Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Luiss Enrike un Gvardiola apmierināti ar pirmās spēles rezultātiem viesos

Luiss Enrike un Gvardiola apmierināti ar pirmās spēles rezultātiem viesos
Luiss Enrike un Peps Gvardiola
Foto: AFP/Scanpix & LaPresse/Scanpix

Pēc otrdienas vakara UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla pirmajām spēlēm starp Londonas "Arsenal" un "Barcelona", kā arī Turīnas "Juventus" un Minhenes "Bayern" savos iespaidos dalījušies spēlētāji un treneri.

"Arsenal" futbolisti savā laukumā ar 0:2 piekāpās "Barcelona", abus vārtus ielaižot spēles pēdējās 30 minūtēs, bet "Juventus" savās mājās prata atspēlēt divu vārtu deficītu un cīnījās neizšķirti 2:2 ar "Bayern".

"Man patika viss, visa spēle. Neesmu ne par ko vīlies. Spēlētāji individuāli bija iespaidīgā līmenī un domāju, ka mēs uzvarējām pelnīti," uzskata "Barcelona" galvenais treneris Luiss Enrike. "Rezultāts ir lielisks, tomēr nedomāju, ka uzvarētājs divu spēļu summā jau ir skaidrs. Darbs būs jāpadara līdz galam mājās."

"Mums izdevās izvadīt lielisku spēli pret ļoti nopietnu pretinieku," izteicies "Barcelona" uzbrucējs Lionels Mesi. "Pirmajā puslaikā spēle bija ļoti sīva, bet zinājām, ka otrajā puslaikā "Arsenal" nespēs izturēt mūsu spiedienu. Teicams rezultāts izbraukuma mačam, bet vēl būs atbildes spēle."

"Arsenal" galvenais treneris Arsēns Vengers uzskata, ka viņa vadītā komanda atdevusi ne mazums spēku, taču tehnika bijusi vidējā līmenī. "Kad likās, ka mēs tūlīt, tūlīt varam pārņemt iniciatīvu un sākt dominēt, "Barcelona" guva vārtus. Tieši tāpat bija pagājušās sezonas spēlē pret "Monaco". Tāds naivums mani satrauc. "Barcelona" par 95% ir nākamajā kārtā, taču mēs gribam aizbraukt pie viņiem un cīnīties. Mums nepavisam nav izredžu, bet visi ir koncentrējušies atbildes mačam. Žēl, ka šovakar spēlētāji neguva prieku, lai gan izlikās pēc pilnas programmas. Ir ļoti grūti salauzt "Barcelona" garu, jo tas ir spēcīgākais klubs Eiropā un pasaulē. Man šķiet, ka mēs šovakar varējām uzvarēt. Ļoti žēl, ka tas neizdevās. Zaudējumi gadās, bet šovakar mums bija iespēja uzvarēt."

"Mēs neko nebijām pelnījuši šajā mačā," uzsver "Arsenal" aizsargs Pērs Mertezakers. "Mēs izgājām uz risku, bet pretinieks guva vārtus. Mums bija pietiekami daudz iespēju, lai gūtu vismaz vienus vārtus. Būs vēl viena spēle pret "Barcelona" un mums ir izredzes. Mēs nepadodamies."

"Bayern" galvenais treneris Peps Gvardiola, neskatoties uz izsēto divu vārtu pārsvaru, norādīja, ka ir apmierināts un piebilda, ka būtu nepareizi gaidīt "Bayern" dominanci ar 7:0. Gvardiola uzteica "Juventus" komandas garu, kas palīdzējis atspēlēties, kā arī brīdināja savus spēlētājus, ka atbildes mačs Minhenē būs tikpat smags. "Esmu apmierināts ar mūsu spēli, mēs nospēlējām labi 90 minūtes, nevis tikai 60 minūtes. Zinājām, ka "Juventus" radīsies izdevības. Protams, uzvara būtu bijis patīkamās rezultāts, bet nevajag aizmirst, ka "Juventus" ir Itālijas čempionvienība un pērn sasniedza Čempionu līgas finālu."

Tāpat Gvardiola visai skarbi reaģējis uz norādēm par "Bayern" fizisko kondīciju. "Es zinu, ka Itālijā jūs milzīgu uzmanību pievēršat fiziskajai kondīcijai, bet man tā ir pie pakaļas. Man rūp tikai mentālā kondīcija."

"Komanda aizvadīja labu spēli," secinājis "Juventus" galvenais treneris Masimiljāno Allegri. "Tagad jāizanalizē gan spēle otrajā puslaikā, gan kļūdas pirmajā puslaikā. Pēc pārtraukuma "Juventus" ievērojami uzlaboja sniegumu un tika par to atalgots. Tagad jāuzvar "Bayern" komanda Minhenē. Šobrīd būs jākoncentrējas uz Itālijas A sēriju un kausa izcīņu, bet esmu apmierināts. Domāju, ka mums ir pa spēkam iekļūt nākamajā kārtā."

"Bayern" aizsargs Filips Lāms piebildis, ka "Juventus" ir spēcīga komanda, kura prot izmantot ikvienu pretinieka kļūdu. "Pirmajās 60 minūtēs mēs pilnībā dominējām - kontrolējām spēli un neļāvām pretiniekiem neko izdarīt."

"Apzinājāmies, ka spēle būs ļoti grūta," teicis "Juventus" uzbrucējs Paulo Divala. "Bet mūsu stadionā mūs respektē. "Juventus" nospēlēja ar sirdi un izcīnīja neizšķirtu. Pirmajā puslaikā mēs atļāvām "Bayern" pārāk daudz. Otrajā puslaikā aina uzlabojās. Tagad mūs sagaida mačs Minhenē, kur viesi uzvar reti. Tomēr ar tādu pieeju, kā otrajā puslaikā, mums ir pa spēkam tikt tālāk."

Izmantotie resursi:
goal.com
sport-express.ru
uefa.com

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:06, pirms 8 gadiem
Enrikam viss apmierinaja.. nu nu, aizsardziba man nepatika, it seviski pirmaja puslaika... bet nu

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:34, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Enrikam viss apmierinaja.. nu nu, aizsardziba man nepatika, it seviski pirmaja puslaika... bet nu
nu i kas tev nepatika saliidzinot ar peedeejo speeli pret Las Palmas liigaa, tas tomeer ir Arsenal un izbraukumaa,cereeji vinjus ar cepureem nomeetaat?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-24 10:34, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Enrikam viss apmierinaja.. nu nu, aizsardziba man nepatika, it seviski pirmaja puslaika... bet nu
Vairāk neapmierināja tās lētās simulācijas no Barsas puses. Žirū piesit ar pirkstiem Barsas spēlētājam pie pleca, šis saķer degunu un vārtās pa zemi. Par šitādiem gājieniem prasītos iedot 3-4 spēļu diskvalifikācijas, tā pat kā Anglijā jau dod par apzinātām simulācijām soda laukumā. Viena lieta ir teatrāli parādīt sodu, otrs ir pilnībā notēlot epizodi, cenšoties pārliecināt tiesnesi, ka ir bijis sitiens pa seju.

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:54, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu i kas tev nepatika saliidzinot ar peedeejo speeli pret Las Palmas liigaa, tas tomeer ir Arsenal un izbraukumaa,cereeji vinjus ar cepureem nomeetaat?
nevereju neko, klauns Tu, bet ja pasaka treneris ka viss ok, tad isti nav ok, un to visi redzeja, butu piem Reala jeb Bayern soditu par to, a tagat baiga eiforoja visiem

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:56, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: nu i kas tev nepatika saliidzinot ar peedeejo speeli pret Las Palmas liigaa, tas tomeer ir Arsenal un izbraukumaa,cereeji vinjus ar cepureem nomeetaat?
Nil , kopš kura laika Tev patīk Barcas aizsardzība ?

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:58, pirms 8 gadiem
Carloz rakstīja: Vairāk neapmierināja tās lētās simulācijas no Barsas puses. Žirū piesit ar pirkstiem Barsas spēlētājam pie pleca, šis saķer degunu un vārtās pa zemi. Par šitādiem gājieniem prasītos iedot 3-4 spēļu diskvalifikācijas, tā pat kā Anglijā jau dod par apzinātām simulācijām soda laukumā. Viena lieta ir teatrāli parādīt sodu, otrs ir pilnībā notēlot epizodi, cenšoties pārliecināt tiesnesi, ka ir bijis sitiens pa seju.
nosauc vēl vienu simulāciju, ja jau lieto daudzskaitli
bet par Albas simulāciju tev piekrītu
starp citu, nosauc kādu komandu, kurā nebūtu kaut viens futbolists, kas tā nedarītu

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:02, pirms 8 gadiem
Carloz rakstīja: Vairāk neapmierināja tās lētās simulācijas no Barsas puses. Žirū piesit ar pirkstiem Barsas spēlētājam pie pleca, šis saķer degunu un vārtās pa zemi. Par šitādiem gājieniem prasītos iedot 3-4 spēļu diskvalifikācijas, tā pat kā Anglijā jau dod par apzinātām simulācijām soda laukumā. Viena lieta ir teatrāli parādīt sodu, otrs ir pilnībā notēlot epizodi, cenšoties pārliecināt tiesnesi, ka ir bijis sitiens pa seju.
smiekliigaakais jau bija tas,ka tieshi Arsenal speeleetaaji situaacijaas kad EPL pat nebuutu apkaart skatiijushies un speeleetu taalaak,rokas meetaaja pa gaisu,taa kaa nebuutu pieradushi pie kontakta ciinjas,Barcu gan tiesaa siikaak ieks La Liga

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:06, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Nil , kopš kura laika Tev patīk Barcas aizsardzība ?
ja ir labaakais chetrnieks,tad aizsardziiba ir ok,plus veel Buskets vinjiem priekshaa,un lielaa meeraa nav jau aizsardziibas probleema,tikko pussargi piesleedzas,kaa Buskets,kas biezi vien atrodas aizsardziibas centraa taa ir ok

  +2 [+] [-]

, 2016-02-24 11:15, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: nevereju neko, klauns Tu, bet ja pasaka treneris ka viss ok, tad isti nav ok, un to visi redzeja, butu piem Reala jeb Bayern soditu par to, a tagat baiga eiforoja visiem
Eu dzekinj,nomierinies,ko katram komentam jaabrauc virsuu,tu aizej pievelcies pie stangas katru riitu desmit reizes devinju meeneshu garumaa, gribeetu redzeet kaa tev katru riitu buutu vienaada atdeve

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:16, pirms 8 gadiem
puishi nospeeleeja labi,pat Alves nesackoja un rezultaats prieksh izbraukuma speeles pat ljoti labs,vareeja buut pat labaaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:24, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: puishi nospeeleeja labi,pat Alves nesackoja un rezultaats prieksh izbraukuma speeles pat ljoti labs,vareeja buut pat labaaks
Nil, nav runa par rezultātu !! tas ir pat ļoti labs, bet runa ir par to, ka pret stiprāku pretinieku ar šādu aizsardzību var sanākt nepatikšanas.

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:25, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: kuri tad ir tie spēlētāji Nil, kuri izvēlējās barsu nevis PSG vai City utt?

kkā nemanu Tiago Silvu spēlējam barsā vai Hummelsu utt
tu gribētu dzīvot Mongolijā, ja saņemtu piecreiz lielāku algu ?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 11:26, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: kuri tad ir tie spēlētāji Nil, kuri izvēlējās barsu nevis PSG vai City utt?

kkā nemanu Tiago Silvu spēlējam barsā vai Hummelsu utt
tas pats Neimaars,Suares

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:27, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Nil, nav runa par rezultātu !! tas ir pat ļoti labs, bet runa ir par to, ka pret stiprāku pretinieku ar šādu aizsardzību var sanākt nepatikšanas.
ar shaadu pat aizsardziibu speeleejaam pret Real izbraukumaa

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:27, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: kuri tad ir tie spēlētāji Nil, kuri izvēlējās barsu nevis PSG vai City utt?

kkā nemanu Tiago Silvu spēlējam barsā vai Hummelsu utt
un EPL lielie " fani " vispār labāk tagad būtu paklusējuši. Jums parādīja jūsu vietu šovakar vēl Kijeva paturpinās iesākto

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:30, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: ar shaadu pat aizsardziibu speeleejaam pret Real izbraukumaa
Tur Tev nevar nepiekrist. OK , bet pārāk bieži man nākas skaļi un stipri izteikties, kad bumba ir Barcas laukuma pusē

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:36, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Tur Tev nevar nepiekrist. OK , bet pārāk bieži man nākas skaļi un stipri izteikties, kad bumba ir Barcas laukuma pusē
tik jautaajums vai tu izproti Barcas speeles stilu,abi maleejie aizsargi uzbrukumaa darbojas kaam vingeri,kaa deelj saprotams kaapeec vinji uz pretuzbrukumiem nepaspeej buut atpakalj,kur sanaak 2CD pret uzbrukumu,kur svariiga balsta pussarga loma(FCB vispaar viena no retajaam komandaam kas darbojas tik ar vienu balstu),Buskets ir visnenoveeteejaakais speeleetaajs muusdienu futbolaa,ja prasiisi man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 11:41, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Neimārs vrb

bet Suaresu gan diez vai kāds gribēja - kodējs + DSQ bija
are you kidding me???

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:41, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: tik jautaajums vai tu izproti Barcas speeles stilu,abi maleejie aizsargi uzbrukumaa darbojas kaam vingeri,kaa deelj saprotams kaapeec vinji uz pretuzbrukumiem nepaspeej buut atpakalj,kur sanaak 2CD pret uzbrukumu,kur svariiga balsta pussarga loma(FCB vispaar viena no retajaam komandaam kas darbojas tik ar vienu balstu),Buskets ir visnenoveeteejaakais speeleetaajs muusdienu futbolaa,ja prasiisi man
ja nemaldos, tad spēlē pret Real, Alvešs vispār negāja pāri centram. Un bija viss OK. Tieši flangos problēmas arī rodas. Par Busketsu Tev piekrītu

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:41, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Nil, nav runa par rezultātu !! tas ir pat ļoti labs, bet runa ir par to, ka pret stiprāku pretinieku ar šādu aizsardzību var sanākt nepatikšanas.
Kad būs stiprāks pretinieks , tad būs cita attieksme, Barca zināja, ka Arsenal viņi paņems uz klases. Protams pret Bayern tādas vaļības nebūs.

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:47, pirms 8 gadiem
Waldini rakstīja: Kad būs stiprāks pretinieks , tad būs cita attieksme, Barca zināja, ka Arsenal viņi paņems uz klases. Protams pret Bayern tādas vaļības nebūs.
man vislabaak patiik ka to,ko es tev censhos ieskaidrot,tu atbildi citam naakamajaa komentaaraa

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:49, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: ja nemaldos, tad spēlē pret Real, Alvešs vispār negāja pāri centram. Un bija viss OK. Tieši flangos problēmas arī rodas. Par Busketsu Tev piekrītu
pirms shiis speeles tieshi flangi man raisiija vislielaakaas probleemas,pat nopriecaajos ka Vengers nobijaas un Walkota vietaa laida Oksley,ar skatu uz aizsardziibu

     [+] [-]

, 2016-02-24 11:54, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: man vislabaak patiik ka to,ko es tev censhos ieskaidrot,tu atbildi citam naakamajaa komentaaraa
Nil, nekas nevienam nav jāieskaidro Man ir pretenzijas pret Barcas aizsardzību, Tev reizēm pretenzijas pret LE, par to , ka nedod atpūtu neveinam no MSN, bet tur atkal es 100% īgi piekrītu Waldini, ka tas galīgi nav nepieciešams. Vienkārši mēs izsakām savu viedokli, un Tu vari man minēt kaut simts argumentus par labu Barcas aizsardzībai, es vienalga Tev nepiekritīšu

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:05, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Nil, nekas nevienam nav jāieskaidro Man ir pretenzijas pret Barcas aizsardzību, Tev reizēm pretenzijas pret LE, par to , ka nedod atpūtu neveinam no MSN, bet tur atkal es 100% īgi piekrītu Waldini, ka tas galīgi nav nepieciešams. Vienkārši mēs izsakām savu viedokli, un Tu vari man minēt kaut simts argumentus par labu Barcas aizsardzībai, es vienalga Tev nepiekritīšu
Bet īstenībā ir tā, ka varam jau te kaut ko apspriest, gudroties, bet reāli mūsu komanda ir vienkārši SUPER Un ja godīgi, saprotot, ka nespēlē roboti, čaļiem nav par ko piesieties

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:07, pirms 8 gadiem
Waldini rakstīja: Bet īstenībā ir tā, ka varam jau te kaut ko apspriest, gudroties, bet reāli mūsu komanda ir vienkārši SUPER Un ja godīgi, saprotot, ka nespēlē roboti, čaļiem nav par ko piesieties
ir jau tā , bet gribas to vīnu dzert mazliet mierīgākā atmosfērā

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 12:14, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: ir jau tā , bet gribas to vīnu dzert mazliet mierīgākā atmosfērā
ar to ar futbols interesants,ka taada atmosfeera nekad nebuus,pietam veel visaugstaakajaa liimenii,esam labi,bet ne tik ljotilai kaadu pretinieku noniecinaatu vai nenjemtu pilnaa,tikko tas notiek,seko skarba atbilde

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:19, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: ar to ar futbols interesants,ka taada atmosfeera nekad nebuus,pietam veel visaugstaakajaa liimenii,esam labi,bet ne tik ljotilai kaadu pretinieku noniecinaatu vai nenjemtu pilnaa,tikko tas notiek,seko skarba atbilde
Nil , bet gribēt taču var ?

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:26, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Nil , bet gribēt taču var ?
var,bet nevar dziivot fantaaziju pasaulee ka kljuudu nebuus,nav un nebuus taadas komandas kas nospeelees ideaalu machu,kur nu veel sezonai ejot