Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Dumpis: "Nespēju iztēloties, ka masu pasākumu rīkošana šogad būtu vēlama"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dumpis: "Nespēju iztēloties, ka masu pasākumu rīkošana šogad būtu vēlama"
Uga Dumpis. Foto: arsts.lv

Veselības ministrijas galvenais infektologs Uga Dumpis šodien viesojās "Delfi TV ar Jāni Domburu", un viņš pauda uzskatu, ka šogad nevajadzētu ļaut masu pasākumu, tostarp sporta sacensību, rīkošanu. Tiesa, profesors arī piebilda, ka tas ir viņa viedoklis, bet lēmumu pieņems politiķi.

Ugam Dumpim tika jautāts par masu pasākumu rīkošanu, piemēram, "Arēnā Rīga" un stadionos, par festivālu norisi, par kino un teātra apmeklējumiem. Infektologs sacīja, ka pašlaik nespēj iztēloties scenāriju, kurā šādu pasākumu atļaušana šogad būtu vēlama. Viņš atzina, ka apmeklētāju distancēta izsēdināšana nenovērš visas problēmas.

"Saprotiet, ir ne tikai sēdēšana. Ir ierašanās, bufetes un tualetes. Šīs lietas jāskatās savādāk. Tas nav tikai tā, ka mēs te sēžam ik pa diviem metriem," teica Dumpis. Viņš gan arī uzsvēra, ka šobrīd izteikt ilgtermiņa prognozes ir ļoti sarežģīts uzdevums. "Mēs nezinām, kas būs jūnijā, septembrī vai decembrī. To nezina neviens pasaulē."

"Mums ir jādomā, kādi būs ieguvumi. Vai sporta un mākslas dēļ cilvēkiem ir jāriskē ar dzīvību?" vaicāja Dumpis. Pilnu sarunu iespējams noskatīties ŠEIT.

Izmantotie resursi:
https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-ja...

Slēpts komentārs: TaunT
Slēpts komentārs: knaible

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 18:48, pirms 4 gadiem
knaible rakstīja: Labi vien ka profesors nepieņems lēmumu kā mums dzīvot, jo savādāk svaigu gaisu neredzēt nevienam.
Nē žēl, ka viņš nepieņem tos lēmumus. Dažas valstis jau drīz atsāks savus sporta čempionātus. Skatīsimies kas notiks tālāk. Noteikti nekas labs.
Slēpts komentārs: evil11

  +8 [+] [-]

, 2020-04-29 19:21, pirms 4 gadiem
knaible rakstīja: Labi vien ka profesors nepieņems lēmumu kā mums dzīvot, jo savādāk svaigu gaisu neredzēt nevienam.
Domāju,ka viņa un citi šīs jomas speciālistu viedokļi būs noteicošie,kurus ņems vērā valdība. Tāpat kā līdz šim.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 19:32, pirms 4 gadiem
ZB jau tā panikas celšana un vīrusa dramatizēšana! ĻAUJIET CILVĒKIEM SPORTOT!!!
Slēpts komentārs: snauks
Slēpts komentārs: Januks
Slēpts komentārs: norins

 +10 [+] [-]

, 2020-04-29 19:52, pirms 4 gadiem
he-he ! normāli iecirta pa olām sporta gaidītājiem

  +6 [+] [-]

, 2020-04-29 19:54, pirms 4 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Nē žēl, ka viņš nepieņem tos lēmumus. Dažas valstis jau drīz atsāks savus sporta čempionātus. Skatīsimies kas notiks tālāk. Noteikti nekas labs.
Nedomāju ka būs kkas šausmīgi slikts, jo visi sporta stadioni un arēnas tiks slēgti priekš skatītājiem, arēnās būs tikai sportisti un nebūs nekas slikts.

Tieši otrādi - cilvēkiem būs vēl viens ļoti labs iemesls lai paliktu mājās un skatītos sportu pa TV!

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 19:55, pirms 4 gadiem
es nesapratu- jau tagad ietīties palagā un virzīties uz kapu pusi vai vēl kādu mēnesi var padzīvot?
ja jau zinātnieki mums draud ar to, ka ķīnas sū...ar mums ir uz visiem laikiem, tad, varbūt, jāsāk dzīvot? kamēr vēl varam?

p.s. vīruss nav smieklīgs, tas izplatās un pārveidojas pārāk ātri, bet ja jau tas ir ar mums uz mūžiem, tad ko vairs

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 19:56, pirms 4 gadiem
snauks rakstīja: Uga buga nu jau galīgi izkūkojis prātiņu!
Viņš gala lēmumus nepieņem, viņš tikai iesaka kā vajadzētu darīt pareizāk un līdz šim, raudi vai smejies, bet mēs esam ļoti labā stāvoklī salīdzinot ar mūs Baltijas kaimiņiem un tas ir arī viņa nopelns!

  +7 [+] [-]

, 2020-04-29 19:58, pirms 4 gadiem
ups77 rakstīja: ZB jau tā panikas celšana un vīrusa dramatizēšana! ĻAUJIET CILVĒKIEM SPORTOT!!!
sportot drīkst.
Slēpts komentārs: Bronsons

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 20:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: sportot drīkst.
pie kam izrādās Latvijā profiem jau nemaz nav bijis aizliegts trenēties
bet pie mums, kā izrādās nemaz profu nav
vietējie spēlē kā amatieri, ārzemnieki kā tūristi

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 20:07, pirms 4 gadiem
ups77 rakstīja: ZB jau tā panikas celšana un vīrusa dramatizēšana! ĻAUJIET CILVĒKIEM SPORTOT!!!
Tak ej un sporto, kas tev liedz. Skrien pa mežu vai gar jūru, UZ VESELĪBU!!!

     [+] [-]

, 2020-04-29 20:10, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tak ej un sporto, kas tev liedz. Skrien pa mežu vai gar jūru, UZ VESELĪBU!!!
Šļūkt pa Siguldas reni cilvēks grib.

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 20:10, pirms 4 gadiem
Un arī hokejs drīz sāksies.Tiesa,bez skatītājiem. Arī spēka paņēmieni vēl nebūšot un ripas atņemšanā tiks ievēroti 2m.

 +12 [+] [-]

, 2020-04-29 20:24, pirms 4 gadiem
Bronsons rakstīja: Jebal...atveru SC un šis dalbajobs arī te parādījies...
Es tikai priecājos, ka Latvijas galvenais infektologs nav Tjoma
par dalbajobu nosaukt cilvēku, kas atklāti pasaka, ka nevar uzņemties tādu nastu, ka pie mums mirtu cilvēki kā citur un mūsu medicīna tiktu paralizēta?
paskaties, kas apkārt darās...

  +9 [+] [-]

, 2020-04-29 20:29, pirms 4 gadiem
Dumpis tur neko nesaka, ka aizliegts sportot! Runa ir par lieliem masu pasākumiem, ko apmeklē daudz cilvēku! Tie nav vēlami, kamēr nav vakcīnas vai efektīgas zāles! Tā ka spēlēs iespējams notiks pie tukšām tribīnēm! Arēna Rīga faktiski jātaisa ciet vai arī Rīgas Dinamo spēlēs tukšā arēnā. Bet vienlaikus Dumpis arī teica, ka ne jau viņš to nosaka, faktiski šis jau ir politiķu lēmums. Tomēr jāsaprat arī, ka, ja rudenī vai kaut kad citā laikā nāks otrais vilnis vīrusam, tad tas būs ļoti nopietns trieciens jebkuram profesionālam sportam visā pasaulē. Ja nebūsim ar vīrusu tikuši pienācīgi galā, bet poltiķi atļaus rudenī masu pasākumus, tad varam iedomāties, kādas tam var būt sekas. Sāmsalā situācija saasinājās pēc volejbola spēles, kur bija viesos komanda no Itālijas, pašā Itālijā Bergamo situāciju nopietni ietekmēja Čempionu līgas spēle futbolā, arī Anglijā vēl martā notika lielas sacensības jāšanas sportā. Visi šie notikumi bija epidomoloģiskās situācijas "bumbas".

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 20:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Es tikai priecājos, ka Latvijas galvenais infektologs nav Tjoma
par dalbajobu nosaukt cilvēku, kas atklāti pasaka, ka nevar uzņemties tādu nastu, ka pie mums mirtu cilvēki kā citur un mūsu medicīna tiktu paralizēta?
paskaties, kas apkārt darās...
Nevajag pārspīlēt! Lietuvā un Igaunijā skaitļi ir lielāki, bet tur aktīvāk tiek apspriesta ierobežojumu atcelšana

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 20:33, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Dumpis tur neko nesaka, ka aizliegts sportot! Runa ir par lieliem masu pasākumiem, ko apmeklē daudz cilvēku! Tie nav vēlami, kamēr nav vakcīnas vai efektīgas zāles! Tā ka spēlēs iespējams notiks pie tukšām tribīnēm! Arēna Rīga faktiski jātaisa ciet vai arī Rīgas Dinamo spēlēs tukšā arēnā. Bet vienlaikus Dumpis arī teica, ka ne jau viņš to nosaka, faktiski šis jau ir politiķu lēmums. Tomēr jāsaprat arī, ka, ja rudenī vai kaut kad citā laikā nāks otrais vilnis vīrusam, tad tas būs ļoti nopietns trieciens jebkuram profesionālam sportam visā pasaulē. Ja nebūsim ar vīrusu tikuši pienācīgi galā, bet poltiķi atļaus rudenī masu pasākumus, tad varam iedomāties, kādas tam var būt sekas. Sāmsalā situācija saasinājās pēc volejbola spēles, kur bija viesos komanda no Itālijas, pašā Itālijā Bergamo situāciju nopietni ietekmēja Čempionu līgas spēle futbolā, arī Anglijā vēl martā notika lielas sacensības jāšanas sportā. Visi šie notikumi bija epidomoloģiskās situācijas "bumbas".
Tie ir minējumi kafijas biezumos, kas būs rudenī. Ja būs, tad būs

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 20:34, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Nevajag pārspīlēt! Lietuvā un Igaunijā skaitļi ir lielāki, bet tur aktīvāk tiek apspriesta ierobežojumu atcelšana
Kas tāds Lietuvā vai Igaunijā būtisks notiek, kas pie mums aizliegts?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 20:36, pirms 4 gadiem
Tur klubi jau trenējoties

     [+] [-]

, 2020-04-29 20:37, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Tur klubi jau trenējoties
bla, pie mums vispār profu klubiem nebija aizliegts trenēties...ja nav profu, tad arī nav treniņu!

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 20:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: sportot drīkst.
Sporta zālēs nedrīkst. Es un daudzi mani draugi, paziņas spēlē klasisko volejbolu un basketbolu....

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 20:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bla, pie mums vispār profu klubiem nebija aizliegts trenēties...ja nav profu, tad arī nav treniņu!
Kur ņēmi ka nav profu? Ja Tu par dažu spēlētāju līgumu detaļām, tad tā ir matu skaldīšana. Vairākās valstīs jau ir akceptēti sezonu atsākšanas datumi. Pie mums vairāk baidās, nekā domā, kā dzīvot tālāk

     [+] [-]

, 2020-04-29 20:48, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Kur ņēmi ka nav profu? Ja Tu par dažu spēlētāju līgumu detaļām, tad tā ir matu skaldīšana. Vairākās valstīs jau ir akceptēti sezonu atsākšanas datumi. Pie mums vairāk baidās, nekā domā, kā dzīvot tālāk
man nav nekas pret tādu taktiku - nogaidīt!
paskatīsimies, kā Vācijā 9.maijā atsāksies. jau runā, ka nebūs! un ja būs, tad ar uzpurņiem vai visa komanda karantīnā dzīvo...

     [+] [-]

, 2020-04-29 20:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man nav nekas pret tādu taktiku - nogaidīt!
paskatīsimies, kā Vācijā 9.maijā atsāksies. jau runā, ka nebūs! un ja būs, tad ar uzpurņiem vai visa komanda karantīnā dzīvo...
Jebkurai gaidīšanai ir robežas. Sezonas neatsākšana jūnijā vairākiem klubiem var būt letāla to pastāvēšanai. Atsākt plāno ne tikai Vācija. Ja valstis ar krietni sliktāku statistiku, ir gatavas zināmam riskam, tad būtu savādi, ja Latvija turpinātu gaidīt

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:02, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Jebkurai gaidīšanai ir robežas. Sezonas neatsākšana jūnijā vairākiem klubiem var būt letāla to pastāvēšanai. Atsākt plāno ne tikai Vācija. Ja valstis ar krietni sliktāku statistiku, ir gatavas zināmam riskam, tad būtu savādi, ja Latvija turpinātu gaidīt
Ko tu tur cepies? Dumpis jau neaizliedz sākt sezonu un kaut kad vasarā futbols jau arī sāksies, bet pie tukšām tribīnēm. Pie tam daudzas tās valstis, ko tu tur mini, savus paziņojumus izteikušas tikai pieņemuma izteiksmē! Kā tas tieši notiks, gandrīz nevienam tur nav skaidrs! Francija un Nīderlande, piemēram, futbola sezonu nepabeigs! Tas jau ir nolemts!

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:16, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Ko tu tur cepies? Dumpis jau neaizliedz sākt sezonu un kaut kad vasarā futbols jau arī sāksies, bet pie tukšām tribīnēm. Pie tam daudzas tās valstis, ko tu tur mini, savus paziņojumus izteikušas tikai pieņemuma izteiksmē! Kā tas tieši notiks, gandrīz nevienam tur nav skaidrs! Francija un Nīderlande, piemēram, futbola sezonu nepabeigs! Tas jau ir nolemts!
Dumpim ir pārāk negatīvs tonis. Šobrīd sabiedrībai ir vajadzīgs pozitīvisms, nevis papildus baiļu radīšana

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:19, pirms 4 gadiem
Tas nav pieļāvums bet jau saņemta oficiāla atļauja

  +7 [+] [-]

, 2020-04-29 21:25, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Dumpim ir pārāk negatīvs tonis. Šobrīd sabiedrībai ir vajadzīgs pozitīvisms, nevis papildus baiļu radīšana
Pilnīgi nepiekrītu! Viņš ir zinātnieks un runā ļoti pragmatiski! Bet tonis viņam manā izpratnē drīzāk gan pozitīvs!

  +4 [+] [-]

, 2020-04-29 21:26, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Tas nav pieļāvums bet jau saņemta oficiāla atļauja
nav nekādas vēl oficālas atļaujas Vācijā!
https://www.thesun.co.uk/sport/foot...

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:29, pirms 4 gadiem
Ak vai! Nabaga lumpeņiem atņemtas izpriecas! Ko nu?
Tai vietā, lai pateiktu cilvēkam paldies par profesionālu rīcību, ka mēs salīdzinoši sausi esam šajā šļurā salīdzinot uz citu Baltijas valstu fona, daži garīgie kr-pļi atļaujas te vamslāt. Kur tādi mē-li rodas?

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 21:31, pirms 4 gadiem
ups77 rakstīja: Sporta zālēs nedrīkst. Es un daudzi mani draugi, paziņas spēlē klasisko volejbolu un basketbolu....
es netieku pie hoķa. ir divi varianti, krīzes laikā atrast ko citu vai arī nīdēt netā

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 21:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nav nekādas vēl oficālas atļaujas Vācijā!
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11505316/bundesliga-return-off-coronavirus-lockdown/
Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383...

  -4 [+] [-]

, 2020-04-29 21:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nav nekādas vēl oficālas atļaujas Vācijā!
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11505316/bundesliga-return-off-coronavirus-lockdown/
Ir piemēram Šveicē. Bet tas, ka ir bažas, skaidrs, ka ir dažādi viedokļi

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:38, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Viņš ir zinātnieks un runā ļoti pragmatiski! Bet tonis viņam manā izpratnē drīzāk gan pozitīvs!
Sabiedrībai vajag dzirdēt vairāk pozitīvisma, neatkarīgi no tā, kas izsaka viedokli

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383283-pec-ierobezojumu-atvieglosanas-vacija-atkal-palielinajusies-covid-19-izplatiba
Ar kaut kādu pasliktināšanos bija jārēķinās, bet šeit nevar skatīties tikai uz skaitļiem. Te ir jāizvērtē situācija no dažādām pusēm un izsvērt riskus un ieguvumus no viena vai otra lēmuma

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:45, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Sabiedrībai vajag dzirdēt vairāk pozitīvisma, neatkarīgi no tā, kas izsaka viedokli
Viņš nav modelis, kuram jāuzliek mākslīgs smaids, un jātēlo ka viss ir super.
Sabiedrībai jāzina patiesā lietu būtība, lai cik smaga tā arī nebūtu, nevis kaut kādi pārspīlēti pozitīvi stāstiņi. Pozitīvismu katrs cilvēks pats radīs sev apkārt, ja vispār spējīgs uz ko pozitīvu, un negaida, kad tam kāds pozitīvismu ieliks mutē ar sudraba karotīti.

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:48, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Ar kaut kādu pasliktināšanos bija jārēķinās, bet šeit nevar skatīties tikai uz skaitļiem. Te ir jāizvērtē situācija no dažādām pusēm un izsvērt riskus un ieguvumus no viena vai otra lēmuma
Kad cilvēkiem draud iespēja, ja ne gluži nomirt, bet pēc slimošanas palikt ar smagām komplikācijām, tad par kaut kādiem ieguvumiem nav runas, un tādas nevar būt. Neviena materiāla vērtība un izprieca nav, un nevar būt, svarīgāka par cilvēka dzīvībām un veselību.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:59, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš nav modelis, kuram jāuzliek mākslīgs smaids, un jātēlo ka viss ir super.
Sabiedrībai jāzina patiesā lietu būtība, lai cik smaga tā arī nebūtu, nevis kaut kādi pārspīlēti pozitīvi stāstiņi. Pozitīvismu katrs cilvēks pats radīs sev apkārt, ja vispār spējīgs uz ko pozitīvu, un negaida, kad tam kāds pozitīvismu ieliks mutē ar sudraba karotīti.
Cilvēks gribot negribot ļoti ietekmējas no masu medijiem. Ja visu laiku tiek dramatizēta situācija, cilvēkam ir grūti palikt pozitīvam. Dumpis tomēr šobrīd nav laborants, bet publiska persona, kuram ir jādomā, kā viņa teiktais izklausās sabiedrībai kopumā

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383283-pec-ierobezojumu-atvieglosanas-vacija-atkal-palielinajusies-covid-19-izplatiba
Nopietni..lasi kas jauns?😀zināju..ka esi cirvis..bet kad ar tādu kātu..tas ir kat kas iespaidīgs

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:03, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Nopietni..lasi kas jauns?😀zināju..ka esi cirvis..bet kad ar tādu kātu..tas ir kat kas iespaidīgs
Pamuļķi, tev atkal laiks izskalot pietirstās bikšeles!

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad cilvēkiem draud iespēja, ja ne gluži nomirt, bet pēc slimošanas palikt ar smagām komplikācijām, tad par kaut kādiem ieguvumiem nav runas, un tādas nevar būt. Neviena materiāla vērtība un izprieca nav, un nevar būt, svarīgāka par cilvēka dzīvībām un veselību.
Mēs diemžēl nedzīvojam Ēdenes dārzā, kur nav slimību un nāves. Tā ir mūsu pasaules realitāte ne tikai krīzes apstākļos. Neviena veselības sistēma nav spējīga padarīt visus veselus. Lai cik tas varbūt nežēlīgi, bet cilvēku dzīvības diemžēl nav skatāmas atrauti no ekonomiskiem faktoriem. Runa ir par izvērstu un jā pragmatisku lēmumu pieņemšanu

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:05, pirms 4 gadiem
Koroče, sporta expertus šitais vismazāk ietekmē! Kā mēs distancēti vāvuļojām līdz Coronai, tā arī turpināsim!

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:06, pirms 4 gadiem
Šogad decembrī tiks gratulēta Krīzes balva "Gada Cirvis-2020"

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:10, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Šogad decembrī tiks gratulēta Krīzes balva "Gada Cirvis-2020"
Vai SC komentētājs Maikl30 ar Barselona logo avatarā ir galvenais pretendents uz to?

P.S. Vaivods jeb arhīvs sen nav manīts komentējam. Nezini, kur nozudis?

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:13, pirms 4 gadiem
Nē, tagad katrs rok kā māk. Novembra sākumā anketēsim sporta expertus, tad arī palēnam noteiksim Gada Cirvi-2020!

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:14, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Koroče, sporta expertus šitais vismazāk ietekmē! Kā mēs distancēti vāvuļojām līdz Coronai, tā arī turpināsim!
jā, pirmie pārgājām uz ''esportu"

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:14, pirms 4 gadiem
Pag, Arhīvs bija tas lustīgais Sabiles dejotājs?

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:15, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Cilvēks gribot negribot ļoti ietekmējas no masu medijiem. Ja visu laiku tiek dramatizēta situācija, cilvēkam ir grūti palikt pozitīvam. Dumpis tomēr šobrīd nav laborants, bet publiska persona, kuram ir jādomā, kā viņa teiktais izklausās sabiedrībai kopumā
ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 22:16, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Pag, Arhīvs bija tas lustīgais Sabiles dejotājs?
tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem
Nu, ja, Svensoni tāpat kronas par velti nedalīs

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 22:19, pirms 4 gadiem
Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:21, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem
es Tev vecīt,par tiem uefa naudas pieskatītājiem atbildēšu,pa dienu nebija laikavarbūt ka atceries,kā eiropas padomdevēji G24 kredītu pieskatīja?tas tā,par godīgajiem un pareizajiem Eiropas onkuļiemvai visas tās neskaitāmās sāgas ar nopirktajiem čempionātiem??tur tak tādi pat zagļi sēž..

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 22:23, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Mēs diemžēl nedzīvojam Ēdenes dārzā, kur nav slimību un nāves. Tā ir mūsu pasaules realitāte ne tikai krīzes apstākļos. Neviena veselības sistēma nav spējīga padarīt visus veselus. Lai cik tas varbūt nežēlīgi, bet cilvēku dzīvības diemžēl nav skatāmas atrauti no ekonomiskiem faktoriem. Runa ir par izvērstu un jā pragmatisku lēmumu pieņemšanu
Apmēram šādi, vai stipri līdzīgi, runāja UK premjērs Džonsons. Ceru, ka redzēji kā viņš pateicās ārstiem, kuri viņu izvilka no .......

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:24, pirms 4 gadiem
Par Koronaligu man ir vairāk pierakstu, nekā Funim par KHL. Sekoju sen un daudz valstīm.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:24, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂
tad jau SWE un BLR šobrīd pasaules TOP valstis..man liekas,ka līdzīgi ari Anglijā un ASV domāja..tik kas viņiem no tā sanāca?man liekas,ka tas tomēr iet kopsolī ar medicīnas sistēmas iespējām katrā valstī,cilvēku dzīves ieradumiem un daudz ko citu..

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:25, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es Tev vecīt,par tiem uefa naudas pieskatītājiem atbildēšu,pa dienu nebija laikavarbūt ka atceries,kā eiropas padomdevēji G24 kredītu pieskatīja?tas tā,par godīgajiem un pareizajiem Eiropas onkuļiemvai visas tās neskaitāmās sāgas ar nopirktajiem čempionātiem??tur tak tādi pat zagļi sēž..
var arī nepaveikties ar onkuli, nav izslēgts. sliktāktāk ka ar vietējā futbola skaidugalvām nebūs, būs tapat vai labāk.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:25, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Par Koronaligu man ir vairāk pierakstu, nekā Funim par KHL. Sekoju sen un daudz valstīm.
un kādi secinājumi?kuri ir līderos,kuri pa lejasgalu kuļas?kādas nākotnes perspektīvas?

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: var arī nepaveikties ar onkuli, nav izslēgts. sliktāktāk ka ar vietējā futbola skaidugalvām nebūs, būs tapat vai labāk.
es tomēr uzskatu,ka Latvijā latviešiem pašiem jāvalda...Indriķis kaut kur uz lauriem aizsēdējās,tagad tā sekas jūtam..bet,domāju,ka nākotnē vajadzētu iet uz augšutik dziļā bedrē LV futenim nav nekāda ekonomiska pamatojuma atrasties!

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tad jau SWE un BLR šobrīd pasaules TOP valstis..man liekas,ka līdzīgi ari Anglijā un ASV domāja..tik kas viņiem no tā sanāca?man liekas,ka tas tomēr iet kopsolī ar medicīnas sistēmas iespējām katrā valstī,cilvēku dzīves ieradumiem un daudz ko citu..
man šausmīgi gribas lai atveras vietējie biznesi, pulciņi u.t.t., bet es saprotu piesardzības politiku, cik paskatos/palasu kopbildi, es redzu ka neviens nefiga vēl īsti nezin kas un kā ar to mēslu ir, ik pa laikam izlec "britu zinātnieks", "vietējaus kivičs" vai "zviedru ārsts" ar akujenajām atklāsmēm, bet nu ticības nav. un ja reiz to sūdu nenoturēt, tad nenoturēs, bet ir truli pret riska grupām pat nepamēģināt

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂
Es arī to interviju izlasīju, un tajā viņš nevienu vārdu nepasaka pārliecinošā formā, un viņš pats tajā godīgi atzīst, ka neviens tā īsti nemaz nezin kā jārīkojas, un viedokļi un apstākļi mainās dienu no dienas.
Pie tam viņš godīgi arī atzīst, ka SWE ir pieļāvusi milzu kļūdas. Piemēram, kaut vai uz tiem pašiem veco ļaužu namiem.
Viņš jau var stāstīt visu ko vien vēlas, bet fakts ir tāds, ka SWE ir Baltijas reģionā vislielākā (aiz Vācijas) slimošana un mirstība no COVID-19.
Un tas ir neapstrīdams fakts.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!
Lūk, tevi es saprotu, tu vismaz iespringsti uz savu bērnu un viņa vajadzībām, kuras tev pašam šķiet svarīgas, tas ir cilvēcīgi, normāli un loģiski. Bet to, ka šajā situācijā pieauguši veči bur drāmas un ir pierādījuši skapjus spilvenus profesionālā sporta dēļ, tas man vnk ir kosmoss. Saki man, Leonīd, cik tavuprāt ārkārtīgi tukšai ir jābūt cilvēka dzīvei, lai tik briesmīgi tagad satrauktos, kā profesionālais sports pārdzīvos šos laikus?
Vislabāk man patīk tēze - mirst visi, izdzīvos stiprākais, dabiskā atlase, dzive ir skarba, bla bla bla un nākamajā teikumā ar.dramatiamu piesauc, ka neko nemainot būšot sporta klubi, kuri bankrotēs un, lūk tā ir īsta traģēdija. Zin kā, lai mirst, tā pat neviena dzīvs nav mūžīgi palicis, tagad galvenais sporta klubus glābt no bankrota ja es pati nebūtu tik ciniska, tad nespētu tam noticēt, tagad man vnk smiekli par to nāk un īpaši jau tāpēc, ka ar tādu paštaisnumu tas tiek pasniegts

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:30, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es tomēr uzskatu,ka Latvijā latviešiem pašiem jāvalda...Indriķis kaut kur uz lauriem aizsēdējās,tagad tā sekas jūtam..bet,domāju,ka nākotnē vajadzētu iet uz augšutik dziļā bedrē LV futenim nav nekāda ekonomiska pamatojuma atrasties!
es jau te vairāk aiz izmisuma blēju, vnk šķērmi metas, kā kāds no futbola sabiedrības ver muti, tā mati ceļas stāvus....

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:31, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!
Redzi, kas vienam ir izklaide vai lielveikalu apmeklējums, otram ir darbs. Pragmatiski nozīmē izvērtēt riskus, nevis izdarīt skaļas negatīvas prognozes. Par tusiņiem piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:32, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: un kādi secinājumi?kuri ir līderos,kuri pa lejasgalu kuļas?kādas nākotnes perspektīvas?
Baigi visi muldās. Vienu dienu tā, citu šitā. Liegumi gan totāli atšķiras. Mēs esam absolūti brīvajā teritorijā. Citur ir skarbi. Man patīk indiešu puikas, kuri rūpējas par tautas fizisko sagatavotību https://www.youtube.com/watch?v=ckN...
Singapūrieši bija baigo rankingu iemetuši šodien, kad un kurā valstī ies ārā no krīzes. https://ddi.sutd.edu.sg/when-will-c...

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:36, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Redzi, kas vienam ir izklaide vai lielveikalu apmeklējums, otram ir darbs. Pragmatiski nozīmē izvērtēt riskus, nevis izdarīt skaļas negatīvas prognozes. Par tusiņiem piekrītu
Risks ir vairāk kā skaidrs u.t.i. apmēram tas pats ko reiz teica viens ceļa policists, kad tam jautāja kāpēc nepalielina atļauto ātrumu uz Latvijas ceļiem, ja reiz vairums ceļu ir salaboti. Viņa atbilde-ja uz LV ceļiem atļaus braukt ar 110 km/h., tad vairums kā likums brauks vismaz uz 130 km/h.
Ceru, ka saprati ko es gribēju teikt.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man šausmīgi gribas lai atveras vietējie biznesi, pulciņi u.t.t., bet es saprotu piesardzības politiku, cik paskatos/palasu kopbildi, es redzu ka neviens nefiga vēl īsti nezin kas un kā ar to mēslu ir, ik pa laikam izlec "britu zinātnieks", "vietējaus kivičs" vai "zviedru ārsts" ar akujenajām atklāsmēm, bet nu ticības nav. un ja reiz to sūdu nenoturēt, tad nenoturēs, bet ir truli pret riska grupām pat nepamēģināt
tieši tā!tie visi kaut kur uzplaukušie feiku speciālisti ir galīgi garām!!!es vairāk uzticos mūsu pašu speciālistiem!!un atbalstu to,ka aizliegti jebkāda veida masu pasākumi!es vēl ari lielveikalus aizvērtu...jo pa lielam jau pamatvajadzības ierobežotas netiek-va staigāt pa parku gar jūru,sportot utt.nu jā ,vajadzētu atvērt skolas pulciņus..bet tās jau ir nianses!

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:38, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lūk, tevi es saprotu, tu vismaz iespringsti uz savu bērnu un viņa vajadzībām, kuras tev pašam šķiet svarīgas, tas ir cilvēcīgi, normāli un loģiski. Bet to, ka šajā situācijā pieauguši veči bur drāmas un ir pierādījuši skapjus spilvenus profesionālā sporta dēļ, tas man vnk ir kosmoss. Saki man, Leonīd, cik tavuprāt ārkārtīgi tukšai ir jābūt cilvēka dzīvei, lai tik briesmīgi tagad satrauktos, kā profesionālais sports pārdzīvos šos laikus?
Vislabāk man patīk tēze - mirst visi, izdzīvos stiprākais, dabiskā atlase, dzive ir skarba, bla bla bla un nākamajā teikumā ar.dramatiamu piesauc, ka neko nemainot būšot sporta klubi, kuri bankrotēs un, lūk tā ir īsta traģēdija. Zin kā, lai mirst, tā pat neviena dzīvs nav mūžīgi palicis, tagad galvenais sporta klubus glābt no bankrota ja es pati nebūtu tik ciniska, tad nespētu tam noticēt, tagad man vnk smiekli par to nāk un īpaši jau tāpēc, ka ar tādu paštaisnumu tas tiek pasniegts
Njā, piekrītu! Tas tiešām ir nožēlojami, ka cilvēki var tik truli domāt.

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:38, pirms 4 gadiem
Citēšu:

Kāpēc tad visas valstis šādi rīkojās – slēdza robežas?
I.O.: Domāju, ka ar šo mēs varam redzēt, kā politiķi iesaistās epidēmijas gaitā. Visi cer nopelnīt uz epidēmijas rēķina, parādīt, cik viņi ir gudri un cik lieli patrioti. Šis epidēmijas laiks ir pasaules politiķu sacensība – kurš prot labāk. Kurš savai nācijai iepatiksies labāk. Kurš gudrāk izteiksies un labāk izsmies to, kas domā citādāk. Katram politiķim tagad sava brīnumnūjiņa, taču stratēģiju tomēr vajag saskaņot ar ārstiem. Mēs, ārsti, labi zinām, ka ir tikai divi ceļi: vakcinācija vai izslimošana. Cita jeb trešā ceļa vispār nav. Kamēr nevienam nav vakcīnas, atliek izslimošana. Jo vairāk cilvēku ir izslimojuši, jo lielāki priekšnoteikumi, ka epidēmija pie mums drīz arī beigsies.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man šausmīgi gribas lai atveras vietējie biznesi, pulciņi u.t.t., bet es saprotu piesardzības politiku, cik paskatos/palasu kopbildi, es redzu ka neviens nefiga vēl īsti nezin kas un kā ar to mēslu ir, ik pa laikam izlec "britu zinātnieks", "vietējaus kivičs" vai "zviedru ārsts" ar akujenajām atklāsmēm, bet nu ticības nav. un ja reiz to sūdu nenoturēt, tad nenoturēs, bet ir truli pret riska grupām pat nepamēģināt
Es jau te kkad agrāk rakstīju par vienu šķiet amīšu doktori, kas rakstīja, ka šitās visā esot mums katram iekšā un visu izraisot 5g Nets un vispār vajagot vnk veselīgi ēst un būšot čiki un bariņš citu doktora grādu ieguvušu ārstu piebalsoja mūsdienās ir tāda burvīga iespēja piemeklēt vajadzīgo zinātnieku vai speciālistu ar vajadzīgo viedokli praktiski jebkurai tēzei, pat baigi vairs jārok nav, jo alternatīvāks viedoklis, jo bez maz vai vairāk pretī skries.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:43, pirms 4 gadiem
Ja jums nepatīk zviedru ārsts šarlatāns, tad jāiet vien 3. ceļš - sēžam mājās, gaidam vakcīnu. Un nečīkstam, ka Puga neļauj pulcēties.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:43, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: Citēšu:

Kāpēc tad visas valstis šādi rīkojās – slēdza robežas?
I.O.: Domāju, ka ar šo mēs varam redzēt, kā politiķi iesaistās epidēmijas gaitā. Visi cer nopelnīt uz epidēmijas rēķina, parādīt, cik viņi ir gudri un cik lieli patrioti. Šis epidēmijas laiks ir pasaules politiķu sacensība – kurš prot labāk. Kurš savai nācijai iepatiksies labāk. Kurš gudrāk izteiksies un labāk izsmies to, kas domā citādāk. Katram politiķim tagad sava brīnumnūjiņa, taču stratēģiju tomēr vajag saskaņot ar ārstiem. Mēs, ārsti, labi zinām, ka ir tikai divi ceļi: vakcinācija vai izslimošana. Cita jeb trešā ceļa vispār nav. Kamēr nevienam nav vakcīnas, atliek izslimošana. Jo vairāk cilvēku ir izslimojuši, jo lielāki priekšnoteikumi, ka epidēmija pie mums drīz arī beigsies.
Tu vispār pats arī domā, vai arī tikai atgremo salīdzinoši sūdīga epidemiologa domas? Tu vispār vari iedomāties cik būs upuru, ja vienas sezonas laikā visi izslimos ar COVID-19?
Un, ja Tu domā, ka no COVID-19 aiziet nebūtībā tikai veci un slimi cilvēki, tad Tu ļoti smagi maldies, jo no aizgājējiem milzīgs procents ir jaunu, un ar nopietnām slimībām neslimojuši, cilvēku.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apmēram šādi, vai stipri līdzīgi, runāja UK premjērs Džonsons. Ceru, ka redzēji kā viņš pateicās ārstiem, kuri viņu izvilka no .......
Nebūtu pareizi jaukt kopā kopējo kontekstu ar katru individuālu gadījumu. Ir liels prieks par katru izveseļojušos cilvēku un paldies ārstiem. Un neviens nešaubās par veselības jomas prioritāti. Bet kopējā kontekstā nav vērts visu skrupulozi vērtēt tikai inficēto un mirušo skaitļos

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lūk, tevi es saprotu, tu vismaz iespringsti uz savu bērnu un viņa vajadzībām, kuras tev pašam šķiet svarīgas, tas ir cilvēcīgi, normāli un loģiski. Bet to, ka šajā situācijā pieauguši veči bur drāmas un ir pierādījuši skapjus spilvenus profesionālā sporta dēļ, tas man vnk ir kosmoss. Saki man, Leonīd, cik tavuprāt ārkārtīgi tukšai ir jābūt cilvēka dzīvei, lai tik briesmīgi tagad satrauktos, kā profesionālais sports pārdzīvos šos laikus?
Vislabāk man patīk tēze - mirst visi, izdzīvos stiprākais, dabiskā atlase, dzive ir skarba, bla bla bla un nākamajā teikumā ar.dramatiamu piesauc, ka neko nemainot būšot sporta klubi, kuri bankrotēs un, lūk tā ir īsta traģēdija. Zin kā, lai mirst, tā pat neviena dzīvs nav mūžīgi palicis, tagad galvenais sporta klubus glābt no bankrota ja es pati nebūtu tik ciniska, tad nespētu tam noticēt, tagad man vnk smiekli par to nāk un īpaši jau tāpēc, ka ar tādu paštaisnumu tas tiek pasniegts
tu baigo traktātu uzrakstijimēģināsu Tev atbildēt
1.mans viedoklis-masu pilcēšanās pasākumi nekādi nav saistīti ar pamatvajadzībām,tas ir lielu cilvēku bizness!ari profesionālais sports!tātad pagaidām to visu mierīgi var atlikt!!atļaut pro sportu ir tīri lielā biznesa interešu lobēšana!!
2.bērnam sports un pulciņi ir vitāli svarīgi normālai attīstībai!!gan veselības ziņā,gan tīri cilvēcīgajā!lai nesēž ar telefoniem rokās,bet lai ir iespēja būt kopā ar vienaudžiemnu kaut kā tā!
3.man vecāki dzīvi,tāpēc par to izdzīvos stiprākais es nu galīgi nepiekrītu!jau no pirmās dienas biju par drastiskiem aizliegumiem repatriantiem un esmu vēl joprojām!!!
4.Pro sports ir bizness-pie tam parazītisks!tas nerada produkciju,drīzāk pielīdzināms azartspēlēm!!bez tā mierīgi var iztikt!!

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:45, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es jau te vairāk aiz izmisuma blēju, vnk šķērmi metas, kā kāds no futbola sabiedrības ver muti, tā mati ceļas stāvus....
man tāpat,vēl pat sūdīgāk ir,kad ministri vai deputāti ver muti vaļābet ja paskatās-visi pār vienu kārti metami

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:48, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Redzi, kas vienam ir izklaide vai lielveikalu apmeklējums, otram ir darbs. Pragmatiski nozīmē izvērtēt riskus, nevis izdarīt skaļas negatīvas prognozes. Par tusiņiem piekrītu
es ari pragmatiski izvērtēju-kaut ari pro sportista tas ir darbs,visai cilvēcei tas vairāk ir parazitisks augonistātad cilvēces nākotnes vārdā izgriežams!!tieši tas pats ir veselas sabiedrības slāņa tusēšana lielveikalos-tas galīgi neveicina veselīgas sabiedribas veidošanos..tātad ,manuprāt,vēl kaitīgāks augonis par pro sportu!!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:48, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es jau te kkad agrāk rakstīju par vienu šķiet amīšu doktori, kas rakstīja, ka šitās visā esot mums katram iekšā un visu izraisot 5g Nets un vispār vajagot vnk veselīgi ēst un būšot čiki un bariņš citu doktora grādu ieguvušu ārstu piebalsoja mūsdienās ir tāda burvīga iespēja piemeklēt vajadzīgo zinātnieku vai speciālistu ar vajadzīgo viedokli praktiski jebkurai tēzei, pat baigi vairs jārok nav, jo alternatīvāks viedoklis, jo bez maz vai vairāk pretī skries.
Man kā smēķētājam gandrīz vai būtu jāpatīk zinātnieku atklājums, ka smēķētājus COVID-19 grūtāk pieveikt, nekā nesmēķētājus.
Nezinu kā tur ar COVID-19, bet tas ir sen zināms fakts, ka smēķētājiem mutē par 70% mazāk dažādu baciļu nekā nesmēķētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:49, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es jau te kkad agrāk rakstīju par vienu šķiet amīšu doktori, kas rakstīja, ka šitās visā esot mums katram iekšā un visu izraisot 5g Nets un vispār vajagot vnk veselīgi ēst un būšot čiki un bariņš citu doktora grādu ieguvušu ārstu piebalsoja mūsdienās ir tāda burvīga iespēja piemeklēt vajadzīgo zinātnieku vai speciālistu ar vajadzīgo viedokli praktiski jebkurai tēzei, pat baigi vairs jārok nav, jo alternatīvāks viedoklis, jo bez maz vai vairāk pretī skries.
tagad idiotiem pievienojas arī no ierobežojumiem "nogurušie" un visādu pseidoekspertu atklāsmes kļūst arvien populārākas, bļe kādi tupeņi apkārt dzīvo....tagad jaunais LV trends ir "nevienu kas saslimis nepazīstu un kam prasu, neviens nezin". Izrādās cilvēki ir neapmierināti ka neviens radagabals vai paziņa nav saslimis vai pilnai laimei nomiris. Neapmierunāti ka izdevies tiktāl piebremzēt, ka tiešām vairumam starp paziņām neatradīsi saslimušo. Nespēj aptvert, ka viss šis ir, lai tā arī paliktu ka nepazīstam nevienu, jo ja katrs sāks pazīt kādu slimo, tie tad jau būs desmitiem, simtiem tūkstoši...

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:50, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Baigi visi muldās. Vienu dienu tā, citu šitā. Liegumi gan totāli atšķiras. Mēs esam absolūti brīvajā teritorijā. Citur ir skarbi. Man patīk indiešu puikas, kuri rūpējas par tautas fizisko sagatavotību https://www.youtube.com/watch?v=ckN...
Singapūrieši bija baigo rankingu iemetuši šodien, kad un kurā valstī ies ārā no krīzes. https://ddi.sutd.edu.sg/when-will-covid-19-end
mums jau ari tas iedzīvotāju blīvums mazs..un masveida tusēšanās ari ne pārāk..nu kaut vai sporta arēnas pārsvarā tukšasnu un ,potams,laicīgi ievesti ierobežojoši pasākumi

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es jau te kkad agrāk rakstīju par vienu šķiet amīšu doktori, kas rakstīja, ka šitās visā esot mums katram iekšā un visu izraisot 5g Nets un vispār vajagot vnk veselīgi ēst un būšot čiki un bariņš citu doktora grādu ieguvušu ārstu piebalsoja mūsdienās ir tāda burvīga iespēja piemeklēt vajadzīgo zinātnieku vai speciālistu ar vajadzīgo viedokli praktiski jebkurai tēzei, pat baigi vairs jārok nav, jo alternatīvāks viedoklis, jo bez maz vai vairāk pretī skries.
pilnīgi piekrītušodien pat vistupākajam viedoklim internetā var piemeklēt zinātnieku vai vismaz blogeri

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:52, pirms 4 gadiem
tagad namejs nodarbojas ar demagoģiju! kāds fkn milzīgs procents aizgājēju jaunu cilvēku vidū??? tad lūdzu atsauci uz statistiku, savādāk pats tu nodarbojies ar kaut kur dzirdētu muļķību atgremošanu!

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Es tikai priecājos, ka Latvijas galvenais infektologs nav Tjoma
par dalbajobu nosaukt cilvēku, kas atklāti pasaka, ka nevar uzņemties tādu nastu, ka pie mums mirtu cilvēki kā citur un mūsu medicīna tiktu paralizēta?
paskaties, kas apkārt darās...
Kas ta darās apkārt? Medicīna paralizēta? Tāpēc ka cenšas glābt eitanāzijas un kremācijas klientus? Tieši tāpēc arī ir tā medicīna paralizēta! Ja lielākā daļa sabiedrības izslimo to zarazu vieglajā vai bezsimptomu formā, tad kāda hrena pēc akcenti ir jāliek uz mazākās daļas interesēm, kas galarezultātā bemzēs ne tikai sportu un izklaides, bet arī, pats galvenais, EKONOMIKU!?

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:54, pirms 4 gadiem
un atklāsme, ka smēķētāji veselīgi par nesmēķētājiem arī pērle Trampa stilā...

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tagad idiotiem pievienojas arī no ierobežojumiem "nogurušie" un visādu pseidoekspertu atklāsmes kļūst arvien populārākas, bļe kādi tupeņi apkārt dzīvo....tagad jaunais LV trends ir "nevienu kas saslimis nepazīstu un kam prasu, neviens nezin". Izrādās cilvēki ir neapmierināti ka neviens radagabals vai paziņa nav saslimis vai pilnai laimei nomiris. Neapmierunāti ka izdevies tiktāl piebremzēt, ka tiešām vairumam starp paziņām neatradīsi saslimušo. Nespēj aptvert, ka viss šis ir, lai tā arī paliktu ka nepazīstam nevienu, jo ja katrs sāks pazīt kādu slimo, tie tad jau būs desmitiem, simtiem tūkstoši...
ai,pļa!tagad internetā visādu šņagu propagandē!sevišķi krievu vidē izplatīti video ar ļaunajiem policistiem,kas ne par ko soda likumpaklausīgus krieviski runājošus pilsoņuskamēr mana pieredze saskarē ar policiju ir tieši pretēja-vairākas reizes kāds entuziasts pamuļķis ir izsaucis,bet vienmēr policisti ir bijuši mūsu pusē un viss ir beidzies ar smaidīgu,pozitīvu sarunu!!tā ka internetā notiek ļoti spēcīga smadzeņu skalošana...

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:59, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lūk, tevi es saprotu, tu vismaz iespringsti uz savu bērnu un viņa vajadzībām, kuras tev pašam šķiet svarīgas, tas ir cilvēcīgi, normāli un loģiski. Bet to, ka šajā situācijā pieauguši veči bur drāmas un ir pierādījuši skapjus spilvenus profesionālā sporta dēļ, tas man vnk ir kosmoss. Saki man, Leonīd, cik tavuprāt ārkārtīgi tukšai ir jābūt cilvēka dzīvei, lai tik briesmīgi tagad satrauktos, kā profesionālais sports pārdzīvos šos laikus?
Vislabāk man patīk tēze - mirst visi, izdzīvos stiprākais, dabiskā atlase, dzive ir skarba, bla bla bla un nākamajā teikumā ar.dramatiamu piesauc, ka neko nemainot būšot sporta klubi, kuri bankrotēs un, lūk tā ir īsta traģēdija. Zin kā, lai mirst, tā pat neviena dzīvs nav mūžīgi palicis, tagad galvenais sporta klubus glābt no bankrota ja es pati nebūtu tik ciniska, tad nespētu tam noticēt, tagad man vnk smiekli par to nāk un īpaši jau tāpēc, ka ar tādu paštaisnumu tas tiek pasniegts
Sporta klubu bankrots globāli nebūs traģēdija. Lai gan saproti, ka sporta klubi nav tikai pliks sports, bet nozare ar lielu ekonomisko nozīmi.
Runājot skarbi, bet patiesi, arī noteikts daudzums mirušo, it īpaši izteikti vecāka gada gājuma cilvēku vidū, nav globāla traģēdija. Pats mūsu Danilāns izteicās, ka no šī vīrusa mirs tie, kas jau ir potenciālie mirēji.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:01, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: tagad namejs nodarbojas ar demagoģiju! kāds fkn milzīgs procents aizgājēju jaunu cilvēku vidū??? tad lūdzu atsauci uz statistiku, savādāk pats tu nodarbojies ar kaut kur dzirdētu muļķību atgremošanu!
Paskaties regulāri EURONEWS, kurš patiesībā šobrīd ir puslīdz objektīvākais TV kanāls, tad tev visi jautājumi atkritīs.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tagad idiotiem pievienojas arī no ierobežojumiem "nogurušie" un visādu pseidoekspertu atklāsmes kļūst arvien populārākas, bļe kādi tupeņi apkārt dzīvo....tagad jaunais LV trends ir "nevienu kas saslimis nepazīstu un kam prasu, neviens nezin". Izrādās cilvēki ir neapmierināti ka neviens radagabals vai paziņa nav saslimis vai pilnai laimei nomiris. Neapmierunāti ka izdevies tiktāl piebremzēt, ka tiešām vairumam starp paziņām neatradīsi saslimušo. Nespēj aptvert, ka viss šis ir, lai tā arī paliktu ka nepazīstam nevienu, jo ja katrs sāks pazīt kādu slimo, tie tad jau būs desmitiem, simtiem tūkstoši...
Jautājums, ja gadījumā TU, konkrēti TU, noķer Koronku, cik liela varbūtība ir, ka tu nosprāgsi un cik liela varbūtība ir vieglajai vai bezsimptonu formai? Tavā konkrētajā gadījumā es dotu apmēram 90 procentu uz 3 par labu otrajam variantam, 7 atstājot nosacīti vidējai stadijai Tādu kā tu ir ABSOLŪTS vairākums, tad kāda hrena pēc tu gribi izbēgt risku, lai pecāk puslīdz garantēti ciestu savādākā veidā, fiziski dzīvs un vesels būdams?

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:02, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kas ta darās apkārt? Medicīna paralizēta? Tāpēc ka cenšas glābt eitanāzijas un kremācijas klientus? Tieši tāpēc arī ir tā medicīna paralizēta! Ja lielākā daļa sabiedrības izslimo to zarazu vieglajā vai bezsimptomu formā, tad kāda hrena pēc akcenti ir jāliek uz mazākās daļas interesēm, kas galarezultātā bemzēs ne tikai sportu un izklaides, bet arī, pats galvenais, EKONOMIKU!?
sēdi frankos nočipots un iespundēts un nesmirdi te
vai jau paprasīji lai repatriē?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:03, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ai,pļa!tagad internetā visādu šņagu propagandē!sevišķi krievu vidē izplatīti video ar ļaunajiem policistiem,kas ne par ko soda likumpaklausīgus krieviski runājošus pilsoņuskamēr mana pieredze saskarē ar policiju ir tieši pretēja-vairākas reizes kāds entuziasts pamuļķis ir izsaucis,bet vienmēr policisti ir bijuši mūsu pusē un viss ir beidzies ar smaidīgu,pozitīvu sarunu!!tā ka internetā notiek ļoti spēcīga smadzeņu skalošana...
es jau sākumā patīrīju feisbuku no visādiem ķērcējiem draugu listē un principā internetu maz lasu, tikai sportu un sc komentāri, kaut ko palūru youtubā ka arī sieviešmednieku portāls. feibuku minimāli, tēvēnetus arī praktiski nē

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:03, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es ari pragmatiski izvērtēju-kaut ari pro sportista tas ir darbs,visai cilvēcei tas vairāk ir parazitisks augonistātad cilvēces nākotnes vārdā izgriežams!!tieši tas pats ir veselas sabiedrības slāņa tusēšana lielveikalos-tas galīgi neveicina veselīgas sabiedribas veidošanos..tātad ,manuprāt,vēl kaitīgāks augonis par pro sportu!!
sports ir bizness, tāpēc arī viens no ekonomikas virzītājiem. Lielveikali arī ir bizness un maizes darbs daudziem

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 23:04, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: un atklāsme, ka smēķētāji veselīgi par nesmēķētājiem arī pērle Trampa stilā...
https://jauns.lv/raksts/par-veselib...

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:04, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Jautājums, ja gadījumā TU, konkrēti TU, noķer Koronku, cik liela varbūtība ir, ka tu nosprāgsi un cik liela varbūtība ir vieglajai vai bezsimptonu formai? Tavā konkrētajā gadījumā es dotu apmēram 90 procentu uz 3 par labu otrajam variantam, 7 atstājot nosacīti vidējai stadijai Tādu kā tu ir ABSOLŪTS vairākums, tad kāda hrena pēc tu gribi izbēgt risku, lai pecāk puslīdz garantēti ciestu savādākā veidā, fiziski dzīvs un vesels būdams?
es neciešu. ciet tu.

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:07, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: sports ir bizness, tāpēc arī viens no ekonomikas virzītājiem. Lielveikali arī ir bizness un maizes darbs daudziem
es par cilvēci runāju,ne par biznesumanā izpratnē tās ir lietas,bez kurām cilvēku dzīve neapstāsies!!tāpēc cilvēces vārdā šos divus pagaidām varētu atslēgt!!sevišķi lielveikalus

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:08, pirms 4 gadiem
es gar zemi - jauns.lv kā uzticams un cienījams references avots krieviski ir labs vārds - dno! latviski tas būtu dibens - ne tas, kas cilvēkam aizmugurē, bet tas, kas zemākais punkts zem jūras līmeņa salikums "jauns.lv" un "zinātnieki", tas tiešām ir kaut kas ...

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tagad idiotiem pievienojas arī no ierobežojumiem "nogurušie" un visādu pseidoekspertu atklāsmes kļūst arvien populārākas, bļe kādi tupeņi apkārt dzīvo....tagad jaunais LV trends ir "nevienu kas saslimis nepazīstu un kam prasu, neviens nezin". Izrādās cilvēki ir neapmierināti ka neviens radagabals vai paziņa nav saslimis vai pilnai laimei nomiris. Neapmierunāti ka izdevies tiktāl piebremzēt, ka tiešām vairumam starp paziņām neatradīsi saslimušo. Nespēj aptvert, ka viss šis ir, lai tā arī paliktu ka nepazīstam nevienu, jo ja katrs sāks pazīt kādu slimo, tie tad jau būs desmitiem, simtiem tūkstoši...
Es saku, ka šis ir burvīgs laiks, tik daudz stulbibu var redzēt/lasīt/dzirdēt - garšīgi piemēram, 'manā pilsētā jau vairāki simti esot nomiruši, es katru dienu eju uz veikalu, rokas nedezinficēju, kā tas var būt, ja es ar savām nopīpētajām plaušām vēl neesmu saslimis' un tālāk sekojošā dedukcijas vnk perfekta -'es neesmu slims, tā tad visi melo, tas ir safabricējums un tāds vīruss vispār neeksistē' reāla saruna, ko pati personīgi pieredzēju

Un paskat, padomju bērns Tjoma slavē kapitālismu un raud par Ekonomiku, nu ir taču šis skaists laiks!

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es jau sākumā patīrīju feisbuku no visādiem ķērcējiem draugu listē un principā internetu maz lasu, tikai sportu un sc komentāri, kaut ko palūru youtubā ka arī sieviešmednieku portāls. feibuku minimāli, tēvēnetus arī praktiski nē
es to uzrakstiju vairāk kā tādu publisku domu,ka internets ir pilns ar šņagu..un to,ka te runčuks kaut kādu zinātnieku izrok internetā

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: sēdi frankos nočipots un iespundēts un nesmirdi te
vai jau paprasīji lai repatriē?
Vecīt, ja tu zinātu, kāda patiesībā te Francijā karantīna, tu būtu šokā! Teorētiski es varētu nofilmēt un parādīt, bet ir viena maziņa problēma, tīri tehniska, rīt var pārbaudīt, vai internets man vilks 500 metru attālumā no dz/stacijas? Ja vilks, tad varētu tiešraidi caur FB organizēt

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 23:12, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Jautājums, ja gadījumā TU, konkrēti TU, noķer Koronku, cik liela varbūtība ir, ka tu nosprāgsi un cik liela varbūtība ir vieglajai vai bezsimptonu formai? Tavā konkrētajā gadījumā es dotu apmēram 90 procentu uz 3 par labu otrajam variantam, 7 atstājot nosacīti vidējai stadijai Tādu kā tu ir ABSOLŪTS vairākums, tad kāda hrena pēc tu gribi izbēgt risku, lai pecāk puslīdz garantēti ciestu savādākā veidā, fiziski dzīvs un vesels būdams?
par sevi man pohbet es ari nesēžu mājā un nejūku prātābet man ir vecāki,par kuriem es gan uztraucos!!un an ir svarīgi,lai valsts izdara max iespējamo viņu aizsadzībai!!jo viņi visu mūžu šinī valstī ir stradājuši un visu dzīvi šai valstij atdevuši!valsts pienākums ir šinī situācijā pasargāt savus pilsoņus!!un tāpēc esmu kategoriski pret repatriantu ieaišanu šobrīd valstī!jo viņi maksā nodokļus citur!un ceļ citas valsts labklājību!!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:12, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Vecīt, ja tu zinātu, kāda patiesībā te Francijā karantīna, tu būtu šokā! Teorētiski es varētu nofilmēt un parādīt, bet ir viena maziņa problēma, tīri tehniska, rīt var pārbaudīt, vai internets man vilks 500 metru attālumā no dz/stacijas? Ja vilks, tad varētu tiešraidi caur FB organizēt
mani nekas nevar šokēt!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:12, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: es gar zemi - jauns.lv kā uzticams un cienījams references avots krieviski ir labs vārds - dno! latviski tas būtu dibens - ne tas, kas cilvēkam aizmugurē, bet tas, kas zemākais punkts zem jūras līmeņa salikums "jauns.lv" un "zinātnieki", tas tiešām ir kaut kas ...
Jā, Kas jauns bija tā intervija ar to zviedru epidemiologu, kuru tu te norādīji par baigo patiesības atklāsmi. Tas ka tu to izlasīji TvNet nebūt nenozīmē, ka viņi to interviju nenokopēja no Kas jauns, vai arī otrādi.

https://jauns.lv/raksts/par-veselib...

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:13, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es saku, ka šis ir burvīgs laiks, tik daudz stulbibu var redzēt/lasīt/dzirdēt - garšīgi piemēram, 'manā pilsētā jau vairāki simti esot nomiruši, es katru dienu eju uz veikalu, rokas nedezinficēju, kā tas var būt, ja es ar savām nopīpētajām plaušām vēl neesmu saslimis' un tālāk sekojošā dedukcijas vnk perfekta -'es neesmu slims, tā tad visi melo, tas ir safabricējums un tāds vīruss vispār neeksistē' reāla saruna, ko pati personīgi pieredzēju

Un paskat, padomju bērns Tjoma slavē kapitālismu un raud par Ekonomiku, nu ir taču šis skaists laiks!
Paga, paga, pirmkārt, kāpec tev rēgojas mani raudieni? Otrkārt, Ekonomiku nekad neesmu noliedzis, tas ir viens no primārajiem dzīves faktoriem, personiski es to liktu augstāk par veselību! Pie tam vēl svešu veselību!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mani nekas nevar šokēt!
Rīt pamēģināšu, neko nesolu, bet, kā saka Krievi, popytka ņe pytka! Tu pats FB esi? Ja nē, tad kāds no šejienes, kuri man ir draugos, kaut kā nebūt parādīs, es ceru!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es saku, ka šis ir burvīgs laiks, tik daudz stulbibu var redzēt/lasīt/dzirdēt - garšīgi piemēram, 'manā pilsētā jau vairāki simti esot nomiruši, es katru dienu eju uz veikalu, rokas nedezinficēju, kā tas var būt, ja es ar savām nopīpētajām plaušām vēl neesmu saslimis' un tālāk sekojošā dedukcijas vnk perfekta -'es neesmu slims, tā tad visi melo, tas ir safabricējums un tāds vīruss vispār neeksistē' reāla saruna, ko pati personīgi pieredzēju

Un paskat, padomju bērns Tjoma slavē kapitālismu un raud par Ekonomiku, nu ir taču šis skaists laiks!
man jau patīk paspīdzināt, kad sākas šitie "tas speciāli izdomāts", nu tad es ij sāku šketināt ar jautājumiem, kas izdomāja, kāpēc tieši šā izdomāja, kam tas izdevīgi, ko tas dod....Teikšu kā ir - kopumā švaki, viņi paši sevi tik ātri iedzen strupceļā, ka man pat nav īsti interesanti

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:18, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Rīt pamēģināšu, neko nesolu, bet, kā saka Krievi, popytka ņe pytka! Tu pats FB esi? Ja nē, tad kāds no šejienes, kuri man ir draugos, kaut kā nebūt parādīs, es ceru!
spirtacentrs un vacaps - visa mana interneta sociālā vide

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 23:19, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: sports ir bizness, tāpēc arī viens no ekonomikas virzītājiem. Lielveikali arī ir bizness un maizes darbs daudziem
Dabiskā atlase, mīļais draugs, dabiskā atlase biznesu ir sen par daudz, tā pat kā veco un slimo cilvēku, tāda nu ir tā skarbā realitāte. Visa pasaules ekonomika ir būvēta uz negausību un iedomātām vajadzībām, ir tikai pozitīvi, ja tāda ekonomika tiek sagrauta. Mums jau sen ir daudz par daudz, nekā mums reāli vajag un tas mūs padara slimus, gan garīgi gan fiziski.

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Dabiskā atlase, mīļais draugs, dabiskā atlase biznesu ir sen par daudz, tā pat kā veco un slimo cilvēku, tāda nu ir tā skarbā realitāte. Visa pasaules ekonomika ir būvēta uz negausību un iedomātām vajadzībām, ir tikai pozitīvi, ja tāda ekonomika tiek sagrauta. Mums jau sen ir daudz par daudz, nekā mums reāli vajag un tas mūs padara slimus, gan garīgi gan fiziski.
+100

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:20, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: par sevi man pohbet es ari nesēžu mājā un nejūku prātābet man ir vecāki,par kuriem es gan uztraucos!!un an ir svarīgi,lai valsts izdara max iespējamo viņu aizsadzībai!!jo viņi visu mūžu šinī valstī ir stradājuši un visu dzīvi šai valstij atdevuši!valsts pienākums ir šinī situācijā pasargāt savus pilsoņus!!un tāpēc esmu kategoriski pret repatriantu ieaišanu šobrīd valstī!jo viņi maksā nodokļus citur!un ceļ citas valsts labklājību!!
Personiski es tuvākajā laikā nemaz negrasos repatriēties Bija plāni aizbraukt uz OS kvali Rīgā, bet... Francijā viennozīmīgi sāksies liela jautrība pēc 11. Maija, nezinu, ar ko viss beigsies, taču atpakaļ karantīnā Frankus vairs neviens neiedzīs, tas ir vairāk nekā STROGA!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Dabiskā atlase, mīļais draugs, dabiskā atlase biznesu ir sen par daudz, tā pat kā veco un slimo cilvēku, tāda nu ir tā skarbā realitāte. Visa pasaules ekonomika ir būvēta uz negausību un iedomātām vajadzībām, ir tikai pozitīvi, ja tāda ekonomika tiek sagrauta. Mums jau sen ir daudz par daudz, nekā mums reāli vajag un tas mūs padara slimus, gan garīgi gan fiziski.
Problēma jau tajā, ka daudzi to ir pieņēmuši par pašsaprotamu lietu, un nespēj ne iedomāties, ne arī pieņemt, ka var būt arī savādāk. Īpaši jaunu cilvēku vidū.

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:23, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Personiski es tuvākajā laikā nemaz negrasos repatriēties Bija plāni aizbraukt uz OS kvali Rīgā, bet... Francijā viennozīmīgi sāksies liela jautrība pēc 11. Maija, nezinu, ar ko viss beigsies, taču atpakaļ karantīnā Frankus vairs neviens neiedzīs, tas ir vairāk nekā STROGA!
es ja ne par Tevi to teicu!man tik te regulāri atgādina,ka es repatriantus kaut zem automātu stobriem karantīnā būtu turējisjoprojām uzskatu-ja maksā nodokļus anglijā,tad tur ari ārstējiesnevis ved to tiperi uz LV!LV sava korona nebija,to visu ieveda gan visādi irāņi,gan pašmāju ceļotāji,gan repatrianti

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:25, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Kas jauns bija tā intervija ar to zviedru epidemiologu, kuru tu te norādīji par baigo patiesības atklāsmi. Tas ka tu to izlasīji TvNet nebūt nenozīmē, ka viņi to interviju nenokopēja no Kas jauns, vai arī otrādi.

https://jauns.lv/raksts/par-veselibu/379364-kadel-zviedrija-iet-savu-celu-un-neievies-striktus-ierobezojumus-intervija-ar-zviedru-epidemiologu
ai, nu labi.... tas nebija epidemologs, bet gan parasts ģimenes ārsts (Olafs nevis Andress), kas simptomātiskos pacientus novirza pie speciālistiem. Man tas lika aizdomāties, nevis skatīties tikai no vina skatu punkta. Intervijas sākumā bija laba frāze - pēc dažiem gadiem cilvēki lasīs šo interviju un varēs pasmieties par mūsu šībrīža apjukumu, jo viņiem tanī brīdī viss būs pagājis un labākie risinājumi atrasti, . Šobrīd esam tur, kur esam, apjukuši, nobijušies, dusmīgi, mums vēl ir ceļa gabals, ko jānoiet

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man jau patīk paspīdzināt, kad sākas šitie "tas speciāli izdomāts", nu tad es ij sāku šketināt ar jautājumiem, kas izdomāja, kāpēc tieši šā izdomāja, kam tas izdevīgi, ko tas dod....Teikšu kā ir - kopumā švaki, viņi paši sevi tik ātri iedzen strupceļā, ka man pat nav īsti interesanti
Nu es jau ar tā kā šakālis ķēros pie rīkles, piesaucis pat pagājušās nedēļas naftas tirgus brīnumus, bet tur ātri vnk pateica, šī tēma netiks apspriesta, viņa vnk nav un viss, labāk parunāsim par traktoriem Gudro ceļu cilvēks izvēlējās

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Dabiskā atlase, mīļais draugs, dabiskā atlase biznesu ir sen par daudz, tā pat kā veco un slimo cilvēku, tāda nu ir tā skarbā realitāte. Visa pasaules ekonomika ir būvēta uz negausību un iedomātām vajadzībām, ir tikai pozitīvi, ja tāda ekonomika tiek sagrauta. Mums jau sen ir daudz par daudz, nekā mums reāli vajag un tas mūs padara slimus, gan garīgi gan fiziski.
Nu redz, arī Neputne brīžiem pareizas domas prot izteikt! Tieši tos pašus vārdus izteica arī slavenais "vatņiks" Germans Sterļigovs, kurš kādreiz bija Kremlim pietuvināts miljonārs, bet šodiem dzīvo savā naturālajā saimniecībā

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 23:29, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es ja ne par Tevi to teicu!man tik te regulāri atgādina,ka es repatriantus kaut zem automātu stobriem karantīnā būtu turējisjoprojām uzskatu-ja maksā nodokļus anglijā,tad tur ari ārstējiesnevis ved to tiperi uz LV!LV sava korona nebija,to visu ieveda gan visādi irāņi,gan pašmāju ceļotāji,gan repatrianti
pārsvarā gan vietējie nodokļu maksātāji ar saveda, slēpotāji un citi atpūtnieki, no UK fabrikām nekas baigi nav savests.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pārsvarā gan vietējie nodokļu maksātāji ar saveda, slēpotāji un citi atpūtnieki, no UK fabrikām nekas baigi nav savests.
nu nu,tie kuģi Liepājā pilni ar slimniekiem nāca iekšāun ari tie ceļotāji,kas jau epidēmijas laikā vēl pis.ās uz Itāliju,varēja tur ari palikt!!ja smadzenes nav,tad varbūt pasēžot par savu naudu ārzemēs,sāktu domātnu vai ,kā jau teicu,salikt reālās karantīnās visus atbraucējusmanuprāt,tieši LV ekonomka ciestu daudz mazāk..

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:35, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: ai, nu labi.... tas nebija epidemologs, bet gan parasts ģimenes ārsts (Olafs nevis Andress), kas simptomātiskos pacientus novirza pie speciālistiem. Man tas lika aizdomāties, nevis skatīties tikai no vina skatu punkta. Intervijas sākumā bija laba frāze - pēc dažiem gadiem cilvēki lasīs šo interviju un varēs pasmieties par mūsu šībrīža apjukumu, jo viņiem tanī brīdī viss būs pagājis un labākie risinājumi atrasti, . Šobrīd esam tur, kur esam, apjukuši, nobijušies, dusmīgi, mums vēl ir ceļa gabals, ko jānoiet
Protams, ka ir tā kā Tu raksti, jo mēs esam nonākuši situācijā kāda nekad vel nav bijusi Eiropā jau 100 gadus. Neviens īsti nezin, kas tas ir, un kas īsti tagad jādara. Jāmācās procesa gaitā.
Āfrika un Āzija šai ziņā ir daudz labākā situācijā, un viņi daudz labāk sagatavoti tām, jo laiku pa laikam viņiem kādas epidēmijas, kuras nopļauj savu ražu, un aiziet uz neatgriešanos. Kaut vai tas pats SARS 2004 gadā, kurš gana nopietni noplosījās Āzijā. Vakcīnu sāka taisīt un meklēt, bet epidēmija beidzās, un naudu vakcīnas izveidei neviens vairs nedeva, un to tā arī neizstrādāja.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:36, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu nu,tie kuģi Liepājā pilni ar slimniekiem nāca iekšāun ari tie ceļotāji,kas jau epidēmijas laikā vēl pis.ās uz Itāliju,varēja tur ari palikt!!ja smadzenes nav,tad varbūt pasēžot par savu naudu ārzemēs,sāktu domātnu vai ,kā jau teicu,salikt reālās karantīnās visus atbraucējusmanuprāt,tieši LV ekonomka ciestu daudz mazāk..
starp citu šis pats Uga baigi sakarīgi izskaidroja kāpēc tās karantīnas ir neefektīvākas par esošo modeli, jo vai nez kam piečakarēties, bet mūsu gadījuma soļi izrādījās visumā efektīvi. man liekas ar slimniekiem pilnie kuģi ir mīts, nav tak statistikas.
Bet par cilvēku idiotismu nav ko piebilst, tādi ir un viss. Ar visiem idiotiem LV turas labi, brīžam pat nesaprotu kādā veidā.

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 23:37, pirms 4 gadiem
Kamēr ir apjukums sabiedrībā un sporta aprindās, ir jāpārņem vara SC! Pietiks Fošberjot!!!

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:38, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Nu redz, arī Neputne brīžiem pareizas domas prot izteikt! Tieši tos pašus vārdus izteica arī slavenais "vatņiks" Germans Sterļigovs, kurš kādreiz bija Kremlim pietuvināts miljonārs, bet šodiem dzīvo savā naturālajā saimniecībā
Nestāsti te pekstiņus, kāds vēl 'brīžiem', man ir tikai un vienīgi pareizu domu!

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: starp citu šis pats Uga baigi sakarīgi izskaidroja kāpēc tās karantīnas ir neefektīvākas par esošo modeli, jo vai nez kam piečakarēties, bet mūsu gadījuma soļi izrādījās visumā efektīvi.
Bet par cilvēku idiotismu nav ko piebilst, tādi ir un viss. Ar visiem idiotiem LV turas labi, brīžam pat nesaprotu kādā veidā.
viss jau izrādījās gana efektīvi,vai tad es to apstrīdu?bet nekad neticēšu,ka efektīvāk ir ļaut braukāt sabiedriskajā slimiem cilvēkiem,nekā ar organizētu transportu sasēdināt viņus 2vietīgos numuriņos un apsargāt!!

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:43, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr ir apjukums sabiedrībā un sporta aprindās, ir jāpārņem vara SC! Pietiks Fošberjot!!!
man liekas,ka ar Islandi tā ari sanācaliekēži valodas institūtā vienu brīdi izdomāja ar garo Ī,kādu laiku bija Īslande..a tagad atkal ir Islandegan jau tāpat būs ar tiem fošberjiemvalodniecības institūta bikšu deldētājiemtak sava alga jānopelna

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:43, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr ir apjukums sabiedrībā un sporta aprindās, ir jāpārņem vara SC! Pietiks Fošberjot!!!
SC prezidenta vēlēšanās ar manu balsi vari rēķināties!

P.s. detaļas, par cik un tā, izrunāsim privāti..

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:44, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: viss jau izrādījās gana efektīvi,vai tad es to apstrīdu?bet nekad neticēšu,ka efektīvāk ir ļaut braukāt sabiedriskajā slimiem cilvēkiem,nekā ar organizētu transportu sasēdināt viņus 2vietīgos numuriņos un apsargāt!!
speciāli nemeklēšu, bet ja kādreiz to tekstu vēl redzēšu, padalīšos, tad nāksies noticēt. šo modeli izmanto praktiski visi, ne jau bez iemesla

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:45, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: speciāli nemeklēšu, bet ja kādreiz to tekstu vēl redzēšu, padalīšos, tad nāksies noticēt. šo modeli izmanto praktiski visi, ne jau bez iemesla
okja būs nopietni argumentēts,tad iespējams,mainīšu viedokli

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:45, pirms 4 gadiem
Ļoha! Peru un Panamā 1dien, 3dien, 5dien ielās varēja vazāties vīrieši, 2dien, 4dien, 6dien sievietes. 7dien visi pa migām. Daudzās valstīs speciāli stickeri autiņiem, lai brauktu. Pie mums ir lafa

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:45, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man liekas,ka ar Islandi tā ari sanācaliekēži valodas institūtā vienu brīdi izdomāja ar garo Ī,kādu laiku bija Īslande..a tagad atkal ir Islandegan jau tāpat būs ar tiem fošberjiemvalodniecības institūta bikšu deldētājiemtak sava alga jānopelna
fošberji ir izvēles lieta, nevis kā uzstādījums

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 23:45, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Kamēr ir apjukums sabiedrībā un sporta aprindās, ir jāpārņem vara SC! Pietiks Fošberjot!!!
Celmiņu jau sen vajadzēja gāzt

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:45, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: SC prezidenta vēlēšanās ar manu balsi vari rēķināties!

P.s. detaļas, par cik un tā, izrunāsim privāti..
20%

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:47, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Ļoha! Peru un Panamā 1dien, 3dien, 5dien ielās varēja vazāties vīrieši, 2dien, 4dien, 6dien sievietes. 7dien visi pa migām. Daudzās valstīs speciāli stickeri autiņiem, lai brauktu. Pie mums ir lafa
es ticu,ka lafavai tad es saku,ka mums ir slikti?

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:47, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: okja būs nopietni argumentēts,tad iespējams,mainīšu viedokli
tur viss bija samērā vienkārši, bet tāpēc arī ģeniāli. žēl ka neiemācījos kā dzejoli Bte pa 98% liekas ka autors bija šis pats Uga Dumpis, īsi, lakoniski, saprotami.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: fošberji ir izvēles lieta, nevis kā uzstādījums
nu bet ne jau SC to uz savu galvu izdomājapat atceros,kaut kur Celmiņš par tiem fošberjiem taisnojās un skaidroja situāciju..bet es baigi neiespringu,man patiesībā pofigvairāk šai sakarā ierēco par bezjēdzīgo valodas institūtu

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Celmiņu jau sen vajadzēja gāzt
Es ar par Ginču, lai tik apsola man mūža nebanošanu un pāris alus

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:49, pirms 4 gadiem
Tikai Uga Dumpis! Tikai Jurijs Perevoščikovs!

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Celmiņu jau sen vajadzēja gāzt
Ja jau reiz par lingvistiku - Celmiņš jau pats ir nogāzta koka sekas.. to vairs nogāzt nevar, vai nu safrēzēt vai izraut.

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:50, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: 20%
No kā?

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur viss bija samērā vienkārši, bet tāpēc arī ģeniāli. žēl ka neiemācījos kā dzejoli Bte pa 98% liekas ka autors bija šis pats Uga Dumpis, īsi, lakoniski, saprotami.
zini,kā šis Uga jau ari tikai valsts ierēdnisko vajag,to ari sakatik šobrīd sanāk tā,ka viņš ir pateicis apm to,ko ari es pats domājubet labprāt es to Tavu rakstu palasītu,jau paliek interesanti

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 23:51, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Tikai Uga Dumpis! Tikai Jurijs Perevoščikovs!
Jā, šis Jurka arī zin drēbi!
Nav tāds lohs kā ģinamas jurkins

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ja jau reiz par lingvistiku - Celmiņš jau pats ir nogāzta koka sekas.. to vairs nogāzt nevar, vai nu safrēzēt vai izraut.
labi , raujam ārā

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:53, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: zini,kā šis Uga jau ari tikai valsts ierēdnisko vajag,to ari sakatik šobrīd sanāk tā,ka viņš ir pateicis apm to,ko ari es pats domājubet labprāt es to Tavu rakstu palasītu,jau paliek interesanti
tas nav raksts, tas bija elementārs skaidrojums. Bet vienmēr jūķubā var atrast neatkarīgo "ekspertu", kurš nav ierēdnis un runā pa tēmu

     [+] [-]

, 2020-04-29 23:55, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas nav raksts, tas bija elementārs skaidrojums. Bet vienmēr jūķubā var atrast neatkarīgo "ekspertu", kurš nav ierēdnis un runā pa tēmu
katrs kaut ko runā..tāpēc jau ir sava galva uz pleciem,lai filtrētues jau parasti nesekoju līdzi,ko viņi tur saka,bet šoreiz SC ielikts,tāpēc ari uzzinājubet godīgi,pašu rakstu par neizlasiju-tikai virsrakstu un komentusapmēram sapratu,par ko tēma

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 23:56, pirms 4 gadiem
eu, kāds zin, kur funis pazudis? aizbrauca uz ārzemēm? atņēma pasi un liek atstrādāt? apprecējās ar jurčiku raganu un aizgāja no publiskās telpas?

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: No kā?
Peļņas. Esi ieriktēta kā 20% akciju turētāja. 80% vēl brīvas. Es maukšu idejas vārdā

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 23:59, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: eu, kāds zin, kur funis pazudis? aizbrauca uz ārzemēm? atņēma pasi un liek atstrādāt? apprecējās ar jurčiku raganu un aizgāja no publiskās telpas?
savickijam nav naudas uzturēt funarinu spirtacentrā

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 23:59, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: katrs kaut ko runā..tāpēc jau ir sava galva uz pleciem,lai filtrētues jau parasti nesekoju līdzi,ko viņi tur saka,bet šoreiz SC ielikts,tāpēc ari uzzinājubet godīgi,pašu rakstu par neizlasiju-tikai virsrakstu un komentusapmēram sapratu,par ko tēma
šis izklausās sakarīgs, neaģitēju ka visiem viņam jātic, tikai mans viedoklis cik nu es no tā vispār jēdzu un toč es viņā neredzu ierēdniecības klerku, viņš ir profiņš, tāpat ka Perevoščikovs. Un kas svarīgi - viņiem par saviem vārdiem, lēmumiem, ieteikumiem ir jāatbild, atšķirībā nu tukšpiržiem pseidoekspertiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-30 00:01, pirms 4 gadiem
Runčuks rakstīja: eu, kāds zin, kur funis pazudis? aizbrauca uz ārzemēm? atņēma pasi un liek atstrādāt? apprecējās ar jurčiku raganu un aizgāja no publiskās telpas?
man liekas viņu izpirda no šejienes, gan jau ar ģinamu būs atpakaļ, tagad tikai lasa, rokas pieskočotas pie galda, lai noturētos neuztaisījis profilu, sieva tik patin uz leju, ko mēs sarakstījuši

     [+] [-]

, 2020-04-30 00:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: šis izklausās sakarīgs, neaģitēju ka visiem viņam jātic, tikai mans viedoklis cik nu es no tā vispār jēdzu un toč es viņā neredzu ierēdniecības klerku, viņš ir profiņš, tāpat ka Perevoščikovs. Un kas svarīgi - viņiem par saviem vārdiem, lēmumiem, ieteikumiem ir jāatbild, atšķirībā nu tukšpiržiem pseidoekspertiem.
cik esmu manijis,tiešām izklausās sakarīgi...laikam ari ir tas gadījums,kad tiešām ir eksperts savā jomā...nevis interneta pseidoārsts
lab,es gulēt

     [+] [-]

, 2020-04-30 00:04, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Peļņas. Esi ieriktēta kā 20% akciju turētāja. 80% vēl brīvas. Es maukšu idejas vārdā
skatos flescore, tadžiki nahrenizēja futeni.
palika tik 4 Taivana, Nikaragva, Turkmenistāna un belari....
galīgi maz kam tev palika sekot

     [+] [-]

, 2020-04-30 00:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: skatos flescore, tadžiki nahrenizēja futeni.
palika tik 4 Taivana, Nikaragva, Turkmenistāna un belari....
galīgi maz kam tev palika sekot
Es tagad neesmu skatījies, bet milzīgs noslēpums ir tie Short hokejisti. Tie tak mauc bez pārtraukuma. Nu, un vēl galda tenisisti.
Pie turkmēņiem un tadžikiem brauc Starptautiskā ves.organizācija. Mož, tāpēc uz laiku piebremzēja? Paskatīšos.

     [+] [-]

, 2020-04-30 00:30, pirms 4 gadiem
Nesen bija šaize par 5 dzeltenajām kartiņām Turkmenistānas futbolā https://www.hronikatm.com/2020/04/b...

     [+] [-]

, 2020-04-30 00:43, pirms 4 gadiem
Tiem, kam pašlaik pietrūkst sports, lai nu kādā līmenī iesaku darīt šādi:

1) https://en.sportplus.live/football/...

2) Ieslēgt ''Allow'' uz Flash Playeri

Lūdzu, izbaudiet Krievijas 3x3 veču futbolu, Nikaragvas U17 līgu, Krievu short hokeju.

P.S - Kā gan var nepieminēt Urālu (nē, es nedomāju Krievijas, līgas nosaukums tiešām ir URAL league) 2. pēc spēka līgu amatieru volejbolā.

     [+] [-]

, 2020-04-30 09:18, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Jebkurai gaidīšanai ir robežas. Sezonas neatsākšana jūnijā vairākiem klubiem var būt letāla to pastāvēšanai. Atsākt plāno ne tikai Vācija. Ja valstis ar krietni sliktāku statistiku, ir gatavas zināmam riskam, tad būtu savādi, ja Latvija turpinātu gaidīt
Ko tu tā baigi esi nogaidījies? Televizoru 2 mēnešus nevarēji skatīties? Izlasi IRā, kā Ķīnā vīriņš 72 dienas savā kioskā sēdēja. Visām gaidīšanām esot robežas. Mēs vēl neko baigi neesam gaidījuši. Pajols

  -1 [+] [-]

, 2020-04-30 13:27, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai SC komentētājs Maikl30 ar Barselona logo avatarā ir galvenais pretendents uz to?

P.S. Vaivods jeb arhīvs sen nav manīts komentējam. Nezini, kur nozudis?
Galvenie pretendenti uz gada cirvja titulu ir tie SC komentētāji, kuri neuzskata renes sportu par nopietnu sportu. Tev taču patīk renes sporti, vai ne?

     [+] [-]

, 2020-04-30 13:48, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: par sevi man pohbet es ari nesēžu mājā un nejūku prātābet man ir vecāki,par kuriem es gan uztraucos!!un an ir svarīgi,lai valsts izdara max iespējamo viņu aizsadzībai!!jo viņi visu mūžu šinī valstī ir stradājuši un visu dzīvi šai valstij atdevuši!valsts pienākums ir šinī situācijā pasargāt savus pilsoņus!!un tāpēc esmu kategoriski pret repatriantu ieaišanu šobrīd valstī!jo viņi maksā nodokļus citur!un ceļ citas valsts labklājību!!
Repatrianti katru gadu atsūta uz Latviju saviem radiniekiem vairākus miljonus eiro un tādā veidā silda arī Latvijas ekonomiku. Visiem Latvijas pilsoņiem ir tiesības atgriezties dzimtenē, lai kur arī viņi būtu un ko darītu.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-30 13:52, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nu nu,tie kuģi Liepājā pilni ar slimniekiem nāca iekšāun ari tie ceļotāji,kas jau epidēmijas laikā vēl pis.ās uz Itāliju,varēja tur ari palikt!!ja smadzenes nav,tad varbūt pasēžot par savu naudu ārzemēs,sāktu domātnu vai ,kā jau teicu,salikt reālās karantīnās visus atbraucējusmanuprāt,tieši LV ekonomka ciestu daudz mazāk..
Nav taisnība, pēc kuģu ienākšanas nekāda vīrusa uzliesmojuma Latvijā nebija. Tāpat kā nebija pēc lidmašīnu atlidošanas, neizplati nepatiesu informāciju. Inficēto % starp repatriantiem bija mazs.

     [+] [-]

, 2020-04-30 13:57, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man liekas,ka ar Islandi tā ari sanācaliekēži valodas institūtā vienu brīdi izdomāja ar garo Ī,kādu laiku bija Īslande..a tagad atkal ir Islandegan jau tāpat būs ar tiem fošberjiemvalodniecības institūta bikšu deldētājiemtak sava alga jānopelna
Valodnieki atļauj abus variantus. Piemēram, zviedru Forsberg latviski var atveidot gan kā Fošbergs, gan Fošberjs. (Skatīt te: https://www.personvarduatveide.lv/search?utf8=%E2%9C%93&q=Forsberg&words=on&sources=on&lang_1=&lang_2=&lang_3=&lang_4=&lang_5=&keyboard=lv) SC pilnībā ignorē labskanību un līdzšinējās atveides tradīcijas, un spītīgi turas pie berjiem un šoniem.