Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

LFF diviem tiesnešiem par atrašanos alkohola reibumā piemēro mūža diskvalifikāciju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LFF diviem tiesnešiem par atrašanos alkohola reibumā piemēro mūža diskvalifikāciju
Foto: Kaspars Bernāts

Latvijas Futbola federācija (LFF) pēc konstatētajiem pārkāpumiem savu pienākumu veikšanā tiesnešiem Andrim Krastiņam un Sergejam Kaļmukam piemērojusi mūža diskvalifikāciju no turpmākas LFF organizēto futbola spēļu pārraudzīšanas.

Pārkāpumi fiksēti 13. augusta spēlē "Dali Dali" 3. līgas Ziemeļu zonas turnīrā Gostiņu stadionā starp FK "Pļaviņas DM" un "Sports United"/FK "Cēsis" komandām. Krastiņš šajā spēlē pildīja galvenā tiesneša pienākumus, bet Kaļmuks bija tiesneša asistents.

Pateicoties apzinīgai futbolistu reakcijai uz tiesnešu aizdomīgajām darbībām spēles laikā, mačs tika pārtraukts, bet uz spēles norises vietu tika izsaukti Valsts policijas pārstāvji. Veiktajās pārbaudēs minēto tiesnešu izelpā tika konstatēta alkohola klātesamība.

LFF kategoriski nosoda minēto tiesnešu klaji neprofesionālo rīcību un izsaka nožēlu par radušos situāciju. LFF ir pateicīga komandu spēlētājiem par apzinīgo reakciju, kas ļauj LFF jau pēc mazāk nekā diennakts sodīt minētos tiesnešus ar pelnīti bargu sodu.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/16988/lff-divi...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 9 mēnešiem
janx13 rakstīja: A-Burts. Likums aizliedz atrasties reibumā stāvoklī publiskās vietās.
Reibumā vai stāvoklī???

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 9 mēnešiem
neputns rakstīja: Tā nav notiršana, bet gan fakta konstatācija, ko rāda gan oficiālā statistika, gan labi vērojams tas ir arī sadzīvē - pie mums bez alko praktiski nekas nenotiek. Postpadomijas valstis vispār nodzērušās bezjēgā, īpaši jau pati ruslande un mēs lepni sekojam viņas pēdās. Tur tautas nodzirdīšana vienmēr bijusi slavējama lieta, jo nodzirdīta tauta ir stulba un viegli manipulējama tauta, tā kā baigi fanot un priecāties par vatenieku ievazāto nodzeršanās kultūru īsti neredzu iemeslu.
Somijā esi bijusi? Tur nekāds postpsrs mantojums, un dzeršanas paradumi identiski mūsējiem

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:41, pirms 9 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Beidz te letiņus notirst, dzer arī citur Eiropā. Nepatīk alko tad vācies uz Saudarābiju, tur gan dzert ir pat bīstami
Dzer ta dzer, bet Latvija nr. 1 Latvieši var

Starpcitu, pie arābiem kamēr alāhs neredz (zem sava jumta), tikmēr viss ok. Tur visi brūvē savas brandžas.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 18:49, pirms 9 mēnešiem
Bez 0,7 Latvijas 3.līgu pat tiesneši neskatās... bet ja nopietni.
Skumjš fakts... Viens no galvenajiem cilvēku raksturojošiem faktoriem ir attieksme pret savu darbu. Vienalga kādu un kāda ir alga, attieksme parāda cilvēka dabu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 18:57, pirms 9 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Somijā esi bijusi? Tur nekāds postpsrs mantojums, un dzeršanas paradumi identiski mūsējiem
Par Somiju nevarēšu komentēt, man vairāk sanācis uz rietumiem dzīvoties, un, protams, ka rietumu pasaulē dzer visur, bet nu, postpadomija ar mums priekšgalā tomēr esam citā līgā, tā teikt. Mums tak faktiski katrs trešais ir funkcionējošs alkoholiķis, neskaitot nemaz tos, kas funkcionē jau stirpi pašvakai.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:05, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Interesanti, uz kāda pamata tika izsaukta policija? Tiesneši tak pie ruļļiem nesēdēja, bet alko lietošana kā tāda LR teritorijā ar likumu aizliegta nav
Tu darbā arī atrodies pālī?

     [+] [-]

, 2023-08-14 19:09, pirms 9 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Dzer ta dzer, bet Latvija nr. 1 Latvieši var

Starpcitu, pie arābiem kamēr alāhs neredz (zem sava jumta), tikmēr viss ok. Tur visi brūvē savas brandžas.
Skatoties pie kuriem arābiem Ēgiptē un Magrebā tur PO BARABANU, tas pat ar likumu nav aizliegts, tikai tas ir visai dārgs prieks Taču Emirātos, Katārā vai Sauda Arābijā tur ir stroga, var arī bošku pazaudēt vienā mirklī, pie tam, burtiski

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 19:13, pirms 9 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu darbā arī atrodies pālī?
Ja es būšu darbā pālī, vai kāds dēļ tā policiju sauks? Taču atbildot uz tavu jautājumu, jā, reizi pa reizēm gadās, it sevisķi vietās, kur strādāju autonomi, proti, viens pats un bez priekšnieka uzraudzības
Vai arī pats esmu iecelts par atbildīgo nelielam kolektīvam P.S. te es runāju par oficiālo darbu, lūdzu nejaukt ar manu pamatnodarbi, tur vispār es rīkojos, ka vien gribu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 19:25, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Skatoties pie kuriem arābiem Ēgiptē un Magrebā tur PO BARABANU, tas pat ar likumu nav aizliegts, tikai tas ir visai dārgs prieks Taču Emirātos, Katārā vai Sauda Arābijā tur ir stroga, var arī bošku pazaudēt vienā mirklī, pie tam, burtiski
Bošku var pazaudēt, ja tu to nagla dari, kā pāris gadus atpakaļ viens britu opis. Visi tur čīkstēja, ka viņš saņems sitienus par to, ka savu vinčiku sūc, bet izrādās opis vietējiem nagla tirgojis savu preci un uz to arābi gan vairs acis nav pievēruši

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:30, pirms 9 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu darbā arī atrodies pālī?
Paskaties, kam tu to prasi - tas taču burts, viņš vienmēr un visur atrodas pālī

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 19:57, pirms 9 mēnešiem
neputns rakstīja: Paskaties, kam tu to prasi - tas taču burts, viņš vienmēr un visur atrodas pālī
Nevis pālī, bet vieglā reibumā, tā ir milzīga šķirba!
Tādā riktīgā pālī neesmu bijis gadus 20
Kopš 30 gadu jubilejas pārsvarā tikai vieglās mantas laižu sevī iekšā, ar nelieliem izņēmumiem Ziemas nogrieznī

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 20:14, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Nevis pālī, bet vieglā reibumā, tā ir milzīga šķirba!
Tādā riktīgā pālī neesmu bijis gadus 20
Kopš 30 gadu jubilejas pārsvarā tikai vieglās mantas laižu sevī iekšā, ar nelieliem izņēmumiem Ziemas nogrieznī
Nodzerti vairāk kā 20 gadi, iespaidīgi.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:17, pirms 9 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Nodzerti vairāk kā 20 gadi, iespaidīgi.
Tādā gadījumā par visiem var teikt, noēsti, noelpoti, iztirsti, izmīsti gadi, tā pēc tavu domugrauda sanāk?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:19, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tādā gadījumā par visiem var teikt, noēsti, noelpoti, iztirsti, izmīsti gadi, tā pēc tavu domugrauda sanāk?
Tu vari domāt ko gribi, bet grozi kā gribi nodzert 20 gadus ir iespaidīgi

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:24, pirms 9 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Tu vari domāt ko gribi, bet grozi kā gribi nodzert 20 gadus ir iespaidīgi
Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?

  +3 [+] [-]

, 2023-08-14 20:32, pirms 9 mēnešiem
3. līgu var tiesāt tikai ar kā minimums 3 promilēm, tāpēc šiem amatieriem bargs sods. Tak kamēr policija brauca vajadzēja uzpildīties līdz noteiktajai normai, kā tas parasti notiek šādās situācijās.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:42, pirms 9 mēnešiem
Newcastle United rakstīja: Stulbums, kam interesē vai 3 līga kāds ir pali vai ne
Tiem, kas saprot, ka šāds pohuisms par savu darbu (jā arī tiesāt 3. līgu ir tavs darbs) ir viens no klupšanas akmeņiem, kāpēc Latvija ir Eiropas pakaļgalā.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:45, pirms 9 mēnešiem
Priekssedetajs rakstīja: Ko tu dirs publiskā vietā dzert nedrīkst, bet iereibis vari mierīgi staigāt apkārt
Te visticamāk pie vainas ir Darba likums, kas aizliedz darba vietā atrasties reibumā. Ja tu tiesā oficiālas sacensības - tavs darbs, noteikti arī paraksti, kādu līgumu, kas apliecina, ka ieverosi to, to to. Policiju noteikti izsauca fakta konstatācijai un pierādījumiem.
Savukārt, par atrašanos publiski reibumā - tas ir atļauts līdz tai robežai, kad ar to apdraudi sevi vai apkārtējos.

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:45, pirms 9 mēnešiem
Zjuzins un Šteinbors drīkst spēlēt,bet šie nedrīkst tiesāt

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:47, pirms 9 mēnešiem
neputns rakstīja: Tā nav notiršana, bet gan fakta konstatācija, ko rāda gan oficiālā statistika, gan labi vērojams tas ir arī sadzīvē - pie mums bez alko praktiski nekas nenotiek. Postpadomijas valstis vispār nodzērušās bezjēgā, īpaši jau pati ruslande un mēs lepni sekojam viņas pēdās. Tur tautas nodzirdīšana vienmēr bijusi slavējama lieta, jo nodzirdīta tauta ir stulba un viegli manipulējama tauta, tā kā baigi fanot un priecāties par vatenieku ievazāto nodzeršanās kultūru īsti neredzu iemeslu.
Te nu tu neputne fleitē. Ieraut letiņiem patika arī pirms cccp. Alus un stiprie bija cieņā arī vācu laikos. Cita lieta, ka cccp laikos tā ieraušanas kultūra ir vēl vairak nostiprinājusies.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:47, pirms 9 mēnešiem
Saprotu džekus kuri neizturēja, man amatieros pa visiem laikiem ir viens lielais sods spēles laikā, toreiz neizturēja nervi un izlamāju tiesnesi, jo šis bija normālā flammē. Ilgi cietos, kā nekā slavena hokejista brālis, bet beigās naizturēju un 5min iztuerēju uz viņu visus man zināmos latviešu un vateņu trīsstāvīgos, kāda makara pēc man vēlā stundā jāties uz kaut kādu Ogri, ja pašākumu čakarē viens apdzēries īblis.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:49, pirms 9 mēnešiem
Sports un spirts nekad nav šķirts.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:49, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?
Jā, esmu viens no taviem krustojuma ubagiem

  -1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:50, pirms 9 mēnešiem
ArisLG rakstīja: 3. līgu var tiesāt tikai ar kā minimums 3 promilēm, tāpēc šiem amatieriem bargs sods. Tak kamēr policija brauca vajadzēja uzpildīties līdz noteiktajai normai, kā tas parasti notiek šādās situācijās.
Rakstā nav nekas minēts par to, kas vispār izsauca policiju, ko teica telefona trubā, skaidrojot situāciju tādā viedā, ka menti tik tiešām ņēma un atbrauca Tāpat vien viņi nebrauktu, ir ļoti grūti izvilkt viņu slinkās pakaļas uz izsaukumu, ja tam nav konkrēta, nopietna, juridiski pamatota iemesla
Interesanti, ko šie ierakastīja protokolā, vai arbitri tika saukti pie atbildības, cik noprotu, administratīvās, jeb konstatēja, ka sanāca ložnijs vizovs un trubiņā lika pūst plika ponta pēc?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:51, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Tu esi klāt stāvējis, ka vari apgalvot par mani gadiem, kuri ir nodzerti?
tu tak pats ir visu dzīvi te izlicis

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:51, pirms 9 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Jā, esmu viens no taviem krustojuma ubagiem
Cik pelni stundā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:54, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik pelni stundā?
Šitās lietas tikai priekšnieks var atklāt, mums, parastos ubagus noņems no trases, ja par daudz atļausimies

     [+] [-]

, 2023-08-14 20:54, pirms 9 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te nu tu neputne fleitē. Ieraut letiņiem patika arī pirms cccp. Alus un stiprie bija cieņā arī vācu laikos. Cita lieta, ka cccp laikos tā ieraušanas kultūra ir vēl vairak nostiprinājusies.
Dzērieni vienkārši bija kvalitatīvāki pirms PSRS laikos, tāpēc jumts tik bieži cilvēkiem nebrauca
Kvantuma un ieradumu ziņā mainījies nav nekas +- tas pats, kas tradicionālos Rietumos

  +2 [+] [-]

, 2023-08-14 20:58, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Rakstā nav nekas minēts par to, kas vispār izsauca policiju, ko teica telefona trubā, skaidrojot situāciju tādā viedā, ka menti tik tiešām ņēma un atbrauca Tāpat vien viņi nebrauktu, ir ļoti grūti izvilkt viņu slinkās pakaļas uz izsaukumu, ja tam nav konkrēta, nopietna, juridiski pamatota iemesla
Interesanti, ko šie ierakastīja protokolā, vai arbitri tika saukti pie atbildības, cik noprotu, administratīvās, jeb konstatēja, ka sanāca ložnijs vizovs un trubiņā lika pūst plika ponta pēc?
Tev arī nevienā rakstā neliks vārdu uzvārdu un tekstu, ko teica trubā. Personas datu aizsardzība. Savukārt to, kas zvanīja var ļoti labi izsecināt - vai nu paši futbolisti, vai treneri. Juridiski pamatots iemesls - darba laikā reibumā, turklāt jūtamā. LR Darba likumā ir vairāki panti, kas pēc šada gājiena ļauj ar kāju pa tirsu ārā no darba par šādiem gājieniem. Kā tas ir arī noticis - abi diskvalificēti no tiesāšanas.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 20:59, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Dzērieni vienkārši bija kvalitatīvāki pirms PSRS laikos, tāpēc jumts tik bieži cilvēkiem nebrauca
Kvantuma un ieradumu ziņā mainījies nav nekas +- tas pats, kas tradicionālos Rietumos
Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:00, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Cik pelni stundā?
Šitāds manā brigādē netiktu Cik noprotu no komentāriem, alko noliedzējs ar liberastrisku piegaršu Gluži, kā Čurbāns un Kviļu Pēteris izlec, kā čorts no tabakerkas ārā, kad kaut ko netīkamu uzrakstu pret pērtiķiem, reperiem un peidarastiem

  -2 [+] [-]

, 2023-08-14 21:04, pirms 9 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.
Vakars ar 6 aliņiem tev ir vakars?
Nedomāju, ka Ulmaņlaikos ar tik niecīgu kvantitāti aprobežojās
Paklausies dziesmas, kuras tikai sacerētas tanīs laikos, kaut vai Alutiņu-Veco Brāli, ar 6 buteļukiem vien tur bija stipri par īsu

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:04, pirms 9 mēnešiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Šitāds manā brigādē netiktu Cik noprotu no komentāriem, alko noliedzējs ar liberastrisku piegaršu Gluži, kā Čurbāns un Kviļu Pēteris izlec, kā čorts no tabakerkas ārā, kad kaut ko netīkamu uzrakstu pret pērtiķiem, reperiem un peidarastiem
Žēloties par grūto dzīvi

Vot Jums Bizness!

Es no viena baznīckunga dabūju 5 eiro, jo mana karte bija bloķēta

Pateicu, ka ledusskapī beigta pele tiešā tekstā

     [+] [-]

, 2023-08-14 21:06, pirms 9 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Statistika liecina par ko citu -statistiski lv alkoholu lieto vairāk, kā jebkur citur Eiropā. Par kvalitāti piekrītu, tā ir kritusies, taču stāsts bija par apjomu nevis kvalitāti. Un to, ka vienai daļai atpūta bez ieraušanas nav atpūta. Un tu kā alkāns, kas agrāk rakstīja, ka vakars bez 6 aliņiem nav vakars varētu paklusēt.
nez kā to izmēra

  +1 [+] [-]

, 2023-08-14 21:06, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Kur ir tas pētījums, ka latvieši lieto visvairāk?
https://jauns.lv/raksts/zinas/53352... - avots OECD pētījums par absolūto alkohola patēriņu
https://www.vm.gov.lv/lv/jaunums/ve... - šeit runā tikai par OECD zonu, taču arī tur esam līderi un to izmanto, kā pamatojumu potenciālajām izmaiņām alkohola aprites likumā no rudens
https://worldpopulationreview.com/c... - un šeit priekša ar visiem cipariem, esam līderi pasaulē. Nezinu cik šis ir uzticams avots, taču tev Flipsi, kā senam Wiki cienītājam derēs.