizda

Eiropas līgas pusfinālā iekļūst trīs Spānijas klubi
Centra aizsargs Adils Ramī guva divus vārtus un ieveda "Valencia" pusfinālā
Foto: AFP/Scanpix

Noskaidrotas visas UEFA Eiropas līgas pusfinālistes. Nākamajā kārtā iekļuva Madrides "Atletico", kas vēlreiz ar 2:1 pieveica "Hannover", un arī otrā Spānijas un Vācijas duelī pārāks bija Spāniju pārstāvošais klubs - "Athletic" un "Schalke" cīnījās neizšķirti 2:2, bet divu spēļu summā Bilbao futbolisti bija pārāki ar 6:4. Arī pārējās divas pusfinālistes ir no Pireneju pussalas. "Valencia" ar 4:0 sagrāva "Alkmaar", summā uzvarot ar 5:2, bet Lisabonas "Sporting" izbraukumā spēlēja neizšķirti ar Harkovas "Metalist" - summā 3:2.

"Valencia", kas vietējā čempionātā pagaidām ieņem visaugstāko vietu no Eiropas līgā startējošajām Spānijas komandām, bija vienīgā spāņu vienība, kas pirmajā spēlē nespēja izcīnīt uzvaru. "Valencia" izbraukumā ar 1:2 piekāpās "Alkmaar", kas nule zaudēja līderpozīcijas Nīderlandē, un bija skaidrs, ka mājās derēs tikai uzvara. Sikspārņi sāka apņēmīgi un guva divus ātrus vārtus. Divreiz aptuveni divu minūšu laikā precīzi sita centra aizsargs Adils Ramī – vispirms Ramī ar galvu noslēdza cita Francijā dzimuša spēlētāja Sofiāna Fegulī centrējumu, bet pēcāk Ramī pēc centrējuma bumbu nometa Roverto Soldado (2:0). Neilgi pēc pārtraukuma "Valencia" guva trešos vārtus. Soldado izveidoja momentu, Žonasa sitiens tika bloķēts, bet bumbu pāri līnijai tomēr pārdabūja Hordi Alba (3:0). Desmit minūtes pirms pamatlaika beigām nesen uz maiņu iznākušais Pablo Ernandess pielika punktu holandiesu sagrāvei - 4:0 mačā un 5:2 summā.

Gelzenkirhenes "Schalke" Bilbao pret vietējo "Athletic" gaidīja ļoti sarežģīts uzdevums – tā kā savā laukumā tika zaudēts ar 2:4, šoreiz vācu klubam bija jāgūst vismaz trīs vārti un jāuzvar ar vismaz divu vārtu pārsvaru (nederēja ne 2:0, ne 3:1). Pirmais solis uzdevuma izpildes virzienā tika sperts 29.minūtē. Mājinieki zaudēja bumbu savā laukuma pusē, apaļais priekšmets soda laukuma tuvumā nonāca pie Klāsa Jana Huntelāra, kurš to ieraidīja apakšējā vārtu stūrī (1:0). Baski gan ātri atguvās no nelielā šoka – bumba puslaika beigās, desmit minūtes pēc Andera Ereras nomainīšanas, pēc Ivaja Gomesa skaista sitiena no 23 metriem ielidoja tālajā vārtu stūrī (1:1). "Schalke" pirmais puslaiks nekādi nepietuvināja uzvarai summā un nelīdzēja arī lieliski Raula Gonsalesa vārti 52.minūtē. Spāņu uzbrucējs ar teicamu sitienu ieraidīja bumbu augšējā vārtu stūrī, tomēr mājinieki atkal ātri atguvās un Markels Susaeta pēc Ikera Munjaina piespēles panāca 2:2. "Schalke", gūstot vēl divus vārtus, varēja izcīnīt vismaz pagarinājumu, taču rezultāts vairs nemainījās un "Athletic" turpinās ceļu pēc Eiropas līgas trofejas.

Toties pusfinālā neizdevās iekļūt Ukrainas "Metalist", kas savā laukumā uzņēma Lisabonas "Sporting". Harkovas klubs daudz uzbruka, taču mājiniekiem ne tikai neizdevās pārspēt teicami spēlējošo viesu vārtsargu Rui Patrisiu, bet minūti pirms puslaika beigām "Metalist" pretēji spēles gaitai arī ielaida vārtus. Pēc Djego Kapela centrējuma "Sporting" vadībā ar galvu izvirzīja Rikijs van Volfsvinkels (1:0). Pēc pārtraukuma "Metalist" beidzot izdevās atslēgt viesu vārtus - pēc Marko Deviča piespēles Kristaldu raidīja bumbu starp Patrisiu kājām (1:1). Pēc sešām minūtēm "Metalist" jau varēja panākt 2:1 (šāds rezultāts nozīmētu pagarinājumu), taču Patrisiu ar kāju atvairīja Kleitona Šavjera izpildīto 11m soda sitienu. Mājinieki neizmantoja fantastisku izdevību, un "Sporting" nosargāja neizšķirtu un uzvaru divu spēļu summā. Atspēlēties pēc zaudējuma izbraukumā neizdevās arī "Hannover". Pirmie vārtus guva viesi - ar lielisku solo gājienu atzīmējās "Atletico" uzbrucējs Adrjanu (1:0). Desmit minūtes pirms pamatlaika beigām "Hannover" atjaunoja cerības (pēc stūra sitiena bumba nonāca pie Mama Birama Diufa), bet pēc sešām minūtēm tās izdzēsa Radamels Falkao (1:2).

UEFA Eiropas līga, 1/4 fināli

Pāris1.spēle2.spēleVārtu guvējiSummā
Valencia – Alkmaar1:24:0Ramī 15'17' Alba 56' Ernandess 80'5:2
Bilbao Athletic – Schalke4:22:2Gomess 41' Susaeta 55' – Huntelārs 29' Rauls 52'6:4
Metalist – Sporting1:21:1Kristaldu 57' - van Volfsvinkels 44'2:3
Hannover – Atletico Madrid1:21:2Diufs 83' - Adrjans 63' Falkao 87'2:4
1.pāris2.pāris
Atletico Madrid – ValenciaSporting – Athletic Bilbao
1 2 42 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2012-04-06 00:04, pirms 12 gadiem
Valencia - Atletico de Madrid buus laabs pusfinaals.. Un ja veel ČL Real-Barca finaals ta vispaar Spaanija dominee..cool

  -3 [+] [-]

, 2012-04-06 00:07, pirms 12 gadiem
Atletico-Valencia jau buutu speeciigs Eiropas ligas finaals, bet tads jau pusfinaals, skarbi, bet pagaidām izskatās, ka Valencia ņems šo titulu.
Slēpts komentārs: Ciklop

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 00:13, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: Tik stulba sajūta, ka totalizatorā no 8 spēlēm tikai viena neiziet.. Biju uzlicis uz Sportingu, kāda bija spēle? Vienkārši domāju kaut kāds ukrainas Metalist, wtf?
Nu tas buutu peedeejais uz ko uzlikt uz sporting uzvaru viesos..Reaali Metalist spieda bet nedaspieda..

 +11 [+] [-]

, 2012-04-06 00:14, pirms 12 gadiem
shitais fakts rada, kaa spaanijas chempionats ir stipraak neka anglu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-06 00:15, pirms 12 gadiem
Apsveicu visas Spānijas komandas, kas iekļuva EL 1/2 finālos. Spānijas klubi vēlreiz apliecina la ligas spēku. Šogad tiešām ir ļoti reāli spāņu fināli abos eirokausos. Uzskatu, ka vienīgā komanda, kas ir spējīga to vēl izjaukt ir Bayern, pret kuru Madrides izredzes ir apmēram 60:40. Nedomāju, ka Chelsea un Sporting varēs apturēt Barsu & Bilbao.

Spānija tagad ir arī pavisam tuvu Anglijai valsts klubu koeficientu tabulā. Tagad starpība ir vairs tikai 2,6 punkti. (pirms 2011./2012.gadu sezona sākuma starpība bija -7 vai -8 punkti). Nerēķināju, bet varbūt pat jau pēc šīs sezonas pēc vairāku gadu pārtraukuma Spānija atkal atgūs 1.vietu rangā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 00:15, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: Tik stulba sajūta, ka totalizatorā no 8 spēlēm tikai viena neiziet.. Biju uzlicis uz Sportingu, kāda bija spēle? Vienkārši domāju kaut kāds ukrainas Metalist, wtf?
Likt ekpreshus ir pedeja lieta, kas jadara, lai ko uzvaretu totalizatora.
Neesi ne pirmais un ne pedejais, kas sponsoree totalizatoru.

Atletico Madrid labi 2 varti, speletajs divreiz paaris sekunzhu laikaa piesmeja gan aizsargu, gan vartsargu.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-06 00:18, pirms 12 gadiem
angelos33 rakstīja: Nu tas buutu peedeejais uz ko uzlikt uz sporting uzvaru viesos..Reaali Metalist spieda bet nedaspieda..
Vienkārši Sporting zināma komanda un liekas laba,bet cik es sapratu Metalist vispār par brīnumu tik tālu tika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-06 00:19, pirms 12 gadiem
angelos33 rakstīja: Valencia - Atletico de Madrid buus laabs pusfinaals.. Un ja veel ČL Real-Barca finaals ta vispaar Spaanija dominee..cool
sasapņojies

  -3 [+] [-]

, 2012-04-06 00:19, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Likt ekpreshus ir pedeja lieta, kas jadara, lai ko uzvaretu totalizatora.
Neesi ne pirmais un ne pedejais, kas sponsoree totalizatoru.
Nu labāk jau ir nekā kazino spēlēt vai kaut ko tādu, un summas lieku ļoti mazas, no 1 - 2 ls, takā īsti nav žēl.

     [+] [-]

, 2012-04-06 00:32, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: Nu labāk jau ir nekā kazino spēlēt vai kaut ko tādu, un summas lieku ļoti mazas, no 1 - 2 ls, takā īsti nav žēl.
Pa 2 ls sanaak prezhu paka un gaišais alus

  +3 [+] [-]

, 2012-04-06 00:33, pirms 12 gadiem
pencis60 rakstīja: Beidzot premjerlīgas fani nolikti pie vietas. Kurš vēl tagad teiks, ka spāņiem ir tikai divas spēcīgas komandas? Gan ČL, gan EL uzvarēs spāņu komandas. Kaut kā tik vienu angļu komandu vēl redz, kam kaut kādas šances ir palikušas...
Un tā pati līdz ČL 1/2 finālam ir tikusi ar lielu veiksmi. Pietiek atcerēties 1/8 finālu pret Napoli, kur atbildes spēlē čelsikiem vienkārši paveicās - cik nerealizētu iespēju bija itāļiem. Arī Benfiku aristokrāti pieveica ar lielām grūtībām. Pret Barsu es neredzu viņiem jebkādas izredzes. Protams, brīnumi notiek, sevišķi futbolā, taču es nedomāju, ka tas ir šis gadījums.

Un vispār Madride un Barselona šobrīd ir pilnīgi cita līmeņa komandas. Tās ir ārpus konkurences. Uz tām vispār nav jāskatās vērtējot ESP čempionāta tabulu. Līdz ar to izvirzot kaut kādus secinājumus par la ligas spēku. Esmu par 100% pārliecināts, ka tieši ar tādu pašu pārsvaru, kāds šobrīd la ligā ir Barselonai un Madridei pār 3.vietu, abas šīs komandas būtu priekšā visām pārējām JEBKURĀ citā čempionātā, tai skaitā Anglijas, Vācijas un Itālijas. Jā, Real un Barsa var zaudēt vai nospēlēt neizšķirti ar jebkuru no citām stiprajām komandām, taču tas būs gadījums. Ja viņi spēlē ne zemāk par savu līmeni vai maksimāli labi, citām komandām ir maz izredžu.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-06 00:34, pirms 12 gadiem
pi_cis rakstīja: sasapņojies
Tur nav ko sapņot. Tā var būt realitāte jau pēc 3 nedēļām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 00:59, pirms 12 gadiem
es ar par spanniem ipassi par REAL MADRID HALA MADRID
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-06 01:24, pirms 12 gadiem
a kur Italijas klubi? nav

  +5 [+] [-]

, 2012-04-06 01:25, pirms 12 gadiem
Ko tur cepties par tām līgām, pašalik Spānijas ir spēcīgākā, tur pat nekādus komentārus pašlaik nevajag, bet arī tas reiz beigsies. Tāpat kā pirms desmit gadiem dominēja Itālijas, un pirms pāris Anglijas, arī spāņu laiks beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 01:28, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: VoooooV. Pirmo reizi pa daudziem gadiem, Eirokausu finālos ir tikuši vairāk par 2 Spānijas klubiem Nu i celsim La Liga debesīs
Anglijas klubi regulāri ir vai nu 1/2 finālos vai finālos, bet to jau neviens nepamana, jo tā jau ir ierasta lieta
Tad kur iemesls domāt ka Spānijas līga ir pati ''krutākā'' ? Veiksme , un nekas vairāk.
Eiropas līgā spāņu klubi regulāri spēlē labāk par angļu klubiem, tātad šo to par abu līgu vidusslāni secināt jau var sen. Pagāšsezon Porto dabūja kausu, sezonu iepriekš - Atletico Madrid

  +3 [+] [-]

, 2012-04-06 01:49, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: VoooooV. Pirmo reizi pa daudziem gadiem, Eirokausu finālos ir tikuši vairāk par 2 Spānijas klubiem Nu i celsim La Liga debesīs
Anglijas klubi regulāri ir vai nu 1/2 finālos vai finālos, bet to jau neviens nepamana, jo tā jau ir ierasta lieta
Tad kur iemesls domāt ka Spānijas līga ir pati ''krutākā'' ? Veiksme , un nekas vairāk.
Pencim60 pilnīga taisnība. Pirmkārt, laikam cieši neseko tam, kas notiek Eiropas futbolā, jo gribas pajautāt, kad pēdējo reizi Eiropas līgā (līdz 2010.gadam - UEFA kausā) triumfēja Anglijas klubs? Pēc tam paskaties, kuras valsts klubi ir visvairāk vinnējuši kausus pēdējos 10 gados (Eiropas līga atsevišķi, Čempionu līga atsevišķi un abi eirokausi kopā)! Pats atradīsi atbildi, kuras tad valsts klubi ir guvuši visvairāk uzvaru. Otrkārt, kā jau Pencis60 teica. Lūdzu, nosauc 3 angļu futbolistus, kas pēdējo 10 gadu laikā ir lieliski spēlējuši ārpus savas valsts robežām. Es šobrīd atceros tikai Bekhemu. Treškārt, kad Anglija pēdējo reizi izcīnīja pasaules kausu, bet, kad Eiropas čempionu titulu? Kad pēdējo reizi angļi bija vismaz Eiropas čempionāta finālā?

Pameklē šīs atbildes Google, vikipēdijā, tad varam tālāk padiskutēt, ja ir vēlēšanās. Uzreiz minēšu vienu faktu. 2006.gadā Barselona vinnēja ČL, bet Sevilla - Eiropas līgu. Tas bija, ja nekļūdos aprēķinos, 6 gadus atpakaļ? Vai sen? Angļiu klubiem no pēdējiem gadiem eirokausos visveiksmīgākā sezona bija 2007./2008., kas arī daudziem angļu futbola mīluļiem arī ir palikusi atmiņā, jo finālā bija MU-Chelsea. Kā par veiksmīgām var saukt pārējās sezonas, ja pēdējo titulu angļu klubs izcīnīja tieši 2008.gadā.Bet kas pēdējos gados bija?? Kāda jēga no 2, 3 angļu klubiem 1/4 finālos, ja tituls netiek paņemts un, piemēram, Barsa rotaļājoties apspēlē MU pagājušā gada finālā. Protams, šī klubu pārstāvniecība izšķirošajās stadijās nodrošina angļu klubiem reitingu un pagaidām pirmo vietu rangu tabulā, taču, kā jau rakstīju vienā komentārā, drīz angļi to var pazaudēt. Tas, ka angļi bija priekšā valsts klubu reitingā bija tikai pateicoties Madrides vājajam sniegumam un neveiksmēm sākot ar 2004./2005.gadu sezonu līdz pat Mourinjo atnākšanai. Tieši Real nedeva iespēju spāņu klubiem paņemt to punktu skaitu, kas savādāk tiktu paņemts un tādēļ angļiem bija izdevies izvirzīties 1.vietā rangā. Jo kas tad pelna angļiem tos punktus - pamatā Man Utd un Chelsea. Bet Spānijai Čempionu līgā pamatā pelnīja tikai Barsa. Arsenal ir Valensijas līmeņa komanda. Tagad situācija strauji izmainīsies (jau mainās), jo Real jau spēlē tā kā šim klubam pienākas (vismaz dalība ČL pusfinālos) un Spānija atkal pārņems 1.vietu rangā. redzēsi.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-06 01:54, pirms 12 gadiem
tempijs rakstīja: Ko tur cepties par tām līgām, pašalik Spānijas ir spēcīgākā, tur pat nekādus komentārus pašlaik nevajag, bet arī tas reiz beigsies. Tāpat kā pirms desmit gadiem dominēja Itālijas, un pirms pāris Anglijas, arī spāņu laiks beigsies.
Tam gan piekrītu. Līgu spēks un dominance ik pa laikam mainās. Nekas nestāv uz vietas. 90.-to gadu vidū dominēja Itālijas futbols, gadsimtu mijā - Spānijas, tad atsevišķus gadus - Anglijas, bet tagad Spānijas. Protams, ka tas nebūs mūžīgs. Domāju, arī itāļi vēl atgriezīsies Eiropas klubu futbola virsotnē.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-06 02:09, pirms 12 gadiem
Kādēļ Spānija un spāņu klubi šobrīd dominē Eiropas futbolā. Atbilde ir ļoti vienkārša - tas ir uzbrūkošā stila dēļ, uz kuru šobrīd kopumā ir pārorientējies viss Eiropas futbols, jo visiem ir skaidrs, ka šāda Barselonas kluba spēle, ko piekopj arī Spānijas izlase, ir praktiski idēāls spēles stils, jo, ja tu spēj turēt bumbu un izkombinēt līdz vārtiem, tad pretiniekam vienkārši nav izredžu, jo viņš netiek pie bumbas. Madride spēlē nedaudz savādāk, bet arī viņi arvien vairāk cenšas turēt bumbu, kombinēt. Dažreiz rodas kļūdas, bet tas ir arī tādēļ, ka los blancos cenšas spēlēt vairāk vertikāli, veidot pat asākus uzbrukumus kā Barsa. Pie šādas spēles rodas kļūdas, taču, kad tā tiks noslīpēta līdz sīkumiem, būs ne mazāk efektīva par Katalonijas kluba stilu, ja ne efektīvāka. Taču viss spēles vektors ir pagriezts uz vārtiem, galvenais vadmotīvs - uzbrukt un vēlreiz uzbrukt. Un šādi pašlaik cenšas spēlēt visi pārējie vadošie Eiropas klubi. Vairs neviens necenšas par katru cenu spēlēt uz 0:0. Vispār šajā ČL bija daudz tādu rezultātu? Spānija šobrīd priekšā, jo ir pirmā iesākusi šādu futbola stilu, laužot šo aizsardzības futbolu, kas bija izteikts Eiropā 90.-tajos gados un kādā arī Grieķija vinnēja Eiro2004. Ar laiku pārējie pielāgosies, tai skaitā izlases, tad nebūs vairs šī pilnīgā spāņu dominance. Arī Barsa un Real mūžīgi tā nespēlēs. Pienāks gads, kad par Spānijas čempioniem atkal kļūs kāds cits klubs, taču tuvākajos gados es konkurentus (sevišķi Spānijā) abiem Spānijas grandiem neredzu.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 08:46, pirms 12 gadiem
Ciklop rakstīja: Vienkārši Sporting zināma komanda un liekas laba,bet cik es sapratu Metalist vispār par brīnumu tik tālu tika.
vecīt iesaku likt max uz 3komandam un uzreiz 5ls lielāka iespēja nekā 10x zaudētpa 2ls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 10:13, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Kādēļ Spānija un spāņu klubi šobrīd dominē Eiropas futbolā. Atbilde ir ļoti vienkārša - tas ir uzbrūkošā stila dēļ, uz kuru šobrīd kopumā ir pārorientējies viss Eiropas futbols, jo visiem ir skaidrs, ka šāda Barselonas kluba spēle, ko piekopj arī Spānijas izlase, ir praktiski idēāls spēles stils, jo, ja tu spēj turēt bumbu un izkombinēt līdz vārtiem, tad pretiniekam vienkārši nav izredžu, jo viņš netiek pie bumbas. Madride spēlē nedaudz savādāk, bet arī viņi arvien vairāk cenšas turēt bumbu, kombinēt. Dažreiz rodas kļūdas, bet tas ir arī tādēļ, ka los blancos cenšas spēlēt vairāk vertikāli, veidot pat asākus uzbrukumus kā Barsa. Pie šādas spēles rodas kļūdas, taču, kad tā tiks noslīpēta līdz sīkumiem, būs ne mazāk efektīva par Katalonijas kluba stilu, ja ne efektīvāka. Taču viss spēles vektors ir pagriezts uz vārtiem, galvenais vadmotīvs - uzbrukt un vēlreiz uzbrukt. Un šādi pašlaik cenšas spēlēt visi pārējie vadošie Eiropas klubi. Vairs neviens necenšas par katru cenu spēlēt uz 0:0. Vispār šajā ČL bija daudz tādu rezultātu? Spānija šobrīd priekšā, jo ir pirmā iesākusi šādu futbola stilu, laužot šo aizsardzības futbolu, kas bija izteikts Eiropā 90.-tajos gados un kādā arī Grieķija vinnēja Eiro2004. Ar laiku pārējie pielāgosies, tai skaitā izlases, tad nebūs vairs šī pilnīgā spāņu dominance. Arī Barsa un Real mūžīgi tā nespēlēs. Pienāks gads, kad par Spānijas čempioniem atkal kļūs kāds cits klubs, taču tuvākajos gados es konkurentus (sevišķi Spānijā) abiem Spānijas grandiem neredzu.
Šogad dominē Spānija, bet iepriekšējos 4 gados pēc kārtas Anglija ieguva kausos vairāk punktus nekā Spānija un bija visus gadus kopumā nedaudz labāka par Spāniju.Mēs bieži uzdarām tālejošus secinājumus pēc 1 spēles, tagad pēc 1 sezonas par futbolu pasaulē kopumā. Pagaidām redzēsim kā būs pēc gada. Pagaidām secinājums viens - dominē Anglija un Spānija - spēcīgāka nedaudz ir Anglija(to parāda arī koeficientu tabula) , bet šosezon izteikti dominēja Spānija-vai tā pārņems vadības grožus Eiropā kopumā rādīs laiks.
Neesmu Anglijas futbola fans kurš dievina šo līgu (esmu novērojis ka daudziem traucē objektīvi vērtēt personīgās simpātijas vai antipātijas)-man šādas izteiktas simpātijas nav.

     [+] [-]

, 2012-04-06 10:26, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Nejauksim klubus ar izlasēm. Piekrītu ka Spānijas izlase uz doto brīdi ir viena no labākajām pasaulē, bet runa iet par Spānijas līgu.

Un par Angļiem ārzemēs- patiesībā nezinu tik daudz angļus , kuri ir devušiem uz Itāliju, Spāniju vai Vāciju spēlēt futbolu. Kāds iemesls kkur doties, ja turpat Anglijā viss viņiem apmierina.
... Un kapēc tad tie paši jaunie spāņi dodas uz Premjerlīgu spēlēt futbolu, nevis paliek La līgā ? Jo Anglijā futbols ir līmeni augstāks , un viņi saprot , ka pārnākot te, viņi tikai progresēs.
Uz ātro varo nosaukt dažus- Silva,Mata,De Hea,Torres (Atletico --> Liverpool )
angļi spēlē pārsvarā tikai savās mājās,tas ir fakts,bet nu paskaties uz EPL top komandu pamatsastāviem,cik angļu ir MU sākumsastāvā, Chelsea Tottenhem Arsenal Liverpool MCity gandrīz tikpat daudz kā spāņu,brazīļu vai argentīniešu,pat nevar salīdzināt ar spāņu īpatsvaru top La Liga klubos

     [+] [-]

, 2012-04-06 10:50, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: ... Un kapēc tad tie paši jaunie spāņi dodas uz Premjerlīgu spēlēt futbolu, nevis paliek La līgā ? Jo Anglijā futbols ir līmeni augstāks , un viņi saprot , ka pārnākot te, viņi tikai progresēs.
Uz ātro varo nosaukt dažus- Silva,Mata,De Hea,Torres (Atletico --> Liverpool )
Dēļ naudas viņi tur spēlē, nu jau arī pateici, it kā ESP būtu tāda bedre, ka tur pa galvu pa kaklu jāmūk uz ENG.
Valensijai ir finanšu problēmas, Atletiko netika ČL un uzvārījās uz labākajiem spēlētājiem (de Hea. Aguero), vislabāk spēja samaksāt angļi, tpc arī spēlē Anglijā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-06 11:14, pirms 12 gadiem
angelos33 rakstīja: Valencia - Atletico de Madrid buus laabs pusfinaals.. Un ja veel ČL Real-Barca finaals ta vispaar Spaanija dominee..cool
spanija esot krize.ta vinji ņaud pec eiropas naudas

  +2 [+] [-]

, 2012-04-06 11:18, pirms 12 gadiem
gurgucis rakstīja: spanija esot krize.ta vinji ņaud pec eiropas naudas
krīze ir valsts sektorā,bet klubi ir nepieder valstij,tāpat kā pie mums,krīze ir,bet nejau privātajam sektoram,kas sekojis līdzi savam budžetam
1 2 42 komentāri