Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

LFF diviem tiesnešiem par atrašanos alkohola reibumā piemēro mūža diskvalifikāciju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LFF diviem tiesnešiem par atrašanos alkohola reibumā piemēro mūža diskvalifikāciju
Foto: Kaspars Bernāts

Latvijas Futbola federācija (LFF) pēc konstatētajiem pārkāpumiem savu pienākumu veikšanā tiesnešiem Andrim Krastiņam un Sergejam Kaļmukam piemērojusi mūža diskvalifikāciju no turpmākas LFF organizēto futbola spēļu pārraudzīšanas.

Pārkāpumi fiksēti 13. augusta spēlē "Dali Dali" 3. līgas Ziemeļu zonas turnīrā Gostiņu stadionā starp FK "Pļaviņas DM" un "Sports United"/FK "Cēsis" komandām. Krastiņš šajā spēlē pildīja galvenā tiesneša pienākumus, bet Kaļmuks bija tiesneša asistents.

Pateicoties apzinīgai futbolistu reakcijai uz tiesnešu aizdomīgajām darbībām spēles laikā, mačs tika pārtraukts, bet uz spēles norises vietu tika izsaukti Valsts policijas pārstāvji. Veiktajās pārbaudēs minēto tiesnešu izelpā tika konstatēta alkohola klātesamība.

LFF kategoriski nosoda minēto tiesnešu klaji neprofesionālo rīcību un izsaka nožēlu par radušos situāciju. LFF ir pateicīga komandu spēlētājiem par apzinīgo reakciju, kas ļauj LFF jau pēc mazāk nekā diennakts sodīt minētos tiesnešus ar pelnīti bargu sodu.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/16988/lff-divi...

 +14 [+] [-]

, 2023-08-14 13:30, pirms 10 mēnešiem
Saprotu, redzot 3.līgas spēles, var sagribēties ieraut , bet ka 2,5 promiles...

  +8 [+] [-]

, 2023-08-14 13:33, pirms 10 mēnešiem
Te ir skandāls par to, ka ir 2,5 nevis, ka ir promiles, jo vienu aliņu izdzer ne tikai tiesneši, bet arī daži labi spēlētāji.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 13:47, pirms 10 mēnešiem
Kā vēl 3 līgu var normāli paskatīties ?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 14:05, pirms 10 mēnešiem
Rietumu Līgā (Latvijas 3.līgas Rietumu zonas jeb apvienotais Zemgales un Kurzemes reģionu turnīrā) tāda situācija NAV iedomājama

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 14:24, pirms 10 mēnešiem
Fiirers rakstīja: Rietumu Līgā (Latvijas 3.līgas Rietumu zonas jeb apvienotais Zemgales un Kurzemes reģionu turnīrā) tāda situācija NAV iedomājama
Nav iedomājams, ka piedzērušos tiesnešus diskvalificē?

 +12 [+] [-]

, 2023-08-14 14:29, pirms 10 mēnešiem
2.5. Visu cieņu čaļiem, labi uzlāpījušies pa ceļam.

     [+] [-]

, 2023-08-14 14:29, pirms 10 mēnešiem
Stulbums, kam interesē vai 3 līga kāds ir pali vai ne

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 14:29, pirms 10 mēnešiem
Cerams, ka šis būs piemērs citām komandām, kā rīkoties līdzīgos gadījumos. Nav pieņemami, ka galvenais tiesnesis pūš svilpi ar 2,55 promilēm un līnijnieks cenšās noskriet pa līniju 2,9 promiļu reibumā. Tikai kopā varam attīrīt futbolu no sū*iem un nav svarīgi, kādā līmenī tas notiek.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 14:48, pirms 10 mēnešiem
2,5 promiles nozīmē to, ka ir lietots vakaru iepriekš, visticamāk, dažādi dzērieni tika maisīti, bet no rīta bija svaigs Alutiņš

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 15:01, pirms 10 mēnešiem
Newcastle United rakstīja: Stulbums, kam interesē vai 3 līga kāds ir pali vai ne
Droši vien tiem, kas tur spēlē, un kurus šitādi ģēniji tiesā?

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 15:09, pirms 10 mēnešiem
Dažus gadus atpakaļ, kad Sergejs vēl pats spēlēja Jēkabpils komandas sastāvā, daudzi no tā sastāva (ja ne visi) pārtraukumā un pēc spēles uzreiz malkoja alu nevis ūdeni

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 15:21, pirms 10 mēnešiem
Pirmā reize....Vajag apžēlot....Cik rezes deputāti iet uz saeimu, lai tikai bufetē salāpītos.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 15:30, pirms 10 mēnešiem
otram līnijtiesnim paveicās, ka bija ielozējis sēdēt pie stūres, lai pārējos aizvestu, atvestu.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-14 15:47, pirms 10 mēnešiem
Interesanti, uz kāda pamata tika izsaukta policija? Tiesneši tak pie ruļļiem nesēdēja, bet alko lietošana kā tāda LR teritorijā ar likumu aizliegta nav

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 15:48, pirms 10 mēnešiem
Tak to "futbolu" nemaz nav iespējams tiesāt skaidrā!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 16:10, pirms 10 mēnešiem
3. līgā ir tiesneši? Es domāju, ka komandas izvēlas no savu spēlētāju vidus, kas tiesās spēli. Augstu gan Latvijas futbols ir uzkāpis.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 16:11, pirms 10 mēnešiem
Kas tas par murgu! Ja tiesneši tiesā sēdes dzērumā lv, tad kāpēc tur mentošas nav klāt? - bet te toļiki un koļas litrabollu ievieš futbolā un vēl no 3ās līgas, tā kuš un mierā, diskābelis požizņenno.

Bet, ja nopietni, tas dzerstiņu problēmas fucī ne tikai tiesnešiem un spēlētājiem, bet arī diriģentiem - treneriem.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 16:15, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata tika izsaukta policija? Tiesneši tak pie ruļļiem nesēdēja, bet alko lietošana kā tāda LR teritorijā ar likumu aizliegta nav
Saukt Tu vari ko gribi, kaut Romas pāvestu Ka policija piekrita braukt un veikt alko testu, tas tiešām nemaz tik pašsaprotami nešķiet.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 16:20, pirms 10 mēnešiem
Amatieru sportā bieži vien sports un alko iet roku rokā

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 16:25, pirms 10 mēnešiem
DainisKazačoks rakstīja: Amatieru sportā bieži vien sports un alko iet roku rokā
Arī pirmajā līgā... Esmu braucis ar komandu un treneriem uz sacenēm Rīgā un esmu redzējis ļoti daudz ko. Šī komanda kādu laiciņu ir virslīgā. Uzminēt nav grūti.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 16:57, pirms 10 mēnešiem
Labi, ieraut aliņu pirms amatieru spēles, bet 2.5 promiles

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 17:12, pirms 10 mēnešiem
3.līga jau ir vīriem brīva laikā kur patusēt, bet šie ar alkometru metas virsū...
bet 2,5 promiles tā ka pa daudz, jācenšas 1 apmēra noturēties.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 17:13, pirms 10 mēnešiem
Ja par spēles tiesāšanu maxā Tulamoru, par ko nē tiesāt?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 17:13, pirms 10 mēnešiem
marexs rakstīja: Kas tas par murgu! Ja tiesneši tiesā sēdes dzērumā lv, tad kāpēc tur mentošas nav klāt? - bet te toļiki un koļas litrabollu ievieš futbolā un vēl no 3ās līgas, tā kuš un mierā, diskābelis požizņenno.

Bet, ja nopietni, tas dzerstiņu problēmas fucī ne tikai tiesnešiem un spēlētājiem, bet arī diriģentiem - treneriem.
Dzer praktiski visur un visi. Tikai jautājums, kur un cik bieži. Amatieru sportā ierasta lieta.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 17:53, pirms 10 mēnešiem
A-Burts. Likums aizliedz atrasties reibumā stāvoklī publiskās vietās.

     [+] [-]

, 2023-08-14 18:08, pirms 10 mēnešiem
janx13 rakstīja: A-Burts. Likums aizliedz atrasties reibumā stāvoklī publiskās vietās.
Lietot publiskās vietās, ne atrasties! Interesanti, kādā veidā tu no bāra vai nakstkluba mājās vari nonākt, ja tu esi reibuma stāvoklī? Padomju atskurbtuvju laiki, kad uz ielām tramdija iedzērušus kadrus, jau sen ir beigušies, ja nav nekādu citu administratīvu vai kriminālu pārkāpumu, tad policijai nav tiesības tevi aizturēt un vēl jo vairāk testēt

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 18:10, pirms 10 mēnešiem
Nu Latvija ir totāli nodzērusies, ES pat tikai oficiālo statistiku rēķinot. Kaut kas ir jādara, bet sods šoreiz nesamērīgs. Potenciālajiem slepkavām dzērājšoferiem pēc cik tur gadiem pat atļauj ar auto braukt. A šeit nevienam virsū neskrēja.
Futbolā mums visi svētie, sākot ar Dainīti.

     [+] [-]

, 2023-08-14 18:18, pirms 10 mēnešiem
Pareizs lēmums. Kāda līmeņa tiesneši tie vispār ir? Virslīgu ir tiesājuši?

Viens aliņš vai kas stiprāks (pirms vai pēc spēles) nav sveša lieta nedz amatieru, nedz profesionālajā sportā, bet - 2.5 promiles kaut kas pilnīgi cits.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:20, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata tika izsaukta policija? Tiesneši tak pie ruļļiem nesēdēja, bet alko lietošana kā tāda LR teritorijā ar likumu aizliegta nav
Es pa šito arī aizdomājos un vēl nav saprotami, nafig tie lohi tiesneši piekrita pūst trubiņā?

  +5 [+] [-]

, 2023-08-14 18:21, pirms 10 mēnešiem
Cik futbolistu bij promilēs?

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:21, pirms 10 mēnešiem
janx13 rakstīja: A-Burts. Likums aizliedz atrasties reibumā stāvoklī publiskās vietās.
Ko tu dirs publiskā vietā dzert nedrīkst, bet iereibis vari mierīgi staigāt apkārt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:24, pirms 10 mēnešiem
IIHF WC 2023 rakstīja: Nu Latvija ir totāli nodzērusies, ES pat tikai oficiālo statistiku rēķinot.
Beidz te letiņus notirst, dzer arī citur Eiropā. Nepatīk alko tad vācies uz Saudarābiju, tur gan dzert ir pat bīstami

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 18:27, pirms 10 mēnešiem
Mēs pērnajā gadsimtā spēlējām kolhoza čempī...
Gan futbolā, virves vilkšanā u. c. bija jautri Tērvetnieku padzert...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:38, pirms 10 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Beidz te letiņus notirst, dzer arī citur Eiropā. Nepatīk alko tad vācies uz Saudarābiju, tur gan dzert ir pat bīstami
Tā nav notiršana, bet gan fakta konstatācija, ko rāda gan oficiālā statistika, gan labi vērojams tas ir arī sadzīvē - pie mums bez alko praktiski nekas nenotiek. Postpadomijas valstis vispār nodzērušās bezjēgā, īpaši jau pati ruslande un mēs lepni sekojam viņas pēdās. Tur tautas nodzirdīšana vienmēr bijusi slavējama lieta, jo nodzirdīta tauta ir stulba un viegli manipulējama tauta, tā kā baigi fanot un priecāties par vatenieku ievazāto nodzeršanās kultūru īsti neredzu iemeslu.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-14 18:40, pirms 10 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Es pa šito arī aizdomājos un vēl nav saprotami, nafig tie lohi tiesneši piekrita pūst trubiņā?
Es par to pašu, zem promilēm galva nestrādā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 10 mēnešiem
janx13 rakstīja: A-Burts. Likums aizliedz atrasties reibumā stāvoklī publiskās vietās.
Reibumā vai stāvoklī???

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 10 mēnešiem
neputns rakstīja: Tā nav notiršana, bet gan fakta konstatācija, ko rāda gan oficiālā statistika, gan labi vērojams tas ir arī sadzīvē - pie mums bez alko praktiski nekas nenotiek. Postpadomijas valstis vispār nodzērušās bezjēgā, īpaši jau pati ruslande un mēs lepni sekojam viņas pēdās. Tur tautas nodzirdīšana vienmēr bijusi slavējama lieta, jo nodzirdīta tauta ir stulba un viegli manipulējama tauta, tā kā baigi fanot un priecāties par vatenieku ievazāto nodzeršanās kultūru īsti neredzu iemeslu.
Somijā esi bijusi? Tur nekāds postpsrs mantojums, un dzeršanas paradumi identiski mūsējiem

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 10 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Beidz te letiņus notirst, dzer arī citur Eiropā. Nepatīk alko tad vācies uz Saudarābiju, tur gan dzert ir pat bīstami
Dzer ta dzer, bet Latvija nr. 1 Latvieši var

Starpcitu, pie arābiem kamēr alāhs neredz (zem sava jumta), tikmēr viss ok. Tur visi brūvē savas brandžas.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:49, pirms 10 mēnešiem
Bez 0,7 Latvijas 3.līgu pat tiesneši neskatās... bet ja nopietni.
Skumjš fakts... Viens no galvenajiem cilvēku raksturojošiem faktoriem ir attieksme pret savu darbu. Vienalga kādu un kāda ir alga, attieksme parāda cilvēka dabu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:57, pirms 10 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Somijā esi bijusi? Tur nekāds postpsrs mantojums, un dzeršanas paradumi identiski mūsējiem
Par Somiju nevarēšu komentēt, man vairāk sanācis uz rietumiem dzīvoties, un, protams, ka rietumu pasaulē dzer visur, bet nu, postpadomija ar mums priekšgalā tomēr esam citā līgā, tā teikt. Mums tak faktiski katrs trešais ir funkcionējošs alkoholiķis, neskaitot nemaz tos, kas funkcionē jau stirpi pašvakai.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:05, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata tika izsaukta policija? Tiesneši tak pie ruļļiem nesēdēja, bet alko lietošana kā tāda LR teritorijā ar likumu aizliegta nav
Tu darbā arī atrodies pālī?

     [+] [-]

, 2023-08-14 19:09, pirms 10 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Dzer ta dzer, bet Latvija nr. 1 Latvieši var

Starpcitu, pie arābiem kamēr alāhs neredz (zem sava jumta), tikmēr viss ok. Tur visi brūvē savas brandžas.
Skatoties pie kuriem arābiem Ēgiptē un Magrebā tur PO BARABANU, tas pat ar likumu nav aizliegts, tikai tas ir visai dārgs prieks Taču Emirātos, Katārā vai Sauda Arābijā tur ir stroga, var arī bošku pazaudēt vienā mirklī, pie tam, burtiski

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 19:13, pirms 10 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu darbā arī atrodies pālī?
Ja es būšu darbā pālī, vai kāds dēļ tā policiju sauks? Taču atbildot uz tavu jautājumu, jā, reizi pa reizēm gadās, it sevisķi vietās, kur strādāju autonomi, proti, viens pats un bez priekšnieka uzraudzības
Vai arī pats esmu iecelts par atbildīgo nelielam kolektīvam P.S. te es runāju par oficiālo darbu, lūdzu nejaukt ar manu pamatnodarbi, tur vispār es rīkojos, ka vien gribu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 19:25, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Skatoties pie kuriem arābiem Ēgiptē un Magrebā tur PO BARABANU, tas pat ar likumu nav aizliegts, tikai tas ir visai dārgs prieks Taču Emirātos, Katārā vai Sauda Arābijā tur ir stroga, var arī bošku pazaudēt vienā mirklī, pie tam, burtiski
Bošku var pazaudēt, ja tu to nagla dari, kā pāris gadus atpakaļ viens britu opis. Visi tur čīkstēja, ka viņš saņems sitienus par to, ka savu vinčiku sūc, bet izrādās opis vietējiem nagla tirgojis savu preci un uz to arābi gan vairs acis nav pievēruši

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:30, pirms 10 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu darbā arī atrodies pālī?
Paskaties, kam tu to prasi - tas taču burts, viņš vienmēr un visur atrodas pālī

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:57, pirms 10 mēnešiem
neputns rakstīja: Paskaties, kam tu to prasi - tas taču burts, viņš vienmēr un visur atrodas pālī
Nevis pālī, bet vieglā reibumā, tā ir milzīga šķirba!
Tādā riktīgā pālī neesmu bijis gadus 20
Kopš 30 gadu jubilejas pārsvarā tikai vieglās mantas laižu sevī iekšā, ar nelieliem izņēmumiem Ziemas nogrieznī

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 20:14, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Nevis pālī, bet vieglā reibumā, tā ir milzīga šķirba!
Tādā riktīgā pālī neesmu bijis gadus 20
Kopš 30 gadu jubilejas pārsvarā tikai vieglās mantas laižu sevī iekšā, ar nelieliem izņēmumiem Ziemas nogrieznī
Nodzerti vairāk kā 20 gadi, iespaidīgi.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:17, pirms 10 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Nodzerti vairāk kā 20 gadi, iespaidīgi.
Tādā gadījumā par visiem var teikt, noēsti, noelpoti, iztirsti, izmīsti gadi, tā pēc tavu domugrauda sanāk?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:19, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tādā gadījumā par visiem var teikt, noēsti, noelpoti, iztirsti, izmīsti gadi, tā pēc tavu domugrauda sanāk?
Tu vari domāt ko gribi, bet grozi kā gribi nodzert 20 gadus ir iespaidīgi

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:24, pirms 10 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Tu vari domāt ko gribi, bet grozi kā gribi nodzert 20 gadus ir iespaidīgi
Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 20:32, pirms 10 mēnešiem
3. līgu var tiesāt tikai ar kā minimums 3 promilēm, tāpēc šiem amatieriem bargs sods. Tak kamēr policija brauca vajadzēja uzpildīties līdz noteiktajai normai, kā tas parasti notiek šādās situācijās.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:42, pirms 10 mēnešiem
Newcastle United rakstīja: Stulbums, kam interesē vai 3 līga kāds ir pali vai ne
Tiem, kas saprot, ka šāds pohuisms par savu darbu (jā arī tiesāt 3. līgu ir tavs darbs) ir viens no klupšanas akmeņiem, kāpēc Latvija ir Eiropas pakaļgalā.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:45, pirms 10 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Ko tu dirs publiskā vietā dzert nedrīkst, bet iereibis vari mierīgi staigāt apkārt
Te visticamāk pie vainas ir Darba likums, kas aizliedz darba vietā atrasties reibumā. Ja tu tiesā oficiālas sacensības - tavs darbs, noteikti arī paraksti, kādu līgumu, kas apliecina, ka ieverosi to, to to. Policiju noteikti izsauca fakta konstatācijai un pierādījumiem.
Savukārt, par atrašanos publiski reibumā - tas ir atļauts līdz tai robežai, kad ar to apdraudi sevi vai apkārtējos.

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:45, pirms 10 mēnešiem
Zjuzins un Šteinbors drīkst spēlēt,bet šie nedrīkst tiesāt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:47, pirms 10 mēnešiem
neputns rakstīja: Tā nav notiršana, bet gan fakta konstatācija, ko rāda gan oficiālā statistika, gan labi vērojams tas ir arī sadzīvē - pie mums bez alko praktiski nekas nenotiek. Postpadomijas valstis vispār nodzērušās bezjēgā, īpaši jau pati ruslande un mēs lepni sekojam viņas pēdās. Tur tautas nodzirdīšana vienmēr bijusi slavējama lieta, jo nodzirdīta tauta ir stulba un viegli manipulējama tauta, tā kā baigi fanot un priecāties par vatenieku ievazāto nodzeršanās kultūru īsti neredzu iemeslu.
Te nu tu neputne fleitē. Ieraut letiņiem patika arī pirms cccp. Alus un stiprie bija cieņā arī vācu laikos. Cita lieta, ka cccp laikos tā ieraušanas kultūra ir vēl vairak nostiprinājusies.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:47, pirms 10 mēnešiem
Saprotu džekus kuri neizturēja, man amatieros pa visiem laikiem ir viens lielais sods spēles laikā, toreiz neizturēja nervi un izlamāju tiesnesi, jo šis bija normālā flammē. Ilgi cietos, kā nekā slavena hokejista brālis, bet beigās naizturēju un 5min iztuerēju uz viņu visus man zināmos latviešu un vateņu trīsstāvīgos, kāda makara pēc man vēlā stundā jāties uz kaut kādu Ogri, ja pašākumu čakarē viens apdzēries īblis.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:49, pirms 10 mēnešiem
Sports un spirts nekad nav šķirts.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:49, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?
Jā, esmu viens no taviem krustojuma ubagiem

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:50, pirms 10 mēnešiem
ArisLG rakstīja: 3. līgu var tiesāt tikai ar kā minimums 3 promilēm, tāpēc šiem amatieriem bargs sods. Tak kamēr policija brauca vajadzēja uzpildīties līdz noteiktajai normai, kā tas parasti notiek šādās situācijās.
Rakstā nav nekas minēts par to, kas vispār izsauca policiju, ko teica telefona trubā, skaidrojot situāciju tādā viedā, ka menti tik tiešām ņēma un atbrauca Tāpat vien viņi nebrauktu, ir ļoti grūti izvilkt viņu slinkās pakaļas uz izsaukumu, ja tam nav konkrēta, nopietna, juridiski pamatota iemesla
Interesanti, ko šie ierakastīja protokolā, vai arbitri tika saukti pie atbildības, cik noprotu, administratīvās, jeb konstatēja, ka sanāca ložnijs vizovs un trubiņā lika pūst plika ponta pēc?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:51, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?
tu tak pats ir visu dzīvi te izlicis

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:51, pirms 10 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Jā, esmu viens no taviem krustojuma ubagiem
Cik pelni stundā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:54, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik pelni stundā?
Šitās lietas tikai priekšnieks var atklāt, mums, parastos ubagus noņems no trases, ja par daudz atļausimies

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:54, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te nu tu neputne fleitē. Ieraut letiņiem patika arī pirms cccp. Alus un stiprie bija cieņā arī vācu laikos. Cita lieta, ka cccp laikos tā ieraušanas kultūra ir vēl vairak nostiprinājusies.
Dzērieni vienkārši bija kvalitatīvāki pirms PSRS laikos, tāpēc jumts tik bieži cilvēkiem nebrauca
Kvantuma un ieradumu ziņā mainījies nav nekas +- tas pats, kas tradicionālos Rietumos

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:58, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Rakstā nav nekas minēts par to, kas vispār izsauca policiju, ko teica telefona trubā, skaidrojot situāciju tādā viedā, ka menti tik tiešām ņēma un atbrauca Tāpat vien viņi nebrauktu, ir ļoti grūti izvilkt viņu slinkās pakaļas uz izsaukumu, ja tam nav konkrēta, nopietna, juridiski pamatota iemesla
Interesanti, ko šie ierakastīja protokolā, vai arbitri tika saukti pie atbildības, cik noprotu, administratīvās, jeb konstatēja, ka sanāca ložnijs vizovs un trubiņā lika pūst plika ponta pēc?
Tev arī nevienā rakstā neliks vārdu uzvārdu un tekstu, ko teica trubā. Personas datu aizsardzība. Savukārt to, kas zvanīja var ļoti labi izsecināt - vai nu paši futbolisti, vai treneri. Juridiski pamatots iemesls - darba laikā reibumā, turklāt jūtamā. LR Darba likumā ir vairāki panti, kas pēc šada gājiena ļauj ar kāju pa tirsu ārā no darba par šādiem gājieniem. Kā tas ir arī noticis - abi diskvalificēti no tiesāšanas.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:59, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Dzērieni vienkārši bija kvalitatīvāki pirms PSRS laikos, tāpēc jumts tik bieži cilvēkiem nebrauca
Kvantuma un ieradumu ziņā mainījies nav nekas +- tas pats, kas tradicionālos Rietumos
Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:00, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik pelni stundā?
Šitāds manā brigādē netiktu Cik noprotu no komentāriem, alko noliedzējs ar liberastrisku piegaršu Gluži, kā Čurbāns un Kviļu Pēteris izlec, kā čorts no tabakerkas ārā, kad kaut ko netīkamu uzrakstu pret pērtiķiem, reperiem un peidarastiem

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:04, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.
Vakars ar 6 aliņiem tev ir vakars?
Nedomāju, ka Ulmaņlaikos ar tik niecīgu kvantitāti aprobežojās
Paklausies dziesmas, kuras tikai sacerētas tanīs laikos, kaut vai Alutiņu-Veco Brāli, ar 6 buteļukiem vien tur bija stipri par īsu

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:04, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Šitāds manā brigādē netiktu Cik noprotu no komentāriem, alko noliedzējs ar liberastrisku piegaršu Gluži, kā Čurbāns un Kviļu Pēteris izlec, kā čorts no tabakerkas ārā, kad kaut ko netīkamu uzrakstu pret pērtiķiem, reperiem un peidarastiem
Žēloties par grūto dzīvi

Vot Jums Bizness!

Es no viena baznīckunga dabūju 5 eiro, jo mana karte bija bloķēta

Pateicu, ka ledusskapī beigta pele tiešā tekstā

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:06, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.
nez kā to izmēra

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:06, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Kur ir tas pētījums, ka latvieši lieto visvairāk?
https://jauns.lv/raksts/zinas/53352... - avots OECD pētījums par absolūto alkohola patēriņu
https://www.vm.gov.lv/lv/jaunums/ve... - šeit runā tikai par OECD zonu, taču arī tur esam līderi un to izmanto, kā pamatojumu potenciālajām izmaiņām alkohola aprites likumā no rudens
https://worldpopulationreview.com/c... - un šeit priekša ar visiem cipariem, esam līderi pasaulē. Nezinu cik šis ir uzticams avots, taču tev Flipsi, kā senam Wiki cienītājam derēs.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:07, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Žēloties par grūto dzīvi

Vot Jums Bizness!

Es no viena baznīckunga dabūju 5 eiro, jo mana karte bija bloķēta

Pateicu, ka ledusskapī beigta pele tiešā tekstā
Tā nav nekāda žēlošanās, tā ir slīpēta žēlošanās imitācija drīzāk

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:07, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nez kā to izmēra
Normāli pēc izpirkto pudeļu skaita veikalos, bet kurš to visu saskaita?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:08, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nez kā to izmēra
Nesaprotu, tanī laikā kāda varēja būt statistika?

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:09, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tā nav nekāda žēlošanās, tā ir slīpēta žēlošanās imitācija drīzāk
Ubagu holivuda

Krustojumos kinobalvas nevienam nepiešķir?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:09, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nez kā to izmēra
Formulu tev nepateikšu, bet idejiski - pēc notirgotā. Aprēķinot absolūto alkoholu uz 1 cilvēku gadā. Absolūtais alkohols - 100% spirts. Kā to izvelk, grūti pateikt. Un skaidrs, ka te iet iekšā tikai oficiālais. Pašbrūvētie, kas arī mums ir cieņā to statistiku tikai pabojātu.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:09, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Normāli pēc izpirkto pudeļu skaita veikalos, bet kurš to visu saskaita?
Ulmaņlaikos neviens tur neko neskaitīja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:09, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Normāli pēc izpirkto pudeļu skaita veikalos, bet kurš to visu saskaita?
nopirkts nav izdzerts un kāds sakars latvietim ar somu alkotūrista piekrauto busu ar šmigu no pierobežas outleta?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:10, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Vakars ar 6 aliņiem tev ir vakars?
Nedomāju, ka Ulmaņlaikos ar tik niecīgu kvantitāti aprobežojās
Paklausies dziesmas, kuras tikai sacerētas tanīs laikos, kaut vai Alutiņu-Veco Brāli, ar 6 buteļukiem vien tur bija stipri par īsu
Katru vakaru 6 aliņi ir alkoholisms.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:12, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Ubagu holivuda

Krustojumos kinobalvas nevienam nepiešķir?
Drīzāzk tas ir Franku tradicionālisms Tipa, ja prasa, značit vajag dot, iemesli po barabanu
Nekas pa lielam jātēlo nav, viss notiek pats par sevi

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:12, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nopirkts nav izdzerts un kāds sakars latvietim ar somu alkotūrista piekrauto busu ar šmigu no pierobežas outleta?
Taisnība, jo jebkurš tūrists var vasaras mēnešos sakraut pilnu busu un teiks, ka Latvijā patērē visvairāk!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:13, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nopirkts nav izdzerts un kāds sakars latvietim ar somu alkotūrista piekrauto busu ar šmigu no pierobežas outleta?
Un tieši tāpat latvietis aizbrauks uz Turciju un piemauks ģīmi tur all included viesnīcā pie baseina. Statistika ir relatīva, taču viens ir skaidrs - dzert te ļoti patīk.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:15, pirms 10 mēnešiem
Čehija ir pirmā! Kāda tur Latvija!
Latvija varētu būt top pēc stiprā, bet čehi noteikti pirmie pēc alus!

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:16, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tieši tāpat latvietis aizbrauks uz Turciju un piemauks ģīmi tur all included viesnīcā pie baseina. Statistika ir relatīva, taču viens ir skaidrs - dzert te ļoti patīk.
dzert daudzkur patīk, bet tā demonizēšana ka latvieši kaut kādi lielākie pasaules bomāri ir pilnīgs fufelis.
ar all included ir pagrūti pielikt ģīmi

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:17, pirms 10 mēnešiem
Vispār jau alkohola lietošana nav neķads ekonomiskais rādītājs.
Bangladeša nelieto un kas no tā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:18, pirms 10 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Šitāds manā brigādē netiktu Cik noprotu no komentāriem, alko noliedzējs ar liberastrisku piegaršu Gluži, kā Čurbāns un Kviļu Pēteris izlec, kā čorts no tabakerkas ārā, kad kaut ko netīkamu uzrakstu pret pērtiķiem, reperiem un peidarastiem
Alko nenoliedzu ir reizes, kad var un vajag, jautājums par to cik daudz.
Par tiem taviem reperiem mans uzskats ir stipri līdzīgs tavam, ka tā nav mūzika. Par pārējo nav nozīmes nemaz runāt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:19, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: dzert daudzkur patīk, bet tā demonizēšana ka latvieši kaut kādi lielākie pasaules bomāri ir pilnīgs fufelis.
ar all included ir pagrūti pielikt ģīmi
Es priekšā noliku statistiku. Cik uzticama - grūti teikt. Un es teiktu nav liela šķirba esam pirmie, otrie, vai desmitie. "topa aukšgalā" uz kopējā fona esam. Tā kā arībez demonizēšanas - alkoholisms ir problēma lv. Arī pie mums netrūkst to, kam, kā Krievijā "aliņš jau nav alkohols, vai paņemt vienu aliņu nozīmē vismaz 2 aliņi, tusiņš bez šmigas nav tusiņš".

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:20, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Čehija ir pirmā! Kāda tur Latvija!
Latvija varētu būt top pēc stiprā, bet čehi noteikti pirmie pēc alus!
Runa ir par kopējo patēriņu visam alkoholam nevis aliņam.

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:23, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es priekšā noliku statistiku. Cik uzticama - grūti teikt. Un es teiktu nav liela šķirba esam pirmie, otrie, vai desmitie. "topa aukšgalā" uz kopējā fona esam. Tā kā arībez demonizēšanas - alkoholisms ir problēma lv. Arī pie mums netrūkst to, kam, kā Krievijā "aliņš jau nav alkohols, vai paņemt vienu aliņu nozīmē vismaz 2 aliņi, tusiņš bez šmigas nav tusiņš".
nu nekas, nodzersies, izbeigsies un vietā ienāks muslimi, vieta jau tukša nepaliks, vājākie lai izspragst

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 21:28, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Vispār jau alkohola lietošana nav neķads ekonomiskais rādītājs.
Bangladeša nelieto un kas no tā?
Alkohola lietošana nav ekonomiskais rādītājs, bet pārmērīga alkohola lietošana ir viens no rādītājiem, kas var ietekmēt ekonomiku, turklāt negatīvi. Bangladešai ir 101 iemesls, kāpēc tur ekonomika ir zemākā līmenī. Ja skatās ekonomiski - kam būs vieglāk sagādāt sev pārtikušu dzīvi - cilvēkam, kas nedzer vai šad, tad iedzer vai tādam, kam alkohols lielā daudzumā ir ikdiena? Visticamāk pirmajam, jo regulārais alkohola lietojums tevi sāks bojāt ārēji - (vizuālais atgrūž potenciālos biznesa partnerus, darba devējus), sāk bojāties veselība, spriestspēja un idejas nesniedzas tālāk par nākamo glāzi.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:29, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nu nekas, nodzersies, izbeigsies un vietā ienāks muslimi, vieta jau tukša nepaliks, vājākie lai izspragst
Secinājums - burts patiesībā ir antirasists un cīnās par muslimiem un mellajiem lēnām indējot sevi un atbrīvojot viņiem vietu.

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:29, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nu nekas, nodzersies, izbeigsies un vietā ienāks muslimi, vieta jau tukša nepaliks, vājākie lai izspragst
Kurš ir teicis, ka ar alkoholu cilvēks kļūst vājāks?
Somi, čehi dzer tāpat kā Latvijā dzīvojošie un vieni utainos uzvar karā, bet citi hokejā un mašīnās!

Problēma, ka vienkārši neprot izklaidēties un nolaist "tvaiku".

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:33, pirms 10 mēnešiem
Zaj.. tas darba devējs, lai pagaida vēl pāris stundas

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:36, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: spriestspēja un idejas nesniedzas tālāk par nākamo glāzi.
Pats esi praksē pārbaudījis ko te raksti?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:37, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Kurš ir teicis, ka ar alkoholu cilvēks kļūst vājāks?
Somi, čehi dzer tāpat kā Latvijā dzīvojošie un vieni utainos uzvar karā, bet citi hokejā un mašīnās!

Problēma, ka vienkārši neprot izklaidēties un nolaist "tvaiku".
nu paballēšana ik pa laikam ir tvaika nolaišana, bet ikdienas strebšana jau ir liela problēma

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:37, pirms 10 mēnešiem
Tu vari būt teorētiķis pētnieks, bet praksē nabagmājas sētnieks

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:40, pirms 10 mēnešiem
guntis86 rakstīja: 3. līgā ir tiesneši? Es domāju, ka komandas izvēlas no savu spēlētāju vidus, kas tiesās spēli. Augstu gan Latvijas futbols ir uzkāpis.
Lielais hokeja fans ienāca paspīdēt? 3.līga ir nopietnāks pasākums nekā kaut kāds OHL! Kaut kur Austrumu zonas grupā starp FK Ludza vs FK Līvāni atnāk vairāk līdzjutēju nekā HK Mogo vs HS Prizma!
Rēķinies vienu - tīri teorētiski caur Latvijas kausu 3.līgas klubs var izcīnīt vietu pat Eiropas konferenču līgas grupu turnīrā, lai to izdarītu tam klubam vajag uzvarēt latvijas kausa finālā - un tad uzvarēt visus pretiniekus divu spēļu summā EKL kvalifikācijā - tadvēl play-off kārta un 3.līgas klubs pārstāv Latvijas futbolu EKL grupu turnīrā + saņem no UEFA naudu par katru kvalifikācijas kārtu + grupu turnīrā katru uzvaru un neišķirtu naudu, kas ir lielāka par HK Hogo gada budžetu!
Tāpēc vecīt - 3.līga ir nopietna lieta

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:43, pirms 10 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Lielais hokeja fans ienāca paspīdēt? 3.līga ir nopietnāks pasākums nekā kaut kāds OHL! Kaut kur Austrumu zonas grupā starp FK Ludza vs FK Līvāni atnāk vairāk līdzjutēju nekā HK Mogo vs HS Prizma!
Rēķinies vienu - tīri teorētiski caur Latvijas kausu 3.līgas klubs var izcīnīt vietu pat Eiropas konferenču līgas grupu turnīrā, lai to izdarītu tam klubam vajag uzvarēt latvijas kausa finālā - un tad uzvarēt visus pretiniekus divu spēļu summā EKL kvalifikācijā - tadvēl play-off kārta un 3.līgas klubs pārstāv Latvijas futbolu EKL grupu turnīrā + saņem no UEFA naudu par katru kvalifikācijas kārtu + grupu turnīrā katru uzvaru un neišķirtu naudu, kas ir lielāka par HK Hogo gada budžetu!
Tāpēc vecīt - 3.līga ir nopietna lieta
Vācijas pokal arī ir nopietna lieta, bet tur Vācijas Bundeslīga spēlē tā, lai nedabūtu kādu savainojumu no amatieriem!

  -3 [+] [-]

, 2023-08-14 21:45, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: nu paballēšana ik pa laikam ir tvaika nolaišana, bet ikdienas strebšana jau ir liela problēma
Nav respekta?
Tāpat jau nedzer!
Vecis jau ar darbu iegūst respektu!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 21:47, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Nav respekta?
Tāpat jau nedzer!
Vecis jau ar darbu iegūst respektu!
??

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:50, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te nu tu neputne fleitē. Ieraut letiņiem patika arī pirms cccp. Alus un stiprie bija cieņā arī vācu laikos. Cita lieta, ka cccp laikos tā ieraušanas kultūra ir vēl vairak nostiprinājusies.
dzēruši (apreibinājušies) ir visi, visur un visos laikos tik ar kkādiem retiem izņēmumiem. Es tieši par nodzeršanos runāju, un tas nu, man šķiet, ir īstens vateņu kultūras mantojums.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:53, pirms 10 mēnešiem
neputns rakstīja: dzēruši (apreibinājušies) ir visi, visur un visos laikos tik ar kkādiem retiem izņēmumiem. Es tieši par nodzeršanos runāju, un tas nu, man šķiet, ir īstens vateņu kultūras mantojums.
Iesaku palasīt, ko Merķelis rakstīja par viņa laika latviešiem...

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:53, pirms 10 mēnešiem
neputns rakstīja: dzēruši (apreibinājušies) ir visi, visur un visos laikos tik ar kkādiem retiem izņēmumiem. Es tieši par nodzeršanos runāju, un tas nu, man šķiet, ir īstens vateņu kultūras mantojums.
Es paturpināšu domu!
Dzert, lai nomestu bailes!
Dzert, jo citi tā dara
Dzert uz svētkiem
Dzert for fun?

Dzert katru dienu daudz, jo nejūt respektu no citiem?
Es mēģinu izprast! Last comment!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 22:00, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Iesaku palasīt, ko Merķelis rakstīja par viņa laika latviešiem...
Nu labi, pierunāji, vienmēr esam bijuši dzērāju tauta, padlaiki tik to nostiprināja.

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:03, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Iesaku palasīt, ko Merķelis rakstīja par viņa laika latviešiem...
jā jā, mātes zīdāmiem bērniem šnabi devušas
var jau d.irst, bet kaut kādam mēram ir jābūt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 22:04, pirms 10 mēnešiem
Kur Kroliss?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 22:05, pirms 10 mēnešiem
datmons rakstīja: Es paturpināšu domu!
Dzert, lai nomestu bailes!
Dzert, jo citi tā dara
Dzert uz svētkiem
Dzert for fun?

Dzert katru dienu daudz, jo nejūt respektu no citiem?
Es mēģinu izprast! Last comment!
Katram, protams, savi iemesli. Un, protams, mentālā akrobātika šajā ziņā ir vnk ģeniāla, un nav problēmas atrast 101 iemeslu, kāpēc dzer tik daudz, cik tu pats dzer, ir pilnīgi normāli un pilnīgi noteikti nav uzskatāma par atkarību. Padomā, kāpēc tu pats dzer, un tur jau arī atnāks atbilde uz lielāko daļu jautājumiem.

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:17, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: jā jā, mātes zīdāmiem bērniem šnabi devušas
var jau d.irst, bet kaut kādam mēram ir jābūt
Smejies vai nē, bet ir mātes, kas tā dara pat tagad. Diemžēl, bet tādas ir pat pazīstamas. Attaisnojums - iedosi viņam to pilienu šņabja, beigs bļaut un aizmigs.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 22:22, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Smejies vai nē, bet ir mātes, kas tā dara pat tagad. Diemžēl, bet tādas ir pat pazīstamas. Attaisnojums - iedosi viņam to pilienu šņabja, beigs bļaut un aizmigs.
tā nav tautas iezīme, bet atsevišku indivīdu rīcība

Merķelis nav veicis pētījumu, tikai pauž viedokli (itkā)
Merķeli nevar izraut no konteksta, jo viņa rakstītājam ir mērķis, visticamāk krāsas ir sabiezinātas, lai gan problēmu tas neizslēdz un viš runā tikai par dzimtcilvēkiem
Problēma ir, bet kur tā nav? Īri vēl tagad pēc baznīcas nesas uz pabu.

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:27, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: jā jā, mātes zīdāmiem bērniem šnabi devušas
var jau d.irst, bet kaut kādam mēram ir jābūt
Kviļu pēters nejūt robežas

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 22:29, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: tā nav tautas iezīme, bet atsevišku indivīdu rīcība

Merķelis nav veicis pētījumu, tikai pauž viedokli (itkā)
Merķeli nevar izraut no konteksta, jo viņa rakstītājam ir mērķis, visticamāk krāsas ir sabiezinātas, lai gan problēmu tas neizslēdz un viš runā tikai par dzimtcilvēkiem
Problēma ir, bet kur tā nav? Īri vēl tagad pēc baznīcas nesas uz pabu.
Es to tikai norādu, kā to, ka ja tas ir sastopams pat 21. gs - nekāds brīnums, ka tā bija arī pirms pāris gadsimtiem. Un nevajag tagad slēgt iekšā whataboutismu - tas, ka citur daudz buhā, nenozīmē, ka tas kaut kādā veidā attaisno, ka pie mums, tā ir nopietna problēma. Un par to jau neliecina tikai pāris politiķu muldēšana vai burtveidīgie SC. To liecina arī tie, kas aizstāv tos, kas močī žvingulī pie stūres, to liecina tas cik ejoši lv ir alko veikali un vēl daudzi faktori, kas parāda, ka pietiekami lielai sabiedrības daļai alkohols ir ļoti sirdij tuvs.

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:31, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es to tikai norādu, kā to, ka ja tas ir sastopams pat 21. gs - nekāds brīnums, ka tā bija arī pirms pāris gadsimtiem. Un nevajag tagad slēgt iekšā whataboutismu - tas, ka citur daudz buhā, nenozīmē, ka tas kaut kādā veidā attaisno, ka pie mums, tā ir nopietna problēma. Un par to jau neliecina tikai pāris politiķu muldēšana vai burtveidīgie SC. To liecina arī tie, kas aizstāv tos, kas močī žvingulī pie stūres, to liecina tas cik ejoši lv ir alko veikali un vēl daudzi faktori, kas parāda, ka pietiekami lielai sabiedrības daļai alkohols ir ļoti sirdij tuvs.
netupī, es neslēdzu vatabautismu un nenoliedzu problēmu, es saku ka neesam unikāli šai ziņā, jo tu startē no drāmas karalienes pozīcijām. iepis alu un ej gulēt, neuzvelcies pirms miega

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:34, pirms 10 mēnešiem
huy rakstīja: netupī, es neslēdzu vatabautismu un nenoliedzu problēmu, es saku ka neesam unikāli šai ziņā, jo tu startē no drāmas karalienes pozīcijām. iepis alu un ej gulēt, neuzvelcies pirms miega
Ok, notupīju un nedaudz pārpratu. Protams, ka nav unikāla.

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:36, pirms 10 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ok, notupīju un nedaudz pārpratu. Protams, ka nav unikāla.
mēs ekonomiski sākam atpalikt pat Baltijā, tas ir iemesls akcīzes necelšanai un kopumā problēmu nerisināšanai

     [+] [-]

, 2023-08-14 22:41, pirms 10 mēnešiem
https://catchystream.com/iframe/e6.php

Ņemat labāk Spezia - Venezia paskatieties, Itālijas kausa 1/32 fināls

Gan jau Krolli uzlaidīs kaut kur otrā puslaika vidū

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 23:50, pirms 10 mēnešiem
Mans sapnis būtu apdzirdīt Neputnu !
Bet pēc savas pieredzes un daudzu citu pieredzes ir apliecināts ka ja cilvēks piedzeras tad nejūt vairs robežas un pazaudē paškontroli un var sarunāt un atklat daudz tādas lietas kuras skaidra labi konktrole un slēpj un nekad nepateiktu

     [+] [-]

, 2023-08-14 23:59, pirms 10 mēnešiem
Ir kāds lietas kursā - cik tad īsti tur piķo tiem tiesniešiem par vienu spēli tai Latvijas 3šajā līgā ?
Man aizdomas, ka tas vairāk kā hobijs un pliks entuziasms, kur vēl piemaksā pats un velti savus resursus, lai tikai tiesātu ..

     [+] [-]

, 2023-08-15 17:30, pirms 10 mēnešiem
asinsdesa rakstīja: Pareizs lēmums. Kāda līmeņa tiesneši tie vispār ir? Virslīgu ir tiesājuši?
Krastiņš ir bijis laukuma tiesnesis telpu futbola Virslīgā.