Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF misija Minskā - revanšēties un atgūt cieņu

Agris Suveizda

VEF misija Minskā - revanšēties un atgūt cieņu
Jānis Bērziņš ceļā uz "Tsmoki" sargāto grozu
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas basketbola čempionvienība Rīgas VEF šovakar VTB VIenotajā līgā izbraukumā tiksies ar Minskas "Tsmoki", kas pirmajā aplī "Arēnā Rīga" bija pārāks ar rezultātu 84:78. Kamēr VEF tabulā ieņem priekšpēdējo vietu, Baltkrievijas komanda atrodas desmitajā pozīcijā, taču visai tālu no Ainara Bagatska vadītās Ņižņijnovgorodas, kas noslēdz labāko astotnieku. Spēles sākums paredzēts plkst. 18:00 pēc Latvijas laika.

Iepriekšējā nedēļas nogalē Rīgas VEF pret Volgogradas "Krasny Oktyabr" bija vadībā pat ar 25 punktu pārsvaru (67:42), taču savā laukumā beigās pamanījās piekāpties ar 92:94, piedzīvojot jau piekto neveiksmi pēc kārtas. Pirms tam zaudēts arī Sanktpēterburgas "Zenit" (76:95), Krasnojarskas "Enisey" (65:110), Kazaņas "Unics" (72:82) un Krasnodaras "Lokomotiv Kuban" (84:89).

Arī Minskas "Tsmoki" pēdējā laikā nesokas labi - iepriekšējo septiņu spēļu laikā zaudēts gan "Unics" (77:102) un "Nizhny Novgorod" (85:100), gan "Lokomotiv Kuban" (50:80) un "Khimki" (88:94), gan Maskavas CSKA (48:92) un "Enisey" (89:91). Vienīgā uzvara šajā periodā izcīnīta pret Tallinas "Kalev" (100:77), un interesanti, ka VEF savu pēdējo uzvaru izcīnīja tieši Tallinā – 3. janvārī ar 86:78.

Komandu pirmajā savstarpējā spēlē šajā sezonā "Tsmoki" Rīgā uzvarēja ar rezultātu 84:78. VEF rindās ar 17 punktiem rezultatīvākais bija Jānis Bērziņš, bet pretiniekiem ar 27 punktiem uguņoja Entonijs Hiliards. VTB līgas iepriekšējās sezonās vienības savā starpā bija tikušās sešreiz, un rīdzinieki līdz šim uzvarējuši visās trīs izbraukuma cīņās – 85:74, 75:68 un 71:70. Ieskaitot arī šo sezonu, kopējā bilance ir 5-2 VEF labā.

VTB Vienotās līgas ietvaros VEF rezultatīvākais spēlētājs šosezon ir meksikānis Fransisko Kruss, kurš laukumā vidēji pavada nepilnas 27 minūtes, gūst 14,5 punktus un izdara 4,6 rezultatīvas piespēles. Desmit punktu robežu pārsniedzis arī Jānis Bērziņš (10,4) un komandu nu jau pametušais Ludvigs Hokansons (10,1+5,4rp). Baltkrievijas klubā rezultatīvākais ar 14,9 punktiem ir Melnkalnes uzbrucējs Ivans Marašs, kuram arī visvairāk atlēkušo bumbu – 8,4. 14,4 punkti un 5,9 bumbas zem groziem jau pieminētajam Hiliardam.

Pirms gaidāmās spēles interviju VEF mājaslapā sniedza komandas jaunpienācējs Džošs Bostiks: "Sezonas sākumā devos uz komandu Dienvidkorejā, taču tur situācija neizvērtās tāda, kā cerēts. Nenospēlēju tur nevienu spēli. Atgriezos mājās un kopš tā laika strādāju ar savu personīgo treneri. Tā kā sākotnēji iespēja spēlēt Dienvidkorejā likās vilinoša, atteicu vairākiem piedāvājumiem Eiropā. Tāda situācija man atgadās pirmo reizi, jo parasti esmu komandā līdz ar sezonas sākumu. Tad sekoja "VEF Rīga" piedāvājums, kam labprāt piekritu.

Viens no galvenajiem faktoriem, kāpēc pievienojos VEF, ir VTB Vienotās līgas augstais līmenis. Man arī patīk, ja vieta, uz kuru dodos, ir ar vēsturi. Tādā ziņā uz "VEF Rīga" klubu tas noteikti ir attiecināms. Tāpat iepriekš no spēlēšanas komandā Francijā man ir draugs no Latvijas – Mareks Jurevičus -, no kura saņēmu labas atsauksmes par VEF. Starp citu, latviešu valodu esmu dzirdējis arī Sanktpēterburgas komandā, kur spēlēju Gundara Vētras vadībā. Tādējādi bija nelieli priekšstati par Latvijas basketbolu pirms došanās uz šejieni."

VKomandaSUZ%
1.CSKA2019195.0%
2.Unics1816288.9%
3.Khimki1814482.4%
4.Zenit1411377.8%
5.Loko1712570.6%
6.Avtodor169756.3%
7.Nymburk1911857.9%
8.NN1810855.6%
9.Oktyabr1871138.9%
10.Tsmoki1661037.5%
11.Bisons2071335.0%
12.Enisey1861233.3%
13.Astana1861233.3%
14.Kalev1741323.5%
15.VEF1841422.2%
16.Vita190190.0%

Izmantotie resursi:
Džošs Bostiks: VEF komanda ir talantīga - VEF Rīga

1 2 67 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2016-02-12 13:28, pirms 8 gadiem
Ar vienu speeli buus stipri par iisu, lai atguutu cienju. Speles saakumu paskatiishos, bet tad paarslegshos uz biatlonu

     [+] [-]

, 2016-02-12 13:29, pirms 8 gadiem
Tad jau redzēsim uz ko tas Bosiks ir spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 14:07, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Cieņu šiem spēlētājiem vēl jānopelna, tik bezzobaini ir spēlējuši un nav attaisnojuši savu esamību VEF sastāvā, protams ne visi tādi ir, bet ir tie, kuriem ir nopietni jāpadomā, ko dara!

Šajā spēlē būs ļoti grūti un priekš manis galvenais būs redzēt kā iekļausies un ko spēs Bostiks...pēc intervijas šķita, ka spēlētājs saprot, ka viņam būs jāuzņemās līdera loma komandā....
Cerams, jo Harelsons nebuus nekaads liideris, ja turpinaas 2punktniekus mest ar 27% precizitati, vinjam kopumaa % ir katastrofals.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 14:17, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Cieņu šiem spēlētājiem vēl jānopelna, tik bezzobaini ir spēlējuši un nav attaisnojuši savu esamību VEF sastāvā, protams ne visi tādi ir, bet ir tie, kuriem ir nopietni jāpadomā, ko dara!

Šajā spēlē būs ļoti grūti un priekš manis galvenais būs redzēt kā iekļausies un ko spēs Bostiks...pēc intervijas šķita, ka spēlētājs saprot, ka viņam būs jāuzņemās līdera loma komandā....
Es personigi esmu ljoti viilies shiis sezonas Mejera sniegumaa, bijua gaidijis, ka stabili buus viens no liideriem un metiis savus 12+ punktus speelee, bet met knapi 8 punktus videji speelee. Ne minjas no pagaajushaas sezonas otraas puses snieguma vinja izpildiijumaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-12 14:29, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Par piuktiem piekrītu, bet mani arī negatīvi pārsteidz tas, ka viņš vaors tik labo nevāc atlēkušās bumbas un ir spēles, kur tikai 2-3 savāc..,,nemaz nerunāsim, ka met garām brīvus metienus....
Par atlekushajaam tev pilniga taisniba, jo tikko apskatiijos ieprieksheejaa sezonas statistiku un vinjs shosezon savaac par 0,7 bumbaam mazaak shozezon.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 14:30, pirms 8 gadiem
Kada tur vairs ciena paskatoties turnira tabula un tuksajas arenas tribines visiem viss ir skaidrs!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 14:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Par puktiem piekrītu, bet mani arī negatīvi pārsteidz tas, ka viņš vairs tik labo nevāc atlēkušās bumbas un ir spēles, kur tikai 2-3 savāc..,,nemaz nerunāsim, ka met garām brīvus metienus....
Njaa, Mejera 3punktnieku statistika vnk shokee - 1/25 un 4%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 14:45, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Daudziem vef spēlētājiem ir problēmas ar trīņiem, tas ir viens iemesls, kāpēc šosezon neiet....kā var spēli uzvarēt, ja brīvus trīņus nespēj iemest?
Jaapiekriit tev, jo talmetienu precizitatee VEF ienjem daliitu pedejo vietu ar Vitu...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 14:58, pirms 8 gadiem
VEF bez maz turpat, kur baltkrievi, domāju uzvaru ziņā. Varbūt VEF šodien ar ko labu pārsteigs mūs.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-12 15:08, pirms 8 gadiem
Nospēlet visas 40min,neatslabinaties un uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 15:26, pirms 8 gadiem
Interesanti paskatīties VTB tabulā, čehu Nymburk, tā pati, ko BKV izslēdza FIBA nabagu kausā, atrodas 7.vietā. Vienu vietu augstāk par Bagiju, nemaz nerunājot par VEF. Kurš man iestāstīs, ka VTB ir mega kruta līga bezmaz vai ACB līmenī. Tur pa lielam ir 2 stabilas komandas CSKA un Khimki nu un pārējie, kā kuru gadu kurš labāks, kurš sliktāks

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 15:41, pirms 8 gadiem
domāju, ka precedents futbolā (skonto neapstiprināšana virslīgā) būtu jāņem vērā arī Latvijas basketbola sabiedrībai un jāliedz Latvijas komandām spēlēt vtb., un visām komandām vienādus noteikumus lbl ietvaros (valka/valga atsevišķs stāsts). basīša komandām ir iespējas spēlēt regulāri eiropas turnīros. un stāsts par līmeņiem arī ir kaķim zem astes.. ja pietieka naudas, prāta un arī veiksmi droši, ka vajadzēja, nesen vel varēja izsisties līdz pat eirolīgai... tikai sistemātisks darbs vajadzīgs, kurš nu mūsu klubiem nav raksturīgs..

     [+] [-]

, 2016-02-12 15:42, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar vienu speeli buus stipri par iisu, lai atguutu cienju. Speles saakumu paskatiishos, bet tad paarslegshos uz biatlonu
Es domāju nav vērts nemaz pat sākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-12 15:44, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es personigi esmu ljoti viilies shiis sezonas Mejera sniegumaa, bijua gaidijis, ka stabili buus viens no liideriem un metiis savus 12+ punktus speelee, bet met knapi 8 punktus videji speelee. Ne minjas no pagaajushaas sezonas otraas puses snieguma vinja izpildiijumaa...
Nesatraucies - nāks sezonas otra puse un Mareks atkal būs vadošais spēlētājs. Finālsērijā. Statistikas vergs nekad viņš nav bijis 9kas varbūt ir viņa nelaime), bet, komandai parādoties nopietnam mērķim, arī viņa pienesums (ne tikai - arī no Boņa, iespējams, Jakoviča), reāli pieaugs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 15:55, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Kāpēc aizliegt spēlēt vtb? Ja spēlē pilnu lbl, tad jau vtb arī var
no politaloģijas viedokļa, šim turnīram nav nekādas sportiskas nozīmes (tas nav reģionāls, kā bbl vai adrijas līga, tas nav kontinentāls kā jeb kurš eiro turnīrs vai latino vai āzijas un tas pat nav komercturnīrs kā piemēram nba vai izskatas, ka drīz būs arī eirolīga) tas ir instruments ar kuru, kāds politiskais režīms, lielvara atgādina par sevi un pulcē ap sevi tā reģiona valstis, kurās viņš uztur vai grib uzturēt savas ģeopolitiskās intereses. sports un kultūra ir divi veidi kā to darīt forši un nepiespiesti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 16:12, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja būtu jāizvēlas starp BBL un VTB, tad labāk jau vtb nekā to stagnējošo sētas turnīru....
pastāv jau arī citi turnīri un šobrīd, ja federācija riktīgi rukātu, domāju, ka ka kauko labu varētu izlobēt..
bet tas atkal ir stāsts par strādāšanu un nopietnu, tur nepietiks ar vienu formālu sarunu, tur vajag daudz nopietnu, neformālu un vel garantijas, ka būs normāls klubs.. piemērs tam ir žalgiris, lai caur kādiem sūdiem nākas kūlties cauri viņu vietu eirolīgā neviens neapšauba.. (es zinu, ka viņi ir vieni no dibinātājiem)

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 16:16, pirms 8 gadiem
nespīd viņiem neko atgūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-12 16:26, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Šaubis vai Žalgiris ir piemērs šajā situācijā, jo tam klubam ir gatantēta vieta tur, neatkarīgi no rezultāta....Bez tās viņi diez vai spēlētu eirolīgā ar 3 miljonu parādu....

Domāju, ka nākamsezon vef atgriezīsies eirokausos, tikai jautājums, kur.....cik esmu uzzinājis, tad pašreiz notiekošais ar vtb utt. Ir bardaks....Ceru, ka atgriezīsies uleb turnīra, ja tas protams saglabās savu līmeni un spēlēs 4 apļus lbl.....

Tur jau pa lielam nekādas sarunas nav jārisina, jo pie pašreizējās situācijas VEF var izvēlēties, kur spēlēt atšķirībā no BKV, kuriem jāspēlē FIBA dēļ sava cilvēka tajā
Tas būtu pirmais solis pareizajā virzienā no VEF puses. Vai vari pateikt, kāpēc VEF var izvēlēties kur spēlēt, bet BKV nē? Vai tad visupirms nav LBL rezultāti pēc sezonas, kur vēl joprojām abiem klubiem ir jāpierāda sava varēšana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-12 16:28, pirms 8 gadiem
Vita pēdejā interesanta situācija ar VEF un Mazuru. Turpat vien ir abi kopā. Tabulā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-12 16:44, pirms 8 gadiem
To VTB varētu mierīgi sūtīt ratā, ja izdotos atdzīvināt BBL tā pirmajos gados, kad arī Žalgiris un Rytas spēlēja, tad domāju, ka varētu kko līdzīgu Adrijas līgai izveidot. No Latvijas varētu paņemt BK Ventspils, VEF, Valmieru un Liepāju, no Lietuvas Žalgiri, Rytas, Neptunas un nākamo spēcīgāko komandu un no igauņiem paņemt Kalev un Tartu Rock. 10 komandas un 3-4 apļu turnīrs būtu diezgan optimāli. Līmenis arī būtu diezgan augsts. Tā kā Žalgiris jau spēlē Euroleague, tad moš no ULEB izdotos izsist vēl kādu vietu vismaz kvalifikācijā vai arī uz Euro Cup. Sponsorus un interesi ar iespējams būtu salīdzinoši vienkāršāk dabūt dēļ Žalgira. Izmaksām šādam turnīram arī nevajadzētu būt pārāk lielām, pateicoties tuvajam ģeogrāfiskajam stāvoklim. Lielākais mīnus šai idejai, manuprāt, ir tas, ka Lietuva diez vai gribēs atdot savus labākos klubus un degradēt savu vietējo čempionātu. Bet nu ļoti ceru, ka kko tādu izdotos izveidot un ieguvēji no tā būs visi, jo līmenis būs krietni augstāks kā jebkurā no vietējiem čempionātiem atsevišķi un arī finansiālā ziņā klubi no tā iegūtu.
1 2 67 komentāri